Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
76
Rejestracja
31 sty 2010, 11:20
Lokalizacja
Wrocław
P4Y2, to muszę mieć więc niezwykłego pecha, od dwóch m-cy zawsze dzwonicie do mnie z zastrzeżonego (jakoś może w sumie ok 10 na 10 połączeń). Chyba zagram w totka, jak jestem w tym 0,001% "szczęściarzy", wcześniej owszem, zawsze prezentowaliście się numerem BOK. Mogę to zrozumieć w przypadku zwykłych rozmów, ale jak można z zastrzeżonego pytać o hasło? Wcześniej wspomniałem o firmach, w tym przypadku to jest możliwy nawet nie zwykły kawał, ale możliwość działania na szkodę konkurenta. Przykład: wiesz, że Twój konkurent ma telefony w Play, najpierw dzwonisz do niego z zastrzeżonego i prosisz o podanie hasła (nawet do Pani Jadzi). Następnie jak już masz hasło dzwonisz do BOK i robisz konkurentowi rozpierduchę. To jest porażka, tak samo jak z "oddzwanianiem". W innych firmach jak konsultant umówi się na oddzwonienie i nie oddzwoni to ma przechlapane. Jeśli nie może oddzwonić (bo np. nie ma wtedy zmiany) to niech to wprost powie zamiast obiecywać. Nie piszę tego aby o coś się "przypier*alać" ( a tak odbieram Twoje odpowiedzi), ale żebyście to zmienili dla dobra klientów. Moje argumenty są chyba logiczne.play4you2 pisze:Niestety, ale na chwilę obecną nie będzie zmiany tych procedur. Co do kontaktu, to oczywiście nie musisz dzwonić, możesz napisać mail lub poprzez Play24. Są różne sposoby kontaktu. Zazwyczaj dzwoni się z numerów *500 (790500500), ale są małe wyjątki (0,001%), gdize kontakt ten może odbyć się z numeru zastrzeżonego. Nie oznacza to jednak, że ktoś chce zrobić Ci kawał. Jednak oczywiście masz prawo odmówić rozmowy.luccicare pisze:Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne.
To jest rzeczywiście dziwne. Zgłoś to może? Nie twierdzę, że jest coś nie tak, ale warto to sprawdzić. Jakby tak było, to powiem szczerze, jesteś 1 "osobą" z którą bym się spotkał, że ma taką sytuację.luccicare pisze:P4Y2, to muszę mieć więc niezwykłego pecha, od dwóch m-cy zawsze dzwonicie do mnie z zastrzeżonego (jakoś może w sumie ok 10 na 10 połączeń).
luccicare pisze:Przykład: wiesz, że Twój konkurent ma telefony w Play...
Ok, masz rację. Daltego wprowadziliśmy pewne zmiany (szczegółów nie mogę podać), które powinny to w najbliższym czasie radykalnie zmienić (oddzwaniania na życzenie Klienta).luccicare pisze:W innych firmach jak konsultant umówi się na oddzwonienie i nie oddzwoni to ma przechlapane.
Ależ absolutnie! Jeżeli tak to wygląda, to przepraszam. Cieszę się, że poruszyłeś ten temat. Po prostu udzielam Ci odpowiedzi na pytania i uwierz mi, nie mam do Ciebie absolutnie żadnych animozji z tego tytułu. Dodatkowo, twoje sugestie przekazałem do rozpatrzenia, natomiast nie mogę Ci obiecać, że zostaną one uwzględnione lub nie. Z pewnością są pomocne w ocenie bieżącej sytuacji, za co Ci bardzo dziękuję.luccicare pisze:Nie piszę tego aby o coś się "przypier*alać" ( a tak odbieram Twoje odpowiedzi),
Wybacz, zapomniałem w 1 wypowiedzi jeszcze odnieść się do tego pytania.pawelpp pisze:P4Y, co powiesz na rozpatrzenie zgłoszenia 20709546? Mówiłeś, że po nieudanych próbach kontaktu na wasze numery, następuje próba kontaktu na numer kontaktowy.
Widocznie skoro zostałeś poproszony o dostarczenie informacji w takim formacie, to nie wzieło się to bez powodu. Konsultanci nie podejmują sami decyzji dotyczących formatu przesłania wiadomości. Co do eksperta, nie będę komentował sposobu jego pracy i metod, jakimi się posługuje. To by było tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.pawelpp pisze:Odpowiedź na zgłoszenie 20604487 to śmiech na sali. Po co wam Wave?
no i??aremix pisze:pisalem na maila - brak odpowiedzi, dzwonilem na *500 - brak odpowiedzi, dzwonilem na 790 500 500 brak odpowiedzi...
