• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 48 z 241
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 241

 #493961  autor: tomek1804
 03 sie 2011, 13:47
play4you2 pisze:
tomek1804 pisze:Zgłoszenie skargi w BOK nr 33081775
Przesłane zgłoszenie zostało zamknięte, zapoznaj się z jego treścią za pośrednictwem Play24
To juz są jaja po prostu....

Zgłoszenie zostało zamknięte z powodu... "Niedostatecznych danych podanych w zgłoszeniu"

Przypomnę, że zgłoszenie zostało nadane przez konsultanta BOK, dzis inny konsultant mnie przeprasza mówiąc, że poprzedni konsultant popełnił błąd w zgłoszeniu...

Więc ten dzisiejszy konsultant jeszcze raz wznowił to zgłoszenie, uzupełniając o dane, które już podałem i tak za pierwszym razem...

I tak w kółko Macieja, a druga FvAT JUŻ CZEKA NA ZAPŁACENIE!

Jaja z tym P4.


Co polecacie? Czekac wciąż...

Konsultant mi rodził zgłoszenie do UKE czy tam innego urzędu;-)

 #493964  autor: Marens
 03 sie 2011, 13:59
Ostatnio do rodziców na PLAY Fresh wydzwaniają konsultanci z 790500500 i chcą wcisnąć super-wypasiony telefon z GPS'em. Jeśli dobrze pamiętam to było 3xNIE podczas przenoszenia numeru odnośnie informacji marketingowych :-D

 #493965  autor: play4you2
 03 sie 2011, 14:02
tomek1804 pisze:Zgłoszenie zostało zamknięte z powodu...
W związku z tym, że dziś utworzono kolejne zgłoszenie wstrzymaj się z pismem do UKE. Ponagliłam sprawę :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493966  autor: Ranger
 03 sie 2011, 14:02
@tomek1804: wypowiem się może w kwestii przeniesienia numeru z Fresz do abonamentu na firmę. O ile wiem, nie ma z tym jakiegokolwiek problemu, zresztą pytałem też o to w tym temacie. W żadnym razie nie jest to oszustwo, gdyż taka możliwość ISTNIEJE. W przypadku jednoosobowej działalności jest bodajże limit na dwie aktywacje z telefonem i dwie bez telefonu, a patrząc na stan faktyczny nie powinieneś mieć z tym problemu, bo nie przekroczyłeś limitu (a i wtedy mógłbyś prosić o zwiększenie). Przeniesienie numeru z karty na firmę załatwisz w dowolnym salonie od ręki, a zmiana usługi trwa około 48 godzin, w praktyce szybciej. Wygląda na to, że kobieta pomyliła się przy Twoim zamówieniu. Zgodnie z prawem masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, ponieważ jest to umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa (na odległość) i tak też uczyniłeś. Na Twoim miejscu nie przejmowałbym się naliczonymi fakturami, w razie sprawy sądowej kwestia jest wygrana z marszu (w mojej ocenie), o ile odesłałeś wszystko w terminie w stanie nienaruszonym (wliczając telefon). W momencie odesłania odstąpiłeś od umowy!

Co do tych dwóch aktywacji - gdybyś przenosił numer z innej sieci i otrzymał kartę SIM z innym numerem w Play, to wtedy nie byłoby to niczym dziwnym. Operator na takiej karcie uruchomiłby przeniesiony numer w momencie przeniesienia, a czasowo mógłbyś korzystać z takiego numeru na czas oczekiwania (proszę mnie poprawić, jeśli się mylę). U Ciebie powinno wyglądać to tak, że zostawiasz swoją kartę sim z Fresz, a po prostu zmienia się usługa.

Pozdrawiam i głowa do góry!

@play4you2: sprawa została zgłoszona do wyjaśnienia. Szkoda, że przez takie "drobiazgi" człowiek zaczyna tracić cierpliwość, choć nadal uważam Play za najlepszego operatora. Dla formalności chodzi o pakiet za 6,15 (dla Firm), z którego Play zliczał dane we wcześniejszym okresie rozliczeniowym niezależnie od ustawień Play/Plus.

