• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 241
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 241

 #489742  autor: mkowalski
 16 lip 2011, 15:49
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:play4you2, sprawa już jest wyjaśniona - po kilku godzinach "Już jestem" zostało aktywowane.
To fajnie, mówiłem Ci, żebys poczekał do 24h :D. Na przyszłość sugeruję trochę cierpliwości :wink:. A już miałem porozmawiać z osobą, która Ci to robiła, że się nie popisała :P. No nic, pewnie sie z Toba będzie jeszcze raz kontaktować, gdyz zleciłem mu ponowną weryfikację sprawy. To powiedz mu najwyżej, że juz działa.
Tak, Pan Piotr przed chwilą właśnie dzwonił w sprawie mojego ponownego zgłoszenia. I faktycznie, wystarczyło poczekać i wszystko działa jak należy.

Jeszcze raz podziękowania zarówno dla Ciebie, jak i dla Piotra F. ;)

 #489776  autor: Robaas
 16 lip 2011, 18:50
play4you2 czyli w kwestii oceny pracownika dochodzimy do tego samego stanowiska, że trzeba oceniać faktyczny stan a nie wystawiać na ślepo 5 bo pracownik jest przemęczony, bo nie miał szkoleń itp. Wiadome jest, że czasami są emocje itp ale przynajmniej w moim przypadku 2 negatywne oceny były za zgłoszenia w których podane punkty regulaminu zupełnie nie dotyczyły mojej sprawy lub podana odpowiedź była z kosmosu (w kolejnych zgłoszeniach osoby dzwoniące potwierdziły, że poprzedni pracownik delikatnie mówiąc się mylił). Nie wiem jak jest w Play, ale domyślam się, że negatywne oceny i tak są pewnie weryfikowane pod kątem czy nie jest to odwet za nieuznane roszczenie itp i czy przyczyną oceny była wina pracownika czy nieuznanie sprawy?

 #489778  autor: Blank
 16 lip 2011, 19:13
kompletną bzdurą jest ocenianie pracownika pozytywnie przy niewłaściwej odpowiedzi, tylko dlatego, że ma on nie mieć odpowiednich szkoleń...

Jeżeli nie potrafi czytać że zrozumieniem, to nie wiem jakim cudem zdał szkołę średnia, o maturze czy studiach nie wspominając.
Takiej osobie trzeba pomóc. A właściwą pomocą jest ocena negatywna.
Myślicie, że na szkoleniach nauczyliby takie niemoty czytania ze zrozumieniem? Tego się uczy w podstawówce, ewentualnie w gimnazjum, jak ktoś nie dał rady wcześniej.

Bylibyście tak łaskawi, gdyby w sklepie chcieli dostać np. biała czekoladę milka, a dostali smalec?
Albo w urzędzie chcieli załatwić dowód osobisty, a ktoś by wam dał papiery do uznania za zmarłego? Bo mniej więcej z takimi pomyłkami mamy tu do czynienia.
Jak oceniacie pozytywnie "wykształcone" niemoty to nie zgłaszajcie się tu w celu odkręcania decyzji tych geniuszy.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489780  autor: playonline
 16 lip 2011, 19:26
divhashmorex pisze:Jeżeli nie potrafi czytać że zrozumieniem, to nie wiem jakim cudem zdał szkołę średnia, o maturze czy studiach nie wspominając.
To, ze ktos jest po studiach nie oznacza wcale, ze jest inteligentniejszy... :) Poza tym sa studia i studia, nie wspomne o tym jaka roznica jest pomiedzy 2 a 5... ;)

Poza tym nie oszukujcie sie, ci co odpisuja to nie sa raczej eksperci weryfikujacy sprawe...

Gdyby wiec i eksperci nauczyli sie czytac ze zrozumieniem to np. takie moje problemy techniczne przestalyby istniec. :) A tak? Jeszcze miesiac w Play abo...

