• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33

 #395702  autor: fussy
 26 mar 2010, 18:09
Dzisiaj zadzwonił do mnie kolega, z którym planujemy przejście do Play w szerszej grupie. Niestety ostatnio zaczął narzekać, że na obrzeżach Łodzi nie daje się rozmawiać. Problemy ze zrozumieniem ma przede wszystkim współrozmówca. Ona ma telefon DUOS Szajsunga i nawet jak przeloguje się do PLUSa to po paru godzinach znów mu wraca Play. Więc zalogowanie ręczne do plusa nie rozwiązuje sprawy.
Dzisiaj miał złożyć reklamacje.

pzdr
-DAREK-

 #395719  autor: krzysiaq
 26 mar 2010, 21:18
niech kolega zmieni szajsunga na telefon. Ich telefony to straszne badziewie. Nie radzą sobie z jakością połączeń, ale są całkiem dobrze wykonane.

Jak masz obawy, kup fresha, włóż do swojej nokii i jedź na te obrzeża w łodzi i dzwoń do bólu. Sam się przekonasz że samsung nie radzi sobie z połączeniami i współrozmówca nie rozumie co się do niego mówi. Przerabiałem to z większością osób co mają samsungi. I żeby nie było, byłem jeszcze wtedy w plusie.

Nie popędzaj amnezji a'la Las Vegas Parano...

 #395722  autor: play4you2
 26 mar 2010, 21:24
Claudec pisze:play4you2, kiedy coś zrobicie z problemem logowania się do sieci Plus?
Drodzy Państwo, chcę powiedziec, że żadnej awarii, usterek, blokad nie ma. Wszelkie sprawy związane z zasięgiem zgłaszajcie bezpośrednio do naszego Rzecznika. Poniżej link do oficjalnej wypowiedzi Play w tej sprawie. To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie. Wszelkie sugestie i opinie proszę Was o składanie do naszego Rzecznika.

http://blogplay.pl/2010/03/100-km-bez-z ... -do-plusa/
ukefake pisze:Pytanie do Play4mersów: czy jest ktoś w firmie oprócz was kto potrafi kojarzyć fakty i zdaje sobie sprawę że traktowanie zgłoszeń klientów to szansa a nie kłopot?
Mimo że Możesz w to nie uwierzyc, to takich osób w firmie jest bardzo dużo. Tych, co uważacie za szkodliwych, jest raptem ułamek promilu. Niemniej jednak, ten ułamek promilu czasami przysłania pracę tych wszystkich mocno zaangażowanych i oddanych swojej pracy. Jednak dzięki Waszym opiniom i zgłoszeniom, możemy skutecznie przeciwdziałac i dążyc do tego, aby OK było w końcu takie, jak byście je chcieli widziec.

[ Dodano: 2010-03-26, 21:30 ]
pacman pisze:Nie winię samej sieci, chociaż to ona zatrudnia takich ludzi (weryfikacja, nadzór, procedury), ale z takimi praktykami kojarzyło mi się do tej pory Tele2...

Paczka z tego co wiem wysłana, kiedy przyjdzie mam (ta osoba) odmówić przyjęcia
Mam ogromną prośbę. Złóż oficjalną skargę na tego pracownika. Jeżeli pamiętasz jego dane, to świetnie, jeżeli nie, to podaj datę kiedy dzwoniono do Ciebie, przybliżoną godzinę i przede wszystkim numer telefonu na który dzwoniono. To bardzo ważne, gdyż dszięki takim informacjom będziemy mogli precyzyjnie odnaleźc tą rozmowę. Sakrgę Możesz złożyc nawet mailowo (nie naraża Cię to na żadne koszta).

Co do paczki, jeżeli jej nie zamawiałeś, oczywiście nie odbieraj jej w żaden sposób od kuriera (lub ta osoba która ją zamawiała).

Przepraszam Cię za to zdarzenie. Niemniej jednak, bardzo proszę, abyś złożył tą skargę o której mówiłem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395723  autor: widex
 26 mar 2010, 21:33
fussy pisze:Dzisiaj zadzwonił do mnie kolega, z którym planujemy przejście do Play w szerszej grupie. Niestety ostatnio zaczął narzekać, że na obrzeżach Łodzi nie daje się rozmawiać. Problemy ze zrozumieniem ma przede wszystkim współrozmówca. Ona ma telefon DUOS Szajsunga i nawet jak przeloguje się do PLUSa to po paru godzinach znów mu wraca Play. Więc zalogowanie ręczne do plusa nie rozwiązuje sprawy.
Dzisiaj miał złożyć reklamacje.
Sprawdź w innym telefonie.
Tutaj już thonka mnie opieprzył za mój post. Wyjaśniam: nie mam problemów z zasięgiem macierzystym. Zapytałem znajomych czy mają. Wszystko jak najlepiej. Zakichanym obowiązkiem jest zrozumieć, że mam swoje zdanie. Mi i znajomym działa bez zarzutu. Loguje się i do Plusa (jak mam słaby zasięg) i do Play.

