• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 40 z 64
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 64

 #383456  autor: play4you2
 27 sty 2010, 12:40
jay, masz prawo mieć takie zdanie o mnie, nie mniej jednak, jakbyś uważnie czytał wszystkie moje wypowiedzi (od samego początku), zauważyłbyś, że jednak dużo spraw wyjasniłem. Myślę, że co niektórzy by to potwierdzili. Co do kwestii Pakietów, wspomniałem, że nie jestem chodzącą encyklopedią, więc postanowiłem upewnić się i dać oficjalną wypowiedź. Jak każdy człowiek, również mam prawo do błędów, jednak potrafię się do nich przyznać. Lecz cóż, krytykę też trzeba umieć przyjmować. Na tym pozwolę zakończyć sobie polemikę z Tobą w tym konkretnym temacie. Mimo wszystko, pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383459  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 12:44
jay, ależ nikt Cię zmusza to korzystania z oferty operatora, który ma w regulaminie napisane, że abonent jest zobowiązany do zapłaty faktury, nawet jeśli uważa ją za błędną. Od tego żeby wyjaśnić że coś jest nie tak jest ścieżka reklamacyjna. Jak pisałem wcześniej niektórzy operatorzy nie robią tragedii jak nie zapłacisz spornej kwoty, a są i tacy co blokują konto jeśli nie zapłacisz ;)

 #383463  autor: jay
 27 sty 2010, 13:11
Moze zacytuje pkt 7 z paragrafu 14 regulaminu:
Kod: Zaznacz cały
7. Jeśli przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej usługi, wówczas obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony od momentu wniesienia przez Abonenta reklamacji spełniającej wymagania określone w ust. 5 powyżej do momentu rozpatrzenia reklamacji.

 #383477  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 14:27
osachorzow, to nie wiedziałem że play taki dobry... w życiu bym się po nim tego nie spodziewał ;) bazuję na regulaminie ery gdzie jest konieczność zapłaty nawet kwestionowanej kwoty i sądziłem że tak jest u wszystkich opów... a tu taka niespodzianka :)

Nie zmienia to faktu, że osoba, przy której ten problem wyniknął nie zapłaciła tej spornej faktury w ogóle. Play mnie wciąż zaskakuje... raz pozytywnie, raz negatywnie ale jednak ;)

 #383479  autor: manner
 27 sty 2010, 14:37
... to przypusmy ze ja wnosze reklamacje, play ją odrzuca, ja sie z tym nie zgadzam, ale z kolei play twierdzi ze wyczerpałem mozliwosci reklamacyjne i moge isc do UKE lub do sądu. to teraz mam te 3mln złotych zapłacić czy nie?

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #383483  autor: play4you2
 27 sty 2010, 14:54
Informuję tylko, że zapis, na który powłujecie się w powyższych postach ma uzasadnienie w momencie, gdy dana reklamacje JEST ROZPATRYWANA. Jeżeli zostanie rozpatrzona, automatycznie obowiązują przepisy zawarte w par. 13 ust. 1 oraz par. 13 ust. 5 w nawiązaniu do par. 13 ust. 6 włącznie. Oczywiście, przepisy te mają zastosowanie, w momencie gdy nie jest uznana reklamacja i korekta nie jest zaakceptowana. Chcę tylko przypomnieć, że możemy kwestjonować opłaty naliczone poza Abonamentem, a nie sama wysokość Abonamentu. W tej sytuacji powinniśmy dokonać płatności kwoty Abo (np. 45 PLN) a różnicę, z którą się nie zgadzamy już nie, do czasu rozpatrzenia tej reklamacji. Wyjaśnienie to nie dotyczy sprawy w której zgłaszane jest nieprawidłowe rozwiązanie Umowy i wówczas reklamujemy opłatę Abonamentową.

Podstawą żądania dokonania opłaty Abonamentowej jest fakt, że zawarto Umowę, w której to Abonent zobowiązał sie do regulowania płatności wynikających z postanowień Umowy (par. 8 ust. 1 w nawiązaniu do par. 12 ust. 1), czyli kwoty Abo (m. in.). Jest to opłata stała, obowiązująca w czasie trwania Umowy i nie podlega korekcie (w trakcie trwania Umowy).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383488  autor: manner
 27 sty 2010, 15:19
ale ja potrzebuję konkretnej informacji -- jesli play odrzuca moją reklamację dotyczącą wysokości rachunku (m.in.) to nawet jesli ja sie z tym nie zgadzam i kieruję sprawę do sądu muszę fakturę zapłacić czy nie?

