• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 33 z 241
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 241

 #490232  autor: hettman
 18 lip 2011, 19:38
witam,mam taki problemik:dzisiaj (po pewnym nieuzywaniu) postanowilem swoje Play online na karte zmienic na nowy play on line(i nastepnie doladowac by znow jej uzywac) i zrobilem tak: play24,uslugi,zmien na:nowe play online 19(to byla jedyna opcja) -taryfa sie zmienila ale szlag trafil 156 zl z konta glownego(wychodzace byly zablokowane ale "przychodzace " aktywne)-i teraz pytanko czy tak moze sie stac? (wg mnie zgodnie z TYM piniadze powinny zostac.)Prosilbym o w miare szybka pomoc bo musze miec internet mobilny jak najszybciej.
pozdrawiam
Radek

 #490238  autor: rogmaniek
 18 lip 2011, 20:04
hettman pisze:-i teraz pytanko czy tak moze sie stac? (wg mnie zgodnie z TYM piniadze powinny zostac.)
Zgodnie, również, z Cennikiem Oferty Play Online na Kartę , złotówki z konta głównego, powinny pozostać. Skoro nie minęło 90 dni, od zawieszenia konta, na połączenia wychodzące. Może wrócą. Czasami jest tak, że jak długo nie używamy numeru pre-paid P4, to np. przez jakiś czas, nie można uzupełnić konta. Jeśli platforma billingowa, nie "odda" Ci złotówek, to Zrób zgłoszenie.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #490240  autor: hettman
 18 lip 2011, 20:10
rogmaniek pisze: to zrób zgłoszenie
-juz zrobilem(czekam) ale niestety staram sie cos zrobic jak najszybciej bo musze miec ten internet i tak sie upewniam,inna sprawa ze licze na pomocplay4you2, :wink:

 #490280  autor: qper
 18 lip 2011, 21:55
Play4You podsyłam zgłoszenia bliskich mi osób - wszyscy mają problem z brakiem komunikatów lektora.

33012439 oraz inna osoba 32978523 - gdybyś mógł podesłać to naszemu wtajemniczonemu i kompetentnemu konsultantowi Piotrowi F.

Sprawy już się ciągną.

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam

 #490312  autor: playonline
 19 lip 2011, 00:01
mkowalski pisze:Z resztą, jaki to ma związek z moją sytuacją? U mnie jedynie P4 ma moje dane osobowe (bo doskonale wiem, komu je kiedykolwiek przekazałem). Jeśli nawet dzwoniłaby inna firma, to od razu wiem, że moje dane dostali od P4 - i w tym momencie nie interesuje mnie już kto dzwonił, tylko to że P4 sprzedało dane osobowe.
Zgadza sie. Jednak patrzac wg tego co Play4You napisal to zglaszasz to do tej "firmy" co dzwonila.

[ Dodano: 2011-07-19, 00:08 ]
play4you2 pisze:Z tego co widzę, wszystko powinno Ci już działać.
Przy wlaczonym Tanim Roamingu polaczen nie idzie wykonac. Przy wylaczonym tak.

Przy wlaczonym i wylaczonym Tanim Roamingu smsa nie idzie wyslac. Czyli wychodzi na to, ze transmisja danych w roamingu i smsy to to samo w Play. Czyli aby korzystac z smsow za granica w Play nalezy miec wlaczona transmisje danych (w tym internet)... Czy w ramach zgloszenia 32890284 mozesz aktywowac (lub zlecic komus) aktywacje roamingu sms? Swoja droga dziwnie jest skonstruowany system...

[ Dodano: 2011-07-19, 00:37 ]
Obrazek

Komunikat jaki otrzymuje przy probie wyslania wiadomosci sms...

 #490359  autor: user_delete19
 19 lip 2011, 10:27
Problem, od kilku dni uzywając Google Maps dostaję: "Bieżąca lokalizacja jest tymczasowo niedostępna". Nie jestem pewien czy to jest wina wujka googla czy play, ale... u innych operatorów działa w tej lokacji i jeszcze niedawno u play też działało... >:

 #490361  autor: mkowalski
 19 lip 2011, 10:28
wojciech pisze:Problem, od kilku dni uzywając Google Maps dostaję: "Bieżąca lokalizacja jest tymczasowo niedostępna". Nie jestem pewien czy to jest wina wujka googla czy play, ale... u innych operatorów działa w tej lokacji i jeszcze niedawno u play też działało... >:
Jaki telefon? Masz włączony moduł GPS? U mnie Google Maps działa prawidłowo, więc może to coś z Twoim telefonem?

