• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 243 z 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244

 #482917  autor: Ruben
 18 cze 2011, 15:43
play na karte pisze:mi nie chodzi o pisemne odpowiedz ja dzwonie bezposrednio do operatora podaje numer na ktorym wystepuje problem i konczy sie na tym ze numer nie zarejestrowany i nic z tym zrobia
wiem o co ci chodzi ;) Forma zgłoszenia nie ma znaczenia. Czy telefonicznie czy mailowo. Podałem przykład, że niektórzy operatorzy przyjmują zgłoszenia od niezarejestrowanych użytkowników. Niestety Play do nich nie należy i bez rejestracji nic tam nie załatwisz.
Pozostaje się pogodzić z tym lub zmienić operatora.

 #482919  autor: play na karte
 18 cze 2011, 15:49
dziwne przeciez jezeli podaje w biurze obslugi numer oni maja podglad i widza ze transfer jest zerowy do tego numer bardzo czesto nie loguje sie w sieci no to chyba problem techniczny wystepuje z ich strony slaby zasieg albo faktycznie numer celowo ma ograniczana przepustowosc bo nie wyrabia sie siec albo jakies nadajniki

 #482921  autor: qper
 18 cze 2011, 15:54
play na karte pisze:mi nie chodzi o pisemne odpowiedz ja dzwonie bezposrednio do operatora podaje numer na ktorym wystepuje problem i konczy sie na tym ze numer nie zarejestrowany i nic z tym zrobia
Bo zgłoszenia które dyktujesz to jakby reklamacja tłumacząc w uproszczonej formie.
Musisz wcześniej czy później zarejestrować numer i tyle.

 #482924  autor: playonline
 18 cze 2011, 16:11
W Holandii rejestrujesz numer przy zakupie (mus). Nie wiem jak teraz ale kilka lat temu byl tez limit numerow na dana osobe. W Rumunii kupujesz starter bez rejestracji. Zarejestrowac sie mozesz przez www.

Co do reklamacji. Sluchaj... ze ty nie chcesz co z tego? W regulaminie oferty na karte masz napisane jasno, ze przed wniesieniem reklamacji konieczne jest zarjestrowanie numeru. Niby jak maja ciebie zweryfikowac? Przeciez wystarczy ukrasc tobie telefon i powlaczac cokolwiek (tym samym kasa z konta znika), poza tym operator ma obowiazek chronic dane (w tym historie polaczen) a ta nie bylaby bezpieczna bez rejestracji. Dla przykladu w Plusie nic nie zalatwisz bez rejestracji. Skoro tak jest w Heyah to ja nie chcialbym tam miec numeru...

 #482949  autor: ppp1ppp
 18 cze 2011, 17:23
od kilku dni mam problem z ręcznym przełączeniem na roaming PLUSa - macie takie problemy?

 #482952  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 17:28
Ja nie jestem normalnie na plusie:P
mam ustawiony go w ręcznym wyborze sieci

Pozdrawiam :)

 #482953  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 17:29
ppp1ppp pisze:od kilku dni mam problem z ręcznym przełączeniem na roaming PLUSa - macie takie problemy?
Ja u siebie nie mam problemu, ale dziewczyna jest teraz w Rzeszowie i jak próbowała ręcznie wybrać Plusa to nie dało rady.
 #482954  autor: kwaśniak
 18 cze 2011, 17:46
Nie wiem, czy to dobry wątek na zadanie tego pytania, ale mam nadzieję, że będziecie potrafili mi pomóc. 23 maja wziąłem w Playu telefon w ofercie promocyjnej Play Mixtura All Inclusive (40) (oferta podstawowa Play Mixtura III 30) na 40 miesięcy, przenosząc numer z Tak Taka. Okres rozliczeniowy od 1. do ostatniego dnia miesiąca. Do tej pory karty SIM nie włożyłem do telefonu i zastanawiam się, czy została ona już aktywowana. Zawsze gdy przenosiłem numery na kartę do Play Fresh, to były one aktywowane w Playu dopiero po włożeniu ich do telefonu, a nie w dniu, w którym zostały uwolnione przez starą sieć lub następnym. A jak jest w miksie Playa? Da się sprawdzić czy ta karta SIM została aktywowana bez wkładania jej do telefonu? W salonie powiedziano mi, że muszę telefon doładować do końca czerwca na co najmniej 40 zł. W umowie nie ma daty aktywacji karty, więc jeżeli nie została jeszcze aktywowana, to chyba nawet nie mogę jej doładować 8)? Jeżeli nie mogę jej doładować, bo nie została aktywowana, to mogą nałożyć na mnie karę?

