• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 42 z 64
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 64

 #384081  autor: kubik
 30 sty 2010, 14:59
DS pisze:Jak to uczynić? W opcjach mam: GSM, 3G i GSM/3G.
2G = GSM
3G = UMTS

 #384119  autor: DS
 30 sty 2010, 17:23
Dzięki Ci dobry człowieku :) Co prawda tak myślałem, ale pewności nie miałem :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #384137  autor: ciuchcia
 30 sty 2010, 18:59
Rezo pisze:Orientujesz się może, czy można zmniejszyć limit przy podpisywaniu aneksu do umowy?
Na "normalnych" zasadach nie mozna. Od razu dostaniesz jako sprawdzony Klient limit na poziomie 1200 zl

 #384147  autor: Rezo
 30 sty 2010, 19:20
ciuchcia pisze:
Rezo pisze:Orientujesz się może, czy można zmniejszyć limit przy podpisywaniu aneksu do umowy?
Na "normalnych" zasadach nie mozna. Od razu dostaniesz jako sprawdzony Klient limit na poziomie 1200 zl
O zgrozo, to będę miał gorzej niż obecnie, bo teraz mam 1000 zł.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #384199  autor: osachorzow
 30 sty 2010, 23:05
Rezo, tylko się cieszyć że play tak wysoko Cię "ceni" :D

 #384202  autor: Marens
 30 sty 2010, 23:08
Rezo pisze:O zgrozo, to będę miał gorzej niż obecnie, bo teraz mam 1000 zł.
Piszecie zgłoszenie i zmniejszają limit kredytowy.
Załatwiałem to w Lipcu przed wyjazdem za granicę.

 #384258  autor: manner
 31 sty 2010, 10:57
tylko że z tego co wiem, to jak przekroczysz ten limit kredytowy - wyłączą ci _wszystkie_ usług i nawet nie będziesz mógł zadzwonić do BOK zeby zapytać co się stało....

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #384265  autor: luccicare
 31 sty 2010, 11:28
Marens, teraz nie chcą już zmniejszać. Zgłosiłem w ubiegłym tygodniu taką dyspozycję:
Witam, po raz kolejny proszę o zmniejszenie limitu kredytowego dla mojego numeru xxx xxx xxx do kwoty 200 PLN (poprzednie zgłoszenie: xxxxxxxx). Obecny limit w wysokości 1200 nie jest mi do niczego potrzebny, a stwarza zagrożenie w wypadku utraty telefonu lub chociażby niekontrolowanego łączenia się telefonu z internetem. Na forach pojawiły się niedawno posty o całkiem wysokich rachunkach nabitych "niechcący", chciałbym tego uniknąć. W przypadku braku spełnienia mojej prośby proszę jasno wytłumaczyć dlaczego. Poprzednim razem otrzymałem wyczerpującą informację co to jest limit kredytowy, bez merytorycznego odniesienia się do prośby zawartej w zgłoszeniu. Pozdrawiam
Odpowiedz:
"Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 24 stycznia 2010 r., dotyczące możliwości zmniejszenia limitu kredytowego. Uprzejmie informujemy, iż nie ma możliwości zmniejszenia limitu kredytowego na życzenie Klienta z powodu interesu firmy P4 właściciela sieci Play."
Jaki mają w tym interes to już niech każdy sam sobie dopowie... Plus, że przynajmniej szczera odpowiedz.

 #384266  autor: osachorzow
 31 sty 2010, 11:32
luccicare, oni dają wyraźnie do zrozumienia, że jak chcesz kontrolować wydatki to przejdź do pre-paida... bo post-paid to bardzo chętnie naciągniemy Cię na 1200zł... choć w sumie to się dziwię, że nie dorobili do tego teorii, że to dla dobra abonenta :)

 #384270  autor: luccicare
 31 sty 2010, 11:49
No też się dziwię, że odpowiedzieli tak wprost... "nie zmniejszymy bo czekamy aż podwinie ci się noga". Chociaż właściwie zawsze mają do tego prawo.

