• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 233 z 244
  • 1
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 244
 #480530  autor: tyger
 08 cze 2011, 00:04
Witam od ok miesiąca jestem nowym abonetem sieci Play. nr.tel przeniosłem z Plusa. Po przeniesieniu swojego numeru postanowiłe przenięć do w/w sieci całą swoją najbliższą rodzine to jest żonę i córkę. Żony telefon jak i córki jest w sieci Plus zarejestrowany na moją osobę. Z sieci Play dostałem telefoniczną informacje że po podpisaniu mojej 2 umowy to jest przeniesieniu nr tel. mojej żony z Plusa do Play którego jest właścicielem jestem nie wiarygodnym klijentem ponieważ nie jestem w sieci zbyd długo a jestem dopiero miesiąc to oni nie chcą nie mogą podpisać 3 umowy. To jest jakieś nieporozumienie w biku jestem czyst zdolności kredytową posiadam a tu operator nie chce zemną podpisać trzeciej umowy. Ps może macie jakieś. Pozdrawiam

 #480531  autor: playonline
 08 cze 2011, 00:10
tyger pisze:nie chcą nie mogą podpisać 3 umowy
Chodzi o limit aktywacji. Niech Salon Play wysle prosbe o zwiekszenie limitu aktywnosci lub ewentualnie wplac kaucje zwrotna celem zwiekszenia tej liczby aktywacji.

Innej drogi nie ma.

 #480534  autor: tyger
 08 cze 2011, 00:32
chyba chodzi o ten limit pewności nie mam a wszystkie umowy chciiałem przenieść przez internet

 #480537  autor: Pajuch
 08 cze 2011, 02:11
Play4fouryou2 Postuluje o przyznanie nagrody pieniężnej(albo jakieś bilety do kina dla dwojga tylko bron panie... śmiesznej różowej koszulki od rzecznika bo wstyd) za ciezką prace koledze playonline Wyłapuje błędy, dokumentuje i przedstawia choć i tak nic to nie daje bo wasza strona i cale play24 to rzeszoto... Słychac tylko przekazane przekazane, przekazane, jak by ktoś nie mógł usiąść i za parę groszy ustalić błędy w kilka dni, może jesteście za tani i was poprostu nie stać na taka osobę.

HMM... może jakaś akcja z bełkotem w stylu http://www.youtube.com/watch?v=dv8TaCpoauk podobny odzew bedzie slychac nawet za marne koszulki nawet na fajsafbuku mozna dac wile osób was likllla (przepraszam nie znam za dobrze angielskiego) ale fajsbUUk jest modny to i odzew będzie

Może jakiś eksperymentujący ekspert(student) weźmie zakasa rękawy i to zrobi w końcu jesteśmy w uni a tu kolejny rok mija i zamiast lepiej to wciąż podobnie się wszystko sypie jak emeryt fiat 126p albo syrena bosto, cały silnik tej strony jest ociezały ahhh szkoda gadać bo czuje ze to przysłowiowy groch o ścianę ;)


Słyszałem, że podobno platforma bilingowa działa bez zarzutu ;)

 #480545  autor: playonline
 08 cze 2011, 07:17
Pajuch pisze:Postuluje o przyznanie nagrody pieniężnej(albo jakieś bilety do kina dla dwojga tylko bron panie... śmiesznej różowej koszulki od rzecznika bo wstyd) za ciezką prace koledze playonline
Dzieki ale qper wylapuje chyba wiecej bledow niz ja. Ja to tak raczej jak cos zauwaze. ;) Co do biletow do kina to dziekuje ale nie sa mi potrzebne gdyz chodze za darmo do kilku kin. :) Co do pieniedzy to zawsze sie przydaja. ;) Ale tak naprawde to wolalbym aby wszystko dzialalo, aby ktos w koncu wzial sie do roboty i to sprawdzil.

 #480561  autor: Raskus
 08 cze 2011, 09:52
Siemanko, takie pytanie, chyba w dobrym temacie jak myślę.
Jak mam prepaida z play'a i chcęzmienić taryfe prepaid na nielimitowane rozmowy i smsy w siecie play to czy kod *111*33*5# nada laktualny czy jakiś inny kod muszę wysłać?

