• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 44 z 244
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 244

 #422805  autor: luccicare
 13 sie 2010, 23:32
play4you2 pisze:
luccicare pisze:Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne.
Niestety, ale na chwilę obecną nie będzie zmiany tych procedur. Co do kontaktu, to oczywiście nie musisz dzwonić, możesz napisać mail lub poprzez Play24. Są różne sposoby kontaktu. Zazwyczaj dzwoni się z numerów *500 (790500500), ale są małe wyjątki (0,001%), gdize kontakt ten może odbyć się z numeru zastrzeżonego. Nie oznacza to jednak, że ktoś chce zrobić Ci kawał. Jednak oczywiście masz prawo odmówić rozmowy.
P4Y2, to muszę mieć więc niezwykłego pecha, od dwóch m-cy zawsze dzwonicie do mnie z zastrzeżonego (jakoś może w sumie ok 10 na 10 połączeń). Chyba zagram w totka, jak jestem w tym 0,001% "szczęściarzy", wcześniej owszem, zawsze prezentowaliście się numerem BOK. Mogę to zrozumieć w przypadku zwykłych rozmów, ale jak można z zastrzeżonego pytać o hasło? Wcześniej wspomniałem o firmach, w tym przypadku to jest możliwy nawet nie zwykły kawał, ale możliwość działania na szkodę konkurenta. Przykład: wiesz, że Twój konkurent ma telefony w Play, najpierw dzwonisz do niego z zastrzeżonego i prosisz o podanie hasła (nawet do Pani Jadzi). Następnie jak już masz hasło dzwonisz do BOK i robisz konkurentowi rozpierduchę. To jest porażka, tak samo jak z "oddzwanianiem". W innych firmach jak konsultant umówi się na oddzwonienie i nie oddzwoni to ma przechlapane. Jeśli nie może oddzwonić (bo np. nie ma wtedy zmiany) to niech to wprost powie zamiast obiecywać. Nie piszę tego aby o coś się "przypier*alać" ( a tak odbieram Twoje odpowiedzi), ale żebyście to zmienili dla dobra klientów. Moje argumenty są chyba logiczne.

 #422845  autor: pawelpp
 14 sie 2010, 12:13
P4Y, co powiesz na rozpatrzenie zgłoszenia 20709546? Mówiłeś, że po nieudanych próbach kontaktu na wasze numery, następuje próba kontaktu na numer kontaktowy. Dlaczego ona nie była możliwa? Aż tak bardzo oszczędzacie na kosztach rozmów, że połączenie z zagranicznym numerem nie jest możliwe?
Odpowiedź na zgłoszenie 20604487 to śmiech na sali. Po co wam Wave? Co po Wave pan ekspert wywnioskuje? Co to za ekspert, który nie zna Wireshark? Dodam, że za pomocą tego programu bez problemu da się odsłuchać rozmowę.

 #423011  autor: play4you2
 15 sie 2010, 10:02
luccicare pisze:P4Y2, to muszę mieć więc niezwykłego pecha, od dwóch m-cy zawsze dzwonicie do mnie z zastrzeżonego (jakoś może w sumie ok 10 na 10 połączeń).
To jest rzeczywiście dziwne. Zgłoś to może? Nie twierdzę, że jest coś nie tak, ale warto to sprawdzić. Jakby tak było, to powiem szczerze, jesteś 1 "osobą" z którą bym się spotkał, że ma taką sytuację.
luccicare pisze:Przykład: wiesz, że Twój konkurent ma telefony w Play...

