• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 46 z 244
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 244

 #423799  autor: ukefake
 18 sie 2010, 18:05
pawelpp pisze:Pytam, ponieważ chciałbym zachować tamten numer, a umowę z Play zamierzam sam zerwać,

wystarczy przenieść wybrany numer do innej sieci (na podstawie pełnomocnictwa zerwą umowę tylko na numer który podasz we wniosku, no chyba że wystąpi BŁĄD - jak to w playu czasem bywa). nowy starter np w orange to 10pln (o ile będzie w punkcie)

 #423867  autor: yundai
 18 sie 2010, 21:46
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:yundai napisał/a:
15 DNI TO DUZO BEZ NUMERU Z WINY PLAY


Leży im to - idź do sądu
Otóż, nie zgodzę się z Twoja opinią.

Właśnie otrzymałem informacje, że sprawa została rozwiązana. Generalnie dzwonił do Ciebie nasz specjalista z wyjasnieniami i wszystko powinno być w porządku. Z tego co mi wiadomo, szczegóły otrzymasz w piśmie.

Pzdr.
MUSZE PRZYZNAC RACJE PAWELPP
PLAY4YOU KŁAMIE !
EKSPERCI KŁAMIĄ !
chcialem przyjac ta wasze odszkodowanie i zalatwic to polubownie
ALE
wedlug twojej informacji ze sprawa zostala zalatwiona i zgodnie z zapewnieniami eksperta zeby udac sie dzis (18 sierpnia 2010) do salonu po nowa karte sim dla numeru 660 XXX XXX ktory to numer zostal przez was i tylko z waszej winy wyłaczony i oddany erze
co sie okazuje
udalem sie do 2 salonow w 1 kazano mi dac dowod i pracownik sprawdzil w systemie i powiedzial ze numer nie jest w sieci play :smt006 mial duzo kientow i mnie olal
poszedlem do 2 salonu
i tamtemu pracownikowi sie chcialo zajelo to godzine ale co sie dowiedzialem
a)nie mozna mi wydac duplikatu karty bo nie jestem kientem play(z waszej winy)
b) nie mozna mi dac tego numeru jako nowego bo nie ma go w puli numerow
c) stara karta sim na ten numer nie dziala
d) nie moge zlozyc reklamacji i uzyskac pisemnego potwierdzenia bo wedlug systemu nie jestem waszym kientem i nie ma mnie w sytemie

wiec
pracownik dzwoni na infolinie pracownicza ja na zwykla infolinie dla klientow
co sie okazaalo 2 sprzeczne informacje jemu powiedziano ze numer jest w playu i nie widza problemu a mi na infolini dla "zwyklych ludzi" powiedziano ze dopiero zlozono wniosek do erym o odzyskanie numeru do play rzecz dzieje sie w tym samym czasie
chcialem przez infolinie aktywowac przyznane mi rekonpensaty w 3 pozostalych sprawach minuty i pakiety zlotowek ale mila pani po 10 min szukania nie umiala odszukac tych zgloszen bo jest ich zbyc wiele ok 10 z czego to z 5 tamtego roku nawet podalem daty zamkniecia ale sobie nie poradzila
POZOSTAJE MI SPRAWE DO SADU SKIEROWAC NIE NIE TYLKO Z TEJ SPRAWIE LECZ W 3 POZOSTALYCH W KTOREJ PRZYZNALISCIE MI ODSZKODOWANIE
naszczescie mam wasza piekna tworczosc na papierze
a oto piekne kwiatki play
nr pisma 17717917 dla numeru 792 XXX XXX zakonczenie umowy 31 lipca 2010 reklamacja niezasadna
nr pisma 17345685 ten sam numer zakonczenie umowy 31 czerwca 2010
nr pisma od uke z dnia 16 lipca umowa konczy sie 31 maja 2010 odszkodowanie srodki bonusowe 30 do wykorzystania w miesiac
a oto fragment jaki " aneks do umowy o świardczenie usług telekomunikacyjnych powinien zostac rozwiazany z dniem 31 maja 2010. Jednak ze wzgledu na fakt, iż kożystał pan nadal z uslug telekomunikacyjnych po formalnej dacie rozwiazania umowy, faktura za czerwic nie moze byc anulowana"
to wy nie umieliscie przeniesc na karte numeru i upieraliscie sie przy dacie 31 czerwiec