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #480572  autor: play4you2
 08 cze 2011, 10:22
Hotel pisze:Czy to prawda, że otworzycie Salon Play w mieście Biała Rawska?
Niestety, ale w tym temacie nie mogę się wypowieadać. Jeżeli Salon powstaniem, jego adres znajdziesz na naszej stronie, www.play.pl.
playonline pisze:Zwroccie uwage, ze w odpowiedzi na zgloszenie jest info, ze dzwoniono do mnie 06.06.2011 a w historii polaczen tego nie ma.
Zapozanałem się z tą odpowiedzia i poprosiłem o przesłanie opisu sprawy. Z tego co sprawdziłem, to dzwoniono do Ciebie (przynajmniej na ten numer telefonu co był w zgłoszeniu) i nasz pracownik rozmawiał z Tobą dobrych kilka minut. Nie wiem, dlaczego mówisz, że tego nie było.

Co do bilingów na "Play24", jak juz mówiłem, to że mi działaja i moim znajomym, nie twierdzę, że u was też tak jest. Niestety, ale nie wiem, co może być tego przyczyną, bo z pewnością nie lokalizacja (poprosiłem znajomą z Gdańska, aby też sprawdziła to u siebie i jej działało). Niemniej jednak, poprosiłem o wyjasnienia stosowną osobę i jak będę coś wiedział, to się z wami podzielę tą informacją.
playonline pisze:A i juz tylko 2 dni? Kiedys bylo 5, pozniej 3 a teraz 2...
Tu nadal nic się nie zmieniło i minimalny czas to 5 dni. Natomiast te 2 dni, to jest w oparciu o prośbę eksperta. Gdyby konsultant, który zamykał to zgłoszenie z Tobą porozmawiał, wówczas powiedziałby Ci to wszystko. Co do samej sprawy, otrzymałeś prawdiłową odpowiedź, zgodną z analizą przez dział sieci. Zapewniam cię, że notatki konsultanta (te z rozmowy z Tobą, na podstawie których przesłał ponowna prośbę o weryfikację), są dokładnie takie, jak opisujesz problem. Odpowiedź została udzielona w zasadzie taka, jaką ją otrzymałeś.

Co do filmiku. Nie twierdzę, że go nie ma, po prostu z tego portalu nie jest mozliwe odtworzenie go w naszej sieci internetowej. Jeżeli to nie kłopot, najlepiej takie filmiki zamieszczać na youtubie, wówczas wszystko będzie mozliwe do odtworzenia.

Co do samej sprawy, oczywiście jak przedstawisz "najświeższe" dane, nie ma kłopotu. Warunek jest jeden, należy być zalogowanym do naszej sieci (najlepiej). Wówczas będzie można to lepiej zweryfikować.

Tak jeszcze mała kwestia ode mnie. Ja rozumiem, że działania naszych "ekspertów" w niektórych kwestiach moga budzić wasze wątpliwości, niemniej jednak zapewniam Was, że to bardzo dobry zespół specjalistów, którzy doskonale znają się na tym, co robią. Rozumiem, że możecie mieć inne zdanie w tym temacie, niemniej jednak, ja zdecydowanie się z nim nie zgadzam i stanowczo twierdzę, że Ci ludzie wykonują bardzo dobrą pracę i rozwiązują szereg trudnych spraw. Ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną, nie mogę opisywać Wam szczegółów tej pracy i jak ona wygląda, niemniej jednak zapewniam Was, że w mojej ocenie, pogląd który przedstawiacie jest mocno odbiegający od rzeczywistych działań.
qper pisze:Wiem to z doświadczenia. Dlatego wszystkie screeny trzeba słać mailem, a w play24 nie ma podglądu treści zgłoszenia mailowego... takie błędne koło
Zapewniam Cię jednak, że są one przesyłane i konsultanci maja do nich dostęp.
tyger pisze:jestem dopiero miesiąc to oni nie chcą nie mogą podpisać 3 umowy.
playonline pisze:Chodzi o limit aktywacji.
Potwierdzam, że chodzi o limit aktywacji. W tej sytuacji rzeczywiście Sprzedawca powinien zgłosić to indywidualnie i nie powinno byc problemów z kolejną aktywacją. Jeak byś nadal miał kłopoty, daj mi znać.
Pajuch pisze:Play4fouryou2 Postuluje o przyznanie nagrody pieniężnej(albo jakieś bilety do kina dla dwojga tylko bron panie... śmiesznej różowej koszulki od rzecznika bo wstyd) za ciezką prace koledze playonline
Pomyślimy :wink:

Tak przyokazji, zapewniam Cię, że Telepolis jest równie popularnym forum, jak FB. Zauważy tylko, ze to forum jest specyficzne, gdyż jest określone tematycznie, natomiast FB, to portal społecznościowy, który "rządzi" się zupełnie innymi zasadami, niż Telepolis. Tu są osoby, które interesują się określoną tematyką lub sprawami (jak wiecie, głónie jest to Telekomunikacja). To tak w małym wyjasnieniu. Mam nadzieję, że Administratorzy Telepolis nie obrażą się na mnie za tą opinię :wink:. Chyba nie poprzekręcałem niczego ważnego :-). Jeżeli tak, to przepraszam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480574  autor: playonline
 08 cze 2011, 10:37
play4you2 pisze:Z tego co sprawdziłem, to dzwoniono do Ciebie (przynajmniej na ten numer telefonu co był w zgłoszeniu) i nasz pracownik rozmawiał z Tobą dobrych kilka minut. Nie wiem, dlaczego mówisz, że tego nie było.
Gdzie ja twierdze, ze nie bylo rozmowy? Nigdzie. Napisalem tylko, ze na Play24 nie ma tego polaczenia. Czyli, ze Play24 dziala do kitu. A rozmowa byla - i to nawet w Roamingu. :)
play4you2 pisze:Odpowiedź została udzielona w zasadzie taka, jaką ją otrzymałeś.
Hmm chyba nie bardzo.. Ja mam problem (i inni takze) z smsami, ktore nie wychodza z telefonu (co widac na filmiku) a jednak docieraja do kogos. Poza tym, padlo info, ze telefon byl wylaczony o jest bzdura bo na filmiku widac ze telefony sa wlaczone (z Nokii na SE wysylane i odwrotnie). Odpowiedz jest calkowicie NIE NA TEMAT.
play4you2 pisze:Ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną, nie mogę opisywać Wam szczegółów tej pracy i jak ona wygląda
Wiem, dlatego nie wymagam aby dyskutowac o tym na forum. ;)
play4you2 pisze:Co do filmiku. Nie twierdzę, że go nie ma, po prostu z tego portalu nie jest mozliwe odtworzenie go w naszej sieci internetowej. Jeżeli to nie kłopot, najlepiej takie filmiki zamieszczać na youtubie, wówczas wszystko będzie mozliwe do odtworzenia.
W skrocie - pewnie macie zablokowane www typu wrzuta, FB itp.. ;) Na YT nie bede zamieszczac gdyz sa tam i inne moje materialy nie zwiazane z Playem.. ;) Jakby co to moge zgloszenia/reklamacje wysylac e-mailem, pytanie tylko jaki wielki plik mozna do was przeslac (aby nie zostalo to odrzucone) i czy ewentualnie moge to podzielic i spakowac. ;)

[ Dodano: 2011-06-08, 10:38 ]
play4you2 pisze:Warunek jest jeden, należy być zalogowanym do naszej sieci (najlepiej)
Jak byscie obejrzeli filmik to zauwazylibyscie, ze specjalnie logowalem sie do 2G i 3G Play aby nie bylo, ze to w Plusie... ;) Tak wiec bez urazy ale wszystko wskazuje na to, ze to wina Play...

 #480627  autor: qper
 08 cze 2011, 13:14
play4you2 pisze:Zapewniam Cię jednak, że są one przesyłane i konsultanci maja do nich dostęp.
Przecież tego nie kwestionuję, piszę tylko, że jak zgłosimy sprawę przez maila to w play24 nie widoczna jest treści zgłoszenia. Jest napisany tylko tekst "sprawa zgłoszona mailowo". W przypadku kiedy masz sporo rozpatrywanych zgłoszeń mailowych to nie wiesz czego dotyczą.


