• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33

 #396460  autor: thonka
 31 mar 2010, 00:32
pawelf pisze:natomiast jak się nie dodzwoni to już jest jego sprawa.
tym bardziej, ze w krajach gdzie to funkcjonuje przy probie takiego polaczenia jest zapowiadany stosowny komunikat o tym, ze osoba do ktorej sie dzwoni nie akceptuje polaczen anonimowych i aby sprobowac ponownie bez ukrytego numeru.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #396472  autor: Marens
 31 mar 2010, 07:55
play4you2 pisze:Marens, chyba nikt jak Ty nie daje nam o tym tyle informacji (i bardzo dobrze)
Przepraszam za upierdliwość, zdaje sobie z tego sprawę.
Też nie odbieraj tego jako "płacę żądam"
play4you2 pisze:Szanuję was bardzo i z tego tytułu nie powiem dokładnych dat, kiedy w jakiejś miejscowości coś się polepszy
Rok temu, jak Ciebie jeszcze tu nie było walczyłem z wiatrakami w sprawie 2G we Wrocławiu. Było tragicznie, a teraz jest naprawdę dobrze. Na wszystko trzeba czasu, bo problemy trwały dosyć długo z tego co pamiętam.

Jeszcze mam pytanie odnośnie rozliczania nowego pakietu, jak wyglądałoby rozliczanie pakietów w przypadku aktywacji pakietu 5zł=100MB (Play), 5zł=25MB(Plus)? Domyślam się, że na korzyść klienta, ale nie mogę nigdzie znaleźć regulaminu.

PS. Wysłałem Ci PW.

 #396484  autor: pawelpp
 31 mar 2010, 09:15
play4you2 pisze:nie chcę, aby zabrzmiało to jak slogan lub szablon, ale tak jest w rzeczywistości, że stale nasza siec jest rozbudowywana.
Moim zdaniem - nie świadczy sie usług na czyms, co jeszcze nie działa.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego w ciągu jednego dnia kwota poza abonamentem zwiększyła się o 50 zł?
Odpowiedź konsultantki:
Bo minuty z roamingu często są widoczne dopiero po kilku dniach!
Hmm, nie znam dokładnie tej sprawy, ale rozumiem ironię :). Oczywiście zapewne chodziło jej o to, że za połączenia międzynarodowe (zwłaszcza wykonane zagranicą) opłaty za nie mogą byc naliczone nie koniecznie do bieżącej faktury. Zresztą jest to zgodne z Regulaminem. Niemniej jednak, chyba trochę ta osoba trochę "wypaczyła" sens tego zapisu. Jednak wierzę w to bardzo, że miała dobre intencje mówiąc Ci o tym. Wiem, że obsługa działa na was jak przysłowiowa "płachta na byka", ale Ci ludzie jednak w dużej większości chcą dobrze, jednak nie zawsze im to wychodzi. Nie oznacza to jednak, że teraz powinniśmy sobie "odpuścic" wcześniejsze "wpadki". Niemniej jednak, chcę tylko powiedziec, że po tym co nieraz słyszałem (odsłuchy rozmów i wasze opinie) to mogę zaryzykowac stwierdzenie, że te błędy nie wynikają z tzw. "złej woli". Cóż, jednak zgadzam się z wami całkowicie, że dzwoniąc po pomoc, to tej pomocy macie prawo oczekiwac, bez względu na to, jakimi kryteriami kierował sie konsultant odpowiadając na pytanie.
Nie koniecznie do bieżącej faktury? Toż to jest jeszcze ciekawsze :) To dziwne... od stycznia połowę życia spędzam za granicą i tak mi się nie zdarzało. Czyli nie można wam ufać - to co się pokazuje pod *101# to fikcja.
Wcale się nie dziwię, że większość odpowiedzi na zgłoszenia to te "wpadki". Gdybym miał 3 minuty na odpowiedź też bym się nie przykładał. Po raz kolejny muszę... po prostu muszę to napisać - OK czynne od 7:00 do 0:00 to porażka. Wczoraj zadzwoniłem do OK i pani była bardzooo niezadowolona, że poprosiłem ją o zestawienie ile minut/smsów wydzwoniłem w polsce, ile za granicą i ich koszty. Nie wiem jak ona to liczyła, ale robiła to prawie pół godziny.

