• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 39 z 64
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 64

 #383262  autor: Artur051
 26 sty 2010, 18:39
play4you2 pisze:Napisz mi na pw szczegóły sprawy, a ja Ci udzielę dalszych instrukcji.
Play4you2 - działasz jak błyskawica ;) Już dzwonił do mnie konsultant, który przejął tę sprawę na moje oba numery - duży plus dla ciebie ;). Teraz prawdopodobnie ze wszystkimi niedogodnościami najpierw skieruje się do Ciebie ;). Bo zgłoszenia na stronie play-a to katorga. Zamiast przeczytać co jest w zgłoszeniu to na zasadzie kopiuj/wklej "pozbywają się" klientów ;).

 #383265  autor: muchakk
 26 sty 2010, 18:51
U mnie również występuje wyżej opisywany problem:

Mixtura PRO 50

"W ramach promocji pozostało Ci 61SMSów. Możesz je wykorzystać do 61"


Pozdr.

 #383268  autor: play4you2
 26 sty 2010, 19:07
Artur051 pisze:Teraz prawdopodobnie ze wszystkimi niedogodnościami najpierw skieruje się do Ciebie .
Dziękuję za Twoje słowa uznania, jednak mam prośbę do Was wszystkich. Zgłaszajcie mimo wszystko sprawy "tradycyjnie". Nie chodzi o to, że nie chcę Wam pomóc, ale nasze zadanie (p4y1 i p4y2) jak wcześniej już wspominałem, polega głównie na wyjaśnianiu wątpliwości. W ostateczności, gdy sprawa "gdzieś utknie", staram sie Wam pomóc.

To taka mała dygresja z mojej strony i będę Wam wdzięczny mimo wszystko za dostosowanie się do mojej prośby.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383270  autor: user_delete5
 26 sty 2010, 19:10
JEDYNE co mi sie NIE PODOBA w play to to ze jak dzwonie na BOK to konsultanci rozmawiaja ze mna jakby byli moimi znajomymi 0_o nie znam tych ludzi wiec naturalnym jest ze powinni do mnie sie zwracać "per pan" tym bardziej ze z mojego abonamentu(zwykle ok 60zł/miesiąc) sa opłacane ich pensje. w 2010 play stawia na jakość obsługi wiec play4you prosze pojsc w tym kierunku zmian zeby okazywali szacunek klientom(czuje sie przez nich nie szanowany) pomijając ten(drobny) aspekt niezadowolenia wszystko mi sie PODOBA w Play jestem w tej sieci prawie od początku i sądze ze sa NAJLEPSI :)

Pzdr

 #383272  autor: play4you2
 26 sty 2010, 19:19
gorliwy17 pisze:w 2010 play stawia na jakość obsługi wiec play4you prosze pojsc w tym kierunku zmian zeby okazywali szacunek klientom(czuje sie przez nich nie szanowany)
Już kiedyś wypowiadałem sie w tym temacie. Generalnie staramy się być innowacyjni, również w podejściu do Obsługi Klienta. Takie mamy standardy, jednak jeżeli nie życzysz sobie, aby ktoś zwracał się do Ciebie "per Ty", wystarczy mu o tym powiedzieć. Zapewniam Cię, że nie będzie z tym problemu. Co do zmiany tego, to chciałbym poinformować, że nie planujemy zmian w obszarze "wstępnego przywitania Klienta". Zapewniam jednak, że zwrot "per Ty" nie ma na celu obrażenie nikogo z Was. Chcemy w ten sposób nawiązać bardziej "bliższe" relacje. Rozumiem, że moze to nieodpowiadać niektórym osobom, dlatego właśnie wystarczy o tym nas poinformować zaraz po nawiązaniu rozmowy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383278  autor: osachorzow
 26 sty 2010, 19:45
play4you2 pisze:Zapewniam jednak, że zwrot "per Ty" nie ma na celu obrażenie nikogo z Was. Chcemy w ten sposób nawiązać bardziej "bliższe" relacje.
Wszystko fajnie, ale wydaje mi się, że lepiej byłoby zaczynać per 'pan' i po takim przywitaniu zaproponować przejście na 'ty'. Nadal bylibyście 'innowacyjni' a klienci nie czuliby się obrażani. Swoją drogą mam wrażenie, że notujecie sobie w systemie życzenie klienta (i dobrze!) bo jak przy pierwszym kontakcie z telefonicznym bok zwróciłem uwagę konsultantowi że nie odpowiada mi ta forma to przeszedł na formę 'pan' i tak już zostało przy kolejnych rozmowach z bok.