Hahaha czyli chcesz mi wmówić, że wszystkie moje telefony są uszkodzone bo nie pokazują nieodebranych połączeń z OK? Nie było takiej próby. Poza tym próba połączenia z numerem Play było po godz. 15:00, więc nie sądzę, żeby konsultant rano wykręcał +49...play4you2 pisze: Z tego co udało mi się ustalić, próba kontaktu na podany przez Ciebie zagraniczny numer miała miejsce. Niestety, nie odebrałeś telefonu. Połączenie było wykonywane w godzinach porannych. Osoba zamykjąca zgłoszenie zapomniała jednak uwzględnić to w komentarzu zamknięcia. Generalnie nie oszczędzamy na żadnych połączeniach i jeżeli Twoim życzeniem jest oddzwonienie na numer zagraniczny, to to robimy.
Ktoś tu skłamał?Uprzejmie informujemy, iż nie mamy możliwości skontaktowania się z Panem na wskazany numer telefonu.
Skoro zaistniał problem ze zerwaniem połączenia do zbadania problemu jest potrzebny zarówno zapis dźwiękowy jak i komunikaty sygnalizacyjne. Tych drugich nie ma w plikach wav. Po drugie zapis dźwiękowy znajduje się w pliku, który przesłałem i wymaga jedynie uruchomienia darmowego (LGPL) programu. Sprawdzimy w takim razie kto będzie miał rację kiedy minie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Moja odpowiedź jest taka: to co chcecie znajduje się już w treści reklamacji.play4you2 pisze: Widocznie skoro zostałeś poproszony o dostarczenie informacji w takim formacie, to nie wzieło się to bez powodu. Konsultanci nie podejmują sami decyzji dotyczących formatu przesłania wiadomości. Co do eksperta, nie będę komentował sposobu jego pracy i metod, jakimi się posługuje. To by było tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.
a treść reklamacji stanowią w większości cytaty z odpowiedzi na inne reklamacje. Bardzo się napracowaliście przy weryfikacji...Bardzo przepraszam za długi czas rozwiązywania tej sprawy. Związane to było z koniecznością weryfikacji zadanych przez Pana pytań przez naszych ekspertów.
Czyli jednak takie problemy były? Ciekawy jestem ile reklamacji znajdę, w których temu zaprzeczacie.Dodatkowo informuję, że w sierpniu br. Play podpisał nową umowę o współpracy z firmą Polkomtel. Dzięki nowym warunkom wprowadziliśmy automatyczne przełączanie połączenia głosowego między naszą siecią a Plus GSM. W związku z tym opisywane przez Pana niedogodności ze zrywaniem połączeń w wyżej wymienionych sytuacjach nie powinny więcej występować.
Hahaha no tak... wyszukanie czegoś, co nie istnieje nie leży w zakresie kompetencji OK.Jak pisałam wcześniej może je Pan samodzielnie odnaleźć na stronie www.etsi.org. Wyszukiwanie tego rodzaju informacji wykracza poza zakres kompetencji Obsługi Klienta.
Są rozpatrywane, ale nie są uznawane... Też znajdę kilka takich.Odpowiadając na pytanie dotyczące prośby o udzielnie informacji o przykładach połączeń błędnie zrealizowanych z ostatnich kliku dni informuję, że takie dane pozawalają nam jak najdokładniej rozpoznać i rozwiązać wskazywane utrudnienia techniczne. Pozwala nam to odnaleźć, w naszych systemach, najwięcej informacji umożliwiających pełną diagnozę sytuacji. Oczywiście jak pisaliśmy w odpowiedzi na zgłoszenie numer 18706245 „zgodnie z Pana wiedzą, i Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Prawem Telekomunikacyjnym „Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi Telekomunikacyjnej lub od dnia, w którym Usługa Telekomunikacyjna została nienależycie wykonana lub miała być wykonana(..)”. Reklamacje spełniające te warunki są każdorazowo rozpatrywane”
który dostanie premię za spławianie klienta.Nawiązując do poruszonych spraw związanych z Obsługą Klienta, bardzo Pana przepraszam za wszystkie sytuacje, w których spotkał się Pan z nie fachową obsługą ze strony naszych konsultantów. Zwłaszcza, odpowiedzi na zgłoszenie numer 17188675. Kwestia udzieleniem Panu niepoprawnej odpowiedzi została przeze mnie skierowana do przełożonych tego pracownika.
Większe starania polegają na nierozłączaniu połączenia zaraz po wybraniu numeru i ewentualnie na podjęciu jednej próby nawiązania połączenia. Faktycznie dokładają wszelkich starań.Jak Panu wiadomo staramy się odpowiadać na zgłoszenia takim kanałem, jakim przejęliśmy zgłoszenie, z wyjątkiem reklamacji oraz odwołań od rozwiązań reklamacji. Zgadzam się z Panem, że nasi konsultanci powinni dołożyć większych starań podejmując próby kontaktu z Panem.