Ok, ale jak już mówiłem, weryfikacja jest zawsze "po haśle", więc jak "konkurent" nie zna tego hasła, to może zdziałać tylko tyle, że sobie do nas zadzwoni i nic więcej. Co innego, jakbyś ujawnił hasła, ale za to już nie odpowiadamy.
luccicare pisze:W innych firmach jak konsultant umówi się na oddzwonienie i nie oddzwoni to ma przechlapane.
Ok, masz rację. Daltego wprowadziliśmy pewne zmiany (szczegółów nie mogę podać), które powinny to w najbliższym czasie radykalnie zmienić (oddzwaniania na życzenie Klienta).

luccicare pisze:Nie piszę tego aby o coś się "przypier*alać" ( a tak odbieram Twoje odpowiedzi),
Ależ absolutnie! Jeżeli tak to wygląda, to przepraszam. Cieszę się, że poruszyłeś ten temat. Po prostu udzielam Ci odpowiedzi na pytania i uwierz mi, nie mam do Ciebie absolutnie żadnych animozji z tego tytułu. Dodatkowo, twoje sugestie przekazałem do rozpatrzenia, natomiast nie mogę Ci obiecać, że zostaną one uwzględnione lub nie. Z pewnością są pomocne w ocenie bieżącej sytuacji, za co Ci bardzo dziękuję.

Jak już jednak mówiłem wcześniej, na chwilę obecną nie przewidujemy zmian w obrębie kontaktu telefonicznego. Klienci zawsze mają prawo odmówić prowadzenia rozmowy i poprosić np. o przedstawienie sprawy pisemnie lub zamieścić odpowiedź na Play24, jeżeli podejrzewają jakieś "wyłudzenie". Dodatkowo, w takiej sytuacji sugeruję, aby od razu zgłosić nam ten fakt (może być nawet mailem lub poprzez Play24) w celu weryfikacji.

Pzdr. P4Y2

[ Dodano: 2010-08-15, 10:49 ]
pawelpp pisze:P4Y, co powiesz na rozpatrzenie zgłoszenia 20709546? Mówiłeś, że po nieudanych próbach kontaktu na wasze numery, następuje próba kontaktu na numer kontaktowy.
Wybacz, zapomniałem w 1 wypowiedzi jeszcze odnieść się do tego pytania.

Z tego co udało mi się ustalić, próba kontaktu na podany przez Ciebie zagraniczny numer miała miejsce. Niestety, nie odebrałeś telefonu. Połączenie było wykonywane w godzinach porannych. Osoba zamykjąca zgłoszenie zapomniała jednak uwzględnić to w komentarzu zamknięcia. Generalnie nie oszczędzamy na żadnych połączeniach i jeżeli Twoim życzeniem jest oddzwonienie na numer zagraniczny, to to robimy.
pawelpp pisze:Odpowiedź na zgłoszenie 20604487 to śmiech na sali. Po co wam Wave?
Widocznie skoro zostałeś poproszony o dostarczenie informacji w takim formacie, to nie wzieło się to bez powodu. Konsultanci nie podejmują sami decyzji dotyczących formatu przesłania wiadomości. Co do eksperta, nie będę komentował sposobu jego pracy i metod, jakimi się posługuje. To by było tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423160  autor: 3m
 16 sie 2010, 07:50
Już 3 razy zgłaszałem ten sam problem, tzn. brak możliwości samodzielnego włączania i wyłączania internetu poza strefą Playonline. Numer ostatniego zgłoszenia to 20378430. Myślałem o tym, żeby niedługo przejść z Fresza na abonament (we freszu od 20 dni jestem) ale teraz raczej się zraziłem do tego pomysłu, za duże ryzyko, skoro tak banalna sprawa nie moze byc rozwiązana. Proszę o pomoc.

 #423164  autor: aremix
 16 sie 2010, 09:08
pisalem na maila - brak odpowiedzi, dzwonilem na *500 - brak odpowiedzi, dzwonilem na 790 500 500 brak odpowiedzi...

