• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 234 z 244
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 244

 #480814  autor: play4you2
 09 cze 2011, 10:49
tomektg pisze:play4you2 wiesz może co się dzieje z Play'em we Wrocku i w stronę Sycowa (wzdłuż trasy E-8), sieć od kilku dni głupieje,
Sprawa jest aktualnie weryfikowana. Sądzę, że za klka dni powinno być wszystko ok.
ppp1ppp pisze:czy planowane jest przyśpieszenie procesu wystawiania e-faktury - 10 dni to lekka przesada
Oj, chyba lekko przesadziłeś z tym terminem :wink:. Zapewniam cię, że nie trwa to tyle. Juz wyjaśniam, na czym to polega.

Dla przykładu, weźmy Okres Rozliczeniowy "do pierwszego". Faktury są zazwyczaj generowane 3 dnia od rozpoczęcia nowego Okresu Rozliczeniowego. Po ich wygenerowaniu w systemie, "tworzą" się fv papierowe i te elektroniczne. Niemniej jednak, musimy "przerobić" je na odpowiedni format, zgodny z przepisami, czyli taki, jaki otrzymujecie. Po tej operacji (trwa ona około 3 - 4 dni od daty wygenerowania się faktury w systemie) te elektroniczne fv są wysyłane na konta Play24. E - awizo rzeczywiście może "przyjść" trochę później, ale fv przesłane na konta Play24 z pewnością nie. wyjątkiem jednak jest zdarzenie, że po drodze "trafi" się weekend, to rzeczywiście, tomoże się wydłużyć o te 2 dni, ale zapewniam Cię, że nie trwa to 10 dni.
Są jeszcze jedne przypadki, że ta fv moze być później wyatawiona, ale to już bardzo rzadjkie i dotyczą bardzo małej grupy osób, gdzie zauważono jakieś "błędy" systemowe i trzeba tą fv poprawić, wówczas może się zdarzyć, że jest to wystawiane później, ale o tym jest Klient informowany na fv (obrazie fv), jak ją do niego dostarczymy.

Reasumując, nie ma potrzeby "przyspieszania" wystawiana e - faktur, gdyż czas ten jest zgodny z przyjętymi założeniami i obowiązującymi przepisami.
playonline pisze:U mnie ostatnio pojawila sie dokladnie 10 dni po rozpoczeciu nowego cyklu rozliczeniowego.
Jeżeli tak się zdarzyło, zrób zgłoszenie do weryfikacji. Z pewnością nie mogło to być 10 dni, no chyba że, stało się jedno z czynności, które opisałem powyżej. W każdym innym przypadku, nie ma mozlwości, abyś dostał ją po 10 dniach.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480821  autor: qper
 09 cze 2011, 11:07
Play4You co byś nie pisał na tle konkurencji wasza e-faktura działa słabo.

Dla porównania w TP efakturę mam w dniu wystawienia na mailu, a w T-mobile na następny dzień również na mailu.

Obrazek

U was jest dokładnie odwrotnie po trzech dnia dopiero pojawia się info w play24, że wystawiliście FVAT a potem czeka się kilka dnia na wygenerowanie podglądu, po około 8-10 dni pojawia się dopiero mail z awizo...

Obrazek

Jeżeli zależy wam na promowaniu tej usługi (a powinno bo to głównie korzyść dla was) to powinna ona zostać maksymalnie usprawniona i dostarczana faktycznie priorytetowo, a nie podobnie jak papierowa.

[ Dodano: 2011-06-09, 11:08 ]
PS chyba znowu bilingi wysiadły bo brakuje mi wszystkich danych z dzisiejszego dnia...

[ Dodano: 2011-06-09, 11:20 ]
U mnie w Dąbrowie Górniczej nadajnik UMTS2100 (SOS0106)
Dąbrowa Górnicza, Kasprzaka 84 faluje dzisiaj jak Bałtyk.

Pełen zasięg, spada do zera i znowu pełen i całkowicie znika. Potem przełącza się na Plusa.

Dodam, że nadajnik mam "pod nosem" i zawsze jest full zasięgu.