 #490363  autor: user_delete19
 19 lip 2011, 10:36
Jaki telefon? Masz włączony moduł GPS? U mnie Google Maps działa prawidłowo, więc może to coś z Twoim telefonem?
Hm... pytanie na spostrzegawczość: czy zadawałbym to pytanie w wątku dotyczącym operatora komórkowego gdyby chodzilo o lokalizację wykrywaną via wifi/gps? ;> Chodzi mi o zgrubne lokalizowanie na bazie sieci telco... (jak sobie włącze gps/wifi to działa, niemniej nie potrzebuje takiej dokladności + mam słabą baterię ;) )

 #490394  autor: mkowalski
 19 lip 2011, 11:50
wojciech pisze:
Jaki telefon? Masz włączony moduł GPS? U mnie Google Maps działa prawidłowo, więc może to coś z Twoim telefonem?
Hm... pytanie na spostrzegawczość: czy zadawałbym to pytanie w wątku dotyczącym operatora komórkowego gdyby chodzilo o lokalizację wykrywaną via wifi/gps? ;> Chodzi mi o zgrubne lokalizowanie na bazie sieci telco... (jak sobie włącze gps/wifi to działa, niemniej nie potrzebuje takiej dokladności + mam słabą baterię ;) )
Okej, tu masz rację ;)

Odnośnie samego problemu - lokalizacja po BTS-ach jest realizowana na poziomie Googla. Mają oni swoją bazę nadajników, na podstawie której lokalizują Cię. Jeśli ta funkcja u Ciebie nie działa, to ewidentnie winna jest aplikacja Google Maps - być może Play zmienił identyfikator nadajnika (lub uruchomił nowy) i Mapy nie mogą sobie z tym poradzić.

 #490395  autor: play4you2
 19 lip 2011, 11:51
hettman pisze:licze na pomocplay4you2,
Ok, mogę się temu przyjrzeć, ale podaj mi chociaż numer zgłoszenia, pod którym zleciłeś tą sprawę.
qper pisze:gdybyś mógł podesłać to naszemu wtajemniczonemu i kompetentnemu konsultantowi Piotrowi F.
Nie wiem, czy da radę, bo wiesz, oprócz spraw ode mnie, ma dużo własnej pracy. Zobaczę co da się zrobić.
playonline pisze:Przy wlaczonym Tanim Roamingu polaczen nie idzie wykonac. Przy wylaczonym tak.
Być może sieć z której korzystasz, nie umozliwia wykinywania połączeń w tanim roamingu. Listę operaotrów którzy oferują połączenia w tanim roamingu masz na naszej stronie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490398  autor: user_delete19
 19 lip 2011, 11:54
mkowalski pisze:być może Play zmienił identyfikator nadajnika
play4you2, majstrowaliście coś przy nadajnikach w okolicy? taknie? :) (ostatnio nie widać play2g u mnie, więc podejrzewam, że tak... :roll: )

OT:
mkowalski pisze:Jeśli ta funkcja u Ciebie nie działa, to ewidentnie winna jest aplikacja Google Maps - być może Play zmienił identyfikator nadajnika (lub uruchomił nowy) i Mapy nie mogą sobie z tym poradzić.
A można to gdzieś zgłaszać, żeby poprawili? ;>

 #490400  autor: hettman
 19 lip 2011, 12:01
play4you2 pisze:Ok, mogę się temu przyjrzeć, ale podaj mi chociaż numer zgłoszenia, pod którym zleciłeś tą sprawę
dzieki,daje nr 32987203 ale jest tez maly problem 9odpowiedz sprzed kilku minut : Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed wniesieniem
reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto
Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
Sprzedaży.

Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://internet.playmobile.pl/maps/shops.

Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.

Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia (32987203) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl. :cry: a ja sie nie moge ruszyc zeby isc go zarejestrowac :? -plecy ni szlag trafil wrrrrr....

 #490405  autor: mkowalski
 19 lip 2011, 12:09
wojciech pisze:
mkowalski pisze:Jeśli ta funkcja u Ciebie nie działa, to ewidentnie winna jest aplikacja Google Maps - być może Play zmienił identyfikator nadajnika (lub uruchomił nowy) i Mapy nie mogą sobie z tym poradzić.
A można to gdzieś zgłaszać, żeby poprawili? ;>
Niestety. Wszystko opiera się na automatycznych pomiarach - użytkownicy z włączonym GPS-em i jednocześnie podłączeni do sieci 2G/3G wysyłają informację o swoim położeniu. Na tej podstawie (i danych od wielu użytkowników) Google oblicza przybliżone położenie danego nadajnika.