 #395727  autor: Rezo
 26 mar 2010, 22:00
Zauważyłem dziś przykrą rzecz związaną z nową usługą w taryfie LongPlay: Taniej do 3 Wybranych numerów. Nie chodzi mi o minuty lecz o smsy. Okazuje się że smsy wysyłane na wybrany numer są płatne poza pakietem złotówek. Moim zdaniem to idiotyczne rozwiązanie i należałoby je jak najszybciej zmienić :!:

dodano: Sprawdziłem regulamin usługi Taniej z wybranymi numerami (z 16 marca 2010) i nie ma w nim słowa o zmianie rozliczania smsów wysyłanych do wybranych numerów poza pakietem złotówek. Nasuwa mi się pytanie - czy to błąd systemu czy coś innego...
Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 09:23 przez Rezo, łącznie zmieniany 2 razy.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #395731  autor: pacman
 26 mar 2010, 22:16
play4you2 pisze:
Claudec pisze:
[ Dodano: 2010-03-26, 21:30 ]
pacman pisze:Nie winię samej sieci, chociaż to ona zatrudnia takich ludzi (weryfikacja, nadzór, procedury), ale z takimi praktykami kojarzyło mi się do tej pory Tele2...

Paczka z tego co wiem wysłana, kiedy przyjdzie mam (ta osoba) odmówić przyjęcia
Mam ogromną prośbę. Złóż oficjalną skargę na tego pracownika. Jeżeli pamiętasz jego dane, to świetnie, jeżeli nie, to podaj datę kiedy dzwoniono do Ciebie, przybliżoną godzinę i przede wszystkim numer telefonu na który dzwoniono. To bardzo ważne, gdyż dszięki takim informacjom będziemy mogli precyzyjnie odnaleźc tą rozmowę. Sakrgę Możesz złożyc nawet mailowo (nie naraża Cię to na żadne koszta).

Co do paczki, jeżeli jej nie zamawiałeś, oczywiście nie odbieraj jej w żaden sposób od kuriera (lub ta osoba która ją zamawiała).

Przepraszam Cię za to zdarzenie. Niemniej jednak, bardzo proszę, abyś złożył tą skargę o której mówiłem.
Dziękuje za uwagę :smt006 Skarga leży w gestii tamtej osoby, danych nie pamięta a myślę, że nie będzie chciała się w to "bawić"(btw Play korzysta z własnych pracowników czy z outsourcingu w tej dziedzinie?).
Jeśli chodzi o przedłużenie umowy to nadal chyba pozostaje Play...tylko czy teraz czekać na paczkę i dopiero po odmowie jej odbioru iść do salonu, żeby przedłużyć umowę czy już teraz (np. jutro)? Paczka może przyjść pon-środa, a nie wiem kiedy kończą się jakieś oferty (urodzinowa na status do odwołania...) i czy ktoś będzie jeszcze sam dzwonił z propozycją umowy czy teraz trzeba się samemu wybrać? Bo czas na rozwiązanie umowy(złożenie pisma) mija w razie czego za ok 2 tygodnie, ale są święta i jeśli Play/pracownik ma w tej chwili przy danym numerze status wysłanej paczki to nikt z ofertą nie zadzwoni...
Nie wiem jak to wygląda technicznie, ale wolę załatwić to telefonicznie(poza fizycznym sprawdzeniem telefonów) lub w internecie tylko (bonusy itd.) czy przy ta osoba nie ma statusu czegoś w stylu "paczka wysłana/umowa przedłużona"...

 #395868  autor: www.fazafm.com
 27 mar 2010, 19:38
Play4you 1 lub 2 prosze o wyjasnienie albo zgloszenie do dzialu technicznego dlaczego kody z nowych promocji nie dzialaja dla taryf one play przy ktorych moga byc aktywowane . Uslugi moga byc aktywowane przez kod lub przez play 24 gdzie jednak takiej mozliwosci nie ma.
Ponizej kody ktore nie działają:
*111*72*1# dla pakietu 50 minut do wszystkich;
*111*73*1# dla pakietu 100 minut do wszystkich;
*111*74*1# dla pakietu 200 minut do wszystkich;
Dotyczy : http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... stkich.pdf

oraz

i. *111*75*1# dla Nowy Pakiet 100 SMS do wszystkich;
ii. *111*76*1# dla Nowy Pakiet 300 SMS do wszystkich;
iii. *111*77*1# dla Nowy Pakiet 1000 SMS do wszystkich;
Dotyczy: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... stkich.pdf

