Witam Panie play4you2
Rok temu, jak przenosiłem numer z oferty Plusa (Simplus) do oferty Play Fresh, numer był już aktywny na otrzymanej karcie MNP już po północy.
Dnia 11.06.2011 r. złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Orange na kartę do Play Fresh. Czekałem te ustawowe 5 dni roboczych i dnia 16.06.2011 r. dostałem SMS-a od PLAY, że sieć Orange wyznaczyła oddanie numeru na dzień 17.06.2011 r., więc czekałem.
Nic mi po tym, bo już nie dostałem żadnego SMS-a o przeniesieniu, a numer Orange jak aktywny jest, tak jest, a karta MNP Play Fresh którą otrzymałem w Salonie Play w Białej Rawskiej jest nadal nieaktywna.
Zgłaszałem ten fakt na BOK telefoniczny i mówią że wszystko dobrze, tak samo mówi mi w salonie Konsultantka.
Już nawet kupiłem doładowanie, no ale co ładować, jak jeszcze numer nie jest w sieci Play.
Proszę mi pomóc, bo nie wiem co robić w takiej sytuacji.
W statusie przenosin do Play, wygląda to tak:
Status MNP Play
Rok temu, jak przenosiłem numer z oferty Plusa (Simplus) do oferty Play Fresh, numer był już aktywny na otrzymanej karcie MNP już po północy.
Dnia 11.06.2011 r. złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Orange na kartę do Play Fresh. Czekałem te ustawowe 5 dni roboczych i dnia 16.06.2011 r. dostałem SMS-a od PLAY, że sieć Orange wyznaczyła oddanie numeru na dzień 17.06.2011 r., więc czekałem.
Nic mi po tym, bo już nie dostałem żadnego SMS-a o przeniesieniu, a numer Orange jak aktywny jest, tak jest, a karta MNP Play Fresh którą otrzymałem w Salonie Play w Białej Rawskiej jest nadal nieaktywna.
Zgłaszałem ten fakt na BOK telefoniczny i mówią że wszystko dobrze, tak samo mówi mi w salonie Konsultantka.
Już nawet kupiłem doładowanie, no ale co ładować, jak jeszcze numer nie jest w sieci Play.
Proszę mi pomóc, bo nie wiem co robić w takiej sytuacji.

W statusie przenosin do Play, wygląda to tak:
Status MNP Play
Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 21:19 przez Hotel, łącznie zmieniany 4 razy.