• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 244
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 244

 #416013  autor: metpablo
 09 lip 2010, 13:21
@weissman - też przed chwilą dostałem SMSa o tej treści, mimo że nie wyraziłem zgody na otrzymywanie SMSów reklamowych i do tej pory (od października 2009 r.) żadnego nie otrzymałem. Zgłoszenie reklamacyjne z roszczeniem 10 PLN już posłałem do OK, zaraz piszę do UOKiK, bo widzę, że mamy do czynienia z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #416043  autor: play4you2
 09 lip 2010, 15:16
Ostatnio dużo mówi sie o numerach specjalnych. Podaję Wam w związku z tym link na naszej stronie do miejsca, gdzie jest tabela z tymi numerami i jest napisane, do jakiego dostawcy należą te numery. Oczywiście może zdarzyć się tak, że jakiegoś numeru nie będzie, jednak to już nie jest nasza wina. Pamiętajcie proszę, że ta tabela ma charakter jedynie informacyjny i nie jest podstawą do składania reklamacji lub roszczeń. Możecie za jej pomocą odnaleść "właściciela" numeru i do niego ewentualnie bezpośrednio kierować sprzeciw, aby nie przetwarzać danych osobowych.

http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/moje- ... specjalne/


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #416050  autor: kartusa
 09 lip 2010, 16:21
kartusa napisał/a:
Czy Samsung Galaxy S w Play wydany będzie w wersji "pełnej"

Przykro mi, ale takiej informacji nie mogę udzielić.
Traktuję to jako odpowiedź negatywną.

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #416054  autor: play4you2
 09 lip 2010, 16:51
kartusa pisze:Traktuję to jako odpowiedź negatywną.
Jest to nadinterpretacja mojej wypowiedzi. Ja powiedziałem tylko, że w tej sprawie nie mogę się wypowiadać, co oznacza, że nie udzieliłem tak na prawę żadnej informacji. Ani tak, ani nie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #416071  autor: weissmann
 09 lip 2010, 18:12
play4you2 pisze:Ostatnio dużo mówi sie o numerach specjalnych. Podaję Wam w związku z tym link na naszej stronie do miejsca, gdzie jest tabela z tymi numerami i jest napisane, do jakiego dostawcy należą te numery. Oczywiście może zdarzyć się tak, że jakiegoś numeru nie będzie, jednak to już nie jest nasza wina. Pamiętajcie proszę, że ta tabela ma charakter jedynie informacyjny i nie jest podstawą do składania reklamacji lub roszczeń. Możecie za jej pomocą odnaleść "właściciela" numeru i do niego ewentualnie bezpośrednio kierować sprzeciw, aby nie przetwarzać danych osobowych.

http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/moje- ... specjalne/


Pzdr.
Zupełnie nie na temat kolego Play4You2, ludzie pytają:

- dlaczego Play robi idiotów z klientów, którzy pomimo włączonej blokady dostają SMS reklamowe od was;

- a numeru 80333 akurat nie ma na tej liście którą wysłałeś, więc nie próbuj wyciszyć czy zmienić tematu, tylko wprost odpowiedz na te pytania.

 #416096  autor: pawelpp
 09 lip 2010, 21:29
weissmann pisze: Zupełnie nie na temat kolego Play4You2, ludzie pytają:

- dlaczego Play robi idiotów z klientów, którzy pomimo włączonej blokady dostają SMS reklamowe od was;

- a numeru 80333 akurat nie ma na tej liście którą wysłałeś, więc nie próbuj wyciszyć czy zmienić tematu, tylko wprost odpowiedz na te pytania.
Nie sądzę, żeby P4Y odpowiedział na te pytania. Niestety z P4Y jest tak jak z każdym innym konsultantem - po kilku pytaniach odpowie raz, trochę na temat, ale bez konkretów, a później powie, że podtrzymuje swoją decyzję :). Ten raz trochę na temat już był, więc potraktuj to jako stanowisko P4Y.

