• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 46 z 241
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 241

 #493495  autor: mkowalski
 01 sie 2011, 10:45
Okej, rozumiem.

play4you2, jakiś czas temu poruszaliśmy dość gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora. Wtedy padła taka wypowiedź, że są to jednostkowe przypadki.

Ale wczoraj "wpadł mi w ręce" kolejny telefon Playa (znajomej osoby, ja z niego nigdy nie korzystałem) z identycznym problemem - tj. przekierowania ustawione na końcówkę *29 zamiast *25, brak komunikatów lektora i SMS o błędzie przy próbie włączenia/wyłączenia Notki SMS. Czy nie moglibyście po prostu włączyć skryptu dla wszystkich numerów, poprawiającego te przekierowania? Jest o tyle niefajnie, że numer jest niezarejestrowany, więc żadne zgłoszenia nie wchodzą w grę.

 #493498  autor: Marens
 01 sie 2011, 10:59
mkowalski pisze: play4you2, jakiś czas temu poruszaliśmy dość gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora. Wtedy padła taka wypowiedź, że są to jednostkowe przypadki.
Jak masz wyłączona Notkę SMS, pocztę głosową to z moich obserwacji wygląda to tak:
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Playa - lektor jest
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Plusa - pi pi pi
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do sieci roamingowej (np o2 CZ) => "Wybrani abonenti jesti w tej chliwi nedostepni" - lektor jest

Oczywiście w PLAY upierają się, że wszystko działa poprawnie.
Jak zgłaszam, że problem nadal występuje to nikt nie widzi problemu.
Rozumiem, że trzy numery to "jednostkowe przypadki"

Próbował ktoś wysyłać MMS na e-mail w roamingu międzynarodowym?
Niestety w Czechach ta usługa nie działa, przychodzi wiadomość zwrotna, że MMS odrzucony. Na szczęście za kilka prób z różnych telefonów nie została pobrana opłata. MMS na telefon działa poprawnie i naliczanie jest takie jak powinno, czyli w cenie SMS.

 #493499  autor: mkowalski
 01 sie 2011, 11:13
Marens pisze:
mkowalski pisze: play4you2, jakiś czas temu poruszaliśmy dość gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora. Wtedy padła taka wypowiedź, że są to jednostkowe przypadki.
Jak masz wyłączona Notkę SMS, pocztę głosową to z moich obserwacji wygląda to tak:
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Playa - lektor jest
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Plusa - pi pi pi
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do sieci roamingowej (np o2 CZ) => "Wybrani abonenti jesti w tej chliwi nedostepni" - lektor jest

Oczywiście w PLAY upierają się, że wszystko działa poprawnie.
Jak zgłaszam, że problem nadal występuje to nikt nie widzi problemu.
Rozumiem, że trzy numery to "jednostkowe przypadki"
Pozytywne jest to, że dla dwóch numerów problem został naprawiony.

Natomiast w trzecim (tym od znajomego) lektora nie ma nigdy i w tym jest problem. Przekierowania są ustawione jak dla Notki SMS, ale ona jest wyłączona. A przecież nie będę ludziom mówił, żeby ręcznie zmieniali przekierowania bo Play nie potrafi wykonać masowej naprawy.

 #493500  autor: play4you2
 01 sie 2011, 11:16
MK_ pisze:życia użytkownika sieci Play
Jeśli opisane przez Ciebie problemy nadal występują zrób zgłoszenie, wówczas zostanie to zweryfikowane.
PWK pisze:Dzisiaj poszło kolejne zgłoszenie [33377395
Sprawę przekazałam juz odpowiedniej osobie
Vartez pisze:problem z siecią Play,
Zrób zgłoszenie wówczas zostanie to zweryfikowane
tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi??
Jeśli osoba dzwoniąca jest właścicielem usługi istnieje możliwość weryfikacji po trzech danych osobowych (klient indywidualny). W przypadku klienta biznesowego jeśli telefonuje i jest właścicielem lub pełnomocnikiem i nie zna hasła również możemy dokonać alternatywnej weryfikacji.
Mila89 pisze:nr zgloszenia 33023517
Ponagliłam zgłoszenie
davidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
Ponownie ponagliłam sprawę, mam nadzieję, że nastąpi szybkie rozwiązanie sprawy.

