• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 45 z 64
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 64

 #384600  autor: lluukk
 01 lut 2010, 17:36
ale ja wiem i powiem:
tak mi chodzi Internet:
http://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
a tak mi odpowiedział ów specjalista - merytoryczny:
"Szanowny Panie Łukaszu, dziękujemy za zgłoszenie przesłane drogą elektroniczną z 28 oraz 29 stycznia 2010 roku, dotyczące usługi Play Online. Miło nam poinformować, że reklamacja została uznana za zasadną. W celu rozwiązania zgłoszenia, przekazaliśmy sprawę do działu sieci, aby dokonał analizy zgłaszanych przez Pana utrudnień. Po weryfikacji przeprowadzonej przez powyższy dział informujemy, że nadajnik do którego loguje się Pana modem jest przeciążony, w związku z powyższym planowana jest modernizacja stacji do końca marca 2010 roku. W ramach rekompensaty za powstałe zdarzenie, proponujemy Panu jednorazowy Pakiet 400 MB do wykorzystania na wszystkie usługi internetowe. Jeżeli wyraża Pan zgodę..."
żadna tajemnica :wink:
a to: " Z przyjemnością poruszę każdy inny i postaram udzielić odpowiedzi na każde wasze pytanie, oprócz tego tematu. Wszystko co miałem tu w tej kwestii do powiedzenia, już powiedziałem."
mnie nie dziwi ;)

baaaaaardzo adekwatna :D

lluukk

 #384606  autor: thonka
 01 lut 2010, 18:06
lluukk, pokaz mi w regulaminie POl (na ktory sie zgodziles podpisujac umowe) zapis mowiacy o tym, ze masz jakakolwiek predkosc gwarantowana dostepu do internetu.
w regulaminie masz za to dokladny zapis, ze jest to predkosc do 1mbit (czyli do 128kB/s) przy czym nalezy uwzglednic zasieg (sile sygnalu jak i technologie - 3g/hsdpa), obciazenie stacji (to ma u Ciebie miejsce i do czego sie przyznali), pogode.
twoj transfer wg. tej strony (o niej pozniej) to ponad 1/5 maksymalnego transferu, malo jak na brak gwarancji predkosci? przy takim regulaminie bym sie cieszyl, ze reklamacje uwzglednili, bo nie musieli - widac zalezy im na poprawie jakosci.

pokazujesz wykres strony czeskiej, ktora jest strasznie niemiarodajna (jak wszytkie tego typu np. speedtest itd. i powie Tobie to kazdy pracownik dzialu technicznego u dostawcy internetowego) dla przykladu mam lacze kablowe 2mbit i twoje dsl.cz pokazuje mi tylko 47,7kB/s transferu gdzie moj dostawca internetu ma zapis w regulaminie, ze predkosc gwarantowana do routera brzegowego (a nie gdzies na serwer w Panamie, bo na takiej trasie zawsze bedzie wolniej) to 1/2 maksymalnej predkosci.

z kolei jest cos takiego jak www.noc.gts.pl gdzie masz do sciagniecia pliki roznej wielkosci na serwerze w Polsce i okazuje sie ze z gts'u pliki ida u mnie z predkoscia 230-240kB/s czyli prawie z maksymalna mozliwa predkoscia.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 18:07 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384607  autor: lluukk
 01 lut 2010, 18:07
no niestety moja wiadomość na pw do P4Y jest w zakładce "nie wysłane" ale play zna maila do mnie i mój telefon i gdyby chciało wyjaśnić i potraktować poważnie - dałoby się...

lluukk

 #384609  autor: kerim36
 01 lut 2010, 18:09
Claudec pisze:kerim36, z tego co wiem po doładowaniu ważność bonusa wydłuża się o 30dni.
ale ja nie doladowuje, widocznie system dodanie 20zl promocyjnech z racji przeniesienia traktuje jako doladowanie :)

 #384611  autor: Claudec
 01 lut 2010, 18:11
lluukk, wiadomość w zakładce "nie wysłane" jest tam dlatego że jeszcze jej nie przeczytano.

