• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 32 z 64
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 64

 #382037  autor: pawelpp
 21 sty 2010, 20:14
play4you2 pisze:Wybaczcie, ale żadnych dodatkowych informacji już nie udzielę. Poczekajcie cierpliwie :-)
skoro na rozpatrzenie reklamacji można czekać kilka miesięcy to ten luty wcale nie jest taki odległy :D
Ale to przechodzenie minut na prawdę by się przydało.

 #382055  autor: otefalo
 21 sty 2010, 20:48
Witam na początku zacznę od tego że w skrócie play to najgorsza możliwa sieć w skrócie powiedziawszy.Uważam tak ponieważ miałem telefon w każdej siedzi abonamenty około 60-80 zł a teraz mam play i powiem że bardzo bardzo tego żałuje bo w porównaniu do innych sieci całkowicie we wszystkim wysiada.Zwabił mnie tylko tym że na początku była bardzo dobra niby oferta ,dobry telefon itp.Ale potem same problemy 1.Obsługa klienta całkowity szajs.2.minuty nie przechodzą.3to co najbardziej mnie zryło czyli.Pewnego dnia chciałem sobie zamówić play online zadzwoniłem zamówiłem no i przyszło ale mi nie pasowało i odesłałem,jak rozmawiałem z tą osobą z tego tam całego biura zaproponowano mi niby dobrą ofertę 500mb tam za 15 bla bla wiec zamówiłem wszystko miało być dobrze no i używałem.Po paru dniach sprawdzam stan konta a tam 200zl ponad mój abonament,wiec dzwonie do tego całego biura i mówię jak jest a tam jak młoda sucz muywi do mnie że to za internet ,ale ja jej mówię przecierz mam pakiet a ona na to prosto ale to działa tylko na sieci play i się nieda nic zrobić ha ha no i co ...nic ha ha.4.Ale to nie wszystko odesłałem ten Internet 3miesiące temu a niedawno przychodzi mi taki rachunek..;80zł mój abonamet+140złplay online+200zl za niby ten internet ha ha ha śmieszy mnie to chodziarz nie mam całkowicie hajsu na ten rachunek który wynosi 420 złoty ale wiem jedno że nigdy prze nigdy niechcem mieć nic wspólnego z tą siecią i każdy kto sie zastanawia nad tą siecią niech nie patrzy na bardzo dobrą ofertę poczontkową bo potem napeno będzie bardzo bardzo tego żałował.;dobrze wam radzę trzymajcie się daleko od tej sieci.

 #382057  autor: widex
 21 sty 2010, 20:52
otefalo pisze:1.Obsługa klienta całkowity szajs.2.minuty nie przechodzą.3to co najbardziej mnie zryło
1. Tego niestety nie dało się sprawdzić, tutaj bez wątpienia szajs. Czasami konsultanci są obrażeni, ze się dzwoni. Jednak to trafia się wszędzie.
2. Regulamin!
3. Tutaj tez regulamin!

Regulaminy rzecz święta, strona playmobile.pl nie boli.

 #382066  autor: otefalo
 21 sty 2010, 22:02
Regulamin regulaminem ale mugł mnie ktoś poinformować a nie jak się zapytałem konsultanta to było tak cytuje''tak tak oczywiście wszystko u pana bendzie działać nie musi pan nic robić może pan bez problemu kożystać z internetu"tylko że nic nie było o żadnym regulaminie a tym bardziej że muszę kożystać z zasięgu play wiem że ta sieć już żadną ofertą nie zachęci o nie

 #382070  autor: osachorzow
 21 sty 2010, 22:18
otefalo, powinien Cię poinformować o tym że internet z pakietu działa na nadajnikach play.

Zanim napiszesz kolejną wiadomość przeproś się ze słownikiem ortograficznym i zacznij stosować zasady gramatyki! Te czterowierszowe "zdania" bez znaków interpunkcyjnych są bardzo trudne do czytania.

 #382072  autor: Matyk
 21 sty 2010, 22:20
otefalo - przy podpisaniu umowy każdy dostaje regulamin! Jeśli się z nim nie zapoznasz to Twój problem... Później są właśnie takie efekty, wielkie HALO do obsługi co jest grane, a g***o jest grane, wszystko zgodnie z regulaminem !

 #382090  autor: pawelpp
 21 sty 2010, 23:39
osachorzow pisze:Te czterowierszowe "zdania" bez znaków interpunkcyjnych są bardzo trudne do czytania.
Te czterowierszowe "zdania" to nic w porównaniu z ortografią :). Jak "mugł" można tak napisać?! Analfabetyzm...

