Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Ale tam nie ma telefonu. Poza tym rezygnacja i odstąpienie to 2 różne terminy prawne.Karlos20 pisze:Ja rezygnację z umowy na abonament za 1 zł na czas nieokreślony wysyłałem na korespodencyjny, innej drogi nie ma.tytanowy_janusz pisze:Karlos20, Nie. Od zwrotów jest oddzielny dział. Tam jest magazyn z telefonami, tam drukują faktury itp.
W regulaminie zawierania umów na odległość jest podany adres z Mineralną.
Korespondencyjny służy do reklamacj, skarg i innych pierdól, które muszą mieć forme listowną. Akurat tyle pamiętam z mojego szkolenia w P4
Powinnaś miec ten adres na formularzu zwrotów, który dostałaś razem z przesyłką. Właśnie pod ten adrs wyślij całą paczkę. Sugeruję listem poleconym albo za potwierdzeniem odbioru, aby nie zaginęła na poczcie lub u innego dostawcy. Zapoznaj się jeszcze dokładnie z warunkami odstąpienia od Umowy i postępuj według dostarczonych informacji. Z pewnością musisz zamieścić WSZYSTKIE akcesoria jakie otrzymałaś od nas poprzez kuriera.kaczuszka793 pisze:a wiesz na jaki adres mam to wysłać?
To nie nowość, że Obsługa Klienta wprowadza ludzi w błąd - żeby od Play'a nie uciekać (rezygnować).kaczuszka793 pisze:Ha ha to sie uśmiałam" przegłosowane.. "
hehe
Wysłane na MineralnąTeraz oczekiwanie na odpowiedz
Dziekuje , bardzo mi pomogliście![]()
a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słówi ta ich nie wiedza....
Ok na przyszłość będę wiedziećplay4you2 pisze:Powinnaś miec ten adres na formularzu zwrotów, który dostałaś razem z przesyłką. Właśnie pod ten adrs wyślij całą paczkę. Sugeruję listem poleconym albo za potwierdzeniem odbioru, aby nie zaginęła na poczcie lub u innego dostawcy. Zapoznaj się jeszcze dokładnie z warunkami odstąpienia od Umowy i postępuj według dostarczonych informacji. Z pewnością musisz zamieścić WSZYSTKIE akcesoria jakie otrzymałaś od nas poprzez kuriera.kaczuszka793 pisze:a wiesz na jaki adres mam to wysłać?
Na przyszłość, zgłaszaj takie tematy lub inne kwestie w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0
Działam tam na codzień i szybciej mogę Ci w ten sposób pomóc. Ogólnie nie przeszukuję trmatów na forum, gdyż po to jest właśnie utworzony ten wątek, aby zgłaszać tego typu przypadki.
Nie oszukujmy się, wiedza Biura Obsługi jest z reguły o wiele mniejsza niż tutejszych forumowiczów.kaczuszka793 pisze:a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słówi ta ich nie wiedza....
Nie warto się z telesales użerać, to dłuzej potrwa, niż ten zwrot paczki z dokumentami...mkowalski pisze:Nie oszukujmy się, wiedza Biura Obsługi jest z reguły o wiele mniejsza niż tutejszych forumowiczów.kaczuszka793 pisze:a jeszcze wracając zadzwoniłam do biura obsługi powiedziałam o co chodzi, po czym tempa Pani powiedziała mi że prosze spojrzeć do góry na umowe i tam jest adres skąd przyszło... Mówie jej ze Taśmowa a ona to prosze tam wyslac:/ , ja mówie ale na stronie w regulaminie jest ewidentnie napisane ze na Mineralną... a ona NIE ...
Brak słówi ta ich nie wiedza....
Skoro zwrot już wysłany, to czekaj na odpowiedź w tej sprawie. A w międzyczasie, tak jak już wcześniej radzono, napisz na spokojnie reklamację na konsultantów, którzy tak kierowali tą sprawą - po pierwsze na sprzedawcę z telesales, po drugie na pracownika salonu.
Eh. Zwrot to osobna sprawa - paczka została wysłana, więc trzeba tylko poczekać na wprowadzenie zwrotu do systemu.Karlos20 pisze: Nie warto się z telesales użerać, to dłuzej potrwa, niż ten zwrot paczki z dokumentami...
Hipotetyczna sytuacja. Odesłałaś umowę, od której odstępujesz i jej nie masz. Następnie operator twierdzi, że umowa jest ważna (ma u siebie kopię z Twoim podpisem, Ty jej nie masz), a Twoje odstąpienie nie wiadomo czego dotyczy.kaczuszka793 pisze:Teraz kolejna sprawa, co z tą umową oryginalna? ja ją spakowalam! a ksero mam przy sobie... ? co zrobić
Zgadzam się z Tobą.mkowalski pisze:Ale całej sprawy nie można tak zostawić - jeśli w rozmowie faktycznie była mowa o przedłużeniu umowy, to niech pracownik poniesie konsekwencje.
Lepiej tego esa im nie odsyłaj, bo będą dzwonić, "a dlaczego tak, a dlaczego tamto", jeśli zaznaczysz opcję 2-słabo.kaczuszka793 pisze:Dostalam sms o treści: " Ocen rozmowe z konsultantem Play wysylajac darmowy sms z cyfrą: 6-doskonale, 5-bardzo dobrze, 4- dobrze, 3przecietnie, 2-slabo, 9-trudno powiedziec.... haha
nie rozumiem... no jednoznaczne że rezygnuje z tej umowy którą im wysłałam...vh pisze:Hipotetyczna sytuacja. Odesłałaś umowę, od której odstępujesz i jej nie masz. Następnie operator twierdzi, że umowa jest ważna (ma u siebie kopię z Twoim podpisem, Ty jej nie masz), a Twoje odstąpienie nie wiadomo czego dotyczy.kaczuszka793 pisze:Teraz kolejna sprawa, co z tą umową oryginalna? ja ją spakowalam! a ksero mam przy sobie... ? co zrobić
No i prawidlowokaczuszka793 pisze:juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
Ty już nie, ale ile osób niestety to jeszcze zrobi bo dostanie parę złotych taniej swój wymarzony telefon lub jakiś inny bonus, a później płacz i żal i wtedy to już do salonu - powinno być tak- załatwiałeś coś przez telefon to teraz przez telefon się użerajjuz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
Mądra decyzja, tylko pamiętaj o niej w przyszłości w odniesieniu do innych firmkaczuszka793 pisze:juz nigdy nie popełnie tego błędu, teraz zawsze będę załatwiąc wszystko w salonie!!
Ale widzisz Karlos problem dotyczy nie tyle Play ile samej formy telesprzedaży. Ja przykładowo tego typu problemy miałem w Erze.Karlos20 pisze: Zapraszam na ten temat na Telepolis: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52249
Tam można pisać o problemach z e-shopem PLAY.