• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 42 z 244
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 244

 #422449  autor: lluukk
 11 sie 2010, 20:26
a ja polecam zapoznanie się z pismem od play, w którym przyznajecie, że skonfiskowaliście bezzasadnie minuty z pakietów i to na 3 różnych numerach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce8 ... f95b2.html

ok
czekam jutro na ciąg dalszy - mam nadzieję wyjaśnienie czemu play zwędził mi z konta 3 zł ;)
a nie powiedzenie - nic nie zrobimy, bo numer niezarejestrowany... (czego się spodziewam)
miłej nocy
do jutra

lluukk

 #422454  autor: play4you2
 11 sie 2010, 20:40
lluukk pisze:ok
czekam jutro na ciąg dalszy
Wiesz co, w zasadzie to ja już sam to zdążyłem wstępnie zweryfikować i jutro będę tylko potrzebował potwierdzenia z działu technicznego. Na tej podstawie co ja widzę, wszystko odbyło się jak najbardziej zasadnie i nie ma mowy o żadnym błędzie. Szczegółów Ci nie podam, ponieważ masz niezarejestrowaną usługę, ale z miłą checią osobiście zajmę się Twoją reklamacją i udzieleniem na nią odpowiedzi.
Jak tylko zarejestrujesz numer, szczegółowo otrzymasz wytłumaczenie dlaczego tak się stało. Jak wspomniałem, oczekuję tylko potwierdzenia.

Pzdr. :smt006

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422455  autor: pawelpp
 11 sie 2010, 20:40
P4Y oto pytania:
Waszym ekspertem jest informatyk czy pan po szkoleniu?
Dlaczego mimo prośby o szybkie rozwiązanie problemu "odpowiedź" na kwestię blokowania połączeń UDP zostałem po 16 dniach?
Dlaczego mimo próśb osoby rozpatrujące zgłoszenia nie oddzwaniają lub robią to sporadycznie? (przykład kwestia blokowania połączeń) Dodam, że jeżeli chcę żeby do mnie oddzwoniono, sam także do was dzwonie (idiotyczna zasada)
Dlaczego połączenia konsultantów do klientów nie są widoczne w systemie bilingowym?
Dlaczego konsultanci o ile dzwonią, to nie na numer, który podany jest jako kontaktowy tylko na numer, którego sprawa dotyczy?
Czy normy ETSI są powszechnie dostępne dla klientów Play w języku polskim?
Do kogo obowiązków należy udzielanie informacji o ofercie P4?
Co by się stało gdybym wam udowodnił, że nie spełniacie rekomendacji ITU i wysłał odpowiednie pismo wraz z badaniami do UKE?
Czy zgłoszenie, którego treść znajduje się na stronie 52 w ostatnim poście zostało rozwiązane prawidłowo - zgodnie z procedurami Play? Jeżeli tak, to dlaczego unikacie odpowiedzialności? Czy w treści oryginalnego zgłoszenia były wg ciebie udzielone wszystkie informacje niezbędnego do jego rozpatrzenia? Jeżeli nie, to czego nie podałem i dlaczego jest to istotne?
Liczę na to, że nie zignorujesz ani jednego znaku zapytania.