 #396485  autor: muchakk
 31 mar 2010, 09:30
Jeszcze mam pytanie odnośnie rozliczania nowego pakietu, jak wyglądałoby rozliczanie pakietów w przypadku aktywacji pakietu 5zł=100MB (Play), 5zł=25MB(Plus)? Domyślam się, że na korzyść klienta, ale nie mogę nigdzie znaleźć regulaminu
.


Jako, że ostatnio korzystałem z tych dwóch usług to się wypowiem. Sposób rozliczania jest prosty. Jak jesteś na nadajnikach PLUS-a (i masz aktywny play online w telefonie) to ściąga CI MB z pakietu TANI INTERNET, jeżeli jednak jesteś na nadajnikach Play-a to dane pobierane są z pakietu Play Online w telefonie

 #396497  autor: ukefake
 31 mar 2010, 11:08
Tbg-Net pisze:Dziś wtorek, zgłoszenie wciąż wisi w stanie "rozpatrywane"
Warto znać swoje prawa KLIK

 #396526  autor: play4you2
 31 mar 2010, 14:37
Ojoj, to teraz się zaczęło 8). Ok Panowie, wiedziałem, że będzie taki odzew. Już wyjaśniam po kolei.
thonka pisze:za przeproszeniem glupie tlumaczenie rodem z Gruszki.
Jak już mówiłem, to rozwiązanie póki co jest zgodne z Ustawą. Co do rodzaju tłumaczenia... Pozwólcie, że w tym miejscu się nie wypowiem... Jak już mówiłem, te pytania zadajcie naszemu Rzecznikowi. Szanuję Was, ale nie wypowiem się więcej w tym temacie.
Marens pisze:Przepraszam za upierdliwość, zdaje sobie z tego sprawę.
Też nie odbieraj tego jako "płacę żądam"
Ależ wcale nie jesteś "upierdliwy". Wręcz przeciwnie. Twoje argumenty i spostrzeżenia są bardzo trafne i pomocne. Dziękuję Ci w imieniu firmy za to całkowicie bezpłatne zaangażowanie, które do tej pory wykazujesz.
Marens pisze:Jeszcze mam pytanie odnośnie rozliczania nowego pakietu, jak wyglądałoby rozliczanie pakietów w przypadku aktywacji pakietu 5zł=100MB (Play), 5zł=25MB(Plus)? Domyślam się, że na korzyść klienta, ale nie mogę nigdzie znaleźć regulaminu.
Wyjaśnienia udzielił już kolega muchakk. Muchakk, dziękuję.
pawelpp pisze:Nie koniecznie do bieżącej faktury? Toż to jest jeszcze ciekawsze To dziwne...
Powiem tak.. To, że mamy taki zapis w Regulaminie, nie oznacza, że tak jest zawsze. Generalnie chodzi o to, że będąc zagranicą, gdy wykonujesz rozmowy, to rozliczenia przesyła nam Operator zagraniczny. Jeżeli dany Operator się "nie wyrobi" w tym samym Okresie Rozliczeniowym, to opłaty za te połączenia będą Ci naliczone do natępnej fv. Nie ma w tym nic dziwnego. Zapoznaj się proszę z Regulaminem, to sprawa okaże się prosta. Jednak zazwyczaj Operatorzy w Europie od razu nam przekazują rozliczenia i dlatego nie ma opóźnień. Takie sytuacje mogą wystąpic, jakbyś np wyjechał do Arabii Saudyjskiej lub tzw. "krajów Azjatyckich" (choc niekoniecznie). Co do *101# to nie jest fikcja. Jeżeli widzisz tam rozliczenia, to takie one będą. Pod tym kodem są zaczęrpnięte rozliczenia z systemu w czasie rzeczywistym. Czasami może byc tylko "zawyżona" kwota, jak jeszcze nie zaksięguje się wpłata za fv, ale po zaksięgowaniu od razu wszystko wraca "do normy" i stanu rzeczywistego. Akurat w przypadku tego kodu, nie zdarzają się jakieś usterki.