 #383301  autor: krzykos
 26 sty 2010, 21:36
osachorzow Widzisz - ja znowu wolę od razu formę na TY - więc jest to kwestia gustu... a o gustach się nie dyskutuje. Dla mnie takie obchodzenie się z "Panem, Pania" jest szczytem widzenia się ponad innymi... Oczywiście nie obrazajac tutaj nikogo, a już na pewno nie Ciebie :) W zyciu codziennym zauwazylem, ze jesli podchodze do osob w formie na Ty - to te kontakty sa luzniejsze, mozna szybciej sobie wyjasnic - niz gdy mowisz na Pan i od razu czuje sie jak na sztywnym angielskim balu. I zaznaczam, ze nie mam nascie lat:) Oczywiscie nie kazdemu to moze odpowiedac.. ale mysle, ze wlasnie tym poniekad kieruje sie Play w Boku...... a moze sie myle...
 #383319  autor: syrius54
 26 sty 2010, 22:02
Witam :D w 2008 roku wzięłem w Play telefon i internet na abonament. Gdy dobiegała końca umowa na internet wypowiedziałem ją i otrzymałem pismo że umowa zostanie rozwiązana z dniem 19.11.2009. Niestety w grudniu dostałem fakturę z abonamentem za telefon...i internet. Złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź że nie wypowiedziałem umowy na internet i faktura jest wystawiona prawidłowo!Po kolejnej reklamacji przeproszono mnie i napisano że przez błąd nie wpisano mojego wypowiedzenia do systemu i nie odłączono internetu. Operator wystawił korektę faktury...ale domaga się opłaty abonamentu za internet do dnia kiedy wkońcu go odłączyli twierdząc że był używany :roll: Nie przewidziałem że zapomną odłączyć internet i po skończonej umowie zbyłem modem. Tak więc go nie używałem i nie rozumiem dlaczego mam płacić za to że operator zapomniał go odłączyć :shock: Do tego zablokowali mi połączenia wychodzące z telefonu i pani z Play poinformowała mnie że odblokują je dopiero jak zapłacę tą fakturę. Faktura jest za telefon i internet i chcę zapłacić za telefon a za internet nie zamierzam ale płacenie części faktury chyba nic nie zmieni? Brakuje jeszcze tego że wypowiedzą mi umowę na telefon i naliczą karę pomimo że następne faktury płacę w terminie?!

 #383322  autor: osachorzow
 26 sty 2010, 22:04
krzykos pisze:o gustach się nie dyskutuje
święte słowa ;)
krzykos pisze:W zyciu codziennym zauwazylem, ze jesli podchodze do osob w formie na Ty - to te kontakty sa luzniejsze, mozna szybciej sobie wyjasnic - niz gdy mowisz na Pan i od razu czuje sie jak na sztywnym angielskim balu.
kwestia doświadczeń... ja nie zauważyłem takiego związku przyczynowo-skutkowego :) W kontaktach służbowych używam obu form i jakość kontaktów nie zależy od używanej formy, a jedynie od grzeczności jako takiej i chęci współpracy ;) Co więcej jakby do kilku osób wypalił na 'ty' to niewiele bym załatwił i mogłaby to być ostania moja rozmowa z tą osobą ;) BOK to specyficzne miejsce: jeśli zadzwoni wkurzony klient, który dostał fakturę na 1000zł i nie wie dlaczego a tu mu konsultant wyskoczy z tekstem: 'witaj waldku w czym mogę pomóc' to ktoś o słabszym sercu może tego skoku ciśnienia nie wytrzymać ;) Dlatego wydaje mi się, że lepiej zaczynać z bezpiecznej formy 'pan' i dopiero wtedy zaproponować większe spoufalenie na 'ty' ;) Najważniejsze, że przy zwróceniu uwagi konsultantowi forma permanentnie zmienia się na 'pan', nawet przy kolejnych kontaktach z bok :)

[ Dodano: 26-01-2010, 22:09 ]
syrius54, masz jakieś potwierdzenie kiedy składałeś wypowiedzenie umowy na internet? Jeśli tak to koniecznie zapłać część telefoniczną rachunku w tytule wpisując że to ta część, napisz odwołanie od reklamacji. Możesz też dołączyć dowód wpłaty i kopię potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia jeśli będziesz składał pismo w punkcie Play. Napisz na PW do play2you(1 lub 2) co powinno przyspieszyć sprawę.