 #422456  autor: play4you2
 11 sie 2010, 20:51
pawelpp pisze:Waszym ekspertem jest informatyk czy pan po szkoleniu?
Rozumiem, że to pytanie było w formie "żartobliwej" a nie poważnego pytania. Jeżeli na poważnie, to przykro mi, ale na to pytanie nie otrzymasz ode mnie odpowiedzi.
pawelpp pisze:Dlaczego mimo prośby o szybkie rozwiązanie problemu "odpowiedź" na kwestię blokowania połączeń UDP zostałem po 16 dniach?
Staramy się, aby odpowiedzi były udzielane jak najszybciej, jednak czasami wymaga to weryfikacji. Generalnie w tym przypadku nie zostały naruszone żadne prawa. Odpowiedźotrzymałeś zgodnie z obowiązującymi przepisami.
pawelpp pisze:Dlaczego mimo próśb osoby rozpatrujące zgłoszenia nie oddzwaniają lub robią to sporadycznie?
W tej sprawie kiedyś już się wypowiadałem, ale ok, jeszcze (ostatni raz) się wypowiem. Jeżeli tak się zdarzyło, masz prawo do złożenia na tą osobę skargi. Nie oczekuj ode mnie odpowiedzi "dlaczego", gdyż byłaby to odpowiedź nieprawdziwa, ponieważ dobrze wiesz, że nie wiem, czemu ktoś tak robi. Na szczęście, są to baaaardzo rzadkie przypadki (przynajmniej z tych, co ja znam).
pawelpp pisze:Dlaczego połączenia konsultantów do klientów nie są widoczne w systemie bilingowym?
Na to pytanie udzieliłem już odpowiedzi. Nie mam nic nowego w tej sprawie do dodania.
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci o ile dzwonią, to nie na numer, który podany jest jako kontaktowy tylko na numer, którego sprawa dotyczy?
Gdyż kontakt odbywa się na numer, którego sprawa dotyczy i jest to zgodne z obowiązującymi zasadami. Kontakt na numer 2, tzw. "kontaktowy", powinien nastąpić w sytuacji, gdy nie można nawiązać połączenia na ten pierwszy.

pawelpp pisze:Czy normy ETSI są powszechnie dostępne dla klientów Play w języku polskim?
Otrzymałes juz odpowiedź na to pytanie w wysłanym do Ciebie liście.
pawelpp pisze:Do kogo obowiązków należy udzielanie informacji o ofercie P4?
Do reprezentantów sieci, np. Sprzedawców lub konsultantów
pawelpp pisze:Co by się stało gdybym wam udowodnił, że nie spełniacie rekomendacji ITU i wysłał odpowiednie pismo wraz z badaniami do UKE?
Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Nie odpowiadam na pytania "hipotetyczne".
pawelpp pisze:Czy zgłoszenie, którego treść znajduje się na stronie 52 w ostatnim poście zostało rozwiązane prawidłowo - zgodnie z procedurami Play? Jeżeli tak, to dlaczego unikacie odpowiedzialności? Czy w treści oryginalnego zgłoszenia były wg ciebie udzielone wszystkie informacje niezbędnego do jego rozpatrzenia? Jeżeli nie, to czego nie podałem i dlaczego jest to istotne?
W tej sprawie nie mam nic dodatkowego do doania prócz tego, jaka otrzymałes odpowiedź. Reasumując, to co otrzymałeś jest stanowiskiem Play.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422458  autor: Malibu
 11 sie 2010, 21:07
za słownikiem pwn:
powinność- obowiązek wynikający z pełnionej funkcji lub z nakazu moralnego

obowiązek- jest to nakaz, konieczność wykonania czegoś pod groźbą kary

To jest różnica, może niewielka ale znacząca

Zatem powinienem ale nie muszę rejestrować numeru aby uzyskać odpowiedź na reklamację, to wnioskuję z regulaminu o którym rozmawialiśmy.