 #384612  autor: thonka
 01 lut 2010, 18:13
lluukk pisze:no niestety moja wiadomość na pw do P4Y jest w zakładce "nie wysłane" ale play zna maila do mnie i mój telefon i gdyby chciało wyjaśnić i potraktować poważnie - dałoby się...
byc moze ma pelna skrzynke odbiorcza.
play nie musi zalezec - oni swoja czesc wykonali, to Ty musisz sie wykazac inicjatywa, z pewnoscia nie bedzie to pisanie na forum. to nie jest oficjalny kanal na zalatwianie tego typu spraw.
nie wiem dlaczego podchodzisz do sprawy roszczeniowo tak jakbys problem mial tylko Ty, a wszyscy dookola mieli byc odrazu na twoje zawolanie i robic wszystko tak jak Ty tego sobie zyczysz. wykaz odrobine dobrej woli, bo odnosze wrazenie, ze wychodzisz z zalozenia, iz wszystko Ci sie nalezy.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384614  autor: lluukk
 01 lut 2010, 18:15
thonka pisze:lluukk, pokaz mi w regulaminie POl (na ktory sie zgodziles podpisujac umowe) zapis mowiacy o tym, ze masz jakakolwiek predkosc gwarantowana dostepu do internetu.
tak tak - wiem, wszystko jest OK ;)
tylko niech inni poznają jak to działa...
na tej samej nieprofesjonalnej dsl play prepaid podczas testu śmigał 600-900 ;)
i otwierał stronę wp w 2-3 sek a nie 10-12...
tylko tyle...
wszystko zgodnie z umową !
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 18:21 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #384619  autor: play4you2
 01 lut 2010, 18:25
lluukk pisze:no niestety moja wiadomość na pw do P4Y jest w zakładce "nie wysłane" ale play zna maila do mnie i mój telefon i gdyby chciało wyjaśnić i potraktować poważnie - dałoby się...
Na wiadomość Ci odpowiedziałem.
thonka pisze:przy takim regulaminie bym sie cieszyl, ze reklamacje uwzglednili, bo nie musieli - widac zalezy im na poprawie jakosci.
Skoro już poruszono temat Regulaminu... Owszem, mamy taki zapis, jednak mimo wszystko, jeżeli są niedogodności, staramy sie to wyeliminować i mimo że mamy prawo w takim wypadku do odrzucenia reklamacji (co słusznie zauważył thonka), jednak staramy sie tego nie robić, gdyż (mimo że i tak pewnie mi nie uwierzycie) zależy nam na jakości i Klientach.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384624  autor: Navigare
 01 lut 2010, 18:33
Nie wiem dlaczego krytykujecie kolegę za wyrażenie swojej dezaprobaty odnośnie rekompensaty. Chciałem zapytać czy na tym forum panuje cenzura? Dlaczego kolega ma to wyjaśniać na PW - ja chętnie przeczytam o tym jak się ośmiesza klientów, myślę że inni też są tym zainteresowani.

 #384636  autor: luccicare
 01 lut 2010, 19:00
Mam pytanie do P4Y. Dlaczego nie można zmniejszyć limitu kredytowego? Przez prawie 3 lata korzystania z post-paid Play tylko raz miałem fakturę na 150 PLN, wszystkie pozostałe poniżej 100. Dlaczego nie można mi ustawić limitu 200? Czułbym się bezpieczniej a i tak świadomie korzystając z usług nigdy 200 nie przekroczę. Z braku lako byłbym nawet zadowolony limitem 400, czyli takim jaki miałem na początku korzystania z usług Play. Dla obu stron powinno być to korzystne, bo ani mi, ani P4 w razie nieświadomie nabitego rachunku nie powinno chcieć się spierać po sądach. Bez zmniejszenia nie uwierzę, że zależy wam na Klientach, tzn. na ich dobrze, bezpieczeństwie i dobrych relacjach z operatorem.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 19:10 przez luccicare, łącznie zmieniany 1 raz.

 #384642  autor: TomekO
 01 lut 2010, 19:10
@Navigare bo tamten kolega szuka dyskutantów na poziomie Onetu a tutaj takich jak na lekarstwo i sobie pogadać może sam ze sobą.

Testowałem internet Play Online w telefonie prawie 2 miesiące. Mizerny transfer pokazywałem wcześniej. Jak będzie oferta 22,5 zł. za 5 GB to wezmę ;) ale maksymalnie na miesiąc żeby można było sobie wyłączyć.

@luccicare Wydaje mi się że limit kredytowy jest dla Playa żeby mógł blokować klientów których uważa za ryzykownych. Może ale nie musi blokować usług więc jak będziesz miał rachunek parę tysięcy to nic nie poradzisz.

 #384646  autor: luccicare
 01 lut 2010, 19:14
TomekO, w takim razie co zrobić aby uznali mnie za ryzykownego klienta? Napisać oświadczenie, że żadnych rachunków > 400 im nie zapłacę, na silę dostać się do BiK, BiG, czy jeszcze coś innego?

