• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 231 z 244
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 244

 #479960  autor: mkowalski
 05 cze 2011, 19:08
playonline pisze:
mkowalski pisze:Da się. I właśnie od tego jest ACR. Banki zwykle dzwonią do klientów z numerów zastrzeżonych, ale po aktywacji ACR-u muszą pokazywać swój numer, inaczej połączenie się nie uda.
Niektorych polaczen nie zablokujesz a wiesz dlaczego? Bo ACR dotyczy tylko blokady polaczen przychodzacych (i tutaj uwaga) zastrzezonych a jezeli ktos nie ma wlaczonego CLIR'a tylko nie dostarcza numeru do centrali (np. brak dostarczanych numerow zza granicy, niektore instytucje, niektore VOIPy, etc) bo takowego nie posiada to nie zastrzezesz. Mowi sie trudno. Telefony i operator blokuja numery a nie centrale osob wykonujacych polaczenie...
mkowalski pisze:Taka sytuacja jest możliwa, jeśli dzwoniący ma w swojej sieci jakąś starą centralę telefoniczną, lub jeśli połączenie jest z zagranicy.
playonline, napisałem to samo, tyle że dużym skrótem myślowym. Bo w praktyce takie sytuacje zdarzają się właśnie w takich sytuacjach.

Rezo ma problem z połączeniami zastrzeżonymi, więc osoba która dzwoni albo dzwoni z zagranicy, albo korzysta z jakiegoś VOIP-a.

Banki natomiast korzystają już z normalnej prezentacji, bo nie są żadnymi "szczególnymi" instytucjami.
pakierhakierxd pisze:Ja tam w telefonie mam blokadę jak coś-android
Ale, tak jak napisał playonline, taka blokada najprawdopodobniej nie zadziała jeśli numer jest niewidoczny z przyczyn technicznych, a nie z powodu jego zastrzeżenia.

Chociaż wiele tutaj zależy od aplikacji - pod symbianem jest możliwość blokowania zarówno metodą ACR (czyli blokowanie tylko numerów zastrzeżonych), jak i całkowite blokowanie nieznanych numerów (wtedy np. połączenie z VOIP-a z ukrytym numerem będzie zablokowane z poziomu telefonu).

[ Dodano: 2011-06-05, 19:17 ]
Mam jeszcze pytanie do play4you2 - z jakiego powodu ACR w Play nie dotyczy połączeń przekierowanych? Jest to jakoś uwarunkowane technicznie, czy po prostu takie przyjęliście założenie?

 #479965  autor: pakierhakierxd
 05 cze 2011, 19:20
W aplikacji mam możliwośc odrzucania wszystkich połączeń od numerów zastrzeżonych i różnych innych które wskażę.

 #479973  autor: mkowalski
 05 cze 2011, 19:41
pakierhakierxd pisze:W aplikacji mam możliwośc odrzucania wszystkich połączeń od numerów zastrzeżonych
Chodzi tu o rozróżnienie numeru zastrzeżonego od nieznanego. Numer zastrzeżony jest wtedy, kiedy dzwoniący zablokuje wyświetlanie jego numeru. Nieznany będzie natomiast wtedy, kiedy jego wyświetlenie nie będzie możliwe z wcześniej opisywanych powodów.

 #479975  autor: pakierhakierxd
 05 cze 2011, 19:45
Ok wiem;)

Pozdrawiam :)

