Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
playonline pisze:Niektorych polaczen nie zablokujesz a wiesz dlaczego? Bo ACR dotyczy tylko blokady polaczen przychodzacych (i tutaj uwaga) zastrzezonych a jezeli ktos nie ma wlaczonego CLIR'a tylko nie dostarcza numeru do centrali (np. brak dostarczanych numerow zza granicy, niektore instytucje, niektore VOIPy, etc) bo takowego nie posiada to nie zastrzezesz. Mowi sie trudno. Telefony i operator blokuja numery a nie centrale osob wykonujacych polaczenie...mkowalski pisze:Da się. I właśnie od tego jest ACR. Banki zwykle dzwonią do klientów z numerów zastrzeżonych, ale po aktywacji ACR-u muszą pokazywać swój numer, inaczej połączenie się nie uda.
playonline, napisałem to samo, tyle że dużym skrótem myślowym. Bo w praktyce takie sytuacje zdarzają się właśnie w takich sytuacjach.mkowalski pisze:Taka sytuacja jest możliwa, jeśli dzwoniący ma w swojej sieci jakąś starą centralę telefoniczną, lub jeśli połączenie jest z zagranicy.
Ale, tak jak napisał playonline, taka blokada najprawdopodobniej nie zadziała jeśli numer jest niewidoczny z przyczyn technicznych, a nie z powodu jego zastrzeżenia.pakierhakierxd pisze:Ja tam w telefonie mam blokadę jak coś-android
Chodzi tu o rozróżnienie numeru zastrzeżonego od nieznanego. Numer zastrzeżony jest wtedy, kiedy dzwoniący zablokuje wyświetlanie jego numeru. Nieznany będzie natomiast wtedy, kiedy jego wyświetlenie nie będzie możliwe z wcześniej opisywanych powodów.pakierhakierxd pisze:W aplikacji mam możliwośc odrzucania wszystkich połączeń od numerów zastrzeżonych
no właśnie - lubi tak bardzo, że zdarza się jej dzwonić nawet po 12-stej w nocyplayonline pisze:Na policje? W zadnym wypadku, no chyba, ze bylby to stalking.
Widocznie jakis bank czy inna instytucja bardzo lubi twojego kolege.
O! możesz wskazać przykładowe modele?playonline pisze:Co do telefonu to niektore rozrozniaja brak numerow na ZASTRZEZONY i NIEZNANY.
Nie sadze, ze z zastrzezonymi a z numerami nieznanymi. Niestety w niektorych telefonach wszystko jest nazywane jako zastrzezone a w innych telefon odroznia. Nie pamietam jak jest w Corby'aku.mkowalski pisze:Rezo ma problem z połączeniami zastrzeżonymi
Np moj SE C702, niektore Nokie (niestety nie pamietam juz ktore i nie wiem czy to od OSa jest uzaleznione) i pamietam, ze cos takiego mial moj stary Siemens (tam mam lock'a zalozonego i widzialem to pod Plusem), niestety nie pamietam jak jest w Samsungach ale w ciagu kilku dni postaram sie dowiedziec jezeli bedzie cie to interesowac. Jezeli tak to napisz jakiego Corby'aka masz.Rezo pisze:O! możesz wskazać przykładowe modele?
Typowe banki tak (tzn placowki itp), natomiast wiem przynajmniej o jednym (wymieniac nie bede), ze jest wlasnie taka "szczegolna" instytucja. Poza tym niektore "outbound'y" tak maja. Trudno by bylo gdyby bylo inaczej jezeli to sa infolinie tyle, ze wychodzace.mkowalski pisze:Banki natomiast korzystają już z normalnej prezentacji, bo nie są żadnymi "szczególnymi" instytucjami.
Mało pieszająceukefake pisze:na mobilnym play24 działająqper pisze:A bilingi dalej nie działają...
Serdecznie przepraszam za zaistniała sytuację. Zapoznałem się z treścią zgłoszenia numer ....... oraz odpowiedzią na to zgłoszenie. Za połączenie z internetem, które zostało wykonane z numeru ....... 1 maja 2011 nie pobrano żadnej opłaty. Z powodu niedogodności technicznych programu bilingowego wspomniane połączenie zostało podzielone na dwa (1600 kB i 400 kB). Jednak środki zgromadzone na koncie dla numeru ...... nie zostały przez to utracone.
W treści zgłoszenia wspomina Pan o połączeniach podczas których zużyto 0 kB. Są to ślady po połączeniu z internetem, które zostało przerwanie jeszcze przed rozpoczęciem pobierania za nie danych z pakietu.
Bardzo mi przykro za odpowiedz udzieloną na zgłoszenie numer ................ Zapewniam, ze konsultantka została pouczona. Jeszcze raz serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację.
Potwierdzam.pakierhakierxd pisze:Będziesz płacić 79zł -przy zmianie planu taryfowego obowiązuje kwota bez promocji ....