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #383489  autor: play4you2
 27 sty 2010, 15:24
manner pisze:ale ja potrzebuję konkretnej informacji -- jesli play odrzuca moją reklamację dotyczącą wysokości rachunku (m.in.) to nawet jesli ja sie z tym nie zgadzam i kieruję sprawę do sądu muszę fakturę zapłacić czy nie?
Patrz odpowiedź powyżej :wink:. W skrócie tak. Jednak zależne to jest od wielu różnych czynników (postanowienie Sądu, wstrzymanie windykacji na wniosek Sądu i inne). Każda sprawa (Sądowa)j est rozpatrywana indywidualnie ze względu na jej wstępny charakter.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383492  autor: manner
 27 sty 2010, 15:43
trochę mi tu coś ni pasi. znaczy jeśli dostanę rachunek na 20tys zł i się z nim nie zgodzę, a play stwierdzi że jest wszystko OK, to rozumiem że mam wziąć kredyt, sprzedać samochód albo coś takiego i dopiero w sądzie walczyć o zwrot? tu chyba by się musiał jakiś prawnik wypowiedzieć.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #383497  autor: jay
 27 sty 2010, 16:18
Syrius tak prawde mowiac powinien zaplacic ta czesc faktury co do ktorej nie ma watpliwosci ze jest winien zaplaty.

Natomiast nie o to sprawa sie rozchodzi i pominmy to, gdyz play nie moze mu kazac placic za usluge co do ktorej dostal informacje ze zostanie ona odlaczona 16.11.09 , ale przez blad pracownikow firmy nie zostala wylaczona !? Wyszla tylko na jaw chciwosc firmy ktora za 50pln zrobila sobie antyreklame.
Sam nie jeden raz mialem problem z rachunkami ale operatorzy(zarowno plus,era jak i tpsa) potrafili z tego wyjsc z twarza dodatkowo dajac korekte ktora byla dla mnie korzystna i bylo to zadoscuczynienie za stracony czas i nerwy.

I wilk syty i owca cala, ale trzeba chciec i odpowiadac za bledy swoich pracownikow.

 #383501  autor: Artur051
 27 sty 2010, 16:40
Wreszcie mi udzielili informacji, że awaria kodów USSD powinna byc usunięta w przeciągu tygodnia ;).

 #383523  autor: pawelpp
 27 sty 2010, 19:14
play4you, jeżeli Play faktycznie nie zrywa umów i każe płacić za korzystanie z usług nawet jeżeli abonament dostaje pismo potwierdzające zerwanie umowy, to nie sądzę żeby było to zgodne z prawem. A nawet jeżeli jest, to na pewno nie jest to uczciwe. To po raz kolejny pokazuje na czym zarabia Play.
Właśnie przejrzałem kolejne rozwiązania zgłoszeń na Play24. Szlag mnie trafia. Konsultanci mają problemy ze zrozumieniem tekstu i większy problem ma Play z uznawaniem reklamacji. Znów mam podstawę do poinformowania UKE i UOKiK o nieprawidłowościach i gwarantuję, że to zrobię w najbliższym czasie.

Czy też nie wyświetlają się wam zgłoszenia na Play24?

 #383528  autor: TomekO
 27 sty 2010, 20:07
biegły w temacie nie jestem ale ja zrozumiałem że gdy umowa zostaje wypowiedziana i sim nie jest deaktywowany a użytkownik dalej korzysta to Play nalicza za usługę tak jak w ofercie na kartę. Abonent powinien oddać kartę sim Playowi i nie byłoby problemu a jak się korzysta to trzeba zapłacić.

