• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 235 z 244
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 244

 #480929  autor: playonline
 09 cze 2011, 18:27
grarmi pisze:playonline, czytałem regulamin i tam wyraźnie pisało, że koszt to 6,15 zł tylko nie wiedziałem, że play24 nie uwzględnia tej promocji. Czyli mogę normalnie aktywować poprzez play24?
Tak. To jest nierealne aby zawsze wszystko bylo opisane idealnie w stosunkuu do promocji i taryfy. Ale jak juz napisalem, zawsze mozesz zadzwonic do BOK, no chyba, ze szkoda ci zlotowki.

 #481059  autor: Ofeck
 10 cze 2011, 09:44
warto wspomnieć o problemach połączeń z play do t-mobile

 #481063  autor: play4you2
 10 cze 2011, 09:51
Ofeck pisze:warto wspomnieć o problemach połączeń z play do t-mobile
Nie mamy żadnych informacji dotyczących takich problemów. Zrób proszę indywidualne zgłoszenie, podaj mi jego numer i zweryfikujemy, czy to jest coś po naszej stronie, czy być może mają na to wpływ inne czynniki.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #481075  autor: davidoff9
 10 cze 2011, 10:37
Mam mały problem, tj dzisiaj rozpoczął mi się okres rozliczeniowy z którym zmigrowałem na longplay plan cenowy II z pakietem 250MB. Wcześniej kupowałem pakiet 100MB za 5zł na nadajnikach Play. Dzisiaj trochę pochodziłem po sieci, loguję sie i patrze - Promocyjne MB w strefie taniego Internetu - 8MB...Coś tu chyba jest nie tak. Zamiast z 250MB zdejmować to nalicza mi system ujemne MB pewnie do zapłaty z fakturą. Ktoś już przerabiał?
Obrazek

 #481079  autor: Ramirez
 10 cze 2011, 11:03
A ja mam inne pytanie. Oczywiscie ciagle o tym sie mowi i sa jak zawsze wieczne problemy z tym......


Kiedy nareszcie kod *111# zacznie dzialac jak trzeba??? 70 % prob to blad sieci, usluga czasowo niedostepna itp. I tak od wielu miesiecy...

 #481081  autor: Animatter
 10 cze 2011, 11:04
davidoff9 miałem to samo przy migracji na MAXa...Nie ma powodów do niepokoju, nic nie zostanie doliczone do rachunku, zejdzie i zniknie. Podejrzewam, że to jakiś błąd ale miałem to samo ; ]

Edit:
A przepraszam, widzę, że Ci na minus leci...Ja miałem 8 mega na plusie...

 #481083  autor: davidoff9
 10 cze 2011, 11:17
Najlepsze jest to że w historii połączeń za dzień dzisiejszy mam 240kB a zdjęło łącznie 10MB - 2MB z pakietu 250MB, a 8 MB na minus. Faktem jest że było tego z 10MB lecz powinno być wszystko zaliczone na poczet pakietu 250MB.

play4you2 ?

 #481088  autor: play4you2
 10 cze 2011, 11:52
davidoff9 pisze:Faktem jest że było tego z 10MB lecz powinno być wszystko zaliczone na poczet pakietu 250MB.
Trudno mi powiedzieć, co może być tego przyczyną. Zrób najlepiej zgłoszenie w tej sprawie i podaj mi ewentualnie jego numer. Sprawa zostanie najwyżej przekazana do technicznego, aby to zweryfikował.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #481110  autor: qper
 10 cze 2011, 13:22
davidoff9 pisze:Najlepsze jest to że w historii połączeń za dzień dzisiejszy mam 240kB a zdjęło łącznie 10MB - 2MB z pakietu 250MB, a 8 MB na minus. Faktem jest że było tego z 10MB lecz powinno być wszystko zaliczone na poczet pakietu 250MB.

play4you2 ?
Ja mam od kilku miesięcy - 2MB na koncie i technicy nie potrafią tego rozwikłać...

 #481115  autor: davidoff9
 10 cze 2011, 13:36
qper,
jeżeli to sobie tam będzie leżeć to ok:)
Inna sprawa jeżeli zostanie mi policzony transfer za te dane po normalnym cenniku. Zgłosiłem sprawę, jeżeli zdejmą, dam znać.

 #481127  autor: qper
 10 cze 2011, 14:05
davidoff9 pisze:jeżeli to sobie tam będzie leżeć to ok:)
Inna sprawa jeżeli zostanie mi policzony transfer za te dane po normalnym cenniku. Zgłosiłem sprawę, jeżeli zdejmą, dam znać.
Może leżeć i pewnie będzie.
Mnie osobiście to troszkę irytuje i zastanawia.

Sprawa jest rozwiązywana więc dam znać jak się to zakończy.

 #481147  autor: mkowalski
 10 cze 2011, 14:46
play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich kont abonenckich jednego klienta? W chwili obecnej każdy prepaid i abonament ma inny numer. Co trzeba zrobić, aby podpiąć wszystkie usługi pod jedno konto?

