• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 34 z 241
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 241

 #490436  autor: playonline
 19 lip 2011, 13:15
play4you2 pisze:Nie weryfikowałem dokładnie z jakiej sieci korzystasz ani sam też nie napisałeś, więc trudno mówic o pomyłce, skoro udzieliłem informacji ogólnej.
Blad CMSa 38 - podalem info.
play4you2 pisze:Niestety, możesz zrobić zgłoszenie z konkretną dyspozycją. Inaczej nie mam mozliwości dodania czegokolwiek. Chyba że, masz juz u nas jakieś zgłoszenie w tej sprawie.
Podalem info:
Kod: Zaznacz cały
Czy w ramach zgloszenia 32890284 mozesz aktywowac (lub zlecic komus) aktywacje roamingu sms?


[ Dodano: 2011-07-19, 13:27 ]
Roaming sms mam na mysli (w tym przypadku) aktywacje uslugi internet roaming.

 #490446  autor: play4you2
 19 lip 2011, 13:58
ksiadz pisze:a masz mozliwosc sprawdzenia na jakim etapie jest zamowienie?
Sugeruję kontakt z infolinią w tej kwestii. Wybacz, ale w takich sprawach to raczej zachęcam do standardowego kontaktu z Infolinią. Możesz również zrobić zgłoszenie, pisząc mail na adres [email protected]. W mailu podaj koniecznie swoje dane a zwłaszcza nr PESEL i oczywiście stosowne zapytanie.
hettman pisze:play4you2, - numer jest juz zarejestrowany
Ok, teraz jak najbardziej można będzie przeprocesować sprawę :wink:. Jest to reklamacja, więc zgodnie z prawem, na jej rozpatrzenie mamy do 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia, czyli od dzisiaj. Odpowiedź otrzymasz na adres korespondencyjny, podany przy rejestracji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #490447  autor: psychofanplay
 19 lip 2011, 14:02
Witam chciałbym zmniejszyć mój limit kredytowy do jak najnizszej kwoty dla taryfy one play 65 (taryfa jesienna)

Zrobiłem zgloszenie w salonie play. Oczywiście było grymaszenie, że sie nie da itd. Magiczne hasło otwierające wszelkie bramy "playforyoupowiedział, że można" skutkowało automatycznym przyjęciem decyzji klienta oraz zgłoszeniem z salonu zmniejszenia limitu do kwoty 130zł (czyli ponad dwukrotnosc abonamentu). Wiem, że dla taryfy longplay 69 limit kredytowy wynosi 200zł. Obecny w kwocie 1000zł widniejacy na play24 jest gruba przesadą.

Migracja nie wchodzi w grę.

numer zgłoszenia to 32881288

Dodam, że to jest mój pierwszy poważniejszy kontakt z BOK i od razu słynna spychologia. Nie mam ochoty dłużej się użerać ponieważ pani Natalia M w piśmie odmownym raz nazywa mnie panem raz panią.

cytuje

"nie mamy możliwości zmniejszenia limitu kredytowego poniżej podstawowej wartości limitu dla danej taryfy" czyli 1000zł ;]

Prosiłbym o jak najszybsze rozwiazanie sprawy ponieważ korzystanie ze smartfona w taryfie wyjątkowo podatnej na wysokie rachunki bez pakietu bezpieczne surfowanie.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #490450  autor: playonline
 19 lip 2011, 14:04
psychofanplay pisze:Prosiłbym o jak najszybsze rozwiazanie sprawy ponieważ korzystanie ze smartfona w taryfie wyjątkowo podatnej na wysokie rachunki bez pakietu bezpieczne surfowanie.
U mnie nie chcieli zmniejszyc limitu.. ;)

 #490451  autor: hettman
 19 lip 2011, 14:10
play4you2 pisze: Jest to reklamacja, więc zgodnie z prawem, na jej rozpatrzenie mamy do 30 dni kalendarzowych
-rozumiem aluzje :smt012 ,no coz...