Co do tej obsługi.. Nie twierdzę, że tak nie było, ale może zbyt mocno oceniłeś sytuację?? Pamiętaj, że każdy z nas ocenia subiektywnie każdą sytuację. Byc może taki był "styl bycia" tej osoby?? Te 3 minuty, to owszem, jest kryterium, ale jeżeli sprawa Klienta tego wymaga, aby poświęcic więcej czasu, nikt z tego powodu nie "gania" konsultantów. Tak więc, nie miała powodów byc "zirytowana" Twoją prośbą. Czasami tak bywa, że nasze wcześniejsze doświadczenia już z góry nastawiają naszą kolejną ocenę. Byc może tak było i teraz?? Oczywiście, to tylko moje luźne poglądy. Jeżeli Cię nimi uraziłem, to przepraszam. Nie odsłuchiwałem rozmowy, więc nie mogę powiedziec, czy było tak, czy tak.. Niemniej jednak, czy uzyskjałeś odpowiedź??

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396528  autor: ukefake
 31 mar 2010, 15:13
thonka pisze:za przeproszeniem glupie tlumaczenie rodem z Gruszki.
Aj, mocne słowa. Szkoda że nikt nie zajrzał do ustawy. A z niej wynika, że stanowisko gruszki, p4y i P4 jest w pełni uzasadnione - ustawa nie określa precyzyjnie sposobu blokady anonimowych połączeń przychodzących a zwłaszcza automatycznej blokady. Zgodnie z art 171, pkt. 2 i 3: (wytłuszczenia moje)
2. Dostawca usług świadczonych w publicznej sieci telefonicznej umożliwiającej
prezentację identyfikacji linii wywołującej jest obowiązany zapewnić, za pomocą
prostych środków
:
1) użytkownikowi wywołującemu - możliwość jednorazowego wyeliminowania
prezentacji identyfikacji linii wywołującej u użytkownika wywoływanego
podczas wywołania i połączenia;
2) abonentowi wywołującemu - możliwość stałego wyeliminowania prezentacji
identyfikacji linii wywołującej u użytkownika wywoływanego podczas
wywołania i połączenia, u operatora, do którego sieci jest przyłączony abonent
będący stroną umowy z dostawcą usług;
3) abonentowi wywoływanemu - możliwość eliminacji dla połączeń przychodzących
prezentacji identyfikacji linii wywołującej, a jeżeli taka prezentacja
jest dostępna przed rozpoczęciem połączenia przychodzącego, także możliwość
blokady połączeń przychodzących od abonenta lub użytkownika stosującego
eliminację prezentacji identyfikacji linii wywołującej.
3. Dostawca usług świadczonych w publicznej sieci telefonicznej zapewniającej
prezentację identyfikacji zakończenia sieci, do której zostało przekierowane połączenie,
zwaną dalej „prezentacją identyfikacji linii wywoływanej”, jest obowiązany
zapewnić abonentowi wywoływanemu możliwość eliminacji, za pomocą
prostych środków
, prezentacji identyfikacji linii wywoływanej u użytkownika
wywołującego.
Jak widać wyżej w żadnym punkcie nie ma mowy o automatycznej blokadzie, czyli ... kolejny sukces polskiej myśli legislacyjnej :P

 #396533  autor: Mindhunter12
 31 mar 2010, 16:12
Witam, proszę o szybką odpowiedź, dostałem fakturę na ponad 90 zł (mam abonament 40 zł) w tym ponad 35 zł to usługi telekomunikacyjne - internet. Pod *101# nie mam takiej kwoty poza abonamentem więc uważam, że coś jest nie tak. Czy można to sprawdzić? Dodam że jakiś czas temu brałem internet mobilny , który okazał się totalną klapą pod względem zasięgu po czym został zwrócony.

 #396534  autor: pawelpp
 31 mar 2010, 16:17
play4you2 pisze: Generalnie chodzi o to, że będąc zagranicą, gdy wykonujesz rozmowy, to rozliczenia przesyła nam Operator zagraniczny.
OK rozumiem - sensowne tłumaczenie. Po prostu jestem jednym z dzieci ery Internetu :). Z drugiej strony też pewnie byś się zdenerwował widząc, że w ciągu dnia, nie dzwoniąc, wydałeś 50 zł. Jak tylko będę mógł pobrac billing z Pla24 - sprawdzę wszystko :)
play4you2 pisze: Co do tej obsługi.. Nie twierdzę, że tak nie było, ale może zbyt mocno oceniłeś sytuację?? [...] Niemniej jednak, czy uzyskjałeś odpowiedź??
Pierwsza odpowiedź była totalnie bez sensu (nie weryfikowałem), dopiero jak poprosiłem o dokładne sprawdzenie uzyskałem sensowną odpowiedź. Konsultantka przy tym nie wytłumaczyła tak jak ty powyżej skąd wzięła sie rozbieżność, a można było tak od razu... :)
co do odczuć - być może masz rację. Zdaję sobie sprawę z tego że (w tym konkretnym przypadku) konsultantka mogła sie wkurzyć, bo poprosiłem ją o zrobienie czegoś czasochłonnego (wyeksporowanie billingu do exela i wklepanie paru formułek).

