• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 48 z 244
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 244

 #424419  autor: luccicare
 22 sie 2010, 01:16
P4Y2, mam pewną propozycję. Czy Play mógłby wprowadzić coś takiego jak "płatność elektroniczna" (nie wiem jak to nazwać)? Polegałoby to na tym, że klient loguje się na swoje konto w Play24, przy fakturze ma przycisk "zapłać", następnie otwiera mu się okno z wyborem banku w którym ma konto. Wybiera swoje, zostaje przekierowany do okna logowania swojego banku, wszystkie dane do przelewu od razu się podstawiają, wystarczy kliknąć ok i wpisać hasło jednorazowe. Brak tego nie jest jakimś negatywem, ale byłoby to bardzo wygodne. Są firmy które już coś takiego stosują. Przekaż pomysł dalej :)
Nie wiem jak inni, ale sam przy takim rozwiązaniu szybciej opłacałbym faktury, wizja wypełniania tabelek często mnie zniechęca i niestety robię to w ostatniej chwili przed upłynięciem terminu płatności.

 #424420  autor: zolvio
 22 sie 2010, 03:04
uwazny pisze:PLAY4YOU

DLaczego na stronie :http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html noszącej nazwę Promocje i Pakiety nie ma informacji o wszystkich aktualnych promocjach w Play Fresh a jedynie ciągle przewijają się banery z wybranymi?

Czy nie powinno być tak , iż użytkownik zainteresowany ofertą Play Fresh po wejściu na stronę i kliknięciu w zakładkę Promocje i Pakiety powinien otrzymać kompletną informację o obowiązujących promocjach i pakietach?

Czy strona operatora nie powinna zawierać informacji we właściwych miejscach i odpowiednio posegregowanych?

Proszę również o odpowiedź kiedy kompletne informacje znajdą się w zakłądce Promocje i Pakiety dla użytkowników Play Fresh.
Ja korzystam z tego:
http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/dokum ... ocji-Play/
"Można go znaleźć" - teoretycznie, bo jest to ledwo widoczny link - jasnoszary na białym tle, ostatni rząd "Regulaminy". Czcionka mikroskopijna, ale jest!

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów

 #424427  autor: play4you2
 22 sie 2010, 08:58
uwazny pisze:Promocje i Pakiety nie ma informacji o wszystkich aktualnych promocjach w Play Fresh a jedynie ciągle przewijają się banery z wybranymi?
Ponieważ jest to sugestia do najciekawszych Ofert. Pozostałe są w zakładkach "oferty" lub "Pakiety" ewentualnie w zakładkach "MIX" (to też usługa Na Kartę, ale inna :D). Ideą banera jest to, aby przekazać najciekawsze informacje, a nie wszystkie. Owszem, zaraz możesz powiedzieć, że jedna Oferta (tej której nie masz w banerze)może być ciekawsza od innej (która jest w banerze), ale nie zapomnij, że to mocno subiektywna ocena. Wybierając propozycje, staramy się aby były one dopasowane do wszystkich. Weź też pod uwagę to, że niektóre "promocje" które jeszcze są, mogą być lub nawet są sukcesywnie wycofywane ze względu na inne. Zdjęcie jej np. z Banera nie oznacza wcale, że już niedługo może jej nie być, ale takie działania również należy wziąć pod uwagę. A, i jeszcze jedno, nie pytajcie mnie o datach zakończenia jakichkowliek promocji, ponieważ wiecie, że i tak nie udzielę Wam na to pytanie odpowiedzi :-).
qper pisze:zgłoszenie zrobiłem już 01.08
I... Jaki efekt?? Może jakiś numer zgłoszenia mi podasz na pw na przykład? Zobaczę, co tam ciekawego zrobili lub robią.
BarthezzLodz pisze:Play4you2, mogę prosić Cię o pomoc?
Wiesz co, napisz mi na "PW" szczegóły tej sprawy (Twój numer tel. i IMEI oraz dane). Zamieść też bardzo krótki opis sytuacji. Sprawdzę, o co z tym chodzi.
zolvio pisze:Ja korzystam z tego:
http://www.playmobile.pl/...-promocji-Play/
O właśnie, zapomniałem podać też ten link... Wybaczcie.
luccicare pisze:Są firmy które już coś takiego stosują. Przekaż pomysł dalej
Powiem szczerze, że to bardzo ciekawy pomysł. Juz przekazuję.
luccicare pisze:Nie wiem jak inni, ale sam przy takim rozwiązaniu szybciej opłacałbym faktury,
Tak sobie myślę, że mimo wszystko najszybszym sposobem na zapłatę za fv, jest Polecenie Zapłaty. Na dodatek nie musisz pilnować terminów, bo my za Ciebie to robimy, ale ok, pomysł masz fajny. Nie obiecuję nic, ale przekazać, przekażę :-D. Dzięki.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424429  autor: TrustNoOne
 22 sie 2010, 09:37
play4you2 pisze:najszybszym sposobem na zapłatę za fv, jest Polecenie Zapłaty
Najszybszym sposobem jest wpłata przez bank w dniu wystawienia faktury (kiedy tylko zostanie udostępniona kwota). Polecenie zapłaty jest najprostszym gdyż nic nie trzeba robić. Poza tym nie sprawdza się zbytnio gdy nie chcesz nadpłaty a reklamujesz fakturę. :)