to samo mialo miejsc z 2 numerem 660 XXX XXX
nr zgloszenia 17717917 mial przejsc 1 lipca na karte z abonamentu ale zaspaliscie i mial przejsc 1 sierpnia ale sie zgubil i do tej pory sie nie znalazl sprawa opisana na poczatku

i juz ostatnie
nr zgloszenia 20227032
przyznaliscie do przetwarzania moich danych osobowych
proponujecie 20min nie chcialo mi sie isc do sadu to przyjalem wasze 20 min
ale skoro nie mozecie go aktywowac to ja ide do sadu nie nie bedzie wqas to kosztowalo
6 zl (20min x 29gr) ale zaplacicie

przepraszam jesli cos jest malo zrozumiale ale sie wnerwilem
NA PODSTAWIE MOICH DOŚWIARDCZEN MOGE STWIERDZIC TO ZE PRACOWNICY PLAY KŁAMIĄ A PROCEDURY PO TO ABY UTRUDNIC DOCHODZENIE RACJI LUB TO UNIEMOZLIWIC

numery zgloszen sa dla play4you zeby uswiadomil sobie ze w ciagu 2 miesiecy play popelnil 4 DUZE pomylki przy jednym kiencie[/u]

 #423898  autor: Ruben
 19 sie 2010, 08:12
Sikor28, pawelpp, yundai, , współczuje Wam szczerze. Mimo wszystko uważam, że jesteście wyjątkowymi pechowcami, bo takie rzeczy w Play mają charakter incydentalny :lol:
pawelpp, w przypadku Twoich nieustających zgłoszeń i problemów uważam, że najlepszym rozwiązaniem będzie faktycznie rozstanie się z Play. To będzie też z korzyścią dla Twojego zdrowia.
Chyba jednak dobrze robię, że w Play mam tylko Fresha, bo zawsze mogę zrezygnować bez konsekwencji chociaż nie ukrywam, że taryfy firmowe kuszą mnie ale jak widać trzeba wszystko jeszcze raz przemyśleć.

 #423923  autor: Marens
 19 sie 2010, 10:18
pawelpp pisze:W POSie powiedziano mi, że LongPlay był w ofercie promocyjnej i jest związany z głównym numerem
Nie sugeruj się nimi. Ostatnio chciałem zmienić numer LongPlay 1 na złoty oraz zrezygnować z wypowiedzenia jednego z LP1 (mam ich 2). Takie bzdury się nasłuchałem, że szkoda gadać. Najlepsze jest to, że dzwonili na wsparcie a tamci sami nie wiedzieli :-D. "Niech pan sobie wymyśli jakiś numer, napiszemy zgłoszenie i oni sami zdecydują czy to jest złoty numer czy zwykły" (czyt. czy zapłacę za zmianą 0zł czy 99zł). Chciałem ich nakierować, na okienko wybierania numeru podczas spisywania umowy, bo chyba w taki sposób się wybiera numer i go zmienia. Cóż, ja nie mam złotego numeru a PLAY za 14 godzin będzie miał aktywacje mniej.
pawelpp pisze:Faktycznie nie dało się przez to rozmawiać.
Jaką sieć testowałeś i w jakim kraju?
Czyli potwierdzasz moje ubiegłoroczne testy?
pawelpp pisze:Widzę, że masz Nokie C5... Tak w jednym zdaniu jak oceniasz ten telefon?
Telefon ma problemy z modułem radiowym podobne do E52.
Odradzałbym go, byłem w ubiegły weekend w Kotlinie Kłodzkiej i PLAY w górach miał minimalny zasięg na K800i oraz K510i a na C5 brak sieci. Wczoraj jechałem przez las gdzie na innych telefonach Orange ma zasięg a na C5 brak sieci. Potrafi zgubić zasięg podczas przechodzenia GSM -> UMTS.

Więc zastanowiłbym się 1000x czy wina z przechodzeniem Plus<->Play, problemy z zasięgiem to wina PLAY czy telefonu. To taka mała uwaga do wieszających psy na P4.

