Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
76
Rejestracja
31 sty 2010, 11:20
Lokalizacja
Wrocław
Ja korzystam z tego:uwazny pisze:PLAY4YOU
DLaczego na stronie :http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html noszącej nazwę Promocje i Pakiety nie ma informacji o wszystkich aktualnych promocjach w Play Fresh a jedynie ciągle przewijają się banery z wybranymi?
Czy nie powinno być tak , iż użytkownik zainteresowany ofertą Play Fresh po wejściu na stronę i kliknięciu w zakładkę Promocje i Pakiety powinien otrzymać kompletną informację o obowiązujących promocjach i pakietach?
Czy strona operatora nie powinna zawierać informacji we właściwych miejscach i odpowiednio posegregowanych?
Proszę również o odpowiedź kiedy kompletne informacje znajdą się w zakłądce Promocje i Pakiety dla użytkowników Play Fresh.
Ponieważ jest to sugestia do najciekawszych Ofert. Pozostałe są w zakładkach "oferty" lub "Pakiety" ewentualnie w zakładkach "MIX" (to też usługa Na Kartę, ale innauwazny pisze:Promocje i Pakiety nie ma informacji o wszystkich aktualnych promocjach w Play Fresh a jedynie ciągle przewijają się banery z wybranymi?
I... Jaki efekt?? Może jakiś numer zgłoszenia mi podasz na pw na przykład? Zobaczę, co tam ciekawego zrobili lub robią.qper pisze:zgłoszenie zrobiłem już 01.08
Wiesz co, napisz mi na "PW" szczegóły tej sprawy (Twój numer tel. i IMEI oraz dane). Zamieść też bardzo krótki opis sytuacji. Sprawdzę, o co z tym chodzi.BarthezzLodz pisze:Play4you2, mogę prosić Cię o pomoc?
O właśnie, zapomniałem podać też ten link... Wybaczcie.zolvio pisze:Ja korzystam z tego:
http://www.playmobile.pl/...-promocji-Play/
Powiem szczerze, że to bardzo ciekawy pomysł. Juz przekazuję.luccicare pisze:Są firmy które już coś takiego stosują. Przekaż pomysł dalej
Tak sobie myślę, że mimo wszystko najszybszym sposobem na zapłatę za fv, jest Polecenie Zapłaty. Na dodatek nie musisz pilnować terminów, bo my za Ciebie to robimy, ale ok, pomysł masz fajny. Nie obiecuję nic, ale przekazać, przekażęluccicare pisze:Nie wiem jak inni, ale sam przy takim rozwiązaniu szybciej opłacałbym faktury,
Najszybszym sposobem jest wpłata przez bank w dniu wystawienia faktury (kiedy tylko zostanie udostępniona kwota). Polecenie zapłaty jest najprostszym gdyż nic nie trzeba robić. Poza tym nie sprawdza się zbytnio gdy nie chcesz nadpłaty a reklamujesz fakturę.play4you2 pisze:najszybszym sposobem na zapłatę za fv, jest Polecenie Zapłaty
W ofercie na kartę ta zakładka nazywa się "Oferta". Tam jednak nie ma pozostałych usług, a link na dole zwący się "Ekstra usługi w Twoim pakiecie" oraz "Dokumenty" jest nieaktywny.play4you2 pisze:Pozostałe są w zakładkach "oferty" lub "Pakiety"
A co za problem pod tymże banerem dać link: "Pozostałe promocje w Play Fresh"?play4you2 pisze:Ideą banera jest to, aby przekazać najciekawsze informacje, a nie wszystkie.
No tak, ale w wypadku złożonej reklamacji i jak zostanie ona uznana za zasadną, otrzymasz korektę, co wyjdzie tak na prawdę na to samo. Kwota korekty jako nadpłata może pozostać na koncie na poczet rozliczenia kolejnej fv (lub faktur), ewentualnie możemy ci ją zwrócić na konto, jeżeli wydasz taką dyspozycję. Przynajmniej z mojego punktu widzenia, to jest chyba raczej bez znaczenia czy będzie nadpłata i później ewentualny zwrot (lub nie - zgodnie z życzeniem), czy anulujemy jakąś płatność (kwotę) w wyniku uznanej reklamacji, jeżeli nie mamy PZ.TrustNoOne pisze:Poza tym nie sprawdza się zbytnio gdy nie chcesz nadpłaty a reklamujesz fakturę.