 #396227  autor: play4you2
 29 mar 2010, 21:24
pacman pisze:Dziękuje za uwagę Skarga leży w gestii tamtej osoby, danych nie pamięta a myślę, że nie będzie chciała się w to "bawić"(btw Play korzysta z własnych pracowników czy z outsourcingu w tej dziedzinie?).
Z jednej strony szkoda, bo dzięki temu możemy polepszyc naszą jakośc. No ale oczywiście sprawę złożenia skargo pozostawiam do indywidualnego rozpatrzenia. Co do drugiej częsci pytania, niestety nie mogę się na ten temat wypowiadac.
pacman pisze:Jeśli chodzi o przedłużenie umowy to nadal chyba pozostaje Play...tylko czy teraz czekać na paczkę i dopiero po odmowie jej odbioru iść do salonu, żeby przedłużyć umowę czy już teraz (np. jutro)?
W zasadzie jak ta paczka już do Ciebie jedzie, to i tak musisz z niej zrezygnowac (chyba, że zmienisz zdanie). Jednak to nie spowoduje, że nie będziesz mógł przedłużyc Umowy. Byc może będą to już inne warunki niż pierwotnie, ale podpisac ją będziesz mógł. Jak mimo wszystko zawrócisz kuriera, udaj się do Salonu za około 2 - 3 dni (kurier musi nam tą paczkę oddac). Po tym jak ją otrzymamy z powrotem, będziesz mógł na nowo zawrzec Umowę. Do chwili, dopóki nie podpiszesz Aneksu, obowiązuje Cię "stara" Umowa. Nie martw się również tym, że za 2 tyg. kończy Ci się obecny kontrakt. Dopóki sam go nie rozwiążesz, my tych usług Ci nie odłączymy (no chyba że złożyłes wypowiedzenie umowy wcześniej)
pacman pisze:Nie wiem jak to wygląda technicznie, ale wolę załatwić to telefonicznie(poza fizycznym sprawdzeniem telefonów) lub w internecie tylko (bonusy itd.) czy przy ta osoba nie ma statusu czegoś w stylu "paczka wysłana/umowa przedłużona
Spokojnie, nie masz się czym martwic. Jeżelio nic nie podpiszesz, to będzie tak, jak napisałem powyżej. Co do samego "statusu" tego typu "określenie" widnieje w momencie, gdy paczkę odbierzez, a kurier odda nam kopię podpisanego Aneksu. Wtedu już nie będziesz mógł skorzystac z żadnej Oferty (no chyba, że dla innego numeru, jak go posiadasz).
www.fazafm.com pisze:Play4you 1 lub 2 prosze o wyjasnienie albo zgloszenie do dzialu technicznego dlaczego kody z nowych promocji nie dzialaja dla taryf one play przy ktorych moga byc aktywowane .
Mam do Ciebie skromną prośbę, czy przypomnisz mi się z tym jutro na pw?? Z góry dziękuję.

Tak jeszcze ogólnie. Dziś odpowiedziałem na najstarsze "pw". Bardzo wszystkich przepraszam, że musieliście tak długo czekac na odpowiedzi. Niestety, ostatnio mam bardzo sporo pracy, jednak zapewniam Was, że uważnie śledzę ten wątek (i nie tylko) i w miarę możliwości (tak jak teraz) odpowiadam na wasze pytania. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten "poslizg czasowy".

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396238  autor: qxv1
 29 mar 2010, 22:00
Panowie ja od 2 tygodni mam taki o to problem.
system bilingowy nalicza mase pakiecikow transmisji danych po 10 kb kazdy nie mniej nie wiecej tylko 10 kb. w telefonie nokia e71 mam ustawiona ciagla transmisje danych od 9do 16 i w tych godzinach potrafi naliczyc 30 -40 takich pakietow co latwo policzyc 30x0.12 codziennnie. ustawienia poprawne pobrane automatycznie ze strony play.

Zapewne wielu z was powie facet ma jakies aplikacje w telefonie ktore pracuja w tle i one laczas sie z internetem. Odpowiem od razy nie nic sie nie laczy przelozylem karte plusa 14 godzin transmisja danych i co wszystko ok nic takiego w plusie nie nalicza jak wlaczylem rano tak do nocy utrzymywane bylo 1 polaczenie 1200kb w jednym pakiecie i tak ma byc.