 #423165  autor: kerim36
 16 sie 2010, 09:24
aremix pisze:pisalem na maila - brak odpowiedzi, dzwonilem na *500 - brak odpowiedzi, dzwonilem na 790 500 500 brak odpowiedzi...
no i??
czego oczekujesz??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #423201  autor: pawelpp
 16 sie 2010, 11:09
play4you2 pisze: Z tego co udało mi się ustalić, próba kontaktu na podany przez Ciebie zagraniczny numer miała miejsce. Niestety, nie odebrałeś telefonu. Połączenie było wykonywane w godzinach porannych. Osoba zamykjąca zgłoszenie zapomniała jednak uwzględnić to w komentarzu zamknięcia. Generalnie nie oszczędzamy na żadnych połączeniach i jeżeli Twoim życzeniem jest oddzwonienie na numer zagraniczny, to to robimy.
Hahaha czyli chcesz mi wmówić, że wszystkie moje telefony są uszkodzone bo nie pokazują nieodebranych połączeń z OK? Nie było takiej próby. Poza tym próba połączenia z numerem Play było po godz. 15:00, więc nie sądzę, żeby konsultant rano wykręcał +49...
Poza tym w treści tego zgłoszenia można przeczytać, że
Uprzejmie informujemy, iż nie mamy możliwości skontaktowania się z Panem na wskazany numer telefonu.
Ktoś tu skłamał?
Jeżeli nie oszczędzacie, to proszę zadzwoń do mnie na mój numer kontaktowy i porozmawiajmy o sprawach bieżących, np. o waszej odpowiedzi wysłanej do UKE i zgłoszeniu 18176760, które po prawie 3 miesiącach zostało w końcu rozwiązane.
play4you2 pisze: Widocznie skoro zostałeś poproszony o dostarczenie informacji w takim formacie, to nie wzieło się to bez powodu. Konsultanci nie podejmują sami decyzji dotyczących formatu przesłania wiadomości. Co do eksperta, nie będę komentował sposobu jego pracy i metod, jakimi się posługuje. To by było tyle, co mam do powiedzenia w tym temacie.
Skoro zaistniał problem ze zerwaniem połączenia do zbadania problemu jest potrzebny zarówno zapis dźwiękowy jak i komunikaty sygnalizacyjne. Tych drugich nie ma w plikach wav. Po drugie zapis dźwiękowy znajduje się w pliku, który przesłałem i wymaga jedynie uruchomienia darmowego (LGPL) programu. Sprawdzimy w takim razie kto będzie miał rację kiedy minie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Moja odpowiedź jest taka: to co chcecie znajduje się już w treści reklamacji.