P4Y co z posumowaniami wyszukiwania w historii połączeń? Liczą/będą się w końcu liczyć prawidłowo? To zaoszczędziłoby sporo czasu konsultantce, bo nie musiałbym dzwonić :)

 #396535  autor: play4you2
 31 mar 2010, 16:29
Mindhunter12 pisze:Witam, proszę o szybką odpowiedź, dostałem fakturę na ponad 90 zł (mam abonament 40 zł) w tym ponad 35 zł to usługi telekomunikacyjne - internet. Pod *101# nie mam takiej kwoty poza abonamentem więc uważam, że coś jest nie tak. Czy można to sprawdzić? Dodam że jakiś czas temu brałem internet mobilny , który okazał się totalną klapą pod względem zasięgu po czym został zwrócony.
Hej. W tym przypadku został Ci najprawdopodbniej naliczony Abo za neta, ale nie martw się. Jak oddałeś w terminie wszystko co trrzeba, zostanie zrobiona automatyczna korekta i będzie ok. Zaplacisz tylko opłatę aktywacyjną 9,00 PLN (to jest jednorazowe). Zapewne o to chodzi co napisałem.
pawelpp pisze:P4Y co z posumowaniami wyszukiwania w historii połączeń? Liczą/będą się w końcu liczyć prawidłowo? To zaoszczędziłoby sporo czasu konsultantce, bo nie musiałbym dzwonić
Powiem Ci szczerze, że nie wiem nic na ten temat na chwilę obecną. Jak tylko otrzymam jakieś informacje, to Wam je przekażę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396650  autor: pawelpp
 01 kwie 2010, 10:48
Kolejne kwiatki:
Wysłano: 30 marca 2010 09:13
Do: [email protected]
Ponieważ na Play24 nie działa pobranie historii połączeń w formacie xls lub csv, proszę o przesłanie jej na ten adres e-mail. Interesuje mnie zestawienie od 1.03.2010 do 31.03.2010 wszystkich zdarzeń we wszystkich kierunkach.
Numer telefonu: 792123456
Kod abonencki: 123456
Best regards
Imię Nazwisko
Odpowiedź:
Nr zgłoszenia: 16584646
Data wpłynięcia do P4: 2010-03-31 00:45:03
Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-04-01 10:07:39

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie dotyczące przesłania bilingu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 30 marca 2010 roku.


Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia prosimy o podanie numeru telefonu oraz hasła abonenckiego bądź wszystkich danych z wymienionych poniżej:
- adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
- numeru dowodu osobistego lub numeru PESEL,
- adresu kontaktowego e-mail lub kontaktowego numeru telefonu.
Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia 16584646, a wtedy wszystkie informacje dotyczące konta zostaną Panu udzielone.
[...]
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
Z poważaniem,
Sandra K.
konsultant back office ds. obsługi klienta

 #396657  autor: hubert667
 01 kwie 2010, 11:06
p4y2 wysłałem Ci na PW opis pewnego problemu technicznego z waszym zasięgiem w KRK kilka dni temu (posrednio zwiazane z bezpieczenstwem). Wiadomość nadal jest w dziale "do wyslania" wiec nie wiem czy nie doszło czy jeszcze nie odczytałeś. To bylo dosyć istotne.

 #396659  autor: qxv1
 01 kwie 2010, 11:11
play4you2 wyslalem dane wraz z opisem na pw
jak na razie cisza.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 17:20 przez qxv1, łącznie zmieniany 1 raz.

 #396661  autor: play4you2
 01 kwie 2010, 11:17
Panowie (hubert i qxv1) jeszcze dziś postaram się wam udzielić odpowiedzi. Przepraszam za opóźnienie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396670  autor: ukefake
 01 kwie 2010, 12:11
pawelpp, w nowym zgłoszeniu wpisz "w nawiązaniu do zgłoszenie nr 123456 podaję wymagane dane" i wklej to co było w zgłoszeniu pierwotnym. Obstawiam, że za trzecim razem ktoś w końcu to przeczyta ;)
A tak przy okazji - może warto posłuchać p4y i złożyć skargę na Panią Sandrę? Jeśli wierzyć play4mersom dzięki skargom polepsza się jakość obsługi...