 #422462  autor: play4you2
 11 sie 2010, 21:29
Malibu pisze:Zatem powinienem ale nie muszę rejestrować numeru aby uzyskać odpowiedź na reklamację, to wnioskuję z regulaminu o którym rozmawialiśmy.
No coż, ja nie każę Ci rejestrrować usługi, jednak jak jej nie zarejestrujesz, nie odpowiemy Ci wtedy na reklamację. Z mojego punktu widzenia, jest to jasno określone i nie wymaga głębszej analizy, jednak oczywiście w każdym słowniku mogą być inne określenia. Niemniej jednak, do złożenia reklamacji przez Użytkownika wymagana jest rejestracja i od tego nie ma odstępstwa.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422463  autor: pawelpp
 11 sie 2010, 21:39
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Waszym ekspertem jest informatyk czy pan po szkoleniu?
Rozumiem, że to pytanie było w formie "żartobliwej" a nie poważnego pytania. Jeżeli na poważnie, to przykro mi, ale na to pytanie nie otrzymasz ode mnie odpowiedzi.
Jak najbardziej to było poważne pytanie. Osoba po szkoleniu nie jest w stanie odpowiedzieć na tego typu pytanie, jakie zadałem. Jako klient oczekuję fachowej obsługi, a takiej niestety przeważnie nie otrzymuję. Kwestia rozwiązana - brak odpowiedzi - odpowiedź jest oczywista.
play4you2 pisze:Staramy się, aby odpowiedzi były udzielane jak najszybciej, jednak czasami wymaga to weryfikacji. Generalnie w tym przypadku nie zostały naruszone żadne prawa. Odpowiedźotrzymałeś zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Tak, ale jak już to kiedyś uzgodniliśmy - odpowiedź nie oznacza, że zgłoszenie jest zamknięte. Po drugie - ta odpowiedź nie dotyczyła treści zgłoszenia. Rozumiem, że macie duże obciążenie, bo na przykład podczas ostatniej rozmowy z OK złożyłem dwa zgłoszenia w odstępie około 15 minut, a różnica ich numerach wynosiła prawie 1000. Tylko nie pisz, że numery są losowe, bo nie uwierzę. Poza tym, jeżeli ktoś mi mówi, że coś nie działa, zawsze mam obowiązek to zweryfikować. Czy ekspert też ma obowiązek zweryfikować, czy błąd występuje? Jeżeli tak, to czy w tym konkretnym wypadku to zrobił? Jeżeli tak, to w jaki sposób? Podobno odsłuchiwał moją rozmowę z konsultantem, a mówiłem w niej jasno i wyraźnie - wątpię, czy ekspert zrozumie o co mi chodzi, więc proszę aby się ze mną skontaktował. Nie zrobił tego.
play4you2 pisze: W tej sprawie kiedyś już się wypowiadałem, ale ok, jeszcze (ostatni raz) się wypowiem. Jeżeli tak się zdarzyło, masz prawo do złożenia na tą osobę skargi.
OK w takim razie przykład zgłoszenia 20562016 i podobne aczkolwiek INNE pytanie: Złożyłem reklamacje na to, że konsultant nie oddzwonił, reklamacja uznana za zasadną. Dlaczego w takim razie do tej pory nikt się ze mną w tej sprawie nie skontaktował? Mam napisać kolejne zgłoszenie z prośbą o kontakt? Wydaje mi się, że pewnie rozwiązania powinny wynikać same z siebie.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego połączenia konsultantów do klientów nie są widoczne w systemie bilingowym?
Na to pytanie udzieliłem już odpowiedzi. Nie mam nic nowego w tej sprawie do dodania.
Nie zauważyłem. Możesz zacytować?
play4you2 pisze: Gdyż kontakt odbywa się na numer, którego sprawa dotyczy i jest to zgodne z obowiązującymi zasadami. Kontakt na numer 2, tzw. "kontaktowy", powinien nastąpić w sytuacji, gdy nie można nawiązać połączenia na ten pierwszy.
Czyli idąc dalej tym tropem listy są wysyłane najpierw na adres zameldowania (albo pod nadajnik na którym jest zalogowany numer) a dopiero później na adres kontaktowy? Nie rozumiem waszych zasad. Jeżeli faktycznie tak jest to dnia 10.08.2010 dzwoniono do mnie z numeru +48790500500 na numer z +48792XXXX3X4 o godzinie 15:16. Dlaczego nie ponowiono kontaktu na numer, który jest podany jako kontaktowy?
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Czy normy ETSI są powszechnie dostępne dla klientów Play w języku polskim?
Otrzymałes juz odpowiedź na to pytanie w wysłanym do Ciebie liście.
Proszę podziel się tą wiedzą ze wszystkimi.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Co by się stało gdybym wam udowodnił, że nie spełniacie rekomendacji ITU i wysłał odpowiednie pismo wraz z badaniami do UKE?
Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Nie odpowiadam na pytania "hipotetyczne".
To nie jest pytanie hipotetyczne. Będąc w kraju rozpocząłem wykonywanie tych badań.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Czy zgłoszenie, którego treść znajduje się na stronie 52 w ostatnim poście zostało rozwiązane prawidłowo - zgodnie z procedurami Play? Jeżeli tak, to dlaczego unikacie odpowiedzialności? Czy w treści oryginalnego zgłoszenia były wg ciebie udzielone wszystkie informacje niezbędnego do jego rozpatrzenia? Jeżeli nie, to czego nie podałem i dlaczego jest to istotne?
W tej sprawie nie mam nic dodatkowego do doania prócz tego, jaka otrzymałes odpowiedź. Reasumując, to co otrzymałeś jest stanowiskiem Play.
Znam treść odpowiedzi, proszę o odpowiedź na pytania zawarte powyżej. Dlaczego jest to takie trudne? Dodam, że do tej pory nie odpowiedziałeś na żadne z nich. Pytania nie dotyczą treści reklamacji, na którą dostałem odpowiedź, a sposobu jej rozwiązania. Tak więc nie otrzymałem na nie odpowiedzi, ponieważ treść rozwiązania reklamacji nie ma nic wspólnego z powyższymi pytaniami, które kierują do Ciebie.