 #489795  autor: McCm
 16 lip 2011, 21:32
Jaki macie transfer po ograniczeniu w nowych abonamentach PlayOnline?
Wykorzystales juz 100% miesiecznego limitu szybkiej transmisji danych. Dalszy transfer danych odbywa sie z predkoscia do 32kb/s.
Niestety z tego co widze, transfer odbywa się z prędkością 16kb/s i tyle też ma wynegocjowany modem w QoS. Obrazek

 #489796  autor: ukefake
 16 lip 2011, 21:38
Jeżeli nie potrafi czytać że zrozumieniem, to nie wiem jakim cudem zdał szkołę średnia, o maturze czy studiach nie wspominając.
Zdobyte wykształcenie to jedno, a drugie to jakie były powody przepuszczenia przez szkoleniówkę takiego ęteligęta z wynikiem pozytywnym?

 #489846  autor: playonline
 17 lip 2011, 12:24
Playowi troche dlugo zajmuje wyjasnienie co i jak. Zadzwonilem do BOK, konsultant szybko sprawdzil i potwierdzil, ze roaming mam wylaczony. Niestety nie mogl go odblokowac z powodu... zamowienia jakie wisi na odlaczenie uslug (wypowiedzenie umowy). No nic, zgloszenie przyjete (32968102) na wlaczenie roamingu. Konsultant powiedzial, ze jezeli wisi jakies zamowienie z data przyszla to nic nie mozna zmienic na koncie.. Super, wiec teraz takze drugiego konta nie doladuje...

Obrazek

Play4You - da sie cos z tym zrobic? Zawiesic na chwile odlaczenie uslug abym mogl w tym czasie wlaczyc roaming, wlaczyc teleplay, doladowac konto i ponownie wrzucic zamowienie na odlaczenie uslugi w tym samym czasie? Wtedy wszyscy beda szczesliwi - ja zgloszen nie bede musial tworzyc a wy ich zamykac...

[ Dodano: 2011-07-17, 12:29 ]
PS Szczescie, ze trafilem na konsultanta ktory ogarnia temat. :)

 #489849  autor: potargany
 17 lip 2011, 12:30
A ja znów mam problem

Teraz zrywa połączenie z netem przy 42 mb - chodzi o pobieranie plików ( all inclusive max )
( wcześniej 56mb - pisali że nie mogą tego zmienić )
To dlaczego zrywa przy mniejszej ilości ??
Dostałem rekompensatę 2x40 minut do każdej sieci ...

Zobaczymy co teraz wymyślą ...
Jest gdzieś zapis w regulaminie że może zrywać połączenie przy owej ilości ?
Jeśli nie ma to - chyba płacę za " produkt niepełnowartościowy " ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #489869  autor: user_delete19
 17 lip 2011, 13:39
Uhm, mam pytanie - czy ktoś od kilku dni także narzeka na niemożność połączenia z internetem/działaniem mms?

 #489875  autor: Quetzal
 17 lip 2011, 14:05
divhashmorex pisze: Jeżeli nie potrafi czytać że zrozumieniem, to nie wiem jakim cudem zdał szkołę średnia, o maturze czy studiach nie wspominając.
A co to za filozofia skończyć dziś studia zaoczne w wyższej Szkole Czegoś i Czegoś, gdzie promotora można zobaczyć dwa razy w roku i trzeci raz na obronie.
ukefake pisze:Zdobyte wykształcenie to jedno, a drugie to jakie były powody przepuszczenia przez szkoleniówkę takiego ęteligęta z wynikiem pozytywnym?
Jeżeli szkolenie ma taki sam poziom jak i te studia to już masz odpowiedź.

Natomiast poza kompetencjami ma tu chyba duże znaczenie kiepskie morale.
Opłacani są zapewne kiesko i zapewne muszą odpowiadać w trybie natychmiastowym.
Nie zdziwiłbym się nawet gdyby istniało nieformalne polecenie, aby "nie zachęcać" nadmiernie klientów do reklamacji. Jedna odpowiedź bezsensu i może klient da sobie spokój i zapomni?
A w takiej sytuacji i najlepszy pracownik niewiele poradzi (przykład: gdy Play włączył wszystkim usługę "Notka sms" Bok w ogóle o tym nie wiedział).
Ponadto bezsensowne odpowiedzi z Bok to w końcu nie tylko domena Play.

