• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 29 z 241
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 241

 #489585  autor: Robaas
 15 lip 2011, 23:07
qper to mnie rozbawiła odpowiedź:) tak się zastanawiam czy zakrywanie nazwisk jest konieczne? może czas na listę "plejowych baranów biura obsługi"?

 #489586  autor: qper
 15 lip 2011, 23:08
Robaas pisze:"plejowych baranów biura obsługi"?
Niby ochrona danych ;) ale nie omieszkałem ocenić konsultanta :-D

 #489593  autor: user_delete19
 15 lip 2011, 23:19
qper pisze:ale nie omieszkałem ocenić konsultanta
też chciałem... "Wystapił nieznany bład: ERR1670606730" ;)

 #489598  autor: Robaas
 15 lip 2011, 23:31
qper pisze:Niby ochrona danych ;)
pamiętam kiedyś jedna z telewizji podała informacje w stylu: Adam K. syn Tomasza Kowalskiego został zatrzymany.... (dane przypadkowe) może to jest jakiś sposób?
co do oceny też stosowanie oceniłem panie Dominikę i Ewę, ale czy to coś daje?

 #489599  autor: qper
 15 lip 2011, 23:33
Robaas pisze:
qper pisze:Niby ochrona danych ;)
pamiętam kiedyś jedna z telewizji podała informacje w stylu: Adam K. syn Tomasza Kowalskiego został zatrzymany.... (dane przypadkowe) może to jest jakiś sposób?
co do oceny też stosowanie oceniłem panie Dominikę i Ewę, ale czy to coś daje?
Ostatnio porozmawiałem sobie z fajnym konsultantem z BOKu i twierdzi, że jednak daje.

Więc warto oceniać ;)

 #489603  autor: Pajuch
 16 lip 2011, 00:00
qper pisze:ale nie omieszkałem ocenić konsultanta
Ja oceniam na 5+ bo to nie wina czlowieka ze ma takiego pracodawce i skapi na szkolenia.... :-D

no ta za 2min wedle play zaczynam nocna sesje i bedzie reklamacja ;) zwiazana z rozlaczaniem i zapewne rozliczaniem
Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 01:54 przez Pajuch, łącznie zmieniany 5 razy.

 #489604  autor: Robaas
 16 lip 2011, 00:03
Pajuch a to że czytać nie umie i ślepo wkleja gotowce nie na temat to tez wina pracodawcy? bo ja jednak obwiniłem za to osoby odpowiadające.

 #489627  autor: Pajuch
 16 lip 2011, 01:57
Robaas pisze:Pajuch a to że czytać nie umie i ślepo wkleja gotowce nie na temat to tez wina pracodawcy? bo ja jednak obwiniłem za to osoby odpowiadające.
To nazywam debilizmem w pełni tego słowa znaczeniu. Przyklejanie formułek by podtrzymać prace tak to sobie tłumacze

 #489641  autor: ztomasz
 16 lip 2011, 09:34
A pomysleliscie moze, ze konsultant odbiera telefony i jednoczesnie odpisuje na maile? Teraz jest kapitalizm wiec czlowieka trzeba wykorzystac maksymalnie-lepiej placic jednemu niz dwom osobom. Ja zawsze oceniam na 5 mimo, ze czesto widac, ze moje wynurzenia nie sa do konca zrozumiane :)

 #489644  autor: pakierhakierxd
 16 lip 2011, 09:49
Ja tam oceniam wg stanu zadowolenia za odpowiedź na zgłoszenie chyba o to w tej usłudze chodzi :),jak ktoś odpowiedział dobrze to dostaje max a jak odpowiedź mnie całkowicie nie zadawała wklei jakaś formułkę nie o tym co trzeba to dostaje gorszą opinię,ta opinia powinna jakoś wpłynąć na poprawienie obsługi bok wg mnie i trzeba odpowiadać zgodnie ze stanem faktycznym tak narzekacie na bok a nic z tym nie robicie :D.Ps to jest moje zdanie i jeśli komuś się nie podoba to trudno wkurza mnie to że czasem trzeba pisać jeszcze raz zgłoszenie od czasu do czasu i nie znoszę rażącej niekompetencji a parę takich przypadków mi się zdarzyło już na początku bycia w playu.Gdyby wszyscy konsultanci byli tacy jak play4you to za każdym razem by max odemnie dostawali :D