 #384271  autor: Navigare
 31 sty 2010, 11:52
luccicare, dziękuję za podzielenie się odpowiedzią w sprawie limitu. myślałem, że ta sieć już mnie niczym nie zaskoczy, a tu taka miła niespodzianka

niedługo też opiszę szczegółowo zakończenie mojej sprawy, gdyż w ślimaczym tempie dobiegła do końca, ale pozostało kilka uszczegółowień.
 #384312  autor: lluukk
 31 sty 2010, 15:26
:shock: :shock: :shock:
no play załatwił sprawę – zaproponował mi dodatkowo :) 400 MB – mam limit 10 GB – którego nie da się użyć – bo internet wolno działa (co przyznali w piśmie do mnie, że będą naprawiać) :) uważacie, że propozycja dodania mi 400 MB gdy ja z 10 GB jak się strasznie postaram użyję 4-6 (bo wolno chodzi) jest na poziomie ? czy BOK tak powinien załatwić sprawę ???
dla mnie reakcja play jest poniżej poziomu 0 !!!
to tak jak rekompensata – 10000 darmowych minut do użycia w ciągu godziny :D
chamstwo Pana z BOK nie zna granic – uważam jego zachowanie/propozycję za kpinę (choć wiem, że robi to celowo)
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 14:35 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #384317  autor: widex
 31 sty 2010, 15:37
lluukk pisze:chamstwo Pana z BOK nie zna granic – uważam jego zachowanie/propozycję za kpinę (choć wiem, że robi to celowo)
Też dzwonił do mnie i wszystko dobrze. Miły i kulturalny, a minuty do końca miesiąca - wiadomo. Jednak mi to nie przeszkadza, bo i tak musiałem ich użyć od razu.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 14:35 przez widex, łącznie zmieniany 1 raz.

 #384318  autor: Marens
 31 sty 2010, 15:49
luccicare pisze:Jaki mają w tym interes to już niech każdy sam sobie dopowie...
Trzeba mieć tupet aby tak napisać!
lluukk pisze:Pana z BOK
Na niego nie mogę narzekać, wręcz przeciwnie :-D
Nie to że chwalę, ale to jest tragiczne że to jest nieliczna osoba która jest w stanie pomóc w razie jakichkolwiek problemów.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 14:36 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #384319  autor: lluukk
 31 sty 2010, 15:58
no miły to był :lol: "Szanowny Panie Łukaszu..."
ale przyznacie, że propozycja "rekompensaty" to farsa :twisted:
dodać komuś 400 MB do 10 GB przy prędkości tak małej, że on nawet swoich 10 GB nie może użyć (kiedyś z nim coś załatwiłem i było niby OK) tym razem przegięli 8)

lluukk

 #384320  autor: luccicare
 31 sty 2010, 16:01
Mój (ten z tym tupetem) to X Kiedyś ktoś jeszcze zrobi ranking konsultantów odpowiadających na zgłoszenia ;-)
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 14:37 przez luccicare, łącznie zmieniany 2 razy.

 #384322  autor: lluukk
 31 sty 2010, 16:08
pomóżmy play wymyślać rekompensaty :) propozycje:
- 1000 minut do wszystkich gratis do wykorzystania 29.02.2010 r.
- nieskończona ilość sms-ów do wykorzystania w 1 godzinie
- rabat na usługę za 80 zł w wysokości 0,01 zł na 1 miesiąc

lluukk

 #384323  autor: luccicare
 31 sty 2010, 16:13
lluukk weź Ty im lepiej już nie podpowiadaj, zacząłem się bać :P

 #384332  autor: Varssaux
 31 sty 2010, 17:11
Ale sie ludzie na play rozpisali ;p proponuje oddzielne tematy na kazdego z operatorow :P kazdemu sie nalezy nie tylko play.

ps Aha czy ktos moglby poprawic pierwsze slowo pierwszego posta w tym temacie ? Bo mnie to rozwala : "Piście"
  • Strona 42 z 64
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 64
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 64