Oczywiscie zlozylem w przeciagu tych 2 tygodni 3 reklamacje i co ? ano nic
odpowiedz wszystko w play jest ok.
Z desperacji zadzwonilem do boku i tydzien temu zablokowalem transmisje danych calkowicie nie nadajniki obce tylko permanentnie co jest glupim pomyslem bo odcinam sie od mmsow ale mysle narazie to zablokuje poczekam co bedzie.
Nastepnego dnia patrze dalej nalicza te pakiety bez zmian wiec dzwonie do boku znowu i pytam czy jest zablokowana transmisja danych oczywiscie potwierdzaja wiec pytam skad daklej te pakiedy kosultant odpowiada nie wiem dodajac ze juz kilkakrotnie odbieral takie rozmowy w tej sprawie.
czekam kolejny dzien to samo skladam kolejna reklamacje tym razem odpowiedz jest blyskawiczan juz po 3 dniach :D jaka? oczywiscie sprawdzili transmisje danych i jest ona prawidlowa i wogole to o co mi chodzi skoro sa pakiety 10 kb to znaczy lacze sie z internetem hym no dobrez tylko jak jak ci sami panowie ktorzy zapewne tak usilnie testowali moje jacza zablokowali transmisje danych tydzien temu i jakos nikt z tych geniuszy nie zauwazyl tak drobnego faktu ze ze po calkowitej blokadzie raczej nie powinno naliczac pakietow no ale moze technicy z play maja jakies inne super nowoczesne radzieckie metody testowania czegos czego nie ma i co sami wylaczyli :lol:
czy ktos z was mial taki klopoty ponoc jest to dosc powszechne.

2010-03-30
Jest odpowiedz z BOK oczywiscie reklamacji nie uznali bo po doglebnych testach nie widza problemu.
Przy okazji bez mojej wiedzy i zgody odblokowali transmisje danych.
Powiem szczerze takiej niekompetencji jeszcze nie widzialem.
Na czarne mowia ze jest biale i maja cie w d...ie.
Najlepsze jest to ze zadzwonilem do boku konsultant sprawdzil bilingi z ostatnich 2 tygodni i o dziwo przyznal ze zdecydowanie cos tu jest nie tak, na moje pytanie co robic bo juz nie mam sily powiedzial uwaga !! ze mi wspolczuje.
Tak sobie mysle play siec jaka jest ten tylko wie kto jej sprobowal. Jest taniej to fakt ale jakosc uslug wbija w ziemie. ponoc na to forum zaglada ktos z play, gratuluje samozadowolenia i niekompetencji, zycze szybkiej sprzedazy sieci bo wy nie dajecie rady.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 13:16 przez qxv1, łącznie zmieniany 1 raz.

 #396250  autor: Marens
 29 mar 2010, 22:57
play4you2 pisze:dzięki temu możemy polepszyc naszą jakośc
Ile razy zgłaszałem Wam problemy z HSDPA?
5464577 i przez 1.5 roku nic się nie dało zrobić.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 00:56 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #396273  autor: ukefake
 30 mar 2010, 00:00
qxv1 pisze:czy ktos z was mial taki klopoty ponoc jest to dosc powszechne.
przeczytaj sobie ten temat od początku oraz kilka ostatnich stron poprzedniego - parę osób miało problem z naliczaniem opłat za transmisję danych której nie powinno być. Jeśli twój przypadek jest podobny to może naprowadzi cię to na właściwą drogę postępowania.
Aha, kropki i przecinki nie gryzą, naprawdę ;)
Marens pisze:Ile razy zgłaszałem Wam problemy z HSDPA?
W przypadku reklamacji zauważyłem prawidłowość, że jeśli liczba zgłoszeń dotycząca jednego tematu przekoczy 5 i nic się nie zmienia tzn. że się nie da bo gdyby się dało to by usterka została poprawiona. Chyba że zdarzy się cud typu zainteresowanie rzecznika lub innej zewnętrznej instytucji (patrz ostatni PR-owy cyrk dotyczący roamingu plusowego)

 #396284  autor: Marens
 30 mar 2010, 01:06
ukefake pisze:Chyba że zdarzy się cud
Czekałem na cud odnośnie telefonu i zdarzył się.
Należę do tych nielicznych, którym dobrze działa 2G Play/Plus.
Pakiety włączają się poprawnie, wszystko dobrze się taryfikuje.
(odpukać w niemalowane, ma tak pozostać). Przyznam, że wcześniej były najróżniejsze cyrki.

Internet zawsze i wszędzie tragicznie działać będzie :wink:
01:08 - 384kbps :)

 #396288  autor: pawelpp
 30 mar 2010, 09:09
Zaskakująca odpowiedź na pytanie:
Dlaczego w ciągu jednego dnia kwota poza abonamentem zwiększyła się o 50 zł?
Odpowiedź konsultantki:
Bo minuty z roamingu często są widoczne dopiero po kilku dniach!