 #416124  autor: TrustNoOne
 09 lip 2010, 23:52
@ pawelp - nie znam cię ani p4y ale uważam, że przesadzasz swoimi lzami.. Każdy ma problemy. Te z Play u mnie sa niczym w porównaniu z tymi z Plusa. Mimo wszystko nie żalę się tutaj. Zrozum, że p4y nie może niektórych rzeczy ujawnic tak jak np wiele innych osób gdyż podpisali zapewne stosowne dokumenty. Poza tym jakby tu wtedy o profesjonaliźmie rozmawiać!? Widać, że takie osoby jak ty sa niezbyt przystosowane do prawdziwego życia.
Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #416154  autor: kartusa
 10 lip 2010, 12:51
W takim razie mam pytanie do kolegów i koleżanek obeznanych w prawie:
Czy zgodne z prawem jest, że operator (tu: PLAY) sprzedaje telefony w wersji okrojonej (przykład: Samsung Wave - brak programu do nawigacji, brak gier, brak możliwości aktualizacji softu bezpośrednio u producenta) nie informując o tym? Czy nie jest tak, że telefon u operatora powinien mieć to samo co wersja sklepowa (plus to co operator wgra we własnym zakresie, np. tapetki, dźwięki, motywy, ustawienia)?
Podkreślam, że w oficjalnych informacjach brak było danych nt. stopnia okrojenia telefonu (jak i o samych fakcie krojenia).

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #416160  autor: kerim36
 10 lip 2010, 13:19
kartusa,

tak nie ma - telefon spelnia w pelni swoje funkcje, a oprogramowanie jest kwestia zmienna. W Nokii tez kiedys mialem sytuacje, ze po wgraniu nowego softu nie mialem gierek, ktore mialem wczesniej i nie moze to byc powodem to rozczenia moich pretensji.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #416220  autor: kartusa
 10 lip 2010, 21:01
kerim36 pisze:
tak nie ma - telefon spelnia w pelni swoje funkcje, a oprogramowanie jest kwestia zmienna.
Ale czy do dobrego tonu nie należałoby poinformować potencjalnego nabywcę o pełnej zawartości "opakowania" i ewentualnych różnicach do wersji sklepowej? Dzisiejsze telefony to już nie tylko "telefony", teraz to już cała infrastruktura - prawie komputer.
Np. gdyby w wersji "operatorskiej" wycięli Ci klienta e-maili, w sumie telefon nadal pełni swoje funkcje (rozmowy, sms'y) ale czy nie został poważnie zubożony?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #416223  autor: pawelpp
 10 lip 2010, 21:32
TrustNoOne pisze:Widać, że takie osoby jak ty sa niezbyt przystosowane do prawdziwego życia.
Przyznam, że nie do końca ciebie rozumiem. Skoro P4Y pisze na forum, że problemów nie ma, a klienci narzekają że są? Tak się składa, że te same problemy potwierdzają moi znajomi, rodzina, pracownicy punktów sprzedaży. Nie lubię kłamstwa i wykorzystywania. Niejednokrotnie pisałem na tym forum, że wiem, że czasami przesadzam, czasami wyolbrzymiam i czasami (tak jak w poprzednim poście) ironizuje. Robię to świadomie i specjalnie i liczę na to, że czytelnicy potrafią rozróżniać ironię od opisu rzeczywistego problemu. Wierz mi - jestem przystosowany do życia i wiem jakie mam prawa i jakie obowiązki wobec innych. Czasami tylko denerwuje mnie to, że inni nie poczuwają się do spełniania swoich obowiązków.
kartusa,
Sprzedawca ma obowiązek udzielać prawdziwych informacji o funkcjonalności produktu, w tym o zawartym oprogramowaniu. Przykład: jeżeli sprzedawca napisze na ulotce, że telefon ma nawigację (nie myl z GPS), to telefon powinien mieć odbiornik GPS i program służący do nawigacji (nie myl z mapami, które nie posiadają funkcji nawigacji). Wiążące są także informacje udzielane przez sprzedawcę, a przede wszystkim te zawarte na opakowaniu oraz w instrukcji obsługi. Jeżeli produkt odbiega od informacji udzielanych przez sprzedawcę, to masz prawo żądać od sprzedawcy doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową (niezgodność towaru z umową). Warto przeczytać sobie Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Standardem jest to, że telefony są brandowane, więc wydaje mi się, że generalnie Play ma w tym wypadku rację. Może to oprogramowanie jest usuwane ze względu na stabilność albo bezpieczeństwo? Może są to uboższe - tańsze wersje?
Podam kolejny przykład:
Kupiłem Nokię 5800 w Play. Na opakowaniu widniała informacja, że telefon posiada nawigację i mapy w zestawie. Posiadał, ale wersję testową. Sprawa trafiła do UOKiK, który przyznał mi rację - w tym wypadku, telefon powinien posiadać oprogramowanie Nokia Maps zgodnie z informacji na opakowaniu. Twój przypadek jest jednak inny.
Dodam jeszcze, że często w gwarancjach można znaleźć zapis (np. Nokia), że nie obejmuje ona oprogramowania. Gwarancja jest udzielana przez producenta dobrowolnie, natomiast niezgodność towaru z umową dotyczy wszystkich towarów, w tym oprogramowania w nich zwartego. Oprogramowanie jest integralną częścią telefonu, więc możesz je "reklamować". Za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca, a nie producent i to on, a nie producent, ma obowiązek doprowadzić go do stanu zgodnego.

