• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 33
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

 #402755  autor: kerim36
 04 maja 2010, 21:46
Logith,

poczekaj na fakture, bo teraz nie ma co gdybac - jak przyjdzie bedzie wszystko wypisane

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #402758  autor: ahan
 04 maja 2010, 21:48
Najlepiej jest poczekać na fakturę. Jeżeli podpisywałeś umowę 24, być może jesteś w cyklu 1. (ale dokładnie nie wiem jak systemy Play'a przypisują cykle; u mnie zawsze do najbliższego). Tak więc Play wygeneruje Ci fakturę ok 2 dni roboczych po zamknięciu billingu (czasami trochę dłużej) no i pozostaje dostarczenie korespondencji, które zajmuje też chwilę (zależy od dostawcy, ale do Wawy idzie ok 10 dni :P). Ja mam fakturę elektroniczną i jest dużo wygodniejsza - ogólnie polecam :)

 #402771  autor: play4you2
 04 maja 2010, 22:41
ahan pisze:Dlatego załączyłem print (na początku tej strony). Nie działa
Przyznaję Ci rację, sprawdzałem przed chwilą (22:35) i rzeczywiście nie działa. Z tego co widzę, przeprowadzamy konfiguracje. Za godzinę powinno działać, najpózniej jutro.
Logith pisze:Właśnie tego też nie wiem
Jeżeli chodzi o okres rozliczeniowy, masz go uwzględnionego na zawartej Umowie. Powinieneś mieć prawie na samym dole napisane, do kiedy jest okres rozliczeniowy. Podejrzewam, że do 10, ale sprawdź to jeszcze dokładnie sam.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #402795  autor: PlayBoy
 05 maja 2010, 02:05
play4you2 pisze:(...)Nie odbierz proszę tej odpowiedzi w rodzaju "ataku", ale jako dobrą wolę wyjaśnienia zgłoszonej sprawy.(...)
Ależ skąd, fajnie że dyskusja się toczy na argumenty.
play4you2 pisze:(...)Co prawda nie jestem prawnikiem, ale w sprawie Prawa Telekomunikacyjnego, uwierz mi, że posiadam sporą wiedzę.(...)
Doceniam, szanuje, ale skoro tak- to podyskutujmy.
play4you2 pisze:(...)ad. 2) Cóż, w tym temacie akurat sprawa jest kontrowersyjna. Zacznę może od tego, że skłądając reklamacje, wcale nie musisz przytaczać zapisów z Prawa Telekomunikacyjnego, gdyż nasz Regulamin jest oparty między innymi na przepisach PT. W związku z tym, też jest odnośnik o koniecznoiści rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni i jakie są skutki braku takiego rozpatrzenia. (...)
Wole powoływać się na normy prawa powszechnie obowiązującego, Wasz regulamin tylko precyzuje zapisy przepisów ustawowych, więc jeśli nie muszę, to podpieram się źródłami powszechnie obowiązujących przepisów, a nie normami wewnętrznie obowiązującymi [mają "większą moc prawną"] ;-)
A co do:
PlayBoy pisze:uznajemy Pańską reklamację za zasadną, jednak nie przychylamy się do Pańskich roszczeń". Oczywiście jest to bzdurna konstrukcja, która wyprostował UKE w prowadzonym postępowaniu mediacyjnym.
i