 #423932  autor: play4you2
 19 sie 2010, 11:47
danko pisze:P4Y czy możesz jasno napisać kto może skorzystać z promocji Replay LongPlay Extra z minutami (22.07.2010)?
Z ofertami Replay jest trochę naczej, niż w przypadku zwykłych Ofert. Są dedykowane. Niestety, nie mogę powiedzieć Ci dlaczego jej nie otrzymałeś. Powód jest prosty - nie mam dostępu do takich informacji.
Marens pisze:Rozumiem, że w roamingu (Chorwacja) opłata za przekierowanie nie zostanie naliczona.
Nie. W tym przypadku jest podobnie jak z pocztą Głosową w Unii Europejskiej.
Th0mas pisze:Witam. Mam taki mały problem.
Niestety, ale potwierdzam wcześniejsze wypowiedzi. Nie ma mozliwości zamiany numerów w taki sposób, jak to opisujesz.
Sikor28 pisze:Ostatnio przeniosłem 9 numerów do Play dla firm
Podaj mi na PW numer telefonu, którego sprawa dotyczy, sprawdzę o co w tym chodzi.
Co do obsługi, to na chwilę obecną mogę Cię jedynie przeprosić. Wielka szkoda, że nie zapamiętałeś nazwisk tych osób. Na przyszłość zapisz godzinę i datę tej rozmowy i bardzo bym Cię prosił, abyś od razu zgłosił skrgę na taką obsługę. Zapewniam Cię, że walczymy z takimi zachowaniami i są one dla nas zupełnie niedopuszczalne. Niestety, nie zawsze jesteśmy w stanie wychwićić sami takie rozmowy podczas naszych wewnętrznych kontroli. Liczę na to, że więcej już się nie spotkasz z takim zachowaniem. Gdyby jednak ono się powtórzyło, zgłoś to natychmiast. Możesz nawet wtedy napisać do mnie na PW.
TrustNoOne pisze:@ P4Y - przypadkiem zwróciłem na coś uwagę przed chwilą.
Przyznam Ci się szczerze, że nie jestem specjalistą od internetu, ale przekazałem to pytanie do odpowiednich osób. Jak otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać.
pawelpp pisze:1. mając telefon na kartę można korzystać z roamingu tylko w usłudze tani roaming?
Szczegółowych informacji udzielił Ci Marens, ale powtórzę.

Nie.
pawelpp pisze:2. na czym dokładnie ta usługa polega i dlaczego rozmowy są gorszej jakości?

Po jego uruchomieniu, system do Ciebie oddzwania i płacisz dopiero za połączenie z rozmówcą. Co do jakości, nie powiedziałbym że są zawsze złej lub gorszej jakości. Nie odnotowałem jakiejś niepokojąxcej ilości reklamacji w tej kwestii, więc nie przypuszczam, aby było tak jak mówisz. Zresztą kwestia tzw. "jakości" jest zawsze mocno subiektywna. Dla jednych osób np. lekki szum jest ok, a dla innych wręcz czymś niedopuszczalnym.. Generalnie nie chcę dyskutować na temat jakości w perspektywie mojej oceny.
pawelpp pisze:3. czy w przypadku zerwania umowy, stracę wszystkie numery na których mam abonament? w tym ten z oferty LongPlay 1 zł dla abonentów?
Umowę rozwiązujesz na konkretny numer telefonu (usługę). W chwili wypowiedzenia komercyjnego, w trakcie trwania Umowy, numer jest odłączany bez mozliwości przeniesienia go do usługi na kartę. Jeżeli złozysz wniosek o przenisienie, zostanie on przeniesiony. Kwestia dodatkowych opłat za np. wcześniejsze zerwanie Umowy jest osobnym tematem.
yundai pisze:MUSZE PRZYZNAC RACJE PAWELPP
PLAY4YOU KŁAMIE !
EKSPERCI KŁAMIĄ !
To powiem Ci szczerze, że mnie w tej chwili całkowicie zaskoczyłeś. Numer JEST w naszej sieci i z CAŁĄ pewnością nie został oddany. Mało tego, czeka na Ciebie (tak jak informował Cię nasz pracownik) od 18 08 2010r. Wymień tylko kartę SIM i będzie ok. Jak masz kłopot z Salonem, to napisz mi, gdzie chcesz iść do Salonu, ja juz porozmawiam wtedy z tymi Sprzedawcami.

