• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #323331  autor: maly696
 16 mar 2009, 18:47
senshiro, jak tam poszło? Udało się ściągnąć simlocka? Bo ja będę miał prawdopodobnie też K800i z sim lockiem na Play w abonamencie, a używam Orange i przydałoby się ściągnąć locka.

 #323412  autor: senshiro
 16 mar 2009, 23:56
W sprawie SE się nie odezwali. Tak samo jak nie dostałem tego kodu do Nokii (miał przyjść mailem). Chyba jutro zadzwonię do nich i zapytam co się dzieje, w końcu to już ponad tydzień odkąd ich odwiedziłem.

Spróbuj z tym K800i - może ci się uda ;) Jakby co to mów, że używałeś go na kartę, może się nie połapią :P

Obrazek

 #323462  autor: maly696
 17 mar 2009, 12:41
Byłem dzisiaj w punkcie Play w moim mieście (telefonu jeszcze nie mam) i zapytałem się o zdjęcie simlocka. W odpowiedzi usłyszałem, że muszę przyjść z kartą gwarancyjną i telefonem. Jak na razie to się dobrze zapowiada. Nie było wspominane nic o umowie. Jak o3mam fona to idę do Play'a i dam znać jak poszło.

Dzisiaj (19.03) byłem znowu w salonie Play, tym razem już z telefonem. Miła Pani nie pytała mnie czy telefon jest na kartę czy na abonament. Spisała IMEI mojego telefonu i wzięła numer. Za kilka dni powinienem zostać poinformowany. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie bez problemu :)

Dzisiaj (27.03) udałem się do salonu Play no i udało się. Zdjęli mi simlocka bez żadnych problemów. A więc @senshiro, próbuj coś kombinować, a jak się nie uda to zapraszam do Chełma to na pewno ściągną :)

 #328572  autor: piotros
 10 kwie 2009, 17:06
maly696 pisze:Dzisiaj (27.03) udałem się do salonu Play no i udało się. Zdjęli mi simlocka bez żadnych problemów. A więc @senshiro, próbuj coś kombinować, a jak się nie uda to zapraszam do Chełma to na pewno ściągną :)
A wstawiają jakąś adnotację do karty gwarancyjnej czy tak po prostu zdejmują simlocka?

 #328574  autor: yanek
 10 kwie 2009, 17:10
Wpisują "usunięto blokadę simlock w salonie Play" do tego podpis pracownika salonu + pieczątka ;-)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #328989  autor: Shadowm
 12 kwie 2009, 21:39
A czy ściągał ktoś z Was simlocka w Orange, za te słynne 77 zł? Jakie dokumenty trzeba im przedstawić? Robią to na miejscu, czy trzeba telefon zostawić? Dodam, że chodzi o Nokię E51 :)

 #330077  autor: elrond
 18 kwie 2009, 17:02
W Krośnie nie było problemu ze ściągnięciem simlocka z mojego Z370.

Zastanawiam się czy nie dałoby sie ściągnąć simlocka z telefonu spoza Play... pracownik salonu nawet nie chciał umowy, wziął ją tylko po to żeby zczytać IMEI. No chyba że porównują go, z IMEIem w jakiejś swojej bazie..

