Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Prawnie nie obowiązuje już odwołanie od reklamacji - reklamacje są jednoinstancyjne. Inną kwestią jest to, że niektórzy operatorzy nadal rozpatrują odwołania.playonline pisze: Nie zapominaj o odwolaniu.
O dwie odpowiedzi za dużo. Z firmami trzeba krótko - nie odpowiadają na temat, to sprawa do UKE. Z doświadczenia (u innych operatorów) wiem, że wtedy sprawa potrafi trafić do kompetentnej osoby.feru pisze:Ja tylko zapytałem czy jest jakaś inna droga kontaktu niż pisanie na BOK ? A sprawa mnie zirytowała, bo nie chodzi mi o to co straciłem, (wiele więcej stracę nerwów) a podejście do klienta i błędu w systemie, dostałem neg. reklamacje bez podania szczegółów. Po czym przeanalizowałem sobie odpowiedz, wystarczyło 2min żeby stwierdzić że odpowiedz mija się z faktami. No a później standardowa śpiewka, trzymamy się pierwszej odpowiedzi. No to po 3 takich odpowiedziach zażądałem kontaktu z osobą nadzorująca, ale podobno się nie da.No to w drugą stronę, czekam też nic. No to skoro nie ma bata na świnkę, to chyba jest inna droga ?
Witam ! miesiąc temu zdecydowałem się na abonament w Play. Niestety od samego początku nie można się do mnie dodzwonić z telefonów stacjonarnych. Już po wykręceniu trzech pierwszych cyfr pojawia się głosowy komunikat "nie ma takiego numeru". Zgłaszałem problem
na play24 ale odpisali że wszystko ok. Dodam jeszcze, że ja mogę dzwonić bez problemu. Co robić w takiej sytuacji ?
Wkurzajace, ze:qper pisze:wkurzające, że się dzwoni, kasują i jeszcze zlewają mówiąc, że nie mogą przyjąć zgłoszenia...
Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło,
Może, takie standardoweRobaas pisze:jaki jest sposób rozwiązania?
Zanim odpowiedza to problem sam sie usunie...rogmaniek pisze:A jak dalej, będzie się tak dziać, zgłoś to P4.
u mnie to samo - co 3-5 min przychodzi dokładnie ten sam SMSRobaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa, z jednakową datą i godziną, tak jakby się coś zapętliło, ktoś miał podobny przypadek? jaki jest sposób rozwiązania? trochę to męczące kasować co chwile i czekać aż wiadomość wygaśnie.
W regulaminie darmowych rozmów do Playa jest zapis, że nie dotyczy to połączeń przekierowanych. W takiej sytuacji przekierowanie połączenia będzie rozliczone, jak sam napisałeś, zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.Robaas pisze:chciałem się upewnić, w cenniku jest napisane, że przekierowanie jest rozliczanie zgodnie z cennikiem, czy jak mam wykupioną opcję darmowych połączeń do play (10 zl na 30 dni), i przekieruję połączenie na inny numer w play to będzie to dla mnie darmowe?
właśnie przejrzałem jeszcze raz regulamin http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1_2011.pdf i nie widzę takiego zapisu, czy ten regulamin ze stycznia dalej obowiązuje? jest podpięty na stronie play.W regulaminie darmowych rozmów do Playa jest zapis, że nie dotyczy to połączeń przekierowanych. W takiej sytuacji przekierowanie połączenia będzie rozliczone, jak sam napisałeś, zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.
Znam juz troche P4...właśnie przez to nie chciało mi się pisać, restarty nie pomogły, ale już samo ustąpiło.
Potwierdzam, po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji nalezy złożyć odwołanie.mkowalski pisze:Po negatywnej odpowiedzi na reklamację kolejnym krokiem jest skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - można ją złożyć drogą elektroniczną i jest wolna od jakichkolwiek opłat skarbowych
Wiemy o tej sytuacji, trwają prace mające na celu usunięcie tej niedogodności.Robaas pisze:od godziny co kilka minut dostaje tego samego smsa
Możesz zrobić zgłoszenie za pośrednictwem Play24 (bezpłatnie)qper pisze:Poświęciłem 1,5 żeby zadzwonić do BOKu i zgłosić problem ale Pani odmówiła przyjęcia zgłoszenia ponieważ są utrudnienia w całej Polsce.