Powiem Ci szczerze, że nie mam pojęcia, skąd takie informacje otrzymywałeś (że numer jest oddany, że go nie ma itd.). Z chęcią porozmawiam z tymi osobami, co Ci takie rzeczy wygadywali.
Jeszcze NIGDY nie okłamałem nikogo z was. Nie wiem zupełnie, skąd taki pomysł (sic!). Wszystko to, co do tej pory dla Was robiłem, było ZAWSZE zgodne z tym, co wam mówiłem (czy to na forum, czy też na PW). Mam nadzieję, że jak już w końcu odbierzesz kartę SIM, potwierdzisz, że jednak posiadasz ten numer i wszystko jest z nim w porządku (pomijając w tym przypadku odpiowiedzi, jakie otrzymywałeś). Jeszcze raz zapraszam Cię do naszego Salonu. Daj mi info gdzie pójdziesz i ja się z nimi skontaktuję. Co do rekompensaty za tą sytuację, nadal jest ona do wykorzystania. Powinieneś otrzymać informacje drogą pisemną na ten temat.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423940  autor: user_delete19
 19 sie 2010, 12:41
play24/bramka sms nie działają :/

 #423943  autor: play4you2
 19 sie 2010, 13:08
lwiczek pisze:play24/bramka sms nie działają :/
Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne. Planowane zakończenie jest przewidziane na dzisiaj o godz. 19. Wszystkich, którzy odczuwają z tego powodu niedogodności, przepraszam w imieniu firmy.

!KOMUNIKAT!

Padły pytania dotyczące usługi "Notka SMS w roamingu". Chcę poinformować, że usługa ta NIE DZIAŁA poza granicami kraju. W związku z tym, nie ma mozliwości o jakimkolwiek naliczaniu lub rozliczaniu tej usługi jak ktoś przebywa zagranicą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423951  autor: user_delete19
 19 sie 2010, 13:26
play4you2 pisze:Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne.
Własny numer przy wysyłaniu? Ksiązka adresowa? ;->
play4you2 pisze:Planowane zakończenie jest przewidziane na dzisiaj o godz. 19. Wszystkich, którzy odczuwają z tego powodu niedogodności, przepraszam w imieniu firmy.
Spoko, człowiek jakoś przeżyje, niemniej... to chyba planowane działanie więc możnaby podać informację o czymś takim przed? :roll:

 #423969  autor: pawelpp
 19 sie 2010, 14:40
lwiczek pisze:
play4you2 pisze:Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne.
Własny numer przy wysyłaniu? Ksiązka adresowa? ;->
Przypominają mi się takie demoty w czasie, kiedy 99% ludzi na NK wklejała głupie teksty, które miały usuwać śledzika. "A oni uwierzyli..." :)
Planowane prace modernizacyjne zwykle w takim przypadku oznaczają nieplanowaną awarię. W normalnych środowiskach produkcyjnych aktualizacja aplikacji, danych lub sprzętu zachodzi w sposób niewidoczny dla użytkownika. No chyba, że "eksperci" nie wiedzą jak się to robi.
lwiczek pisze: Spoko, człowiek jakoś przeżyje, niemniej... to chyba planowane działanie więc możnaby podać informację o czymś takim przed? :roll:
Play lubi nas zaskakiwać :)
Współczuje tylko paniom na infolinii :)

 #423972  autor: play4you2
 19 sie 2010, 15:03
play4you2 pisze:Jeszcze NIGDY nie okłamałem nikogo z was.
Właśnie otrzymałem potwierdzenie w Twojej sprawie yundai, że karta została ci wymieniona i nawet potwierdziłem to w naszym systemie, że wszystko Ci działa. Jak obiecałem, tak słowa dotrzymałem. Numer BYŁ i jest w naszej sieci, więc ANI RAZU nie było tak, że go oddaliśmy lub nie mieliśmy. Mam nadzieję, że tym razem ta sprawa jest już całkiem wyjasniona i liczę na to szczerze, że potwierdzisz moje słowa, na dowód, że Cię nie okłamałem.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-08-19, 15:45 ]
TrustNoOne pisze:@ P4Y - przypadkiem zwróciłem na coś uwagę przed chwilą.
Mam już info dla Ciebie (i innych) w tej sprawie. Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor). Jest to dlatego tak rozwiązane, aby nie było przede wszystkim utrudnień w poborze danych i przeciążęń na nadajnikach. Nie jest to błąd. Zaraz po pobraniu pliku, wszystko wraca do normy. Tak działa internet mobilny i taki przypadek jest raczej w każdej sieci.
Mam nadzieję, że ta odpwiedź Cię satysfakcjonuje :-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423983  autor: yundai
 19 sie 2010, 15:58
play4you2 pisze:
play4you2 pisze:Jeszcze NIGDY nie okłamałem nikogo z was.
Właśnie otrzymałem potwierdzenie w Twojej sprawie yundai, że karta została ci wymieniona i nawet potwierdziłem to w naszym systemie, że wszystko Ci działa. Jak obiecałem, tak słowa dotrzymałem. Numer BYŁ i jest w naszej sieci, więc ANI RAZU nie było tak, że go oddaliśmy lub nie mieliśmy. Mam nadzieję, że tym razem ta sprawa jest już całkiem wyjasniona i liczę na to szczerze, że potwierdzisz moje słowa, na dowód, że Cię nie okłamałem.