 #330088  autor: yagi
 18 kwie 2009, 19:26
elrond pisze:Zastanawiam się czy nie dałoby sie ściągnąć simlocka z telefonu spoza Play...
Nie da sie. Do obliczenia kodu odblokowujacego potrzebny jest wlasciwy kod operatora.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #330144  autor: express100
 19 kwie 2009, 00:48
Mi ściągnęli od razu z LG KU990, ale to już dawno bo w ostatni piątek lutego. Nie mogłem znaleźć dokumentów do Playseta i SE K530i, to zawiozłem je za tydzień w niedzielę 1 marca, mieli otwierać o 10, ja byłem 10 po 10 i nikogo nie było, dopiero o 10:40 przyszła "konsultantka", poczekałem jak odpali kompy, zdejmie kurtkę i podszedłem , a ona mi mówi że "MI SIĘ NIE CHCE, JEST NIEDZIELA, PROSZĘ PRZYJŚĆ JUTRO JAK BĘDĄ INNI KONSULTANCI, JA EWENTUALNIE MOGĘ DZIŚ UMOWĘ NA ABONAMENT PODPISAĆ", dlatego że bardzo źle się czułe, bolała mnie głowa, oczy to nie zareagowałem. Przyjechałem w poniedziałek mówili, żeby z godzinkę połazić po Tesco (jak już maile wysłali), potem drugą, później powiedzieli że zadzwonią w ciągu 24h, żebym przyjechał, ale kodu mi nie mogą podać, bo tajemnica P4 :lol: Przyjechałem, ale okazało się, że się pomylili i to nie są kody do moich telefonów, kazali poczekać 1-2h, czekałem- nie przyszło. Zadzwonili następnego dnia, pojechałem do Playa, ale się okazało, że ich koleżanka (tak która w niedzielę mnie tak potraktowała), wykasowała nawet z kosza maile. Wtedy byłem już wściekły :evil: powiedziałem, że albo zaraz będę miał zdjęte simlocki, albo napiszę do Gruszki, wtedy zaczęli się śmiać, że to jest Rzecznik Playa, a nie zajmuje się SIMLOCKAmi, i tym już mnie dobili. Dałem im gwarancję do podbicia- podbili i powiedzieli że te "TAJNE" kody podadzą mi przez telefon. Wybiegłem. Nazajutrz telefon i mówią, że telefony są za stare i nie ma do nich kodów zdejmujących SL (wiedziałem że mnie próbują w balona zrobić) i trzeba wysłać do Serwisu, zawiozłem Playseta, którego za tydzień odebrałem, a SE nie dałem bo od razu jak go wygrałem to w komisie zdjąłem SL, ale chciałem, żeby oni mi podbili gwarancję (co zrobili). Po tygodniu napisałem do Gruszki i 'porozmawiał' sobie z nimi :twisted: , i już teraz się tak do mnie nie odnoszą.
Tylko nie piszcie, że jestem wredny, bo bardzo późno mnie wkurzyli, bo dopiero po paru dniach. Inne salony np. w MM w Gdańsku, tam to super konsultanci są, ale z kolei za daleko :-D
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #330165  autor: gummy_bear
 19 kwie 2009, 09:32
no właśnie dlatego nie przeszedłem do tej sieci i po tym co teraz przeczytałem to nie przejdę. Taka obsługa klienta jest tragiczna. Na szczęscie są operatorzy którzy bardziej dbają o dobre relacje z klientem

:)

 #330182  autor: elrond
 19 kwie 2009, 11:52
Trzeba przyznać, że czasem klient po przeczytaniu strony Playa i przykładowo Telepolis wie więcej niż taki sprzedawca w salonie... u mnie się gość męczył z włączeniem telefonu. Dał mi - oczywiście nie było problemu. Skwitował że "widać że telefon słucha tylko właściciela" :wink:

A w przypadku takich tekstów o jakich pisze express100, trzeba uderzyć w zwyczajny brak kultury. Do czasu aż klient zachowuje się spokojnie i nie krzyczy, konsultant też powinien być spokojny. Choć sprzedawca też człowiek i gorszy dzień mieć może...

 #330186  autor: Grobur
 19 kwie 2009, 12:36
Shadowm pisze:A czy ściągał ktoś z Was simlocka w Orange, za te słynne 77 zł? Jakie dokumenty trzeba im przedstawić? Robią to na miejscu, czy trzeba telefon zostawić? Dodam, że chodzi o Nokię E51 :)
Trzeba pokazać dowód zakupu na którym jest imei telefonu i kartę gwarancyjną.
Na miejscu to raczej nie zrobią. Mi powiedzieli, że tak do dwóch dni będzie kod (do nokii 3120c). Był po tygodniu ale nie działał, więc telefon wysłali do serwisu i już prawie dwa tygodnie nie chcą oddać.

 #330254  autor: gummy_bear
 19 kwie 2009, 21:17
dziwne, jak ja pytałem w salonie Orange o zdjęcie simlocka z telefonu na który umowa skończyła się 4 lata temu. To dostałem odpowiedź że ONI W OGÓLE NIE ZDEJMUJĄ SIMLOCKÓW

:)

 #330261  autor: kowcio
 19 kwie 2009, 21:34
gummy_bear pisze:dziwne, jak ja pytałem w salonie Orange o zdjęcie simlocka z telefonu na który umowa skończyła się 4 lata temu. To dostałem odpowiedź że ONI W OGÓLE NIE ZDEJMUJĄ SIMLOCKÓW
A gdzie byłeś? U dilera czy w głównym salonie Orange?