Pozdrawiam :)

 #489655  autor: playonline
 16 lip 2011, 11:04
ztomasz pisze:A pomysleliscie moze, ze konsultant odbiera telefony i jednoczesnie odpisuje na maile? Teraz jest kapitalizm wiec czlowieka trzeba wykorzystac maksymalnie-lepiej placic jednemu niz dwom osobom. Ja zawsze oceniam na 5 mimo, ze czesto widac, ze moje wynurzenia nie sa do konca zrozumiane :)
Cofnij sie do wypowiedzi Play4You gdzie napisal, ze konsultant odpisujacy ma skanowany podpis. No chyba, ze mowimy tylko o mailach to moze byc i tak.

CC maja to do siebie, ze jest rotacja (nie ma znaczenia firma).
Tak wiec na CC przy takiej rotacji byloby to NIELOGICZNE i NIEOPLACALNE. ;)

CC to CC, BO to BO. :)

Ja jak mi sie chce ocenic to oceniam wg odpowiedzi.

 #489659  autor: Robaas
 16 lip 2011, 11:25
ztomasz a to mój czas i moje zadowolenie się nie liczy? taka odpowiedź sprawia, że muszę ponownie pisać, jestem niezadowolony, moja sprawa się przeciąga, i za te wszystkie bonusy mam jeszcze dać dobrą ocenę? zresztą w rozmowie i pisemnej odpowiedzi sami zachęcają do oceny to czemu mam niby nie robić tego zgodnie z prawdą.

 #489661  autor: Pawelo300
 16 lip 2011, 11:34
Witam!
Zostałem przekierowany tutaj z innego forum. Mój problem wygląda następująco:
Kupiłem starter na play.pl. Karta micro SIM. Włożyłem do telefonu i wyświetliło się ,,Brak sieci". Czytałem gdzieś że trzeba poczekać 24 h na aktywację. Dobra nie ma problemu czekam i czekam. Minęło 48h. Zadzwoniłem na infolinie i Pani konsultantka powiedziała że trzeba jeszcze jakiś czas poczekać. Dodała też że jest jakąś awaria wieży w Warszawie ale sęk w tym że ja jestem z Łodzi. Poczułem się z lekka spławiony. No ale myślę sobie że mają poważniejsze problemy niż moja nie aktywowana karta więc postanowiłem jeszcze poczekać. Minęło już około 72 h i nadal nic.
Jakieś rady? Dzwonić do nich, iśc do salony czy siedzieć na dupie w domu i czekać? : d
Trochę ciężko żyje mi się bez telefonu dlatego piszę tutaj aby się doinformować.
Z gry dzięki za zainteresowanie moimi problemami.
Pozdrawiam.

Nie zamierzam dyskutować z debilami...

 #489667  autor: kuwejt
 16 lip 2011, 11:47
A ja uważam że takim ocenianiem na 5 konsultantów odpowiadających: nie na temat, z automatu, z przeklejoną formułką, szkodzicie nie tylko sobie jak i playowi który przez to nie może wyłapać tych niekompetentnych pracowników i ich doszkolić/zdyscyplinować. To będzie tworzyło takie zamknięte koło. Dalej zamiast merytorycznych odpowiedzi będą odsyłać gnój a play będzie twierdziło że wszystko jest ok bo przecież nie są źle oceniani.
U mnie odpowiedź nie na temat =1, w końcu nie wymagam dużo tylko czytania ze zrozumieniem na poziomie 5klasy.
Jak oceniać to tylko zgodnie z prawdą, inaczej nie ma to sensu!

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #489672  autor: pakierhakierxd
 16 lip 2011, 12:07
Popieram w 100 %

Pozdrawiam :)

 #489679  autor: forum_tg
 16 lip 2011, 12:36
w 100% zgadzam się z przedmówcami, jeżeli oceniać, to tylko rzetelnie i szczegółowo, trzeba jak najszybciej wyeliminować niekompetentnych ludzi z Play'a. udzielenie złej informacji, niż brak jakiejkolwiek informacji.
Pracownik sam powinien wiedzieć, że musi się rozwijać, poszerzać swoje horyzonty, ale nie tylko wklejać formułki jak popadnie.
Z przyjacielem zawsze powtarzamy, że: "kto się nie rozwija, ten się cofa" a w pracy, kontaktach służbowych to jest bardzo widoczne.

