• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 31 z 244
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 244

 #418361  autor: pib84
 21 lip 2010, 13:52
play4you2 dziekuję za odpowiedź.
Może UKE coś wyjaśni.
A swoją drogą to ta część forum rozwija się bardzo dynamicznie, co chyba świadczy tylko o jakości obsługi klienta w Play :-(
Pozdrawiam

 #418374  autor: play4you2
 21 lip 2010, 14:26
weissmann pisze:Rozumiem że po napisaniu w/w zgłoszenia na Play24, zostanie założona blokada na w/w przeze mnie numery.
Blokada zostanie założona na wszystkie usługi premium. Nie ma możliwości wybrania "konkretnych" numerów. W tym przypadku, blokada będzie również dla np. bezpłatnych numerów "0 - 800" (o ile jakaś firma udostępniłaby takie połączenie z komórek)
weissmann pisze:I jeszcze pytanie do P4Y2, czym będzie skutkować próba wysłania SMS/MMS czy zadzwonienia na numery objęte blokadą?
Niestety, trudno mi jest Ci na to odpowiedzieć, ponieważ jak do tej pory nie było takiego zdarzenia. Sprawa najwidoczniej byłaby rozpatrywana indywidualnie, drogą reklamacyjną.
weissmann pisze:Rozumiem, że taka próba będzie nieskuteczna i żadnych kosztów się nie poniesie?
Tak. W momencie prawidłowo założonej blokady, nie powinno nastąpić żadne połączenie lub jakakolwiek aktywność z usługami Premium.
pib84 pisze:rozwija się bardzo dynamicznie, co chyba świadczy tylko o jakości obsługi klienta w Play
Ja bym raczej powiedział, że macie do mnie tyle pytań, niż kwestia obsługi Klienta (choć to również). Niemniej jednak, jestem tu po to, aby odpowiadać na wasze pytania (taki super mini BOK :-D). Gdyby nie "dyskusje", które mają tu też miejsce (oczywiście nie mam nic przeciwko temu), to liczba stron byłaby znacznie mniejsza. Biorąc pod uwagę tylko opcję pytanie - odpowiedź, z pewnością by było znacznie mniej stron.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418380  autor: pozycz1
 21 lip 2010, 15:26
play4you2 pisze:
pozycz1 pisze:Witam, mam pewien problem z wasza siecia

Ja sugeruję Ci, abyś na początku sprawdził telefon, posiadane aplikacje i wszystkie ustawienia, jakie w nim masz. Zwróć się ewentualnie o pomoc do któregoś z naszych Sprzedawców w Salonie.

wyłaczenie nie zabardzo wchodzi w gre poniwaz kozystam czasmi z uslugi mms ( potrzebna w pracy bo jak wspominalem telefon i abo jest z play dla firm) a na telefonie nie ma nic wecje niz to co daliscie mi w salonie wiec pytam co mi pobiera te dane?

PS. a czy jesli zablokuje polaczenie internetowe w abo. to bede mogl kozystac z wideo rozmowy ( kolejna potrzebna rzeczy w pracy) i czy to jest dodatkowo naliczane czy rozlicza sie w ramach abo. ?

 #418403  autor: play4you2
 21 lip 2010, 17:30
pozycz1 pisze:PS. a czy jesli zablokuje polaczenie internetowe w abo. to bede mogl kozystac z wideo rozmowy ( kolejna potrzebna rzeczy w pracy) i czy to jest dodatkowo naliczane czy rozlicza sie w ramach abo. ?
Jak wspomniałem, może spowodować utrudnienia, co nie oznacza że musi. Generalnie jak Masz telefon od nas, i nic nie wgrywałeś, to nie powinieneś mieć żadnego samoczynnego połączenia. No chyba, że masz np. nawigację. Niestety, teraz nie jestem Ci w stanie powiedzieć, co masz a czego nie. Udaj się do Salonu, być może tamCi powiedzą, dlaczego masz autopołączenia z internetem. Możliwe, że jak coś sprawdzałeś, to niechcący sam coś uruchomiłeś w telefonie, co powoduje samoczynne połączenia z internetem. Warto to sprawdzić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418409  autor: user_delete19
 21 lip 2010, 17:50
TrustNoOne pisze:@ P4Y - mam taką małą propozycję
To ja się przyłączę - czy na stronie play24 mogła by być podawana *data* ważności poszczególnych pakietów/usług? Takie informacje dostępne są via play24 z poziomu telefonu (przy używaniu wap) i krótkich kodów. Nie wiem, czemu nie ma ich na normalnej stronie www :(