 #479979  autor: Rezo
 05 cze 2011, 19:52
playonline pisze:Na policje? W zadnym wypadku, no chyba, ze bylby to stalking.
Widocznie jakis bank czy inna instytucja bardzo lubi twojego kolege. :)
no właśnie - lubi tak bardzo, że zdarza się jej dzwonić nawet po 12-stej w nocy :wink:
playonline pisze:Co do telefonu to niektore rozrozniaja brak numerow na ZASTRZEZONY i NIEZNANY.
O! możesz wskazać przykładowe modele?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #480050  autor: playonline
 05 cze 2011, 22:57
mkowalski pisze:Rezo ma problem z połączeniami zastrzeżonymi
Nie sadze, ze z zastrzezonymi a z numerami nieznanymi. Niestety w niektorych telefonach wszystko jest nazywane jako zastrzezone a w innych telefon odroznia. Nie pamietam jak jest w Corby'aku.
Rezo pisze:O! możesz wskazać przykładowe modele?
Np moj SE C702, niektore Nokie (niestety nie pamietam juz ktore i nie wiem czy to od OSa jest uzaleznione) i pamietam, ze cos takiego mial moj stary Siemens (tam mam lock'a zalozonego i widzialem to pod Plusem), niestety nie pamietam jak jest w Samsungach ale w ciagu kilku dni postaram sie dowiedziec jezeli bedzie cie to interesowac. Jezeli tak to napisz jakiego Corby'aka masz.
mkowalski pisze:Banki natomiast korzystają już z normalnej prezentacji, bo nie są żadnymi "szczególnymi" instytucjami.
Typowe banki tak (tzn placowki itp), natomiast wiem przynajmniej o jednym (wymieniac nie bede), ze jest wlasnie taka "szczegolna" instytucja. Poza tym niektore "outbound'y" tak maja. Trudno by bylo gdyby bylo inaczej jezeli to sa infolinie tyle, ze wychodzace.

 #480101  autor: qper
 06 cze 2011, 11:19
A bilingi dalej nie działają...

Play4You zgłoszenie techniczne 31210048 przy którym obiecałeś pomóc od 24.05 wisi, a temat wydaje się już być prosty do rozwiązania.

z góry dzięki

 #480114  autor: ukefake
 06 cze 2011, 12:27
qper pisze:A bilingi dalej nie działają...
na mobilnym play24 działają :P

 #480168  autor: qper
 06 cze 2011, 15:46
ukefake pisze:
qper pisze:A bilingi dalej nie działają...
na mobilnym play24 działają :P
Mało pieszające ;)

W sumie z tą platformą bilingową to są niezłe jaja...

Dostałem odpowiedź do zgłoszenia odnośnie dziwnych rozliczeń pakietu danych oraz dodatkowo pozycji z 0 KB
Kod: Zaznacz cały
Serdecznie przepraszam za zaistniała sytuację. Zapoznałem się z treścią zgłoszenia numer ....... oraz odpowiedzią na to zgłoszenie. Za połączenie z internetem, które zostało wykonane z numeru ....... 1 maja 2011 nie pobrano żadnej opłaty. Z powodu niedogodności technicznych programu bilingowego wspomniane połączenie zostało podzielone na dwa (1600 kB i 400 kB). Jednak środki zgromadzone na koncie dla numeru ...... nie zostały przez to utracone. 

W treści zgłoszenia wspomina Pan o połączeniach podczas których zużyto 0 kB. Są to ślady po połączeniu z internetem, które zostało przerwanie jeszcze przed rozpoczęciem pobierania za nie danych z pakietu. 

Bardzo mi przykro za odpowiedz udzieloną na zgłoszenie numer ................ Zapewniam, ze konsultantka została pouczona. Jeszcze raz serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. 
Najpierw konsultant w zgłoszeniu próbował mi udowodnić, że pakiety się rozliczają prawidło.
Jak wskazałem błędy i poprosiłem o konkretne odpowiedzi to potwierdzili mi "niedogodności" i dali rekompensatę.

Nieźle ale i tak ich lubię ;)

 #480184  autor: pakierhakierxd
 06 cze 2011, 16:04
Mało pieszające ;) błąd;p

Pozdrawiam :)