Pzdr.
jak bys sie czul jesli ktos ci mowi ze jest ok i wystarczy isc do salonu
tak powiedzial 17 sierpnia pracownik ktory do mnie dzwonil ja poszedlem 18 do salonu i rozmawialem w 1 salonie potem poszedlem do 2 salonu znajomy kierownik pokazal mi ze nie mozna wzdac mi duplikatu

wczoraj NIE MOZNA BYLO WYDAC DUPLIKATU KARTY BO NIE BYLO MNIE W SYSTEMIE
dzis JESTEM wiec dostalem duplikat karty sim wczoraj bylo robione w 2 salonach to samo co dzisiaj
wczoraj nie wyszlo a dzis jestem w systemie
ja wnioskuje ze po moim poscie cos ruszylo
bo skoro 2 pracownikow nie moglo znalezc mnie w systemie to chyba nie przypadek lecz nic nie bylo robione lub macie problemy z systemem
wiec sprawa nie byla zakonczona dlatego napisalem ze klamales nie bylbys zdenerwowany taka sztuacja

play4you napisal
Numer BYŁ i jest w naszej sieci, więc ANI RAZU nie było tak, że go oddaliśmy lub nie mieliśmy.

rozmowa z infolinia z numeru 792 reszta jest taka jak w problematycznym numerze ktory wyparowal
rozmowa o godzinie 18.28 i trwala 19 min
mila pani powiedziala ze JEST ZLOZONY WNIOSEK DO ERY O ODZYSKANIE NUMERU I POTRWA TO JESZCZE KILKA DNI
temu panu podalem zla godzine rozmowy z infolinia ale mysle ze to nie problem bo bylo tylko 1 polaczenie wczoraj
MOZESZ ODSLUCHAC ROZMOWE a i nie mogla aktywowac odszkodowan ktore mialem 20 min i 30 zl nie znalazla bo bylo za duzo zgloszen pomimo ze dalem jej daty zgloszen
OSTATNIO POPRAWIACIE OBSLUGE KLIENTA JEST MILSZA ALE NADAL NIE UMIE NIC ZALATWIC
wniosek play4you powiedzial ze sprawa zalatwiona, pani widziala co innego
wczoraj nie zalatwilem sprawy wiec stawiam ze pani mowila prawde a play4you klamal tylko ze sprawa zalatwiona

a i jeszcze jedno po uruchomieniu numeru mam na koncie 30 zl to bonus za niedogodnosci
daliscie mi kase z nikad zebym sie udobruchal
w regulaminie nie ma nic na temat 30 zl bonusu po przejsciu z abo na fresh i nie sa to srodki bonusowe tylko na koncie normalnym pewnie mi to odbiezecie jak to opisalem trudno pewnie znowu nastapil BLAD

prosze o komentarz play4you

 #423987  autor: pawelpp
 19 sie 2010, 16:08
play4you2 pisze: Mam już info dla Ciebie (i innych) w tej sprawie. Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor).
Wiec jest to jak najbardziej kwestia ustawień QoS. Użycie pojęcia Bufor nie jest raczej stosowne, ponieważ zwykle przez bufor rozumie sie jitter bufor. Przypuszczam, że chodzi ci o ograniczenie przepustowości podczas pobierania pliku. Jest to zazwyczaj dobre rozwiązanie pod warunkiem, że ustawienia są rozważne. Jak widać w tym przypadku - nie sprawdzają się skoro plik się wolno ładuje i strona też.

Co do jakości rozmów - PROTESTUJĘ - są odpowiednie miary pozwalające w obiektywny sposób sprawdzić jakość połączeń. Nie wierzysz? Podaj maila - jestem w stanie podzielić się z tobą (i tylko z tobą) częścią tej wiedzy.

