• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #489162  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 13:23
Ja rezygnację z umowy na abonament za 1 zł na czas nieokreślony wysyłałem na korespodencyjny, innej drogi nie ma.
Bo osobny adres obowiązuje dla rezygnacji z aktualnej umowy, a osobny dla zwrotu zamówienia!

 #489163  autor: tytanowy_janusz
 14 lip 2011, 13:25
Karlos20 pisze:
tytanowy_janusz pisze:Karlos20, Nie. Od zwrotów jest oddzielny dział. Tam jest magazyn z telefonami, tam drukują faktury itp.
W regulaminie zawierania umów na odległość jest podany adres z Mineralną.
Korespondencyjny służy do reklamacj, skarg i innych pierdól, które muszą mieć forme listowną. Akurat tyle pamiętam z mojego szkolenia w P4 ;)
Ja rezygnację z umowy na abonament za 1 zł na czas nieokreślony wysyłałem na korespodencyjny, innej drogi nie ma.
Ale tam nie ma telefonu. Poza tym rezygnacja i odstąpienie to 2 różne terminy prawne.
Rezygnacja to rozwiązanie istniejącej umowy. Tym bardziej w LongPlay One (czy jakoś tak się to nazywało) gdzie umowa była na czas nieokreślony. Tutaj koleżanka odsyła z powrotem dokumenty i telefon tam, skąd niedawno przyszły. Telefon od razu będą mogli przepakować i dać innemu klientowi. Nie oszukujmy się, ale tak jest. Jakiś czas temu odbierałem Galaxy Tab z Orange i po zerwaniu plomby na kartoniku okazało się, że była naklejona na drugą, wcześniej zerwaną plombę.

Mineralna po raz 1., po raz 2., i... przegłosowane. Kaczuszka jeśli jeszcze nie poszłaś na pocztę, to biegnij i wysyłaj wszystko na adres wskazany w regulaminie, jak i samym druku odstąpienia.

Nokia 6310i-Nokia 3310-SE T230i-Nokia 3510i-Siemens C65-Siemens S65-SE K510i-SE C702-Nokia N81-Nokia N82-Nokia 5530XM-SE XPeria X10-Samsung GT-S8500-HTC Desire-LG Black-SGS 2-Lumia 800-Motorola Atrix

 #489164  autor: play4you2
 14 lip 2011, 13:25
kaczuszka793 pisze:a wiesz na jaki adres mam to wysłać?
Powinnaś miec ten adres na formularzu zwrotów, który dostałaś razem z przesyłką. Właśnie pod ten adrs wyślij całą paczkę. Sugeruję listem poleconym albo za potwierdzeniem odbioru, aby nie zaginęła na poczcie lub u innego dostawcy. Zapoznaj się jeszcze dokładnie z warunkami odstąpienia od Umowy i postępuj według dostarczonych informacji. Z pewnością musisz zamieścić WSZYSTKIE akcesoria jakie otrzymałaś od nas poprzez kuriera.

Na przyszłość, zgłaszaj takie tematy lub inne kwestie w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Działam tam na codzień i szybciej mogę Ci w ten sposób pomóc. Ogólnie nie przeszukuję trmatów na forum, gdyż po to jest właśnie utworzony ten wątek, aby zgłaszać tego typu przypadki.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #489166  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:30
Wysłane na Mineralną :) to się uśmiałam... " Przegłosowane..." :P haha

 #489167  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 13:30
kaczuszka793 pisze:Ha ha to sie uśmiałam :) " przegłosowane.. " :) hehe
Wysłane na Mineralną :) Teraz oczekiwanie na odpowiedz ;-)
Dziekuje , bardzo mi pomogliście :)
a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słów :-D i ta ich nie wiedza....
To nie nowość, że Obsługa Klienta wprowadza ludzi w błąd - żeby od Play'a nie uciekać (rezygnować).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489168  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:30
play4you2 pisze:
kaczuszka793 pisze:a wiesz na jaki adres mam to wysłać?
Powinnaś miec ten adres na formularzu zwrotów, który dostałaś razem z przesyłką. Właśnie pod ten adrs wyślij całą paczkę. Sugeruję listem poleconym albo za potwierdzeniem odbioru, aby nie zaginęła na poczcie lub u innego dostawcy. Zapoznaj się jeszcze dokładnie z warunkami odstąpienia od Umowy i postępuj według dostarczonych informacji. Z pewnością musisz zamieścić WSZYSTKIE akcesoria jakie otrzymałaś od nas poprzez kuriera.