Wcale... przykład kilka postów wcześniej.Pragnę jednak zauważyć, że jeśli następuje połączenie z naszą Obsługą Klienta P4 nie rozłącza takich połączeń.
WTF???? Czyli znowu mam wydać bańkę na kontakt z OK żeby się dowiedzieć, że mogę się odwołać od decyzji?Niestety pomimo uznania Pana reklamacji za zasadną, nie mam możliwości przychylenia się do Pana prośby [...] Rozumiemy, że za zrywanie niektórych połączeń oraz Obsługę Klienta oczekuje Pan rekompensaty. Jednak podane formy zadośćuczynienia nie są adekwatne do poniesionej szkody. W poprzednich odpowiedziach proponowaliśmy Panu pakiety minut w ramach rekompensaty, które jednak często nie spotkały się z Pana akceptacją. Dlatego w odpowiedzi na niniejsze zgłoszenie nie załączamy naszej propozycji zadośćuczynienia.
Myślę, że osoba, która płaci rachunki wyższe niż 200 zł jest dochodowym klientem.luccicare pisze:Może część konsultantów ma możliwość takiego wyjścia, ale pewnie są to nieliczne przypadki, a sprawy w których dzwonią dotyczą tych najbardziej dochodowych klientów.
Z tego co widzę, jest to realizowane. Sprawę przyspieszyłem.3m pisze:Już 3 razy zgłaszałem ten sam problem
W tej sprawie nie mam nic więcej do dodania prócz tego, co otrzymałeś w odpowiedzi.pawelpp pisze:np. o waszej odpowiedzi wysłanej do UKE i zgłoszeniu 18176760
Tu też już złożyłem wyjaśnienia. Temat z mojej strony uważam za zamknięty.pawelpp pisze:Skoro zaistniał problem ze zerwaniem połączenia do zbadania problemu jest potrzebny zarówno zapis dźwiękowy jak i komunikaty sygnalizacyjne.
Jeżeli chodzi Ci o zgłoszenie nr 18176760, zostało ono już rozwiązane i innej odpowiedzi nie otrzymasz prócz tej, którą masz.pawelpp pisze:P4Y mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana do poniedziałku
Powiem tak. Sam w tej chwili próbowałem się z Tobą połączyć z telefonu dedykowanego do kontaktów, na ten numer i przyznaję Ci rację, że na numer zagraniczny nie można nawiązać połączenia. Przepraszam Cię za wcześniejszą informację, że można uzyskać połączenie. Niemniej jednak, nastąpiło małe nieporozumienie między mną, a osobą, która wcześniej mi te informacje przekazywała. Generalnie źle się zrozumieliśmy. Próba połączenia była, oczywiście nieudana, ponieważ nie można było jej nawiązać.pawelpp pisze:P4Y, przed chwilą na infolinii uzyskałem informację, że nie macie możliwości wykonywania połączeń na numery zagraniczne. Kto w końcu mówi prawdę?
Kolejny raz napiszesz, że już wszystko wyjaśniłeś?
A mógłbyś mi przesłać na PW przypomnienie, o co dokładnie chodziło? Wybacz, ale zupełnie nie mogę sobie tego skojarzyć.aremix pisze:play4you2 masz moze info czy te HTC trafily w koncu do salonow, czy co jest grane ?
Moją odpwoiedź w tej sprawie już otrzymnałeś i wybacz, ale nie mam nic więcej do dodania w tym temacie.pawelpp pisze:Czyli Play jednak skąpi na połączeniach do klientów.
Ten temat też uważam za zamknięty. Jak powiedziałem, wytyczne otrzymałeś, więc to jest moja odpowiedź. Mojen osobiste zdanie nie ma tu nic do znaczenia.pawelpp pisze:Proszę powiedz mi czy mam rację z tym plikiem wav?
Zasadność uznania reklamacji, nie oznacza uznania roszczeń w niej zawartych za każdym razem. Sprawę można wówczas przekazać do sądu i przedsatwić dowody na zasadność lub nie, zamieszczonych roszczeń. Rekompensaty otrzymywałeś wcześniej, więc masz prawo z nich skorzystać a w odpowiedzi jasno było zaznaczone, co jest powodem takiego postępowania (t.j. propozycji). Na kolejne pytania dotyczące tego zgłoszenia nie udzielam już informacji. Wszystko, co miałem do powiedzenia w tej sprawie już powiedziałem. Resztę masz w udzielonej odpowiedzi.pawelpp pisze:Co do zgłoszenia 18176760.