play4you2 pisze:(...)Pragnę jednak poruszyć temat związany z roszczeniami. Zgadzam się co do jednego, że jeżeli zostanie przekroczone 30 dni, bezprzecznie reklamacja uznana jest za zasadną. Co do roszczeń, nie koniecznie tak musi być. Tu akurat Marens miał rację, przedstawiając Ci wyjaśnienia (pomijam, w jaki sposób).Pokaż mi proszę zapis w PT, który jasno wskazuje na to, że Operator jest zobowiązany uznać roszczenia (oprócz spraw związanych z płatnościami)?? Nie ma takiego zapisu. Ten co przedstawiasz, czyli Art. 106 nie oznacza jednoznacznie, że tak musi być. Piszesz, że taka odpowiedź jest brakiem znajomości przepisów. Otóż nie. Powołujemy się na obowiązujące prawo. Wkleiłeś naszą odpowiedź po interwencji UKE. W porządku, zauważ jednak, że nie znasz toku, w jaki rozpatruje się te sprawy. To, że zaproponowaliśmy Ci takie a nie inne rozwiązanie mogło wynikać z rodzaju zgłoszonego problemu, a nie z tego powodu, że zajął się tym Regulator Rynku. W związku z tym, nadal nie oznacza to, że zapisy na które się powołujesz są jednoznaczne. W drodze mediacji mamy prawo do tego, aby zmienić naszą decyzję, co nie oznacza, że musimy ją zmienić. (...)
Pozwolę nie zgodzić się z Tobą. Nie przeczytałeś dokładnie mojego posta.
Zgodnie z zasadami wykładni językowej Art. 106. 2 należy rozumieć w taki sposób, że przyjmuje się reklamację jako "uwzględnioną". Tworzy to domniemanie wzruszalne przyjęcia całej reklamacji za zasadną, zgodnie z literalnym brzmieniem zapisu. Ratio legis tej regulacji jest oczywiste, jest to quasi- sankcja dla operatora za opieszałość związaną z rozpatrywaniem reklamacji.
Zgodnie z § 2. 1, 7) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 z dnia 18 października 2004 r. ), częścią reklamacji jest "7) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty".
Zgodnie więc z zasadą interpretacji tekstów prawnych Lege non distinguente nec nostrum est distinguere, skoro ustawa nie wprowadza rozróżnień, w tym przypadku na reklamację (nazwijmy ją właściwą) a roszczenie, to i my nie możemy ich wprowadzać. Stąd rozumiemy te dwa składniki, jako jedną monolityczną instytucję prawną. Dlatego Właśnie pozwoliłem sobie na określenie Waszej interpretacji mianem "bzdurnej", bo stara się ona w bezprawny sposób rozbierać coś, czego dzielić się nie powinno.
Na potwierdzenie mojej tezy przytoczyłem rozstrzygnięcie postępowania mediacyjnego. Proszę nie staraj mi się wmówić że wynik był dla mnie korzystny, ze względu na układ wysokiego i niskiego ciśnienia, czy Waszych statystyk.
Obiektywnie rzecz biorąc miałem rację, to dlatego poszliście na ustępstwa. Czy wciąż się mylę?:-)
play4you2 pisze:(...)Pragnę jednak poruszyć temat związany z roszczeniami. Zgadzam się co do jednego, że jeżeli zostanie przekroczone 30 dni, bezprzecznie reklamacja uznana jest za zasadną. Co do roszczeń, nie koniecznie tak musi być.(...)
play4you2 pisze:(...)Pokaż mi proszę zapis w PT, który jasno wskazuje na to, że Operator jest zobowiązany uznać roszczenia (oprócz spraw związanych z płatnościami)??Nie ma takiego zapisu.(...)
play4you2 pisze:(...)Ten co przedstawiasz, czyli Art. 106 nie oznacza jednoznacznie, że tak musi być. Piszesz, że taka odpowiedź jest brakiem znajomości przepisów. Otóż nie. Powołujemy się na obowiązujące prawo.(...)
Powal mnie argumentacją. Proszę, nie odbieraj oczywiście tego jako atak, tylko jako chęć rozwiązania problemu.