Tu niestety, nastąpiła pomyłka ze strony BOK. Jeżeli Twoim bezpośrednim adresate, jest dany serwis, to w tym przypadku reklamację rzeczywiście powinieneś zgłosić do niego lub pod adres korespondencyjny danego Producenta (zakładając, że ma przedstawicielstwo w Polsce). My, w oparciu o bieżace prawo, rzeczywiście realizujemy wysyłki np. do naprawy, niemniej jednak, nie pośredniczymy w przypadku indywidualnych roszczeń Klientów w stosunku do danego Punktu. Na Twoje życzenie, możemy pomóc Ci odnaleźć adresy danych punktów (lub punktu) i w zasadzie na tym rola Operatora się kończy.kartusa pisze:BOK polecił zgłosić się do punktu Play z odpowiednim pismem do serwisu (Play ma pośredniczyć) ale panie w salonie odmówiły przyjęcia pisma.
Sugeruję pobnrać ustawienia z naszej strony www.play.pl, dla wybranego modelu telefonu. Powinno działać.pakierhakierxd pisze:Jak komuś działa to może poda mi swoje ustawienia "play wap"
Jak wspomniałem, masz prawo sprawę zgłosić do Sądu, właściwego w Twoim miejscu zamieszkania lub do Urzędu Państwowego, stosownego do załatwiania spraw telekomunikacyjnych na drodze mediacji. To wszystko co mam Ci do powiedzenia w tym temacie.dkf pisze:a jednak źle pamiętasz..
Jeżeli usługa ta nie działa, to niestety, ale należy zgłosić to do rozpatrzenia. Inaczej nie da rady.Rezo pisze:Poradziłem mu włączenie usługi ACR - jest aktywna, oraz zablokowanie połączeń tego typu z poziomu telefonu (samsung corby).
Ech.. Pozwól, że nie skomentuję tej wypowiedzi... Oczywiście że to nie jest jedyne rozwiązanie. Niech znajomy najpierw zrobi to zgłoszenie, lub, niech wyłączy tą usługę i włączy ją ponownie. Jak nadal nie będzie działało, to niech zrobi zgłoszenie (przedtem jednak niech odczeka 24h, aby mogło się to aktywować w razie czego).Rezo pisze:Na infolinii Play dowiedział się że musi zgłosić sprawę na policję.
Ok, postaram się, aby jeszcze dziś ktoś się do Ciebie z tym zwrócił.wiktor pisze:Play4you prosze o rozwiązanie problemu z tego zgloszenia nr 31089460
to kwestia rozwiązań technicznych, z tego co pamiętam. Niestety, co do szczegółów, nie znam ich na tyle dobrze, abym mógł Ci powiedzieć więcej.mkowalski pisze:Mam jeszcze pytanie do play4you2 - z jakiego powodu ACR w Play nie dotyczy połączeń przekierowanych?
Generalnie, każdy telefon, który ma w opisie technicznym coś taiego jak "black lista", ma taką mozliwość. Więc jeżeli komuś zależy na mozliwości indywidualnego blokowania okreslonych numerów, powinien zapoznać się ze specyfikacją techniczną telefonu przed jego zakupem i zweryfikować, czy ten telefon takie coś posiada. W zasadzie większość Samsungów takie coś ma, ale sugeruję oczywiście zapoznanie się z danymi technicznymi.playonline pisze:nie pamietam jak jest w Samsungach ale w ciagu kilku dni postaram sie dowiedziec
Tak, pamiętam. Juz zlecałem analizę tego. Ech.. Jeszcze raz to sprawdzę.qper pisze:Play4You zgłoszenie techniczne 31210048
qper pisze:Nieźle ale i tak ich lubię
Opinia Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest troszkę inna. Nakazał mi napisać pismo do punktu, w którym telefon został zakupiony - czyli do salonu Play.play4you2 pisze:
Potwierdzam.
Tu niestety, nastąpiła pomyłka ze strony BOK. Jeżeli Twoim bezpośrednim adresate, jest dany serwis, to w tym przypadku reklamację rzeczywiście powinieneś zgłosić do niego lub pod adres korespondencyjny danego Producenta (zakładając, że ma przedstawicielstwo w Polsce). My, w oparciu o bieżace prawo, rzeczywiście realizujemy wysyłki np. do naprawy, niemniej jednak, nie pośredniczymy w przypadku indywidualnych roszczeń Klientów w stosunku do danego Punktu. Na Twoje życzenie, możemy pomóc Ci odnaleźć adresy danych punktów (lub punktu) i w zasadzie na tym rola Operatora się kończy.kartusa pisze:BOK polecił zgłosić się do punktu Play z odpowiednim pismem do serwisu (Play ma pośredniczyć) ale panie w salonie odmówiły przyjęcia pisma.