Na przyszłość, zgłaszaj takie tematy lub inne kwestie w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Działam tam na codzień i szybciej mogę Ci w ten sposób pomóc. Ogólnie nie przeszukuję trmatów na forum, gdyż po to jest właśnie utworzony ten wątek, aby zgłaszać tego typu przypadki.
Ok na przyszłość będę wiedzieć :) Dziękuje.

 #489169  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 13:30
kaczuszka793 pisze:a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słów :-D i ta ich nie wiedza....
Nie oszukujmy się, wiedza Biura Obsługi jest z reguły o wiele mniejsza niż tutejszych forumowiczów.

Skoro zwrot już wysłany, to czekaj na odpowiedź w tej sprawie. A w międzyczasie, tak jak już wcześniej radzono, napisz na spokojnie reklamację na konsultantów, którzy tak kierowali tą sprawą - po pierwsze na sprzedawcę z telesales, po drugie na pracownika salonu.

 #489171  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 13:32
mkowalski pisze:
kaczuszka793 pisze:a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słów :-D i ta ich nie wiedza....
Nie oszukujmy się, wiedza Biura Obsługi jest z reguły o wiele mniejsza niż tutejszych forumowiczów.

Skoro zwrot już wysłany, to czekaj na odpowiedź w tej sprawie. A w międzyczasie, tak jak już wcześniej radzono, napisz na spokojnie reklamację na konsultantów, którzy tak kierowali tą sprawą - po pierwsze na sprzedawcę z telesales, po drugie na pracownika salonu.
Nie warto się z telesales użerać, to dłuzej potrwa, niż ten zwrot paczki z dokumentami...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489173  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:33
Najchętniej bym na wszystkich zgłosiła, zaczynając od TelePani, po Panią z salonu i kończąc na tej co mi podaje zły adres... Wrrr...
Gdyby nie Wy to bym nic nie wiedziała... :|

 #489174  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 13:33
Karlos20 pisze: Nie warto się z telesales użerać, to dłuzej potrwa, niż ten zwrot paczki z dokumentami...
Eh. Zwrot to osobna sprawa - paczka została wysłana, więc trzeba tylko poczekać na wprowadzenie zwrotu do systemu.

Ale całej sprawy nie można tak zostawić - jeśli w rozmowie faktycznie była mowa o przedłużeniu umowy, to niech pracownik poniesie konsekwencje.

 #489175  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:34
oczywiście ze mkowalski masz racje...

[ Dodano: 2011-07-14, 13:36 ]
to sie teraz uśmiałam ;D
Dostalam sms o treści: " Ocen rozmowe z konsultantem Play wysylajac darmowy sms z cyfrą: 6-doskonale, 5-bardzo dobrze, 4- dobrze, 3przecietnie, 2-slabo, 9-trudno powiedziec.... haha :-D :-D :-D :-D

 #489178  autor: vh
 14 lip 2011, 13:38
kaczuszka793 pisze:Teraz kolejna sprawa, co z tą umową oryginalna? ja ją spakowalam! a ksero mam przy sobie... ? co zrobić
Hipotetyczna sytuacja. Odesłałaś umowę, od której odstępujesz i jej nie masz. Następnie operator twierdzi, że umowa jest ważna (ma u siebie kopię z Twoim podpisem, Ty jej nie masz), a Twoje odstąpienie nie wiadomo czego dotyczy.