 #490453  autor: play4you2
 19 lip 2011, 14:22
psychofanplay pisze:Witam chciałbym zmniejszyć mój limit kredytowy do jak najnizszej kwoty dla taryfy one play 65 (taryfa jesienna)
Przykro mi, ale nie ma mozliwości dokonania zmian limitu. Jak nie jesteś zainteresowany migracją do nowych taryf, to niestety, ale w tym przypadku należy samoczynnie kontrolować transmisję danych lub pilnować ilości Pakietu danych.
hettman pisze:-rozumiem aluzje ,no coz...
Ależ jesteś w wielkim błędzie. To nie jest żadna aluzja, tylko informacja o prawnym statusie sprawy. Po prostu poinformowałem Cię, jakie są uwarunkowania prawne, dotyczące reklamacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #490454  autor: psychofanplay
 19 lip 2011, 14:28
tjaaaaaaaa

Obrazek

A teraz prosze po raz drugi o zmianę limitu kredytowego na najniższy dostępny w mojej taryfie tj. one play 65 (taryfa jesienna)

numer zgloszenia 32881288.

Spychologia numer 2.

p.s kiedy uaktualnicie system i będziecie w stanie wystawiac faktury za htc play days ?;]

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #490460  autor: play4you2
 19 lip 2011, 14:47
psychofanplay pisze:A teraz prosze po raz drugi o zmianę limitu kredytowego na najniższy dostępny w mojej taryfie tj. one play 65 (taryfa jesienna)
Jak zauważyłeś, te limity są indywidualnie ustalane dla danej taryfy w oparcu o promocję. Jeżeli Twój limit (jego wysokość) wynika z danej promocji, to zmniejszenie go nie będzie mo.zliwe. Poza tym pragnę przypomnieć Ci, że w oparciu o Regulamin Usług par. 7 ust. 8, Operoatr ma prawo do ustalenia limitu oraz jego wysokości. Ewentualne zmniejszenie limitu odbywa się na drodze indywidualnych ustaleń, w oparciu o zawartą Umowę i inne czynniki.
Reasumując, jeżeli otrzymasz odmowę zmniejszenia limitu, jest to sprawa zasadna.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490462  autor: playonline
 19 lip 2011, 14:50
Daj znac jak zatem to zostanie rozwiazane... ;-) tzn mam na mysli ten limit czy screen bedzie tym co przekona Play. ;-)

 #490464  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2011, 15:00
playonline pisze:Daj znac jak zatem to zostanie rozwiazane... ;-) tzn mam na mysli ten limit czy screen bedzie tym co przekona Play. ;-)
Po przeniesieniu numeru z Heyah do Play (od 27-09-2010 r., i tak przez prawie 3 miesiące), miałem abonament za 1 zł miesięcznie w promocji MNP "Wybróbuj Play na swoim numerze", po podpisaniu umowy też miałem limit kredytowy w kwocie maksymalnej 1000 PLN, w czasie podpisywania umowy nie bylo mowy o tym limicie - to Play sam ustawia domyślnie taki limit. W ofertach Play Online taki limit wynosi max. 600 PLN.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #490467  autor: dreapheus
 19 lip 2011, 15:07
Za 2 dni minie miesiąc i wciąż brak odpowiedzi w sprawie zgłoszenia 32133047. Są już jakieś informacje w tej sprawie?
W miarę możliwości proszę również o sprawdzenie zgłoszenia 33037563.
Czy jest jakaś możliwość aby sprawdzić gdzieś czy są poprawnie naliczone abonamenty za polecanie znajomych w promocji playstation za 1 zł? Wg moich przeliczeń przekroczyłem już 150 zł a od miesiąca nie było kontaktu w sprawie konkursu. Dzwoniąc na infolinie nikt nie może mi tego sprawdzić. Numery wpisywałem na stronie play online więc w salonie z tego względu też nikt nie był mi w stanie dać żadnych wskazówek.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 15:09 przez dreapheus, łącznie zmieniany 2 razy.