Tak, tylko ta odpowiedź jest pozbawiona sensu i zasadności (jak większość odpowiedzi "ekspertów").play4you2 pisze: Ten temat też uważam za zamknięty. Jak powiedziałem, wytyczne otrzymałeś, więc to jest moja odpowiedź. Mojen osobiste zdanie nie ma tu nic do znaczenia.
Tak, ale wątpię w to, żeby można było nie zaproponować nic.play4you2 pisze: Zasadność uznania reklamacji, nie oznacza uznania roszczeń w niej zawartych za każdym razem.
Tak też zrobię w poniedziałek.play4you2 pisze: Sprawę można wówczas przekazać do sądu i przedstawić dowody na zasadność lub nie, zamieszczonych roszczeń.
Jakiej propozycji? jej braku chyba. Powodem jest to, że klient zawsze odmawia przyjęcia rekompensaty w postaci minut. Ale uzasadnienie... Zaproponujcie coś innego. Nie zrobicie tego, bo to niemożliwe?play4you2 pisze: odpowiedzi jasno było zaznaczone, co jest powodem takiego postępowania (t.j. propozycji).
Jeżeli błąd jest, to potrafię się do niego przyznać. Jeżeli ktoś popełnił błąd, również jestem w stanie to powiedzieć, co miało miejsce choćby na początku Twoich wypowiedzi na tym forum. W momencie, gdy uważam, że sprawa jest rozpatrywana prawidłowo (choćby ostatnia odpowiedź), to nie mam powodów kontynuowania dalszego dyskusji, więc nie mów mi, że mam wszystko "gdzieś". Oczywiście, masz prawo nie zgadzać się z moją opinią i ok, ale nie oznacza to, że mam zmienić zdanie, kiedy uważam inaczej, tylko dlatego, że Ty myślisz inaczej. Jeżeli się z czymś nie zgadzasz, masz do tego absolutne prawo i masz też prawo dochodzić "sprawiedliwości" w odpowiednich instytucjach. Ja z mojej strony uważam, że na niektóre tematy już jasno się wypowiedziałem, dlatego nie będę kontynuował z Tobą bezproduktywnej dyskusji. Jeżeli pojawią się nowe pytania od Ciebie, zawsze z chęcią Ci udzielę odpowiedzi lub pomogę (jeżeli będzie to możliwe). Póki co, wybacz, ale nie będę co chwila zamieszczał takich samych wypowiedzi. Ten wątek jest wystarczająco duży i zamieszczanie postów nie wnoszących nic nowego do tematu uważam za niestosowne. Jeżeli Chcesz ze mną podyskutować lub po prostu porozmawiać, napisz mi po prostu PW.pawelpp pisze:A P4Y wcale nie jest lepszy. Kiedyś jeszcze potrafił przyznać, że ktoś z Play popełnił błąd. Teraz jedyne co potrafi powiedzieć, to "odpowiedź została udzielona i mam gdzieś to, czy prawidłowa czy nie". Ciekawy jestem kiedy zacznie odpowiadać "pomidor" . Niestety ale do tego zmierza ten wątek.
Właśnie w tym problem - niezależnie od pytania odpowiedź jest taka sama - "otrzymałeś odpowiedź na zgłoszenie". I tu kolejny problem - te odpowiedzi często są fałszywe i błędne. Przykład - kwestia oddzwaniania - w jednym zgłoszeniu piszecie, że dzwoniliście ale nie odebrałem, później że jednak się nie da dzwonić, później że się da ale nie odbieram, a jeszcze w międzyczasie, że mam zepsuty telefon. Na koniec oczywiście okazuje się, że pani "ekspert" nawet nie wybrała numeru. Wkurza mnie to, że odpisujecie głupoty i nawet tego nie sprawdzicie. Przykład blokowania połączeń UDP. Wszyscy wiedzą, że są zablokowane, tylko wasz "ekspert" twierdzi inaczej. Prosiłem - jeżeli nie wie o co chodzi - niech zadzwoni i się dopyta. Oczywiście miał to w czterech literach i po dwóch tygodniach namysłu łaskawie odpisał, że on o niczym takim nie wie. To ma być wysoka jakość obsługi klienta? Czy nie tak było? W którymś miejscu się pomyliłem? Skoro wasi "eksperci" nie potrafią udzielić rzeczowej odpowiedzi, to liczyłem na to, że ty to zrobisz. Niestety podpierasz się tylko głupotami, które oni wypisują. Przeczytaj sobie swoje wypowiedzi i pokaż mi te, w których odpowiadasz rzeczowo na pytania, które zadałem w ostatnim czasie. Ja takich nie pamiętam.play4you2 pisze:Póki co, wybacz, ale nie będę co chwila zamieszczał takich samych wypowiedzi.