Poza tym pobranie historii połączeń i xls lub csv ZNÓW nie działa na Play24.

 #396298  autor: patrix-83
 30 mar 2010, 11:30
Playforyou1 lub Playforyou2

Czy jest planowane (w którym miesiącu tego roku) wprowadzenie stanu darmowego w ofercie Mixtura?
Jest to jedyna i obecnie najgorsza oferta w której nie ma stanu darmowego.
 #396375  autor: Tbg-Net
 30 mar 2010, 19:30
Na początek chciałbym podziękować P4U. Prawdopodobnie gdyby nie zainteresowanie Wasze lub/i rzecznika sprawa naciąganych połączeń internetowych (te kwoty około 1000PLN za transmisję danych) nadal by się odbijała między urzędami...

Bo Play chyba większości już reklamacje uznał. Sprawa jednak jeszcze nie jest zamknięta, bo:

Zaskoczył mnie telefon z Playa: dzwoni ktoś z zastrzeżonego numeru i pyta mnie o hasło abonenckie, bo ma dla mnie jakąś informację... Normalnie spuściłbym typa na drzewo, ale przyzwyczaiłem się już, że w Playu to norma - niby hasło powinno być zastrzeżone, niby skoro to Play do mnie dzwoni, to chyba wie do kogo dzwoni, niby ja też powinienem mieć możliwość zweryfikowania osoby dzwoniącej do mnie...

Pierwszy zestaw pytań do P4U: gdzie tu sens, gdzie logika? Co to za hasło, które mam podawać pierwszemu lepszemu niezidentyfikowanemu typowi bo twierdzi, że jest z Play? Kiedyś mBank też miał taką manierę, że dzwonili do ludzi i w celu weryfikacji wypytywali, ale zostali tak zjechani i w prasie i w Internecie, że się chyba oduczyli.

No ale nic to, po krótkich "przepychankach" podałem hasło, zostałem pomyślnie zweryfikowany i typ mi mówi, że Play wyznaczył już termin blokady telefonu z powodu niezapłaconej faktury.
- Ale złożyłem reklamację i zdaje się, że zgodnie z regulaminem wtedy nie muszę płacić spornej kwoty.
- Ano tak...
- I na dodatek została pozytywnie rozpatrzona...
- Hmmm
- i czekam właśnie na fakturę korygującą,,,
- Aha, to do widzenia

No... myślałem, że to załatwia temat. O, jakże się pomyliłem :)

W piątek po południu chciałem gdzieś zadzwonić a tu słyszę komunikat: "Przepraszamy, połączenia wychodzące zostały zablokowane. Proszę zadzwonić do obsługi klienta po więcej informacji"

Drugi zestaw pytań do P4U: jaki jest numer do obsługi klienta? *600 dla klienta biznesowego prawda? "Przepraszamy, połączenia wychodzące zostały zablokowane. Proszę zadzwonić do obsługi klienta po więcej informacji" Czy jest jakiś numer do obsługi klienta na który mogę zadzwonić po więcej informacji? Jeśli nie ma to po co taki mylący komunikat? Jeśli nie ma, to może by jednak udostępnić możliwość dodzwonienia się do obsługi klienta nawet z zablokowanego telefonu?

No dobra - inny telefon. Dodzwoniłem się, złożyłem reklamację. Człowiek z BOK wyraził nawet nadzieję, że sprawę uda się szybko wyjaśnić i że jeszcze na weekend będę miał działający telefon.

Dziś wtorek, zgłoszenie wciąż wisi w stanie "rozpatrywane" a mi w telefonie pojawił się komunikat: "Usługa niedostępna"... No to dzwonię z drugiego na *600: "Wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować później"

Tu miało być pytanie trzecie do P4U: Czy w Playu już ostatni zgasił światło? ;)
ale w trakcie pisania tego postu zaczął odpowiadać numer *600 (oczywiście nie z tego zablokowanego numeru) a i usługa stała się z powrotem dostępna (oczywiście poza rozmowami wychodzącymi)

