• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 38 z 244
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 244

 #421238  autor: play4you2
 05 sie 2010, 19:16
ztomasz pisze:PROSZE COS Z TYM ZROBIC!!!
Napisz do mnie PW w tej sprawie
Logith pisze:Play4you2
Sprawa mojego telefonu, pisaliśmy przez jakiś czas chyba przez maila.
Ok, podaj mi proszę raz jeszcze krótkie info na PW w tej sprawie. Zobaczę, o co w tym chodzi osobiście. Wybacz, że to tak długo trwa.
Logith pisze:Ja w odróżnieniu do ~Tesli liczyłem na pomoc
Ok i bardzo to szanuję. Postaram się, abyś nie był zawiedziony.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421245  autor: Logith
 05 sie 2010, 19:48
Ok, wysłałem PW z krótkim opisem tej sprawy (na prawdę - krótkim, ale tak patrze jeszcze trochę i jakąś książkę można o tym napisać :P )

Głównie chodzi mi o to, - telefon trafił na niezgodność towaru z umową. Przekroczono ten czas (14 dni kalendarzowych) dopiero chyba w 16 dniu trafił do serwisu. Serwis naprawił, powołując się na kontakt z producentem i wspólnie stwierdzili, że naprawiają - rozumiem , bo taniej. Dzwonię do producenta, mówią mi, że oni się do "Wymiany z tytułu niezgodności" nie mieszają, ich to nie obowiązuje - to sprzedawcę. A sprzedawca - Pani z Salonu Play nic mi nie zrobi z telefonem - czyt. nie wymieni go - bo "nie ma takiej mocy"
No ludzie! :shock:

Jutro telefon ma być, - super! W końcu! Po prawie miesiącu bez telefonu!
I teraz sie coraz bardziej zastanawiam, czy go odebrać :evil:
Prawo jest po mojej stronie - takie słowa powiedział mi Inspektor UoKiK.
Czekam na odpowiedż, Play4You2.
Pozdrawiam :wink:

PS. To jest tylko maluteńki kawałeczek tej uroczej historii, jest wiele smaczków o których nie chcę tu mówić, a może.. a może.. już po prostu nie mam siły.

Obrazek
Obrazek

 #421258  autor: play4you2
 05 sie 2010, 20:43
Logith pisze:Czekam na odpowiedż, Play4You2.
Pozdrawiam
Ok, zajmę się tym, jak powiedziałem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421268  autor: Logith
 05 sie 2010, 21:23
Jeszcze nie odczytałeś chyba PW.
Pytanie - jutro ma telefon niby być w salonie - co robić ? Jak odbiorę telefon to będzie po ptakach.. :cry:
Bardzo proszę o załatwienie tego jakoś w dniu jutrzejszym. :cry:
Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 23:42 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #421309  autor: tesla
 05 sie 2010, 23:17
play4you2 pisze:Skoro nie chcesz zlecić zgłoszenia w tej sprawie, powiedz proszę, jak można ci pomóc inaczej rozwiązać ten problem? Niestety, bez zlecenia tego z Twojej strony, nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, ponieważ nawet nie wiem, jaki Masz numer itd.
może nie wynika to z treści moich postów(?), ale zgłosiłem całą sytuację 28 lipca, czyli tydzień po zleceniu przeniesienia numeru. Opisanie sprawy zajęło mi z 15 minut i uwierz mi, zrobiłem to bardzo dokładnie. Wiec proszę nie pisz że nie zależy mi na rozwiązaniu sprawy. Sprawa jest dla mnie o tyle bolesna, że wszystkie moje transakcje bankowe są potwierdzane jednorazowymi hasłami SMS. SMSami których nie otrzymuję.

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #421415  autor: play4you2
 06 sie 2010, 12:30
Logith pisze:Jeszcze nie odczytałeś chyba PW.
Już dałem ci odpowiedź.
tesla pisze:Opisanie sprawy zajęło mi z 15 minut i uwierz mi, zrobiłem to bardzo dokładnie. Wiec proszę nie pisz że nie zależy mi na rozwiązaniu sprawy.
Nie neguję, że nie składałeś w ogóle zgłoszenia. Sytłacja o której mówiłem, dotyczyła mojej prośby na forum do Ciebie, a nie całości zdarzenia. Ok, otrzymałem od Ciebie PW, więc sprawa jest realizowana.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421432  autor: ukefake
 06 sie 2010, 13:21
tesla pisze:poprosiłem już o pomoc UOKiK, mam nadzieję że odzyskam swój numer.
Jeśli masz jakąkolwiek odpowiedź ze strony playa na twoje zgłoszenie w tej sprawie to napisz koniecznie do UKE. Sprawa wygląda na problemy z mnp a to dla UKE raczej standard i dość szybko powinien się tym zająć. Pamiętaj, że UKE nie odpisują zwykli konsultanci tylko trochę bardziej rozgarnięci ludzie.