 #480214  autor: play4you2
 06 cze 2011, 18:35
pakierhakierxd pisze:Będziesz płacić 79zł -przy zmianie planu taryfowego obowiązuje kwota bez promocji ....
Potwierdzam.
kartusa pisze:BOK polecił zgłosić się do punktu Play z odpowiednim pismem do serwisu (Play ma pośredniczyć) ale panie w salonie odmówiły przyjęcia pisma.
Tu niestety, nastąpiła pomyłka ze strony BOK. Jeżeli Twoim bezpośrednim adresate, jest dany serwis, to w tym przypadku reklamację rzeczywiście powinieneś zgłosić do niego lub pod adres korespondencyjny danego Producenta (zakładając, że ma przedstawicielstwo w Polsce). My, w oparciu o bieżace prawo, rzeczywiście realizujemy wysyłki np. do naprawy, niemniej jednak, nie pośredniczymy w przypadku indywidualnych roszczeń Klientów w stosunku do danego Punktu. Na Twoje życzenie, możemy pomóc Ci odnaleźć adresy danych punktów (lub punktu) i w zasadzie na tym rola Operatora się kończy.
Reasumując, jak znasz adres sierwisu, sugeruję napisać Ci do nich reklamację i wysłać najlepiej listem poleconym. Jeżeli nie znasz adresu, zgłoś sie do tego punktu, w którym oddawałeś telefon, wówczas adfres ten powinien zostać Ci udostępniony przez Sprzedawcę.
pakierhakierxd pisze:Jak komuś działa to może poda mi swoje ustawienia "play wap"
Sugeruję pobnrać ustawienia z naszej strony www.play.pl, dla wybranego modelu telefonu. Powinno działać.
dkf pisze:a jednak źle pamiętasz..
Jak wspomniałem, masz prawo sprawę zgłosić do Sądu, właściwego w Twoim miejscu zamieszkania lub do Urzędu Państwowego, stosownego do załatwiania spraw telekomunikacyjnych na drodze mediacji. To wszystko co mam Ci do powiedzenia w tym temacie.

Pozdrawiam.
Rezo pisze:Poradziłem mu włączenie usługi ACR - jest aktywna, oraz zablokowanie połączeń tego typu z poziomu telefonu (samsung corby).
Jeżeli usługa ta nie działa, to niestety, ale należy zgłosić to do rozpatrzenia. Inaczej nie da rady.
Rezo pisze:Na infolinii Play dowiedział się że musi zgłosić sprawę na policję.
Ech.. Pozwól, że nie skomentuję tej wypowiedzi... Oczywiście że to nie jest jedyne rozwiązanie. Niech znajomy najpierw zrobi to zgłoszenie, lub, niech wyłączy tą usługę i włączy ją ponownie. Jak nadal nie będzie działało, to niech zrobi zgłoszenie (przedtem jednak niech odczeka 24h, aby mogło się to aktywować w razie czego).
wiktor pisze:Play4you prosze o rozwiązanie problemu z tego zgloszenia nr 31089460
Ok, postaram się, aby jeszcze dziś ktoś się do Ciebie z tym zwrócił.
mkowalski pisze:Mam jeszcze pytanie do play4you2 - z jakiego powodu ACR w Play nie dotyczy połączeń przekierowanych?
to kwestia rozwiązań technicznych, z tego co pamiętam. Niestety, co do szczegółów, nie znam ich na tyle dobrze, abym mógł Ci powiedzieć więcej.
playonline pisze:nie pamietam jak jest w Samsungach ale w ciagu kilku dni postaram sie dowiedziec
Generalnie, każdy telefon, który ma w opisie technicznym coś taiego jak "black lista", ma taką mozliwość. Więc jeżeli komuś zależy na mozliwości indywidualnego blokowania okreslonych numerów, powinien zapoznać się ze specyfikacją techniczną telefonu przed jego zakupem i zweryfikować, czy ten telefon takie coś posiada. W zasadzie większość Samsungów takie coś ma, ale sugeruję oczywiście zapoznanie się z danymi technicznymi.
qper pisze:Play4You zgłoszenie techniczne 31210048
Tak, pamiętam. Juz zlecałem analizę tego. Ech.. Jeszcze raz to sprawdzę.
qper pisze:Nieźle ale i tak ich lubię
:lol:


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480216  autor: kartusa
 06 cze 2011, 18:46
play4you2 pisze:
Potwierdzam.
kartusa pisze:BOK polecił zgłosić się do punktu Play z odpowiednim pismem do serwisu (Play ma pośredniczyć) ale panie w salonie odmówiły przyjęcia pisma.
Tu niestety, nastąpiła pomyłka ze strony BOK. Jeżeli Twoim bezpośrednim adresate, jest dany serwis, to w tym przypadku reklamację rzeczywiście powinieneś zgłosić do niego lub pod adres korespondencyjny danego Producenta (zakładając, że ma przedstawicielstwo w Polsce). My, w oparciu o bieżace prawo, rzeczywiście realizujemy wysyłki np. do naprawy, niemniej jednak, nie pośredniczymy w przypadku indywidualnych roszczeń Klientów w stosunku do danego Punktu. Na Twoje życzenie, możemy pomóc Ci odnaleźć adresy danych punktów (lub punktu) i w zasadzie na tym rola Operatora się kończy.
Reasumując, jak znasz adres sierwisu, sugeruję napisać Ci do nich reklamację i wysłać najlepiej listem poleconym. Jeżeli nie znasz adresu, zgłoś sie do tego punktu, w którym oddawałeś telefon, wówczas adfres ten powinien zostać Ci udostępniony przez Sprzedawcę.
Opinia Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest troszkę inna. Nakazał mi napisać pismo do punktu, w którym telefon został zakupiony - czyli do salonu Play.