[ Dodano: 2010-08-11, 21:42 ]
play4you2 pisze:Niemniej jednak, do złożenia reklamacji przez Użytkownika wymagana jest rejestracja i od tego nie ma odstępstwa.
Zgadzam się - warunki składania reklamacji precyzuje jasno PT.

 #422465  autor: play4you2
 11 sie 2010, 21:54
pawelpp,

udzieliłem już odpowiedzi na Twoje pytania i nie zamierzam dalej ciągnąć tej dyskusji. Masz prawo nie zgadzać się z moimi informacjami, jednak na to wpływu już nie mam. Z mojej strony temta uważam za zamknięty.

Więcej nie mam w tej sprawie nic do dodania. Jeżeli pojawią się jakieś nowe pytania lub wątpliwości, zapraszam serdecznie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422470  autor: pawelpp
 11 sie 2010, 22:13
play4you2 pisze:pawelpp,

udzieliłem już odpowiedzi na Twoje pytania i nie zamierzam dalej ciągnąć tej dyskusji.
Nigdzie nie napisałem, że się nie zgadzam z decyzjami Play. Prosiłem tylko o wyjaśnienie moich wątpliwości. Rozumiem, że to przekracza twoje możliwości i kompetencje?
Dziękuję za zignorowanie mnie po raz kolejny. Niestety jest to reguła - pracownicy Play nie potrafią / nie chcą konkretnie odpowiadać na konkretne pytania. Nie licz na to, że pozostawię ten temat w spokoju. Rozważę tylko działanie na tym forum w trybie pracownika play - informacyjnym bez podejmowania interakcji z osobami najbardziej zainteresowanymi. Też zamierzam marnować wasz czas.

 #422487  autor: luccicare
 12 sie 2010, 00:04
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci o ile dzwonią, to nie na numer, który podany jest jako kontaktowy tylko na numer, którego sprawa dotyczy?
Gdyż kontakt odbywa się na numer, którego sprawa dotyczy i jest to zgodne z obowiązującymi zasadami. Kontakt na numer 2, tzw. "kontaktowy", powinien nastąpić w sytuacji, gdy nie można nawiązać połączenia na ten pierwszy.
Nie rozumiem tego. Numer kontaktowy jest podawany właśnie do kontaktu. Co w sytuacji firmy w której zgłoszenie na numer użytkowany przez pracownika (np. Pani Jadzia z działu nabiału) zgłoszenie zakłada właściciel. Właściciel firmy, a więc i bezpośrednio wasz klient może nie chcieć (z różnych powodów) aby Pani Jadzia wiedziała o pewnych sprawach i dlatego podaje numer kontaktowy do siebie. Nawet w jakimś prostym zgłoszeniu pani Jadzia może nie wiedzieć o co chodzi i potwierdzić coś dla świętego spokoju. Przyznam, że zaskoczyłeś mnie, numer kontaktowy podaje się aby się na niego kontaktować. Obowiązujące w Play zasady są bardzo negatywne, a wręcz dziwne dla firm chcących zakupić wasze usługi. Sam jako właściciel firmy nie chciałbym abyście dzwonili do mojego pracownika jeśli podaję kontakt do siebie. Możecie zadzwonić jedynie jeśli nie możecie skontaktować się ze mną, a trzeba pilnie przekazać jakieś info. Myślę, że warto to zmienić.

