• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 38 z 241
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 241

 #491152  autor: playonline
 22 lip 2011, 08:55
Play4You... Po milej niespodziance jaka zaserwowal mi BOK, rece opadly mi po kontakcie z wami za pomoca Play24...

Zgloszenie: 33041155

Data zgloszenia: 19.07.2011r.
Data zamkniecia: 20.07.2011r.

Witam,

nawiazujac do odpowiedzi do zgloszenia 32788036 chcialbym podziekowac za przeslanie sprawy do "odpowiedniego dzialu", jednoczesnie prosze o zamkniecie tego zgloszenia TYLKO w momencie gdy ten "odpowiedni dzial" naprawi cala sytuacje i moje smsy z bramki sms beda docierac do wszystkich a takze gdy wysylane smsy z bramki sms beda kopiowane na moj adres email.

Prosze rowniez podac powod niedostarczania kopii i smsow.

Jednoczesnie chcialbym sie dowiedziec czym rozni sie wysylanie smsow z bramki sms od tych wysylanych z telefonu? Ok, sposobem ich wysylania, jednakze skoro Play udostepnia taka usluge to nie ma tutaj znaczenia, ze to opcja. Usluga ta powinna dzialac. Rownie dobrze mozecie napisac, ze np raporty sms moga nie dochodzic bo to nie jest podstawowa funkcja...

Pozdrawiam.

==================
Odpowiedz.


Szanowna Pani,

uprzejmie informuję, iż wszelkie kwestie zostaną wyjaśnione po rozwiązaniu zgłoszenia 32788036, proszę zatem o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Warto dodać, iż opcja wysyłania SMS-ów przez bramkę SMS powinna działać poprawnie, wszystkie wysłane SMS powinny zostać dostarczone do odbiorcy, nasz dział techniczny zajmie się zatem kwestią wyjaśnienia powstałego problemu.

Z poważaniem
A. F.
konsultant back office ds. obsługi klienta

======
Warto dodac, ze owe zgloszenie, ktore ma zostac zamkniete zostalo zamkniete w dniu 19.07.2011r. czyli na chwile przed tym jak napisalem powyzsze zgloszenie... ;)
Swoja droga konsultanci i w tamtym zgloszeniu tez pisali o czyms zupelnie innym a nie na temat...
Tak wiec zgloszenie niech zostanie zamkniete jak dzial techniczny potwierdzi, ze juz naprawil wszystko... W innym przypadku nie ma sensu zamykania zgloszen.
Klasyczne drzewko? Czy deficyt kumatych pracownikow?

Ok, a wiec jeszcze raz leci CTRL + C, CTRL + V.

Pozdro

[ Dodano: 2011-07-22, 08:58 ]
Poza tym konto jest zarejestrowane na mnie a nie na jakas kobiete...
A, ze usluga POWINNA dzialac to wiem, ale NIE DZIALA... I w tym jest problem... Dzis np. dostalem sms na email, ktory nigdy nie dotarl do mnie na telefon... A POWINIEN... W Polsce powinny zostac wybudowane autostrady na Euro a nie beda... ;)

[ Dodano: 2011-07-22, 09:14 ]
Podoba mi sie natomiast odpowiedz Pani Anety W. do zgloszenia 32948861. Krotko, zwiezle i na temat. Przede wszystkim rzeczowo.

 #491158  autor: qper
 22 lip 2011, 10:11
play4you2 pisze:Możesz zrobić zgłoszenie za pośrednictwem Play24 (bezpłatnie) , sprawa zostanie zweryfikowana.
Wiem, ale nie miałem dostępu do komputera, a bez telefonu jak bez ręki.

Powinienem złożyć skargę na konsultanta? ma prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia?