Jak juz wspomniałem dostałem swoją upragnioną odpowiedź po 3 miesiącach, a w niej można przeczytać
Bardzo przepraszam za długi czas rozwiązywania tej sprawy. Związane to było z koniecznością weryfikacji zadanych przez Pana pytań przez naszych ekspertów.
a treść reklamacji stanowią w większości cytaty z odpowiedzi na inne reklamacje. Bardzo się napracowaliście przy weryfikacji...
Dodatkowo informuję, że w sierpniu br. Play podpisał nową umowę o współpracy z firmą Polkomtel. Dzięki nowym warunkom wprowadziliśmy automatyczne przełączanie połączenia głosowego między naszą siecią a Plus GSM. W związku z tym opisywane przez Pana niedogodności ze zrywaniem połączeń w wyżej wymienionych sytuacjach nie powinny więcej występować.
Czyli jednak takie problemy były? Ciekawy jestem ile reklamacji znajdę, w których temu zaprzeczacie.
Jak pisałam wcześniej może je Pan samodzielnie odnaleźć na stronie www.etsi.org. Wyszukiwanie tego rodzaju informacji wykracza poza zakres kompetencji Obsługi Klienta.
Hahaha no tak... wyszukanie czegoś, co nie istnieje nie leży w zakresie kompetencji OK.
Odpowiadając na pytanie dotyczące prośby o udzielnie informacji o przykładach połączeń błędnie zrealizowanych z ostatnich kliku dni informuję, że takie dane pozawalają nam jak najdokładniej rozpoznać i rozwiązać wskazywane utrudnienia techniczne. Pozwala nam to odnaleźć, w naszych systemach, najwięcej informacji umożliwiających pełną diagnozę sytuacji. Oczywiście jak pisaliśmy w odpowiedzi na zgłoszenie numer 18706245 „zgodnie z Pana wiedzą, i Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Prawem Telekomunikacyjnym „Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi Telekomunikacyjnej lub od dnia, w którym Usługa Telekomunikacyjna została nienależycie wykonana lub miała być wykonana(..)”. Reklamacje spełniające te warunki są każdorazowo rozpatrywane”
Są rozpatrywane, ale nie są uznawane... Też znajdę kilka takich.
Nawiązując do poruszonych spraw związanych z Obsługą Klienta, bardzo Pana przepraszam za wszystkie sytuacje, w których spotkał się Pan z nie fachową obsługą ze strony naszych konsultantów. Zwłaszcza, odpowiedzi na zgłoszenie numer 17188675. Kwestia udzieleniem Panu niepoprawnej odpowiedzi została przeze mnie skierowana do przełożonych tego pracownika.
który dostanie premię za spławianie klienta.
Jak Panu wiadomo staramy się odpowiadać na zgłoszenia takim kanałem, jakim przejęliśmy zgłoszenie, z wyjątkiem reklamacji oraz odwołań od rozwiązań reklamacji. Zgadzam się z Panem, że nasi konsultanci powinni dołożyć większych starań podejmując próby kontaktu z Panem.
Większe starania polegają na nierozłączaniu połączenia zaraz po wybraniu numeru i ewentualnie na podjęciu jednej próby nawiązania połączenia. Faktycznie dokładają wszelkich starań.
Pragnę jednak zauważyć, że jeśli następuje połączenie z naszą Obsługą Klienta P4 nie rozłącza takich połączeń.
Wcale... przykład kilka postów wcześniej.
Niestety pomimo uznania Pana reklamacji za zasadną, nie mam możliwości przychylenia się do Pana prośby [...] Rozumiemy, że za zrywanie niektórych połączeń oraz Obsługę Klienta oczekuje Pan rekompensaty. Jednak podane formy zadośćuczynienia nie są adekwatne do poniesionej szkody. W poprzednich odpowiedziach proponowaliśmy Panu pakiety minut w ramach rekompensaty, które jednak często nie spotkały się z Pana akceptacją. Dlatego w odpowiedzi na niniejsze zgłoszenie nie załączamy naszej propozycji zadośćuczynienia.
WTF???? Czyli znowu mam wydać bańkę na kontakt z OK żeby się dowiedzieć, że mogę się odwołać od decyzji?
P4Y mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana do poniedziałku - liczę na kontakt z waszej strony. Jeżeli chcecie dzwonić na polski nr tel, to zwróćcie mi koszty połączenia. Jeżeli nikt się ze mną nie skontaktuje rozpoczniemy postępowanie mediacyjne.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 12:55 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #423237  autor: aremix
 16 sie 2010, 12:46
play4you2 masz moze info czy te HTC trafily w koncu do salonow, czy co jest grane ?

 #423286  autor: pawelpp
 16 sie 2010, 17:48
P4Y, przed chwilą na infolinii uzyskałem informację, że nie macie możliwości wykonywania połączeń na numery zagraniczne. Kto w końcu mówi prawdę?
Kolejny raz napiszesz, że już wszystko wyjaśniłeś?

 #423351  autor: luccicare
 16 sie 2010, 22:13
pawelpp, tych połączeń na numery zagraniczne już bym się nie czepiał. W wielu firmach połączenia takie są zablokowane, Play nie jest tu wyjątkiem. Chodzi jednak o koszty. Klient Play Fresh chcący kontaktu np. na wyspy wielkanocne może w efekcie kosztować więcej niż przychód z niego. Może część konsultantów ma możliwość takiego wyjścia, ale pewnie są to nieliczne przypadki, a sprawy w których dzwonią dotyczą tych najbardziej dochodowych klientów. Sam zarządzając Call Center dawałbym takie uprawnienia bardzo ostrożnie, unikałbym zwłaszcza osób które myślą, że jest coś takiego jak 31 czerwca ;-) myślę, że Ty również.

 #423397  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 09:34
luccicare pisze:Może część konsultantów ma możliwość takiego wyjścia, ale pewnie są to nieliczne przypadki, a sprawy w których dzwonią dotyczą tych najbardziej dochodowych klientów.
Myślę, że osoba, która płaci rachunki wyższe niż 200 zł jest dochodowym klientem.