 #383557  autor: widex
 27 sty 2010, 22:12
pawelpp pisze: A nawet jeżeli jest, to na pewno nie jest to uczciwe. To po raz kolejny pokazuje na czym zarabia Play.
TP S.A. Potrafiła dodatkowo do 300 zł doliczyć. Po zamówieniu pojawiały się połączenia widmo.
TomekO pisze:Abonent powinien oddać kartę sim Playowi i nie byłoby problemu a jak się korzysta to trzeba zapłacić.
Mimo, że karta SIM jest własnością operatora. Zazwyczaj nie słyszałem przypadku, aby wymagany był zwrot.
play4you2 pisze:W tej sytuacji powinniśmy dokonać płatności kwoty Abo (np. 45 PLN) a różnicę, z którą się nie zgadzamy już nie, do czasu rozpatrzenia tej reklamacji. Wyjaśnienie to nie dotyczy sprawy w której zgłaszane jest nieprawidłowe rozwiązanie Umowy i wówczas reklamujemy opłatę Abonamentową.
Po naliczeniu dodatkowych środków - to właśnie te poza abonamentem powinny znaleźć się w reklamacji ;]

 #383604  autor: play4you2
 28 sty 2010, 10:28
Ok, na początku ogłoszenia parafialne :lol:. Poruszyliście temat informacji uzyskiwanych za pomocą kodu *111#... Otóż, potwierdzam, że możecie mieć błędnie wyświetlane informacje. Sprawa została przekazana do działu specjalistycznego w celu usunięcia błędu. Pozostałe kody działają.

Teraz moja ulubiona sprawa, czyli odpowiedzi na waasze pytania :wink:.
pawelpp pisze:play4you, jeżeli Play faktycznie nie zrywa umów i każe płacić za korzystanie z usług nawet jeżeli abonament dostaje pismo potwierdzające zerwanie umowy, to nie sądzę żeby było to zgodne z prawem.
wypowiedziałem sie w tym temacie kilka postów wcześniej. Proszę, zapoznaj się z tą wypowiedzią. Umowy są rozwiązywane, jeżeli Klient zgłasza taką chęć zgodnie z Regulaminem. Problem nierozwiązanej Umowy z powodu błędu konsultanta dotyczy zaledwie ułamka % Klientów. Szczegóły w moich wcześniejszych postach.
TomekO pisze:ja zrozumiałem że gdy umowa zostaje wypowiedziana i sim nie jest deaktywowany a użytkownik dalej korzysta to Play nalicza za usługę tak jak w ofercie na kartę. Abonent powinien oddać kartę sim Playowi i nie byłoby problemu a jak się korzysta to trzeba zapłacić.
Generalnie jest tak, że tej karty nie trzeba oddawać, jednak sugerowałbym upewnić się, czy jest ona aktywna, a jeżeli jest, to w jakiej aktualnie usłudze, zwłaszcza po terminie rozwiązania Umowy. Pamiętajmy również o okresie wypowiedzenia. Co do płatności, owszem, płacić trzeba, ale tylko za użycia (moje wcześniejsze wypowiedzi). Abonent ma prawo do korekty niesłusznie naliczonego Abonamentu, zakładając, że nie powinien on już obowiązywać (Umowa powinna być rozwiązana).

Pzdr.

[ Dodano: 2010-01-28, 10:39 ]
widex pisze:Po naliczeniu dodatkowych środków - to właśnie te poza abonamentem powinny znaleźć się w reklamacji ;]
Dokładnie tak :-). Zakładając oczywiście, że rozmawiamy o usłudze, dla której obowiązuje Umowa.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383628  autor: TomekO
 28 sty 2010, 11:40
play4you2 pisze:Generalnie jest tak, że tej karty nie trzeba oddawać, jednak sugerowałbym upewnić się, czy jest ona aktywna, a jeżeli jest, to w jakiej aktualnie usłudze, zwłaszcza po terminie rozwiązania Umowy. Pamiętajmy również o okresie wypowiedzenia. Co do płatności, owszem, płacić trzeba, ale tylko za użycia (moje wcześniejsze wypowiedzi). Abonent ma prawo do korekty niesłusznie naliczonego Abonamentu, zakładając, że nie powinien on już obowiązywać (Umowa powinna być rozwiązana).
Klient jest zobowiązany oddać kartę SIM i jak to zrobi nie poniesie żadnych konsekwencji Waszych błędów. Oczywiście wypowiedzenie lepiej złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem i wypowiedzieć z datą końca umowy.