To może inny trzeci zestaw pytań: Czy konsultanci z obsługi klienta nie mogliby mieć większych uprawnień? Czy ich jedynym zadaniem jest po prostu przyjmować zgłoszenia? Czy już taki konsultant nie mógłby mi odblokować rozmów wychodzących?
 #396386  autor: pawelf
 30 mar 2010, 20:06
No cóż kolego,jedyne co można powiedzieć to tylko kup sobie starter na rozmowy bo w znanych przypadkach niestety ,ale sprawa się przeciągała i to nie jeden czy 5 dni a blisko 3 tygodnie.
Jedyna faktycznie szansa na szybsze zamknięcie sprawy to pomoc przez znanych tu kolegów z Playa.
A panowie ja mam takie pytanie do Was...Czy moglibyście rozreklamować trochę wśród waszych kolegów z obsługi klienta,by czasem poczytali posty na forum z problemami klientów?Znając problem od środka czyli z opisów innych użytkowników rozwiązywanie problemów byłoby o wiele przyjemniejsze ,bo z własnego doświadczenia wiem, iż 70 %obsługi zachowuje się jak automat ,a na pewno nie rozumie o co tak naprawdę chodzi poszczególnym klientom z ich problemem.
I najważniejsza sprawa-proponuje by ktoś w Play pomyślał, tylko tak logicznie w sprawie możliwości dodzwonienia się pod numer BOK w przypadku blokady telefonu ,a nie tylko wysłuchiwał komunikat by się skontaktować z obsługa klienta-bo niby z jakiego telefonu?

Czy będzie w Play możliwość blokowania połączeń z numerami zastrzeżonymi?

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #396397  autor: play4you2
 30 mar 2010, 21:10
Uff, Panowie, normalnie nie dacie o sobie zapomniec :lol:. Ale to dobrze, bo dzięki temu widac Wasze zainteresowanie naszą Ofertą i nie tylko. Tak czy owak, zawsze miło jest mi z wami korespondowac na każdy temat (zabrzmiało jak tytuł talk - show :P). Ok, do rzeczy...

qxv1 pisze:Panowie ja od 2 tygodni mam taki o to problem.
Rzeczywiście jest to ciekawy temat. Co do samej ilości danych, zapewne te paczki są rozliczane w oparciu o Twoją usługę, którą posiadasz (w Cenniku jest to wyszczególnione). Co do samego naliczania... Nie wiem, dlaczego Ci to naliczało. Nie twierdzę, że to musiało byc z tytułu "jakiś" programów. Samo połaczenie się z czym kolwiek już powoduje "jakieś" naliczanie. Niestety, tu mogę tylko "gdybac" o tej sprawie, a że gdybac nie lubię (o czym doskonale wiecie) to proszę Cię, napisz mi na pw trochę więcej (mam na myśli Twój numer telefonu lub jakieś inne dane, umożliwiające weryfikację. Zobaczę, co tam się stało "tak na szybko". Szczegóły wyjaśnię Ci na pw.
Marens pisze:Ile razy zgłaszałem Wam problemy z HSDPA?
5464577 i przez 1.5 roku nic się nie dało zrobić.
Marens, chyba nikt jak Ty nie daje nam o tym tyle informacji (i bardzo dobrze). Co do odpowiedzi, nie chcę, aby zabrzmiało to jak slogan lub szablon, ale tak jest w rzeczywistości, że stale nasza siec jest rozbudowywana. Szanuję was bardzo i z tego tytułu nie powiem dokładnych dat, kiedy w jakiejś miejscowości coś się polepszy. Zapewniam Was jednak, że to nastąpi z całą pewnością. Jednocześnie dziekuję Wam za te uwagi. Jak już mówiłem, nie zawsze dostajecie informacje, że je otrzymaliśmy, ale wasze uwagi budują naszą wspólną siec. W końcu jesteśmy tu dla was...
Marens, taka moja prośba, napisz mi na pw Twoje spostrzeżenia. Mam do Ciebie jeszcze kilka pytań, ale to już prywatnie :-).
pawelpp pisze:Dlaczego w ciągu jednego dnia kwota poza abonamentem zwiększyła się o 50 zł?
Odpowiedź konsultantki:
Bo minuty z roamingu często są widoczne dopiero po kilku dniach!
Hmm, nie znam dokładnie tej sprawy, ale rozumiem ironię :). Oczywiście zapewne chodziło jej o to, że za połączenia międzynarodowe (zwłaszcza wykonane zagranicą) opłaty za nie mogą byc naliczone nie koniecznie do bieżącej faktury. Zresztą jest to zgodne z Regulaminem. Niemniej jednak, chyba trochę ta osoba trochę "wypaczyła" sens tego zapisu. Jednak wierzę w to bardzo, że miała dobre intencje mówiąc Ci o tym. Wiem, że obsługa działa na was jak przysłowiowa "płachta na byka", ale Ci ludzie jednak w dużej większości chcą dobrze, jednak nie zawsze im to wychodzi. Nie oznacza to jednak, że teraz powinniśmy sobie "odpuścic" wcześniejsze "wpadki". Niemniej jednak, chcę tylko powiedziec, że po tym co nieraz słyszałem (odsłuchy rozmów i wasze opinie) to mogę zaryzykowac stwierdzenie, że te błędy nie wynikają z tzw. "złej woli". Cóż, jednak zgadzam się z wami całkowicie, że dzwoniąc po pomoc, to tej pomocy macie prawo oczekiwac, bez względu na to, jakimi kryteriami kierował sie konsultant odpowiadając na pytanie.
Patryk83żółwik pisze:Playforyou1 lub Playforyou2