 #383324  autor: kerim36
 26 sty 2010, 22:10
syrius54 pisze:otrzymałem pismo że umowa zostanie rozwiązana z dniem 19.11.2009
i tego wg mnie powinienes sie trzymac. skoro zapomnieli to przeciez nie twoj problem.

zglos temat do "naszych" playowych konsultantow

w zwiazku z blokada polaczen na telefonie w wyniku pomylki operatora powinienes ubiegac sie o zadoscuczynienie, poniewaz blad nie powstal w zaden sposob z twojej winy

zaplac koszty z faktury zwiazane z uslugami za telefon i zadaj natychmiastowego odblokowania telefonu

 #383349  autor: www.fazafm.com
 26 sty 2010, 23:13
@Artur051 - widzisz to staly numer konsultantow play jesli piszesz do nich zgloszenie przez strone playonline. Nawet jak opiszesz wszystko ze szczegolami to napisza ci ze brak kodu abonenta zeby zajac sie sprawa. Pozniej bedzie brak innego szczegolu i znow kopiuj wklej ten sam tekst. Widocznie takie zachowania sa tolerowane jesli nic sie z tym nadal nie robi.

 #383415  autor: play4you2
 27 sty 2010, 10:16
syrius54 pisze:Operator wystawił korektę faktury...ale domaga się opłaty abonamentu za internet do dnia kiedy wkońcu go odłączyli twierdząc że był używany Nie przewidziałem że zapomną odłączyć internet i po skończonej umowie zbyłem modem. Tak więc go nie używałem i nie rozumiem dlaczego mam płacić za to że operator zapomniał go odłączyć Do tego zablokowali mi połączenia wychodzące z telefonu i pani z Play poinformowała mnie że odblokują je dopiero jak zapłacę tą fakturę. Faktura jest za telefon i internet i chcę zapłacić za telefon a za internet nie zamierzam ale płacenie części faktury chyba nic nie zmieni? Brakuje jeszcze tego że wypowiedzą mi umowę na telefon i naliczą karę pomimo że następne faktury płacę w terminie?!
Cóż, to co napiszę, zapewne wywoła burzę postów i nieprzychylnych opinii, ale mam nadzieję, że zrozumiecie, o co w tym chodzi. Co do korekt i tym podobnych... Syriusz, nie znam Twojej sprawy dokładnie, jednak mogę podejrzewać, co zaszło. Zgadzam się co do faktu, że jeżeli złożyłeś wypowiedzenie i Umowa powinna zostać rozwiązana zgodnie z postanowieniami Regulaminu, to jeżeli mimo wszystko to nie nastąpiło, należy się korekta, ale... Korekta wówczas dotyczy wysokości ABONAMENTU. Wszelkie użycia poza nim, lub nawet w ramach jego, to już co innego. Piszesz o internecie, więc korekta powinna być na kwotę 45 lub 80 razy "x" miesięcy niesłusznie naliczonego Abonamentu. Jednak, jeżeli w okresie, gdy ta Umowa powinna być rozwiązana, korzystałeś z usługi, wówczas te użycia są przeliczane oddzielnie, zgodnie z Cennikiem (tak jakbyś np. miał usługę "na kartę"). Wtedy sprawa wygląda tak, że do fv "x" została wystawiona korekta na Abonament, ale również została wystawiona druga korketa, dociążająca, na kwotę zależną od ilości użycia, jaka była w danym okresie. Może się wtedy zdarzyć, że po korekcie Abonamentu, zamiast wyjść "na zero", musimy zapłacić różnicę w kwocie użycia.

Ok, zaraz zapewne pojawią się argumenty, że przecież Abonenta mało to interesuje, on prawidłowo dokonał rozwiązania tej Umowy, to my zawiniliśmy. Owszem, zgadzam się z Wami, że to nasza wina, że Umowa nie zotała rozwiązana, ale chciałbym zwrócić Wam uwagę na pewien aspekt. Jeżeli macie zawartą Umowę na świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, w ramach tej Umowy posiadacie Abonament, w ramach którego otrzymujecie pakiety minut, megabajtów i innych rzeczy. My wówczas, w wyniku błędu korygujemy niesłusznie naliczony Abonament (zgodnie z postanowianiami zawartej Umowy), jednak użycia są rozliczane zgodnie z Cennikiem. To tak, jakbyśmy przeszli sami na usługę "na kartę", z tą tylko różnicą, że nie nastąpi blokada połączeń i nie ma stanu konta. Co do argumentów prawnych, od razu informuję, że to jest zgodne z prawem handlowym w tym przypadku.