 #384653  autor: manner
 01 lut 2010, 19:23
a najprościej i najlepiej by było, gdyby po wykorzystaniu limitu danych z pakietu transfer był blokowany. tylko że to dla operatora żaden interes, po co mamy płacić mało skoro możemy płacić w tysiącach. nawet jeśli spotka to tylko kilka procent użytkowników - zawsze coś.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #384654  autor: thonka
 01 lut 2010, 19:26
Navigare, dezaprobata? ok. moze nie byc zadowolony, ze uznali mu reklamacje,
malo tego, ze uznali - dali 400mb rekompensaty, ktorych niby nie da sie wykorzystac (ja moge w 4 dni wykorzystac w telefonie 400mb po gprs bedac na wyjezdzie, a to troche wolniej niz 26kB, a takze bardziej ograniczone).

patrzac na to od strony samej rekompensaty: nie wiem jakiej rekompensaty mozna sie spodziewac w abonametach czysto internetowych, ale z pewnoscia nie pakietu minut (nie ma aktywnych polaczen glosowych w POl) czy tez pakietu 500 sms (to dopiero bylby bezsens), nie znam polityki reklamacyjnej play i nie wiem jakie maja zasady przyznawania rekompensaty.
Navigare pisze:Chciałem zapytać czy na tym forum panuje cenzura? Dlaczego kolega ma to wyjaśniać na PW - ja chętnie przeczytam o tym jak się ośmiesza klientów, myślę że inni też są tym zainteresowani.
to nie jest oficjalne forum play (nawet jezeli by bylo to raczej publicznie sie takich rzeczy nie zalatwia), skoro uwazasz, ze zalatwianie prywatnych problemow indywidualnie to cenzura, to nic na to nie poradze.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #384655  autor: play4you2
 01 lut 2010, 19:28
luccicare pisze:Dlaczego nie można zmniejszyć limitu kredytowego? Przez prawie 3 lata korzystania z post-paid Play tylko raz miałem fakturę na 150 PLN, wszystkie pozostałe poniżej 100. Dlaczego nie można mi ustawić limitu 200?
Ech, to jest dyskusja z tym limitem od samego początku. Jest to związane z systemem. To nie jest tak, że jest kwota "x", którą możemy dowolnie modyfikować. Każda klasa usługi (Wasz Abonament) zaiwra pewne ustawienia, które z kolei mają istotny wpływ na ten limit. Zmienić go (wysokość limitu) to zmienić ustawienia w systemie. Nie twierdzę, że nie mozna tego zrobić, ale istnieje dość duże ryzyko, że może "coś" się stać i wtedy np. będą kłopoty z połączeniami lub czymś innym, a tego bardzo byśmy nie chcieli. To właśnie jest ten interes firmy, o którym ktoś wcześniej wspominał. Dobro Klientów, a nie wyciąganie od nich na siłę pieniędzy. Zapewniam Was, że te kwoty limitu nie maja na celu sztucznego podkręcania rachunków. Wiem, że w świetle ostatnich postów (naliczenia za internet) może to tak wyglądać, ale zapewniam, że tak nie jest.

Zresztą jest z tym zamieszanie od samego początku. Na starcie, jak wchodziliśmy na rynek, limit ustawiony był na 300,00 PLN (średnio). Mieliśmy masę zgłoszeń, aby ten limit zwiększyć. Gdy to dokonaliśmy (zmieniliśmy system, ustawienia itp.), teraz są prośby o jego zmniejszenie... Mam dobrą radę, dla wszystkich, którzy nie chcą przekroczyć fv. Może to nie nowość, ale sprawdzajcie stan Pakietu Złotówek (i innych rozliczeń) pod *101#. To trwa raptem kilka sekund, a otrzymacie wszystkie niezbędne informacje.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384657  autor: TomekO
 01 lut 2010, 19:32
luccicare nie mają takiej usługi i pozostaje sprawdzanie na bieżąco stanu konta pod *101#, prepaid lub mix. Cyfrowy Polsat ma taką usługę. Jak będzie zapotrzebowanie to może i Play to wprowadzi.

 #384664  autor: manner
 01 lut 2010, 19:51
kurcze, sorry P4Y -- to bez sensu. czasem trzeba też spać. wieczorem wszystko OK, a rano 1200 do zapłacenia. to tak samo jak poradził mi ktoś z BOK - przecież moge sobie *140# sprawdzić czy jestem w zasiegu sieci macierzystej. tylko nie potrafił mi powiedzieć co ile km jadąc np. samochodem mam to sprawdzać.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #384711  autor: widex
 01 lut 2010, 21:53
manner pisze:kurcze, sorry P4Y -- to bez sensu. czasem trzeba też spać. wieczorem wszystko OK, a rano 1200 do zapłacenia. to tak samo jak poradził mi ktoś z BOK - przecież moge sobie *140# sprawdzić czy jestem w zasiegu sieci macierzystej. tylko nie potrafił mi powiedzieć co ile km jadąc np. samochodem mam to sprawdzać.
*111*51*1# - blokada Plusa na transfer.