 #416247  autor: TrustNoOne
 11 lip 2010, 00:02
@ pawelp - jeśli masz aż taki problem z Play to idź wyżej niż telepolis czy reklamacje. Ja czytając niektóre posty, że gdzieś jest problem z Play dziwię się gdyż sam czasami bywam w niektórych miejscowościach. Problemu nie mam choć mam Play 3G.
Na trasie to co innego ale wtedy (już) gładko Plus mi wskakuje.
Jakość na Plusie w Play niewiele gorsza.
Ja z Plusem się nie patyczkuje bo spoczęli na laurach.. Sądzę, że to ich celowe zagrywki (kiepska oferta, kiepska jakość, niski poziom telefonicznego BOK) może po to aby udziałowcom było lżej go sprzedać. Ale to tylko teoria.
Z Play powala mnie obsługa zgloszeń realizowanych przez Play 24 - za wolno, brak dokładności, itp. Reszta jest dobra.
Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #416271  autor: play4you2
 11 lip 2010, 09:33
pawelpp pisze:Tak się składa, że te same problemy potwierdzają moi znajomi, rodzina, pracownicy punktów sprzedaży
Jeżeli tak jest, to zapraszam serdecznie wszystkie te osoby do składania zgłoszeń lub indywidualnych reklamacji. Z chęcią to sprawdzimy.
pawelpp pisze:Sprzedawca ma obowiązek udzielać prawdziwych informacji o funkcjonalności produktu
Jeżeli zostanie zapytany o to przez Klienta. Przede wszystkim ma obowiązek powiedzieć ile kosztuje telefon w wybranej taryfie, jaki jest dokładnie Plan Taryfowy, jakie są warunki Promocji i na ile zawarta jest Umowa. Reszta informacji to już kwestia indywidualna Sprzedawcy oraz Klienta (zasada pytanie = odpowiedź).
pawelpp pisze: jeżeli sprzedawca napisze na ulotce,
Gwarantuje Ci, że Sprzedawca na ulotkach nic nie pisze. No chyba że prywatne notatki (jak by mu papieru zabrakło :), ale to jest niemożliwe). Udziela takich informacji, jakie są na opakowaniu (nawet nie na ulotkach). Robi to dlatego, aby właśnie nie posądzono go o nadinterpretację danych. Być może jakiś Sprzedawca się znajdzie, co popełni taki błąd, ale ja z takim się jeszcze nie spotkałem.