 #489689  autor: ztomasz
 16 lip 2011, 13:07
@Robaas jestem za tym, zeby oceniac jesli sama odpowiedz jest zupelnie nie na temat. Dodam jeszcze, ze poprzez kontakt mailowy nie udalo mi sie jeszcze nigdzie nic zalatwic.

Chcialbym dodac, ze play chyba zwiekszyl limity do okolo 2GB jesli chodzil o play online na karte i teraz rozlacza znacznie rzadziej przy korzystaniu z opcji transferu noca-to juz lepiej wyglada. Przydalaby sie informacja w regulaminach, ze dochodzi do takich rozlaczen.

Byl tutaj rowniez post odnosnie przycietego transferu upload. Moim zdaniem play w ten sposob zabezpiecza sie przed spamerami oraz torentowcami. Spamer niekoniecznie musi wiedziec, ze ma wirusa na kompie, a moze calkowicie zapchac siec. Mimo wszystko przydalyby sie nieco wyzsze up-y bo w orange to czesto w testach dochodze nawet do 1MB.

 #489726  autor: Blank
 16 lip 2011, 15:06
a co mnie obchodzi że play chce się zabezpieczyć.
jak play chce mi limitować prędkość wysyłania to niech da to w regulaminach. Bo w tym momencie działają nielegalnie.
Na play fresh osiągam 1,5 mbps i taka prędkość mi odpowiada.

Co do oceniania, to jest to bardzo kiepski system. Teraz na przykład mam dwa zamknięte zgłoszenia i chyba mogę ocenić tylko ostatnie. A na 1 zasługuje przedostatnie...
Do tej pory dałem 1 dokładnie 1 raz. Teraz chciałbym to zrobić po raz kolejny, ale nie mogę. Może niech play zacznie zatrudniać gimnazjalistów i uczniów podstawówki oraz liceum, bo studenci i osoby z wyższym wykształceniem - jak widać - się do tego kompletnie nie nadają.letnie nie nadają.