 #480825  autor: ppp1ppp
 09 cze 2011, 11:28
play4you2 pisze:Oj, chyba lekko przesadziłeś z tym terminem :wink: . Zapewniam cię, że nie trwa to tyle. Juz wyjaśniam, na czym to polega.
pisząc około 10dni - miałem na myśli moment od zakończenia okresu rozl. do momentu "otrzymania" fv w formie elektronicznej. Okres rozliczeniowy mam od 1 - faktycznie jak zawsze 3-4 w play24 jest nr fv kwota do zapłaty itp. - ale fakturę mogłem pobrać dopiero dzisiaj (9/06/2011) więc wychodzi 9dni.

 #480827  autor: zoltan666
 09 cze 2011, 11:32
qper pisze:Dla porównania w TP efakturę mam w dniu wystawienia na mailu, ...
Ejj, coś chyba czarujesz z e-fakturą TP. Dziś jest 9 czerwca, a ja jeszcze nie widzę na swoim koncie faktury bieżącej, choc mam niedopłate od 4 czerwca. W TP faktury mam widoczne dopiero 5-6 dni po dniu ich wystawienia.

 #480828  autor: play4you2
 09 cze 2011, 11:32
qper pisze:Play4You co byś nie pisał na tle konkurencji wasza e-faktura działa słabo.
Pozwól, że nie będę porównywał ofert konkurencji. Usługa ta działa u nas w taki sposób, jak opisałem i nie są planowane żadne zmiany, gdyż nie są naszym zdaniem konieczne (przynajmniej na chwile obecną).
qper pisze:PS chyba znowu bilingi wysiadły bo brakuje mi wszystkich danych z dzisiejszego dnia...
Dowiadywałem się w tej sprawie i rzeczywiście, mogły być przejściowe utrudnienia z tymi bilingami w Play24 (co zresztą sami potwierdzaliście). Otrzymałem informację, że w dniu dzisiejszym już wszystko powinno być ok (do końca dnia). Jak od jutra będą jakieś dalsze kłopoty, to sprawę proszę zgłaszać indywidualnie, poprzez nasze OK lub dowolnie wybraną drogą.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480829  autor: mkowalski
 09 cze 2011, 11:33
play4you2 pisze:
ppp1ppp pisze:czy planowane jest przyśpieszenie procesu wystawiania e-faktury - 10 dni to lekka przesada
Oj, chyba lekko przesadziłeś z tym terminem :wink:. Zapewniam cię, że nie trwa to tyle.
play4you2 pisze:
playonline pisze:U mnie ostatnio pojawila sie dokladnie 10 dni po rozpoczeciu nowego cyklu rozliczeniowego.
Jeżeli tak się zdarzyło, zrób zgłoszenie do weryfikacji. Z pewnością nie mogło to być 10 dni, no chyba że, stało się jedno z czynności, które opisałem powyżej. W każdym innym przypadku, nie ma mozlwości, abyś dostał ją po 10 dniach.
Mamy dzisiaj 9 czerwca. Nowy okres rozliczeniowy zaczął się 1 czerwca, a faktury nadal nie ma - ani w Play24, ani na mailu.

W takim razie sytuacja jest normalna, czy zgłosić że jest problem?

 #480834  autor: play4you2
 09 cze 2011, 11:40
mkowalski pisze:W takim razie sytuacja jest normalna, czy zgłosić że jest problem?
Jest normalna bo zapewne 3 dopiero w systemie ta fv się wygenerowała. 4 i 5 to była sobota i niedziela, więc dopiero 3 - 4 dni liczmy od 6, tak więc dziś lub jutro teoretycznie powinieneś dostać tą fv na Play24 a e - awizo w tym samym terminie lub dzień lub dwa później.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480835  autor: qper
 09 cze 2011, 11:41
play4you2 pisze:Pozwól, że nie będę porównywał ofert konkurencji.
Ok, nie oczekiwałem nawet tego bo zdaje sobie sprawę, że nie możesz krytyczni oceniać pewnych spraw, bynajmniej tutaj. Ale należy zawsze uważać i podpatrywać konkurencję ;)
play4you2 pisze:sprawę proszę zgłaszać indywidualnie, poprzez nasze OK lub dowolnie wybraną drogą.
Co się dzieje, że nie rejestrujecie zgłoszeń mailowych?. Kiedyś po wysłaniu maila otrzymywałem potwierdzenie rejestracji i numer zgłoszenia pojawiał się w play24. Teraz od kilku dnia żadne z 3 zgłoszeń nie zostało zarejestrowane.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 11:46 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #480837  autor: play4you2
 09 cze 2011, 11:45
qper pisze:Co się dzieje, że nie rejestrujecie zgłoszeń mailowych?.
Hmm, a kiedy tego maila wysłałeś? Potrzebowałbym numeru telefonu, dla którego ten mail dotyczy, żebym mógł sprawdzić, czy to mamy. Jak Możesz podaj mi jakiś numer zgłoszenia nawet już zamkniętego, gdzie wymieniasz ten numer telefonu. Ja wówczas go sobie skopiuję i sprawdzę, czy dostaliśmy Twojego maila. To jedyny sposób, abym mógł to sprawdzić. Oczywiście, tu nie podawaj mi swojego numeru telefonu, ani nie wysyłaj na pw, gdyż nie mogę zapewnić Cię, że bedzie on należycie chroniony.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480838  autor: qper
 09 cze 2011, 11:47
play4you2 pisze:Oczywiście, tu nie podawaj mi swojego numeru telefonu
Nie jestem szalony ;) jasne, że podam.