 #493967  autor: kerim36
 03 sie 2011, 14:08
tomek1804,

magiczny skrot - UKE

[ Dodano: 2011-08-03, 14:10 ]
Ranger pisze:Zgodnie z prawem masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, ponieważ jest to umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa (na odległość) i tak też uczyniłeś.
czy jestes pewny ze firm to rowniez dotyczy??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #493969  autor: play4you2
 03 sie 2011, 14:14
ksz_sz pisze:play4you2 możesz mi pomóc
Na podstawie przesłanego rozwiązania nie mogę zweryfikowac sprawy, niezbędne jest sprawdzenie kiedy usługa została aktywowana, w którym dniu Okresu Rozliczeniowego itd.
W związku z tym, że było to zgłoszenie reklamacyjne przysługuje Ci prawo do odwołania się od decyzji. :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493971  autor: mkowalski
 03 sie 2011, 14:15
kerim36 pisze:
Ranger pisze:Zgodnie z prawem masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, ponieważ jest to umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa (na odległość) i tak też uczyniłeś.
czy jestes pewny ze firm to rowniez dotyczy??
Niestety, ale 10 dni na zerwanie umowy ma tylko osoba fizyczna nie prowadząca działalności.

 #493972  autor: Ranger
 03 sie 2011, 14:18
Rzeczywiście, bo mowa jest o konsumencie, a definicja jest z kodeksu cywilnego. No to faktycznie, na tej podstawie sprawy się nie ugryzie. Zdaje się więc, że współrozmówcy zdradzili już tajemniczy skrót... :wink:

Obrazek

 #493973  autor: play4you2
 03 sie 2011, 14:19
agaak pisze:wydzwaniacie z numeru +48222121031 ???
Firmy zewnętrzne mogą telefonować z tego numeru oferując usługi Play

[ Dodano: 2011-08-03, 14:22 ]
Marens pisze:wydzwaniają konsultanci z 790500500
Zrób zgłoszenie w celu sprawdzenia zgód marketingowych, zostanie to poddane weryfikacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493983  autor: mPablo
 03 sie 2011, 14:54
Czy funkcjonuje jeszcze promocja 30 za 10 we Freshu? Próbowałem dziś aktywować kilkukrotnie pakiet, za kazdym razem otrzymując komunikat sieciowy "Kod MMI został anulowany". Oczywiście odpowiednie zgłoszenie pofrunęło już via Play 24...
 #493985  autor: psychofanplay
 03 sie 2011, 14:58
witam ponownie

zrobilem zgloszenie via play24 odnosnie zaleglej faktury nr zgloszenia 33541802 bardzo prosze o szybka realizacje.



pytanie bonusowe:

czy powinieniem otrzymac rabat dokupujac dodatkowa usluge(drugi abo) do abonamentu?

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #493986  autor: ksz_sz
 03 sie 2011, 15:04
play4you2 pisze:
ksz_sz pisze:play4you2 możesz mi pomóc
Na podstawie przesłanego rozwiązania nie mogę zweryfikowac sprawy, niezbędne jest sprawdzenie kiedy usługa została aktywowana, w którym dniu Okresu Rozliczeniowego itd.
W związku z tym, że było to zgłoszenie reklamacyjne przysługuje Ci prawo do odwołania się od decyzji. :D
Play4you2 ok , było to zgłoszenie nr. 33161362. Ale mam pytanie czy od nowego okresu rozliczeniowego tj od 20.08.2011 dostanę normalnie pakiet złotówek 58,50 jak w regulaminie czy znowu będą jaja z 46,8? A i w jaki sposób się odwołać, zrobić nowe zgłoszenie czy jak?

