• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #405623  autor: kartusa
 19 maja 2010, 20:45
Taki dostałem teraz list z Ery:
Witam,

Dziękuję za skierowaną korespondencję.
Jest mi bardzo miło, że zdecydował się Pan pozostać w gronie naszych Abonentów. Serdecznie dziękuję za zaufanie, jakim nas Pan obdarzył. Mam nadzieję, ze nasza współpraca będzie układać się pomyślnie.
Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
I tylko się domyślam o co chodzi. Nie ma to jak ctrl+c, ctrl+v.

Zobaczymy.

 #405651  autor: thonka
 20 maja 2010, 00:04
kartusa, kurier byl? jak nie to nie wiem o co krzyk... poczekaj. kurier przyjedzie i bedzie po sprawie. konsultanci nie maja zielonego pojecia kiedy do Ciebie przyjedzie kurier i te 3-4 dni to bardzo umowna sprawa... czasem zdarza sie tydzien, albo nawet dluzej przy wiekszym natloku przesylek.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #405678  autor: kartusa
 20 maja 2010, 09:10
Najlepiej opisze to mój dzisiejszy mail do BOA:
Dotyczy:
Nr sprawy: XXXXXXXXXXXXX

Nr telefonu: 6XXXXXXXX
Nr umowy: 1XXXXXX
Hasło abonenta: XXXXXXX
Dane kontaktowe: GXXXX SXXXXX
ul. XXXXXXXXXXXXXXXX


Cytuję moje poprzednie zgłoszenie do iBOA

"Dnia 14 maja 2010 r (w okolicach godzin 15:00 - 16:30) poprzez
telefoniczne BOK zgłosiłem wiosek o przedłużenie umowy abonamentowej
na
taryfę Era G2 85 zł (na 24 miesiące) z wymianą telefonu na SE Xperia
X10 za 349 zł (499 zł minus 150 zł za punkty EraPremia). Konsultantka
potwierdziła przyjęcie zamówienia. Zgodnie z jej słowami kurier z
dokumentami i telefonem miał do mnie dotrzeć w ciągu 3-4 dni. Gdy dziś
zadzwoniłem do BOK, okazało się, że moje zgłoszenie nie istnieje
("ktoś zapomniał") a ja nie mogę go ponowić na piątkowych zasadach,
ponieważ dziś zmieniły się taryfy i cennik telefonów. Aktualna oferta
jest dla mnie niekorzystna. . Bez względu na to, czy zaistniała sytuacja
jest wynikiem błędu lub zamierzonego działania z Państwa strony, takie
podejście sieci uważam za niepoważne i nieuczciweo oraz czekuję, że
zostanie ona naprawiona i będę mógł nadal być klientem Ery
(oczywiście na zasadach zgłoszonych w piątkowej rozmowie z BOK.
Powołując się na Państwa informację o stosowanym systemie rejestracji
rozmów dla potwierdzenia autentyczności mojej reklamacji - proszę o
sprawdzenie treści ww. rozmowy. Oczekuję na szybką odpowiedź."

Uzyskałem odpowiedź:

"Witam,
Dziękuję za skierowaną korespondencję.
Jest mi bardzo miło, że zdecydował się Pan pozostać w gronie naszych
Abonentów. Serdecznie dziękuję za zaufanie, jakim nas Pan obdarzył.
Mam
nadzieję, ze nasza współpraca będzie układać się pomyślnie.
Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta"

Dziś (20.05.2010) drogą sms'ową otrzymałem informację, że przesyłka
jest już u kuriera i faktura opiewa na 63,99 zł.
Zdziwiony tą kwotą zadzwoniłem do BOK celem uzyskania informacji.
Okazało się, że moja nowa taryfa to RODZINA 170 za 199 zł.
Niniejszym, informuję (KOLEJNY JUŻ RAZ BO MOŻE W ERZE PRACOWNICY NIE
POTRAFIĄ CZYTAĆ): że w piątkowej rozmowie
z konsultantką BOK zamawiałem taryfę ERA G2 85zł z telefonem SE X10
Xperia za 349 zł (499 zł minus 150 zł za punkty EraPremia) i na żadną
inną ofertę mojej zgody nie ma i nie będzie.
Oświadczam, że odmówię odebrania przesyłki od kuriera.

