• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 24 z 244
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 244

 #415046  autor: play4you2
 05 lip 2010, 17:22
pawelpp pisze:Szkoda, że stare pozostają bez odpowiedzi
Ojj, niewątpliwie, jesteś uparty :-). Już Ci mówiłem, że nie będę więcej na ten temat rozmawiał i prosiłbym Cię o zrozumienie tej decyzji. Pisać oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru Ci zabraniać, ale ode mnie nie otrzymasz już w tych tematach odpowiedzi. Mam nadzieję, że potrafisz uszanować moją decyzję.
pawelpp pisze:No nie wiem... Na pytanie czy często się tak zdarza odpowiedziała tylko głębokim westchnieniem .
Musiałbym odsłuchać rozmowę, ale ok, nie mam powodów, aby Ci nie wierzyć. Niemniej jednak, do mnie nie docierają informacje o jakiś częstych awariach i usterkach, jak to jest przedstawione. Zapewniam Cię, że gdyby tak było, ja bym o tym wiedział w 100%.
pawelpp pisze: Tak jak napisałeś - wynikają głównie z obciążenia "infolinii" .
Ok, nie wycofuję się z tego, ale napisałem również, że są one baaaardzo rzadko. Gdyby tak było, zapewne mielibyśmy dużo zgłoszeń tego typu, jak i zresztą też mamy przecież raporty systemowe na ten temat. Jednak rozumiem, że w Twoim przypadku możesz mieć akurat tego "pecha", że tylko na Ciebie to trafia. W takim razie, rób na to zgłoszenie (że tego, a tego dnia o tej i o tej godzinie nie nawiązałeś połączenia z infolinią). To jedyny sposób na to, aby prawidłowo zweryfikować Twoje utrudnienia. Być może problem w Twoim przypadku nie leży po stronie przeciążenia infolinii, ale czegoś innego? To tylko moja sugestia, ale może warto ją sprawdzić?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415065  autor: michala1
 05 lip 2010, 19:00
Patryk83żółwik pisze:Pod *108# pokazuje mi się stan pakietu Play ONLINE-0mb (dostępnego na nadajnikach własnych Play) a mi chodziło o sprawdzenie stanu PAKIETU INTERNET którego nie można sprawdzić żadnym krótkim kodem a pod *111# jest tylko pakiet Play ONLINE.

Regulamin który zamieszczam poniżej nie mówi o żadnym krótkim kodzie na sprawdzenie a mówi za to że można pod *111# w której powinna być taka opcja ale jak zwykle Play coś zawalił i nie mam nic takiego i dlatego proszę was o pomoc i jednocześnie pytam czy wy też tak macie w abonamencie LONGPLAY?


http://blogplay.pl/2010/06/pakiety-inte ... -od-jutra/
Jeśli chcesz sprawdzać stan pakietów internetowych masz na Play 24 podane bezpośrednie kody:
- pakiety Online *108#
- pakiety Internet *107#

 #415072  autor: TrustNoOne
 05 lip 2010, 19:21
Witam,

Play4You - niedługo mam zamiar przejąć czyjeś numery (cesja). Czy jeśli tamte numery mają rabaty itp. to po cesji również będą dostępne i nic z tych rzeczy nie zostanie odłączone?

PS. Bardzo podoba mi się korekta Play24. :) Delikatna ale da się lepiej pracować. :) Marzy mi się jednak aby w historii aktywności było wykazane do kogo i jaką kwotę doładowałem. :)

Kolejny PS. Czy to prawda, że od 1 lipca gdy ktoś nagra się na moją pocztę głosową gdy nie jestem w Polsce (roaming zagraniczny) to nic za to nie płacę? Niestety ale nie mogę tych informacji znaleźć na stronie Play.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #415083  autor: Marens
 05 lip 2010, 20:03
TrustNoOne pisze:Czy to prawda, że od 1 lipca gdy ktoś nagra się na moją pocztę głosową gdy nie jestem w Polsce (roaming zagraniczny) to nic za to nie płacę?
To prawda, narzucone to jest przez Komisje Europejską na wszystkich operatorów w UE.

 #415113  autor: korona73
 05 lip 2010, 21:50
Witam. Przedłużam umowę z Play i chcę sobie jakieś cacko wybrać i po wielu godzinach zdecydowałem się na:

Nokie 5800 bo ma:
- Wi- FI
- super wyświetlacz 640x360
- karta pamięci 8 gb
- HSCSD
- Symbiana
- dobry aparat na optyce Carl Zeiss
- GPS
- złącze jack 3,5 mm
- filmy w jakości nHD


tego wszystkie oczekiwałem od dobrego telefonu i on idealnie spełnia moje wymagania, ale...nie ma go dostępnego w Play w Kielcach :( Dlatego mam pytanie czy w waszych miastach on jest? może polecicie mi cos innego w ofercie RePlay LongPlay w abonamencie 69 zł. Teraz podobno płaci się jedynie 59 zl i za darmo do play a te 350 min do innych sieci to jest to 69 zł przeliczone na minuty? takich chwyt ?