Ma nadzieję, że nie odbierzecie tego jako swego rodzaju brak chęci współpracy, a rzetelne informacje. Nie zrozumcie mnie źle, ale w takich sytuacjach czasami lepiej opłacić ten Abonament i rozwiązać Umowę w najbliższym Okresie Rozliczeniowym. Jednak to tylko moja sugestia. Oczywiście zawsze macie prawo do korekty Abonamentu za okres, w którym Umowa nie powinna już obowiązywać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383423  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 11:06
play4you2, ja się jak najbardziej zgadzam z tym co napisałeś. Jeśli umowa była wypowiedziana (co oznacza, że abonent nie chce korzystać już z danej usługi) ale mimo to abonent korzysta z niej to macie pełne prawo rozliczyć to po stawkach spoza abonamentu. Niestety (jak piszesz) może się okazać, że sumarycznie opłaty będą przewyższać opłatę abonamentową... trudno. Pełny zwrot niesłusznie naliczonego abonamentu należy się jedynie w sytuacji, gdy z tej usługi w ogóle nie korzystaliśmy po okresie wypowiedzenia, czyli wtedy gdy ta usługa powinna być definitywnie wyłączona.

 #383429  autor: play4you2
 27 sty 2010, 11:12
osachorzow pisze:Pełny zwrot niesłusznie naliczonego abonamentu należy się jedynie w sytuacji, gdy z tej usługi w ogóle nie korzystaliśmy po okresie wypowiedzenia, czyli wtedy gdy ta usługa powinna być definitywnie wyłączona.
Dokładnie tak. Jeżeli mimo wypowiedzenia, usługa nadal jest aktywna i została dostarczona fv na kwotę Abonamentu, a nie korzystaliśmy z usługi w reklamowanym okresie, wówczas korekty będą na kwotę Abonamentu i wtedy wyjdziemy "na zero". Wystarczy jednak choćby rozmowa, lub aktywność internetowa, wtedy doliczamy to do korekty (robimy różnicę pomiędzy kwotą Abo a zarejetrowanym użyciem).

Cieszę się, że udało mi się to wytłumaczyć.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383430  autor: kuwejt
 27 sty 2010, 11:15
ale przecież syrius54 wyraźnie napisał że sprzedał modem gdyż nie przypuszczał że play zapomni rozwiązać umowę więc jak mógł korzystać z usługi?
Napisał również że Play domaga się zapłaty ABONAMENTU do dnia w którym dopiero wyłączyli internet!!

Sytuacja jaką przedstawiłeś jest zupełnie inna od tej jaką opisał syrius54

I jeśli sytuacja wygląda rzeczywiście tak jak opisuje syrius54 to jest to ewidentny błąd Play i ja też bym tych faktur nie płacił a blokada telefonu w takim przypadku jest szczytem bezczelności (przypominam że dostał odpowiedź że to błąd systemu i że przepraszają więc przyznają się do błędu ale za to że nie zapłaciłeś pieniędzy które się nam nie należą zablokujemy Ci telefon)