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #424433  autor: uwazny
 22 sie 2010, 09:58
play4you2 pisze:Pozostałe są w zakładkach "oferty" lub "Pakiety"
W ofercie na kartę ta zakładka nazywa się "Oferta". Tam jednak nie ma pozostałych usług, a link na dole zwący się "Ekstra usługi w Twoim pakiecie" oraz "Dokumenty" jest nieaktywny.
play4you2 pisze:Ideą banera jest to, aby przekazać najciekawsze informacje, a nie wszystkie.
A co za problem pod tymże banerem dać link: "Pozostałe promocje w Play Fresh"?

 #424454  autor: play4you2
 22 sie 2010, 11:30
TrustNoOne pisze:Poza tym nie sprawdza się zbytnio gdy nie chcesz nadpłaty a reklamujesz fakturę.
No tak, ale w wypadku złożonej reklamacji i jak zostanie ona uznana za zasadną, otrzymasz korektę, co wyjdzie tak na prawdę na to samo. Kwota korekty jako nadpłata może pozostać na koncie na poczet rozliczenia kolejnej fv (lub faktur), ewentualnie możemy ci ją zwrócić na konto, jeżeli wydasz taką dyspozycję. Przynajmniej z mojego punktu widzenia, to jest chyba raczej bez znaczenia czy będzie nadpłata i później ewentualny zwrot (lub nie - zgodnie z życzeniem), czy anulujemy jakąś płatność (kwotę) w wyniku uznanej reklamacji, jeżeli nie mamy PZ.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424456  autor: TrustNoOne
 22 sie 2010, 11:39
play4you2 pisze:ewentualnie możemy ci ją zwrócić na konto
Zgodzę się, jednak to już jest dodatkowy czas poświęcony na tę czynność, która obyłaby się gdyby samemu dokonać przelewu. Poza tym, osoba, która nie zwraca na coś uwagi (płatność za fakturę) nie kontroluje sytuacji (koszta, użycie, etc).

Przyznam polecenie zapłaty jest proste jednak ja wolę sam kontrolować wszystko.

Pozdrawiam. :)

Quot capita, tot sententiae...

 #424459  autor: play4you2
 22 sie 2010, 11:51
TrustNoOne pisze:Zgodzę się, jednak to już jest dodatkowy czas poświęcony na tę czynność,
W zasadzie i tu i tu czas na to poświęcony byłby taki sam. To raczej nie wpływa na realizację zgłoszenia lub na inne czynniki.
TrustNoOne pisze:Poza tym, osoba, która nie zwraca na coś uwagi (płatność za fakturę) nie kontroluje sytuacji (koszta, użycie, etc).
Ja raczej bym się z tym nie zgodził. Nie zwraca uwagi na termin, ok, ale nie na składowe fv. Uwierz mi, że te osoby znacznie częściej na to zwracają uwagę, niż w przypadku osób, które nie korzystają z PZ. Wiem to z doświadczenia 8).
TrustNoOne pisze:Przyznam polecenie zapłaty jest proste jednak ja wolę sam kontrolować wszystko.
Oczywiście, każdy ma przecież prawo do własnego wyboru. My (ja i Ty) wymieniliśmy się przecież tylko pewnymi poglądami na tą sprawę. Osobiście z mojego punktu widzenia, PZ jest bardzo dobrym wyjściem (sam również korzystam) a w razie ewentualnych reklamacji, w niczym nie przeszkadza. Choć szczerze powiedziawszy, ja nie musiałem nigdy prywatnie coś reklamować, że niby się fv nie zgadza lub coś było źle rozliczone. Zawsze miałem wszystko ok.

