DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 47 z 241
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 241

 #493760  autor: trus1991
 02 sie 2011, 16:28
A moje zgłoszenie 33414166 z dnia 30.07 zniknęło z mojej listy zgłoszeń na P24 :P

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #493765  autor: user_delete19
 02 sie 2011, 16:38
play4you2, 'fatalność' usługi TelePlay:
- po zalogowaniu się do usługi *otrzymane* sms nie są przekazywane na e-mail (bardzo źle! :/ )
- sms *wysłane* z teleplay także nie są przekazywane na e-mail...

 #493770  autor: psychofanplay
 02 sie 2011, 17:00
mam po prostu napisac, ze prosze o zalegla fakture za telefon w zgloszeniu przez play24 i tyle? Czy cos jeszcze wpisac, zeby wiadomo bylo o co chodzi.

Otrzymam fakture zakupu listownie ?(chcialbym fakture na osobe fizyczna nie paragon)

Pytanie bonusowe.

Na stronie play coś tam pisało, że dokupujac dodatkowa oferte dostaje sie jakis rabat/bonus.

Jeżeli dokupiłem drugi abonament do mojego konta powinienem otrzymac jakis rabat? skorzystalem z promocji htc play days(znizka na abonament)-nie wiem czy promocje sie lacza czy nie.

Acha bylo to w okresie kiedy kupujac dowolna usluge "otrzymywalo sie" kupon na dodatkowe GB w usludze playonline-tego tez nie otrzymalem.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #493773  autor: KC-KARLOS
 02 sie 2011, 17:16
psychofanplay pisze:Acha bylo to w okresie kiedy kupujac dowolna usluge "otrzymywalo sie" kupon na dodatkowe GB w usludze playonline-tego tez nie otrzymalem.
Kupon się otrzymywało, wysyłając specjalnego SMSa na numer Play'owy, zrwotnie otrzymywało się specjalny kod SMS, który trzeba było pokazać sprzedawcy, przy podpisywaniu umowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #493812  autor: Ranger
 02 sie 2011, 19:44
Mam pytanie - dlaczego operator nalicza połączenia z internetem poza abonamentem? W grę wchodzi pakiet Play dla Firm 100MB za 6,15 (to zdaje się ten uniwersalny), a telefon jest ustawiony na zasięg w Plusie. A czy nawet jeżeli operator słusznie nalicza poza abonamentem, to jak mogę wykorzystać owy pakiet 100MB, tylko w zasięgu taniego internetu w Play? Czy istnieje w Play dla Firm jakiś uniwersalny pakiet, dzięki któremu można się łączyć również na zasięgu Plusa?

Dzięki za informacje.

 #493813  autor: agaak
 02 sie 2011, 19:47
Rada dla wszystkich którzy mają "echo", "słyszę sam siebie" w telefonie podczas rozmowy.
Niech wasz rozmówca ściszy słuchawkę... Mam kilkoro takich agentów, co dzwonię to słyszę siebie i jego... Jak widać lepiej podkręcić głos, niż odwiedzić laryngologa...

PS. Miło iż czas się synchronizuje automatycznie przy przejściu na macierzysty zasięg :)

 #493827  autor: Quetzal
 02 sie 2011, 20:15
agaak pisze:Rada dla wszystkich którzy mają "echo", "słyszę sam siebie" w telefonie podczas rozmowy.
Ściszenie telefonu nie rozwiązuje bynajmniej problemu pogłosu w każdym przypadku. Co więcej pogłos może występować tylko przez pewien czas np. ok. 2 minuty podczas kilkunastominutowej rozmowy chociaż obie osoby pozostają w tym samym miejscu i żadna z nich nie wykonuje żadnych czynności telefonem (np. nie zwiększa głośności).
agaak pisze: PS. Miło iż czas się synchronizuje automatycznie przy przejściu na macierzysty zasięg :)
Owszem, w Erze czegoś takiego nie było, a to b. dobre rozwiązanie.

 #493828  autor: mkowalski
 02 sie 2011, 20:18
Quetzal pisze:Owszem, w Erze czegoś takiego nie było, a to b. dobre rozwiązanie.
Było i nadal jest. Sprawdzane kilka godzin temu. Z tym, że aktualizacja następuje w momencie nawiązania połączenia internetowego.