 #490468  autor: playonline
 19 lip 2011, 15:08
Karlos20 pisze:umowy też miałem limit kredytowy w kwocie maksymalnej 1000 PLN
O ile mnie pamiec nie myli w One Play mialem od poczatku 1000zl i tak zostalo.

Na Play Online limit wynosil chyba 300zl.

Moim zdaniem Klient powinien miec mozliwosc wyboru jaki wysoki limit chce. No ale wiadomo, Operatorowi by sie to nie oplacalo.
 #490470  autor: psychofanplay
 19 lip 2011, 15:14
dobra dobra 8)

delikatne porównanie:

playforyou

"Dodatkowo można zgłosić zmniejszenie limitu ale tylko do podstawowej wartości limitu dla danej taryfy"


wielce wyspecjalizowana konsultanka BOK play Natalia M


"Uprzejmie informuję, iż nie mamy możliwości zmniejszenia limitu kredytowego poniżej podstawowej wartości limitu dla danej taryfy"


Obecnie moj limit kredytowy widnieje na play24 w kwocie 1000zł dla taryfy one play 65. Kwota do zapłaty bez rabatów 65zł.

Abonenci płacacy miesieczne zobowiazanie w kwotach powyżej 100zł mają pewnie limity na poziomie 2000zł ? :lol:

Czy szanowny playforyou2 nie zgadza się z opinia swojej koleżanki playforyou która twierdziła iż jest taka możliwośc?

Czy naprawde jako abonent jestem zmuszony wertować wasz własny regulamin żeby odnaleźc minimalna kwote limitu dla mojej taryfy? Zamiast w cywilizowany sposób zglosić chęć zmniejszenia limitu do wartości minimalnej i jest to zrobione z automatu?

Czy wszystko za BOK tzreba robić włacznie z wertowaniem regulaminów i wskazywaniem błędów?

p.s Pan Tomasz M w starej taryfie bez tzw bezpiecznego internetu został skasowany przez was na kwotę 800zł założył swój własny blog gdzie opisywał walkę oraz porady z UOKIK.

Czy ja również musze przez to przechodzić?

zabieram sie po obiedzie do wertowania regulaminu mojej taryfy.


Wszyscy wiedzą, że te limity to jaja w biały dzień a taryfy allinclusive zostały wypuszcozne ponieważ mielsicie w p4 wiele skarg na źle rozlcizany internet i nagłe "sciaganie aktualziacji 500mb"

cofacie sie znowu z obsluga ?

prosze po raz 3 o zmniejszenie limitu.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #490472  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2011, 15:15
playonline pisze:
Karlos20 pisze:umowy też miałem limit kredytowy w kwocie maksymalnej 1000 PLN
O ile mnie pamiec nie myli w One Play mialem od poczatku 1000zl i tak zostalo.

Na Play Online limit wynosil chyba 300zl.

Moim zdaniem Klient powinien miec mozliwosc wyboru jaki wysoki limit chce. No ale wiadomo, Operatorowi by sie to nie oplacalo.
Mój kolega ma Play Online na abonament i ma 600 zł limit kredytowy (dowiedziałem się o tym, sprawdzając mu, czy ma aktywną uslugę Nocny Transfer). Taki limit jest najwyższy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #490475  autor: mkowalski
 19 lip 2011, 15:37
play4you2, możesz odnieść się do kwestii ujawniania nazwisk konsultantów np. tutaj na forum?

Właściwie chodzi mi o ustosunkowanie się do wyroku SN I PK 590/02 (http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad- ... zenie.html), który mówi:
Nazwisko (i imię) jest skierowanym na zewnątrz znakiem rozpoznawczym osoby fizycznej i ujawnienie go w celu jej identyfikacji nie może być zasadniczo uznane za bezprawne, o ile nie łączy się z naruszeniem innego dobra osobistego, np. czci, prywatności lub godności osobistej.