Jeżeli tak załatwia się "pozytywnie" sprawy przez Zespół ds.
Utrzymania Klienta to moje serdeczne gratulacje, bo ten klient właśnie
został utracony. Obowiązująca mnie umowa abonamentowa z Erą kończy
się 20.07.2010 i na miesiąc przed (tj. do 20.06.2010) zgłoszę się do
odpowiedniego salonu celem jej rozwiązania.
Dla pewności wezmę ze sobą dyktafon, bo może pracownicy Ery mają
problemy nie tylko z czytaniem ale i ze słuchem.

Oświadczam jeszcze raz, że nie wyrażam zgody na przejście na taryfę
RODZINA 170 (ani na żadną inną poza uzgodnioną ze mną w piątkowej
rozmowie z BOK). Podobno Era nagrywa rozmowy z konsultantami - o ile nie
jest to tylko wymagany prawem slogan, proszę o dokopanie się do niej
gdzieś w archiwum i jej weryfikację.

Oczekuję na szybką i RZECZOWĄ odpowiedź (ale nie szablonik ctr+c /
ctrl+v) oraz informację, czy sprawą mam zainteresować Rzecznika
Konsumentów.

GXXXXXXX SXXXXXXXX
Telefon kontaktowy: XXXXXXXXX
No i co dalej...

[ Dodano: 2010-05-21, 19:12 ]
No i dziś uruchomiono mi BEZ mojej zgody taryfę Rodzina 170 za 199 zł.
Oczywiście wcześniej odmówiłem przyjęcia kuriera z aneksem.
Na moje zgłoszenie reklamacyjne do BOA nie uzyskałem odpowiedzi, a konsultant z telefonicznego BOKu udaje, że nie rozumie moich słów, że rezygnuję z usług Ery i coraz to zasypuje mnie coraz to nowszymi i "specjalnymi" taryfami (a każda kolejna to lepsza).
Podobno, jak dostaną zwrot od kuriera to się odezwą. Zdaje się, że w poniedziałek przespaceruję się do Rzecznika Konsumenta.

[ Dodano: 2010-05-30, 12:02 ]
Aby zakończyć moją historię z Erą przytoczę ostatni już list z BOA:
Szanowny Panie
Dziękuję za zgłoszenia email z dni 20.05.2010, 21.05.2010, 22.05.2010 dotyczące dokonania zmiany taryfy dla numeru 6XXXXXXXXXX.
Niezmiernie mi miło poinformować na wstępie, iż Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Informuję, że dokonałam weryfikacji rozmowy telefonicznej przeprowadzonej z Panem w dniu 14.05.2010 przez pracownika Biura Obsługi Abonenta a dotyczącej zamówienia przesyłki wraz ze zmianą taryfy dla numeru 6XXXXXXXXXXXXX. W oparciu o przesłuchaną rozmowę potwierdzam niepoprawną zmianę taryfy, niezgodną z Pana dyspozycją. W związku z powyższym w dniu 25.05.2010 przywracam bezpłatnie taryfę Nowa Era 40 w raz z promocyjnym upustem. Wskazuję jednocześnie, iż zgodnie z warunkami oferty z dnia 07.05.2008 ww. 38% upust obowiązywał przez 24 pełne cykle rozliczeniowe. Mając jednak napotkane okoliczności proszę potraktować to jako rekompensatę w zaistniałej sytuacji.
Jednocześnie informuję, iż opłaty abonamentowe za okres 21.05.2010-25.05.2010 zostaną niezwłocznie przeliczone po wystawieniu faktury z dnia 21.06.2010. Faktura korygująca zostanie przesłana odrębną korespondencją. Z uwagi z wykorzystywaną przez Pana formę płatności, kwota korekty zostanie automatycznie uwzględniona przy kolejnych/ najbliższych płatnościach, w saldzie Pana konta abonenckiego.
Kończąc, chciałabym jeszcze raz przeprosić za zaistniałą na koncie pomyłkę. Zdaję sobie sprawę, że opisane okoliczności mogły Pana zaniepokoić. Ufam jednak, że niniejsza decyzja będzie stanowiła satysfakcjonujące zakończenie tej niemiłej sytuacji, jaka zaistniała na Pana koncie.

Z wyrazami szacunku

XXXXXXXXXXXX

Konsultant ds. Reklamacji
No i tak kończy się moja przygoda (8 letnia) z Erą. Zamówionej przez mnie taryfy nie ma i nie będzie. A w zasadzie to tutaj potwierdzają tylko, że nie zamówiłem Rodziny 170, a nie że zamówiłem G2 85. Indolencja pracowników obsługi w tej sieci jest porażająca. W piątek idę rozwiązać umowę.

