• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 46 z 64
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 64

 #384736  autor: luccicare
 01 lut 2010, 23:20
P4Y, są osoby które twierdzą, że jeszcze niedawno udało zmniejszyć się ten limit. Marens zrobił to np. przed wyjazdem na wakacje. Chociaż zgłoszeń nie widziałem, jednak jemu wierzę. Próba zmniejszenia limitu nie jest z mojej strony jakąś złośliwością wobec firmy, ja po prostu zacząłem się bać. Sam napisałeś, że często winne są aplikacje które działają nie do końca zgodnie z wolą użytkownika. Mam prośbę abyś dokładnie dowiedział się jak to jest z tym limitem.
Jeśli masz jakiś wpływ na odpowiedzi udzielane przez konsultantów BO uczul ich przełożonych aby nie odpowiadali w taki sposób jak mi (zmniejszenie limitu jest niemożliwe z powodu interesów firmy P4). Sam widzisz jak to brzmi, mogę na PW podać Ci numer zgłoszenia (tylko nie "bijcie" konsultanta - ma być bez konsekwencji, taka praca jest trudna). Gdybym otrzymał odpowiedz, że system na to nie pozwala zrozumiałbym. Wiem jakie złośliwe potrafią być te systemy :P
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 23:23 przez luccicare, łącznie zmieniany 1 raz.

 #384737  autor: widex
 01 lut 2010, 23:20
ciuchcia pisze:Druga uwaga. Posiadam "typowo internetowy" telefon, wgrywam rozne aplikacje (tez te wymagajace polaczenia z netem) i telefon zawsze pyta sie o to, czy moze sie polaczyc. Jesli ktos zezwoli programowi łaczyc sie z netem, to niech potem nie dziwi, ze GPS ciagnie mu nie wiadomo ile MB, a programy sie aktualizuja. Kazdy telefon, ktory trzymalem w reku mial "firewalla" ktory pytal sie przed polaczeniem. Wiec klania sie czytanie tego co pojawia sie na ekranie.
Android nie pyta się, Apple iPhone chyba też nie. Moj telefon przy jednej sesji pociągnął 40 MB. To dużo. Łącznie 470 MB w ciągu stycznia. Dość dużo, ale kontroluję na bieżąco billing i to co robi telefon.

 #384741  autor: ciuchcia
 01 lut 2010, 23:25
Bawilem sie Androidem, ale nie zwrocilem na to uwagi :) Iphone wydawalo mi sie ze o to pytal ... jakby co moge to sprawdzic w najblizszych dniach.

 #384742  autor: MSQ
 01 lut 2010, 23:27
Ta, tylko nagle całej masie użytkowników nabiły się takie potężne kwoty w podobnym okresie. Nie mydl oczu, to ewidentny błąd systemu. W żadnej sieci nie spotkałem się z tym, że operator pobiera kasę za połączenia z bramką, mimo fałszywych ustawień.

Sam jestem jednym z nich (na całe szczęście prepaid) i jakoś się nie mogę doczekać odpowiedzi na reklamację.

@ciuchcia: iPhone pytał? W ręku go nigdy nie miałeś. Jedyna skuteczna metoda blokady połączeń w nim, to zmiana ustawień. Tylko niestety operator zawstydził nas i tę metodę uniemożliwił...

 #384750  autor: play4you2
 02 lut 2010, 00:13
luccicare pisze:Sam widzisz jak to brzmi, mogę na PW podać Ci numer zgłoszenia (tylko nie "bijcie" konsultanta - ma być bez konsekwencji, taka praca jest trudna).
Wiesz co, sam to sprawdzę z ciekawości. Jeżeli Możesz, podaj mi to na pw. Nie obiecuję nic, ale zobaczę, co da się ewentualnie zrobic.

