• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 36 z 241
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 241

 #490733  autor: play4you2
 20 lip 2011, 16:49
dusk pisze:wzor rezygnacji

Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych wystarczą wymienione dane. Jeśli chcesz możesz sam napisać wypowiedzenie lub skorzystać z formularza z Salonu i nie uzupełniać wszystkich pól.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490735  autor: dusk
 20 lip 2011, 16:53
sorry ze tak na raty ale jeszcze chcialem sie dowiedziec co musze napisac aby rozwiazali umowe po zakonczeniu umowy terminowej, tak zeby mi przypadkiem jakiejs kary nie naliczyli?

 #490737  autor: play4you2
 20 lip 2011, 17:01
dusk pisze:chcialem sie dowiedziec co musze napisac aby rozwiazali umowe
Skoro nie masz umowy i nie możesz sprawdzić kiedy dobiega końca, udaj się do Salonu Play w celu zmiany hasła abonenckiego. Jeśli jesteś klientem indywidualnym wystarczy dowód osobisty, jeśli masz zarejestrowany numer na firmę oprócz dowodu zabierz ze sobą dokumenty potwierdzające, że jesteś jej właścicielem. Po zmianie hasła będziesz miał możliwość sprawdzenia do kiedy masz umowę. W piśmie o wypowiedzenie Umowy napisz, ze chcesz ją rozwiązać wraz z zakończeniem Okresu Zastrzeżonego i podaj tą datę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490739  autor: mkowalski
 20 lip 2011, 17:05
play4you2, jakie są maksymalne terminy dla wniosków o przeniesienie numeru do waszej sieci?

Załóżmy sytuację, że 1.01.2012 kończy mi się umowa u operatora X. Kiedy najwcześniej mogę złożyć w Playu wniosek o przeniesienie numeru do Fresha?

 #490740  autor: przemek910
 20 lip 2011, 17:07
play4you2, potwierdzam slowa forumowicza powyzej.

Duzy postep w jakosci funkcjonowania BOKu... Az bylem zdziwiony! W dod. podarowal mi konsultant pakiet minut w ramach przeprosin za dlugi czas rozpatrywania reklamacji, ktora wcale tak dlugo nie trwala...

Szacun! :)

Jeszcze wam pozostala kwestia zasiegu i jakosci, bo nie zawsze, ale czasem troche kiepsko...

 #490747  autor: playonline
 20 lip 2011, 17:34
przemek910 pisze:W dod. podarowal mi konsultant pakiet minut w ramach przeprosin za dlugi czas rozpatrywania reklamacji
To juz jest od kilku miesiecy... Ale fakt, ostatnio dzwonilem 2x do BOK i zupelnie inaczej sie rozmawialo ale dzwonilem z konkretna sprawa do zanotowania wiec konsultant nie musial nic mi tlumaczyc. Nadal pozostaje poprawa dzialania pracownikow odpowiadajacych na zgloszenia przez Play24...

 #490749  autor: Golarz Filip
 20 lip 2011, 17:37
W Play można być na abo od 2008 roku i kontakt z BOK ograniczyć do 3 reklamacji przez P24 i wykonaniu 5 telefonów ( z tego 3 to zapytania ofertowe:)
Na tej podstawie- małej bo małej- ale też mogę stwierdzić, że mimo głosów tutaj, poprawia się.
Fakt,że przy takiej ilości zgłoszeń jakie wpływają codziennie,margines błędu znacznie się rozrasta, jednak tam też pracują tylko ludzie.


Pytanie do wysyłek kart SIM przez e-shoop: czy prawdą jest,że wysyłane są max.3 na jedno nazwisko?
Będę wdzięczny za wyjaśnienie

 #490752  autor: play4you2
 20 lip 2011, 17:42
mkowalski pisze:Kiedy najwcześniej mogę złożyć w Playu wniosek o przeniesienie numeru do Fresha?
Generalnie mozna złożyć wniosek już na 12 miesięcy wcześniej, ale jeżeli przenosisz na usługę abonamentową u nas, to pamiętaj o tym, że aktywacja warunków komenrcyjnych nastepuje po 90 dniach (zgodnie z Reg. Jednej wizyty). Dlatego sugeruję składac wniosek najwcześniej 3 miesiące przed zakończeniem kontraktu u Operoatra "x". We wniosku mozesz podać konkretną datę przeniesienia numeru, lub zaznaczyć zgodnie z zakończeniem kontraktu u tego Operaotra. Termin samego przeniesienia, to już zazwyczaj 24h (zakładając, że Operoatr "x" nie będzie miał kłopotów technicznych).
Praktycznie oznacza to tak, że np. termin "oddania" numeru Operator "x" ustala na 1.1.2012 a u nas on powinien być najpóźniej 2.1.2012 (zakładając, jak juz mówiłem, że operoatr "x" nie będzie miał kłopotów tech.)
przemek910 pisze:Duzy postep w jakosci funkcjonowania BOKu...
Spoko, dzieki :mrgreen:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490816  autor: forum_tg
 20 lip 2011, 22:23
mam pytanie, mam w tej chwili taryfę " Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci " proszę o informację, czy jest możliwość zakupu jakiś pakietów internetowych, które można wykorzystywać w Play oraz roamingu Plusa?
Przyznam że coś nie mogę znaleźć na stronie.
Najlepiej jak by ktoś uprzejmie mógł mi podesłać link do oferty/promocji.

