Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
76
Rejestracja
31 sty 2010, 11:20
Lokalizacja
Wrocław
Android nie pyta się, Apple iPhone chyba też nie. Moj telefon przy jednej sesji pociągnął 40 MB. To dużo. Łącznie 470 MB w ciągu stycznia. Dość dużo, ale kontroluję na bieżąco billing i to co robi telefon.ciuchcia pisze:Druga uwaga. Posiadam "typowo internetowy" telefon, wgrywam rozne aplikacje (tez te wymagajace polaczenia z netem) i telefon zawsze pyta sie o to, czy moze sie polaczyc. Jesli ktos zezwoli programowi łaczyc sie z netem, to niech potem nie dziwi, ze GPS ciagnie mu nie wiadomo ile MB, a programy sie aktualizuja. Kazdy telefon, ktory trzymalem w reku mial "firewalla" ktory pytal sie przed polaczeniem. Wiec klania sie czytanie tego co pojawia sie na ekranie.
Wiesz co, sam to sprawdzę z ciekawości. Jeżeli Możesz, podaj mi to na pw. Nie obiecuję nic, ale zobaczę, co da się ewentualnie zrobic.luccicare pisze:Sam widzisz jak to brzmi, mogę na PW podać Ci numer zgłoszenia (tylko nie "bijcie" konsultanta - ma być bez konsekwencji, taka praca jest trudna).
Jak wspomniałem, nadal jest to jeszcze weryfikowane. Absolutnie nigdy nie miałem i nie mam zamiaru mydlic Wam oczu. Wybacz, ale szczegółów nie podam. Jedyne co mogę powiedziec, to to, że co do tej pory zweryfikowaliśmy, nie było błędem z naszej strony. Jak tylko otrzymam ostateczne informacje, uwierz że dam Ci znac. Zresztą powiadomię Was wszystkich o rezultatach tej weryfikacji.MSQ pisze:Nie mydl oczu, to ewidentny błąd systemu. W żadnej sieci nie spotkałem się z tym, że operator pobiera kasę za połączenia z bramką, mimo fałszywych ustawień.
jest oczywiście włączona. chodzi o zużywanie pakietu playonline w telefonie i ciagniecie danych dalej wg. standardowej stawki - w zasiegu sieci macierzystejwidex pisze:*111*51*1# - blokada Plusa na transfer.
ciekawi mnie bardzo co wyjdzie z analizy mojego przypadku. nie może być kurcze tak, że w jednej miejscowości Play jednocześnie świadczy usługi i chce brać za to kase, i jednocześnie ich nie świadczy odmawiając prawa do ewentualnej reklamacji jakości tych uług.play4you2 pisze:Jak wspomniałem, nadal jest to jeszcze weryfikowane. Absolutnie nigdy nie miałem i nie mam zamiaru mydlic Wam oczu. Wybacz, ale szczegółów nie podam. Jedyne co mogę powiedziec, to to, że co do tej pory zweryfikowaliśmy, nie było błędem z naszej strony. Jak tylko otrzymam ostateczne informacje, uwierz że dam Ci znac. Zresztą powiadomię Was wszystkich o rezultatach tej weryfikacji.
A ja sie spotkałem z tym w Heyah. Miałem źle ustawienia wprowadzone (tak jak tutaj w Play niektórzy) przez co nie mogłem się połączyć z HeyahGG i naliczyło mi za połączenie niewykonane. Wg boku wszystko poprawnie, ale znaleźli też jedno źle naliczone połączenie i dali mi w ramach przeprosin mniej więcej tyle co mi wzięły te połączenia. To tak na marginesie broniąc PlayMSQ pisze:W żadnej sieci nie spotkałem się z tym, że operator pobiera kasę za połączenia z bramką, mimo fałszywych ustawień.
Rozumiem, że to może byc dla Ciebie niezrozumiałe, jednak nie poradzę na to nic, że taki jest system. Wiem, że z punkt widzenia Klienta nie powinno to wcale interesowac, jednak jest tak i nic na to nie poradzę. Nie będę Wam obiecywał, że coś się zmieni lub że ja coś zmienię, ponieważ są na tro małe szanse. Jeżeli zapadną decyzje, że będzie to można zmienic, wówczas z pewnością przekażę Wam taką informację. Na chwilę obecną nic mi nie wiadomo o takich zmianach w tym obszarze.absolon pisze:odbieram kwestie dot. limitów a raczej tego, że nie można ich zmniejszyć. Przepraszam
Zapewniam cię, że ani ja, ani firma nie ma takiego podejścia do żadnego z Klientów naszej sieci. Wszystkich szanujemy i staramy się, aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie, w oparciu o rzetelne zasady etyki biznesu. Wiem, że czasami nasza OK może temu zaprzeczac, jednak wszyscy w Centrali głównej mają takie podejście, jakie wspomniałem. Staramy się, aby również na OK było tak samo.absolon pisze:wygląda na to że Play traktuje ich jak "lamerów" unikając odpowiedzi na konkretne pytania
jak zwykle przy dobrych wiatrach dostaniesz na odczepnego 10 minut do wykorzystania do konca miesiaca i play uzna sprawe za zakonczonaNo ale zawsze mozna zlozyc reklamacje, i juz za 3 miesiace bedzie jakis bonusik
W odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie odpowiem tak, że jeżeli dokonałeś doładowania do wczoraj, do 21:59, to powinno być wszystko jeszcze aktywne i usługę powinieneś mieć uruchomioną, jeżeli doładowania dokonasz dziś, lub wczoraj po 22:00, wówczas usługa już nie będzie działać.margeo pisze:Play4you2 - jeśli miał ktoś aktywny darmowy numer do końca stycznia, a jeszcze nie doładował za kolejne 30zł = nie załapał się na magiczną godzinę 22:00.