[ Dodano: 2011-07-16, 15:12 ]
btw, liczę na to że dodadza to do regulaminu. Nie ma to jak zmiana regulaminu w czasie umowy :-)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489737  autor: play4you2
 16 lip 2011, 15:38
tomektg pisze:u mnie, a także u moich znajomych nie podaje okresu.
W tej sytuacji masz dokładnie określone to w Tabeli doładowań i inforacji, po jakim doładowaniu na ile masz tzw. "Nieograniczone połączenia" w tej sytuacji nie jest wymagane określenie daty, do kiedy jest ważny ten pakiet. Określa to już regulamin a datę doładowania jesteśmy w stanie sprawdzić i zresztą po tym właśnie rozpatruje się ewentualne reklamacje. Tak więc, nie odnajduję w tym zapisie żadnych błędów w stosunku do informacji systemowych, jakie otrzymujesz.
Pajuch pisze:Nie należyte wykonanie usług telekomunikacyjnych na pewno podlega pod jakiś regulamin a takowe rozłączanie jest w pewnym stopniu nie należytym wykonaniem uslugi
No to jest mocno dyskusyjne i nie chcę sie upierać przy swoim zdaniu, gdyż nie ja jestem od ostatecznego określenia definicji co jest nienależytym wykonaniem, a co nie jest, tylko ewentualnie Sąd lub UKE. Moim zdaniem nie widzę tu żadnego błędu, gdyż nienależytym wykonaniem usługi jest np. całkowity brak dostępu do niej lub jeżeli dostęp ten jest niewystarczający w korzystaniu z tej usługi. Samo połączenie z interentem juz umozliwia Ci wykonanie pewnych działań, więc usługa jest wykonywana, tak więc patrząc pod kątem czysto prawnym (moim zdaniem), to nie jest tu żaden błąd. Niemniej jednak, jak juz wspomniałem, ja nie jestem od osądzania tego, więc pozwolisz, że więcej już nie będę dyskutował na ten temat i co miałem do powiedzenia w tej kwestii, już powiedziałem.
mkowalski pisze:play4you2, sprawa już jest wyjaśniona - po kilku godzinach "Już jestem" zostało aktywowane.
To fajnie, mówiłem Ci, żebys poczekał do 24h :D. Na przyszłość sugeruję trochę cierpliwości :wink:. A już miałem porozmawiać z osobą, która Ci to robiła, że się nie popisała :P. No nic, pewnie sie z Toba będzie jeszcze raz kontaktować, gdyz zleciłem mu ponowną weryfikację sprawy. To powiedz mu najwyżej, że juz działa.
qper pisze:jestem zadowolony, że się to udało zrobić.
Dostałem raport z wykonania zlecenia w Twojej sprawie. Podobno poruszono też różne tematy. Niektóre te kwestie przekazałem juz dalej, co powiedziałeś konsultantowi. Generalnie to mój naczelny konsultant do rozwiązywania "trudnych" przypadków :-D. Chyba nawet sie sprawdza :P.
Robaas pisze:qper to mnie rozbawiła odpowiedź:) tak się zastanawiam czy zakrywanie nazwisk jest konieczne? może czas na listę "plejowych baranów biura obsługi"?
Przykro mi, ale ujawnienie danych osobowych jest niezgodne z obowiązującym prawem i osoba która łamie to postanowienie, jest narażona do poniesienia odpowiedzialności w myśl ustawy o Ochronie Danych Osobowych. To tak tylko informacyjnie, na potrzeby powższej opinii.
Robaas pisze:Adam K. syn Tomasza Kowalskiego został zatrzymany.... (dane przypadkowe) może to jest jakiś sposób?
Niestety, to też by nie przeszło, ponieważ w Sądzie, osoba która uważałaby, że ujawniono jej dane, bez trudu udowodniłaby powiązania, ponieważ jak wiadomo, padło określenie "syn", tak więc powiązanie jest oczywiste, więc i nazwisko również. Generalnie ja osobiście nie mam zamiaru nikogo ani przestrzegać przed jakimiś działaniami ani tym bardziej straszyć konsekwencjami. Tylko inforuję, że mogą być z tego powodu pewne skutki a co kto zrobi, to cóż, wybór należy do danej osoby.
qper pisze:Ostatnio porozmawiałem sobie z fajnym konsultantem z BOKu i twierdzi, że jednak daje.