 #490817  autor: MK_
 20 lip 2011, 22:25
Panowie, bez przegięć, wchodzisz na *111# i tam masz masę pakietów internetowych, wszystkie działają na Playu i Plusie.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #490818  autor: mkowalski
 20 lip 2011, 22:25
tomektg pisze:mam pytanie, mam w tej chwili taryfę " Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci " proszę o informację, czy jest możliwość zakupu jakiś pakietów internetowych, które można wykorzystywać w Play oraz roamingu Plusa?
Przyznam że coś nie mogę znaleźć na stronie.
Najlepiej jak by ktoś uprzejmie mógł mi podesłać link do oferty/promocji.
Oczywiście, że można - http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html

 #490820  autor: forum_tg
 20 lip 2011, 22:30
mkowalski pisze:Oczywiście, że można - http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html
ale gdzie to jest wpisane w regulaminie?
http://www.play.pl/resources/pdf/regula ... ternet.pdf
??? ja tego nie widze, a w pkt. 6 wpisane jest ze na terenie RP w zasiegu sieci P4, ale o roamingu Plusa nic nie jest napisane, chyba że źle to interpretuje.

 #490827  autor: mkowalski
 20 lip 2011, 23:35
tomektg pisze:ja tego nie widze, a w pkt. 6 wpisane jest ze na terenie RP w zasiegu sieci P4, ale o roamingu Plusa nic nie jest napisane, chyba że źle to interpretuje.
Dokładnie tak - źle interpretujesz. Było już wiele razy pisane, że Sieć Telekomunikacyjna P4 to zasięg własny Playa i roaming krajowy.

 #490857  autor: playonline
 21 lip 2011, 08:49
Kilka chwil temu zadzwonilem na infolinie aby sprawdzic stan uslug i z ciekawosci zapytalem o to czy jest wprowadzone zamowienie na odlaczenie uslug z powodu wypowiedzenia umowy... Zdziwienie mnie ogarnelo gdy bardzo sympatyczna konsultantka powiedziala mi, ze nic nie ma... Czyli ktos chcac wlaczyc inna usluge na chwile odlaczyl wypowiedzenie umowy i nie podpial jej ponownie... Gdyby nie moja ciekawosc to prawdopodobnie mialbym kolejny miesiac umowe w Play i bujanie sie o fakture korygujaca... No nic konsultantka przyjela zgloszenie aby ponownie podlaczyc wypowiedzenie umowy... Szkoda tylko, ze przez to i problemy techniczne musiala ze mna wisiec na linii 18minut... :/ Ale ocenilem dziewczyne na 6. Dziewczyna bardzo kumata i uprzejma. :) Zasugerowalem napisanie pochwaly na Nia. :) A moze cos tam sie jej skapnie. ;)
Po rozmowie dostalem smsa aby ocenic rozmowe. Odeslalem 6 i po chwili komunikat, ze nie udalo sie wyslac wiadomosci. Kilka sekund pozniej drugi komunikat "dziekujemy za udzial w ankiecie"... ;) Zdecydujcie sie wiec... :)

 #490921  autor: play4you2
 21 lip 2011, 14:16
playonline pisze:Dziewczyna bardzo kumata i uprzejma. Zasugerowalem napisanie pochwaly na Nia. A moze cos tam sie jej skapnie.
Po rozmowie dostalem smsa aby ocenic rozmowe.
Dzięki, że oceniłeś rozmowę z konsultantką.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490937  autor: feru
 21 lip 2011, 15:04
Witam. Gdzie mogę złożyć odwołanie od neg. reklamacji w sensie nie BOK. Bo rozmowa czy odpisywanie to strata czasu. Czy istnieje coś "NAD" Bok ? Bo w BOKu nie przełączą rozmowy do kierownika czy managera (najwidoczniej nie istnieją takie stanowiska) wszystko rozpatruje konsultant, tylko ze ja już nie chce rozmawiać z konsultantem, tylko osobą nadzorującą, o telefonie zwrotnym też można zapomnieć. Czy zostaje mi tylko rzecznik praw konsumenta ?

 #490941  autor: playonline
 21 lip 2011, 15:20
feru pisze:wszystko rozpatruje konsultant
Reklamacjami nie zajmuje sie zwykly konsultant. Odwolaniami to juz na pewno nie. :)

Jezeli wczesniej zawarles tekst, ze jest to reklamacja to teraz kolejne pismo opisz jako odwolanie.
play4you2 pisze:Dzięki, że oceniłeś rozmowę z konsultantką.
Byla nad wyraz uprzejma i rzeczowa. Wiec wiesz..

PS Sms wyslalem oczywiscie z numeru ktory moze wysylac smsy i z ktorego moge dzwonic.

 #490945  autor: mkowalski
 21 lip 2011, 15:32
feru pisze:Witam. Gdzie mogę złożyć odwołanie od neg. reklamacji w sensie nie BOK. Bo rozmowa czy odpisywanie to strata czasu. Czy istnieje coś "NAD" Bok ? Bo w BOKu nie przełączą rozmowy do kierownika czy managera (najwidoczniej nie istnieją takie stanowiska) wszystko rozpatruje konsultant, tylko ze ja już nie chce rozmawiać z konsultantem, tylko osobą nadzorującą, o telefonie zwrotnym też można zapomnieć. Czy zostaje mi tylko rzecznik praw konsumenta ?
Po negatywnej odpowiedzi na reklamację kolejnym krokiem jest skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - można ją złożyć drogą elektroniczną i jest wolna od jakichkolwiek opłat skarbowych.

 #490950  autor: playonline
 21 lip 2011, 15:46
Po negatywnej odpowiedzi na reklamację kolejnym krokiem jest skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - można ją złożyć drogą elektroniczną i jest wolna od jakichkolwiek opłat skarbowych.
Nie zapominaj o odwolaniu.
  • Strona 36 z 241
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 241
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 241