 #402797  autor: htrz
 05 maja 2010, 07:55
Od blisko 10 dni nie jestem w stanie korzystać z usług na 2 numerach PF. Zasięg macierzysty Playa jest, ale nie można uzyskać połączenia ani wysłać SMS. Nieskończone ilości prób przełączenia na Plusa kończą się fiaskiem.

W dniu dzisiejszym numery zostaną przeniesione z tej żałosnej sieci do Simplusa.

Wcześniej śmiałem się z tego typu komentarzy, ale Play to naprawdę sieć dla gimnazjalistów...

Obrazek

 #402801  autor: pawelpp
 05 maja 2010, 08:52
play4you2 pisze:Zgadzam się co do jednego, że jeżeli zostanie przekroczone 30 dni, bezprzecznie reklamacja uznana jest za zasadną. Co do roszczeń, nie koniecznie tak musi być.
Mogę tylko podeprzeć wypowiedź PlayBoy interpretacją UKE, którą już cytowałem dawno dawno temu na tym forum:
Z treści art. 106 ust. 2 ww. Ustawy wynika, iż jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona. Co to oznacza? Z treści przywołanego przepisu wynika domniemanie, iż w przypadku, gdy operator nie rozpatrzy reklamacji w ustawowym terminie, domniemywa się, że reklamacja została uznana. Przepis ten nie określa jednak skutków domniemania, że reklamacja została uznana. Zgodnie z ogólnymi zasadami, na podstawie faktu, iż reklamacja nie została rozpatrzona w terminie przyjmuje się że dostawca uznał okoliczności wskazane w reklamacji i zaakceptował żądanie strony (bez negocjowania). Fakt domniemany nie wymaga dowodzenia, natomiast udokumentowania wymagają fakty składające się na podstawę faktyczną domniemania, czyli fakt złożenia reklamacji i fakt bezskutecznego upływu ustawowego terminu.
Po prostu nie macie racji...
play4you2 pisze:to tylko Twoja subiektywna opinia, nie poparta żadnymi oficjalnymi dowodami (lub dokumentami)
Procedury są swojego rodzaju algorytmem - poakzują jak rozwiązać dany problem w oparciu o dane wejściowe. Każdy deterministyczny, prosty algorytm da się odgadnąć.

 #402802  autor: Ruben
 05 maja 2010, 09:22
htrz pisze:Od blisko 10 dni nie jestem w stanie korzystać z usług na 2 numerach PF. Zasięg macierzysty Playa jest, ale nie można uzyskać połączenia ani wysłać SMS. Nieskończone ilości prób przełączenia na Plusa kończą się fiaskiem.
jeżeli decyzja Twoja odnośnie zmiany operatora jest nieodwołalna, to moja porada na nic się nie przyda ale jeżeli chciałbyś jeszcze spróbować, to zgłoś się na PW do Play4You2 i wiem, że można spowodować, że karty będą mogły logować się do Plusa. Wiem z doświadczenia :-) Szkoda, że takie rzeczy można załatwić dopiero w ten sposób.
Możliwość logowania do Plusa nie powinna być utrudniana szczególnie w lokalizacjach, w których BTSy Play'a są stale przeciążone. Niestety jak dla mnie, to korzystanie z Play ma sens wyłącznie na 3G lub na zasięgu Plusa.

Co do interpretacji przepisów odnośnie uznania roszczeń podanych w reklamacji, to oczywiście zgadzam się z interpretacją PlayBoy. Roszczenia podane w reklamacji stanowią nierozłączną część zgłoszenia reklamacyjnego i jeżeli nie zostanie takowe rozpatrzone w ustawowym terminie, to uznaje się wówczas za uznane w całości.
Jeżeli natomiast zostanie rozpatrzona w terminie, to wówczas nalicza się rekompensatę proporcjonalnie do czasu niedziałania usługi czyli 1/30 za każdy dzień, chyba że operator zechce dorzucić coś extra od siebie w ramach tzw. zatarcia niemiłych wrażeń. :-)
Potem pozostaje sąd, tylko jaki odsetek abonentów to zrobi??

P4You2 z problemami w sieci spotyka się na co dzień więc wrażenia na nim takiego nie robią a poza tym jego samego takie problemy nie spotkały. Zresztą nawet gdyby spotkały, to rozwiąże je sobie sam w ekspresowym tempie :-)
Sytuacje, kiedy mamy zablokowany telefon w wyniku błędu operatora a faktury przychodzą do opłacania, są irytujące i trudno zachować spokój i czekać i czekać... .
Kiedy np. zlecaliśmy zmianę taryfy 2miesiące temu a nadal jest stara pomimo zapewnień, że będzie już aktywna właściwa także nie powoduje, że czujemy się spokojniej. Niektóre odpowiedzi na zgłoszenia są niczym z najlepszych komedii Bareji :D
Ja wiem, to jest tylko telefon i w życiu są ważniejsze sprawy ale czasem takie drobne z pozoru sprawy potrafią popsuć humor na kilkanaście dni a nawet kilka miesięcy (w przypadku długiego rozpatrywania zgłoszenia) i na prawdę trudno czasem opanować emocje. Inna sprawa, że problemy opisywane na Telepolis nie dotykają większości użytkowników ale na pewno jest też tak, że niektórych dotykają a nie wiedzą o istnieniu Telepolis.

Podsumowując Play ceny ma OK. ale jakość sieci i obsługi wymaga jeszcze dużej poprawy.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2010, 12:20 przez Ruben, łącznie zmieniany 2 razy.