 #422522  autor: Raul
 12 sie 2010, 13:22
Czy pracownicy Playa to idioci?
Sytuacja 1:
Dzwoni konsultant i pyta czemu nie przedłużyłem umowy - mówię, że tamta nie była dla mnie korzystna i wolałbym jednak umowę z telefonem.
Za kilka dni dzwoni konsultantka w sprawie przedłużenia umowy z telefonem. 3 raz, bo 2 razy akurat nie mogłem rozmawiać. Po podaniu informacji o sobie pani stwierdza nagle, że został do mnie wysłany aneks i ona nie może ze mną podpisać umowy. Poinformowałem panią, że to było miesiąc temu (ponad) i zostało wycofane. Pani się rozłącza.

Sytuacja 2:
Dzwoni (dwa , trzy dni temu) ktoś z zastrzeżonego i przedstawia się jako osoba z Play i chce żebym wyraził zgodę na nagrywanie rozmowy i podał swoje dane (SIC!). Odpowiedziałem pani, że nie wiem czy dzwoni do mnie z Playa. Jeśli zadzwoni z Biura Obsługi i będę widział , że to numer Play możemy porozmawiać.
Wczoraj dzwoni kolejny zastrzeżony i to samo. Czy ktoś w ogóle słucha uwag klientów czy macie tam wszystko w dupie?

 #422530  autor: pawelpp
 12 sie 2010, 13:50
Raul pisze:Czy ktoś w ogóle słucha uwag klientów czy macie tam wszystko w dupie?
To drugie :)
Sytuacja 2: było już poruszane i jak widac nikt z tym nic nie zamierza zrobić

 #422535  autor: play4you2
 12 sie 2010, 14:22
luccicare pisze:Nie rozumiem tego. Numer kontaktowy jest podawany właśnie do kontaktu. Co w sytuacji firmy w której zgłoszenie na numer użytkowany przez pracownika (np. Pani Jadzia z działu nabiału)
Wszystko jest tu absolutnie zrozumiałe. Zapomniałeś, że do prowadzenia rozmowy z osobą, która ma aktywacje firmowe wymagane jest UWIERZYTELNIENIE a więc podanie HASŁA abonenckiego. Jeżeli właściciel firmy udostępni to hasło "Pani Jadzi", to niestety, za to już nie odpowiadamy. Reasumując, nic się nie zrobi ani nie zrobimy żadnych zmian (tym bardziej nie przekażemy żadnych informacji), dopóki nie usłyszymy hasła.
Raul pisze:Dzwoni (dwa , trzy dni temu) ktoś z zastrzeżonego i przedstawia się jako osoba z Play i chce żebym wyraził zgodę na nagrywanie rozmowy i podał swoje dane (SIC!).
Najwidoczniej był to kontakt w sprawie tego Aneksu, o którym mówisz, a którego nie chciałeś. Zgodnie z obowiązkiem udzielenia informacji o nagrywaniu rozmowy, takie dane zostały ci przekazane. Jednak, aby można było prowadzić dalej rozmowę, w tym przypadku również wymagane jest uwierzytelnienie (podanie hasła). Jak go nie podałeś, konsultant nie mógł dalej z Tobą rozmawiać. W tym przypadku jego zachowanie było jak najbardziej prawidłowe. Jeżeli nie miałeś zaufania, kto do Ciebie dzwoni, zawsze mogłeś sam się skontaktować z nami (połączenie płatne), lub napisać stosowne zgłoszenie w tej sprawie.
Pewnie dzwonili z opcją wyjaśnienia sprawy i przekazania Ci informacji końcowych, ale skoro odmówiłeś rozmowy, zapewne o wszystkim dowiesz się z korespondencji, albo na "Play24" w zamknięciu zgłoszenia.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-08-12, 14:32 ]
INFORMACJA DLA LLUUKK

Zgodnie z moją wczorajszą obietnicą, sprawę przekazałem do działu technicznego w celu weryfikacji. Już wczoraj napisałem, że oskarżenia, które kierowałeś pod adresem Play, były bezpodstawne.
W dniu dzisiejszym otrzymałem tylko potwierdzenie mojej wczorajszej analizy, gdzie również potwierdzono, że opłata w wysokości 3,00 PLN została pobrana PRAWIDŁOWO.
Z uwagi na to, że masz niezarejestrowaną usługę, nie mogę podać Ci szczegółów, co na to wpłynęło, ale jeżeli ją zarejestrujesz i jak nadal Chcesz złożyć reklamację lub zwykłe zgłoszenie, wtedy zostanie Ci to wyjasnione. Jak już mówiłem wczoraj, osobiście zajmę się realizacją Twojej sprawy.