 #383441  autor: play4you2
 27 sty 2010, 11:37
kuwejt pisze:ale przecież syrius54 wyraźnie napisał że sprzedał modem gdyż nie przypuszczał że play zapomni rozwiązać umowę więc jak mógł korzystać z usługi?
Wiem, że to problematyczne, ale sprzedanie samego modemu nie powoduje naliczenia opłat. Musiała być w nim karta SIM, a to już zmienia postać rzeczy.
kuwejt pisze:Napisał również że Play domaga się zapłaty ABONAMENTU do dnia w którym dopiero wyłączyli internet!!
Jakwspomnaiełm, nie znam sprawy, ale skoro tak jest, to ostatnią zapłaconą fv powinna być ta, która była wystawiona w ostatnim Okresie Rozliczeniowym, przypadającym na okres wypowiedzenia. Pozostałe fv wystawione po tym czasie powinny być skorygowane o tą kwotę Abo, jednak nie o kwotę użycia (o czym już wspomniałem).
kuwejt pisze:a blokada telefonu w takim przypadku jest szczytem bezczelności
jeżeli usługa była na wspólnym koncie, wówczas fv wystawiana jest DO KONTA nie do usługi. W takim wypadku blokada usług następuje w chwili, gdy nie jest uregulowana fv. Jeżeli jest to właśnie ta fv, na której są opłaty (lub korekty) za Abo, to wtedy taka blokada ma podstawy Regulaminowe, gdyż usługi były skonsolidowane. Inaczej sprawa ma się w momencie, gdy usługi są na oddzielnym koncie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #383446  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 11:50
Zgodnie z regulaminem faktury płacić trzeba - nawet jak są błędnie wystawione. Dochodzenie swoich praw i korekta to już inna bajka. Niektórzy operatorzy nie robią problemów jeśli faktura jest częściowo zapłacona (pomniejszona o sporną kwotę) i nie blokują usług. Wszystko zależy od polityki firmy.

 #383449  autor: jay
 27 sty 2010, 12:13
Nie wiem czy to ja czy play4you2 ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem ?

Wg mnie z postu syruis54 posiadal zarowno telefon w play jak i internet na osobnej aktywacji(skoro kupowal z modemem ktorego zreszta jak napisal sie juz pozbyl).

Przykro ze na fora oddelegowano taka osobe jak play4you2 gdyz ewidentnie widac ze czlowiek ten nie zna sie w stopniu wystarczajacym na oblsudze klieta i dalej pograza swoja siec.

We wczesniejszych wypowiedziach, gdzie sugerowal ze pakiet internetowy jest tylko w sieci 3G pokazal tylko ze jako pracownik play nie wierzy w jego dobre intencje i "umowy bez haczykow" :lol: Juz wystarczajacym haczykiem w tej ofercie jest fakt ze trzeba uwazac w jakim zasiegu sie jest( w playa czy w wspomaganym zasiegu plusa) bo inaczej pakiety nie sa wliczane w abonament... jest do tego mialo sie okazac, tak jak myslal play4you , ze trzeba byc do tego w zasiegu sieci 3G to trzebaby to nazwac Hakiem a nie haczykiem.

Uczciwosc play zaczyna wychodzic, ale bokiem.
play4you2 zostal oddelegowany na forum zeby lagodzic problemy przy okazji zamykac usta tym ktorzy nie mogi w cywilizowany sposob(przez BOK) domagac swoich praw(skargi i odwolania). Niestety przez swoja slaba wiedze w tym temacie zamiast pomagac, osmiesza sie publicznie.

Oczywiscie brawa za odwage i za chec wdania sie w dyskusje.. Juz tu widze celebryte komorkowego(nota bene z tej sameje firmy) pana Gruszke ktory nie dyskutuje na swoim blogu, on poprostu zdaje sobie sprawe ze argumenty za playem moga sie szybko skonczyc...

Zeby nie bylo ze play to samo zlo, musze podziekowac ze dzieki jej ofercie mialem silna karte przetargowa przy przedluzaniu umowy z moim operatorem i dotalem oferte lepsza niz w play'u zarowno jesli chodzi o cene aparatow jak i abonamentow(oczywscie pod wzgledem moich uzyc).Szkoda tylko ze jakos uslug jest na naprawde niskim poziomie.



Reasumujac: syrius zrezygnowal z jednej aktywacji, ktorej nie zdeaktywowano.Czemu ma ponosic odpowiedzialnosc za niedopolenienie obowiazkow przez play ?

 #383452  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 12:24
jay, dwie osobne aktywacje ale jedno konto abonenckie i wspólne faktury.

 #383453  autor: jay
 27 sty 2010, 12:30
Ale rezygnujac z jednej aktywacji znika ona z konta.
Jesli play wystawi ci przez pomylke na kwote 3mln pln to tez musisz zaplacic ? Nie ma takiego przymusu, placisz za to za co sie zobowiazales placic a nie za pomylki.
Co z tego ze za miesiac dostaniesz korekte na 2999950pln skoro nie bylbys w stanie zaplacic 3mln ;)

Sam mam 6 aktywacji na swoim koncie i nigdy nie mialem problemu jak ktoras znikala czy pojawiala sie nowa.
  • Strona 39 z 64
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 64
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 64