 #493989  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 15:10
mPablo pisze:Czy funkcjonuje jeszcze promocja 30 za 10 we Freshu? Próbowałem dziś aktywować kilkukrotnie pakiet, za kazdym razem otrzymując komunikat sieciowy "Kod MMI został anulowany". Oczywiście odpowiednie zgłoszenie pofrunęło już via Play 24...
Próbuj jeszcze wielokrotnie, aż dostaniesz komunikat "usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 h". Proby możesz też dokonywać wpisując *111# [zadzwoń], a potem 2 (Usługi/Promocje), następnie 1 (Zlotowki), a potem znow 1 (Pakiet 30 za 10) i zatwierdzasz 1.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #493996  autor: play4you2
 03 sie 2011, 15:41
psychofanplay pisze:nr zgloszenia 33541802
Dodałam ponaglenie do zgłoszenia
psychofanplay pisze:czy powinieniem otrzymac rabat dokupujac dodatkowa usluge
W przypadku kolejnej aktywacji i wyborze Oferty z dopiskiem dla abonentów otrzymasz preferencyjne warunki.

[ Dodano: 2011-08-03, 15:57 ]
ksz_sz pisze:zgłoszenie nr. 33161362
Wraz z rozpoczęciem nowego Cyklu Rozliczeniowego otrzymasz cały pakiet złotówek zgodnie z podpisaną Umową na wybrana Ofertę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #493999  autor: psychofanplay
 03 sie 2011, 15:59
ok dziekuje za posuniecie sprawy dalej.

Dokupilem drugi abonament w promocji htc(otrzymalem rabat z promocji na 12 miesiecy)

W takim wypadku powinienm otrzymać coś jeszcze ? ;-)

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #494000  autor: ksz_sz
 03 sie 2011, 16:16
[ Dodano: 2011-08-03, 15:57 ]
ksz_sz pisze:zgłoszenie nr. 33161362
play4you2 pisze: Wraz z rozpoczęciem nowego Cyklu Rozliczeniowego otrzymasz cały pakiet złotówek zgodnie z podpisaną Umową na wybrana Ofertę.
Ok to dzięki za informacje mam nadzieje że tak będzie bo teraz też był pełny okres rozliczeniowy i dostałem 46,8. Ale skoro mówisz że teraz dostane 58,50 to ok. O to mi właśnie chodziło.
Pozdrawiam

 #494028  autor: Kryniczanin
 03 sie 2011, 18:15
play4you2, Mam pytanie - kończy mi się umowa oferta przedłużenia mi się nie podoba 31.08.2011 numer trafia do Fresha i teraz nurtuje mnie pytanie czy ten Fresh jest zarejestrowany na podstawie danych z rozwiązanej umowy abonamentowej czy trzeba kartę rejestrować jakbym chciał przenieść numer do innej sieci?

 #494033  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 18:23
Kryniczanin., ja odpowiem na to pytanie, jeśli mogę:
dane, które były podawane w czasie podpisywania umowy, przechodzą do oferty na kartę (Fresh'a), ich cel nie zmieni się - czyli będzie możliwa reklamacja, obsługa klienta, przeniesienie numeru do innej sieci, itd.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494039  autor: forum_tg
 03 sie 2011, 18:38
play4you2 pisze:
tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi??
Jeśli osoba dzwoniąca jest właścicielem usługi istnieje możliwość weryfikacji po trzech danych osobowych (klient indywidualny). W przypadku klienta biznesowego jeśli telefonuje i jest właścicielem lub pełnomocnikiem i nie zna hasła również możemy dokonać alternatywnej weryfikacji.
i to jest bardzo dobra odpowiedz, bo nie wyobrażam sobie że zapomni człowiek nagle kod i już po możliwości załatwienia sprawy!

 #494048  autor: tomek1804
 03 sie 2011, 18:53
play4you2 pisze:
tomek1804 pisze:Zgłoszenie zostało zamknięte z powodu...
W związku z tym, że dziś utworzono kolejne zgłoszenie wstrzymaj się z pismem do UKE. Ponagliłam sprawę :D
Ok dzięki za pomoc.

Co za tydzień, sprawdzić co sie z tym dzieje? Bo jak znam życie pieniędzy i tak dalej mi nie oddadzą...
  • Strona 48 z 241
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 241
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 241