Czy jest planowane (w którym miesiącu tego roku) wprowadzenie stanu darmowego w ofercie Mixtura?
Jest to jedyna i obecnie najgorsza oferta w której nie ma stanu darmowego.
Wybacz, ale to Tajemnica Telekomunikacyjna i nie wypowiadam się w tym temacie.
Tbg-Net pisze:Na początek chciałbym podziękować P4U. Prawdopodobnie gdyby nie zainteresowanie Wasze lub/i rzecznika sprawa naciąganych połączeń internetowych (te kwoty około 1000PLN za transmisję danych) nadal by się odbijała między urzędami...
Miło mi to słyszec. Niemniej jednak chcę podkreślic, że nasza główna rola na tym forum (i nie tylko) polega na udzielaniu informacji. Jednak cieszę się, że mogliśmy Ci pomóc
Tbg-Net pisze:Zaskoczył mnie telefon z Playa: dzwoni ktoś z zastrzeżonego numeru i pyta mnie o hasło abonenckie, bo ma dla mnie jakąś informację... Normalnie spuściłbym typa na drzewo, ale przyzwyczaiłem się już, że w Playu to norma - niby hasło powinno być zastrzeżone, niby skoro to Play do mnie dzwoni, to chyba wie do kogo dzwoni, niby ja też powinienem mieć możliwość zweryfikowania osoby dzwoniącej do mnie...
Takie rozmowy są prowadzone (wykonywane). Niezbędna jest za każdym razem weryfikacja po haśle. Jednak, jeżeli zachodzą z Twojej strony uzasadnione podejrzenia, że ktoś może podszywac się celem wyciągnięcia informacji, zawsze masz prawo odmówic rozmowy i poprosic o rozłączenie lub po udzieleniu ifnoracji (o tym, że nie chcesz rozmawiac) sam się rozłączyc. W tej sytuacji możesz udac się np. do POS lub z własnego telefonu wykonac połączenie (na *600 jest bezpłatnie). Tu pragnę uczulic was wszystkich. Jeżeli w najmniejszym stopniu podejrzewacie, że osoba dzwoniąca może nie byc z naszej firmy, NIE PODAWAJCIE HASŁA i się rozłączcie. Obowiązują pewne procedury podczas wykonywania rozmowy z naszej strony (ze względów bezp. o nich nie powiem), ale z pewnością bedziecie mogli to "wyczuc" w trakcie rozmowy.
Tbg-Net pisze:W piątek po południu chciałem gdzieś zadzwonić a tu słyszę komunikat: "Przepraszamy, połączenia wychodzące zostały zablokowane. Proszę zadzwonić do obsługi klienta po więcej informacji"
Twoją sprawą zajmował się p4y1. Skonatktuj się z nim w tej kwestii.
Tbg-Net pisze:Jeśli nie ma, to może by jednak udostępnić możliwość dodzwonienia się do obsługi klienta nawet z zablokowanego telefonu?
Niestety, na chwilę obecną blokada połączeń oznacza blokadę wszystkich wychodzących. Inny numer na jaki można zadzwonic to 790600600 lub *600 z innego tel w Play (pod warunkiem, że ma taryfę firmową) lub *500 w standardowym pakiecie. Oczywiście połączenia wykonane za pomocą innego Operatora są rozliczane zgodnie ze stawką tego Operatora.
Tbg-Net pisze:Czy konsultanci z obsługi klienta nie mogliby mieć większych uprawnień? Czy ich jedynym zadaniem jest po prostu przyjmować zgłoszenia? Czy już taki konsultant nie mógłby mi odblokować rozmów wychodzących
Przyznam, że Twoja uwaga jest bardzo cenna, jednak na dzień dzisiejszy nie planujemy żadnych zmian w tym obszarze.
pawelf pisze:szansa na szybsze zamknięcie sprawy to pomoc przez znanych tu kolegów z Playa.
Moi drodzy, zrozumcie,jesteśmy tu głównie od udzielania informacji na sprawy bieżące. Od rozwiązywania różnych spraw jest nadal nasz BOK i w tym zakresie nic się nie zmieniło. Dziękujemy Wam za zaufanie, jakim nas obdarzacie, jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Mam jednak prośbę, abyście nie rezygnowali z tradycyjnej formy zgłaszania spraw, czyli piszcie lub dzwońcie do OK i jestem przekonany, że też otrzymacie pomoc (choc może rzeczywiście trochę później). Dajcie również szansę innym się wykazac :-).
Nie oznacza to jednak, że od tej pory nie interesuje już nas to co piszecie. Zawsze możecie mi czy p4y1 wysłac pw z jakimś tematem. Jak zapewne wiecie, zawsze też wam odpowiadamy i podpowiadamy, co można zrobic. Jak mówiłem wielokrotnie, to my jesteśmy tu dla was...
pawelf pisze:A panowie ja mam takie pytanie do Was...Czy moglibyście rozreklamować trochę wśród waszych kolegów z obsługi klienta,by czasem poczytali posty na forum z problemami klientów?Znając problem od środka czyli z opisów innych użytkowników rozwiązywanie problemów byłoby o wiele przyjemniejsze
Na chwilę obecną nie przewidujemyu zmiany obowiązujących procedur dot. obsługi, ale w przyszłości kto wie...
pawelf pisze:Czy będzie w Play możliwość blokowania połączeń z numerami zastrzeżonymi?
Może wyda Ci się ta odpowiedź niepoważna, ale tak sie to odbywa do tej pory.. W zasadzie to już jest to wprowadzone... Jeżeli ktoś dzwoni z zastrzeżonego, nacisnij czerwoną słuchawkę... Wiem, że to może wydac się wam zmieszne, ale tak jest. Ustawodawca nie precyzuje dokładnie, co mamy zaoferowac, aby tego dokonac. Tak więc, wcisnięcie czerwonej słuchawki spełnia wymogi ustawodawcy. Zresztą, z tego co mi wiadomo (choc nie mam potwierdzonych informacji na 100%), inni Operatorzy również stosują podobne "techniki". Jeżeli chodzi wam o jakieś typowo "techniczne" możliwości, nie wiem kiedy i czy w ogóle to nastąpi. Z tym pytaniem proponuję zwrócic się do naszego Rzecznika.