 #423413  autor: play4you2
 17 sie 2010, 10:52
3m pisze:Już 3 razy zgłaszałem ten sam problem
Z tego co widzę, jest to realizowane. Sprawę przyspieszyłem.
pawelpp pisze:np. o waszej odpowiedzi wysłanej do UKE i zgłoszeniu 18176760
W tej sprawie nie mam nic więcej do dodania prócz tego, co otrzymałeś w odpowiedzi.
pawelpp pisze:Skoro zaistniał problem ze zerwaniem połączenia do zbadania problemu jest potrzebny zarówno zapis dźwiękowy jak i komunikaty sygnalizacyjne.
Tu też już złożyłem wyjaśnienia. Temat z mojej strony uważam za zamknięty.

pawelpp pisze:P4Y mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana do poniedziałku
Jeżeli chodzi Ci o zgłoszenie nr 18176760, zostało ono już rozwiązane i innej odpowiedzi nie otrzymasz prócz tej, którą masz.
pawelpp pisze:P4Y, przed chwilą na infolinii uzyskałem informację, że nie macie możliwości wykonywania połączeń na numery zagraniczne. Kto w końcu mówi prawdę?
Kolejny raz napiszesz, że już wszystko wyjaśniłeś?
Powiem tak. Sam w tej chwili próbowałem się z Tobą połączyć z telefonu dedykowanego do kontaktów, na ten numer i przyznaję Ci rację, że na numer zagraniczny nie można nawiązać połączenia. Przepraszam Cię za wcześniejszą informację, że można uzyskać połączenie. Niemniej jednak, nastąpiło małe nieporozumienie między mną, a osobą, która wcześniej mi te informacje przekazywała. Generalnie źle się zrozumieliśmy. Próba połączenia była, oczywiście nieudana, ponieważ nie można było jej nawiązać.
aremix pisze:play4you2 masz moze info czy te HTC trafily w koncu do salonow, czy co jest grane ?
A mógłbyś mi przesłać na PW przypomnienie, o co dokładnie chodziło? Wybacz, ale zupełnie nie mogę sobie tego skojarzyć.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423416  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 11:10
Czyli Play jednak skąpi na połączeniach do klientów. Sprawdź może czy w wypadku dzwonienia na polskie numery z tych telefonów połączenia nie są zakańczane jeszcze przed usłyszeniem sygnału oczekiwania?
Zakończyłeś sprawę braku możliwości dodzwonienia się na *500... Owszem - to dala was tylko dodatkowa kasa - jest duża szansa, że klient wyda te kilka złotych zanim się połączy z infolinią. Proszę powiedz mi czy mam rację z tym plikiem wav? Tj. czy wg ciebie w takim przypadku nagranie głosu pozwoli cokolwiek stwierdzić "ekspertowi"? Na takie pytanie jeszcze nie odpowiadałeś :) I nie powołuj się na opinię eksperta, bo to żaden ekspert (przynajmniej ja mogę bardzo łatwo podważyć jego kompetencje w tym zakresie)
Co do zgłoszenia 18176760. Bardzo proste pytanie, na które także nie odpowiedziałeś: Czy jest zgodne z prawem uznanie reklamacji za zasadną i nie zaproponowanie żadnej rekompensaty a tym samym nie uznanie nawet części roszczeń klienta?

 #423423  autor: play4you2
 17 sie 2010, 11:40
pawelpp pisze:Czyli Play jednak skąpi na połączeniach do klientów.
Moją odpwoiedź w tej sprawie już otrzymnałeś i wybacz, ale nie mam nic więcej do dodania w tym temacie.
pawelpp pisze:Proszę powiedz mi czy mam rację z tym plikiem wav?
Ten temat też uważam za zamknięty. Jak powiedziałem, wytyczne otrzymałeś, więc to jest moja odpowiedź. Mojen osobiste zdanie nie ma tu nic do znaczenia.