 #402808  autor: Sławek
 05 maja 2010, 10:37
niespodziewanie pisze:Mam przez was na pismie ze taryfa miała zostać zmieniona od pierwszego kwietnia w związku z tym poprostu może mi ktoś podpowie co można zrobić.
Nie szarp sie. Zglos sprawe do UKE.
ahan pisze:A tak ogólnie,
co dzieje się z Play24?
[url=http://c1.wrzuta.pl/wm622/090f3bb900158 ... bez_tytulu?]Obrazek[/url]
To, co zawsze xD
Ruben pisze:
htrz pisze:Od blisko 10 dni nie jestem w stanie korzystać z usług na 2 numerach PF. Zasięg macierzysty Playa jest, ale nie można uzyskać połączenia ani wysłać SMS. Nieskończone ilości prób przełączenia na Plusa kończą się fiaskiem.
jeżeli decyzja Twoja odnośnie zmiany operatora jest nieodwołalna, to moja porada na nic się nie przyda ale jeżeli chciałbyś jeszcze spróbować, to zgłoś się na PW do Play4You2 i wiem, że można spowodować, że karty będą mogły logować się do Plusa. Wiem z doświadczenia :-) Szkoda, że takie rzeczy można załatwić dopiero w ten sposób.
No wlasnie... i tu pozwole sobie na swoje male podsumowanie tego tematu. Play jest ok. Abonenci to banda jelopow, ktorzy nie rozumieja ciezkiej pracy pracownikow Play, ktorzy staraja sie jak moga i blyskawicznie rozwiazuja problemy. Czas oczekiwania juz od jednego miesiaca!
A teraz mniej zlosliwie:

1. Z prostymi problemami musimy sie zglaszac do PR-owcow obecnych na tym forum lub do rzecznika, bo OK Play'a nic nie moze, poza przyjeciem zgloszenia, a zgloszenia dokonynwane przez Play24 czesto sa czytane bez zrozumienia, a smiem przypuszczac, ze czasem nie sa czytane w ogole.
2. Trzeba jednak pamietac, ze zdecydowana wiekszosc Polakow nie zaglada na ten portal i nie jest swiadoma, ze moze tak zrobic, musi sie wiec uzerac z niekompetentnym OK.
3. Nawet gdy polaczenie do OK wykonywane jest z powodow zawinionych przez Play, musimy tej firmie placic za nie.
4. Mamy dwie promocje: darmowe smsy i stan darmowy. Jedna aktywuje sie automatycznie, do drugiej potrzebny jest kod i to koniecznie przed zasileniem i koniecznie w tym samym miesiacu kalendarzowym. PR-owcy Play nie widza komplikacji i naciagania nieswiadomych klientow w tym drugim przypadku. A reklama (w ktorej szczegolow oferty nie ma) dziala.
5. Zmiana taryfy to skomplikowany i dlugi proces. Potrzeba na to co najmniej dwoch miesiecy.
6. Prawidlowe przeniesienie numeru tez jest skomplikowane. Potrzeba na to dwoch tygodni i wielkich bojow o swoje.
7. Internet chodzi bardzo roznie, biorac pod uwage najnowsza oferte Orange Free na karte, z przyjemnoscia przechodze na dniach z Play OnLine do Orange Free.
8. Nie mam nic do dodania. Jesli jednak ktos chce podpisac umowe z Play, niech sie stuknie patelnia i trzy razy zastanowi sie czy warto.

Na tym koncze udzielanie sie w tym temacie poki co :-)

(Play4You2- wiem, ze napiszesz, ze nie mam racji, wiec nawet nie pisz, bo szkoda Twojego czasu :-) )

 #402811  autor: Logith
 05 maja 2010, 10:53
A ja chyba nawet jestem zadowolony! Jakieś 4 z 6 zgłoszeń na stronie play w jakiś sposób mi pomogły, te dwa zostały przeczytane ogólnie bez zrozumienia, lub bez przeczytania (Czy te masło na tej i tej półce ma witaminy A i D - odp : Masło leży na tej i na tej i tej półce) - taki durny przykład, ale mówię takiego typu odpowiedz była tylko w części zgłoszeń.
Z zasięgu jestem zadowolony, są w internecie mapy z BTS'ami (nie, nie te na playmobile.pl) i kto trochę bardziej obeznany i go to interesuje to się dowie co i jak działa.
Wiele do życzenia pozostawia infolinia *500 - po pierwsze dlaczego użytkownicy sieci Play mają płacić 1 zł za kontakt? Nie rozumiem. :roll: Ale okej, 4 razy dzwoniłem w jednej i tej samej sprawie, 3 razy z 4 trafiłem na niekompetentną Panią, która stwierdziła krótko - "Nie wiem"No to ja też nie wiem.
Bardzo mnie cieszy, że na forum udziela się PiaR Playa, jest to fajny gest ze strony tej sieci. :smt023:

Obrazek
Obrazek

 #402820  autor: ukefake
 05 maja 2010, 11:40
Sławek pisze:Nie szarp sie. Zglos sprawe do UKE.
o ile jest jakakolwiek odpowiedź z playa w tej sprawie. Bez tego UKE nie kiwnie palcem.
Sławek pisze:3. Nawet gdy polaczenie do OK wykonywane jest z powodow zawinionych przez Play, musimy tej firmie placic za nie.
a nie można poprosić w zgłoszeniu o zwrot tej kwoty? w orange to działa (w przypadku blędu po stronie sieci).
Sławek pisze:PR-owcy Play nie widza komplikacji i naciagania nieswiadomych klientow w tym drugim przypadku.
o ile mnie pamięc nie myli to nawet rzecznik na swoim blogu podawał błędny kod dotyczący jednej z usług playa, najprawdopodobniej SD. Każdy specjalny kod to kolejna możliwość pomyłki. A miały być jasne i proste zasady. Szkoda, że to przeszłość
Sławek pisze:6. Prawidlowe przeniesienie numeru tez jest skomplikowane. Potrzeba na to dwoch tygodni i wielkich bojow o swoje.
Ufff, znam przypadek przenoszenia numeru do play który trwał tylko/aż 4 (słownie: cztery) miesiące. Na szczęscie jest wyraźna poprawa ;)

Jedno chcę w tym miejscu zaznaczyć - mimo patologicznego charakteru działania bok-u w przytaczanych sprawach w tym wątku nadal brakuje wyraźnych dowodów, że takie sytuacje są normą. Podejrzewam, że są rzadkie ale jak już się jakaś wydarzy to jest wyjątkowo "pięknym kwiatkiem". Ponadto widać, że znacząca część forumowiczów używa playa i chce żeby sieć działała tak jak trzeba.

PlayBoy, co do reklamacji jest jeszcze rozporządzenie dotyczące trybu ich rozpatrywania i muszę przyznać, że w jednym miejscu play4mersi mają rację. W przypadku roszczeń niefinansowych przekroczenie terminu 30 dni praktycznie nie ma ŻADNYCH konsekwencji. Możesz po prostu zgłosić się do UKE, jeśli pomoc UKE okaże się niesatysfakcjonująca to można wnioskować o postępowanie arbitrażowe (tylko jeśli OBIE strony się na to zgodzą) a potem to tylko sąd. Wniosek z tego taki - jeśli reklamacja nie dotyczy kwestii finansowych play w praktyce może odpowiadać co chce i kiedy chce. A jeśli klient się nie zgadza to ... patrz wyżej. Z rozmów jakie przeprowadziłem z pracownikiem UKE wynika, że spraw arbitrażowych rocznie jest około dziesięciu.
W związku z powyższym mam do Ciebie pytanie: czy próbowałeś zgłaszać skargi do uokiku lub rzecznika konsumentów? a jeśli tak to jaki był efekt?

 #402871  autor: niespodziewanie
 05 maja 2010, 15:23
hrtz napisał:

"Kiedy np. zlecaliśmy zmianę taryfy 2miesiące temu a nadal jest stara pomimo zapewnień, że będzie już aktywna właściwa także nie powoduje, że czujemy się spokojniej. Niektóre odpowiedzi na zgłoszenia są niczym z najlepszych komedii Bareji"

No niestety tak właśnie jest.
Wcześniej były wolne maje, wcześniej znowu coś, teraz juz przyszla faktura a taryfa dalej nie zmieniona! To jest problem który wymaga dwóch miesięcy przecież.
A przy okazji czy złaszanie sprawy do UKE coś daje? Co jeśli zgłoszę tam sprawę a w międzyczasie siec (na co liczę) rozwiąże problem?

