• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #409953  autor: Pijo
 10 cze 2010, 15:03
thonka, ja to wiem, ale chce zamknąć ten temat na dobre :-) .

 #410007  autor: pawelf
 10 cze 2010, 19:50
curly pisze:Witam. Litości... Ile można dyskutować o jednej promocji?
Jako pracownik BOK-u musze dodac swoje zdanie do rozmowy:
W pierwszej kolejności schodzą minuty ze Stanu Darmowego (niezależnie od promocji).
Podwójne korzyści jak sama nazwa wskazuje to podwojony na tak zwanym koncie podstawowym. I tyle.
Już brak słów...ale jak mówisz kolego że jesteś czy pracujesz w BOK Play-to jak widzę są skutki dlaczego tyle błędnych informacji klienci dostają poprzez infolinie.I na sam koniec....Cały czas mówię o kolejności schodzenia minut w promocji Podwójne korzyści.
I tyle.Jak masz większy problem to napisz na priv,bo mnie juz tu się nie chce wypowiadac w tym temacie , a dla pozostałych jedyna rada to tylko poczuć na własnej skórze jak schodzą minuty .

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #410008  autor: TrustNoOne
 10 cze 2010, 19:58
pawelf pisze:a dla pozostałych jedyna rada to tylko poczuć na własnej skórze jak schodzą minuty
Kiepski z ciebie doradca skoro nie wiesz jak działają usługi, które sprzedajesz... :D Ja wiem na własnej skórze jak schodzą te minuty.. :)

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #410010  autor: pawelf
 10 cze 2010, 20:02
TrustNoOne pisze:
pawelf pisze:a dla jedyna rada to tylko poczuć na własnej skórze jak schodzą
Kiepski z ciebie doradca skoro nie wiesz jak działają usługi, które sprzedajesz... :D Ja wiem na własnej skórze jak schodzą te minuty.. :)

Pozdrawiam.
Mnie juz to nudzi..a promocji jest wiele

Ps...proponuje zamknac ten temat

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #410881  autor: damik
 17 cze 2010, 10:39
Czytajac regulamin promocji podwójne korzyści jest zapis:
Dodatkowy pakiet minut moŜe być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe i wideo do wszystkich krajowych operatorów komórkowych i na połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

Więc może zlicza z tych minut ;/

 #410885  autor: Ruben
 17 cze 2010, 11:21
damik, sprawa jak dla mnie jest wyjaśniona. Jeżeli pracownicy BOK Play i osoby korzystające z tej promocji twierdzą, że ten drugi pakiet powiększa pulę minut do wszystkich a do Play i na stacjonarne dzwonią za free, to nie mam podstaw sądzić, że jest inaczej. Co do regulaminu, to zgadzam sie, że mógłby być on napisany w bardziej przystępnej formie tzn. powinien być bardziej czytelny, bo jak widać chociażby w tym temacie osoby związane bezpośrednio z Play i dosyć zorientowani abonenci mają problemy z interpretacją.

 #411270  autor: curly
 18 cze 2010, 20:40
pawelf pisze:
curly pisze:Witam. Litości... Ile można dyskutować o jednej promocji?
Jako pracownik BOK-u musze dodac swoje zdanie do rozmowy:
W pierwszej kolejności schodzą minuty ze Stanu Darmowego (niezależnie od promocji).
Podwójne korzyści jak sama nazwa wskazuje to podwojony na tak zwanym koncie podstawowym. I tyle.
Już brak słów...ale jak mówisz kolego że jesteś czy pracujesz w BOK Play-to jak widzę są skutki dlaczego tyle błędnych informacji klienci dostają poprzez infolinie.I na sam koniec....Cały czas mówię o kolejności schodzenia minut w promocji Podwójne korzyści.
I tyle.Jak masz większy problem to napisz na priv,bo mnie juz tu się nie chce wypowiadac w tym temacie , a dla pozostałych jedyna rada to tylko poczuć na własnej skórze jak schodzą minuty .
Jeśli juz to koleżanko.
Cieszę się ze temat juz wyczerpany, mysle ze mozna zamknąc wątek :)

Witaj w Play, jak moge Ci pomóc?

 #411297  autor: bleckwarrior
 18 cze 2010, 22:57
damik pisze:Czytajac regulamin promocji podwójne korzyści jest zapis:
Dodatkowy minut moŜe być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe i wideo do wszystkich krajowych komórkowych i na połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

Więc może zlicza z tych minut ;/

z dniem dzisiejszy promocja została wycofana i zastąpiona przez inną, więc mam nadzieję,że już do tego nie będziecie w końcu wracać:)

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #411380  autor: TrustNoOne
 19 cze 2010, 12:30
curly pisze:pracujesz w BOK Play-to jak widzę są skutki dlaczego tyle błędnych informacji klienci dostają poprzez infolinie
Z tego co widzę to Ci co pracują w BOK Play mają większą wiedzę od ciebie (z tego co się domyślam to jesteś doradcą).. Więc skoro BOK Play udziela słabych odpowiedzi chociaż mają rację to jakich ty udzielasz a jej nie masz..? :)

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #411435  autor: pawelf
 19 cze 2010, 17:59
TrustNoOne pisze:
curly pisze:pracujesz w BOK Play-to jak widzę są skutki dlaczego tyle błędnych informacji dostają poprzez infolinie
Z tego co widzę to Ci co pracują w BOK Play mają większą wiedzę od ciebie (z tego co się domyślam to jesteś doradcą).. Więc skoro BOK Play udziela słabych odpowiedzi chociaż mają rację to jakich ty udzielasz a jej nie masz..? :)

Pozdrawiam.
...gdyby mieli większą wiedzę to 95 % postów tutaj by nie było.Większość ma pretensje tutaj do BOK ,a nie do obsługi z .I wyluzuj...

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......