MSQ pisze:Nie mydl oczu, to ewidentny błąd systemu. W żadnej sieci nie spotkałem się z tym, że operator pobiera kasę za połączenia z bramką, mimo fałszywych ustawień.
Jak wspomniałem, nadal jest to jeszcze weryfikowane. Absolutnie nigdy nie miałem i nie mam zamiaru mydlic Wam oczu. Wybacz, ale szczegółów nie podam. Jedyne co mogę powiedziec, to to, że co do tej pory zweryfikowaliśmy, nie było błędem z naszej strony. Jak tylko otrzymam ostateczne informacje, uwierz że dam Ci znac. Zresztą powiadomię Was wszystkich o rezultatach tej weryfikacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384772  autor: manner
 02 lut 2010, 08:45
widex pisze:*111*51*1# - blokada Plusa na transfer.
jest oczywiście włączona. chodzi o zużywanie pakietu playonline w telefonie i ciagniecie danych dalej wg. standardowej stawki - w zasiegu sieci macierzystej

[ Dodano: 2010-02-02, 08:53 ]
play4you2 pisze:Jak wspomniałem, nadal jest to jeszcze weryfikowane. Absolutnie nigdy nie miałem i nie mam zamiaru mydlic Wam oczu. Wybacz, ale szczegółów nie podam. Jedyne co mogę powiedziec, to to, że co do tej pory zweryfikowaliśmy, nie było błędem z naszej strony. Jak tylko otrzymam ostateczne informacje, uwierz że dam Ci znac. Zresztą powiadomię Was wszystkich o rezultatach tej weryfikacji.
ciekawi mnie bardzo co wyjdzie z analizy mojego przypadku. nie może być kurcze tak, że w jednej miejscowości Play jednocześnie świadczy usługi i chce brać za to kase, i jednocześnie ich nie świadczy odmawiając prawa do ewentualnej reklamacji jakości tych uług.
i jeszcze - pierwszy i jedyny raz pojawia się coś co wciąga w jednej sesji 850MB danych. w nocy. umieram z ciekawości żeby się wreszcie dowiedzieć o to było.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #384864  autor: adam45648
 02 lut 2010, 15:41
MSQ pisze:W żadnej sieci nie spotkałem się z tym, że operator pobiera kasę za połączenia z bramką, mimo fałszywych ustawień.
A ja sie spotkałem z tym w Heyah. Miałem źle ustawienia wprowadzone (tak jak tutaj w Play niektórzy) przez co nie mogłem się połączyć z HeyahGG i naliczyło mi za połączenie niewykonane. Wg boku wszystko poprawnie, ale znaleźli też jedno źle naliczone połączenie i dali mi w ramach przeprosin mniej więcej tyle co mi wzięły te połączenia. To tak na marginesie broniąc Play ;)

 #384872  autor: absolon
 02 lut 2010, 16:36
Na wstępie muszę przyznać, że obecność P4Y2, odpowiadanie i pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników to bez wątpienia duży plus dla samej osoby P4Y2 jak i firmy Play.
Miło również, że dostaliśmy ostatnio informacje dot. ogromnych rachunków za internet jaki dostają użytkownicy. I właśnie do tej sprawy chciałbym się odnieść.
Czytałem blogi osób którym się to przytrafiło, ich korespondencje z P4, czytałem na forach (Android) itd.
Co mnie zastanawia:
- większość tych przypadków miała miejsce mniej więcej w tym samym czasie
Co mnie natomiast poraża i przeraża:
- stanowisko firmy Play
- dlaczego żaden z tych użytkowników (a prosili o to) nie doczekał się bilingu zawierającego konkretne IP z jakimi rzekomo się łączył. Otrzymuje za to formułkę że "opłata została naliczona poprawnie". Owszem jeden użytkownik dostał wykaz. Okazało się, że IP z którym się łączył to...brama P4 (sic!). Skoro P4 loguje połączenia z własną bramą a nie IP docelowym nie trzeba być jasnowidzem żeby założyć, że biling każdego użytkownika P4 będzie dokładnie taki sam (w kwestii dot. połączeń IP) :)
Dla mnie brak przejrzystości w tej kwestii jest jedną z kluczowych i świadczy bardzo źle o P4. Dla mnie to kompletny brak wiarygodności w postępowaniu wyjaśniającym.
Co więcej w tym kontekście bardzo negatywnie również odbieram kwestie dot. limitów a raczej tego, że nie można ich zmniejszyć. Przepraszam, ale dla mnie jako użytkownika jest mówiąc delikatnie niepoważnym tłumaczenie "że to system". Ja jako użytkownik oczekiwałbym że jeżeli mam abo. 50PLN to mogę poprosić o ustawienie limitu na 200PLN. Tymczasem w P4 otrzymam odpowiedź, że to system biorąc po uwagę różne czynniki ogranicza takie możliwości i nie jest to możliwe.
Te dwie kwestie razem dają bardzo fatalny obraz Play'a.