A swoją drogą wysłałem 3 maile na [email protected] i od kilku dni maile nie zostały zarejestrowane w play24.
play4you2 pisze:Rozumiem, że możecie mieć inne zdanie w tym temacie, niemniej jednak, ja zdecydowanie się z nim nie zgadzam i stanowczo twierdzę, że Ci ludzie wykonują bardzo dobrą pracę i rozwiązują szereg trudnych spraw
To dobrze ;) bo mamy inne zdanie przynajmniej ja. Żeby nie być gołosłownym mam kilka odpowiedzi od "techników", których potem po odwołaniu sami niby pouczacie. Nie będę się zagłębiać w wasze struktury i systemy pracownicze ale dla mnie liczy się efekt. Jeżeli zgłasza się problem techniczny i przez muszę 3 razy pisać odwołania po czym przyznajecie racje, to jest dla mnie oczywiste, że coś z tymi technikami, którzy zajmowali się sprawą było nie do końca ok.

To takie moje prywatne zdanie...

[ Dodano: 2011-06-08, 13:30 ]
Nie wiem, może nie warto zapeszać ale bilingi powróciły !!! :)

 #480629  autor: playonline
 08 cze 2011, 13:37
qper pisze:Nie wiem, może nie warto zapeszać ale bilingi powróciły !!! :)
Zapeszyles.. ;) Zalogowalem sie do Play24, kliknalem na Historie Polaczen i:
Serwis niedostępny.
Trwają prace
modernizacyjne.

Zapraszamy za 30 minut.
Teraz nawet wylogowac sie nie mozna...

 #480630  autor: qper
 08 cze 2011, 13:39
Faktycznie zapeszyłem... ;)

Też nie zdążyłem posprawdzać sobie kilku rzeczy.

Swoją drogą na komunikacie o pracach modernizacyjnych technicy zgubili logo firmy...

Obrazek

 #480631  autor: playonline
 08 cze 2011, 13:42
qper pisze:woją drogą na komunikacie o pracach modernizacyjnych technicy zgubili logo firmy...
U mnie jest napis PLAY w tym miejscu.

[ Dodano: 2011-06-08, 13:45 ]
@ tyger - nie jestem pracownikiem Play. Prosze mi nie przesylac swoich prywatnych danych. Jestem zwyklym ludkiem co troche wie o Play.. Zrob tak jak napisalem wczesniej - udaj sie do Salonu Play, ewentualnie wplac kaucje.

 #480644  autor: Pajuch
 08 cze 2011, 14:24
http://www.speedtest.net/result/1332020784.png

Różan, Sienkiewicza
GPS: 52.883889,21.400556

leży i pokwikuje od godzin nocnych(padło około 2), rano kilka przebłysków działania i znowu ledwo www się ładuje tzn, zacina się ładowanie niektórych stron a zaczęło się od YT które tez teraz leży i nawet 240p wciąż się dogrywa, ściąganie działa pełna mocą z ftp, DNS i inne kombinacje nie przynoszą rezultatu, wcześniej ping nie był nigdy większy niż 75, dziś potrafi i 1500 być

Dzwonić do bok i z taboretem rozmawiać nie będę bo szkoda kasy. Zasięg faluje jak wzburzone morze, czasami tak było ale nie tak dlugo(kilka minut lub calkowity brak max 30min i to w pózno w nocy)

przy okazji problem z uploadem na serwery hotfile itp od zawsze ucinacie do 10kB/s poprzez Moj prywatny serwer i ssh i playonline ładuje w to samo miejsce min 30kB/s... z abo tak samo 10kB/s a poprzez tunel zawsze ponad 70kB/s

Testy z abo to 6MB download 1MB upload ping 45-55 jakiś tydzień temu sprawdzałem wiec wina nie lezy w 99,99% u mnie ;) Moze przez upał anteny ze stacji bazowej wykrzywia w kierunku księżyca

14:58 Teraz będzie, ze mi się przywidziało bo zasięg zniknął i śmiga jak powinno...
Pozdrawiam technika który coś zrobił ;) http://www.speedtest.net/result/1332075853.png