Bo jeżeli nie sprzedajecie telefonów, to skąd one się "tajemniczo" biorą w kieszeniach klientów?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #480339  autor: play4you2
 07 cze 2011, 09:46
kartusa pisze:Opinia Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest troszkę inna. Nakazał mi napisać pismo do punktu, w którym telefon został zakupiony - czyli do salonu Play.
Ok, ale co dokładnie zgłaszasz? Napisałeś, że chcesz złożyć skargę na serwis, więc w tym przypadku my nie mamy w tym sporze nic do powiedzenia. Jeżeli Chcesz reklamować sam telefon, bo uważasz że jest uszkodzony, to w tym przypadku, rzeczywiście możesz ten telefon zostawić u nas, my i tak przekażemy go do serwisu, gdyż nie my jesteśmy jego producentem. Kwestia reklamacji na dserwis a kwestia odpowiedzialności za obsługę posprzedażową, to zupełnie inne rzeczy i w tej konkretnej sytuacji, skargę lub reklamację na konkretny punkt, powinieneś złożyć tym punkcie lub u Producenta, o czym już wspomniałem.
Pamiętaj proszę, że my, jako Play, nie mamy żadnych serwisów i nie odpowiadamy za dane serwisy. My z nimi współpracujemy tylko na zasadzie takeij, że sprzedajemy sprzęt producenta, którego obsługują i to wszystko. Całą kwestię dokładnie opisuje stosowna ustawa. Reasumując, nie my zatrudniamy pracowników serwisu, nie my mamy te serwisy i tym bardziej nie my rozpatrujemy reklamacje na dany serwis luub jego obsługę. Zgodnie z Regulaminem i prowadzoną działalnością gospodarczą, my świadczymy Usługi Telekomunikacyjne, a odpowiedzialność za sprzęt i jego obsługa posprzedażowa, to zupełnie dwie różne rzeczy.
W związku z tym, powiedz, co dokładnie chcesz zgłosić? Skargę na serwis, czy niedziałający telefon? Z tego co wstępnie pisałeś, chodziło o skargę na serwis. Czy tak?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480351  autor: kartusa
 07 cze 2011, 11:11
play4you2 pisze:Ok, ale co dokładnie zgłaszasz?
Gdy zakupię sprzęt elektroniczny w sklepie XXX i sprzęt się zepsuje, to odnoszę go do sklepu XXX i sklep odsyła do serwisu. Gdy jest jakaś sprawa pomiędzy mną a serwisem, to sklep XXX pośredniczy (bo jest to miejsce zakupu urządzenia).
Więc pytam się: czy sprzedajecie telefony? Bo skądś się one biorą u klientów.
Bo jeżeli nie sprzedajecie telefonów to OK, moja wina i załatwiam sprawę z serwisem. Ale jeżeli na fakturze za telefon jest podpisany przedstawiciel Play - to kto był sprzedawcą?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #480353  autor: play4you2
 07 cze 2011, 11:28
kartusa pisze:Bo jeżeli nie sprzedajecie telefonów to OK, moja wina i załatwiam sprawę z serwisem. Ale jeżeli na fakturze za telefon jest podpisany przedstawiciel Play - to kto był sprzedawcą?
Ok, ale nadal chyba się z czymś nie rozumiemy. Owszem, telefon sprzedaliśmy my, w ramach prawa odpowiadamy również za jego obsługę posprzedażową w sferze opisanej w ustawie i to ok, w tym przypadku rzeczywiście pośredniczymy między tobą a serwisem. Wszystko co dotyczy telefonu i jego OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ (naprawy, wymiana), możesz zgłaszać u nas, ale jeżeli masz jakieś INDYWIDUALNE kwestie do danego serwisu (np. skarga na jakiegoś pracownika tego serwisu, na pracę serwisu itd.) to wtedy już te sprawy załatwiasz indywidualnie z danym serwisem. Jeszcze raz Ci mówię, że w takich sprawach my nie pośredniczymy. Jeżeli Chcesz, możesz skorzystać z pomocy Rzecznika Konsumentów, żeby pośredniczył w tym sporze pomiędzy tobą a danym serwisem, ale my jako Operoatr nie mamy do tego zupełnie nic. Myslę, że to dość jasna kwestia i nasza dalsza dyskusja w tym temacie chyba jest już zbędna. Wytłumaczyłem Ci, co można zrobić w tej sprawie i z mojej strony tą kwestię uważam za zamkniętą.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480438  autor: qper
 07 cze 2011, 18:44
Play4you jeżeli mogę coś jeszcze dodać to podobny problem jest jeszcze na telefonie moich dziadków.