 #491161  autor: mkowalski
 22 lip 2011, 10:23
Robaas pisze:
W regulaminie darmowych rozmów do Playa jest zapis, że nie dotyczy to połączeń przekierowanych. W takiej sytuacji przekierowanie połączenia będzie rozliczone, jak sam napisałeś, zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.
właśnie przejrzałem jeszcze raz regulamin http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1_2011.pdf i nie widzę takiego zapisu, czy ten regulamin ze stycznia dalej obowiązuje? jest podpięty na stronie play.
Faktycznie, teraz nie ma już nic takiego w regulaminie. Kierowałem się analogicznym pakietem dla abonamentu, gdzie był właśnie taki zapis, że "nie dotyczy połączeń przekierowanych".

W Twojej sytuacji (gdzie nie ma nic na ten temat w regulaminie) proponuję zapytać o to przez Play24 - w razie ewentualnego sporu będziesz miał pisemną odpowiedź, na którą będziesz mógł się powołać.

 #491167  autor: play4you2
 22 lip 2011, 11:06
Robaas pisze:przekieruję połączenie na inny numer w play
Jeżeli zrobisz przekierowanie na inny numer w Play połączenia będą rozliczane w ramach Nieograniczonych połączeń w Play. Przetestowaliśmy to :D

[ Dodano: 2011-07-22, 11:09 ]
qper pisze:Powinienem złożyć skargę na konsultanta? ma prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia?
Konsultant nie ma prawa odmówić przyjęcia zgłoszenia, w takim przypadku jeśli chcesz możesz zgłosić na niego skargę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491168  autor: mkowalski
 22 lip 2011, 11:11
play4you2 pisze:
Robaas pisze:przekieruję połączenie na inny numer w play
Jeżeli zrobisz przekierowanie na inny numer w Play połączenia będą rozliczane w ramach Nieograniczonych połączeń w Play. Przetestowaliśmy to :D
Brzmi dobrze ;) A dla Long Play MNP 1 też będzie tak działać?

 #491170  autor: play4you2
 22 lip 2011, 11:34
mkowalski pisze:A dla Long Play MNP 1 też będzie tak działać?
Niezależnie czy jest to Abonament czy Oferta na kartę, jeśli masz "Nieograniczone połączenia w Play" powinno się rozliczać z Pakietu.

[ Dodano: 2011-07-22, 13:09 ]
playonline pisze:rece opadly mi po kontakcie z wami za pomoca Play24...
Sory za ta sytuację, skoro ponownie zrobileś zgłoszenie poczekajmy na rozwiązanie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491202  autor: davidoff9
 22 lip 2011, 14:08
Cześć. P4Y, od trzech tygodni czekam na rozpatrzenie zgłoszenia. Wcześniejsze były szybciej realizowane. Prosiłbym żebyś zareagował w tej sprawie. Oto numer zgłoszenia: 32466005

 #491228  autor: play4you2
 22 lip 2011, 15:11
davidoff9 pisze:zgłoszenia: 32466005
Zweryfikowałam Twoje zgłoszenie, jest w trakcie realizacji. Proszę o cierpliwość pewnych kwestii nie da się przyśpieszyć :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491253  autor: kmarcin76
 22 lip 2011, 15:55
Za to ja zauwazylem problem z logowaniem sie w ramach roamingu do czeskich sieci (sprawdzone w roznych miejscach Czech, na roznych telefonach). Telefon sie albo zaloguje i za chwile komunikat "błąd karty sim" albo sie nie chce w ogole zalogowac.

 #491265  autor: Pijo
 22 lip 2011, 16:12
Czy ktoś z Was korzystał ostatnio z roamingu w UE ?

Mam problem z naliczaniem opłat (a raczej ma Play). Opłata jest pobierana za calą minutę rozmowy odebranej , a nie jest rozliczana sekundowo .

Obrazek

 #491268  autor: play4you2
 22 lip 2011, 16:15
kmarcin76 pisze:problem z logowaniem sie w ramach roamingu do czeskich sieci
Pijo pisze:problem z naliczaniem opłat
Zrób zgłoszenie, zostanie to poddane weryfikacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491270  autor: Pijo
 22 lip 2011, 16:21
kmarcin76 pisze:Za to ja zauwazylem problem z logowaniem sie w ramach roamingu do czeskich sieci (sprawdzone w roznych miejscach Czech, na roznych telefonach). Telefon sie albo zaloguje i za chwile komunikat "błąd karty sim" albo sie nie chce w ogole zalogowac.
Dziś dzwoniłem dwukrotnie na numer w Play będący w Czechach i się dodzwoniłem. W telefonie wybór sieci jest na auto, bo osoba z niego korzystająca potrafi jedynie wysłać SMS i zadzwonić, nic w nim nie majstruje.