 #480659  autor: Blank
 08 cze 2011, 15:45
Pajuch, też nie masz na co narzekać :P

Oto Orange Free na kartę, z którym męczyłem się przez blisko 4 miesiące (dziś wykorzystuję resztkę transferu):
Obrazek
Obrazek
I z dzisiaj: Obrazek

I kto ma tu powód do narzekania?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #480682  autor: Pajuch
 08 cze 2011, 17:06
divhashmorex

Nie chodziło o same prędkości tylko o komfort, generalnie jeśli jest ok i później pól dnia do bani to coś nie tak z siecią. Mogłem sobie edge plusa używać gdy nie działało i komfort byłby 943% lepszy, przynajmniej strony się ładowały. Każdy powinien wybierać co mu działa i gdy w99% jest ok a na raz lipa trzeba grzmieć a nie kupując coś i nie działa od samego poczatku grzmieć ze nie dziala z reszta oranzada ma kompresje i speedtesty nigdy nie są wiarygodne ;p w dodatku to jakiś GPRS czy marniutkie EDGE co pokazałeś. ło spróbował by playowego EDGE to byś się dopiero wkurzył ;) pomaranczowe tez jest do bani

W play jest poprawa do tego co było x lat temu niestety wiele nadal do poprawki, a do taboretów nie będę dzwonił, dziwnym trafem wystarczy tryknąć na forum czy w blogu i jakoś ozywa, nawet jeśli to tylko moja spekulacja, ze jakis technik czyta czy cos. Niech nawet będzie, ze po napisaniu wpływa dobra"karma" do mojej lokalizacji, ważne ze DZIAŁA i nie muszę sie denerwować.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 17:13 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #480683  autor: forum_tg
 08 cze 2011, 17:08
play4you2 wiesz może co się dzieje z Play'em we Wrocku i w stronę Sycowa (wzdłuż trasy E-8), sieć od kilku dni głupieje, już pisałem o tym na forum, jednakże nie ustosunkowałeś sie do tego. Znów od rana jest tragedia, nie da się dodzwonić. połączenia są zrywane. nie ważne czy dzwoni się do sieci Play, czy do innej, czy ktoś do nas dzwoni z Play, czy z innej, nawet ze stacjonarnych. często nic się nie słyszy.
Zobacz na zgłoszenie: 31688473


jak ja "kocham" play24 ;) znów działa niepoprawnie. Nie da się złożyć zgłoszenia:
Obrazek
nie wyświetla się ten dolny "panel" gdzie można wpisywać tekst.

 #480689  autor: Blank
 08 cze 2011, 17:43
Pajuch, no widzisz. W aplikacji Play Online miałem napisane "HSPA Orange", więc 2G to nie jest.
A 2G Playa nie sprawdzę, bo nie jest dostępny dla Play Online.

BTW, pomimo kompresji, speedtest jest wiarygodny, gdyż rzeczywiście uzyskuje takie prędkości jakie wskazuje Speedtest. Średnio 10-20 kB/s, a najwięcej 50 kB/s. W Szczecinie, gdzie "Orange ma wspaniały zasięg HSPA, HSPA+ i HSPA+ DC".

W każdej sieci raz jest lepiej, raz jest gorzej. No, ale Orange bije rekordy.

No, ale to temat o Play, wiec zakończmy :-)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #480741  autor: ppp1ppp
 08 cze 2011, 21:23
czy planowane jest przyśpieszenie procesu wystawiania e-faktury - 10 dni to lekka przesada

 #480744  autor: pakierhakierxd
 08 cze 2011, 21:28
No trochę długo przydało się szybciej u mnie zawsze jest wystawiana gdzieś 3 a jest do pobrania 8,9 dziwne jest to że raz u mnie jest wolniej niż na 2 numerze a tam szybciej;p
namieszałem;p

Pozdrawiam :)

 #480772  autor: playonline
 08 cze 2011, 23:42
ppp1ppp pisze:czy planowane jest przyśpieszenie procesu wystawiania e-faktury - 10 dni to lekka przesada
U mnie ostatnio pojawila sie dokladnie 10 dni po rozpoczeciu nowego cyklu rozliczeniowego.

PS I znowu smsy nie dochodza.... Tzn czesc dochodzi a czesc nie... Szlag by to...
  • Strona 233 z 244
  • 1
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 244
  • 1
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 244