playonline pisze:u mnie uslugi wygladaja prawidlowo.
u mnie już też
swoją drogą patrzyłem na bramkę i zauważyłem...
Uploaded with
ImageShack.us
Gdyby oni faktycznie trochę bardziej słuchali klientów i byłby jakiś bezpośredni sposób zgłaszania problemów do webmasterów to działało by to sprawniej.
ps
a co się dzieje z play4you, na FB ostro pomaga, a tutaj cisza.
[ Dodano: 2011-06-16, 11:28 ]
Claudec pisze:Nigdy z wami nie podpisze umowy, nie mam zamiaru zostać z ręką w nocniku z umowa i niedziałającym operatorem jak cytowany kolega.
I ja również

. Karta zapewnia mi elastyczność. Jak mnie maksymalnie wkurzą co ostatnio się zdarza częściej (nie można było się do mnie dodzwonić, sami powyłączali usługi już w zasięgu itp.) to zbieram się i zmykam.
Wiem, że nikt nie będzie rozpaczał ale może jak większa ilość osób tak zrobi to zabiorą się do roboty.
Play ma b. dobrą ofertę i ceny ale pozostałe rzeczy jak ich systemy informatyczne, obsługa i konfiguracja sieci pozostawiają wiele do życzenia.
Ten rok powinien wiele pokazać i mam nadzieje, że jednak zostanę w PLAY.
Trzymam kciuki.