 #489179  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 13:38
mkowalski pisze:Ale całej sprawy nie można tak zostawić - jeśli w rozmowie faktycznie była mowa o przedłużeniu umowy, to niech pracownik poniesie konsekwencje.
Zgadzam się z Tobą.
kaczuszka793 pisze:Dostalam sms o treści: " Ocen rozmowe z konsultantem Play wysylajac darmowy sms z cyfrą: 6-doskonale, 5-bardzo dobrze, 4- dobrze, 3przecietnie, 2-slabo, 9-trudno powiedziec.... haha
Lepiej tego esa im nie odsyłaj, bo będą dzwonić, "a dlaczego tak, a dlaczego tamto", jeśli zaznaczysz opcję 2-słabo.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489180  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:41
vh pisze:
kaczuszka793 pisze:Teraz kolejna sprawa, co z tą umową oryginalna? ja ją spakowalam! a ksero mam przy sobie... ? co zrobić
Hipotetyczna sytuacja. Odesłałaś umowę, od której odstępujesz i jej nie masz. Następnie operator twierdzi, że umowa jest ważna (ma u siebie kopię z Twoim podpisem, Ty jej nie masz), a Twoje odstąpienie nie wiadomo czego dotyczy.
nie rozumiem... no jednoznaczne że rezygnuje z tej umowy którą im wysłałam...

 #489181  autor: Quetzal
 14 lip 2011, 13:41
Czy będziesz chciała wyciągać konsekwencje od pracownika to już Twoja prywatna sprawa.

Chciałem napisać coś innego - nie wiem jak to wygląda ze wszystkich firmach, niemniej z tego co mi wiadomo u nas telesprzedaż kuleje.
Sam kilka lat temu przedłużałem umowę przez telefon (nie, nie w Play) i tylko sobie narobiłem problemów. Od tego czasu nauczyłem się załatwiać wszystko osobiście.

I na zakończenie prośba do administracji/moderatora czy kogoś innego władnego w tej sprawie.
Czy nie można by wydzielić osobnego wątku "Problemy z Eshop" i umieścić tam wszystkie tego rodzaju tematy.
Być może ostrzegło bo to potencjalne ofiary eshopów i skłoniło je do pójścia do salonu.

 #489182  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 13:42
juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!

 #489184  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 13:44
kaczuszka793 pisze:juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
No i prawidlowo :D

Zapraszam na ten temat na Telepolis: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52249
Tam można pisać o problemach z e-shopem PLAY.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489188  autor: rain86
 14 lip 2011, 13:55
juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
Ty już nie, ale ile osób niestety to jeszcze zrobi bo dostanie parę złotych taniej swój wymarzony telefon lub jakiś inny bonus, a później płacz i żal i wtedy to już do salonu - powinno być tak- załatwiałeś coś przez telefon to teraz przez telefon się użeraj :wink: Co nie zmienia faktu, że brak wiedzy konsultantów w salonach jest nagminny :|

Było: Mitsubishi Trium, Alcatel OT 311,511,Sony CMD-J5, Siemens SL45i,Nokia N-Gage, SE T610, SE J200, Motorola E398, Samsung E900, Nokia N73, Samsung F480, Nokia N82, N86, 5800, Omnia HD, SE C901, Wave 8500, 6303, N8, SGS II, Lumia 800, HTC 1S
Jest:ip4s

 #489190  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 13:56
rain86 pisze:powinno być tak- załatwiałeś coś przez telefon to teraz przez telefon się użeraj
Ale przecież obecnie tak właśnie jest ;)
Np. zamówiłeś telefon przez telesales, więc zwrotu trzeba dokonać tą samą drogą.

 #489194  autor: Quetzal
 14 lip 2011, 14:02
kaczuszka793 pisze:juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
Mądra decyzja, tylko pamiętaj o niej w przyszłości w odniesieniu do innych firm
Karlos20 pisze: Zapraszam na ten temat na Telepolis: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52249
Tam można pisać o problemach z e-shopem PLAY.
Ale widzisz Karlos problem dotyczy nie tyle Play ile samej formy telesprzedaży. Ja przykładowo tego typu problemy miałem w Erze.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7