 #414326  autor: remi
 01 lip 2010, 22:21
Kartusa, jak już wcześniej napisałem, nie ma się co denerwować. Ja miałem trochę inną przygodę, ale już nie mam. Zmieniłem Operatora i teraz mam spokój. Tobie radzę to samo. Na szczęście jest jeszcze do wyboru 3 Operatorów, więc teraz to ich sprawa (Ery), jak będą utrzymywać Klientów.

A moglo byc tak pieknie....

 #414379  autor: kartusa
 02 lip 2010, 05:53
remi, jednak trochę się podenerwuję. BOK Ery w mailu mnie przeprosił, przywrócił poprzednią taryfę i obiecał korektę w fakturach. Ale po tygodniu dostałem fakturę na 212 zł (jak to wyliczyli? tydzień z taryfą za 199 i trzy tygodnie za 40 zł, kiepska ta średnia ważona).
Dzwoniłem do BOK, oczywiście przeprosili, pokajali się i już będą to korygować, po czym za 3 dni dostałem ponaglenie do zapłaty faktury. Po raz kolejny wysłałem mail (a nawet 2) do działu reklamacji ale brak odzewu.
A przy okazji - z Ery już zrezygnowałem (zadzwoniła do mnie potem kobieta z działu utrzymania klienta sugerując, że to nie oni mnie próbują oszukać, tylko ja zostawiłem telefon w widocznym miejscu i ktoś za mnie zamówił wyższą taryfę, no ręce opadają).

We wtorek zgłaszam sprawę do Rzecznika Konsumentów (nasz tarnowski jest bardzo przyjazny klientowi, już nie jedną sprawę pomógł załatwić) i do UKE. No chyba, że ERA przyśle mi fakturę korygującą (mieli na to 2 tygodnie).
A może to jest polityka Ery: klient zrezygnował, ale najpierw musi mieć czyste konto, to nabijmy mu rachunek niech się przez 3-4 miesiące pomęczy?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #414451  autor: weissmann
 02 lip 2010, 13:28
@kartusa: olej tych idiotów z Ery, zapłać im tylko tyle ile powinno być wg ciebie, a jak będą przysyłać "monity", "faktury" i "ponaglenia" to wyrzucaj do kosza i tyle.

 #414461  autor: kartusa
 02 lip 2010, 14:13
@kartusa: olej tych idiotów z Ery, zapłać im tylko tyle ile powinno być wg ciebie, a jak będą przysyłać "monity", "faktury" i "ponaglenia" to wyrzucaj do kosza i tyle.
Niestety tak się nie da, za mniejsze kwoty można człowieka wpisać na listę dłużników. A odkręcenie potem tego zajmie więcej czasu niż teraz użerka z Erą.
Na szczęście nie był to mój podstawowy numer (bo taki już od ponad 3 lat mam w Play - polecam) i nie będę po nim płakał jak go zamknę.

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #414846  autor: mathieu
 04 lip 2010, 22:03
remi pisze:Kartusa, jak już wcześniej napisałem, nie ma się co denerwować. Ja miałem trochę inną przygodę, ale już nie mam. Zmieniłem Operatora i teraz mam spokój. Tobie radzę to samo. Na szczęście jest jeszcze do wyboru 3 Operatorów, więc teraz to ich sprawa (Ery), jak będą utrzymywać Klientów.
Niestety u wszystkich operatorów są takie numery nie tylko w Erze...