Więc warto oceniać
Zdecydowanie popieram. Uwierzcie mi, że te ocena bardzo nam się przydają i bardzo was proszę o ich zamieszczanie, tym bardziej, że to nic was nie kosztuje i poświęcicie temu raptem góra 30 sekund. Pomyślcie, że dzięki temu możemy szybko wyeliminować np. osoby, które notorycznie popełniają błędy, co za tym idzie, jakość obsługi znacznie się poprawi (choć i tak uważam że nie jest zła), a przecież o to nam wszystkim chyba chodzi prawda?
Robaas pisze:Pajuch a to że czytać nie umie i ślepo wkleja gotowce nie na temat to tez wina pracodawcy? bo ja jednak obwiniłem za to osoby odpowiadające.
ZDECYDOWANIE tego nie popieram i choćby z tego powodu, warto oceniać pracę takiej osoby.
pakierhakierxd pisze:Gdyby wszyscy konsultanci byli tacy jak play4you to za każdym razem by max odemnie dostawali
Heh, dzięki :oops:.. Zapewniam Cię jednak, że na wszystkich konsultantów, jacy pracują w Play, raptem góra 0,5% jest tych, za którzy są "gwiazdorami" na różnych portalach. Jednak takie osoby jeżeli zdarzyła im się "w
Pawelo300 pisze: lub baaardzo rzadko, są upominane (o szczegółach działań nie mogę mówić - to są wewnętrzne przepisy) a w stosunku do osób, gdzie notorycznie są zgłaszane nieprawidłowości lub ich oceny stale są słabe, wiadomo, z tymi osobami się rozstajemy. Jak widzicie zapewne, pewne "nazwiska" (czyt. inicjały) już się nie przewijają chocby na tym forum, co właśnie jest skutkiem między innymi tych ocen, o które was proszę a także wewnętrznej weryfikacji ich pracy.
Nie zapomnijmy proszę, że wielu Klientów wstawia np. "1" ale tylko dlatego, że ich sprawa jest niezasadna (np. odrzucona reklamacja), gdzie niestety, ale to jest prawda. Ich ocena wynika wówczas nie ze stanu samej obsługi, a z efektu końcowego całej sprawy. Oczywiście to tez bierzemy pod uwagę i w tym przypadku, ta "1" konsultantowi nie jest zaliczana, gdyż sprawę rozwiązał prawidłowo i nie jest to jego wina, że Klient nie zgadza się z odpowiedzią i dlatego wystawił taką a nie inną ocenę.
Pawelo300 pisze:Jakieś rady? Dzwonić do nich, iśc do salony czy siedzieć na dupie w domu i czekać?
Udaj się do Punktu Play a jak tam ci nie pomogą, to zrób zgłoszenie. Karta jest aktywna od razu a nie po iluś tam godzinach. To usługa może się aktywować (łącznie z taryfą) do 24h, ale nie karta. Ona jest automatycznie przypisana do określonego numeru telefonu lub usługi, która posiada już daną taryfę, więc dlatego nie trzeba czekać jakiegoś tam czasu na to.
Reasumując, jak w Punkcie wymienią Ci kartę i nadal nie będzie działało (po tej wymianie), to zrób zgłoszenie w tym punkcie a wcześniej zarejestruj dane (chyba że już jesteś zarejestrowany). Tylko zarejestrowani Klienci moga liczyc na rozpatrzenie zgłoszenia, więc wole o tym wspomnieć już teraz. Jak zrobisz to zgłoszenie (zakładając, że w Salonie Ci nie pomogą), napisz mi wówczas tu na forum numer tego zgłoszenia i postaram Ci się jakoś pomóc.
kuwejt pisze:szkodzicie nie tylko sobie jak i playowi który przez to nie może wyłapać tych niekompetentnych pracowników i ich doszkolić/zdyscyplinować.
ZDECYDOWANIE zgadzam się w tej opinii z Kuwejtem. Proszę Was o sprawiedliwą ocenę według waszego uznania (czy konsultant odpowiedział na temat, czy poruszył wszystkie wątki itp.). Proszę was tylko o jedno, jak sprawa jest niezasadna, nie musicie się oczywiście z tym zgadzać, ale jak już oceniacie, weźcie pod uwagę to, w jaki sposób była rozwiązywana przez pracownika i oceńcie działania TYLKO pod kątem wykonania jego pracy a nie jaki jest wynik ostateczny sprawy. Zawsze możecie się odwołać od rozwiązania, ale to już zupełnie co innego...
divhashmorex pisze:Teraz na przykład mam dwa zamknięte zgłoszenia i chyba mogę ocenić tylko ostatnie.
Możesz ocenić 2 i my już odpowiednio to zweryfikujemy. Nie mogę mówic jak to działa, ale uwierz mi, że ocena będzie odpowiednio przypisana. Jest tylko jeden warunek, musisz ją wydać ze swojego telefonu, dla którego było przypisywane to zgłoszenie. Jak masz np. 2 usługi a zgłoszenie dawałeś pod jednym z tych numerów (np. 790xxx001) a odpowiadasz z drugiego telefonu (np 790xxx002), to rzeczywiście tu będzie błąd i nie ustalimy prawidłowej oceny. Dlatego ważne też jest to, aby oceniac z takiego numeru, dla którego przypisane jest zgłoszenie.
divhashmorex pisze:btw, liczę na to że dodadza to do regulaminu. Nie ma to jak zmiana regulaminu w czasie umowy
Raczej nie liczyłbym na to :). Generalnie osobiście nie widzę powodu, dla którego miałby się zmienić regulamin, no ale tak jak juz mówiłem, nie mi jest oceniać kwestię internetu i szybkości i nnych zagadnień w tym temacie. Z mojej strony mogę wam powiedzieć, że blokad nie ma, no ale to jest moje zdanie i nie zamierzam Wam na siłę nic udowadniać i "wmawiać".

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 29 z 241
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 241
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 241