 #418417  autor: play4you2
 21 lip 2010, 18:54
lwiczek pisze:To ja się przyłączę - czy na stronie play24 mogła by być podawana *data* ważności poszczególnych pakietów/usług?
W tym przypadku obawiam się, że taka zmiana nie nastąpi, ponieważ są ściśle określone do tego Regulaminy. W Regulaminach jest zazwyczaj informacja, że coś jest "do odwołania". Z tego powodu, określenie daty Pakietu na www, wykluczałoby informację dostępną w Regulaminie. Byłoby to sprzeczne z zawaryymi informacjami.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418426  autor: Rezo
 21 lip 2010, 19:31
Od pewnego czasu znów dostaję info o nieodebranym połączeniu w formie USSD zamiast zwykłego smsa. Czy to oznacza że Play powrócił do poprzedniej (uciążliwej) formy informowaniu o nieodebranych połączeniach?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #418428  autor: osachorzow
 21 lip 2010, 19:34
play4you2, lwiczkowi zapewne chodzi o termin ważności pakietów już wykupionych przez abonentów, a nie o datę ważności promocyjnych ofert ;)

Mam nadzieję, że Twoja błędna interpretacja wynika z przegrzania, a nie zaraziłeś się od kolegów i koleżanek z OK tą paskudną chorobą która masowo występuje i zwie się 'problemy z czytaniem ze zrozumieniem' ;)

 #418434  autor: play4you2
 21 lip 2010, 20:43
osachorzow pisze:play4you2, lwiczkowi zapewne chodzi o termin ważności pakietów już wykupionych przez abonentów, a nie o datę ważności promocyjnych ofert
No fakt, wybacz :oops:. Mała wpadka :P. Rzeczywiście to pewnie o to mu chodziło. Ok, Iwiczek, sprawę przekazuję ponownie (już kiedyś to zgłaszałem).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418456  autor: user_delete19
 21 lip 2010, 22:42
Tak - dokładnie chodziło mi o to do kiedy dany pakiet/środki są ważne (na przykład konto premium, darmowe sms, wykupione megabajty, stan darmowy, etc (: )

 #418462  autor: DanielR
 21 lip 2010, 23:34
play4you2 - zapewne się powtórzę, już ktoś kiedyś o tym pisał (i to chyba nawet kilka osób - w tym lwiczek).

Jeżeli aktywujemy jakikolwiek pakiet (czy to przez krótki kod, USSD Play 24 Menu, czy przez internetowe Play24), to każda aktywacja powinna być potwierdzona SMS-em, najlepiej o następującej (lub podobnej) treści:
Pakiet minut do sieci Play i stacjonarnych zostal aktywowany. Minuty mozesz wykorzystac do: 31.07.2010, do godziny: 23:59:59.
Lub coś w tym stylu.

Tuż przed końcem ważności danego pakietu - 2, 3 dni - (o ile go o oczywiście wcześniej nie wykorzystamy), każdorazowo powinien przyjść kolejny SMS (najlepiej o rozsądnej porze), o mniej więcej takiej treści:
Za dwa (trzy) dni uplywa okres waznosci pakietu minut do sieci Play i sieci stacjonarnych.
Oprócz tego Stan Darmowy powinien być aktywowany automatycznie po każdym doładowaniu 30 złotowym. A do tego oczywiście powinny stosować się do tej oferty powyższe SMS-y informacyjne.