Dodam tylko, że jeżeli wybrałeś np. telefon, nie zadając żadnych pytań na jego temat, to zgodnie z Ustawą, zgadzasz się na takie warunki, jakie są umieszczone na opakowaniu. W tym przypadku nie ma zastosowania żadna kwestia dotycząca jakiś "innych" ustaleń.

Tak dla ogólnego wyjaśnienia. Nasza oferta telefonów (jak i ich funkcjonalność) opisana np. na naszej stronie, nie jest "Ofertą" w rozumieniu KC. Ta informacja zawarta jest na samym dole strony, pod opisem. Podaję te informacje tak dla ogólnego wyjaśnienia.

KARTUSA

Sytuacja którą opisujesz, jest zgodna ze stanem faktycznym. Nie będę wdawał się w szczegóły co, jak i dlaczego, ale telefon spełnia wymagania sieci i to jest najistotniejsze (tak jak napisał Kerim). Wszelkie inne ionformacje dotyczące danego modelu zamieszczone są na opakowaniu. W związku z tym, nie ma podstaw do tego, aby uznać w tym przypadku winę Operatora. Jednak oczywiście zawsze masz prawo skorzystać z drogi reklamacyjnej.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #416381  autor: pawelpp
 11 lip 2010, 21:44
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Tak się składa, że te same problemy potwierdzają moi znajomi, rodzina, pracownicy punktów sprzedaży
Jeżeli tak jest, to zapraszam serdecznie wszystkie te osoby do składania zgłoszeń lub indywidualnych reklamacji. Z chęcią to sprawdzimy.
Nie chce im się, ja nadrabiam :). Poza tym trudno, żeby pracownicy salonów składali reklamacje. Oni twierdzą, że po prostu tak jest.
play4you2 pisze:Gwarantuje Ci, że Sprzedawca na ulotkach nic nie pisze.
Chodziło mi o sprzedawcę ogólnie - salon, P4, itp. Co do strony... bywały na niej poważne błędy w opisach telefonów. Nie wiem jak jest teraz, ale pewnie istnieje napis "prawo do błędów zastrzeżone".
Generalnie ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ. Szkoda tylko, że stanowisko Play kilka miesięcy temu było inne, tj. "nie odpowiadamy za to, co producent sobie napisał na opakowaniu".

 #416419  autor: bleckwarrior
 12 lip 2010, 08:56
weissmann pisze:@Play4You2 - dwója dla waszej firmy.

Przed chwilą ponownie, pomimo dwukrotnych monitów o wyłączenie reklam, dostałem śmieciowy SMS z numeru 80333 o treści (żebyś nie udawał że to nie od was):

"Play: Komunikat specjalny! na nr 691xxxxxx padł BONUS w DZISIEJSZEJ GRZE o 3.000zł. Odpisz BONUS na darmowy nr 80333 a zadzwonimy do Ciebie!"

No i dzięki temu SMS wasza firma jest 10zł do tyłu, odliczone z następnego rachunku za abonament. SMS sobie zachowam dla ewidencji w UKE. Powodzenia w dalszym wysyłaniu śmieci! :)
w tym wypadku Ty kolego jednak masz pecha, nie sieć już po raz kolejny powtórze: Numer 80333 nie jest numerem sieci play i żadne cofnięcie zgód u operatora, nie spowoduje, że takich smsów nie otrzymacie. Tylko i wyłącznie u organizatora konkursu, czyli grupy 3Way SP z o.o. - czy tak jakoś:)

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #416486  autor: weissmann
 12 lip 2010, 13:24
bleckwarrior pisze:
weissmann pisze:@Play4You2 - dwója dla waszej firmy.

Przed chwilą ponownie, pomimo dwukrotnych monitów o wyłączenie reklam, dostałem śmieciowy SMS z numeru 80333 o treści (żebyś nie udawał że to nie od was):

"Play: Komunikat specjalny! na nr 691xxxxxx padł BONUS w DZISIEJSZEJ GRZE o 3.000zł. Odpisz BONUS na darmowy nr 80333 a zadzwonimy do Ciebie!"