 #480847  autor: ppp1ppp
 09 cze 2011, 12:21
mkowalski pisze:Mamy dzisiaj 9 czerwca. Nowy okres rozliczeniowy zaczął się 1 czerwca, a faktury nadal nie ma - ani w Play24, ani na mailu.
jak pisałem wcześniej ja już fv mam :)
Obrazek

 #480852  autor: playonline
 09 cze 2011, 12:37
tomektg pisze:nie wyświetla się ten dolny "panel" gdzie można wpisywać tekst.
Play24 powoli staje sie Play12 lub nawet mnniej... Miejsce na opis sprawy juz jest ale jest problem z wyslaniem wiadomosci. Caly czas muli i nic sie nie dzieje... Taki problem mam od wczoraj (jezeli uda mi sie prawidlowo zalogowac do Play24)....
play4you2 pisze:Jeżeli tak się zdarzyło, zrób zgłoszenie do weryfikacji. Z pewnością nie mogło to być 10 dni, no chyba że, stało się jedno z czynności, które opisałem powyżej. W każdym innym przypadku, nie ma mozlwości, abyś dostał ją po 10 dniach.
Poczytaj inne posty tutaj to przekonasz sie, ze faktury (efv) pojawiaja sie tak pozno (kiedys to byly doslownie 2-3 dni). Zglaszac nie ma potrzeby gdyz nie mam firmy i wystarczy mi kwota w Play24.
qper pisze:Co się dzieje, że nie rejestrujecie zgłoszeń mailowych?.
Ja dzis chcialem zglosic brak smsow przychodzacych (kopia sms na e-mail) na email ale niestety - w Play24 nie idzie tego zglosic...

[ Dodano: 2011-06-09, 13:00 ]
P4Y czy to normalne, ze wybierajac manualnie zasieg w roamingu jednego operatora (Orange) ginie mi po chwili zasieg a na Vodafone jest ok? Nie ma mozliwosci zaniku zasiegu Orange, dzieje sie to ot tak, bez powodu. Na Vodafone nie ma problemu. Na Slowacji mialem ten sam problem tyle, ze tam normalne bylo abym mogl sie zalogowa do Orange ale juz nie do T-mobile.

 #480863  autor: play4you2
 09 cze 2011, 13:01
playonline pisze:Poczytaj inne posty tutaj to przekonasz sie, ze faktury (efv) pojawiaja sie tak pozno (kiedys to byly doslownie 2-3 dni).
Już w tym temacie sie wypowiedziałem, więc nie widze powodu, dla którego raz jeszcze mam to wyjasniać. Jak mówiłem, wszystko jest w porządku. Nadal są to 3 dni robocze od daty wygenerowania się fv w systemie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480867  autor: Quetzal
 09 cze 2011, 13:08
play4you2 pisze: Już w tym temacie się wypowiedziałem, więc nie widzę powodu, dla którego raz jeszcze mam to wyjaśniać. Jak mówiłem, wszystko jest w porządku. Nadal są to 3 dni robocze od daty wygenerowania się fv w systemie.
Pzdr.
Mnie to prywatnie akurat zbytnio nie przeszkadza, ale nie są to bynajmniej 3 dni a co najmniej 6 (nierzadko 10).

Natomiast z istotniejszych rzeczy
- przyjrzyj się platformie Play24.
Ostatnio albo w ogóle nie działa, albo się wiesza. Nie mówię już nawet o bilingach, które ostatnio częściej nie działają niż działają.