Pzdr :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424464  autor: TrustNoOne
 22 sie 2010, 12:08
Zapomniałem dodać, że takie pojedyncze polecenie zapłaty w przypadku np. faktur korygujących dłużnik czyli w tym przypadku klient np. Play może odwołać w ciągu 5 dni roboczych od daty obciążenia rachunku dla np. firm a 30 dni dla kalendarzowych dla osób fizycznych, które nie maja zarejestrowanej żadnej działalności.

Tak więc w przypadku firm mija się to z celem gdy reklamują jakąś fakturę. :)
play4you2 pisze:Zawsze miałem wszystko ok.
Ja też nie narzekam, jednak lata doświadczenia u innych operatorów robi swoje.

I przy okazji. Długo nie odpisywałem z powodu... Play. Czy macie jakąś awarie bądź zaplanowane prace na dziś dotyczącą transmisji danych? Rozłącza co chwila no i zasięg w telefonie też spadł do minimum.. a nie chce mi się dzwonić na infolinię. Dlatego właśnie używam internetu z Plusa. :)
A co do infolinii to czy był jakiś regulamin dotyczący promocji, że na infolinię biznesową się nie płaciło (pomijam fakt, że w cenniku jest 1zł napisane).

Quot capita, tot sententiae...

 #424467  autor: play4you2
 22 sie 2010, 12:19
TrustNoOne pisze:Czy macie jakąś awarie bądź zaplanowane prace na dziś dotyczącą transmisji danych?
A jaki region Polski lub miasto?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424468  autor: TrustNoOne
 22 sie 2010, 12:25
Przełom zachodniej i północno-zachodniej.

Quot capita, tot sententiae...

 #424469  autor: play4you2
 22 sie 2010, 12:58
TrustNoOne pisze:Przełom zachodniej i północno-zachodniej.
Z tego co widzę, to w tym rejonie raczej nie mamy żadnych prac planowych ani usterek. Może to dziwnie zabrzmi, ale jak chodzi o naszego Online, to może limit Ci się kończy? Co do zasięgu, to może Plus cos robi, ale tego juz nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Nasze 3G i 2G powinno być ok (przynajmniej w tym regionie).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424474  autor: TrustNoOne
 22 sie 2010, 13:26
Osiągnięty limit (mam go sporo bo rzadko z Play Online korzystam) ma PRAWO tylko spowolnić transmisję danych a nie zrywać połączenia (migająca zielona dioda w modemie a nie stała niebieska lub ostatecznie migająca niebieska) czy komunikować, że nie ma zasięgu (mowa o Play Online). W telefonie też chwilami 1 kreska gdzie zawsze miałem pełen zasięg a chwilami informacja "BRAK SIECI". Swoją drogą, ten problem już zdążyłem się przekonać, że nie tylko u mnie jest ale i u innych osób jednak tylko wczoraj i dziś. Dlatego pytałem czy jest jakaś awaria czy też są prowadzone jakieś prace. :)

Quot capita, tot sententiae...

 #424478  autor: uwazny
 22 sie 2010, 13:44
Zgłaszam problem z ręcznym przełączaniem się na nadajnik PLUSa w Łebie. Telefon mam sprawny i dysponuję opinią Autoryzowanego Serwisu.

Kiedy będzie można zobaczyć film z trasy po Polsce jak działa logowanie do BTSów Plusa o którym późną zimą mówił Rzecznik Play p. Gruszka?

 #424516  autor: play4you2
 22 sie 2010, 17:19
TrustNoOne pisze:Dlatego pytałem czy jest jakaś awaria czy też są prowadzone jakieś prace.
No cóż, jak mówiłem, nie widzę, aby było jakieś ogłoszenie o awarii lub pracach planowych. Zgłoś ten fakt w takim razie, być może coś sie stało, o czym może nie wiemy? Choć raczej w to wątpię, ale różne rzeczy bywają. Nie zapomnij o wypełnieniu szablonu :-). To jest dość ważne (jak już wielokrotnie mówiłem).
uwazny pisze:Kiedy będzie można zobaczyć film z trasy po Polsce jak działa logowanie do BTSów Plusa o którym późną zimą mówił Rzecznik Play p. Gruszka?
To pytanie, to już typowo należy zadać do naszego Rzecznika. Ja niestety nie otrzymuję takich informacji. Być może wspomni coś o tym na swoim blogu. Śledź jego wpisy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424524  autor: 3m
 22 sie 2010, 18:31
Czy ktoś może mnie oświecić, jaka jest różnica między usługą Pakiet tani internet za 5zł a Internet w telefonie za 5 zł? Z góry dziękuję za pomoc

