• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 37 z 241
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 241

 #490954  autor: mkowalski
 21 lip 2011, 15:58
playonline pisze: Nie zapominaj o odwolaniu.
Prawnie nie obowiązuje już odwołanie od reklamacji - reklamacje są jednoinstancyjne. Inną kwestią jest to, że niektórzy operatorzy nadal rozpatrują odwołania.

Według ustawy sprawa wygląda prosto:
1) Złożenie reklamacji u operatora
2) Negatywna odpowiedź na reklamację
3) Skarga do UKE

 #490956  autor: feru
 21 lip 2011, 16:01
Nie będę już nic pisał na BOK, (napisałem ostatni mail że nie przyjmuje odmowy bez podania szczegółów)bo odpowiedzi pisane są na podstawie ostatnich odpowiedzi i nikt się nie zastanowi nad sensem sprawy. Czyli teraz winny jest konsultant pisząc brednie czy osoba od reklamacji która mu to napisała. Ja tylko zapytałem czy jest jakaś inna droga kontaktu niż pisanie na BOK ? A sprawa mnie zirytowała, bo nie chodzi mi o to co straciłem, (wiele więcej stracę nerwów) a podejście do klienta i błędu w systemie, dostałem neg. reklamacje bez podania szczegółów. Po czym przeanalizowałem sobie odpowiedz, wystarczyło 2min żeby stwierdzić że odpowiedz mija się z faktami. No a później standardowa śpiewka, trzymamy się pierwszej odpowiedzi. No to po 3 takich odpowiedziach zażądałem kontaktu z osobą nadzorująca, ale podobno się nie da.No to w drugą stronę, czekam też nic. No to skoro nie ma bata na świnkę, to chyba jest inna droga ?

Ze strony obsługi klienta "Play - najwyższa satysfakcja klienta " :-D faktycznie można być zadowolonym czytają to.

 #490957  autor: mkowalski
 21 lip 2011, 16:05
feru pisze:Ja tylko zapytałem czy jest jakaś inna droga kontaktu niż pisanie na BOK ? A sprawa mnie zirytowała, bo nie chodzi mi o to co straciłem, (wiele więcej stracę nerwów) a podejście do klienta i błędu w systemie, dostałem neg. reklamacje bez podania szczegółów. Po czym przeanalizowałem sobie odpowiedz, wystarczyło 2min żeby stwierdzić że odpowiedz mija się z faktami. No a później standardowa śpiewka, trzymamy się pierwszej odpowiedzi. No to po 3 takich odpowiedziach zażądałem kontaktu z osobą nadzorująca, ale podobno się nie da.No to w drugą stronę, czekam też nic. No to skoro nie ma bata na świnkę, to chyba jest inna droga ?
O dwie odpowiedzi za dużo. Z firmami trzeba krótko - nie odpowiadają na temat, to sprawa do UKE. Z doświadczenia (u innych operatorów) wiem, że wtedy sprawa potrafi trafić do kompetentnej osoby.

 #490959  autor: kerim36
 21 lip 2011, 16:12
feru,

pisz do UKE - powinienes dostac upragnione wyjasnienie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #491001  autor: Robaas
 21 lip 2011, 17:45
od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło, ktoś miał podobny przypadek? jaki jest sposób rozwiązania? trochę to męczące kasować co chwile i czekać aż wiadomość wygaśnie.

 #491004  autor: qper
 21 lip 2011, 17:56
Nie wiem co się dzieje ale są jakieś problemy techniczne

na kilku numerach nie mogę wykonywać połączeń do Play ani nie można się do mnie dodzwonić.

Działają numery stacjonarne i numery w innych sieciach jak również SMSy

Poświęciłem 1,5 żeby zadzwonić do BOKu i zgłosić problem ale Pani odmówiła przyjęcia zgłoszenia ponieważ są utrudnienia w całej Polsce.

Jednym słowem nie mogę prowadzić firmy, tracę na połączenie z bokiem i jestem jeszcze wkurzony. Brawo!

Mam nazwisko konsultanta, gdyby ktoś potrzebował i miał ochotę odsłuchać rozmowę.

 #491007  autor: Robaas
 21 lip 2011, 18:00
właśnie zacząłem dostawać 2 smsa, czyli już mam 2 które były wysłane około 17 i ciągle przychodzą co kilka minut. domyślam się, że to te same problemy techniczne...

 #491010  autor: qper
 21 lip 2011, 18:06
już mi działają ale godzina bez telefonu.

wkurzające, że się dzwoni, kasują i jeszcze zlewają mówiąc, że nie mogą przyjąć zgłoszenia...

 #491013  autor: mcl1981
 21 lip 2011, 18:13
Kod: Zaznacz cały
Witam ! miesiąc temu zdecydowałem się na abonament w Play. Niestety od samego początku nie można się do mnie dodzwonić z telefonów stacjonarnych. Już po wykręceniu trzech pierwszych cyfr pojawia się głosowy komunikat "nie ma takiego numeru". Zgłaszałem problem 
na play24 ale odpisali że wszystko ok. Dodam jeszcze, że ja mogę dzwonić bez problemu. Co robić w takiej sytuacji ?
dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Faktycznie mój numer zaczyna się od cyfr 534 :( uważam w tym kontekście, że operator powinien uczciwie poinformować, że ma z nim problem a nie mailować do mnie, że wszystko jest ok.