Zrobiłem zgłoszenie pod numerem 31671932.

Podobnie jak w tamtych przypadkach nie działa usługa "Już w zasięgu" i powiadomienie sms o dzwoniących numerach, a co za tym idzie również nie ma komunikatów lektora we wszystkich 3 przypadkach (gdy nie odbiera, gdy poza zasięgiem i gdy niedostępny).

PS.

Co się dzieje z tymi bilingami, dzisiaj jest już 07.6 i nadaj nie działają. Ostatnie pozycje są z 02.06...
Kurcze zróbcie coś.

 #480440  autor: playonline
 07 cze 2011, 18:47
Poczucie humoru to co niektorzy posiadaja... ;)

Obrazek

 #480441  autor: qper
 07 cze 2011, 18:49
Na play24 jest to samo w przypadku regulaminów przy zmianie taryfy w opcji Fresh podstawowy i opcji Internet...

od 2 miesięcy nie poprawili...

 #480456  autor: play4you2
 07 cze 2011, 19:53
qper pisze:Zrobiłem zgłoszenie pod numerem 31671932.
Widzę, że dopiero co to zgłosiłeś, więc dajmy szansę obsłudze się wykazać :wink:.
qper pisze:Co się dzieje z tymi bilingami, dzisiaj jest już 07.6 i nadaj nie działają.
Powiem Ci, że to bardzo dziwne, ponieważ dosłownie przed chwilą, sprawdzałem moją prywatną usługę na Play24 i wszystko działa. Dodatkowo, weryfikowałem również wspólnie z osobami, będącymi przy mnie ich prywatne usługi i też im działa, więc nie potrafię wytłumaczyc tego, dlaczego u Ciebie to nie działa.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #480457  autor: qper
 07 cze 2011, 19:58
play4you2 pisze:
qper pisze:Zrobiłem zgłoszenie pod numerem 31671932.
Widzę, że dopiero co to zgłosiłeś, więc dajmy szansę obsłudze się wykazać :wink:.
qper pisze:Co się dzieje z tymi bilingami, dzisiaj jest już 07.6 i nadaj nie działają.
Powiem Ci, że to bardzo dziwne, ponieważ dosłownie przed chwilą, sprawdzałem moją prywatną usługę na Play24 i wszystko działa. Dodatkowo, weryfikowałem również wspólnie z osobami, będącymi przy mnie ich prywatne usługi i też im działa, więc nie potrafię wytłumaczyc tego, dlaczego u Ciebie to nie działa.
Play4you to popatrz na spokojnie czy te pozycje, które widziałeś przypadkiem za jakiś czas nie znikają. Wiesz nie jestem jedyną osobą, która to zauważyła. Mam sporo numerów i nie chce mi się na każdym tego zgłaszać więc spokojnie czekałem aż zacznie działać.

Mogę ci zrobić screena na dowód i porównasz z aktywnością na koncie ;).

Przyjrzyj się jeszcze raz na spokojnie, mnie brakuje 5 dni historii na kilkunastu numerach więc albo mam super pecha (co oczywiście jest możliwe ;) ) albo to dotyczy większej ilości abonentów.
  • Strona 231 z 244
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 244
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 244