 #396675  autor: pawelpp
 01 kwie 2010, 12:55
Złożyłem skargę, ale nie sądzę żeby to była jej wina. Nie tylko ona tak postępuje, więc przypuszczam, że to po prostu polityka Play - zniechęcić. Oczywiście P4Y zaprzeczy, ale nie sądzę żeby wszyscy popełniali dokładnie te same błędy... A po paru miesiącach korespondencji z OK spodziewałem się takiej odpowiedzi :)

PS. nawet wiem, co dostanę w odpowiedzi :D. Założę się, że znajdą się w niej "Zapewniamy, że sprawa miała charakter incydentalny", "Pracownik został pouczony"... Standard i dalej nic z tego nie wynika.

 #396677  autor: ukefake
 01 kwie 2010, 13:13
pawelpp, ale jakaś rekompensata za brak należytej obsługi się należy, prawda? np słynne 10 minut do sieci play do wykorzystania przez 30 dni :-D
po twoich zgłoszeniach widzę, że problemy z bokiem zamiast zanikać to nasilają się...

 #396681  autor: pawelpp
 01 kwie 2010, 13:29
Bywało gorzej...
Za uciążliwość OKu należy się nagroda :). W sumie... poprawiamy w ten sposób jakość obsługi :). Skoro Gruszka rozdaje nagrody to P4Y też by mogli :D

 #396682  autor: www.fazafm.com
 01 kwie 2010, 13:32
Numer zgloszenia: 16577630
Dlaczego nie dzialaja kody skrocone ktorymi mozna uruchamiac uslugi takze w planach one play. Dlaczego takie opcje nie pojawily sie nadal w play24 na stronie playmobile.pl. Ponizej kody ktore nie działają: *111*72*1# dla pakietu 50 minut do wszystkich; *111*73*1# dla pakietu 100 minut do wszystkich; *111*74*1# dla pakietu 200 minut do wszystkich; Regulamin: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... stkich.pdf oraz *111*75*1# dla Nowy Pakiet 100 SMS do wszystkich; *111*76*1# dla Nowy Pakiet 300 SMS do wszystkich; *111*77*1# dla Nowy Pakiet 1000 SMS do wszystkich; Regulamin: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... stkich.pdf
Odpowiedz:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 30 marca 2010 r., dotyczące trudności z korzystaniem z kodów USSD. W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu, co pozwoli nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i odnalezienie przyczyny trudności z odbieraniem wiadomości: •Nr abonenta: •Które kody nie działają? •Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze): •W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)? •Czy był zasięg? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? •Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)? •KRÓTKI OPIS PROBLEMU: W korespondencji zwrotnej prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500 begin_of_the_skype_highlighting              790 500 500      end_of_the_skype_highlighting Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Karolina KXXXXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Dlaczego na proste pytania w wiekszosci spraw zglsozonych przez strone internetowa otrzymujemy takie odpowiedzi. Czy w koncu Play cos z tym zrobi , czy zacznie powaznie traktowac swoich abonentow? To juz jest jakas kpina i parodia, taki pracownik ktory mi w ten sposob odpowiedzial powinien byc ukarany bo nawet rzecznik sieci wie ze cos jest na rzeczy z uruchomienie tych uslug przy uzyciu kodow.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 15:38 przez www.fazafm.com, łącznie zmieniany 2 razy.

 #396691  autor: pawelpp
 01 kwie 2010, 14:42
blog pana Gruszki:
Kod: Zaznacz cały
Kiedy będzie można aktywować nowe minuty do wszystkich w One Play regulamin to przewiduje ale wy technicznie tego nie umożliwiacie. Dlaczego nie chcecie więcej zarobić.

 Nowe minuty czyli usługę Nieograniczone połączenia w Play? Jeżeli o ta usługę chodzi to nie będzie ona dostępna w One Play, w regulaminie [b]był błąd[/b].
Był błąd... i to tyle wystarczy? Wiem że wątek był już poruszany - teraz mamy przykład do czego służył zapis, że błędy w druku zastrzeżone.
  • Strona 5 z 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33