 #402882  autor: ukefake
 05 maja 2010, 16:04
niespodziewanie pisze:A przy okazji czy złaszanie sprawy do UKE coś daje? Co jeśli zgłoszę tam sprawę a w międzyczasie siec (na co liczę) rozwiąże problem?
Na pewno niczym nie ryzykujesz. Jeśli masz odpowiedź z playa dotyczącą braku dokonanej zmiany to śmiało zgłoś to UKE. Jeśli UKE uzna je za zasadne to zrobi zapytanie do p4. Na zapytania od uke odpowiadają naogół ludzie bardziej rozgarnięci. Być może tym kanałem twoja sprawa będzie załatwiona szybciej niż drogą półoficjalną czyli przez play4mersów forumowych. Podsumowując: nic nie będzie ze sobą kolidowało.

 #402911  autor: Rezo
 05 maja 2010, 18:23
Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie jak długo może trwać rozpatrywanie zgłoszenia w play24? Dziś mija już 30-sty dzień od daty zgłoszenia mojego problemu a rozwiązania jak nie było tak nie ma...

O problemie pisałem już wcześniej na forum - sprawa dotyczy błędnego naliczania opłat do wybranego numeru w Play - opłata pobierana jest nadal poza środkami z pakietu złotówek. Radzę wszystkim mającym włączoną taką usługę sprawdzić czy przypadkiem Wam także Play przypadkiem nie rozlicza takich smsów poza abonamentem.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #402981  autor: htrz
 05 maja 2010, 21:47
Moje numerki są z powrotem w Plusie. Teraz będę wśród licznych znajomych robił temu playowemu dziadostwu PR czarny jak smoła :twisted: .

Obrazek

 #403059  autor: lluukk
 06 maja 2010, 21:55
Rezo pisze:Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie jak długo może trwać rozpatrywanie zgłoszenia w play24? Dziś mija już 30-sty dzień od daty zgłoszenia mojego problemu a rozwiązania jak nie było tak nie ma...

O problemie pisałem już wcześniej na forum - sprawa dotyczy błędnego naliczania opłat do wybranego numeru w Play - opłata pobierana jest nadal poza środkami z pakietu złotówek. Radzę wszystkim mającym włączoną taką usługę sprawdzić czy przypadkiem Wam także Play przypadkiem nie rozlicza takich smsów poza abonamentem.
w nieskończoność a potem "dziwna" "automatyczna" odpowiedź - nie na temat :)
taki standard BOK - wielokrotnie opisywane

lluukk

 #403069  autor: kmis
 06 maja 2010, 22:05
Ku przestrodze, źródło: gsm.biz.pl
"w ostatnim tygodniu bardzo wiele podróżowałem na odcinku Opole - Wrocław - Jelenia Góra. Moja firma prowadzi ogólnopolskie, specjalistyczne usługi serwisowe, więc charakter pracy jest typowo mobilny. Biorąc pod uwagę cennik - przy przedłużeniu umów telekomunikacyjnych, zmieniliśmy podmiot obsługujący usługi telekomunikacyjne i wybrano ofertę Play. Wiele wskazuje na to, że jeśli nic się w temacie nie zmieni, to tak szybko, jak zmieniliśmy operatora na Play właśnie, tak szybko zmienimy go na innego. Dlaczego ? Ano dlatego, że Play nie gwarantuje nam stabilności usług, kiedy poruszamy się po drodze. Zasięg bardzo często znika, losowo się pojawia i równie losowo z sieci korzystać nie można. Znana mi jest sposobność ustawienia "na sztywno" sieci Plusa, ale dobraliśmy do abonamentu usługi internetowe, realizowane wyłącznie w zasięgu Play, celem komunikacji elektronicznej w firmie i ta metoda, niestety - zawodzi. To, co się dzieje z powodu przeogromnych luk w zasięgu własnej sieci Play - w poprzednim tygodniu uderzyło w nas w sposób szczególny. Grupa wyjechała w różne części Polski: ja w trasę, jak wyżej, inni w kierunku Warszawy, Białegostoku, Częstochowy i Krakowa. Ponieważ musieliśmy zajrzeć do regionalnych poddostawców sprzętu i zsynchronizować rozliczenia byliśmy zmuszeni do bardzo częstego, wzajemnego kontaktu po drodze, w tym do odbierania maili. Niestety, Play nam skutecznie wszystko utrudniał. A to zasięg z telefonu któremuś z nas zniknął podczas jazdy na kilkanaście kilometrów i nie było możliwości kontaktu, a to mail szedł 35-40 minut, bo telefon w kółko albo szukał sieci, albo znów zmieniał operatora. Normalna "masakra". Pisali Państwo w serwisie, że w 2010 roku miały być realizowane inwestycje w sieć przy drogach i szlakach kolejowych. A ja pytam: gdzie one do ch...y są ? Jeżdżę regularnie przeróżnymi trasami i tak naprawdę, oprócz centrów miast - nic się nie zmienia. Przecież to już maj ! Tak Play chce zatrzymać albo zdobyć biznes ? Przecież to żenada ! "