 #482955  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 17:54
Aktywowana pewnie już jest lub będzie po włożeniu do telefonu
ale u operatora podpisałeś umowę i od jakiegoś czasu zaczął liczyć mixa
Zobowiązałeś się doładowywać a jeśli tego nie zrobisz to mogą z tobą rozwiązać umowę i zapłacisz karę

Pozdrawiam :)
 #482956  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 17:55
kwaśniak pisze:Nie wiem, czy to dobry wątek na zadanie tego pytania, ale mam nadzieję, że będziecie potrafili mi pomóc. 23 maja wziąłem w Playu telefon w ofercie promocyjnej Play Mixtura All Inclusive (40) (oferta podstawowa Play Mixtura III 30) na 40 miesięcy, przenosząc numer z Tak Taka. Okres rozliczeniowy od 1. do ostatniego dnia miesiąca. Do tej pory karty SIM nie włożyłem do telefonu i zastanawiam się, czy została ona już aktywowana. Zawsze gdy przenosiłem numery na kartę do Play Fresh, to były one aktywowane w Playu dopiero po włożeniu ich do telefonu, a nie w dniu, w którym zostały uwolnione przez starą sieć lub następnym. A jak jest w miksie Playa? Da się sprawdzić czy ta karta SIM została aktywowana bez wkładania jej do telefonu? W salonie powiedziano mi, że muszę telefon doładować do końca czerwca na co najmniej 40 zł. W umowie nie ma daty aktywacji karty, więc jeżeli nie została jeszcze aktywowana, to chyba nawet nie mogę jej doładować 8)? Jeżeli nie mogę jej doładować, bo nie została aktywowana, to mogą nałożyć na mnie karę?
Jak przeniosłeś 23 maja to od 24 albo 25 jest już aktywny. Masz miesiąc na zrobienie pierwszego doładowania. Skoro nie chcesz tej karty na razie aktywować to po co w takim razie podpisałeś umowę? Nie zdziw się jak za tydzień minie termin i nałożą karę na Ciebie.

 #482959  autor: ppp1ppp
 18 cze 2011, 18:07
KamaZ pisze: Ja u siebie nie mam problemu, ale dziewczyna jest teraz w Rzeszowie i jak próbowała ręcznie wybrać Plusa to nie dało rady.
dzisiaj wykonałem kilka prób, zarówno na 3g i 2g i nie udało się, ale w sytuacji braku zasięgu play sam przełącza się bez problemu

 #482960  autor: kwaśniak
 18 cze 2011, 18:11
Jak przeniosłeś 23 maja to od 24 albo 25 jest już aktywny. Masz miesiąc na zrobienie pierwszego doładowania. Skoro nie chcesz tej karty na razie aktywować to po co w takim razie podpisałeś umowę? Nie zdziw się jak za tydzień minie termin i nałożą karę na Ciebie.
Umowę podpisałem dla telefonu 8). Da się to jakoś sprawdzić bez wkładania karty do telefonu? We Freshu karta jest aktywowana dopiero po włożeniu jej do telefonu, więc może w miksturze jest taki sam mechanizm :?:

 #482964  autor: play na karte
 18 cze 2011, 18:38
do mnie jest dziwne to ze zaraz po zakupie zasieg z play byl w kazdym miejscu i szybkosc bezproblemowa po jakims czasie sygnal zaczal zanikac byl dostepny w jednym miejscu a transfer to zerowy zasieg tez zero % a teraz od tygodnia tylko pisze usluga ograniczona nie moze zalogowac sie do sieci
 #482966  autor: avt31
 18 cze 2011, 18:43
play na karte pisze:mam numer z play z ktorego korzystam do polaczen z internetem od ponad roku , numer na doladowania kupiony bez podpisywania zadnych umow , na poczatku podczas poleczen byl zasieg w kazdym miejscu a co za tym idzie szybki internet , potem pparu miesiacach zasieg zaczal slabnac i tak przez pare miesiecy zasieg do chwili obecnej byl juz tylko w jednym miejscu , na chwile obecna zasiegu nie ma wcale pisze usluga ograniczona ,
Potwierdzam. Podobnie dzieje się u znajomej. W zeszłym roku był u niej na działce zasięg, a w tym już niestety w domku nie łapało. To samo miejsce, ten sam laptop, ten sam modem, żaden budynek nie powstał na linii dom-stacja BTS. Podobnie dzieje się u niej w domu.
Spróbuj na dodatkowej antenie, ale modem wtedy musi mieć wejście lub możesz na przewodzie USB (max 3m) ustawić modem w oknie. U niej ten drugi sposób pomógł (najtańszy wariant), ale przy słabym sygnale na zewnątrz na pewno nie zda egzaminu.
Dodatkowo sprawdź zasięg netu na mapce Play http://internet.play.pl/maps/map .
Możesz także skoczyć na forum http://www.bez-kabli.pl i pogadać o twoim problemie. Na pewno doradzą.
Poczytaj sobie też http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=55989#55989.
Program Top Net-Info pozwoli Tobie na sprawdzenie siły sygnału w -dB oraz pokaże nr BTSu, z którego masz sygnał. Możesz zobaczyć gdzie jest stacja na http://mapa.btsearch.pl/ .

 #482975  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 19:51
ppp1ppp pisze:dzisiaj wykonałem kilka prób, zarówno na 3g i 2g i nie udało się, ale w sytuacji braku zasięgu play sam przełącza się bez problemu
Dokładnie tak samo to wygląda.

 #482976  autor: muchakk
 18 cze 2011, 19:53
Możliwość rejestracji w PLUSie jest tylko na obszarach gdzie brak zasięgu PLAY-owskiego lub jak PLAY ma problemy z siecią własną.

 #482981  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 20:00
muchakk pisze:Możliwość rejestracji w PLUSie jest tylko na obszarach gdzie brak zasięgu PLAY-owskiego lub jak PLAY ma problemy z siecią własną.
U mnie jak nie było problemów z zasięgiem EGSM Play to i tak mogłem logować się bez problemu do Plusa.

 #482985  autor: ksz_sz
 18 cze 2011, 20:07
W Gdańsku jest wszystko ok dzisiaj próbowałem się zalogować ręcznie udaje się za pierwszym razem po paru sekundach. Również wszystko działa dobrze z automatu.

 #482988  autor: Ruben
 18 cze 2011, 20:47
playonline pisze:Niby jak maja ciebie zweryfikowac? Przeciez wystarczy ukrasc tobie telefon i powlaczac cokolwiek (tym samym kasa z konta znika), poza tym operator ma obowiazek chronic dane (w tym historie polaczen) a ta nie bylaby bezpieczna bez rejestracji. Dla przykladu w Plusie nic nie zalatwisz bez rejestracji. Skoro tak jest w Heyah to ja nie chcialbym tam miec numeru...
Jeżeli ktoś ukradnie telefon, to skróconymi kodami może włączyć usługi także przy zarejestrowanym numerze. Nadal uważam, że zgłoszenia problemów technicznych z działaniem usługi powinny być przyjmowane także od niezarejestrowanych numerów.
Rozwiązanie Heyah jest dobre a do weryfikacji osoby jest heyah kod, którego nikt rozsądny nie udostępnia obcym (podobnie jak PIN do karty debetowej czy kredytowej). Dodatkowo w celu autoryzacji są hasła jednorazowe sms.
Oczywiście zawsze jest ryzyko ale taki delikwent ma tego świadomość i akceptuje te warunki i nie ma możliwości ubiegania się o zadośćuczynienie. Ten system istnieje od początku Heyah i świetnie się sprawdza.
Nie każde zgłoszenie powinno być traktowane jako reklamacja.

 #482991  autor: avt31
 18 cze 2011, 20:52
Ruben pisze:Nadal uważam, że zgłoszenia problemów technicznych z działaniem usługi powinny być przyjmowane także od niezarejestrowanych numerów.
Też tak uważam. Zgłoszenie techniczne jest dla numeru. W Heyah jest to bardzo dobrze rozwiązane.
  • Strona 243 z 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244