No i dzięki temu SMS wasza firma jest 10zł do tyłu, odliczone z następnego rachunku za abonament. SMS sobie zachowam dla ewidencji w UKE. Powodzenia w dalszym wysyłaniu śmieci! :)
w tym wypadku Ty kolego jednak masz pecha, nie sieć już po raz kolejny powtórze: Numer 80333 nie jest numerem sieci play i żadne cofnięcie zgód u operatora, nie spowoduje, że takich smsów nie otrzymacie. Tylko i wyłącznie u organizatora konkursu, czyli grupy 3Way SP z o.o. - czy tak jakoś:)
Niestety kolego, podobnie jak Play4You2, próbujesz uciszyć, zmienić temat lub zwalić odpowiedzialność na klienta.

W żadnych konkursach nie brałem udziału, i nigdzie swojego telefonu nie podawałem, a już na pewno jakiejś grupie 3Way. A wasze kontakty z nimi mnie nie interesują, więc to wy płacicie mi za wysyłane SMS. A jak będziecie próbowali egzekwować "należność" - spotkamy się w sądzie, z Polkomtelem już wygrywałem cięższe sprawy o jego nienależne "obciążenia".

A tu kłamstewko kolegi BlackWarrior:

http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/konk ... index.html

dalej kłamiesz że numer 80333 nie należy do was? Daj se spokój, to że ci płacą za to to zrozumiałe, ale bezczelność przekracza wszelkie granice.

 #416511  autor: play4you2
 12 lip 2010, 14:50
pawelpp pisze:Nie chce im się, ja nadrabiam . Poza tym trudno, żeby pracownicy salonów składali reklamacje. Oni twierdzą, że po prostu tak jest.
Cóż, skoro są aż takie problemy, jak mogę wywnioskować z Twoich opisów, to dobrze by było, żeby jednak to zgłaszali. Inczej mogę wnioskować, że tych problemów nie ma (proszę o nienadinterpretowanie mojej wypowiedzi).

Co do Sprzedawców, to, że są naszymi pracownikami, wcale nie oznacza, że nie mogą złozyc reklamacji. Doskonale wiedzą, że żadne sankcje z tego tytułu im nie grożą. Mają również maile i inne mozliwości kontaktu. Niech to piszą w takim razie. Jest tyle różnych sposobów na przekazanie tych informacji. Dopóki nie będę miał tych zgłoszeń, to wybacz, ale uznaję, że w rzeczywiśtości nie ma takich problemów, jak to przedstawiasz. Nie bierz tego za sarkazm, ale mogę uznać, że cała sprawa opisywana przez Ciebie może być, PODKREŚLAM MOŻE "wyolbrzymiana". Sama liczba zgłoszeń nie świadczy de facto o rzeczywistym problemie. Mam na myśli to, że osoba, która składa np. 100 zgłoszeń dziennie, wcale może nie mieć w rzeczywistości takich utrudnień, jak stara się to przedstawić. Jeżeli natomiast spytacie mnie, dlaczego w takim razie składa taką ilość zgłoszeń, skoro nie ma problemów, moja odpowiedź jest bardzo krótka - nie wiem... Zadaniem konsultantów na infolinii jest rzetelna obsługa i udzielenie odpowiedzi na każde zlecone zgłoszenie. Jeżeli Klient składa ich np. 100 dziennie, na te 100 odpowiemy.

pawelpp pisze:ale pewnie istnieje napis "prawo do błędów zastrzeżone".
A o tym już powiedziałem w mojej wypowiedzi :-). Cytat poniżej :wink:

"...Tak dla ogólnego wyjaśnienia. Nasza oferta telefonów (jak i ich funkcjonalność) opisana np. na naszej stronie, nie jest "Ofertą" w rozumieniu KC. Ta informacja zawarta jest na samym dole strony, pod opisem..."
weissmann pisze:Niestety kolego, podobnie jak Play4You2, próbujesz uciszyć, zmienić temat lub zwalić odpowiedzialność na klienta.
Chciałbym coś w Twojej wypowiedzi sprostować. Przede wszystkim, nigdy nie próbowałem Cię uciszyć, lub zmienić tematu lub "coś innego". Z mojej strony zawsze otrzymywałeś wyjaśnienia. Jeżeli się z nimi nie zgadzasz, zawsze masz prawo do złożenia reklamacji, lub skorzystania z odpowiedniej drogi postępowania wyjaśniającego. Decyzja zawsze należy do Ciebie.
weissmann pisze:A jak będziecie próbowali egzekwować "należność" - spotkamy się w sądzie, z Polkomtelem już wygrywałem cięższe sprawy o jego nienależne "obciążenia".
Płatności wynikają z intergralnej części zawartej Umowy i nie są podstawą do roszczeń, o ile warunki zawartej Umowy nie stanowią inaczej. Oznacza to, że brak wpłaty będzie skutkował z naszej strony działaniami "przypominającymi" o zaległościach lub blokadą połączeń. W ostateczności z tytułu zaległości może dojść do rozwiązania Umowy. Sprawa, którą opisujesz (ochrona danych) jest rozwiązywana na innym szczeblu administracyjnym i nie ma nic wspólnego z opłatami za Abonament. Ewentualne odszkodowanie (o ile jest sprawa zasadna), ustalane jest na innym szczeblu sprawy.

Generalnie zawsze staramy się wyjaśnić sprawę do końca i dojść do "porozumienia", jeżeli wina leży po naszej stronie. Nawet jak nie jest nasza wina, to też chcemy to wujasnić Klientowi i go o tym poinformować. Zależy nam na współpracy, a nie na "sądzeniu się". Niemniej jednak, jeżeli taka jest twoja decyzja, szanujemy ją i czekamy na stosowne informacje. Pamiętaj jednak proszę, że z naszej strony zawsze dążymy do porozumienia na drodze medjacji wewnętrznej, gdybyś jednak zmienił zdanie.


Pzdr.

[ Dodano: 2010-07-12, 15:00 ]
weissmann pisze:A tu kłamstewko kolegi BlackWarrior:

http://www.playmobile.pl/...play/index.html
Małe wyjasnienie. Organizatorem konkursu muzycznego nie jest Play, tylko "3Way". To, że do konkursu wykorzystywana jest sieć telekomunikacyjna P4, nie oznacza to absolutnie, że P4 jest organizatorem. Zapraszam do zapoznania sie Reguaminem konkursu, zwłaszcza z pkt. 5.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #416513  autor: bleckwarrior
 12 lip 2010, 15:01
weissmann pisze: A tu kłamstewko kolegi BlackWarrior:

http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/konk ... index.html

dalej kłamiesz że numer 80333 nie należy do was? Daj se spokój, to że ci płacą za to to zrozumiałe, ale bezczelność przekracza wszelkie granice.
a Ty masz regulamin tej usługi w którym jest zapisane, kto jest jego organizatorem- więc zanim zarzucisz komus kłamstwo, to proponuję sprawdzić- bo czasami niestety możesz komuś świadomie/ lub i nie wyrządzić krzywdę.

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 6.2010.pdf

a odpowiadając na Twoje domniemania- ja nigdy nie próbowałem i nie próbuję nikogo uciszyć- odpowiadam wam, z własnej przez nikogo nie narzuconej woli. Więc oczywiście szanuję Twoje zdanie, ale w tym wypadku jest kompletnie nie prawdziwe.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #416518  autor: pawelpp
 12 lip 2010, 15:45
play4you2 pisze: Cóż, skoro są aż takie problemy, jak mogę wywnioskować z Twoich opisów, to dobrze by było, żeby jednak to zgłaszali.
Ja im nie powiem, żeby to robili. Oni wnioskują tylko na podstawie opinii klientów i być może własnych doświadczeń. Dla mnie ważne jest to, że pracownicy salonów potwierdzają zwykle, że są/były problemy z realizowaniem połączeń w szczególności połączeń z OK (są zrywane także kiedy dzwonię z telefonów w salonach Play... co za pech... :) ).
Słyszałem coś, że maja się zmienić ceny i zakres pakietów internetowych. To prawda? Nie oczekuję tutaj przedstawienia pełniej oferty, tylko prostej odpowiedzi tak/nie o ile to możliwe (bo pewnie nie).