 #382093  autor: rogmaniek
 21 sty 2010, 23:51
otefalo pisze:Witam na początku zacznę od tego że w skrócie play to najgorsza możliwa sieć w skrócie powiedziawszy.Uważam tak ponieważ miałem telefon w każdej siedzi abonamenty około 60-80 zł a teraz mam play i powiem że bardzo bardzo tego żałuje bo w porównaniu do innych sieci całkowicie we wszystkim wysiada.Zwabił mnie tylko tym że na początku była bardzo dobra niby oferta ,dobry telefon itp.Ale potem same problemy 1.Obsługa klienta całkowity szajs.2.minuty nie przechodzą.3to co najbardziej mnie zryło czyli.Pewnego dnia chciałem sobie zamówić play online zadzwoniłem zamówiłem no i przyszło ale mi nie pasowało i odesłałem,jak rozmawiałem z tą osobą z tego tam całego biura zaproponowano mi niby dobrą ofertę 500mb tam za 15 bla bla wiec zamówiłem wszystko miało być dobrze no i używałem.Po paru dniach sprawdzam stan konta a tam 200zl ponad mój abonament,wiec dzwonie do tego całego biura i mówię jak jest a tam jak młoda sucz muywi do mnie że to za internet ,ale ja jej mówię przecierz mam pakiet a ona na to prosto ale to działa tylko na sieci play i się nieda nic zrobić ha ha no i co ...nic ha ha.4.Ale to nie wszystko odesłałem ten Internet 3miesiące temu a niedawno przychodzi mi taki rachunek..;80zł mój abonamet+140złplay online+200zl za niby ten internet ha ha ha śmieszy mnie to chodziarz nie mam całkowicie hajsu na ten rachunek który wynosi 420 złoty ale wiem jedno że nigdy prze nigdy niechcem mieć nic wspólnego z tą siecią i każdy kto sie zastanawia nad tą siecią niech nie patrzy na bardzo dobrą ofertę poczontkową bo potem napeno będzie bardzo bardzo tego żałował.;dobrze wam radzę trzymajcie się daleko od tej sieci.
Nie mogę, jaka tragedia, ale ten Twój tekst! Błąd na błędzie, a do tego żale o niewiadomo o co!!! Człowieku regulaminy, w tym także promocji czyta się. Tam jest łopatologicznie wytłumaczone, kiedy te pakiety obowiązują. Więcej takich "mądrych" jak Ty, a w tym kraju będzie "weselej" :x

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #382099  autor: osachorzow
 22 sty 2010, 00:33
pawelpp to też w pierwszym zdaniu proponuję przeprosić się ze słownikiem ortograficznym bo też mnie skręca jak widzę taką pisownię :) Choć w sumie to nie ma się co dziwić... nawet dziennikarze, którzy w mojej ocenie powinny mówić piękną polszczyzną, robią takie straszne błędy, że się słuchać odechciewa. Czytanie też wielu boli stąd potem takie problemy jak ma otefalo - bo się czytać regulaminu nie chciało ;)

 #382108  autor: kerim36
 22 sty 2010, 08:57
otefalo,

sam dales ciala, ale oczywiscie winny jest tylko Play i moze nawet reszta swiata. Pozostaje zaplacic rachunek i na przyszlosc juz wiesz jak dzialaja pakiety w Play.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #382131  autor: osachorzow
 22 sty 2010, 12:20
To może w ramach własnej ochrony tak poprowadzić rozmowę z nagrywanym konsultantem:

my: rozmowa jest nagrywana?
konsultant: tak
my: i Pan o tym wie i nie ma nic przeciwko temu?
konsultant: tak

no i chyba problem z głowy ;) Balansuje to może na granicy bo w sumie o innym nagrywaniu myślimy my a o innym konsultant... ale w końcu to chyba bez różnicy, bo my i operator nagrywany tę samą rozmowę!

 #382133  autor: lukaszw
 22 sty 2010, 12:31
Podobno w PLAY rozmowy potrafia zaginac w niewyjasnionych okolicznosciach

 #382134  autor: play4you2
 22 sty 2010, 12:39
lukaszw pisze:Podobno w PLAY rozmowy potrafia zaginac w niewyjasnionych okolicznosciach
Powiem szczerze, że jeszcze mi się nie zdarzyło odkąd pracuję w Play, aby jakaś rozmowa "zaginęła". Nie twierdzę jednak, że z całą pewnością nigdy tak się nie zdarzyło. Po prostu ja się z takim przypadkiem nie spotkałem. Jeżeli nawet jakaś rozmowa się nie nagrała, to na pewno nie z celowego działania Play, a z powodu błędu systemu, który mógł nie zadziałać w danej chwili, choć szczerze w to wątpię, aby taka sytuacja miała miejsce.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #382156  autor: absolon
 22 sty 2010, 14:50
Witam!

W temacie który rozpocząłem tutaj (strona 38) chciałem Was tylko poinformować że anulowano przenoszenie mojego numeru (sprawdzałem dzwoniąc do Orange).
Po odpowiedziach tutaj na forum (dziękuje wszystkim) i własnych przemyśleniach myślę że to babeczka z obsługi była delikatnie mówiąc mało obrotna.