 #403132  autor: kwistas
 07 maja 2010, 00:41
Jak nie chcą klienta to ich wina, proste. Dziwne, bo raczej Play powinno zależeć na kliencie. Play stale rozwija zasięg, ale przecież wiecznie budować stacji bazowych nie będą, jak sam prezes Playa powiedział, że w tym roku Play będzie się skupiał na JAKOŚCI, cóż ja widać rady sobie nie dają.
Z drugiej strony jak poprzedni prezes Playa mówił, że ich stać na takie ceny też dzięki nie rozrośniętej biurokracji czy wielkich siedzibach jak to bywa w innych sieciach, jak widać to znowu odbija się kosztem renomy i opinii. Jednym słowem tak źle i tak niedobrze, bo jak się chce tanio to znowu coś w obsłudze czy jakości jest nie tak.
Play to młody operatora trzeba mu wybaczyć to, ale jak widać wiele jest takich przypadków mimo tego nie uczą się na swoich błędach.

Ja jako klient nie mam nic do tej sieci, bo jeszcze nie zdążyło mi się korzystać z ich obsługi, no może po za salonem w którym zawsze wszystko załatwiałem od ręki.

 #403149  autor: lluukk
 07 maja 2010, 08:53
kwistas pisze:Jak nie chcą klienta to ich wina, proste. Dziwne, bo raczej Play powinno zależeć na kliencie. Play stale rozwija zasięg, ale przecież wiecznie budować stacji bazowych nie będą, jak sam prezes Playa powiedział, że w tym roku Play będzie się skupiał na JAKOŚCI, cóż ja widać rady sobie nie dają....
tu widać ich jakość - ok 33000 wyświetleń tematu, ponad 500 odpowiedzi, a wyznaczony do pomocy olewanym przez BOK (wiele wypowiedzi - różnych osób) klientom play4you - pomógł 8 (!) razy, więc nie za dużo i w zasadzie najczęściej w prostych sprawach - ktoś miał niejasność co do zapisu w regulaminie czy naliczaniu płatności i mu wyjaśniono (pomógł ? - pomógł !) a w poważnych sprawach - odsyłanie na później
np.
odpowiedź w styczniu: tak nasza wina do kwietnia poprawimy i będzie OK
niestety nie jest OK nawet w maju - a play4you odpowiada: już rozmawialiśmy o tym w styczniu, więc sprawa "załatwiona" - szkoda, że odpowiedzią: poczekaj do kwietnia- będzie OK)
skoro było w styczniu tej sprawy nie ruszamy - następna proszę :)
piekielna poprawa jakości obsługi :)

lluukk

 #403159  autor: andrzejw
 07 maja 2010, 09:43
Za 3 miesiące kończy mi się umowa w Erze ,brałem pod uwagę zmianę operatora na Play .Ale po tym co tu czytam zaczynam mieć obawy co do zmiany. Czy czasami nie pogorszę sobie .

Pozdr.

Andrew

 #403167  autor: Marens
 07 maja 2010, 10:13
lluukk pisze:play4you - pomógł 8 (!) razy, więc nie za dużo i w zasadzie najczęściej w prostych sprawach
Wiesz na jakich zasadach są przyznawane punkty pomógł?
Gdybyś wiedział to tego postu nie byłoby tutaj.

Dla przypomnienia tylko osoba, która założyła temat możne klikać na pomógł.
kmis pisze:dobraliśmy do abonamentu usługi internetowe, realizowane wyłącznie w zasięgu Play, celem komunikacji elektronicznej w firmie i ta metoda, niestety - zawodzi.
Jeśli chodzi o transmisje danych w P4, to lepiej tego nie komentować.
Działa to po prostu beznadziejnie, zwróćcie uwagę, że jest 10:20
http://www.speedtest.net/result/806674373.png

Nawet już nie można powiedzieć, że wygrywają ceną. Konkurencja zrównała w pewien sposób ceny. Wielokrotnie zgłaszałem oficjalnie problemy, jednak nikt sobie z tego nic nie robi.
  • Strona 26 z 33
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33