• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 49 z 244
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 244

 #424584  autor: aizo
 23 sie 2010, 00:37
Od wczoraj po zalogowaniu się na Play24 , po przejsciu na usługi potem Poleć Play znajomemu i szczegóły dostaje komunikat
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: *******
Co sie dzieje? Kogoś poleciłem i czekamy na kase promocyjną.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #424597  autor: play4you2
 23 sie 2010, 09:18
UWAGA! KOMUNIKAT!

W związku z silnymi burzami, jakie miały miejsce w nocy z 22 na 23 sierpnia 2010 roku w północnej Polsce, mogę wystąpić utrudnienia lub nawet chwilowe przerwy w korzystaniu z sieci Play (2G i 3G). Na chwilę obecną utrudnienia te są weryfikowane i na bieżąco usuwane. Całkowite planowane usunięcie ewentualnych usterek lub utrudnień planowane jest na dzisiaj (23 08 2010r), najpóźniej do godz. 12:00. Przepraszam wszystkich za ewentualne niedogodności.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424618  autor: qper
 23 sie 2010, 11:40
aizo pisze:Od wczoraj po zalogowaniu się na Play24 , po przejsciu na usługi potem Poleć Play znajomemu i szczegóły dostaje komunikat
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: *******
Co sie dzieje? Kogoś poleciłem i czekamy na kase promocyjną.

Ja tak mam odkąd to wprowadzili.

[ Dodano: 2010-08-23, 11:47 ]
TrustNoOne pisze:
qper pisze:zgłoszenie zrobiłem już 01.08
I nie jest zrobione? Sprawdzałeś na Play24 jaki ma status?
Od 8.08. zgłoszenie jest rozpatrywane i tyle. Chciałem to jakoś przyspieszyć ale się nie da.

Szkoda, że Play tak komplikuje. Postanowiłem się udać do salony i wszystkie Freshe przerejestrować ze Spółki Jawnej na osobę prywatną.

Wtedy problem się sam rozwiąże.

 #424681  autor: horas
 23 sie 2010, 14:59
witam,
czy PLAY planuje postawienie NodeB/E-GSM w miejscowości Dobra Szczecińska lub Wołczkowo ?? (wolałbym w Dobrej Szczecińskiej)
pytam dlatego, bo kończy mi się umowa o abonament i waham się czy ją przedłużać.
Zasięg w tej miejscowości jest beznadziejny lub nie ma w ogóle.
Nawet roaming wewnętrzny nie daje rady bo BTS' Plusa nie pokrywa dobrze tego miejsca :/

@play4you2
czy masz taką poufną ;) informację ??

pozdr.
horas

 #424706  autor: play4you2
 23 sie 2010, 16:36
horas pisze:witam,
czy PLAY planuje postawienie NodeB/E-GSM w miejscowości Dobra Szczecińska lub Wołczkowo ?? (wolałbym w Dobrej Szczecińskiej)
Przekazałem to pytanie. Jak tylko będę miał odpowiedź, dam Ci info. Powiem Ci jednak, że jeżeli nawet byłaby planowana taka budowa, to nie będę mógł Ci podać jej daty. Zresztą takie informacje możesz również sprawdzić na stronie UKE i na wydanych pozwoleniach na budowę BTS.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424713  autor: horas
 23 sie 2010, 16:55

Przekazałem to pytanie. Jak tylko będę miał odpowiedź, dam Ci info. Powiem Ci jednak, że jeżeli nawet byłaby planowana taka budowa, to nie będę mógł Ci podać jej daty. Zresztą takie informacje możesz również sprawdzić na stronie UKE i na wydanych pozwoleniach na budowę BTS.

Pzdr.
Ok, dzięki i czekam na info
na bieżąco śledzę UKE jak i BIP w Dobrej Szczecińskiej i jak do tej pory nie ma wzmianek na temat pojawienia się nowych zezwoleń :/
a czas leci i ucieka....trzeba będzie chyba poszukać w Erze ??
pozdr.
horas

 #424719  autor: Xartam
 23 sie 2010, 17:21
Jak użytkownik sieci Era, któremu kończy się umowa jakoś w połowie listopada, mogę zmienić taryfę i otrzymać telefon 3 miesiące przed tym terminem, po 16 września jakoś.

Lecz oferta Ery jest co najmniej niekorzystna więc chciałbym przenieść numer z Ery do Playa.

Idę sobie do salonu Play, 3 miesiące przed wygaśnięciem umowy z Erą, tam składam papiery i oni wszystko załatwiają.
I teraz pytania:
1. Podpisuję umowę z Playem dopiero po wygaśnięciu umowy z Erą (listopad), czy od razu z miejsca, 3 miechy przed końcem umowy z Erą podpisuję umowę z Playem, otrzymuję telefon i od następnego miesiąca już płacę rachunki z Play czy będę musiał czekać do listopada aż mi umowa z Erą wygaśnie?