 #423990  autor: play4you2
 19 sie 2010, 16:14
pawelpp pisze:Co do jakości rozmów - PROTESTUJĘ - są odpowiednie miary pozwalające w obiektywny sposób sprawdzić jakość połączeń. Nie wierzysz? Podaj maila - jestem w stanie podzielić się z tobą (i tylko z tobą) częścią tej wiedzy.
Ależ ja tylko wyraziłem swój mały pogląd na tą sprawę. Nie neguję, że być może są jakieś mozliwości realnego pomiaru jakości połączeń, jednak przyznam szczerze, nie zagłębiałem się w tym temacie. Niemniej jednak, nie mam powodów, aby nie wierzyć Ci w twoje słowa i że coś istnieje. Dzięki za propozycję.
pawelpp pisze:Wiec jest to jak najbardziej kwestia ustawień QoS.
Szczerze powiedziawszy, przyznaję, że jestem całkowitym "laikiem" w takich sprawach. Owszem, mam wiedzę podsatwową, jeżeli o to chodzi, natomiast szczegóły techniczne tych zagadnień nigdy nie należały do moich mocnych stron. Taką otrzymałem odpowiedź, więc ją przekazuję. Z tego co mi wiadomo, nie jest to błąd, ani coś złego, tylko działania z myślą o prawidłowym działaniu usługi. Generalnie, jak ja osobiście korzystam z mojej prywatnej usługi Play Online, nie zwracałem na coś takiego uwagi. Plik, który chciałem pobrać, pobierałem i nie zastanawiałem się nad tym, czy przeglądarka mi w tym czasie "chodzi" szybciej, czy też nie. Z mojego punktu widzenia za dużej różnicy raczej nie zauważyłem.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423992  autor: pawelpp
 19 sie 2010, 16:25
play4you2 pisze:Plik, który chciałem pobrać, pobierałem i nie zastanawiałem się nad tym, czy przeglądarka mi w tym czasie "chodzi" szybciej, czy też nie. Z mojego punktu widzenia za dużej różnicy raczej nie zauważyłem.
Tak jak napisałem - owszem to jest dobre i czasami niezbędne, tylko wydaje mi się, że wasi "eksperci" powinni staranniej dostosować te parametry. O ile to oczywiście prawda, bo też nigdy nie miałem takiej sytuacji. Niestety na podstawie doświadczeń, które przeprowadziłem wnioskuję, że obciążenie Play w dużej mierze zależy od pory dnia, a tym samym od obciążenia sieci. Dodatkowo poruszanie się sprawia, że wydajność maleje, ale to wina technologii a nie sieci. Niestety transfer danych w przyzwoitej prędkości i bez strat prawie nie jest możliwy w centrum miast w godzinach szczytu. Tym samym waŧpię, żeby Play spełniało np. normę ITU G.114. Przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń. I tak, jak pisałem w jednym ze zgłoszeń zamierzam pokazać ich wyniki UKE.

 #423999  autor: TrustNoOne
 19 sie 2010, 17:17
play4you2 pisze:Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor).
Dziękuję za szybką odpowiedź. Szkoda więc, że rezerwowany jest cały pozostały "bufor" zamiast jakiejś części. Choć jak napisałem nie robi to dla mnie większej różnicy gdyż nie mam tylko Play Online. Z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda przy wykorzystaniu telefonu (aktywny pakiet internetowy Pakiet Play Online w Telefonie) do pobrania pliku i przeglądania stron (komputer z dostępem do internetu via telefon) i przyznam, że rewelacji nie ma ale... strony szybciej się ładują (gdy w tle pobierany jest plik - może przypadek). Jak w takim wypadku to wytłumaczyć? I jeszcze jedna ciekawostka - karta sim internetowa w jednym laptopie i karta sim telefoniczna w drugim komputerze. Ta telefoniczna szybciej wyświetla strony internetowe. Jakim cudem? Jeśli stwarzam zbyt dużo pytań to przepraszam ale tamten "przypadek" spowodował większą ciekawość u mnie. Jak widać.

Quot capita, tot sententiae...