Reasumując, jak znasz adres sierwisu, sugeruję napisać Ci do nich reklamację i wysłać najlepiej listem poleconym. Jeżeli nie znasz adresu, zgłoś sie do tego punktu, w którym oddawałeś telefon, wówczas adfres ten powinien zostać Ci udostępniony przez Sprzedawcę.
Ok, ale co dokładnie zgłaszasz? Napisałeś, że chcesz złożyć skargę na serwis, więc w tym przypadku my nie mamy w tym sporze nic do powiedzenia. Jeżeli Chcesz reklamować sam telefon, bo uważasz że jest uszkodzony, to w tym przypadku, rzeczywiście możesz ten telefon zostawić u nas, my i tak przekażemy go do serwisu, gdyż nie my jesteśmy jego producentem. Kwestia reklamacji na dserwis a kwestia odpowiedzialności za obsługę posprzedażową, to zupełnie inne rzeczy i w tej konkretnej sytuacji, skargę lub reklamację na konkretny punkt, powinieneś złożyć tym punkcie lub u Producenta, o czym już wspomniałem.kartusa pisze:Opinia Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest troszkę inna. Nakazał mi napisać pismo do punktu, w którym telefon został zakupiony - czyli do salonu Play.
Gdy zakupię sprzęt elektroniczny w sklepie XXX i sprzęt się zepsuje, to odnoszę go do sklepu XXX i sklep odsyła do serwisu. Gdy jest jakaś sprawa pomiędzy mną a serwisem, to sklep XXX pośredniczy (bo jest to miejsce zakupu urządzenia).play4you2 pisze:Ok, ale co dokładnie zgłaszasz?
Ok, ale nadal chyba się z czymś nie rozumiemy. Owszem, telefon sprzedaliśmy my, w ramach prawa odpowiadamy również za jego obsługę posprzedażową w sferze opisanej w ustawie i to ok, w tym przypadku rzeczywiście pośredniczymy między tobą a serwisem. Wszystko co dotyczy telefonu i jego OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ (naprawy, wymiana), możesz zgłaszać u nas, ale jeżeli masz jakieś INDYWIDUALNE kwestie do danego serwisu (np. skarga na jakiegoś pracownika tego serwisu, na pracę serwisu itd.) to wtedy już te sprawy załatwiasz indywidualnie z danym serwisem. Jeszcze raz Ci mówię, że w takich sprawach my nie pośredniczymy. Jeżeli Chcesz, możesz skorzystać z pomocy Rzecznika Konsumentów, żeby pośredniczył w tym sporze pomiędzy tobą a danym serwisem, ale my jako Operoatr nie mamy do tego zupełnie nic. Myslę, że to dość jasna kwestia i nasza dalsza dyskusja w tym temacie chyba jest już zbędna. Wytłumaczyłem Ci, co można zrobić w tej sprawie i z mojej strony tą kwestię uważam za zamkniętą.kartusa pisze:Bo jeżeli nie sprzedajecie telefonów to OK, moja wina i załatwiam sprawę z serwisem. Ale jeżeli na fakturze za telefon jest podpisany przedstawiciel Play - to kto był sprzedawcą?
Widzę, że dopiero co to zgłosiłeś, więc dajmy szansę obsłudze się wykazaćqper pisze:Zrobiłem zgłoszenie pod numerem 31671932.
Powiem Ci, że to bardzo dziwne, ponieważ dosłownie przed chwilą, sprawdzałem moją prywatną usługę na Play24 i wszystko działa. Dodatkowo, weryfikowałem również wspólnie z osobami, będącymi przy mnie ich prywatne usługi i też im działa, więc nie potrafię wytłumaczyc tego, dlaczego u Ciebie to nie działa.qper pisze:Co się dzieje z tymi bilingami, dzisiaj jest już 07.6 i nadaj nie działają.
Play4you to popatrz na spokojnie czy te pozycje, które widziałeś przypadkiem za jakiś czas nie znikają. Wiesz nie jestem jedyną osobą, która to zauważyła. Mam sporo numerów i nie chce mi się na każdym tego zgłaszać więc spokojnie czekałem aż zacznie działać.play4you2 pisze:Widzę, że dopiero co to zgłosiłeś, więc dajmy szansę obsłudze się wykazaćqper pisze:Zrobiłem zgłoszenie pod numerem 31671932..
Powiem Ci, że to bardzo dziwne, ponieważ dosłownie przed chwilą, sprawdzałem moją prywatną usługę na Play24 i wszystko działa. Dodatkowo, weryfikowałem również wspólnie z osobami, będącymi przy mnie ich prywatne usługi i też im działa, więc nie potrafię wytłumaczyc tego, dlaczego u Ciebie to nie działa.qper pisze:Co się dzieje z tymi bilingami, dzisiaj jest już 07.6 i nadaj nie działają.