 #491282  autor: Marens
 22 lip 2011, 16:50
kmarcin76 pisze:problem z logowaniem sie w ramach roamingu do czeskich sieci
Działa bez problemu
Obrazek

 #491329  autor: rogmaniek
 22 lip 2011, 20:28
Marens pisze:Działa bez problemu
Marens, rozumiem, że na e51, cały czas jest napis operatora roaming'owego, np. O2 CZ? Niektórzy wspominali, w innym temacie, że może być dalej napis PLAY. Pewnie dużo zależy od samego modelu telefonu...

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #491333  autor: mkowalski
 22 lip 2011, 20:41
rogmaniek pisze:Marens, rozumiem, że na e51, cały czas jest napis operatora roaming'owego, np. O2 CZ? Niektórzy wspominali, w innym temacie, że może być dalej napis PLAY. Pewnie dużo zależy od samego modelu telefonu...
Na E51 i E52 (jak i pewnie na reszcie Symbianów) w roamingu wyświetlana jest nazwa operatora roamingowego, także dla mieszkających przy granicy pewnie jest to wygodne ;)

 #491338  autor: rogmaniek
 22 lip 2011, 20:49
mkowalski pisze:Na E51 i E52 (jak i pewnie na reszcie Symbianów) w roamingu wyświetlana jest nazwa operatora roamingowego
Ok, dzięki za info.
mkowalski pisze:dla mieszkających przy granicy pewnie jest to wygodne
Właśnie o to mi chodzi, bo wtedy wiadomo, że raczej będziemy płacić więcej :smt042

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #491407  autor: djkynek
 23 lip 2011, 08:31
Jakim cudem w play24 mam stan pakietu złotówek 104,40, skoro niewykorzystane pakiety nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe? Wg mnie max jaki tam moze widniec to 85 pln....... Mam taryfe firma 55 AI. Co ciekawe również po wklepaniu USSD *101# dostaje to samo. Ciekawe jakbym chciał wykorzystac te "nadprogramowe" złotówki... - zapłace na fakturze.....

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #491409  autor: play4you2
 23 lip 2011, 09:06
Pijo pisze:Opłata jest pobierana za calą minutę rozmowy odebranej , a nie jest rozliczana sekundowo .
djkynek pisze:Jakim cudem w play24 mam stan pakietu złotówek 104,40
Zróbcie zgłoszenie, wówczas sprawa zostanie zweryfikowana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491414  autor: joasia_23
 23 lip 2011, 10:18
Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło, ktoś miał podobny przypadek? jaki jest sposób rozwiązania? trochę to męczące kasować co chwile i czekać aż wiadomość wygaśnie.
Miałam dwukrotnie taką samą sytuację. Oto odpowiedź BOK :

"Ze strony sieci wszelka aktywność realizowana jest w sposób prawidłowy. Nie odnotowałem żadnych nieprawidłowości."

 #491415  autor: patrix-83
 23 lip 2011, 10:32
PlayForYou2

Proszę Cię o natychmiastową pomoc ponieważ przenosiłem mój numer do Play Fresh i od wczoraj powinien być aktywny w sieci a nie jest. Zgłosiłem problem dziś o 7.00 do BOK *500 które przekazało to dalej i nic się nie dzieje z tym. Możesz dziś coś zdziałać bo mi telefon jest niezbędny w pracy.

Przesyłam ci na pw mój numer telefonu którego sprawa dotyczy oraz hasło abonenckie.

Ustawowe 24h minęło na włączenie numeru bo numer powinien być aktywny od wczoraj od 24.00 a dziś już mamy kolejną dobę i nic.
  • Strona 38 z 241
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 241
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 241