[ Dodano: 2011-08-01, 11:23 ]
mkowalski pisze: gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora
Niestety w związku z tym, ze numer jest na freshu nie możemy przyjąć zgłoszenia, a co za tym idzie sprawdzić ewentualnych nieprawidłowości. W przypadku zarejestrowanych numerów proszę zrobić zgłoszenie, a z pewnością zostanie to sprawdzone.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493508  autor: mkowalski
 01 sie 2011, 11:32
play4you2 pisze:
mkowalski pisze: gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora
Niestety w związku z tym, ze numer jest na freshu nie możemy przyjąć zgłoszenia, a co za tym idzie sprawdzić ewentualnych nieprawidłowości. W przypadku zarejestrowanych numerów proszę zrobić zgłoszenie, a z pewnością zostanie to sprawdzone.
Ale mi chodzi o trochę inną sprawę. Ewidentnie widać, że sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników. Czy w związku z tym nie można przekazać tej sprawy do techników, żeby automatycznie rozwiązali problem na wszystkich numerach? Bo w tej chwili wygląda to tak, że każda osoba ma robić własne zgłoszenie.

 #493545  autor: play4you2
 01 sie 2011, 14:02
mkowalski pisze:sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników
Sprawa została zgłoszona do dostawcy oczekujemy na odpowiedź.

[ Dodano: 2011-08-01, 15:35 ]
davidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
zgłoszenia: 32466005 Sprawa została rozwiązana :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493613  autor: aster
 01 sie 2011, 20:00
Rozumiem, że uzbierane GB transferu mogę przedłużyć wykupując kolejny pakiet, to samo z pakietem Złotówek, ale czy te 100 minut do Play/stac. też się wydłużają jeśli przed wygaśnięciem takiego pakietu zakupię kolejny?

 #493614  autor: KC-KARLOS
 01 sie 2011, 20:14
aster pisze:Rozumiem, że uzbierane GB transferu mogę przedłużyć wykupując kolejny pakiet, to samo z pakietem Złotówek, ale czy te 100 minut do Play/stac. też się wydłużają jeśli przed wygaśnięciem takiego pakietu zakupię kolejny?
Dokładnie tak, również i te 100 minut można przedłużać kolejnym pakietem :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #493676  autor: PWK
 02 sie 2011, 10:02
@play4you2

Czy mógłbyś przekazać moją sprawę (opis tutaj) komuś naprawdę kompetentnemu?

Na ostatnie zgłoszenie [33377395] dostałem odpowiedź, że sprawa została załatwiona. I faktycznie, na głównym numerze [606-xxx-xxx] został włączony pakiet 80 minut, ale jednocześnie nie został anulowany na drugim numerze [791-xxx-xxx], a nie mam ochoty potem płacić za coś, co zostało niedopilnowane ze strony operatora.

Przekaż to komuś, komu będzie się chciało wszystko dokładnie przeczytać i raz a dobrze zrobić porządek na moim koncie.

 #493678  autor: pakierhakierxd
 02 sie 2011, 10:08
Będziesz mieć 2 za free :D

Pozdrawiam :)

 #493682  autor: davidoff9
 02 sie 2011, 10:17
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników
Sprawa została zgłoszona do dostawcy oczekujemy na odpowiedź.

[ Dodano: 2011-08-01, 15:35 ]
davidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
zgłoszenia: 32466005 Sprawa została rozwiązana :D
:smt008

 #493683  autor: play4you2
 02 sie 2011, 10:17
PWK pisze:Czy mógłbyś przekazać moją sprawę
Sprawa została poprawnie rozwiązana. Rekompensata jest bezpłatna, więc jeśli wcześniej dostałeś pakiet minut na inny numer, masz za free darmowe minuty na obu numerach.
:D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493711  autor: qper
 02 sie 2011, 13:09
play4you ostatnio mój dziadek skarży się, że jest często bez zasięgu.