 #493835  autor: Quetzal
 02 sie 2011, 20:28
mkowalski pisze: Było i nadal jest. Sprawdzane kilka godzin temu. Z tym, że aktualizacja następuje w momencie nawiązania połączenia internetowego.
Weź pod uwagę, że większość użytkowników nie korzysta w ogóle z internetu w telefonie albo korzysta b. rzadko, więc dla nich równie dobrze tej usługi mogłoby nie być.
Co jednak ciekawe nie pamiętam aby mi synchronizowało godzinę podczas połączenia internetowego w Erze. Ale może już nie pamiętam.

 #493847  autor: qper
 02 sie 2011, 21:24
play4you2 pisze:głoszenie zostało rozwiązane, powinno być wszystko ok.
Dzięki za sprawną pomoc ;) jak zawsze niezastąpiony :)

 #493865  autor: playonline
 02 sie 2011, 23:26
qper pisze:Dzięki za sprawną pomoc ;) jak zawsze niezastąpiony :)
Chociaz komus cos dziala... :) Bo u mnie od poczatku czerwca nadal smsy nie dzialaja za granica na jednym numerze... :/

No ale przynajmniej wczoraj (22.08.2011) zamknieto zgloszenie odnosnie wprowadzenia daty odlaczenia uslug. :)

 #493900  autor: play4you2
 03 sie 2011, 08:57
psychofanplay pisze:mam po prostu napisac, ze prosze o zalegla fakture za telefon w zgloszeniu przez play24 i tyle? Czy cos jeszcze wpisac, zeby wiadomo bylo o co chodzi.
Po prostu opisz dokładnie sprawę, tak jak na forum, aby osoba zajmująca sie zgłoszeniem, wiedziała co zaszło.
Ranger pisze:pakiet Play dla Firm 100MB za 6,15
Zgodnie z Regulaminem Pakiet Internet dla Firm limit transmisji danych jest do wykorzystania zarówno w zasięgu sieci Play jak i Plus. Jeśli zauważyłeś jakieś nieprawidłowości to zrób zgłoszenie a zostanie to zweryfikowane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493914  autor: Baseciq
 03 sie 2011, 10:41
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru

Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

Kod błędu: 5739427
Numer świeżo zmigrowany z pomarańczki. Samo się naprawi, czy trzeba do BOK zapukać?

 #493921  autor: play4you2
 03 sie 2011, 11:40
Baseciq pisze:Numer świeżo zmigrowany z pomarańczki
Na podstawie podanych danych nie mogę nic sprawdzić, zrób zgłoszenie podaj jego numer wówczas to zweryfikujemy

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #493939  autor: tomek1804
 03 sie 2011, 12:23
Witam. Chciałem opisać mój problem.

Zacznę od tego, że mam firmę (właściwie moja mama ale ja się wszystkim zajmuję) i posiadałem zarejestrowany na firmę numer w Play Fresh, w końcu dorwała go jakaś konsultantka (nazwisko mi znane) i namawiała na przejście na abonament, namawiała, namawiała aż namówiła... Dogadaliśmy się, że biorę dwie aktywacje (abo 75), w tym jedna z telefonem drugą bez, zależało mi na tym i to był mój warunek aby ten numer z PF był przeniesiony na ten abo firmowy. Konsultantka powiedziała, że oczywiście nie ma problemu i tak będzie zrobione (pierwsze oszustwo bo już teraz wiem, że tak nie można robić), drugie oszustwo polegało na tym, że chciałem telefon SGS II, tez powiedziała mi, że nie ma problemu. Przyjechał kurier mnie w domu nie było, mama odebrała, zapłaciła... Okazało się, że nie dośc że przyszły karty z zupełnie nowymi numerami (nie z tym co miał być przeniesiony z PF) to jeszcze na dokładkę telefon też przyszedł SGS I, a nie SGS II... Kiedy szybko zadzwoniłem na Biuro Obsługi miła Pani z rozbrajajaca szczerością mi powiedziała, że przeciez w Play nie ma jeszcze SGS II (to była jakoś połowa maja) więc jak mogłem go zamówić???
I tak własnie pięknie konsultantka mnie oszukała...