 #383629  autor: play4you2
 28 sty 2010, 11:44
TomekO pisze:Klient jest zobowiązany oddać kartę SIM i jak to zrobi nie poniesie żadnych konsekwencji Waszych błędów. Oczywiście wypowiedzenie lepiej złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem i wypowiedzieć z datą końca umowy.
Jak wspomniałem, jeżeli Klient odda kartę SIM, to ok, jeżeli nie, to też nic się jnie stanie. Jednak obowiązku oddania karty nie ma. Co do terminu złożenia wypowiedzenia, jeżeli ktoś chce rozwiązać Umowę z końcem Okresu Zastrzeżonego, wypowiedzenie powinno trafić do nas minimum 30 dni przed zakończeniem tego Okresu (w oparciu o Regulamin).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383764  autor: ziomq
 28 sty 2010, 20:52
Play4you jeżeli w tym roku stawiacie na jakość to może jest możliwość skonfigurowania sieci aby podczas rozmowy wychodząc z zasięgu macierzystego Play do roamingu Plusa nie przerywało rozmowy? Jeśli ktoś ma telefon od Play to nie może ustawić zasięgu ręcznie na Plusa.

 #383775  autor: BlackJackPoland
 28 sty 2010, 21:15
Ja mam iPhone'a i właśnie dzisiaj zobaczyłem, że przez dwa ostatnie dni wykorzystałem całe 590MB Play online (a średnio wykorzystywałem 5 MB miesięcznie) i dopłata poza abo 15 pln wynosi 784 pln !! Niby przekroczyłem limit o 160 MB !
Wg. ich systemu bilingowego "ściągałem" dane od 26.01. godz. 19:23 do 27.01. godz 15:24 non stop potem przerwa 20 minut i od godz. 15:41 do 19:05 i znowu przerwa 20 minut i od 19:23 do 14:10 dnia następnego czyli dzisiaj 28.01. cały czas "ściągałem" :) Nie spałem, nie jadłem tylko bawiłem się komórką wg, operatora.
W tym czasie odbierałem kilka połaczń i wykonywałem z 3-4 połączenia. Tak mało bo byłem na nartach w górach i tel. stał w pokoju na ładowarce przez większą część czasu. Oczywiście nikt go nie ruszał. W historii odwiedzanych stron nie ma stron, z których możnaby coś pobrać np. muzykę czy filmy. Jest tych stron 7 czyli m. in. strona pensjonatu w którym mieszkałem, Allegro - kilka podstron, sklepu elektronicznego, programu operatora n-ki n.lajt z programem TV, strona mojej web kamery w mieszkaniu gdzie mieszkam. Po kilku- kilkunasto minutowym skorzystaniu zawsze przyciskiem "Home" w iPhone wyłączałem strony (czyli całą przeglądarke Safari) i tel. sam się blokował na ładowarce po 10 sekundach. Więc skąd cały czas "pobierał" przez 2 doby prawie non stop dane? Jakie dane? Z jakich stron, adresów IP?
Konsultant tego nie wie. Napisał w moim imieniu reklamację i czekam. Za poradą kolegi play4you z blogu http://echtenplay.blogspot.com/2010/01/ ... uksem.html poprosiłem o skierowanie reklamacji bezpośrednio do konsultanta III Back Office lub NOC już w I instancji rozpatrywania.
Ja jestem na 100% pewny swoich racji i w razie odrzucenia mojej reklamacji będę walczył o swoje do końca przed UKE, sądem polubownym i powszechnym.
Ani wczesniej przez rok przy tym samym aparacie telefonicznym (iPhone) i pakiecie 5MB danych za 5 PLN ani od początku stycznia i wykupieniu pakietu 500MB do 26.01. nic podobnego sie nie wydarzyło. Jak zwkle od początku stycznia wykorzystałem na podobne strony około 15 MB. Nagle ostatnie 2 dni! Mam oczywiscie juz dawno zablokowany internet poza Play kodem *111*51*1#.
Prosze o kontakt ludzi, którzy mogliby mi pomóc w tej sprawie.
Mój email blackjackpoland(at)gmail.com. Moge przesłać wydruki xml z mojego konta play24.
Pozdrawiam.
Jacek
Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 09:55 przez BlackJackPoland, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 40 z 64
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 64
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 64