Ps. Aby oddać sprawiedliwość pisałem ostatnio o dziwnym zjawisku, ze telefon będąc w pełnym zasięgu macierzystym do internetu łączył się tylko z pośrednictwem Plusa i działał makabrycznie wolno. Okazało się, że to nie wina Play - tylko telefonu - po dwóch resetach działa jak należy.

[ Dodano: 2011-06-09, 13:14 ]
Aha - jeszcze jedno - pisał tu ktoś wcześniej o usłudze sms na email.
Myślałem kiedyś o aktywacji tego, ale mam pewne obiekcie dlatego mam pytanko do osób, które z tego korzystają:
1. Jeśli wysyła się/odbiera się długiego smsa np. ok. 400 - 600 znaków (3-5 smsów w jednym) to na maila przychodzi jeden sługi sms tak jak na komórkę, czy przychodzą 4 osobne maile?
2. Czy na maila przychodzi także mmsy?

 #480887  autor: qper
 09 cze 2011, 14:27
Play4you chciałeś, żeby BOK się wykazał w zgłoszeniu 31671932 więc to "zrobił".

Prosze cie zapoznaj się z treścią zgłoszenia oraz z odwołaniem 31745017.

Sprawa jest identyczna jak już kiedyś wspominałem - nie działa usługa już w zasięgu oraz brak powiadomienia SMS o próbie dodzwonienia się, Brak komunikatów lektora przy wszystkich opcjach.

BOK twierdzi, że wszystko gra...

 #480888  autor: playonline
 09 cze 2011, 14:35
Quetzal pisze:1. Jeśli wysyła się/odbiera się długiego smsa np. ok. 400 - 600 znaków (3-5 smsów w jednym) to na maila przychodzi jeden sługi sms tak jak na komórkę, czy przychodzą 4 osobne maile?
Jeden.
Quetzal pisze:2. Czy na maila przychodzi także mmsy?
Nie. Usluga dotyczy tylko smsow.
play4you2 pisze:Już w tym temacie sie wypowiedziałem, więc nie widze powodu, dla którego raz jeszcze mam to wyjasniać. Jak mówiłem, wszystko jest w porządku. Nadal są to 3 dni robocze od daty wygenerowania się fv w systemie.
No..., i taka chec weryfikacji niedogodnosci u klientow...

 #480897  autor: muchakk
 09 cze 2011, 15:30
Mój okres rozliczeniowy zaczyna się każdego pierwszego. Dzisiaj mamy 9 a ja faktury nie mam :)


Czy zamierzacie zrobić cokolwiek w PRZEMYŚLU z połączeniami? Dlaczego w sieci 3g dane mają większy priorytet niż rozmowy mimo, że 2g leży od 24 maja?! Kiedy dostawicie jakieś nowe nadajniki 3g? Może to znak że nie warto opierać się głównie na plusie i nadal warto inwestować w 3g? Ja już zdecydowałem bynajmniej jeden z numerów po zakończeniu umowy przenoszę do innej sieci...

 #480902  autor: grarmi
 09 cze 2011, 16:03
Posiadam abonament Firmowa 25 w play'u i chciałem aktywować sobie stan darmowy który miał kosztować 6,15 zł, a ku mojemu zdziwieniu wchodząc na play24 koszt takiej usługi wynosi 12,3 zł. Może mi ktoś to wytłumaczyć?

 #480905  autor: playonline
 09 cze 2011, 16:38
grarmi pisze:Posiadam abonament Firmowa 25 w play'u i chciałem aktywować sobie stan darmowy który miał kosztować 6,15 zł, a ku mojemu zdziwieniu wchodząc na play24 koszt takiej usługi wynosi 12,3 zł. Może mi ktoś to wytłumaczyć?
Play24 nie uwzglednia promocji. W regulaminie oferty masz napisane jasno (ZAWSZE NALEZY CZYTAC REGULAMINY), ze dla twojej taryfy koszt tej uslugi pomniejszony jest o 50%. jak nie ufasz Play24 to zadzwon na *600 lub 790600600 i zlec aktywacje konsultantowi.

 #480907  autor: grarmi
 09 cze 2011, 16:45
playonline, czytałem regulamin i tam wyraźnie pisało, że koszt to 6,15 zł tylko nie wiedziałem, że play24 nie uwzględnia tej promocji. Czyli mogę normalnie aktywować poprzez play24?
  • Strona 234 z 244
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 244
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 244