2. Czy jeżeli będę musiał czekać do listopada na wygaśnięcie obecnej umowy, mogę tą umowę zerwać by ten proces jakoś przyspieszyć?

3. I ewentualnie jaką karę musiałbym zapłacić Erze za zerwanie umowy (jeżeli ktoś się orientuje - słyszałem, że tylko abonament ściągają tyle ile pozostało?)

Pozdrawiam

 #424720  autor: potter28
 23 sie 2010, 17:25
Xartam,
1. Nie mam pojęcia.
2. Zerwać możesz zawsze, procesu nie przyspieszysz.
3. Musiałbyś się w salonie dowiedzieć jaka jest kara za zerwanie tak krótkiej umowy.

 #424722  autor: Xartam
 23 sie 2010, 17:38
Wolałbym, żeby ktoś bardziej zorientowany wypowiedział się w mojej kwestii :P

 #424752  autor: play4you2
 23 sie 2010, 19:07
Xartam pisze:Wolałbym, żeby ktoś bardziej zorientowany wypowiedział się w mojej kwestii
Służe wiedzą :)
Xartam pisze:1. Podpisuję umowę z Playem dopiero po wygaśnięciu umowy z Erą (listopad), czy od razu z miejsca,
Umowę podpisujesz od razu, ale UWAGA, masz 90! dni na przeniesienie numeru. Jeżeli nie wyrobisz się w tym terminie, nie będziesz mógł skorzystać z wybranej promocji. Zapoznaj się z Regulaminem "Jedna wizyta w Play" - tam jest to doskonale objasnione. Regulamin jest na www.playmobile.pl w zakładce "Regulaminy" na dole ekranu.
Xartam pisze:z Playem, otrzymuję telefon i od następnego miesiąca już płacę rachunki z Play czy będę musiał czekać do listopada aż mi umowa z Erą wygaśnie?
Telefon owszem, otrzymujesz, ale będziesz na tzw. "taryfie tymczasowej" za którą nie pobierana jest opłata abonamentowa, ale jeżeli np. będziesz wykonywał z tej karty jakiekolwiek użycia, otrzymasz za nie fakturę. Komercyjna taryfa podłączy się w momencie, jak numer zostanie przeniesiony i rzeczywiście od tego czasu będzie naliczana opłata za wybrany Abonamnet (chyba, że minie 90 dni - patrz inf. powyżej)
Xartam pisze:2. Czy jeżeli będę musiał czekać do listopada na wygaśnięcie obecnej umowy, mogę tą umowę zerwać by ten proces jakoś przyspieszyć?
Umowę możesz zerwać w każdej chwili, ale prawdopodobnie będzie to wiązało się z jakąś karą, jaką zapłacisz Erze. Dowiedz się najwyżej ile to będzie. W takim przypadku, przed podpisaniem wniosku, musisz powiedzieć Sprzedawcy w Salonie Play, że numer chcesz przenieść "od razu, np. już jutro". Upewnij się, czy Sprzedawca zaznaczył właściwą opcję, czyli "z wybraną datą przez Klienta".
W takim przypadku, opłata za Abonament będzie naliczana również z chwilą przeniesienia numeru.
Xartam pisze:3. I ewentualnie jaką karę musiałbym zapłacić Erze za zerwanie umowy (jeżeli ktoś się orientuje - słyszałem, że tylko abonament ściągają tyle ile pozostało?)
Prawdopodobnie jak zadzwonisz do nich na infolinię, to powiedzą Ci dokładną kwotę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424767  autor: piotrek1690
 23 sie 2010, 20:16
Witam!

Mam pytanie. Ile kosztuje aktywacja przy migracji z Play fresh do Mixa.

 #424781  autor: BarthezzLodz
 23 sie 2010, 21:27
play4you2 pisze:BarthezzLodz napisał/a:
Play4you2, mogę prosić Cię o pomoc?


Wiesz co, napisz mi na "PW" szczegóły tej sprawy (Twój numer tel. i IMEI oraz dane). Zamieść też bardzo krótki opis sytuacji. Sprawdzę, o co z tym chodzi.
Wysłałem wczoraj, czekam na pomoc, bo niestety zgłoszenie, które wysłałem nic nie dało - odesłali mnie ponownie do salonu.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #424785  autor: Marens
 23 sie 2010, 21:34
piotrek1690 pisze:Mam pytanie. Ile kosztuje aktywacja przy migracji z Play fresh do Mixa.
Opłata aktywacyjna w ramach oferty Play Mixtura (plan cenowy II) wynosi 29 zł.
Teraz ja się dopytam, czy można przejść z abonamentu na mixa?

 #424808  autor: Claudec
 23 sie 2010, 22:30
Ja mam pytanie odnośnie nowych taryf PF.
W jakiej jestem taryfie jeśli nic nie zmieniałem?
Z tego co wiem zmiana taryfy wiąże się z kasacja pakietów oraz minut!