Czy to aż tak trudne!?


Co do treści komunikatów w SMS-ach pozostawiam wolną rękę pozostałym użytkownikom FORUM, może dopracują ("dopieszczą") ich treść. Minie się już dziś nie chcę.
Ważne jest dla mnie "jedynie" to aby być kolejnym głosem, który dostrzega, sygnalizuje problem i pragnie / wymaga poprawy ze strony Play. :wink:

 #418484  autor: pawelpp
 22 lip 2010, 09:54
jojo pisze: Czy to aż tak trudne!?
Oczywiście, że tak :). Proste - nie pamiętasz kiedy SD się kończy, jesteś do niego przyzwyczajony, dzwonisz, a pieniążki lecą na konto Play. O ile na rękę Play jest skusić ciebie do przeniesienia numeru/kupienia aktywacji właśnie przez SD, o tyle nie na rękę jest ciebie informować o tym, że SD się kończy. Ja nie znam sieci, która w ten sposób oddawałaby strzał we własną stopę.

 #418486  autor: Ruben
 22 lip 2010, 09:57
Rezo pisze:Od pewnego czasu znów dostaję info o nieodebranym połączeniu w formie USSD zamiast zwykłego smsa. Czy to oznacza że Play powrócił do poprzedniej (uciążliwej) formy informowaniu o nieodebranych połączeniach?
Niestety zauważyłem to samo.

Pod prośbą jojo podpisuję się rękami i nogami. Takie rozwiązania stosują inni operatorzy więc nie jest to trudne chyba a nie uwierzę, że Play ma gorszą kadrę. ;-)

 #418493  autor: pozycz1
 22 lip 2010, 10:25
play4you2 pisze:
pozycz1 pisze:PS. a czy jesli zablokuje polaczenie internetowe w abo. to bede mogl kozystac z wideo rozmowy ( kolejna potrzebna rzeczy w pracy) i czy to jest dodatkowo naliczane czy rozlicza sie w ramach abo. ?
Jak wspomniałem, może spowodować utrudnienia, co nie oznacza że musi. Generalnie jak Masz telefon od nas, i nic nie wgrywałeś, to nie powinieneś mieć żadnego samoczynnego połączenia. No chyba, że masz np. nawigację. Niestety, teraz nie jestem Ci w stanie powiedzieć, co masz a czego nie. Udaj się do Salonu, być może tamCi powiedzą, dlaczego masz autopołączenia z internetem. Możliwe, że jak coś sprawdzałeś, to niechcący sam coś uruchomiłeś w telefonie, co powoduje samoczynne połączenia z internetem. Warto to sprawdzić.

Ale czy jestes mi w stanie powiedziec czy polaczenia wideorozmowy naliczane sa jakies KB z internet bo jesli nie to juz dzis moge zalozyc blokade na internet w abonameci i tyle.

No wlasnie nie powinienm miec takich polaczenie, a jednak od momentu zakupu ma jakies dziwne polaczenie po 10kb. Telefon faktycznie jest z GPS ale z niego nie kozystam to wszystko jest dosyc dziwne.

Udac do salonu to sie moge faktycznie tylko nie wiem po co kompetencja dziewczyn w salonie jest co najmniej do d@@y, gdy pytalem sie o blokade internetu powiedzily ze sie nie da a ty mowisz ze sie da, moze warto zainwestowac w cykl szkoleni dla pracownikow salonow.

 #418501  autor: DanielR
 22 lip 2010, 11:24
Mam takie małe pytanko.