 #489899  autor: ppp1ppp
 17 lip 2011, 15:24
czy przechodząc z play fresh (na firmę) na abo (24mies. bez tel.) można liczyć na jakiś rabat?

 #489904  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2011, 15:31
ppp1ppp pisze:czy przechodząc z play fresh (na firmę) na abo (24mies. bez tel.) można liczyć na jakiś rabat?
Rabat jest dla przedłużających umowę i przenoszących numer do Play dla Firm.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489914  autor: Pawelo300
 17 lip 2011, 16:16
play4you2 pisze:
Pawelo300 pisze:Jakieś rady? Dzwonić do nich, iśc do salony czy siedzieć na dupie w domu i czekać?
Udaj się do Punktu Play a jak tam ci nie pomogą, to zrób zgłoszenie. Karta jest aktywna od razu a nie po iluś tam godzinach. To usługa może się aktywować (łącznie z taryfą) do 24h, ale nie karta. Ona jest automatycznie przypisana do określonego numeru telefonu lub usługi, która posiada już daną taryfę, więc dlatego nie trzeba czekać jakiegoś tam czasu na to.
Reasumując, jak w Punkcie wymienią Ci kartę i nadal nie będzie działało (po tej wymianie), to zrób zgłoszenie w tym punkcie a wcześniej zarejestruj dane (chyba że już jesteś zarejestrowany). Tylko zarejestrowani Klienci moga liczyc na rozpatrzenie zgłoszenia, więc wole o tym wspomnieć już teraz. Jak zrobisz to zgłoszenie (zakładając, że w Salonie Ci nie pomogą), napisz mi wówczas tu na forum numer tego zgłoszenia i postaram Ci się jakoś pomóc.
Dzięki za pomoc jednak to problem był po mojej stronie. Gdy byłem w orange wyłączyłem sobie 3G i było Ok. Jednak żeby karta w Playu łapała zasięg musiałem włączyć 3G i już wszystko działa jak należy.

Mam teraz jednak inny problem.
Posiadam zwykłą kartę ,, Play Online na Kartę" (za 9 zł) i chciałbym przejść do Play Fresh aby aktywować sobie jakiś pakiet darmowych smsów. Więc loguję się na moje konto Play24 wchodzę w "Usługi" następnie klikam w "przejdź" przy ,,Migracja do play Fresh" (za 0 zł) i wtym momencie wyświetla mi się że zmiana usługi nie powiodła się.
Dodam że nie wykonywałem jeszcze żadnego doładowania jeżeli to ma jakieś z naczenie.
Proszę o radę ; )
Pozdrawiam

 #489915  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2011, 16:39
Pawelo300 pisze:
play4you2 pisze:
Pawelo300 pisze:Jakieś rady? Dzwonić do nich, iśc do salony czy siedzieć na dupie w domu i czekać?
Udaj się do Punktu Play a jak tam ci nie pomogą, to zrób zgłoszenie. Karta jest aktywna od razu a nie po iluś tam godzinach. To usługa może się aktywować (łącznie z taryfą) do 24h, ale nie karta. Ona jest automatycznie przypisana do określonego numeru telefonu lub usługi, która posiada już daną taryfę, więc dlatego nie trzeba czekać jakiegoś tam czasu na to.
Reasumując, jak w Punkcie wymienią Ci kartę i nadal nie będzie działało (po tej wymianie), to zrób zgłoszenie w tym punkcie a wcześniej zarejestruj dane (chyba że już jesteś zarejestrowany). Tylko zarejestrowani Klienci moga liczyc na rozpatrzenie zgłoszenia, więc wole o tym wspomnieć już teraz. Jak zrobisz to zgłoszenie (zakładając, że w Salonie Ci nie pomogą), napisz mi wówczas tu na forum numer tego zgłoszenia i postaram Ci się jakoś pomóc.
Dzięki za pomoc jednak to problem był po mojej stronie. Gdy byłem w orange wyłączyłem sobie 3G i było Ok. Jednak żeby karta w Playu łapała zasięg musiałem włączyć 3G i już wszystko działa jak należy.