 #424526  autor: Logith
 22 sie 2010, 18:41
3m pisze:Czy ktoś może mnie oświecić, jaka jest różnica między usługą Pakiet tani internet za 5zł a Internet w telefonie za 5 zł? Z góry dziękuję za pomoc
Play online w telefonie 100 MB - 5 zł
Internet w telefonie 25 MB - 5 zł
Jak widzisz cena ta sama, różnica w ilości MB. Play online w telefonie można wykorzystywać tylko będąc w zasięgu Play (można włączyć darmową blokadę, by nie łapało innych sieci ponadto sprawdzać kodem czy jesteśmy w zasięgu play)
Internet w telefonie wykorzystujesz będąc pod zasięgiem innej sieci, nie musisz się martwić w jakim miejscu w Polsce jesteś i czy jest zasięg P4 czy nie.
Ja mam Play online w telefonie 100MB, wystarcza, jest ta blokada i nie ma żadnego problemu.
Pzdr. :smt006

Obrazek
Obrazek

 #424553  autor: sql
 22 sie 2010, 20:57
Marens pisze:Czy mi się wydaje, czy po cichaczu znikła oferta Long Play 69 - 50% + stan darmowy na 18m. Nie mogę tego znaleźć na stronie.
Marens promocja została przywrócona:
http://www.mojplay.pl/topic/7830-replay ... ge__st__20

 #424562  autor: Marens
 22 sie 2010, 21:58
sql pisze: Marens promocja została przywrócona:
Dzięki za informacje.

 #424574  autor: playonline
 22 sie 2010, 23:06
uwazny pisze:Kiedy będzie można zobaczyć film z trasy po Polsce jak działa logowanie do BTSów Plusa o którym późną zimą mówił Rzecznik Play p. Gruszka?
Moze go wyrecze troszke... ;)

1.
http://www.przeklej.pl/plik/2059-jpg-001cie15696u
Zdjecie zrobione w drodze. Dziwna rzecz bo zasieg pokazuje pelen a jest brak info o sieci. W folderze roboczych widnieje sms do wyslania.

2.
http://www.przeklej.pl/plik/2100-2101-wmv-001cie1jc7tb
Film z tej samej trasy zrobiony chwile po zdjeciu. Wybor sieci i operatora jest ustawiony na automat. Pokazuje pelen zasieg, brak ino o sieci a jak tylko (na automacie) wybralo sie plusa natychmiast zalegly sms zostaje wyslany.

3.
http://www.przeklej.pl/plik/2127-jpg-001cie2b71dc
Zdjecie pare chwil pozniej. Ta sama trasa. Doszla ikonka przekreslonej sluchawki pomimo, ze zasieg jest i znowu info brak dostepu do sieci (oczywiscie automat ustawiony). Poza tym widac, ze jest ikonka wysylania maila. Zaczal sie wysylac w momencie gdy wybrano recznie siec plus.

To co wyzej wydaje sie byc krytyka - nie jest nia. Chce tylko aby technicy zwrocili uwage, ze nie jest tak, ze telefon odrazu czy po kilku sekundach sam sie przeloguje (choc zasieg na t9o wskazuje ale brak info o sieci i w efekcie brak mozliwisci wykonania czegokolwiek).
Jesli zasieg jest to nigdy nie mialem problemu z Playem a to jest trasa gdzie zasieg Plusa jest caly czas a playa co jakis czas. Zdjecia i film robiony telefonem plusa. Aha i jeszcze jedno w telefonie ustawiona jest opcja szybkiego wyszukiwania sieci.

Przyznam szczerze, ze to byly chwilowe sytuacje z zanikiem zasiegu wiec mi to nie przeszkadza. I w ogole play uwazam za dobra siec. :)

Dla oslody dodam, ze mialem okazje rozmawiac na zasiegu play 3g w miejscu gdzie bylo 0 kresek i rozmowa byla bardzo wyrazna i bez problemow. :)
  • Strona 48 z 244
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 244
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 244