 #415349  autor: remi
 06 lip 2010, 21:14
mathieu pisze:Niestety u wszystkich operatorów są takie numery nie tylko w Erze...
Oczywiscie ze tak. Tego nie neguje. Trzeba wziac tylko pod uwage to, ze w jednej sieci takie sytuacje sa czeste a w innej bardzo rzadkie. Ja na poczatku jak bylem w Erze (a bylem wiele lat), nie mialem absolutnie zadnych klopotow. Problemy zaczely sie tak okolo 2 lata temu, a teraz to juz calkiem przegieli. Malo tego, z tego co mi wiadomo, ponad 90% moich znajomych tez od nich odchodzi i ich znajomi rowniez. Jezeli skala tego jest taka w calej Polsce, to mocno im wspolczuje. Generalnie jak juz mowilem, poszlo mi o oferte utrzymaniowa i podejscie ich do mnie. Niestety, rutyna ich zgubila. Mysleli, ze jak juz tyle lat jestem u nich, to bede nadal i sie mocno pomylili.
Przeszedlem do Play i nie dosc, ze zaoszczedzilem baaaardzo duzo a rozmawiam dzieki temu wiecej, to jeszcze na dodatek jak cos potrzebuje zalatwic, to mam to, czego oczekuje i to w sposob naprawde mily i przystepny.. Ok, jednak nie bede pisal o mojej nowej sieci, gdyz jak ktos ma zamiar zrezygnowac, najlepiej jak sam podejmie decyzje, kogo wybrac.

A moglo byc tak pieknie....

 #417245  autor: SACZI
 15 lip 2010, 22:11
A ja z Ery jestem zadowolony.
Reklamowałem przyłączenie mnie do Era Premia, bo mimo spełnienia warunków, nie zostałem do programu podłączony.
Powodem były wpłaty - rachunek płaciłem na raty, to w dniu zakończenia okresu płaciłem abonament, a po pojawieniu się w eBoa faktury resztę.
Reklamacja została uwzględniona.

Do Ery wróciłem z Playa po półrocznej męczarni.
15 PLN wyższy rachunek nie robi mi różnicy, ale strasznie drażni mnie naliczanie kosztów wg schematu:
w abonamencie minuta po 30 gr, a po wykorzystaniu pakietu minut za 59gr.
Szukam najbardziej "płaskiego" naliczania kosztów i tutaj najodpowiedniejszy wydaje się Play, ale ... pisałem wcześniej.

 #417665  autor: pawelf
 18 lip 2010, 01:23
SACZI pisze:A ja z Ery jestem zadowolony.
Reklamowałem przyłączenie mnie do Era Premia, bo mimo spełnienia warunków, nie zostałem do programu podłączony.
Powodem były wpłaty - rachunek płaciłem na raty, to w dniu zakończenia okresu płaciłem abonament, a po pojawieniu się w eBoa faktury resztę.
Reklamacja została uwzględniona.

Do Ery wróciłem z Playa po półrocznej męczarni.
15 PLN wyższy rachunek nie robi mi różnicy, ale strasznie drażni mnie naliczanie kosztów wg schematu:
w abonamencie minuta po 30 gr, a po wykorzystaniu pakietu minut za 59gr.
Szukam najbardziej "płaskiego" naliczania kosztów i tutaj najodpowiedniejszy wydaje się Play, ale ... pisałem wcześniej.
...nie ma takiej stawki w Play....Stare taryfy tak..ale jak piszesz po półrocznej męczarni ,więc stawkę miałeś 29gr...i o jakim abonamencie piszesz?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 09:15 przez pawelf, łącznie zmieniany 1 raz.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #417673  autor: Ruben
 18 lip 2010, 05:58
pawelf, kolejny raz ostro się wypowiadasz w stosunku do innego forumowicza podczas kiedy źle zrozumiałeś jego wypowiedz a wystarczyło spokojnie przeczytać. Stawki, o których mowa sa w Erze a nie w Play, tak wynika z wypowiedzi, przynajmniej ja tak to rozumiem. Męczarnie w Play związane były z czym innym ale tego SACZI nie podaje.

ps. nie można było tak od razu napisać? ;-)

 #418086  autor: SACZI
 19 lip 2010, 23:45
.
Tak jest Panie Władzo ;-)
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 10:38 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz.

 #418090  autor: thonka
 20 lip 2010, 00:17
SACZI, tylko, ze to nie temat o przedluzeniach w erze...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #418464  autor: zachowania
 22 lip 2010, 00:07
ja tam ogólnie rzecz biorąc jestem najbardziej zadowolony z ERY, ale wiadomo, że nikt frajerem raczej nie chce być i płacić dużo kiedy można mało (patrz PLAY) zatem postanowiłem przenieść jeden z numerów do PLAYa, numer który wcześniej został przeniesiony z PLUSa do ERY.
Po złożeniu wniosku w PLAY o przeniesienie okazuje się, że ERA mimo, że przyjęła mój numer już kiedyś tam, to go nie odda dopóki nie zarejestruję numeru :o
więc pytam, dlaczego nie mają moich danych skoro numer przyjęli? W odpowiedzi konsultantka powtarzała jak automat, że nie mają moich danych, więc nie "oddadzą" numeru.
No i musiałem rejestrować numerek od nowa.