 #421531  autor: Dampe
 06 sie 2010, 19:57
Jak to możliwe że "najlepszy operator w Polsce :p" pozbawia 60 tysięczne miasto Stalowa Wola na 26 godzin dostępu do internetu bez uprzedzenia? Przecież to jakaś kpina!!!
Co można z tym zrobić? Nie zapłacić faktury? Zerwać umowę? a może przymknąć oko i grzecznie z fakturą w zębach pójść ją zapłacić !!!

Tak się nie robi. Ludzie grają na giełdzie, grają u buków, ogólnie bez internetu ani rusz.

 #421610  autor: kerim36
 07 sie 2010, 06:41
Dampe,
Pewnie jakas awaria, a o ile dobrze kojarze mozesz ubiegac sie o 1/31 znizki na abo. Nieplanowane usterki zdarzaja sie kazdemu.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #421612  autor: play4you2
 07 sie 2010, 08:52
Dampe pisze:Co można z tym zrobić? Nie zapłacić faktury?
Zgodnie z Regulaminem, masz prawo do odszkodowania w wysokosci 1/30 oplaty abonamentowej, pod warunkiem, że usterka trwala dluzej niż 24 godziny. Z tego co ja kojarze, to chyba w Stalowej Woli nie było przerwy dłuższej niż 24 godziny, ale oczywiście możesz to do nas zgłosić.
Co do fv, to należy ją opłacić, ponieważ wynika to z zawartej Umowy. Kwestia odszkodowania precyzyjnie jest omówiona w Regulaminie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421614  autor: metpablo
 07 sie 2010, 08:54
Co się dzieje z MNP z Playa? Dlaczego przy wyznaczonym na 6 sierpnia przeniesieniu z Fresha do Gadu Air numer nie przenosi się w terminie?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #421615  autor: play4you2
 07 sie 2010, 08:58
metpablo pisze:Co się dzieje z MNP z Playa?
Prawdopodobnie nie jest to wina Play, ale jakby co, to podeślij mi to w poniedziałek, to wtedy to sprawdzę. Dziś nie będę miał takiej możliwości. Mogę tylko przypuszczać, że pewnie Operarator od którego przenosisz numer nie wyrobił się z jego oddaniem i teraz ze względu na to, że jest weekend, odda Ci go w poniedziałek.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421616  autor: kerim36
 07 sie 2010, 09:13
play4you2 pisze:Mogę tylko przypuszczać, że pewnie Operarator od którego przenosisz numer nie wyrobił się z jego oddaniem
czyli Play :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #421630  autor: play4you2
 07 sie 2010, 10:43
kerim36 pisze:czyli Play
Upss, małe przejęzyczenie, miało być słowo "do" :mrgreen:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421676  autor: ChuckyCiechanow
 07 sie 2010, 14:42
W Ciechanowie województwo Mazowieckie nie działa nadajnik 2G Play przez co nie można wykonywać połączeń przez Play Domowy.

 #421696  autor: osachorzow
 07 sie 2010, 18:22
ChuckyCiechanow, przełącz się na plusa i wykonuj darmowe połączenia ;) przecież stan darmowy działa w SIECI PLAY a więc na nadajnikach PLUSA i PLAY :)

 #421697  autor: Pijo
 07 sie 2010, 18:28
osachorzow pisze:ChuckyCiechanow, przełącz się na plusa i wykonuj darmowe połączenia ;) przecież stan darmowy działa w SIECI PLAY a więc na nadajnikach PLUSA i PLAY :)
ChuckyCiechanow pisze:Play Domowy.

 #421698  autor: ChuckyCiechanow
 07 sie 2010, 18:44
Nadajnik już działa.

 #421705  autor: osachorzow
 07 sie 2010, 19:16
Pijo, chyba mi coś dziś na oczy padło :D zapomniałem nawet że coś takiego jak telefon domowy istnieje w play ;) dla mnie to totalna egzotyka, żeby brać taką usługę w play... poprawne świadczenie usług na freshu to już i tak jest wyzwanie dla p4 a dla klienta dreszczyk emocji ;)

 #421732  autor: DanielR
 07 sie 2010, 21:18
play4you2, takie małe pytanko, trochę z nudów i zwykłej ciekawości. :)
Na konkurencyjnym portalu przeczytałem właśnie, że (na razie w wybranych) punktach Play są już dostępne karty microSIM.
Podobno są wśród nich oferowane również takie, bez przypisanego numeru.
I teraz pytanie, czy Play będzie umożliwiał np. MNP albo wymianę na takie karty w wypadku każdej ze swoich ofert, np. pre-paid (bezpłatnie)?
  • Strona 38 z 244
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 244
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 244