 #490483  autor: user_delete19
 19 lip 2011, 16:08
SOT:
nie rozumiem osób marudzących na limity kretydowe... chcecie limit to weźcie kartę O_x

OT:
@mkowalski,
mkowalski pisze: ile nie łączy się z naruszeniem innego dobra osobistego, np. czci, prywatności lub godności osobistej.
No sam nie wiem, czy wytykanie braku umiejętności czytania ze zrozumieniem by się nie łapało pod któreś ;-)

 #490484  autor: playonline
 19 lip 2011, 16:08
"Mając jednak na uwadze naszą dalszą współpracę oraz czas jaki poświęcił Pan na przedstawienie sprawy, proponuję Panu Pakiet 20 SMS do wszystkich na jeden pełen okres rozliczeniowy. Jeśli spotka się ona z Pana uznaniem, proszę o kontakt z Obsługą Klienta Play dowolnym kanałem, w celu jej aktywacji."

Rozumiem te "dbanie o klienta"... ;) Tak wiec dziekuje za 20 smsow do wszystkich czyli takze roamingowe i miedzynarodowe i premium. :) Pani Justyna troche sie wkopala gdyz nie sprecyzowala o czym ona pisze. :)

 #490503  autor: play4you2
 19 lip 2011, 17:24
dreapheus pisze:Za 2 dni minie miesiąc i wciąż brak odpowiedzi w sprawie zgłoszenia 32133047. Są już jakieś informacje w tej sprawie?
Ok, postaram się jakoś to przyspieszyć.
dreapheus pisze:W miarę możliwości proszę również o sprawdzenie zgłoszenia 33037563.
Wybacz, ale tą kwestię złożyłeś dopiero dzisiaj. Już tłumaczyłem na jakiej zasadzie "przyspieszam" zgłoszenia.
psychofanplay pisze:prosze po raz 3 o zmniejszenie limitu.
W sprawie limitu i sposobu rozwiązywania tego typu spraw już zająłem stosowne stanowisko. Z mojej strony temat uważam za zamknięty i nie widzę powodów, dla których mam składać dodatkowe wyjasnienia w tej kwestii.
mkowalski pisze:Właściwie chodzi mi o ustosunkowanie się do wyroku SN I PK 590/02
Mam zasadę, że nie komentuję wyroków sądowcyh. Niemniej jednak, sugeruję raz jeszcze Ci przeczytać uzasadnienie wyroku i sądzę, że sam znajdziesz odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie.'
To wszystko co mam do powiedzenia w tej sprawie.
playonline pisze:Rozumiem te "dbanie o klienta"...
No cóż, jak zapewne wiesz, przysługuje Ci złożenie odwołania od rozpatrzenia reklamacji (o ile to była reklamacja) lub informacja o sprecyzowanie zaporponowanej rekompensaty. Nie omieszkałbym w Twoim przypadku ocenić udzielonej odpowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490576  autor: MK_
 19 lip 2011, 23:30
Powiedzcie mi, czy są aktualnie we Freshu jakieś promocje na transmisję danych w roamingu - niedługo wyjeżdżam gdzieś w Eurostrefę albo I strefę i chciałbym mieć możliwość sprawdzenia raz czy dwa razy poczty - WiFi w telefonie nie mam. Leci 20zł za 100KB tak jak w cenniku? Coś widziałem, że ktoś pisał o jakiejś promocji 5zł za 1MB.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #490619  autor: qper
 20 lip 2011, 08:50
MK_ pisze:Powiedzcie mi, czy są aktualnie we Freshu jakieś promocje na transmisję danych w roamingu - niedługo wyjeżdżam gdzieś w Eurostrefę albo I strefę i chciałbym mieć możliwość sprawdzenia raz czy dwa razy poczty - WiFi w telefonie nie mam. Leci 20zł za 100KB tak jak w cenniku? Coś widziałem, że ktoś pisał o jakiejś promocji 5zł za 1MB.
Nie ma żadnych pakietów... ;(

[ Dodano: 2011-07-20, 08:51 ]
play4you

Ponownie dzięki dla Ciebie i Piotra F. - kuzyn i kuzynka mają już naprawiony problem z brakiem komunikatów lektora :)
  • Strona 34 z 241
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 241
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 241