 #491023  autor: playonline
 21 lip 2011, 18:40
qper pisze:wkurzające, że się dzwoni, kasują i jeszcze zlewają mówiąc, że nie mogą przyjąć zgłoszenia...
Wkurzajace, ze:

- sie dzwoni - nie,
- kasuja - tak, bo skoro jest awaria to powinni zwrocic pieniadze za wine operatora tak jak np. jest to w Plusie,
- zlewaja - widocznie polecenie odgorne i eksperci wiedza o tym wiec niepotrzebne im kolejne zgloszenia.

Rozmawialem dzis ze znajomym i mowil, ze ma problemy w T-mobile a druga osoba, ze w Play problemy mialy ustapic w dniu wczorajszym (takie info dostal na infolinii).

 #491024  autor: rogmaniek
 21 lip 2011, 18:42
Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło,
Robaas pisze:jaki jest sposób rozwiązania?
Może, takie standardowe :smt047 Zrestartuj telefon. Jak to nie pomoże, sprawdź kartę SIM w innym telefonie. A jak dalej, będzie się tak dziać, zgłoś to P4.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #491026  autor: playonline
 21 lip 2011, 18:43
rogmaniek pisze:A jak dalej, będzie się tak dziać, zgłoś to P4.
Zanim odpowiedza to problem sam sie usunie... ;)

 #491032  autor: Robaas
 21 lip 2011, 19:08
playonline pisze:
rogmaniek pisze:A jak dalej, będzie się tak dziać, zgłoś to P4.
Zanim odpowiedza to problem sam sie usunie... ;)
właśnie przez to nie chciało mi się pisać, restarty nie pomogły, ale już samo ustąpiło.

 #491059  autor: mcgrey
 21 lip 2011, 20:18
Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło, ktoś miał podobny przypadek? jaki jest sposób rozwiązania? trochę to męczące kasować co chwile i czekać aż wiadomość wygaśnie.
u mnie to samo - co 3-5 min przychodzi dokładnie ten sam SMS
kilka razy mi się to już zdarzyło z różnymi sms'ami. Kiedyś dostałem 64 dokładnie te same SMSy
Nie jest to wina ani telefonu ani karty SIM.

@Play4You2 czy byłbyś w stanie sprawdzić co jest nie tak - jeśli będzie to potrzebne to mogę podać Ci mój nr telefonu (i przykład takiego powtarzającego się SMS'a)

 #491107  autor: Robaas
 21 lip 2011, 23:12
chciałem się upewnić, w cenniku jest napisane, że przekierowanie jest rozliczanie zgodnie z cennikiem, czy jak mam wykupioną opcję darmowych połączeń do play (10 zl na 30 dni), i przekieruję połączenie na inny numer w play to będzie to dla mnie darmowe? rozumiem też, że w takim układzie działa usługa zbieraj minuty i jest to rozliczne dla numeru z którego chciałbym przekierować jeżeli połączenie jest z obcej sieci?

bardziej wizualnie:

1. numer dzwoniący -> 2. numer play fresh sms do wszystkich, zbieraj minuty, opcja do play za darmo -> 3. numer na który chcę przekierować w play

 #491110  autor: mkowalski
 21 lip 2011, 23:15
Robaas pisze:chciałem się upewnić, w cenniku jest napisane, że przekierowanie jest rozliczanie zgodnie z cennikiem, czy jak mam wykupioną opcję darmowych połączeń do play (10 zl na 30 dni), i przekieruję połączenie na inny numer w play to będzie to dla mnie darmowe?
W regulaminie darmowych rozmów do Playa jest zapis, że nie dotyczy to połączeń przekierowanych. W takiej sytuacji przekierowanie połączenia będzie rozliczone, jak sam napisałeś, zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.

 #491116  autor: Robaas
 21 lip 2011, 23:21
W regulaminie darmowych rozmów do Playa jest zapis, że nie dotyczy to połączeń przekierowanych. W takiej sytuacji przekierowanie połączenia będzie rozliczone, jak sam napisałeś, zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.
właśnie przejrzałem jeszcze raz regulamin http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1_2011.pdf i nie widzę takiego zapisu, czy ten regulamin ze stycznia dalej obowiązuje? jest podpięty na stronie play.

 #491133  autor: playonline
 22 lip 2011, 00:05
właśnie przez to nie chciało mi się pisać, restarty nie pomogły, ale już samo ustąpiło.
Znam juz troche P4... ;) Tak wiec piszac na temat... Czesc rzeczy wraca do normy sama z siebie... :) Jak i tutaj... :)

 #491148  autor: play4you2
 22 lip 2011, 08:34
mkowalski pisze:Po negatywnej odpowiedzi na reklamację kolejnym krokiem jest skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - można ją złożyć drogą elektroniczną i jest wolna od jakichkolwiek opłat skarbowych
Potwierdzam, po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji nalezy złożyć odwołanie.
Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa
Wiemy o tej sytuacji, trwają prace mające na celu usunięcie tej niedogodności.
qper pisze:Poświęciłem 1,5 żeby zadzwonić do BOKu i zgłosić problem ale Pani odmówiła przyjęcia zgłoszenia ponieważ są utrudnienia w całej Polsce.
Możesz zrobić zgłoszenie za pośrednictwem Play24 (bezpłatnie) :), sprawa zostanie zweryfikowana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 37 z 241
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 241
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 241