Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Jak masz wyłączona Notkę SMS, pocztę głosową to z moich obserwacji wygląda to tak:mkowalski pisze: play4you2, jakiś czas temu poruszaliśmy dość gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora. Wtedy padła taka wypowiedź, że są to jednostkowe przypadki.
Pozytywne jest to, że dla dwóch numerów problem został naprawiony.Marens pisze:Jak masz wyłączona Notkę SMS, pocztę głosową to z moich obserwacji wygląda to tak:mkowalski pisze: play4you2, jakiś czas temu poruszaliśmy dość gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora. Wtedy padła taka wypowiedź, że są to jednostkowe przypadki.
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Playa - lektor jest
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do Plusa - pi pi pi
=> wyłączysz telefon, jeśli był zalogowany do sieci roamingowej (np o2 CZ) => "Wybrani abonenti jesti w tej chliwi nedostepni" - lektor jest
Oczywiście w PLAY upierają się, że wszystko działa poprawnie.
Jak zgłaszam, że problem nadal występuje to nikt nie widzi problemu.
Rozumiem, że trzy numery to "jednostkowe przypadki"
Jeśli opisane przez Ciebie problemy nadal występują zrób zgłoszenie, wówczas zostanie to zweryfikowane.MK_ pisze:życia użytkownika sieci Play
Sprawę przekazałam juz odpowiedniej osobiePWK pisze:Dzisiaj poszło kolejne zgłoszenie [33377395
Zrób zgłoszenie wówczas zostanie to zweryfikowaneVartez pisze:problem z siecią Play,
Jeśli osoba dzwoniąca jest właścicielem usługi istnieje możliwość weryfikacji po trzech danych osobowych (klient indywidualny). W przypadku klienta biznesowego jeśli telefonuje i jest właścicielem lub pełnomocnikiem i nie zna hasła również możemy dokonać alternatywnej weryfikacji.tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi??
Ponagliłam zgłoszenieMila89 pisze:nr zgloszenia 33023517
Ponownie ponagliłam sprawę, mam nadzieję, że nastąpi szybkie rozwiązanie sprawy.davidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
Niestety w związku z tym, ze numer jest na freshu nie możemy przyjąć zgłoszenia, a co za tym idzie sprawdzić ewentualnych nieprawidłowości. W przypadku zarejestrowanych numerów proszę zrobić zgłoszenie, a z pewnością zostanie to sprawdzone.mkowalski pisze: gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora
Ale mi chodzi o trochę inną sprawę. Ewidentnie widać, że sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników. Czy w związku z tym nie można przekazać tej sprawy do techników, żeby automatycznie rozwiązali problem na wszystkich numerach? Bo w tej chwili wygląda to tak, że każda osoba ma robić własne zgłoszenie.play4you2 pisze:Niestety w związku z tym, ze numer jest na freshu nie możemy przyjąć zgłoszenia, a co za tym idzie sprawdzić ewentualnych nieprawidłowości. W przypadku zarejestrowanych numerów proszę zrobić zgłoszenie, a z pewnością zostanie to sprawdzone.mkowalski pisze: gorący temat Notki SMS, przekierowań i braku komunikatów lektora
Sprawa została zgłoszona do dostawcy oczekujemy na odpowiedź.mkowalski pisze:sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników
zgłoszenia: 32466005 Sprawa została rozwiązanadavidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
Dokładnie tak, również i te 100 minut można przedłużać kolejnym pakietemaster pisze:Rozumiem, że uzbierane GB transferu mogę przedłużyć wykupując kolejny pakiet, to samo z pakietem Złotówek, ale czy te 100 minut do Play/stac. też się wydłużają jeśli przed wygaśnięciem takiego pakietu zakupię kolejny?
play4you2 pisze:Sprawa została zgłoszona do dostawcy oczekujemy na odpowiedź.mkowalski pisze:sprawa dotyczy szerszego grona użytkowników
[ Dodano: 2011-08-01, 15:35 ]zgłoszenia: 32466005 Sprawa została rozwiązanadavidoff9 pisze:To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)
Sprawa została poprawnie rozwiązana. Rekompensata jest bezpłatna, więc jeśli wcześniej dostałeś pakiet minut na inny numer, masz za free darmowe minuty na obu numerach.PWK pisze:Czy mógłbyś przekazać moją sprawę
Ponagliłam sprawęqper pisze:zgłoszenie 33492381
Zgłoszenie zostało rozwiązane, powinno być wszystko ok.qper pisze:Zrobiłem mu zgłoszenie 33492381.
Ponagliłam sprawętrus1991 pisze:zgłoszeniami nr: 32965859 z dnia 17.07, oraz 33414166 z dnia 30.07?
Faktycznie pojawił się opisany przez Ciebie problem. Zrób zgłoszenie i podaj numer przekażę to do realizacjipsychofanplay pisze: htc play days i "problemów" z serwerem