• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #480641  autor: adammc
 08 cze 2011, 14:21
Cześć, thonka właśnie przeczytałem swoją umowę (którą podpisałem w dniu 2010-10-15) w polu:
1) usługi dodatkowe dla konta - pola są wszystkie puste.
2) usługi podstawowe - tylko obcja Delfin.
3) opcja dodatkowa - 359745033148997; halo granie rabat 1 miesiąc; aktywacja za 50 zł; pogaduchy w orange 0 zł przez 9 miesięcy.
4) usługi dodane - pola są wszystkie puste.

To moje pytanie brzmi teraz co ten zapis ""359745033148997"" ma oznaczać bo niebardzo kumam.

Acha dodam że dzisiaj Orange przysłało mi wiadomość SMS o treści "Witamy. W dniu dzisiejszym rozpatrzyliśmy Państwa zgłoszenie. Szczegóły sprawy wysłaliśmy pocztą. Pozdrawiamy Orange."

Pozdrowionka dla wszystkich a na pewno odpiszę co mi odpowiedzieli i podzielę się z wami a tak na poważnie Orange szykuje mi niezła drakę :smt006 :twisted: :twisted: :twisted:

 #480702  autor: Kaczy
 08 cze 2011, 18:58
adammc pisze: To moje pytanie brzmi teraz co ten zapis ""359745033148997""
Numer IMEI telefonu.

...::: Made for loneliness :::...

 #480723  autor: thonka
 08 cze 2011, 20:18
adammc pisze: 1) usługi dodatkowe dla konta - pola są wszystkie puste.
patrzac na to co napisales jednak nie powinni nic naliczac. dziwna sprawa. chyba, ze podsumowanie umowy sobie, a regulamin sobie, ale nie znam na tyle regulaminow orange by definitywnie stwierdzic, ze to pomylka.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #480769  autor: sosen
 08 cze 2011, 23:19
Usługa nie jest świadczona przez orange. Rezygnacje itp. możesz składać tylko i wyłącznie w firmie która świadczy te usługi.

 #480989  autor: Motke
 09 cze 2011, 20:55
Każda rozmowa z konsultantem jest nagrywana tak więc trzeba się przejść do salonu firmowego orange i zrobic dym (oczywiście w bardzo kulturalny sposób :)) oni mają zakichany obowiązek znaleść w tych nagraniach rozmowe jaka była z Tobą przeprowadzona i przestudiować ją a później stwierdzają czy to błąd konsultanta czy nie, ale wiedz że wszysvy konsultanci są zatrudniani przez firmę zewnętrzną a nie bezpośrodnio przez orange tak więc na rezultat trochę poczekasz, ale powodzenia :)

To co można zrobić z pendivea usb!

 #480993  autor: thonka
 09 cze 2011, 21:07
Motke pisze:Każda rozmowa z konsultantem jest nagrywana tak więc trzeba się przejść do salonu firmowego orange
nie wiem skad sie urwales, ale prawie kazda firma na odsluchy zaprasza do Warszawy i w obecnosci kogos "wyzszego" jest odsluchiwana... w salonie nic nie zalatwisz.

z reszta konsultant to jedno, a podpisanie umowy to drugie...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #483673  autor: adammc
 21 cze 2011, 18:15
Witam ponownie cześć wam wszystkim otóż dostałem pismo z ORANGE że cytuję;
Dziękuję za zgłoszenie z dnia ... dotyczące wyłączenia i anulowania opłat za usługę Bezpieczny Telefon.
Zajęłam się analizą Pana konta i zgłoszenie rozpatrzyłam pozytywnie. :D :D :D
Przykro nam, że doszło do zlecenia aktywacji ubezpieczenia bez wyrażnej zgody, co wywołało Pana niezadowolenie. Ze swojej strony zapewniamy, iż utrzymanie wysokiego standardu obsługi i zachowanie dobrych relacji z Abonentami jest naszym celem priorytetowym. :D :D :D
Mając na uwadze sprawną realizację zlecenia, złożoną przez Pana rezygnację z usługi ubezpieczeniowej przekazałam do ubezpieczyciela. Usługa Bezpieczny Telefon zostanie wyłączna zgodnie z końcem okresu rozliczeniowego tj. ....
Ze względu na Pana satysfakcję anulowałam wszystkie składki ubezpieczeniowe. Wystawiłam korekty do faktur od .... Po rozliczeniu saldo Pana konta na dzień .... wykazuję kwotę do załaty 17,55 zł.
Miło mi, że mogłam być pomocna w niniejszej sprawie. Życzę satysfakcji w korzystaniu z usług Orange.
I co wy na takie załatwienie sprawy czekam teraz tylko rozliczenie do końca mojego konta.
A ja się martwiłem że mi dowalą a tu takie pismo dostałem. :smt006

 #484801  autor: tyfek
 26 cze 2011, 10:44
thonka pisze:
Motke pisze:Każda rozmowa z konsultantem jest nagrywana tak więc trzeba się przejść do salonu firmowego orange
nie wiem skad sie urwales, ale prawie kazda firma na odsluchy zaprasza do Warszawy i w obecnosci kogos "wyzszego" jest odsluchiwana... w salonie nic nie zalatwisz.

z reszta konsultant to jedno, a podpisanie umowy to drugie...
Witam, raz miałem nieprzyjemność reklamować usługi konsultanta, który naumyślnie spowodował włączenie jakiegoś dość sporo kosztującego pakietu, mimo braku mej aprobaty. W związku z tym wystarczyła reklamacja u innego konsultanta, obyło się bez jeżdżenia gdziekolwiek, nawet do salonu a w ramach przeprosin dostałem jakiś jednorazowy minutowy upominek.

http://mobiles.adsonplace.com - Jedyna wyszukiwarka telefonów komórkowych.

 #485790  autor: MrEco
 30 cze 2011, 10:22
Witam. Ja również miałem przygodę z tymi wsiokami z Orange i Metlife. Tak jak niektórzy forumowicze ja również nie zgodziłem się na ubezpieczenie mojego numeru a jednak sami sobie doliczyli to ubezpieczenie w kwocie 17 zł. Napisałem reklamację w salonie Orange i została ona uznana. Kwotę odliczono mi od rachunku, ale uczucie że chciano mnie wyrolować pozostało. Jak tylko skończy mi się umowa rezygnuję z sieci Orange, ewentualnie przechodzę na tel na kartę. Nie ma co się martwić że te wsioki coś wam dowalą jakąś karę czy coś. Lejcie na to ciepłym moczem bo nikt was do sądu nie poda o 17 czy 100 zł a i na listę dłużników raczej nie traficie bo koszty utrzymania takiego wpisu są nie małe. :-D