Problem polega na tym, że mija dużo czasu nawet klika minut gdy telefon przelogowuje się z PLAY 2G na PLUS 2G. Wszystkie ustawienia są ustawione na automatyczne wyszukiwanie sieci.

Dziadek obawia się bo jest po zawale i musi mieć stały dostęp do telefon.
Zrobiłem mu zgłoszenie 33492381.

Gdybyś mógł sprawdzić co się dzieje z tym przelogowywaniem.

 #493715  autor: play4you2
 02 sie 2011, 13:20
qper pisze:zgłoszenie 33492381
Ponagliłam sprawę :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493716  autor: trus1991
 02 sie 2011, 13:23
Witam,

Drogi P4U2, czy dałoby się coś zrobić ze zgłoszeniami nr: 32965859 z dnia 17.07, oraz 33414166 z dnia 30.07?

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #493722  autor: qper
 02 sie 2011, 13:40
play4you2 pisze:
qper pisze:zgłoszenie 33492381
Ponagliłam sprawę :D
Dzięki, na Was zawsze można polegać :)

 #493723  autor: play4you2
 02 sie 2011, 13:51
qper pisze:Zrobiłem mu zgłoszenie 33492381.
Zgłoszenie zostało rozwiązane, powinno być wszystko ok. :D

[ Dodano: 2011-08-02, 13:56 ]
trus1991 pisze:zgłoszeniami nr: 32965859 z dnia 17.07, oraz 33414166 z dnia 30.07?
Ponagliłam sprawę

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #493726  autor: trus1991
 02 sie 2011, 13:58
Dzięki :)

Mam nadzieję że zgłoszenie zostanie rozwiązane korzystnie dla obu stron

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
 #493728  autor: psychofanplay
 02 sie 2011, 14:04
Mam pytanie odnosnie htc play days i "problemów" z serwerem.

Podpisałem umowę w okresie promocyjnym wybrałem Zetkę i PO podpisaniu umowy okazało się, że sprzedawca nie może wydrukować dla mnie faktury na osobę fizyczną i usilnie chciał mnie przekonać do paragonu któego jak się okazało również nie mógł wystawić ponieważ zaszły "problemy z serwerem play" i desire Z nie ma w bazie danych czy coś takiego i każda osoba kupujaca ten model musi poczekać na dowód zakupu. Po paragon miałem się stawić następnego dnia w celu odebrania. Oczywiscie była inna pracownica ktora po raz kolejny spisała numer telefonu podstemplowała chociaż gwarancję pieczątką salonu i złożyła swój podpis. Paragonu nadal nie ma i w następnym tygodniu (miedzy 25 a 31 lipca sprzedawca mial zadzwonic na 100% w celu odbioru paragonu) nie zadzwonil wiec dualem sie znowu osobiscie i wywalil na stol pelno paragonow i pytal sie ile zapalcilem w promocji za htc desire Z w celu dopasowania paragonu :lol: Dzwonilem do niego i mial oddzwonic czego rowniez nie ucyznił. Mam dosc zabawy w kotka i myszke.

A) Czy rzeczywiscie play mial takie problemy z wydawaniem faktur odnosnie desire Z ?

B) Czy sprzedawca jest nieuczciwy i mam to zglosic do odpowiedniego urzedu robiac przy okazji play czarny PR ?

Chce moja fakture do desire Z. Gdybym wiedzial, ze beda takie jaja nie podpisalbym umowy KOLEJNEJ z play :evil: :evil: :evil:

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #493758  autor: play4you2
 02 sie 2011, 16:25
psychofanplay pisze: htc play days i "problemów" z serwerem
Faktycznie pojawił się opisany przez Ciebie problem. Zrób zgłoszenie i podaj numer przekażę to do realizacji :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 46 z 241
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 241
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 241