Wracając do głównego tematu "internetowego", P4Y2 sugerujesz w swojej odpowiedzi, że użytkownicy "powinni zwracać baczniejszą uwagę na to co instalują".

OK. Mam jednak nieodparte wrażenie że osoby które opisują swoje problemy (blogi, forum Androida) nie wyglądają na przysłowiowych "lamerów". Z ich relacji wynika, że dość dobrze orientują się co mają w telefonie, do czego to służy, co to jest pakiet, brama internetowa itd. Zastrzegam jednak że żadnej z tych osób nie znam i opinie swoją (może błędną) opieram tylko i wyłącznie na tym co i jak piszą. Niestety z korespondencji jaką otrzymują użytkownicy wygląda na to że Play traktuje ich jak "lamerów" unikając odpowiedzi na konkretne pytania (jak wspomniane IP).

Tak czy inaczej postępowanie Play razi w oczy. Oczywiście nie oczekuje, że tu na forum będą codziennie informacje z P4 dot. reklamacji abonentów. Śledzę jednak blogi osób które niestety muszą się z tym borykać. One na bieżąco relacjonują jak sprawy wyglądają. Niestety wyglądają bardzo niefajnie. Zarówno dla samych użytkowników ale również wizerunkowo dla Play... fatalnie.

 #384953  autor: play4you2
 02 lut 2010, 21:34
absolon pisze:odbieram kwestie dot. limitów a raczej tego, że nie można ich zmniejszyć. Przepraszam
Rozumiem, że to może byc dla Ciebie niezrozumiałe, jednak nie poradzę na to nic, że taki jest system. Wiem, że z punkt widzenia Klienta nie powinno to wcale interesowac, jednak jest tak i nic na to nie poradzę. Nie będę Wam obiecywał, że coś się zmieni lub że ja coś zmienię, ponieważ są na tro małe szanse. Jeżeli zapadną decyzje, że będzie to można zmienic, wówczas z pewnością przekażę Wam taką informację. Na chwilę obecną nic mi nie wiadomo o takich zmianach w tym obszarze.
absolon pisze:wygląda na to że Play traktuje ich jak "lamerów" unikając odpowiedzi na konkretne pytania
Zapewniam cię, że ani ja, ani firma nie ma takiego podejścia do żadnego z Klientów naszej sieci. Wszystkich szanujemy i staramy się, aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie, w oparciu o rzetelne zasady etyki biznesu. Wiem, że czasami nasza OK może temu zaprzeczac, jednak wszyscy w Centrali głównej mają takie podejście, jakie wspomniałem. Staramy się, aby również na OK było tak samo.

Jednak aby nie odbiegac od tematu, jak już mówiłem, jak tylko otrzymam ostateczne informacje n/t tych połączeń, od razu was poinformuję. To mogę wam obiecac. Jak już zdążyliście się przekonac, zawsze dotrzymuję słowa.

Niemniej, dziękuję Ci za Twoje uwagi. Bardzo lubię rozmawiac z Wami na każde tematy, nie tylko łatwe i przyjemne, pod warunkiem, że są ujete w ramach kulturalnej dyskusji, co chyba wszyscy się ze mną zgodzą w tym temacie.

Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #385001  autor: margeo
 02 lut 2010, 23:17
Co prawda jest temat odnośnie nagle wygasających promocji w Play, ale pasuje to również tutaj, gdyż chyba nikt się nie spodziewał takiego zakończenia darmowego numeru... Jesli mam być szczery, to sposób zlikwidowania usługi pozostawia sporo do życzenia. Wiem, ze usluga jest darmowa itp, ale chyba wizerunek firmy byłby lepszy, gdyby operator traktował użytkowników prepaidów powazniej... W życiu nie polecę juz nikomu Play na główny numer. Lepiej płacić 2x więcej, ale mieć pewność i stabilność usług z których się korzysta...

Play4you2 - jeśli miał ktoś aktywny darmowy numer do końca stycznia, a jeszcze nie doładował za kolejne 30zł = nie załapał się na magiczną godzinę 22:00. Czy teraz do końca miesiąca będzie rozmawiał z wybranym numerem za 29gr, bo wyłączycie usługę na koniec lutego i pakiety 100min nie będą obowiązywały w przypadku dotychczasowego darmowego numeru? Czy też skoro usługa zostala zlikwidowana przestaje obowiązywać regulamin darmowego numeru w przypadku osob, ktore nie zdążyły doładować do 22:00 i automatycznie stawka za minutę rozliczana jest z pakietu?
Myślę, że wiele osób będzie zainteresowanych odpowiedzią, za którą z góry dziękuję.

**********************
POZDRAWIAM!

 #385005  autor: Marens
 02 lut 2010, 23:45
Przypomnij sobie, że w Simplusie, swojego czasu były też podobne cyrki z darmowym numerem.

 #385009  autor: margeo
 02 lut 2010, 23:58
Trudno sobie przypomnieć coś, z czego się nie korzystało (nie używam simplusa). Poza tym czy plus przedłużył promocję "do odwołania" a po 2 tygodniach ją zlikwidował praktycznie "po cichu"? Bo skoro usługa została zlikwidowana, to dlaczego wprowadzają w błąd nie zamieszczając niczego na oficjalnej stronie? Ilu użytkowników zagląda co godzinę na blog rzecznika play, by sprawdzić, czy czegoś znowu nie zlikwidowali?? Skoro informacja o usłudze jest na stronie - powinna obowiązywać. Ile osób doładowuje sobie teraz, doładuje jutro konto tylko dlatego, aby mieć darmowy numer? Zapewne sporo - w końcu wg informacji na stronie takowa usługa jest. Dlatego wybacz, ale nie ma sensu porównywać jak to było u innych operatorów kiedyś... Play wszedł na rynek z niskimi cenami, ale coraz bardziej traci moim zdaniem właśnie dzięki takim dziwacznym posunięciom, czy też częstym awariom i niemożliwości aktywowania niektórych usług (patrz poczatek roku).

ps. nie zdziwię się jeśli teraz inni operatorzy wykorzystają takie zagrania do reklam swoich usług, idąc za metodami play. Play porównuje stawki 29gr do wszystkich i do wszystkich oprocz Play u innych opów. A jak to się ma do nagłych likwidacji usług? Do wprowadzania w błąd? Otworzyłem właśnie stronę - nadal widnieje info o darmowym numerze. ŻENADA... i to się nadaje do wykorzystania w reklamie... (nawet jeśli darmowy numer był dodatkiem, bo kasa jest w calości do wygadania). Zero profesjonalizmu i tyle...

**********************
POZDRAWIAM!

 #385029  autor: radiowiec_wawa
 03 lut 2010, 00:39
To jakas wioska bo ciezko inaczej powiedziec :)
Rzecznik Play na blogu o 16.56 informuje o koncu darmowego numeru.. Malo tego, pojawia sie jakze precyzyjna informacja biznesowa, ze MNIEJ WIECEJ do 22 promocja obowiazuje. Ale co to do cholery jest MNIEJ WIECEJ??? Ten Pan chyba raczy zartowac :)

Idziemy dalej: 3 luty, godzina 00.34! Wchodze na strone Play, zakladamy, ze nigdy nie widzialem watku o Play w ktorym wlasnie pisze :) no i co.. no i czytam o mega wypasie jakim jest darmowy numer! Hmm mysle sobie, fajne, odpale to - doladowuje konto za 30 zl, dalej kod uslugi i zapewne ERROR. Sorry, jest po promocji baranie ale konto doladowales :)
Komunikat na stronie mowi jasno: mega wypas obowiazuje do odwolania. Na oficjalnej stronie Play zadnego odwolania nie ma. Czyli obowiazuje a jesli nie to zostalem... no wlasnie, co zostalem? Okradziony? Wprowadzony umyslnie w blad przez operatora??
No ale zawsze mozna zlozyc reklamacje, i juz za 3 miesiace bedzie jakis bonusik :)

 #385049  autor: pacyna
 03 lut 2010, 05:44
Radiowiec ma rację, w taki sposób nie załatwia się spraw w profesjonalnej firmie. Oczywiście - "do odwołania" oznacza że mogą odwołać praktycznie kiedy chcą jednak chyba zasady rzetelności i uczciwości wobec kienta nakazują poinformować o tym z odpowiednim wyprzedzeniem?