Zgodzę się, jednak to już jest dodatkowy czas poświęcony na tę czynność, która obyłaby się gdyby samemu dokonać przelewu. Poza tym, osoba, która nie zwraca na coś uwagi (płatność za fakturę) nie kontroluje sytuacji (koszta, użycie, etc).play4you2 pisze:ewentualnie możemy ci ją zwrócić na konto
W zasadzie i tu i tu czas na to poświęcony byłby taki sam. To raczej nie wpływa na realizację zgłoszenia lub na inne czynniki.TrustNoOne pisze:Zgodzę się, jednak to już jest dodatkowy czas poświęcony na tę czynność,
Ja raczej bym się z tym nie zgodził. Nie zwraca uwagi na termin, ok, ale nie na składowe fv. Uwierz mi, że te osoby znacznie częściej na to zwracają uwagę, niż w przypadku osób, które nie korzystają z PZ. Wiem to z doświadczeniaTrustNoOne pisze:Poza tym, osoba, która nie zwraca na coś uwagi (płatność za fakturę) nie kontroluje sytuacji (koszta, użycie, etc).
Oczywiście, każdy ma przecież prawo do własnego wyboru. My (ja i Ty) wymieniliśmy się przecież tylko pewnymi poglądami na tą sprawę. Osobiście z mojego punktu widzenia, PZ jest bardzo dobrym wyjściem (sam również korzystam) a w razie ewentualnych reklamacji, w niczym nie przeszkadza. Choć szczerze powiedziawszy, ja nie musiałem nigdy prywatnie coś reklamować, że niby się fv nie zgadza lub coś było źle rozliczone. Zawsze miałem wszystko ok.TrustNoOne pisze:Przyznam polecenie zapłaty jest proste jednak ja wolę sam kontrolować wszystko.
Ja też nie narzekam, jednak lata doświadczenia u innych operatorów robi swoje.play4you2 pisze:Zawsze miałem wszystko ok.
A jaki region Polski lub miasto?TrustNoOne pisze:Czy macie jakąś awarie bądź zaplanowane prace na dziś dotyczącą transmisji danych?
Z tego co widzę, to w tym rejonie raczej nie mamy żadnych prac planowych ani usterek. Może to dziwnie zabrzmi, ale jak chodzi o naszego Online, to może limit Ci się kończy? Co do zasięgu, to może Plus cos robi, ale tego juz nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Nasze 3G i 2G powinno być ok (przynajmniej w tym regionie).TrustNoOne pisze:Przełom zachodniej i północno-zachodniej.
No cóż, jak mówiłem, nie widzę, aby było jakieś ogłoszenie o awarii lub pracach planowych. Zgłoś ten fakt w takim razie, być może coś sie stało, o czym może nie wiemy? Choć raczej w to wątpię, ale różne rzeczy bywają. Nie zapomnij o wypełnieniu szablonuTrustNoOne pisze:Dlatego pytałem czy jest jakaś awaria czy też są prowadzone jakieś prace.
To pytanie, to już typowo należy zadać do naszego Rzecznika. Ja niestety nie otrzymuję takich informacji. Być może wspomni coś o tym na swoim blogu. Śledź jego wpisy.uwazny pisze:Kiedy będzie można zobaczyć film z trasy po Polsce jak działa logowanie do BTSów Plusa o którym późną zimą mówił Rzecznik Play p. Gruszka?
Play online w telefonie 100 MB - 5 zł3m pisze:Czy ktoś może mnie oświecić, jaka jest różnica między usługą Pakiet tani internet za 5zł a Internet w telefonie za 5 zł? Z góry dziękuję za pomoc
Marens promocja została przywrócona:Marens pisze:Czy mi się wydaje, czy po cichaczu znikła oferta Long Play 69 - 50% + stan darmowy na 18m. Nie mogę tego znaleźć na stronie.
Moze go wyrecze troszke...uwazny pisze:Kiedy będzie można zobaczyć film z trasy po Polsce jak działa logowanie do BTSów Plusa o którym późną zimą mówił Rzecznik Play p. Gruszka?