pawelpp pisze:Co do zgłoszenia 18176760.
Zasadność uznania reklamacji, nie oznacza uznania roszczeń w niej zawartych za każdym razem. Sprawę można wówczas przekazać do sądu i przedsatwić dowody na zasadność lub nie, zamieszczonych roszczeń. Rekompensaty otrzymywałeś wcześniej, więc masz prawo z nich skorzystać a w odpowiedzi jasno było zaznaczone, co jest powodem takiego postępowania (t.j. propozycji). Na kolejne pytania dotyczące tego zgłoszenia nie udzielam już informacji. Wszystko, co miałem do powiedzenia w tej sprawie już powiedziałem. Resztę masz w udzielonej odpowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423431  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 12:01
play4you2 pisze: Ten temat też uważam za zamknięty. Jak powiedziałem, wytyczne otrzymałeś, więc to jest moja odpowiedź. Mojen osobiste zdanie nie ma tu nic do znaczenia.
Tak, tylko ta odpowiedź jest pozbawiona sensu i zasadności (jak większość odpowiedzi "ekspertów").
play4you2 pisze: Zasadność uznania reklamacji, nie oznacza uznania roszczeń w niej zawartych za każdym razem.
Tak, ale wątpię w to, żeby można było nie zaproponować nic.
play4you2 pisze: Sprawę można wówczas przekazać do sądu i przedstawić dowody na zasadność lub nie, zamieszczonych roszczeń.
Tak też zrobię w poniedziałek.
play4you2 pisze: odpowiedzi jasno było zaznaczone, co jest powodem takiego postępowania (t.j. propozycji).
Jakiej propozycji? jej braku chyba. Powodem jest to, że klient zawsze odmawia przyjęcia rekompensaty w postaci minut. Ale uzasadnienie... Zaproponujcie coś innego. Nie zrobicie tego, bo to niemożliwe?

Rozmowa z kimkolwiek z Play wygląda jak rzucanie grochem o ścianę. Nikt NIC nie może, a ci co coś mogą mają głęboko w poważaniu klienta i szacunek do niego.
A P4Y wcale nie jest lepszy. Kiedyś jeszcze potrafił przyznać, że ktoś z Play popełnił błąd. Teraz jedyne co potrafi powiedzieć, to "odpowiedź została udzielona i mam gdzieś to, czy prawidłowa czy nie". Ciekawy jestem kiedy zacznie odpowiadać "pomidor" :D. Niestety ale do tego zmierza ten wątek.