Jako ciekawostkę dodam, że analogicznie działa to dla sieci wifi - jeśli jesteś podłączony do sieci bezprzewodowej i masz jednocześnie uruchomiony odbiornik GPS, Google dostaje informację o adresie sprzętowym i lokalizacji. Na tej podstawie można potem bez problemu umiejscowić dany router (na podstawie jego adresu MAC) na fizycznej mapie terenowej.

 #490409  autor: pakierhakierxd
 19 lip 2011, 12:11
Musisz zarejestrować numer u operatora w salonie play

Pozdrawiam :)

 #490410  autor: play4you2
 19 lip 2011, 12:12
hettman pisze: a ja sie nie moge ruszyc zeby isc go zarejestrowac -plecy ni szlag trafil wrrrrr....
Przykro mi, ale niestety mają tu rację. Rozumiem, że masz kłopoty ze zdrowiem, ale bez rejestracji karty nie jestem w stanie Ci jakkolwiek pomóc. Możesz ewentualnie zrobić tak, że ktoś inny weźmie zarejestruje tą kartę na siebie a Tobie da hasło i będziesz zarządzał tą usługą. Jak wyzdrowiejesz zrobisz najwyżej bezpłatnie cesję i numer (usługę) będziesz miał już "na sobie".
Reasumując, bez rejestracji karty nic Ci nie pomogę.
wojciech pisze:play4you2, majstrowaliście coś przy nadajnikach w okolicy?
Nic mi na ten temat nie wiadomo.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490412  autor: playonline
 19 lip 2011, 12:18
play4you2 pisze:Być może sieć z której korzystasz, nie umozliwia wykinywania połączeń w tanim roamingu. Listę operaotrów którzy oferują połączenia w tanim roamingu masz na naszej stronie.
Napisze dosyc dosadnie ale mylisz sie... ;) Connex, Vodafone, Orange.. Nie ma znaczenia telefon, nie ma znaczenia siec. Smsy moge wysylac z innej karty SIM tyle, ze prepaid. Ok moznaby sie przyczepic, ze to prepaid itp... ALE na drugiej karcie SIM postpaid wszystko jest ok. :) Tyle, ze tam nie ma w ogole blokady roamingowej... Tak wiec taka nowinka... DATA ROAMING blokuje rowniez smsy... ;) Czy zatem moglbys dodac stosowny komentarz aby odblokowac internet. Usunalem juz konfiguracje wiec jestem spokojny.

 #490425  autor: ksiadz
 19 lip 2011, 12:58
mam takie pytanie, jak długo trzeba czekac na przyjazd kuriera z umową i telefonem po zamówieniu w sklepie internetowym? Sprawa dosc pilna bo telefon jest niezbędny mi do pracy a czekam juz z tydzien.

 #490427  autor: play4you2
 19 lip 2011, 12:59
playonline pisze:Napisze dosyc dosadnie ale mylisz sie...
Nie weryfikowałem dokładnie z jakiej sieci korzystasz ani sam też nie napisałeś, więc trudno mówic o pomyłce, skoro udzieliłem informacji ogólnej.
playonline pisze:Czy zatem moglbys dodac stosowny komentarz aby odblokowac internet. Usunalem juz konfiguracje wiec jestem spokojny.
Niestety, możesz zrobić zgłoszenie z konkretną dyspozycją. Inaczej nie mam mozliwości dodania czegokolwiek. Chyba że, masz juz u nas jakieś zgłoszenie w tej sprawie.

[ Dodano: 2011-07-19, 13:02 ]
ksiadz pisze:Sprawa dosc pilna bo telefon jest niezbędny mi do pracy a czekam juz z tydzien.
To wszystko zależy od ilości zamówień w sklepie internetowym. Zazwyczaj maksymalnie do 2 tyg (przy bardzo dużym oblężeniu sklepu internetowego).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490432  autor: ksiadz
 19 lip 2011, 13:05
a masz mozliwosc sprawdzenia na jakim etapie jest zamowienie?

 #490433  autor: hettman
 19 lip 2011, 13:06
play4you2, - numer jest juz zarejestrowany :-D (jak fajnie miec przyjaciol :wink: )
podaje nr nowego zgloszenia : 33032830.
p.s.-czy nadajecie zgloszeniom reklamacyjnym kolejne numery? Bo jezeli tak to od wczoraj do dzisiaj (ca. 24h macie ponad 45000 zgloszen :shock: ) :wink:
Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 13:46 przez hettman, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 33 z 241
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 241
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 241