Ufff, no chyba wszystko :D. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #396450  autor: thonka
 30 mar 2010, 23:36
play4you2 pisze:iem, że to może wydac się wam zmieszne, ale tak jest. Ustawodawca nie precyzuje dokładnie, co mamy zaoferowac, aby tego dokonac. Tak więc, wcisnięcie czerwonej słuchawki spełnia wymogi ustawodawcy.
za przeproszeniem glupie tlumaczenie rodem z Gruszki. tu chodzi o usluge automatycznego odrzucania telefonow anonimowych swiadczona przez OPERATORA, a jezeli trzeba wciskac do tego czerwona sluchawke to z automatycznym odrzuceniem ze strony operatora nie ma to nic wspolnego (i takie jest tez stanowisko UKE). tlumaczenie sie, ze inni tez tak robia jest marnym pocieszeniem, po za tym ponoc plus jednak ma taka usluge, a era ma ja wprowadzic max. za miesiac (w komunikacie - jeszcze w TYM kwartale) podczas gdy w play ma to byc blizej niezidentyfikowany dzien drugiej polowy roku moze byc 1 czerwca, a rownie dobrze moze byc 31 grudnia...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #396454  autor: jay
 30 mar 2010, 23:58
Potwierdzam plus ma taka usluge.

 #396459  autor: pawelf
 31 mar 2010, 00:17
thonka pisze:
play4you2 pisze:iem, że to może wydac się wam zmieszne, ale tak jest. Ustawodawca nie precyzuje dokładnie, co mamy zaoferowac, aby tego dokonac. Tak więc, wcisnięcie czerwonej słuchawki spełnia wymogi ustawodawcy.
za przeproszeniem glupie tlumaczenie rodem z Gruszki. tu chodzi o usluge automatycznego odrzucania telefonow anonimowych swiadczona przez OPERATORA, a jezeli trzeba wciskac do tego czerwona sluchawke to z automatycznym odrzuceniem ze strony operatora nie ma to nic wspolnego (i takie jest tez stanowisko UKE). tlumaczenie sie, ze inni tez tak robia jest marnym pocieszeniem, po za tym ponoc plus jednak ma taka usluge, a era ma ja wprowadzic max. za miesiac (w komunikacie - jeszcze w TYM kwartale) podczas gdy w play ma to byc blizej niezidentyfikowany dzien drugiej polowy roku moze byc 1 czerwca, a rownie dobrze moze byc 31 grudnia...
i taką usługę ma też telekomunikacja.Odrzucenie rozmowy osobie dzwoniącej nic nie da do myślenia,natomiast jak się nie dodzwoni to już jest jego sprawa.Jak się chce ukrywać to nigdy nie odbieram takiego połączenia,nawet gdybym wiedział iż to umierająca babcia dzwoni.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......
  • Strona 4 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33