Telefon wraz z karta odesłałem zaraz na następny dzień, minęło już bo ja wiem cos koło 2 miesięcy i oczywiscie nie dostałem żadnej odpowiedzi, żadnego zwrotu pieniędzy ale otrzymałem oczywiscie fakturę za te dwie aktywacje! W tak zwanym między czasie zgłosiłem dodatkowo skargę przez konsultanta BOK i... Nadal oczywiście zero żadnej odpowiedzi ze strony Play...

I tak już sprawa ciągnie sie 2 miesiące i ani aktywacji, ani telefonu, ani żadnej jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony P4

Czy jedyne co mogę zrobic to wciąż czekać i płacić Fvat za cos czego nie mam...?

Pozdrawiam Tomek.

 #493943  autor: play4you2
 03 sie 2011, 12:31
tomek1804 pisze:Chciałem opisać mój problem.
Podaj numer zgłoszenia, zweryfikujemy i ponaglimy sprawę

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493950  autor: tomek1804
 03 sie 2011, 12:43
Zgłoszenie skargi w BOK nr 33081775

Dziękuje za zainteresowanie.

 #493952  autor: play4you2
 03 sie 2011, 12:59
tomek1804 pisze:Zgłoszenie skargi w BOK nr 33081775
Przesłane zgłoszenie zostało zamknięte, zapoznaj się z jego treścią za pośrednictwem Play24

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493953  autor: ksz_sz
 03 sie 2011, 13:00
play4you2 możesz mi pomóc bo ja czegoś tutaj nie rozumiem zgłosiłem że skoro umowę podpisałem po 20 maja to w ramach All Inclusive 39 powinienem dostać pakiet złotówek 58.50 o czy mówi regulamin:

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... -05-11.pdf

a dostałem mimo to 46,80 złożyłem trzy zgłoszenia o to odpowiedź na ostatnie z nich:

Dokładnie zapoznałem się z Pana sprawą. Ustaliłem, że 27 maja 2011 roku złożył Pan wniosek o przeniesienie numeru XXXXXXXXX od dotychczasowego operatora. Dodatkowo podpisał Pan Umowę w ofercie All Inclusive w taryfie LongPlay II 29. Zaznaczam, że Pana sieć macierzysta wyznaczyła datę przeniesienia na 7 lipca 2011 roku. W okresie od 27 maja 2011 roku do 6 lipca 2011 roku korzystał Pan z taryfy tymczasowej. Po przeniesieniu numeru została aktywowana na Pana numerze (XXXXXXXXX) taryfa LongPlay II 29. Zgodnie z pkt. 4.1. lit. g Regulaminu Oferty Promocyjnej All Inclusive Jednostki rozliczeniowe przyznane w ramach promocyjnego pakietu złotówek łączą się z jednostkami rozliczeniowymi pochodzącymi z Pakietu Złotówek przyznawanego w ramach Abonamentu. W związku z tym z nowym okresem rozliczeniowym od 20 lipca został Panu przyznany Pakiet Złotówek w wysokości 46,80 zł. Zaznaczam, że posiada Pan darmowe 150 minut do wszystkich sieci i na stacjonarne. W związku z tym opłata za promocyjne minuty wynosi 58,50 zł (150 minut * 0,39 zł). W ramach abonamentu otrzymuje Pan promocyjny pakiet złotówek oraz pozostała część rozliczona jest na przysługujące minuty zgodnie z Pana taryfą. Informuję, że nie znalazłem nieprawidłowości po naszej stronie. Kwoty sa rozliczane zgodnie z posiadanym przez Pana abonamencie. Z przykrością informuję, że Pana reklamacja została uznana za niezasadną.

Jednostki rozliczeniowe przyznane w ramach promocyjnego pakietu złotówek łączą się z jednostkami rozliczeniowymi pochodzącymi z Pakietu Złotówek przyznawanego w ramach Abonamentu

Wychodzi na to że gość chce mi ewidentnie wmówić że 29+29,5 = 46,8 a nie 58,5 i robi ze mnie głupka.

Więc o co tu chodzi?
Pozdrawiam

 #493955  autor: agaak
 03 sie 2011, 13:12
play4you - to Wy wydzwaniacie z numeru +48222121031 ???
Sprawdziłem na Internecie to podobno wasi pracownicy wciskają umowy.
To taka rada na przyszłość, nie wydzwaniajcie mi na numer z Orange który jest w modemie...
Chyba iż lubicie się kopać z koniem...
  • Strona 47 z 241
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 241
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 241