 #331089  autor: senshiro
 23 kwie 2009, 01:18
No i po kilku próbach mi również udało się zdjąć simlocka z SE W880i, którego kupiłem w komisie :) Kod odblokowujący dostałem na maila, teraz tylko pójdę po wpis do gwarancji :) Wszystko zależy od salonu i ludzi, którzy w nim pracują - jeśli w jednym nie chcą zdjąć, to najlepiej iść do innego.

Obrazek

 #331202  autor: telemaniak93
 23 kwie 2009, 16:55
Witam mam kilka pytań odnośnie ścigania simlocka przez Play:
1. Czy we wszystkich punktach/ salonach można ściągnąć simlocka?
2. Czy telefon trzeba zostawić na dłużej (chodzi mi konkretnie o Z170)?
3. Na pewno jest bezpłatne?
4. Czy można ścignąć simlocka w innym punkcie/ salonie niż się zakupiło sie telefon?
A teraz kilka pytań odnośnie papierów:
1. Jakie papiery trzeba zabrać?
2. W gwarancji nie mam wszystkiego napisane. Mam tylko: model, imei, date zakupu, pieczątkę punkty/ sklepu podpis sprzedawcy i pieczątkę „towar wydano” :D. Jest przypięty paragon. Czy nazwisko klienta numer telefonu itp. Mam wpisać sam czy te dane wystarczą?
Czy jeszcze coś powinienem wiedzieć?

 #331210  autor: DevilishChaos
 23 kwie 2009, 17:38
1. We wszytskich
2. Nie, nie trzeba
3. Na pewno :]
4. Mozna
A co do papierow to:
1.Karta gwarancyjna plus dowod zakupu (paragon, faktura)
2. Wazne zeby gwarancja byla podbita, wowczas reszte mozesz wypelnic sobie sam:P

 #331306  autor: senshiro
 23 kwie 2009, 23:43
"Operator nie ma prawa do wpisywania adnotacji w gwarancji, dlatego nie możemy panu wpisać informacji o zdjęciu simlocka. Tylko serwis ma prawo wypełniać pola w gwarancji. Gdyby w serwisie były problemy z uznaniem gwarancji, prosimy aby zgłosili się do nas." - coś w tym stylu usłyszałem, gdy poszedłem do salonu.
Na początku pan z obsługi, który przysłał mi maila z kodem chciał zrobić wpis w karcie, ale podszedł do niego kolega, odeszli na bok pogadać, po czym usłyszałem że wpisu nie dostanę. Gdy odpowiedziałem, że przecież do Nokii wpis dostałem, usłyszałem że to był błąd pracownika i nie powinien on niczego wpisywać w gwarancji.

Moje pytanie: czy w salonie mogą wpisywać takie informacje do karty gwarancyjnej?

//sory za składnię, ale jestem bardzo śpiący i pisanie po polsku robi się coraz trudniejsze :?

Obrazek

 #331372  autor: piotros
 24 kwie 2009, 13:09
senshiro pisze:"Operator nie ma prawa do wpisywania adnotacji w gwarancji, dlatego nie możemy panu wpisać informacji o zdjęciu simlocka. Tylko serwis ma prawo wypełniać pola w gwarancji. Gdyby w serwisie były problemy z uznaniem gwarancji, prosimy aby zgłosili się do nas." - coś w tym stylu usłyszałem, gdy poszedłem do salonu.
Na początku pan z obsługi, który przysłał mi maila z kodem chciał zrobić wpis w karcie, ale podszedł do niego kolega, odeszli na bok pogadać, po czym usłyszałem że wpisu nie dostanę. Gdy odpowiedziałem, że przecież do Nokii wpis dostałem, usłyszałem że to był błąd pracownika i nie powinien on niczego wpisywać w gwarancji.

Moje pytanie: czy w salonie mogą wpisywać takie informacje do karty gwarancyjnej?

//sory za składnię, ale jestem bardzo śpiący i pisanie po polsku robi się coraz trudniejsze :?
Ja też nie dostałem wpisu do karty gwarancyjnej i z tego co się dowiedziałem niektórzy robią wpis i stawiają pieczątkę, a inni nie.

 #331463  autor: tomko111
 24 kwie 2009, 18:50
Kolejny dobry krok Playa. Od dzisiaj można za darmo ściągnąć simlocka z modemów Huawei E220, E160, E169, E870. :wink: