Play4You... Po milej niespodziance jaka zaserwowal mi BOK, rece opadly mi po kontakcie z wami za pomoca Play24...
Zgloszenie: 33041155
Data zgloszenia: 19.07.2011r.
Data zamkniecia: 20.07.2011r.
Witam,
nawiazujac do odpowiedzi do zgloszenia 32788036 chcialbym podziekowac za przeslanie sprawy do "odpowiedniego dzialu", jednoczesnie prosze o zamkniecie tego zgloszenia TYLKO w momencie gdy ten "odpowiedni dzial" naprawi cala sytuacje i moje smsy z bramki sms beda docierac do wszystkich a takze gdy wysylane smsy z bramki sms beda kopiowane na moj adres email.
Prosze rowniez podac powod niedostarczania kopii i smsow.
Jednoczesnie chcialbym sie dowiedziec czym rozni sie wysylanie smsow z bramki sms od tych wysylanych z telefonu? Ok, sposobem ich wysylania, jednakze skoro Play udostepnia taka usluge to nie ma tutaj znaczenia, ze to opcja. Usluga ta powinna dzialac. Rownie dobrze mozecie napisac, ze np raporty sms moga nie dochodzic bo to nie jest podstawowa funkcja...
Pozdrawiam.
==================
Odpowiedz.
Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, iż wszelkie kwestie zostaną wyjaśnione po rozwiązaniu zgłoszenia 32788036, proszę zatem o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Warto dodać, iż opcja wysyłania SMS-ów przez bramkę SMS powinna działać poprawnie, wszystkie wysłane SMS powinny zostać dostarczone do odbiorcy, nasz dział techniczny zajmie się zatem kwestią wyjaśnienia powstałego problemu.
Z poważaniem
A. F.
konsultant back office ds. obsługi klienta
======
Warto dodac, ze owe zgloszenie, ktore ma zostac zamkniete zostalo zamkniete w dniu 19.07.2011r. czyli na chwile przed tym jak napisalem powyzsze zgloszenie...
Swoja droga konsultanci i w tamtym zgloszeniu tez pisali o czyms zupelnie innym a nie na temat...
Tak wiec zgloszenie niech zostanie zamkniete jak dzial techniczny potwierdzi, ze juz naprawil wszystko... W innym przypadku nie ma sensu zamykania zgloszen.
Klasyczne drzewko? Czy deficyt kumatych pracownikow?
Ok, a wiec jeszcze raz leci CTRL + C, CTRL + V.
Pozdro
[ Dodano: 2011-07-22, 08:58 ]
Poza tym konto jest zarejestrowane na mnie a nie na jakas kobiete...
A, ze usluga POWINNA dzialac to wiem, ale NIE DZIALA... I w tym jest problem... Dzis np. dostalem sms na email, ktory nigdy nie dotarl do mnie na telefon... A POWINIEN... W Polsce powinny zostac wybudowane autostrady na Euro a nie beda...
[ Dodano: 2011-07-22, 09:14 ]
Podoba mi sie natomiast odpowiedz Pani Anety W. do zgloszenia 32948861. Krotko, zwiezle i na temat. Przede wszystkim rzeczowo.
Zgloszenie: 33041155
Data zgloszenia: 19.07.2011r.
Data zamkniecia: 20.07.2011r.
Witam,
nawiazujac do odpowiedzi do zgloszenia 32788036 chcialbym podziekowac za przeslanie sprawy do "odpowiedniego dzialu", jednoczesnie prosze o zamkniecie tego zgloszenia TYLKO w momencie gdy ten "odpowiedni dzial" naprawi cala sytuacje i moje smsy z bramki sms beda docierac do wszystkich a takze gdy wysylane smsy z bramki sms beda kopiowane na moj adres email.
Prosze rowniez podac powod niedostarczania kopii i smsow.
Jednoczesnie chcialbym sie dowiedziec czym rozni sie wysylanie smsow z bramki sms od tych wysylanych z telefonu? Ok, sposobem ich wysylania, jednakze skoro Play udostepnia taka usluge to nie ma tutaj znaczenia, ze to opcja. Usluga ta powinna dzialac. Rownie dobrze mozecie napisac, ze np raporty sms moga nie dochodzic bo to nie jest podstawowa funkcja...
Pozdrawiam.
==================
Odpowiedz.
Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, iż wszelkie kwestie zostaną wyjaśnione po rozwiązaniu zgłoszenia 32788036, proszę zatem o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Warto dodać, iż opcja wysyłania SMS-ów przez bramkę SMS powinna działać poprawnie, wszystkie wysłane SMS powinny zostać dostarczone do odbiorcy, nasz dział techniczny zajmie się zatem kwestią wyjaśnienia powstałego problemu.
Z poważaniem
A. F.
konsultant back office ds. obsługi klienta
======
Warto dodac, ze owe zgloszenie, ktore ma zostac zamkniete zostalo zamkniete w dniu 19.07.2011r. czyli na chwile przed tym jak napisalem powyzsze zgloszenie...

Swoja droga konsultanci i w tamtym zgloszeniu tez pisali o czyms zupelnie innym a nie na temat...
Tak wiec zgloszenie niech zostanie zamkniete jak dzial techniczny potwierdzi, ze juz naprawil wszystko... W innym przypadku nie ma sensu zamykania zgloszen.
Klasyczne drzewko? Czy deficyt kumatych pracownikow?
Ok, a wiec jeszcze raz leci CTRL + C, CTRL + V.
Pozdro
[ Dodano: 2011-07-22, 08:58 ]
Poza tym konto jest zarejestrowane na mnie a nie na jakas kobiete...
A, ze usluga POWINNA dzialac to wiem, ale NIE DZIALA... I w tym jest problem... Dzis np. dostalem sms na email, ktory nigdy nie dotarl do mnie na telefon... A POWINIEN... W Polsce powinny zostac wybudowane autostrady na Euro a nie beda...

[ Dodano: 2011-07-22, 09:14 ]
Podoba mi sie natomiast odpowiedz Pani Anety W. do zgloszenia 32948861. Krotko, zwiezle i na temat. Przede wszystkim rzeczowo.