--

 #427309  autor: donroberto
 03 wrz 2010, 09:04
Witam serdecznie .Może i ja dorzucę swoje trzy grosze w tym temacie .Abonentem ERY byłem przez 8 lat(2 lata TT,6 Abonament). Wszystko było ładnie do momentu podpisywania kolejnego aneksu.To tak jak mówią handlarze aut na giełdzie w Antwerpii Speszal Prajs for ju mister.Takie własnie warunki obiecywano przy podpisywaniu kolejnego aneksu. W rzeczywistosci wszyscy byli traktowani jednakowo, jeszcze do tego ceny telefonów kosmiczne.
Przykład prosze bardzo :(Rok temu) abonament w ERZE 50 zł 120 min. i Samsung avila w cenie 299 zł ,Play 45 zł 180 min w tym 50 za przeniesienie numeru, 30 min za fakture elektroniczną i Avila za 49 zł.
Co do samych usług telekomunikacyjnych jakoś nie miałem zastrzeżeń,po za nachalnymi sms-ami promocyjnymi
Czare goryczy przelało naliczenie mi podwójnej tej samej faktury(faktura zostala zapłacona, a otrzymalem listowie ponaglenie do zapłaty,tejże faktury)
Jeszcze jakieś dziwne naliczanie ostatnich faktur gdy sie dowiedzą że przenosimy numer do innego operatora,być może tak jest w aneksie
Pozdrawiam i milego dnia życzę :D

 #427427  autor: agaak
 03 wrz 2010, 16:46
2 umowy na abonament i dwa razy reklamacja bo im się "przypomniało" że system bilingowy nie doliczył czegoś. czyli dno, dostali drugą szanse skopali... idę od nich
 #522700  autor: Relkin
 17 gru 2011, 15:11
Witam =)

Cóż już na początku zaznaczam, że to jest mój pierwszy temat na tym forum więc proszę o trochę wyrozumiałości =)

Pewnie spore grono czytających moje wypociny będzie mnie miało za totalnego frajera i popuka się w czoło i powie, że ,,Nie uważałeś więc teraz płać" =(

Ano mówiąc o sednie problemu. Podpisałem cztery miesiące temu umowę z siecią komórkową t-mobile umowę na pakiet dla biznesu 45 bez telefonu w cenie 31,50zł netto z usługą blackberry mail&web za 19 zł netto(specjalnie po to aby mieć internet za darmo w telefonie ponieważ korzystam z niego regularnie na wyjazdach). Otóż pani konsultantka w salonie t-mobile w Zakopanem na ul.Kościuszki 8 powiedziała mi, że ta usługa jest dlatego droga ponieważ daję mi nieograniczony internet w telefonie. Otóż nieprawda! Ponieważ dostałem teraz fakturę w której mam do zapłacenia 106,50 zł netto za internet. Zaznaczam, iż nie wiem dlaczego pomimo takiego samego korzystania z internetu w ostatnich trzech miesięcy naliczało mi tylko parę złotych (Suma tak mała, że nie chciało mi się sprawą interesować) Zadzwoniłem więc do obsługi klienta i powiedzieli mi, że rzeczywiście usługa blackberry jest darmowa ale tylko maile przychodzące na komórkę i przeglądarka blackberry.(Więc trzeba uważać żeby z niej korzystać aby nie naliczyło opłat jednak nie pamiętam żebym korzystał inaczej niż przeglądarka blackberry) Dlatego mówię, że zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta w salonie(Zresztą ładna i miła laska ale wygląda na to, że niedouczona) W obsłudze klienta powiedzieli mi żebym skontaktował się z działem reklamacji.