 #481148  autor: Spioszek
 10 cze 2011, 14:58
Chciałem się zapytać PlayForyou jak wygląda procedura promocji POLEĆ PLAY ZNAJOMEMU jak podałem nr który polecam wpisałem swoje imie to osoba polecona dostaje odrazu jakieś info na tel? czy dopiero jak obydwoje zasilimy...

 #481150  autor: playonline
 10 cze 2011, 15:04
mkowalski pisze:play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich kont abonenckich jednego klienta? W chwili obecnej każdy prepaid i abonament ma inny numer. Co trzeba zrobić, aby podpiąć wszystkie usługi pod jedno konto?
Mozesz laczyc tylko postpaidy z postpaidami jezeli sa zarejestrowane na te sama firme. Prepaidow nie dolaczysz do postpaida czy nawet nie dodasz do innych prepaidow.

 #481152  autor: mkowalski
 10 cze 2011, 15:06
playonline pisze:
mkowalski pisze:play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich kont abonenckich jednego klienta? W chwili obecnej każdy prepaid i abonament ma inny numer. Co trzeba zrobić, aby podpiąć wszystkie usługi pod jedno konto?
Mozesz laczyc tylko postpaidy z postpaidami jezeli sa zarejestrowane na te sama firme. Prepaidow nie dolaczysz do postpaida.
A łączenie prepaidów między sobą, da się? Wtedy mógłbym zredukować wszystko do dwóch kont - jedno dla postpaidów, jedno dla prepaidów.

 #481156  autor: PiotrG-dz
 10 cze 2011, 15:33
Mój brat podpisał 8VI umowę SD bez telefonu za49zł na 12 miesięcy.Mam pytanie czy w trakcie tej umowy może on zmienić taryfę na wyższą np na SD69 ?PZDR.

 #481157  autor: doktor
 10 cze 2011, 15:36
play4you2, rzuć proszę okiem na zgłoszenie nr 30645653: jest od 09.05.2011 rozpatrywane, dziękuję .

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #481164  autor: piotr10
 10 cze 2011, 16:10
Do PiotrG-dz
Może zmienić, tylko będzie płacił wyższy abonament, bez rabatu.
Regulamin SD bez telefonu

Punkty z regulaminu:
10. Przy zmianie wysokości Abonamentu z LongPlay II 29 na Abonament LongPlay II 49 w trakcie
obowiązywania Umowy (Okresu ZastrzeŜonego), Abonent ma prawo do korzystania z Bezpłatnego
pakietu „Nieograniczone połączenia w Play” przez 6 pełnych Okresów Rozliczeniowych liczonych
od wejścia zmiany w Ŝycie, zgodnie z pkt.3.3 powyŜej.
11. Przy Przy zmianie wysokości Abonamentu z LongPlay II 29 lub LongPlay II 49 na LongPlay II 69,
LongPlay II 99 lub LongPlay II 129 w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu ZastrzeŜonego)
Abonenci mogą dalej korzystać z usługi „Nieograniczone połączenia w Play” bez dodatkowych opłat
(przy Abonamentach LongPlay II 69, LongPlay II 99 oraz LongPlay II 129 opłata za usługę jest
wliczona w kwotę abonamentu).
12. Zmiana wysokości Abonamentu na wyŜszy w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu
ZastrzeŜonego) nie powoduje utraty prawa do korzystania z, promocyjnego pakietu złotówek.
13. Zmiana wysokości Abonamentu na wyŜszy w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu
ZastrzeŜonego), powoduje utratę prawa do korzystania z rabatu na Abonament opisanego w pkt.
3.1, usługi Muzyka na czekanie, pakietu Play Online w telefonie, z promocyjnej usługi Pakiet
Internet - promocja oraz dodatkowego pakietu SMS przyznawanego w ramach procesu migracji.

 #481168  autor: play4you2
 10 cze 2011, 16:23
mkowalski pisze:play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich
Taka mozliwość istnieje tylko w Play24, pod warunkiem że numery należą do Ciebie. W systemie bilingowym takiej mozliwości nie ma. Generalnie jeżeli chodzi o pre-paid, w systemie bilingowym nie można ich ze sobą w jakikolwiek sposób łączyć oraz dołączać do jakichkolwiek innych usług.
darkangel pisze:jak wygląda procedura promocji POLEĆ PLAY ZNAJOMEMU
No w tej kwestii, zachęcam do zapoznania się z Regulaminem. Znajdziesz w nim odpowiedzi na wszystkie swoje pytania ;-).

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 8.2010.pdf
doktor pisze:play4you2, rzuć proszę okiem na zgłoszenie nr 30645653
Sprawa jest jeszcze weryfikowana przez Dział Sieci.
PiotrG-dz pisze:Mam pytanie czy w trakcie tej umowy może on zmienić taryfę na wyższą np na SD69 ?PZDR.
piotr10 pisze:Może zmienić, tylko będzie płacił wyższy abonament, bez rabatu.
Regulamin SD bez telefonu
Potwierdzam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 235 z 244
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 244
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 244