Pzdr. :smt006

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422541  autor: lluukk
 12 sie 2010, 15:04
czyli wiem ale nie powiem, bo może przykuty do łóżka koleś nie zarejestruje karty ;) (a przez internet się nie da) - jak wczoraj pisałem - takiej odpowiedzi się spodziewałem :)

odnośnie kradzieży minut z pakietów do których się przyznaliście jak widać:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce8 ... f95b2.html

też zanim to wkleiłem mówiłeś, że nie ukradliście minut z pakietów - a widać z pisma, że ukradliście i oddajecie !

lluukk

 #422549  autor: play4you2
 12 sie 2010, 15:25
lluukk pisze:czyli wiem ale nie powiem,
Twoje osobiste sprawy nie są przedmiotem naszej rozmowy. jak wspomniałem, Możesz sądzić co chcesz, jednak co do faktu informacji z pewnością nie licz na to, że ci powiem, co było tego przyczyną, dopóki nie zarejestrujesz karty i nie napiszesz zgłoszenia. To, czy ją zarejestrujesz czy też nie, uwierz, że zależy tylko od Ciebie i ja akurat nie mam zamiaru Cię do tego ani namawiać ani tym bardziej odwlekać od tego.

lluukk pisze:też zanim to wkleiłem mówiłeś, że nie ukradliście minut z pakietów - a widać z pisma, że ukradliście i oddajecie !
Polecam czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi i nie wmawiani mi czegoś, czego nie powiedziałem. Jak zapomniałeś, przypomnę raz jeszcze. Jak już MÓWIŁEM wcześniej (co oczywiście zgrabnie Ci umknęło), wiesz dobrze, co było tego powodem i nasz pracownik w rozmowie telefonicznej Ci to wytłumaczył. Z pewnościa nie była to żadna kradzież, jak to opisujesz, ale niestety, nie mogę wyjawiać szczegółów tej sprawy, o czym wiesz doskonale.
Z treści tego pisma nie wynika, że cokolwiek Ci ukradliśmy. Naprawdę, polecam czytanie ze zrozumieniem. Jednak już speiszę wyjasnić.
W udzielonej odpowiedzi (tej co wkleiłeś) przekazaliśmy Ci informacje, że z pewnych przyczyn (o których wiesz doskonale) posiadane przez Ciebie minuty zostały dezaktywowane (NIE SKRADZIONE). W ramach całokształtu, zwróciliśmy Ci te minuty i otrzymałeś dodatkowo rekompensatę. Ot, cała interpretacja, ale oczywiście masz prawo do własnej, co nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem. Jak wspomniałem, jeżeli nie zgadzasz się z czymkolwiek, masz prawo do zgłoszenia tego w odpowiedni dla tego typu spraw sposób.
To była moja OSTATECZNA wypowiedź w tym temacie. Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować na jałowe tematy. Jak zarejestrujesz kartę i napiszesz zgłoszenie, otrzymasz wyjasnienia. do tego czasu możesz zamieszczać dowolne interpretacje tego zdarzenia, uwierz mi, że nie podejmę żadnej dyskusji na ten temat. Przypominam tylko, że obecny temat nie jest miejscem do bezprzedmiotowych dyskusji, o czym zresztą zostałeś poinformowany również przez Administratora.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422553  autor: pawelpp
 12 sie 2010, 15:41
P4Y kilka postów temu zadałem pytanie o pakiety danych w roamingu. Otrzymam odpowiedź? :)
I całkiem niezłośliwe pytanie: czy znasz może rozstrzygnięcie sprawy z tą reklamacją z 21.05? Pytam, bo miałem do wczoraj dostać odpowiedź od UKE i dziwie się, że jeszcze jej nie ma. Po prostu jestem ciekawy co odpowiedzieliście urzędowi.