Mam teraz jednak inny problem.
Posiadam zwykłą kartę ,, Play Online na Kartę" (za 9 zł) i chciałbym przejść do Play Fresh aby aktywować sobie jakiś pakiet darmowych smsów. Więc loguję się na moje konto Play24 wchodzę w "Usługi" następnie klikam w "przejdź" przy ,,Migracja do play Fresh" (za 0 zł) i wtym momencie wyświetla mi się że zmiana usługi nie powiodła się.
Dodam że nie wykonywałem jeszcze żadnego doładowania jeżeli to ma jakieś z naczenie.
Proszę o radę ; )
Pozdrawiam
A na tej karcie ile jest na koncie? Może karta utraciła ważność na połączenia wychodzące (starter Nowego Play Online na Kartę za 9 zł jest ważny tylko 7 dni).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489925  autor: Pawelo300
 17 lip 2011, 17:22
Kartę mam aktywną do 23-07-2011 a na koncie mam 2,87zł.

Nie zamierzam dyskutować z debilami...

 #489929  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2011, 17:28
Pawelo300 pisze:Kartę mam aktywną do 23-07-2011 a na koncie mam 2,87zł.
Rozumiem - spróbuj jeszcze raz dokonać tej operacji na Play24, jeśli się nie uda, to znaczy, że taka migracja nie będzie możliwa - gdyż to taryfa DATA.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489941  autor: Pawelo300
 17 lip 2011, 17:48
Próbowałem kilkukrotnie i nic. Czyli to oznacza że już nigdy nie będę mogł przejść? Czyli jeżeli chcę być w Play Frash to muszę ponownie zmieniać numer i kupić nowy starter tylko tym razem " Play Frash"? ; /

Nie zamierzam dyskutować z debilami...

 #489944  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2011, 17:50
Pawelo300 pisze:Próbowałem kilkukrotnie i nic. Czyli to oznacza że już nigdy nie będę mogł przejść? Czyli jeżeli chcę być w Play Frash to muszę ponownie zmieniać numer i kupić nowy starter tylko tym razem " Play Frash"? ; /
Wygląda na to, że starterek Play Fresh Tobie zapewne się przyda... Fresh to taryfa głosowa i z PF nie można przejść do POnK.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489946  autor: Pawelo300
 17 lip 2011, 17:55
Karlos20 pisze: Wygląda na to, że starterek Play Fresh Tobie zapewne się przyda... Fresh to taryfa głosowa i z PF nie można przejść do POnK.
Wybacz, jednak nic nie zrozumiałem.
Powiem tak. Zależy mi aby uaktywnić sobię to http://www.play.pl/pl/promocja/dla-doku ... index.html Jest to możliwe? Jeżeli tak to co muszę zrobić : )

Nie zamierzam dyskutować z debilami...

 #489947  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2011, 18:00
Pawelo300 pisze:
Karlos20 pisze: Wygląda na to, że starterek Play Fresh Tobie zapewne się przyda... Fresh to taryfa głosowa i z PF nie można przejść do POnK.
Wybacz, jednak nic nie zrozumiałem.
Powiem tak. Zależy mi aby uaktywnić sobię to http://www.play.pl/pl/promocja/dla-doku ... index.html Jest to możliwe? Jeżeli tak to co muszę zrobić : )
Jeśli chodzi o opcję ALL INCLUSIVE SMS, wystarczy za 9 zł kupić starterek Fresh'a (PLAY FRESH 9 ZŁ DARMOWE SMS-Y DO WSZYSTKICH SIECI) i go odpalić - wychodzące ważne 20 dni (9 zł na wszystko) i 250 SMS za darmo - ważne 10 dni. Aby wydłużyć ważność SMSów, wystarczy już tą kartę doładować, ba i dostaniesz kolejne SMSy.

A to co piszą tam na dole na stronce, dotyczy opcji startera bezpłatnego, który można dostać w e-sklepie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 30 z 241
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 241
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 241