CO do dyskusji to przyglądam się jej i widzę, że niektórzy rzucają się i drwią z P4Y. Ja uważam, że P4Y spełniają bardzo dobrze swoją pracę.

Idąc do sklepu spożywczego opieprza się sprzedawczynię, że drzwi małe? Trochę pokory. Jakbym miał strasznie wolny Internet to też wkurzałbym się. Otrzymano informację, że wkrótce poprawi się. A operator co miał dać? Tak jak napisał thonka - tylko MB.

 #384721  autor: play4you2
 01 lut 2010, 22:16
Panowie (i Panie). Co do tej kwestii nieszczęsnych rozliczeń z internetem. Można powiedziec, że jestem Waszym "przedstawicielem" u Operatora. Zapewniam Was, że wszystkie uwagi zgłaszam na bieżąco. Jednak otrzymałem informacje (szczegółów nie podam - tajemnica telekomunikacyjna), że większośc użycia z tych rachunków (w zasadzie 99,9%) to nie wina sieci, tylko programów, które są w telefonie. Żeby nie było, że chcę uciąc dyskusję, po prostu zweryfikowaliśmy ten problem i uwierzcie mi, że gdyby problem był, z pewnością bym Wam o tym powiedział. Już dałem przykład, że jak coś się popsuło, to o tym informowałem i mówiłem, kiedy będzie usunięta usterka i co mozna z tym zrobic. Wybaczcie, ale w tym przypadku nie jest potwierdzona nasza wina. Owszem, jeszcze są dokładnie analizowane wszystkie przypadki naszych Klientów, ale wstępnie tak to wygląda. Jak całkowicie zakończymy analizę, dam Wam wtedy ostateczną odpowiedź. Na chwilę obecną, z setek tysięcy Abonentów korzystających z tej usługi mogę Wam powiedziec, że w większości przypadków, niestety te rozliczenia są prawidłowe. Nawet kontaktowaliśmy się z większością osób i im to wyjaśnialiśmy. Jeżeli było to możliwe, nawet mówiliśmy jaki program im za to odpowiada w telefonie i kiedy się aktualizował, lub pobierał dane. Niestety, jest to też wina czasami użytkowników nieświadomych (od razu mówię, nikogo nie obrażam). Chodzi mi o osoby, które "wgrywają" sobie różne oprogramowanie, które niestety często "same" bez wiedzy właściciela pobiera bardzo dużą iloś danych. Proszę wszystkich, którzy korzystają z telefonów typowo "intrernetowych", aby dokładnie sprawdzili ustawienia we wszystkich aplikacjach, które posiadają. Generalnie odradzam używania "niepewnych" programów pożyczonych "od kolegi". Często potem można się bardzo mocno rozczarowac, nie wspomnę już o uszkodzeniu samego telefonu. Niestety, jeżeli w takim przypadku oddacie telefon w ramach gwarancji, z pewnością Wam go nie naprawią. Dlatego proszę Was, sprawdzcie dokładnie, jaki program wgrywacie, jakie ma ustawienia i przede wszystkim przeanalizujcie, czy jest on Wam na prawdę niezbędny.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #384734  autor: ciuchcia
 01 lut 2010, 23:17
play4you2 pisze:Niestety, jeżeli w takim przypadku oddacie telefon w ramach gwarancji, z pewnością Wam go nie naprawią.
Teraz ja bede troche zlosliwy, ale nie w stosunku do Play, tylko do serwisu z ktorego korzysta (Regeneris - bylo juz kilka tematow o tym). Oddalem telefon z usterkami softu. Oddali stwierdzajac, ze wszystko jest ok i usterke spowodowalo wgrywanie "nieautoryzowanego" oprogramowania. Nie wiem jaki to ma zwiazek z edytorem smsów, ktory był "walnięty" ale niech im bedzie ... po zmianie softu to ustapilo.
play4you2 pisze:Proszę wszystkich, którzy korzystają z telefonów typowo "intrernetowych", aby dokładnie sprawdzili ustawienia we wszystkich aplikacjach, które posiadają.
Druga uwaga. Posiadam "typowo internetowy" telefon, wgrywam rozne aplikacje (tez te wymagajace polaczenia z netem) i telefon zawsze pyta sie o to, czy moze sie polaczyc. Jesli ktos zezwoli programowi łaczyc sie z netem, to niech potem nie dziwi, ze GPS ciagnie mu nie wiadomo ile MB, a programy sie aktualizuja. Kazdy telefon, ktory trzymalem w reku mial "firewalla" ktory pytal sie przed polaczeniem. Wiec klania sie czytanie tego co pojawia sie na ekranie.
  • Strona 45 z 64
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 64
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 64