 #422554  autor: play4you2
 12 sie 2010, 15:49
pawelpp pisze:P4Y kilka postów temu zadałem pytanie o pakiety danych w roamingu. Otrzymam odpowiedź?
Wybacz, ale najwyraźniej w ferworze zadawanych tu pytań, niechcący mi to umknęło. Czy mógłbyś mi jeszcze raz to przypomnieć?
pawelpp pisze:czy znasz może rozstrzygnięcie sprawy z tą reklamacją z 21.05?
Chodzi Ci o to zgłoszenie tak długo rozpatrywane? Jeżeli pytasz o pismo z UKE, to ja niestety nie mam do tego dostępu, ale jak odpowiedzieliśmy, to zapewne otrzymasz niedługo odpowiedź od UKE. Spytaj się ich, na jakim etapie jest sprawa. Powinni Ci odpowiedzieć.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422558  autor: pawelpp
 12 sie 2010, 16:00
Coś mi się o uczy obiło :D więc nie mam pojęcia na ile jest to prawdą, że Play ma lub będzie miał pakiety danych, z których można korzystać w roamingu międzynarodowym. Zaznaczam, że o tym pakiecie 5 MB wiem i nie o niego mi chodzi.

 #422562  autor: klawoj
 12 sie 2010, 16:23
Witam,

Dokładnie tydzień temu byłem w salonie Play żeby przerejestrować mojego Fresha z osoby indywidualnej na firmę. Nie wydaje mi się to skomplikowane, a jednak obsługujący mnie Pan stwierdził, że musi to załatwić przez centralę. Zrobił więc w tym celu zgłoszenie, a te od tygodnia wisi nieruszone.
Dlaczego tego typu sprawy trwają tak długo ?
Czy Play ma jakiś termin do którego musi rozpatrzyć moje zgłoszenie ??

 #422571  autor: play4you2
 12 sie 2010, 17:10
klawoj pisze:Zrobił więc w tym celu zgłoszenie, a te od tygodnia wisi nieruszone.
No niestety,w Salonach nie mają możliwości zmiany danych "od ręki". Muszą przesłać dokumenty do odpowiednich osób w firmie, które wprowadzają te zmiany.
klawoj pisze:Dlaczego tego typu sprawy trwają tak długo ?
Ponieważ jak wspomniałem, dokumenty te są wysyłane pocztą (lub kurierem, to zależy od Salonu) do siedziby i tam są weryfikowane. Czasami może to zająć nawet tydzień, zanim je otrzymamy i jeszcze dochodzi do tego weryfikacja..
klawoj pisze:Czy Play ma jakiś termin do którego musi rozpatrzyć moje zgłoszenie ??
Generalnie jeżeli chodzi o tzw. zgłoszenie zwykłe, to nie, ale staramy się jak najszybciej je rozpatrzyć, góra do tygodnia. Jeżeli jednak czas ten się wydłuża, to mogę cię tylko przeprosić z tego powodu.
pawelpp pisze:Coś mi się o uczy obiło więc nie mam pojęcia na ile jest to prawdą,
Powiem tak. Gdyby nawet coś było, to i tak nie mógłbym o tym powiedzieć. Generalnie, jak nie ma ich w ofercie na naszej stronie, to nie są dostępne i analoigcznie, to co jest na naszej stronie, z tego będziesz mógł skorzystać. Na dzień dzisiejszy, innych Pakietów nie ma.
empret pisze:play4you2 proszę o odczytanie mojej prywatnej wiadomości
Oczywiście. Już kiedyś to wyjaśniałem, że odpowiadam na PW na najstarsze wiadomości. Jeżeli wysyłałeś ją 10, to dziś postaram się odpowiedzieć na wszystkie te z tego dnia. Wybacz, ale mam też inne obowiązki zawodowe i nie jestem czasami w stanie przeczytać i odpowiedzieć na wszystkie wiadomości od razu. Jednak zapewniam każdeego z Was, że na każą wiadomość z pewnością odpowiem.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 42 z 244
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 244
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 244