 #424025  autor: play4you2
 19 sie 2010, 18:52
yundai pisze:wczoraj nie zalatwilem sprawy wiec stawiam ze pani mowila prawde a play4you klamal tylko ze sprawa zalatwiona
Powtarzam raz jeszcze, że Cie nie okłamałem a rozmnowę odsłucham i przekażę odpowiednie wnioski. Nie zamierzam Cię przekonywać do mojej prawdomówności. Zapewniam Cię raz jeszcze, że numer był gotowy do aktywacji od 18 08 2010r. Nie umiem Ci wytłumaczyć, dlaczego tak się stało, że nie mogłes tego załatwić, ale z pewnością nie jest tak, jak to przedstawiasz. Rozumiem, że mogłeś się zdenerwować, ale oskarżanie mnie, zresztą bezpodstawne o kłamstwo, jest w/g mojej opinii trochę nie na miejscu. Z mojej strony robiłem co mogłem i jak mogłem, abyś ten numer odzyskał i śmiało moge powiedzieć, że mi sie udało, więc wybacz, ale nie mogę przejść "obok" wobec takich zarzutów z Twojej strony w moim kierunku. Mam nadzieję, że jednak w przyszłości zmienisz zdanie.Absolutnie nie oczekuję przeprosin, ale małego zrozumienia. Żadna z osób nie powie Ci na forum, że ją oszukałem. Mogłem się pomylić, czasami coś dłużej "realizowałem", ale z pewnością nikogo nigdy nie okłamałem. Ok, na koniec chcę abyś wiedział, że nie mam do Ciebie żadnego żalu i cieszę się mimo wszystko, że odzyskałeś już numer.
yundai pisze:a i jeszcze jedno po uruchomieniu numeru mam na koncie 30 zl to bonus za niedogodnosci
daliscie mi kase z nikad zebym sie udobruchal
Nieprawda. Jest to standardowa kwota podczas powtórnej aktywacji. Nie da rady ustawić tego systemowo inaczej. Jednak ona jest ważna tylko przez jakiś czas (chyba w Twoim przypadku do połowy września), jeżeli nie przedłużysz konta. Kwestia dodatkowej rekompensaty jeszcze nie jest widoczna, gdyż zgłoszenie w tej sprawie nie jest jeszcze zamknięte. Jak je zamkniemy, wówczas będziesz mógł się ubiegać o tą rekompensatę, powołując się na numer zamkniętego zgłoszenia.
TrustNoOne pisze:Ta telefoniczna szybciej wyświetla strony internetowe. Jakim cudem? Jeśli stwarzam zbyt dużo pytań to przepraszam ale tamten "przypadek" spowodował większą ciekawość u mnie. Jak widać
Jak to mówią, kto pyta, nie błądzi :-). A tak na poważnie, pewnie jest to przypadek, gdyż nie mamy jakiś "innych" ustawień dostepu do internetu w przypadku telefon via modem (jeżeli oczywiście chodzi o 3G). W przypadku telefonu jest jeszcze tylko ta mozliwość, że będzie można "zasysać" dane po GPRS w ostateczności. Niemniej jednak, nie ma to wpływu w przypadku, gdy z telefonu robimy "modem" i wkładamy do niego kartę z Online.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424030  autor: max_max
 19 sie 2010, 19:14
play4you dzięki za załatwienie sprawy. Gratuluje kompetencji infolinii i salonowi w Fokusie w Zielonej Górze.
Mam pytanie kiedy zlikwidujecie to, że pieniądze nie wykorzystane w abonamencie nie przechodzą na kolejny miesiąc ?

 #424036  autor: play4you2
 19 sie 2010, 19:34
max_max pisze:Mam pytanie kiedy zlikwidujecie to, że pieniądze nie wykorzystane w abonamencie nie przechodzą na kolejny miesiąc ?
Niestety, to pytanie kieruj już raczej do naszego Rzecznika na jego blogu. Ja nie posiadam takich informacji.
max_max pisze:play4you dzięki za załatwienie sprawy.
Proszę :D.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424077  autor: Matyk
 19 sie 2010, 23:19
p4u - wiesz może kiedy zostanie mniej więcej wprowadzony handover ??
albo kiedy zacznie się nowa umowa która została ostatnio podpisana dot. roamingu krajowego ?

 #424097  autor: Marens
 20 sie 2010, 07:52
Czy mi się wydaje, czy po cichaczu znikła oferta Long Play 69 - 50% + stan darmowy na 18m. Nie mogę tego znaleźć na stronie.
  • Strona 46 z 244
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 244
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 244