Otóż zostałem wprowadzony w błąd przez konsultantkę przez co zostałem narażony na stratę pieniędzy przez naliczenie dodatkowych pieniędzy na mój rachunek. Czytałem trochę różne fora internetowe i w przypadkach złego poinformowania przez konsultanta sieci trzeba było zdobyć nagranie tejże rozmowy. Jednak oczywiście z wiadomych przyczyn zdobycie nagrania jest możliwe tylko w rozmowie telefonicznej z konsultantem(I to raczej rzadko). A przecież rozmów w salonie się nie rejestruję więc go nie zdobędę=(

I tutaj piszę do was drodzy forumowicze =) Czy wiecie co mam robić w takiej sytuacji? Bo naprawdę nie wiem co robić =( W poniedziałek pójdę do salonu i się popytam oraz pójdę do biura rzecznika praw konsumenckich z prośbą o pomoc. Jednak naprawdę nie widzę jakoś dla siebie rozwiązania bo umowę podpisałem z myślą, iż wiem na jakich zasadach ona działa(pełny nieograniczony internet) a jednak pełną prawdę poznałem dopiero przy rachunku =(

A tak dodatkowo informuję, iż jeżeli bierzecie pakiet dla biznesu bez telefonu wiedzie, że rabat 30% działa tylko na początku podpisywania umowy. Potem, jeżeli wam minut nie starcza w umowie to w razie chęci zwiększenia liczby minut rabatu 30% już nie dostaniecie. Więc jak ja płacę 31,50 zł netto za pakiet 45 i chcę przenieść się do pakietu 80, to nie będę płacił 56 zł netto tylko 80 zł netto.

Na koniec powiem, że jestem bardzo niezadowolony z T-mobile i żałuję, że się tutaj przeniosłem:( Jedynym wyjściem dla mnie w tej sytuacji jest doczekanie końca umowy 8 miesięcy (lub jak sieć mówi cykli;] ) i przeniesienia się do innej sieci.

 #522714  autor: Kaczy
 17 gru 2011, 15:49
Odpowiedź będzie zawsze taka sama: regulamin mówi wszystko i trzeba go czytać. Oczywiście negatywne jest zachowanie konsultantki, która wprowadziła Cię w błąd. Napisz reklamację, może umorzą Ci część kwoty. To chyba jedyne na co możesz liczyć.

...::: Made for loneliness :::...

 #522716  autor: thonka
 17 gru 2011, 16:00
mail&web jest do 100mb, a potem jest lejek.
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=m ... BQ&cad=rja

problemem moglo byc jednak to, ze nie korzystales z APN blackberry.net tylko innego.
BB M&W dziala tylko z aplikacjami systemowymi BB i kazda inna aplikacja moze korzystac z innego APNu, a wtedy naliczane sa normalne oplaty wg. cennika.

nie wiem jak na billingu jest zaznaczany mail&web, ale apn internet i erainternet jest zaznaczany jako "internet".
Relkin pisze: A tak dodatkowo informuję, iż jeżeli bierzecie pakiet dla biznesu bez telefonu wiedzie, że rabat 30% działa tylko na początku podpisywania umowy. Potem, jeżeli wam minut nie starcza w umowie to w razie chęci zwiększenia liczby minut rabatu 30% już nie dostaniecie. Więc jak ja płacę 31,50 zł netto za pakiet 45 i chcę przenieść się do pakietu 80, to nie będę płacił 56 zł netto tylko 80 zł netto.
nie wiem jak twoja promocja, ale obecna promocja pozwala na to o ile bedzie to wyzszy.
Kod: Zaznacz cały
1.3. W ciągu 12 pierwszych pełnych Cykli Rozliczeniowych licząc od dnia Aktywacji Karty SIM, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa
poniższe warunki:
1.3.1. zmiana nastąpi wyłącznie w obrębie taryf: Pakiet dla Biznesu 20, Pakiet dla Biznesu 45, Pakiet dla Biznesu 80, Pakiet dla Biznesu 140,
1.3.2. zmiana nastąpi na taryfę o wyższym Abonamencie, niż Abonament w taryfie zakupionej przy aktywacji Karty SIM w niniejszej Ofercie, przy czym istnieje
możliwość powrotu na taryfę, zakupioną przy aktywacji Karty SIM.
1.4. Zmiana taryfy z zastrzeżeniem pkt. 1.3. powyżej powoduje:
1.4.1. przejście na Promocyjny Abonament za Pakiet Wartościowy, zdefiniowany dla nowej taryfy.
1.4.2. powoduje przejście na warunki korzystania z usługi promocyjnej Zawsze biznes zdefiniowane dla nowej taryfy, przy czym powrót na taryfę, zakupioną przy
aktywacji Karty SIM powoduje przejście na warunki korzystania z usługi promocyjnej Zawsze biznes zdefiniowane dla taryfy zakupionej przy aktywacji.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7