Jestem trochę zrażony do Play ale zastanawiam się czy za jakiś czas nie zrobię drugiego podejścia (bo w Orange nie mogę już dłużej siedzieć - gł. ze względu na chore ceny Internetu).

P.S.
Swoją drogą zastanawiam się czy nie byłoby bezpieczniejszym najpierw przypisanie numeru abonenta do nowej karty sim itd. Dopiero po zakończonym sukcesem procesie podsuwać klientowi pełnomocnictwo?

 #382185  autor: pawelpp
 22 sty 2010, 17:44
play4you2 pisze:z powodu błędu systemu
W Play to wyjątkowo częste... :-)
Ale teraz dojść uszczypliwości. Dodam, że nagrywanie rozmów często bywa awaryjne. Składa się na to szereg czynników. W tej kwestii bronię Play, ale tylko w tej :)

 #382198  autor: otefalo
 22 sty 2010, 18:47
Bardzo was wszystkich przepraszam ale pisałem te wiadomości bardzo szybko i bardzo nie miałem czasu żeby to potem sprawdzać,bo nie pisałem dyktanda tylko chciałem coś powiedzieć.A tak wogle to powtarzam to co mówiłem że miałem telefon w każdej sieci i w żadnej tak lipnie nie było,tym bardziej nie było problemów.Ogólnie teraz myślę że plus jest najlepszy,a na pewno obsługa klienta.

 #382296  autor: yogurcik
 23 sty 2010, 08:59
do poczytania Nie ważne kto ma racje. Ale jak zawsze postawa na reklamacje jest żenująca !!!

 #382325  autor: play4you2
 23 sty 2010, 12:20
yogurcik pisze:do poczytania Nie ważne kto ma racje. Ale jak zawsze postawa na reklamacje jest żenująca !!!
Posłuchajcie, tu nie chodzi już o tą reklamację (swoją drogą, rzeczywiście wyjaśnienia nie były dokładne). Sprawa jest bardziej złożona. Iphone, jak napisał autor artykułu, jest telefonem mocno multimedialnym. Zgadzam się co do tego, że praktycznie każda ingerencja w telefonie wiąże się z połączeniem z Internetem. Ten telefon posiada wiele aplikacji, które mimo wyłączonego dostępu APN z automatu, uruchamiają go jednak przy choćby otwarciu którejkolwiek z nich. Mam taką radę (podobnie jak autor artykułu), jeżeli decydujecie się już na Iphonea, a tym bardziej w Abonamencie, wykupcie lepiej paczkę megabajtów. Nie narazi to Was na nieprzewidziane koszta. Podkreślam jednak, że te koszta są naliczane prawidłowo, za każde połączenie z siecią. W One Play wszelkie aktywności z internetem rozliczane są poza Abonamentem (tak dla przypomnienia). W momencie złożenia reklamacji na wysokość faktury, rzeczywiście będzie ona uznana za niezasadną.

Co do mozliwości zablokowania połączeń z internetem ze strony sieci. Taka mozliwość istnieje, jednak miejcie wówczas na uwadze to, że sami już z całą pewnością nie będziecie mogli uruchomić tego internetu. Dodatkowo, wiadomości MMS mogą wam również wtedy nie działać, gdyż jak wiecie, do prawidłowego wysyłania tych wiadomości musi być ustawiony APN (punkt dostępu), który związany jest nieodłącznie z internetem. Tak więc, jeśli ktoś wcześniej złoży dyspozycję wyłączenia internetu ze strony sieci, a później reklamację, że nie może wysyłać i odbierać wiadomości MMS, to ona również będzie uznana za niezasadną. Inna sprawa, że osoba rozpatrująca wcześniejszą dyspozycję wyłączenia internetu, powinna poinformować Klienta, że wyłączenie sieci z pozycji Operatora, będzie wiązało się z takimi utrudnieniami. Jednak nawet jak nie udzieli takiej informacji, to co najwyżej osobie składającej reklamację na wiadomości MMS zostanie przyznana racja, że konsultant nie udzielił takiej informacji, natomiast reklamacja z tytułu samych wiadomości nadal pozostanie niezasadna.

Mam nadzieję, że udało mi sie trochę wam to wyjaśnić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #382329  autor: maniek
 23 sty 2010, 12:47
yogurcik pisze:do poczytania Nie ważne kto ma racje. Ale jak zawsze postawa na reklamacje jest żenująca !!!
Bo jak sie bierze Iphonea to z pakietem internetowym. To telefon multimedialny i bez internetu nic nie znaczy. U kazdego z operatorow nie uznaja reklamacji. Jak sie nie wie takich rzeczy to od jabłuszka trzeba trzymac sie z daleka. Tlumacze to od samego poczatku- operator nie musi o tym informowac bo przeciez zarabia na uslugach.
  • Strona 32 z 64
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 64
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 64