 #385053  autor: emitar
 03 lut 2010, 08:47
Taki lekki OT.

Zdarzyła wam się taka sytuacja, że dzwonią do was z bok'u i mówią, żeby zmienić na zasięg playa ?

 #385054  autor: kerim36
 03 lut 2010, 08:51
No ale zawsze mozna zlozyc reklamacje, i juz za 3 miesiace bedzie jakis bonusik
jak zwykle przy dobrych wiatrach dostaniesz na odczepnego 10 minut do wykorzystania do konca miesiaca i play uzna sprawe za zakonczona :mrgreen:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #385060  autor: arek1969
 03 lut 2010, 09:38
emitar pisze:Taki lekki OT.

Zdarzyła wam się taka sytuacja, że dzwonią do was z bok'u i mówią, żeby zmienić na zasięg playa ?
Gdyby do mnie zadzwonili, spytałbym sie jak to zrobić, a znając profesjonalizm BOK-u Playa, na pewno dostałbym szybką odpowiedź :D

 #385064  autor: kerim36
 03 lut 2010, 09:57
emitar pisze:Taki lekki OT.

Zdarzyła wam się taka sytuacja, że dzwonią do was z bok'u i mówią, żeby zmienić na zasięg playa ?
mi sie nie przytrafila, a czy mamy rozumiec, ze tobie sie trafil taki telefon??

 #385068  autor: DS
 03 lut 2010, 10:04
Że skwituję to wszystko w ten sposób:

Miałem sen... piękny sen... pracownicy Play biegali i rozdawali druki na rozwiązanie z nimi umowy w trybie natychmiastowym (bez konsekwencji) :wink:

A jesli już jesteśmy w takich klimatach, co do poziomu owej firmy, nie przypominam sobie, by np. Era stała w Biedronce koło stoiska mięsnego i nawoływała do przejścia do ich sieci. Odpowiedzią jednego z klientów tegoż przybytku było (dość głośne): "wszystko, tylko nie Play" :wink:

A gdy jeszcze nie byłem tak zaawansowany technicznie i męczyłem się na ich zasięgu spadającym do 0, pamiętam sytuacje, kiedy to ma luba z Poznania musiała zamówić mi pizzę na moim osiedlu parę ulic dalej, gdyż nie mogłem się dodzwonić :smt005

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #385077  autor: play4you2
 03 lut 2010, 10:31
margeo pisze:Play4you2 - jeśli miał ktoś aktywny darmowy numer do końca stycznia, a jeszcze nie doładował za kolejne 30zł = nie załapał się na magiczną godzinę 22:00.
W odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie odpowiem tak, że jeżeli dokonałeś doładowania do wczoraj, do 21:59, to powinno być wszystko jeszcze aktywne i usługę powinieneś mieć uruchomioną, jeżeli doładowania dokonasz dziś, lub wczoraj po 22:00, wówczas usługa już nie będzie działać.

Co do informacji na naszej stronie dot. Darmowego Numeru. Sprawa jest nam bardzo dobrze znana. Zmiany miały być wprowadzone już wczoraj, jednak z powodu czynnika niezależnego od nas, nie były wykonane. Na chwilę obecną już zostały wprowadzone zmiany, a do Regulaminów Darmowego Numeru i "2X więcej w Play Fresh" została dodana informacja, że Oferta ta zakończyła się 2 lutego 2010r.
Bardzo wszystkich przepraszam, za zamieszanie, jakim była informacja o tej Promocji na naszej stronie. Nie liczę na to, że po mojej wypiowiedzi raptownie zmienicie zdanie, jednak zapewniam Was, że w żaden sposób nie zamierzaliśmy wprowadzać kogokolwiek z Was w błąd.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 46 z 64
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 64
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 64