Wczoraj wysłałem 4 MMS-y na inny numer w sieci Play. Oba numery są we Fresh'u.
Na obu telefonach mam aktywną zarówno opcję Potwierdzenie odczytu, jaki Potwierdzenie dostarczenia, profil oczywiście też jest właściwy - MMS.
O co mi chodzi.
MMS-y wysyłam baaarrrdzo rzadko (ostatnie kilka miesięcy temu), jednak z tego co pamiętam, gdy poprzednio je wysyłałem, osoba która je odbierała nic za to nie płaciła.
Teraz byłem pewien, że (przy tych samych ustawieniach MMS) będzie dokładnie tak samo.
Jakże się zdziwiłem, gdy z konta osoby odbierającej ubyło 76 gr.

I teraz pytanie - czy było tak od zawsze w Play (przy tych ustawianiach), czy od niedawna Play pobiera opłatę (również od osoby odbierającej MMS-a) - nie wiem - za Potwierdzenie odczytu...?

 #418503  autor: Logith
 22 lip 2010, 11:27
pozycz1 pisze:
play4you2 pisze:
pozycz1 pisze:PS. a czy jesli zablokuje polaczenie internetowe w abo. to bede mogl kozystac z wideo rozmowy ( kolejna potrzebna rzeczy w pracy) i czy to jest dodatkowo naliczane czy rozlicza sie w ramach abo. ?
Jak wspomniałem, może spowodować utrudnienia, co nie oznacza że musi. Generalnie jak Masz telefon od nas, i nic nie wgrywałeś, to nie powinieneś mieć żadnego samoczynnego połączenia. No chyba, że masz np. nawigację. Niestety, teraz nie jestem Ci w stanie powiedzieć, co masz a czego nie. Udaj się do Salonu, być może tamCi powiedzą, dlaczego masz autopołączenia z internetem. Możliwe, że jak coś sprawdzałeś, to niechcący sam coś uruchomiłeś w telefonie, co powoduje samoczynne połączenia z internetem. Warto to sprawdzić.

Ale czy jestes mi w stanie powiedziec czy polaczenia wideorozmowy naliczane sa jakies KB z internet bo jesli nie to juz dzis moge zalozyc blokade na internet w abonameci i tyle.

No wlasnie nie powinienm miec takich polaczenie, a jednak od momentu zakupu ma jakies dziwne polaczenie po 10kb. Telefon faktycznie jest z GPS ale z niego nie kozystam to wszystko jest dosyc dziwne.

Udac do salonu to sie moge faktycznie tylko nie wiem po co kompetencja dziewczyn w salonie jest co najmniej do d@@y, gdy pytalem sie o blokade internetu powiedzily ze sie nie da a ty mowisz ze sie da, moze warto zainwestowac w cykl szkoleni dla pracownikow salonow.

Pozycz1
Ja wychodzę z założenia, że pracownik salonu Play głównie sprzedaje usługi telekomunikacyjne. Powinien wiedzieć jak włożyć do telefonu kartę SIM, włączyć/wyłączyć usługi i mieć jakieś pojęcie o zasięgu.. itd. Ale chyba oni nie mają obowiązku znać się na wszystkich telefonach (szczególnie tych skomplikowanych) No z drugiej strony to sprzedają te telefony, wiec już sam nie wiem. Jestem pewien, że to kwestia jakiegoś programu Co to za telefon? Może po prostu aktualizuje pogodę, wiadomości czy coś podobnego. Jeżeli nie to, to chyba warto udać się do jakiegoś sklepu/komisu niewielkiego gdzie jest ktoś znający się na telefonach i by powiedział co może pożerać dane pakietowe.

Pozdrawiam.

