Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
To nie tak jak piszesz. Jeżeli jest wina z naszej strony, potrafimy przyznać się do błędu.osachorzow pisze:z resztą nawet w sądzie wytrą się cennikiem/regulaminem że to opłata za połączenie z numerem*500 a nie za połączenie z konsultantem.
Gwarantuję Ci, że tego typu praktyki absolutnie nie są stosowane przez Play. Owszem, zdarzają się niemerytoryczne odpowiedzi, jednak większość spraw (przynajmniej te, z którymi ja się spotykam), jest rozwiązywana dokładnie i ze szczególną starannością.osachorzow pisze:pawelpp, play ukręciło sprawie łeb, żebyś im już nie truł...
osachorzow, więc jak sam zauwarzyłeś, jeżeli popełnimy błąd, potrafimy się do niego przyznać. Świadczy to o tym, że czasami mogą zostać błędnie zinterpretowane pewne przepisy, stąd Abonent ma prawo do złożenia odwołania. Każdy Operator ma podobne problemy z merytoryką odpowiedzi i stąd dlatego każdy Abonent ma prawo do złożenia odwołania. Chcę tylko wyjaśnić, że zarówno Operator jak i Klient mogą się pomylić w pierwszej sprawie, natomiast po ponownym zgłoszeniu jest to rozpatrywane bardziej szczegółowo. Nie oznacza to jednak, że w pierwszej sprawie są stosowane standardowe metody działania. Po prostu interpretacja może być inna, niż jest stan faktyczny. Często zdarza się, że w odowłaniach Klient ma rację, ale równie często jest tak, że tej racji jednak nie ma. Zapewniam Cię, że każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.osachorzow pisze:play2you1 i w ekspresowym dla play czasie (5 dni) przeczytał regulamin i przeprosił za błędną interpretację poprzedników i spróbował naprawić sytuację
pod warunkiem świętej cierpliwości abonenta, który musi wyprodukować wiele zgłoszeń, ale dobrze że w ogóleplay4you2 pisze:osachorzow, więc jak sam zauwarzyłeś, jeżeli popełnimy błąd, potrafimy się do niego przyznać
pewnie że każdy, tylko u każdego w innym stopniu to zjawisko występuje... w P4 (za) często.play4you2 pisze:Każdy Operator ma podobne problemy z merytoryką odpowiedzi
pewnie, nie myli się tylko ten co nic nie robi, tylko kwestia jak szybko mylący się chce to zauważyć.play4you2 pisze:Chcę tylko wyjaśnić, że zarówno Operator jak i Klient mogą się pomylić w pierwszej sprawie, natomiast po ponownym zgłoszeniu jest to rozpatrywane bardziej szczegółowo.
a tak chyba nie powinno byćplay4you2 pisze:Po prostu interpretacja może być inna, niż jest stan faktyczny.
wiemy wiemplay4you2 pisze:Co do czasu na udzielenie odpowiedzi, już udzieliłem na to odpowiedź we wcześniejszych postach.
Oczywiście. Chodzi o to, że jeżeli otrzymasz druk (powiedzmy z błędnie wydrukowaną informacją o stanie promocji), który jest niezgodny z Oryginałem (np. zamieszczonym na stronie Operatora), to wówczas Operator zastrzega sobie prawo do tego, że mogło to wystąpić z winy np. drukarni, urządzenia itp. a nadrzędne są postanowienia z oryginału Oferty lub Cennika oraz Regulaminu. Jest to sforułowanie zgodne z obowiązującym stanem prawnym w Polsce. Z tego co pamiętam (jednak nie upieram się przy tym) to inni Operatorzy również mają taki zapis.osachorzow pisze:PRAWO DO BŁĘDÓW W DRUKU ZASTRZEŻONE (cytowane z głowy, sens niezmieniony )
wtedy na pewno szybko operator by się upomniał o swoje... przecież operatorzy to nie akcja charytatywnaplay4you2 pisze:Mniejszy byłby problem, gdyby te warunki były korzystne dla Ciebie
Czytam warunki (niech będzie że z błędem o którym nie wiem) i je akceptuje, a tu mi operator wyskakuje z hasłem: był błąd w druku, abonament nie 30zł a 300zł miesięcznie... przepraszamy i załączamy druk przelewu z korektą za ostatnie 10 miesięcy, do zapłaty 2700zł.play4you2 pisze:Błedu nie zauważyłeś, Ofertę zaakceptowałeś i zgodnie z prawem nie byłby ten upust Ci świadczony.
W tym przypadku akurat nie może, ponieważ ta sytuacja związana jest w nawiązaniu do oryginału dokumentu. W opisywanej przez Ciebie sytuacji hipotetycznej, musiałby się zmienić cały Regulamin Oferty lub inne dokumenty prawne, które wówczas byłyby oryginałem. Ciebie natomiast obowiązywałby Regulamin taki, jaki otrzymałeś w chwili zawarcia Umowy (w odniesieniu oczywiście do oryginału).gregor85 pisze:Operator może przecież wykorzystać taki zapis i np. podwyższyć cenę usługi
takie podchwytliwe pytanieplay4you2 pisze:w nawiązaniu do oryginału dokumentu
Tu zgadzam się z Tobą całkowicie. Nie zamierzam nikogo usprawiedliwiać i jeżeli jest błąd, świetnie jak nam się go wskaże. Jak pisałem wcześniej, wszelkie sugestie są uwzględniane i robimy wszystko co mozliwe, aby jakość obsługi była na najwyższym poziomie. Gwarantuję Wam, że jeżeli zauważymy osoby, które notorycznie popełniają błędy po odbytym szkoleniu, wówczas się z nimi żegnamy.www.fazafm.com pisze:Pozatym trzeba wyjsc z zalozenia ze rozmawia sie z klientem z czlowiekiem , ktory placi za uslugi wiec wymaga rzetelnej informacji i zalatwienia sprawy na wysokim poziomie merytorycznym.
W mojej sprawie przyznano się do błędu, a później to odwołano. I jak to wytłumaczyć?więc jak sam zauwarzyłeś, jeżeli popełnimy błąd, potrafimy się do niego przyznać.
takiej odpowiedzi się spodziewałemplay4you2 pisze:np. na stronie internetowej