Na rozpatrzenie reklamacji czekam już 52 dni... Długo jeszcze?
UKE odpowiada 26 razy szybciej od was :)

Dodam, że konsultant rozpatrujący od miesiąca zŋłoszenie 18791084 musi bardzo wolno czytać. Tak trudno jest odpowiedzieć na tak proste pytanie? Z resztą nie ma po co się wysilać, bo w kolejnym przypadku minął termin rozpatrzenia reklamacji i jego odpowiedź mnie nie interesuje.

[ Dodano: 2010-07-12, 15:58 ]
bleckwarrior pisze: a Ty masz regulamin tej usługi w którym jest zapisane, kto jest jego organizatorem
Nie znam dokładnie sytuacji, ale chcecie powiedzieć, że jeżeli Play wysyła SMS z informacją o konkursie, to klient ma obowiązek sprawdzenia jaka firma jest organizatorem?

 #416531  autor: play4you2
 12 lip 2010, 16:33
pawelpp pisze:Dla mnie ważne jest to, że pracownicy salonów potwierdzają zwykle, że są/były problemy z realizowaniem połączeń w szczególności połączeń z OK (są zrywane także kiedy dzwonię z telefonów w salonach Play... co za pech... ).
Będę monotematyczny i powtórzę raz jeszcze, niech nam to zgłaszają. Inaczej domniemam, że problemu nie w takiej skali, jak to przedstawiasz.
pawelpp pisze:Na rozpatrzenie reklamacji czekam już 52 dni... Długo jeszcze?
UKE odpowiada 26 razy szybciej od was
Sprawa jest nadal rozpatrywana. To wszystko, co mam do powiedzenia w tym temacie.
pawelpp pisze:Słyszałem coś, że maja się zmienić ceny i zakres pakietów internetowych. To prawda?
Odpowiem zaczepnie, nie potwierdzam, nie zaprzeczam :D. A tak na poważnie, to wiesz doskonale, że obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna i takiej informacji Ci nie mogę udzielić.
pawelpp pisze:Nie znam dokładnie sytuacji, ale chcecie powiedzieć, że jeżeli Play wysyła SMS z informacją o konkursie, to klient ma obowiązek sprawdzenia jaka firma jest organizatorem?
W zasadzie upraszczając odpowiedź, to tak. To, że SMS wysyłany jest za pomocą naszej infrastruktury, nie zonacza jeszcze, że jest on organizowany (konkurs lub zabawa) przez nas. Zachęcam Cię do przeczytania tego Regulaminu, gdzie jest wklejony link (przez weissman i blackwarrior).
Jeżeli jest nazwa konkursu lub zabawy i znajduje sie ona na naszej stronie, jest też do niej i Regulamin. W nim zawarta jest precyzyjna informacja, kto jest organizatorem. Jeżeli nazwy konkursu lub zabawy nie ma, oznacza to, że w tym przypadku w ogóle odpowiada za to jakaś zewnętrzna firma, która korzysta tylko z naszej infrastruktury. W końcu wiadomość może przesłać każdy, nie ważne co robi. Już zresztą omawiałem wątek związany z SMS od tzw. "innych" firm odnośnie do konkursów i innych rzeczy. Zapraszam do lektury kilka stron wcześniej. Zamieściłem nawet link do naszej strony, gdzie jest spis numerów Premium i do kogo one należą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 26 z 244
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 244
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 244