 #423443  autor: play4you2
 17 sie 2010, 13:05
pawelpp pisze:A P4Y wcale nie jest lepszy. Kiedyś jeszcze potrafił przyznać, że ktoś z Play popełnił błąd. Teraz jedyne co potrafi powiedzieć, to "odpowiedź została udzielona i mam gdzieś to, czy prawidłowa czy nie". Ciekawy jestem kiedy zacznie odpowiadać "pomidor" . Niestety ale do tego zmierza ten wątek.
Jeżeli błąd jest, to potrafię się do niego przyznać. Jeżeli ktoś popełnił błąd, również jestem w stanie to powiedzieć, co miało miejsce choćby na początku Twoich wypowiedzi na tym forum. W momencie, gdy uważam, że sprawa jest rozpatrywana prawidłowo (choćby ostatnia odpowiedź), to nie mam powodów kontynuowania dalszego dyskusji, więc nie mów mi, że mam wszystko "gdzieś". Oczywiście, masz prawo nie zgadzać się z moją opinią i ok, ale nie oznacza to, że mam zmienić zdanie, kiedy uważam inaczej, tylko dlatego, że Ty myślisz inaczej. Jeżeli się z czymś nie zgadzasz, masz do tego absolutne prawo i masz też prawo dochodzić "sprawiedliwości" w odpowiednich instytucjach. Ja z mojej strony uważam, że na niektóre tematy już jasno się wypowiedziałem, dlatego nie będę kontynuował z Tobą bezproduktywnej dyskusji. Jeżeli pojawią się nowe pytania od Ciebie, zawsze z chęcią Ci udzielę odpowiedzi lub pomogę (jeżeli będzie to możliwe). Póki co, wybacz, ale nie będę co chwila zamieszczał takich samych wypowiedzi. Ten wątek jest wystarczająco duży i zamieszczanie postów nie wnoszących nic nowego do tematu uważam za niestosowne. Jeżeli Chcesz ze mną podyskutować lub po prostu porozmawiać, napisz mi po prostu PW.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423459  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 14:14
play4you2 pisze:Póki co, wybacz, ale nie będę co chwila zamieszczał takich samych wypowiedzi.
Właśnie w tym problem - niezależnie od pytania odpowiedź jest taka sama - "otrzymałeś odpowiedź na zgłoszenie". I tu kolejny problem - te odpowiedzi często są fałszywe i błędne. Przykład - kwestia oddzwaniania - w jednym zgłoszeniu piszecie, że dzwoniliście ale nie odebrałem, później że jednak się nie da dzwonić, później że się da ale nie odbieram, a jeszcze w międzyczasie, że mam zepsuty telefon. Na koniec oczywiście okazuje się, że pani "ekspert" nawet nie wybrała numeru. Wkurza mnie to, że odpisujecie głupoty i nawet tego nie sprawdzicie. Przykład blokowania połączeń UDP. Wszyscy wiedzą, że są zablokowane, tylko wasz "ekspert" twierdzi inaczej. Prosiłem - jeżeli nie wie o co chodzi - niech zadzwoni i się dopyta. Oczywiście miał to w czterech literach i po dwóch tygodniach namysłu łaskawie odpisał, że on o niczym takim nie wie. To ma być wysoka jakość obsługi klienta? Czy nie tak było? W którymś miejscu się pomyliłem? Skoro wasi "eksperci" nie potrafią udzielić rzeczowej odpowiedzi, to liczyłem na to, że ty to zrobisz. Niestety podpierasz się tylko głupotami, które oni wypisują. Przeczytaj sobie swoje wypowiedzi i pokaż mi te, w których odpowiadasz rzeczowo na pytania, które zadałem w ostatnim czasie. Ja takich nie pamiętam.
Temat uważam za zamknięty przynajmniej do czasu, kiedy nie dostanę znów po kilku tygodniach czegoś w rodzaju "pomidora" od OK.
Jeszcze jedna kwestia: Dlaczego pomiędzy waszą odpowiedzią do UKE a odpowiedzią na reklamacje są tak duże rozbieżności? Jeżeli nie masz dostępu do treści tego pisma, to mogę podesłać.

 #423477  autor: max_max
 17 sie 2010, 15:55
@play4you2
mam u was abonament i mam problem z roamingiem, nie mogę się nigdzie dodzwonić(do mnie idzie).
Spawa była już zgłaszana 2 raz na infolinie i 1 raz byłem w salonie. Z góry mówię, ze to nie problem operatorów zagranicznych i telefonu.

 #423480  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 16:00
max_max w jaki sposób zweryfikowałeś, że to nie problem zagranicznych operatorów? Jakieś komunikaty w słuchawce? W roamingu krajowym działa?
 #423482  autor: yundai
 17 sie 2010, 16:07
mam taka sugestie do pawelpp
z tego tematu uczyniles prywatna dyskusje z play4you
nie obraz sie ale od 30 strony co 2 post jest twoj
ja tez mam problem z playem ale nie pisze pelno postow
napisalem 3 moze 4 posty potem jest kontakt na pw z play4you
teraz pomijam twoje posty

sprawa do play4you
play sksowal moj numer(nie moge odbierac i dzwonic) po przejsciu z abonamentu (koniec umowy) na karte (zatrzegem to w wypowiedzeniu na koniec umowy) i nie robie wielkie halo ze play zly
myslalem ze 15 dni wystarczy na odkrecenie pomylki play ale widze ze jak nie opisze sprawy to sie nie zrobi
wczoraj ktos mial dzwonic ale cisza w telefonie
wiem ze mam wymienic karte sim ale musicie cos zrobic w systemie playa zeby mozna bylo odzystac numer

15 DNI TO DUZO BEZ NUMERU Z WINY PLAY

Czemu tematy o play'u i ich konsultantach lub oddzwanianiu znikaja i laduja po 2 godzinach od zalozenia w koszu po mimo ze maja odpowiedzi w godzine pytanie kieruje do thonka
  • Strona 44 z 244
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 244
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 244