 #424823  autor: amigo007
 23 sie 2010, 23:07
Podłączam się Claudec do twojego posta i trochę go rozbuduję. Z tego co ja wiem to będziesz jakby w "starszej" wersji play fresh i przejście na tą nową skasuje nam wszelkie pakiety i promocje. Tak jak to było z play karta => nowa play karta => play fresh czyli jakbyśmy zmieniali taryfę na inną. Ja jako że mam uzbierane ponad 4 godziny w usłudze zbieraj minuty nie mam zamiaru wbijać na razie tego kodu. Nie rozumiem jeszcze jednego rzecznik play Pan Gruszka napisał na swoim blogu, cyt. : "Bonusowe SMSy do wszystkich sieci będzie można otrzymywać do doładowania do 30.09.2010". Czy od 1 października nie będzie w ogóle smsów do wszystkich, czy nie będzie ich w "starszym freshu" ? Play4you2 proszę o odpowiedź 8)

 #424851  autor: Claudec
 24 sie 2010, 08:12
"Bonusowe SMSy do wszystkich sieci będzie można otrzymywać do doładowania do 30.09.2010"

Ten wpis wprost mówi o tym że będzie trzeba zmienić taryfę :/
Play pojechał po bandzie, zabiera się coś co będzie w nowej taryfie, wszystko tylko po to żeby ludzie coś mogli stracić.

 #424860  autor: Sig
 24 sie 2010, 09:19
Claudec pisze:"Bonusowe SMSy do wszystkich sieci będzie można otrzymywać do doładowania do 30.09.2010"

Ten wpis wprost mówi o tym że będzie trzeba zmienić taryfę :/
Play pojechał po bandzie, zabiera się coś co będzie w nowej taryfie, wszystko tylko po to żeby ludzie coś mogli stracić.
Nie, nie trzeba zmieniać, wszystko zależy jakie masz priorytety. Dla mnie SMSy do wszystkich sieci są nieważne, wiec straty nie zauważę, będzie mi brakować SD po doładowaniu 30zł, ale pozostał pakiet Nieograniczonych Rozmów za 10zł. Wychodzi drożej i mniej korzystnie, jednakże przejście mi się nie kalkuluje - mam zbyt dużo Zebranych Minut, reszcie może się nie kalkulować przejście z powodu innych pakietów... Zmiana jest niekorzystna, bo to co miałeś do tej pory za darmo, w profilu SMS będzie cię kosztować 10zł (SD). Myślę, że ludzie chętniej by przeszli na nowe taryfy, gdyby nie to przepadanie...

 #424861  autor: play4you2
 24 sie 2010, 09:23
Marens pisze:Teraz ja się dopytam, czy można przejść z abonamentu na mixa?
W zasadzie tak, ale nie od razu. Z pewnością nie da rady przejść na MIX w trakcie trwania kontraktu. musiałbyś poczekać do zakończenia kontraktu (nawet wcześniejsze wypowiedzenie tu nic nie zmieni), następnie przejść do Fresha (czyli rozwiązujemy Umowę po jej okresie obowiązywania) a z Fresh na MIX. Ot, cała procedura. Inaczej nie da sie tego załatwić.
Claudec pisze:Ja mam pytanie odnośnie nowych taryf PF.
Amigo w zasadzie dość dobrze to wyjaśnił. Jeżeli nie dokonujesz żadnych zmian, to masz taryfę taką, jaką w danej chwili. Krótko mówiąc, możesz mieć tylko "na sztywno" samego PF, ponieważ np. Promocja "Darmowe SMSy w Play Fresh" może być zakończona i wówczas po doładowaniu, nie otrzymasz określonej ilości darmowych SMS. Podobnie jest z innymi Promocjami, które zostaną zakończone. To tak, jak było z darmowym numerem. Nie wiem, czy pamiętacie. Pewnego dnia zakończyliśmy tą promocję i wprowadziliśmy Stan Darmowy a z tamtej już nikt nie mógł skorzystać.
Szczegółów jednak co i kiedy ewentualnie coś definitywnie zakończymy, oczywiście Wam nie mogę podać z przyczyn wiadomych.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424918  autor: muchakk
 24 sie 2010, 12:45
Czy po wybraniu opcji "Nieograniczone rozmowy i smsy w Play" będę miał nadal możliwość korzystania z pakietów:

10zł za 5zł
30 minut do wszystkich sieci za 6zł


P.s Poinformujcie BOK o zmianach bo nic nie wiedzą i musiałem dzisiaj tłumaczyć, że od wczoraj są pewne zmiany w ofercie :-)

 #424971  autor: pawelpp
 24 sie 2010, 16:27
P4Y jakoś w celu przedłużenia umowy potraficie wydzwaniać na niemieckie numery telefonu kilka razy dziennie :)
  • Strona 49 z 244
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 244
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 244