Obrazek
Obrazek

 #418512  autor: play4you2
 22 lip 2010, 12:21
jojo pisze:Teraz byłem pewien, że (przy tych samych ustawieniach MMS) będzie dokładnie tak samo.
Jakże się zdziwiłem, gdy z konta osoby odbierającej ubyło 76 gr.
Trudno mi to jest teraz tak na szybko zweryfikować, ale przy prawidłowych ustawieniach, osoba odbierająca nie powinna nic za to zapłacić. To co opisujesz wygląda tak, jakby dana osoba pobierała tą wiadomość z serwera a za to już zapłaci (transmisja danych). Jednak to jest moja luźna uwaga i nie poparta żadnymi weryfikacjami. Jakby co, to zgłoś to do nas, aby sprawdzili. Jednak mimo wszystko "w ślepo" podejrzewam, że jednak jest coś z ustawieniami u odbiorcy.

[ Dodano: 2010-07-22, 12:33 ]
Rezo pisze:Od pewnego czasu znów dostaję info o nieodebranym połączeniu w formie USSD zamiast zwykłego smsa.
W zasadzie już nie powinieneś otrzymywać takiego powiadomienia w formie USSD. Zgłoś to do nas, aby to sprawdzili.
jojo pisze:Czy to aż tak trudne!?
Oczywiśćie, trudne może i nie jest, jednak pewne zmiany nie mogą być wprowadzone ze względu na Regulaminy.
pozycz1 pisze:Ale czy jestes mi w stanie powiedziec czy polaczenia wideorozmowy naliczane sa jakies KB z internet bo jesli nie to juz dzis moge zalozyc blokade na internet w abonameci i tyle.
Te rozmowy są rozliczane z Pakietu Złotówek (lub innego Salda, jakie masz w Abonamencie). Z całą pewnością nie jest potrzebny do tego internet.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418533  autor: pawelpp
 22 lip 2010, 13:32
play4you2 pisze:
jojo pisze:Czy to aż tak trudne!?
Oczywiśćie, trudne może i nie jest, jednak pewne zmiany nie mogą być wprowadzone ze względu na Regulaminy.
Trzeba było tak napisać regulaminy :). Upieram się przy tym, że Play nie zamierza ułatwiać życia swoim użytkownikom tylko ze względu na kase.

 #418538  autor: DanielR
 22 lip 2010, 13:52
play4you2 pisze:Trudno mi to jest teraz tak na szybko zweryfikować, ale przy prawidłowych ustawieniach, osoba odbierająca nie powinna nic za to zapłacić. To co opisujesz wygląda tak, jakby dana osoba pobierała tą wiadomość z serwera a za to już zapłaci (transmisja danych). Jednak to jest moja luźna uwaga i nie poparta żadnymi weryfikacjami. Jakby co, to zgłoś to do nas, aby sprawdzili. Jednak mimo wszystko "w ślepo" podejrzewam, że jednak jest coś z ustawieniami u odbiorcy.
OK, pewnie, że to zgłoszę, chociaż za bardzo mi się nie chce. :-D

Mogę jedynie dodać, że wysyłając MMS-y ja cały czas byłem w zasięgu macierzystym sieci Play, natomiast odbierający je telefon (prawe) cały czas korzystał z roamingu i z opcji ręcznego pobierania MMS.
Gdy zorientowałem się, że pobiera mi kasę, chciałem sprawdzić jak to wygląda, gdy przełączę się na pobieranie automatyczne, a później już w ogóle na zasięg macierzysty Play.
Niestety nic się nie zmieniło. Za każdym razem wsiąkało u odbierającego 0,19 gr.
Oczywiście przy odbiorze MMS-a uaktywniała się ikonka świadcząca o jakiejś formie transmisji danych (odrób MMS-a), zresztą na terminalu z którego wysyłałem MMS-a też taka ikonka się uaktywnia, ale przecież to naturalne.

Profil MMS jest oryginalny, ściągnięty z Waszej strony i tak jak wcześniej już pisałem, dokładnie tak samo wysyłałem MMS-y jeszcze kilka miesięcy temu, z tych samych terminali, wtedy odbierający nic za to nie płacili.

No nic , wyślę Wam to zgłoszenie, zobaczymy... :? :(
  • Strona 31 z 244
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 244
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 244