 #415149  autor: pawelpp
 06 lip 2010, 09:14
korona73 pisze: Nokie 5800 bo ma:
Według Play Nokia 5800 (dodam: tylko według Play) nie łapie zasięgu w budynkach, więc uważaj :)
korona73 pisze: - Symbiana
To nie jest zaleta, ale fakt - ten Symbian działa na niej przyzwoicie. Według mnie ten system został zaprojektowany do telefonów z klawiaturą i przez to czasami obsługiwanie go za pomocą dotyku jest uciążliwe.
korona73 pisze: - dobry aparat na optyce Carl Zeiss
Dobry? Fatalny! 3.2 M i za dnia robi zdjęcia chyba z ISO 400 :)
Poza tym telefon jest całkiem fajny, system dobrze przemyślany, szybki... Bateria tylko krótko trzyma - przy średnim korzystaniu z telefonu, ze sprawdzaniem poczty co 15 min i czasami kilkanaście minut nawigacji - półtora dnia.

[ Dodano: 2010-07-06, 09:29 ]
play4you2 pisze: Ojj, niewątpliwie, jesteś uparty :-). Już Ci mówiłem, że nie będę więcej na ten temat rozmawiał i prosiłbym Cię o zrozumienie tej decyzji.
Czy nie chcesz/nie możesz mi przyznać racji :).
play4you2 pisze: Musiałbym odsłuchać rozmowę, ale ok, nie mam powodów, aby Ci nie wierzyć.
I jeszcze wyjdzie na to, że za szczerość dziewczyna dostanie upomnienie albo wyleci z pracy?
play4you2 pisze: Ok, nie wycofuję się z tego, ale napisałem również, że są one baaaardzo rzadko.
Tak jak już nie raz wspominałem, zajmowałem się kiedyś obsługą call center od strony technicznej i doskonale wiem jak to wygląda. Proszę - nie zaprzeczaj, bo prawdopodobnie większość z użytkowników się z tym spotkała. Jeżeli nie, to widocznie ja mam takiego pecha. Niezależnie od tego, z jakiego telefonu dzwonię, prawie zawsze muszę się łączyć kilka razy. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale szczególnie podczas połączeń z działem 4 :) są problemy. To, że połączenie jest przerywane np. zawsze w chwili kiedy powinna załączyć się muzyczka albo kiedy konsultant odbierze, to nie jest wina mojego telefonu albo zasięgu, tylko systemu.
Wiesz czym się kończy robienie zgłoszeń na OK? Proponujemy pakiet 10 minut, a te kilka, kilkanaście złotych możesz sobie .... .

[ Dodano: 2010-07-06, 09:34 ]
P4Y, czy odpowiedź an zgłoszenie 19205601 jest prawidłowa? Czy ja poprosiłem o przytoczenie treści innego zgłoszenia? Chyba nie...
46 dzień bez odpowiedzi na reklamację...

 #415163  autor: charless
 06 lip 2010, 10:32
A ja mam problem, którego nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyc, czy to w salonie, czy BOKu. Mianowicie, próbowałem przez kilka dni bezskutecznie zakupić HTC Wildfire, który był na stronce eShopie w przedsprzedaży, wysyłka miała ruszyć od 1 lipca. Na początku 2 moje próby zakończyły sie odrzuceniem wniosku w wyniku błędnej weryfikacji (zaznaczam, ze mam juz jeden abonament w sieci oraz PLAY ONLINE). Przy trzeciej próbie zlecenie zostało przyjęte, bez maila zwrotnego po 2 dniach jak to miło miejsce wczesniej. Dzwoniłem do BOK i konsultant nie miał pojęcia o tym telefonie, ze go niby nie ma.Dodzwoniłem sie ponownie i podobno moje zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji. Minęło juz 5 dni,a Oni dalej weryfikują. Wydaję mi się, ze nie mają jeszcze tego telefonu na stanie. Bez sensu sprzedawac i oferowac cos czego nie ma. Może ktos sie orientuje czy jest szansa,ze w najbliższym czasie zapuka domnie kurier z przesyłką...

złooo...

 #415164  autor: play4you2
 06 lip 2010, 10:34
pawelpp pisze:Czy nie chcesz/nie możesz mi przyznać racji .
Ech... Pozostawię to bez komentarza, ponieważ i tak będziesz miał na to własną odpowiedź :-). Z mojej strony wszystko, co miałem Ci do powiedzenia w tym temacie już powiedziałem i temat uważam za definitywnie zamknięty.
pawelpp pisze:I jeszcze wyjdzie na to, że za szczerość dziewczyna dostanie upomnienie albo wyleci z pracy?
Za szczerość nikt nigdy nie miał żadnych kłopotów. Zresztą bez przesady, nie będziemy zwalniać osoby za to, jak rozmawiają (no chyba, że drastycznie naruszyły zasady OBSŁUGI). Jednak w mojej wypowiedzi chodziło mi raczej o kwestię w jaki sposób to powiedziała, a nie czy powiedziała.
pawelpp pisze:Proszę - nie zaprzeczaj
Ależ nie mam zamiaru zaprzeczać. Ja zawsze przekazuję informacje sprawdzone. Informacją sprawdzoną jest jednak fakt, że do takich sytuacji dochodzi niezmiernie rzadko i na tym skończę moją wypowiedź.
pawelpp pisze:P4Y, czy odpowiedź an zgłoszenie 19205601 jest prawidłowa?
Odpowiem bardzo krótko - TAK.

Nie mogę przytoczyć treści Twojego pytania, ale otrzymałeś odpowiedź zgodnie z Twoim pytaniem i wydaną dyspozycją.

[ Dodano: 2010-07-06, 10:37 ]
charless pisze:Minęło juz 5 dni,a Oni dalej weryfikują.
Podajmi numer zgłoszenia na pw lub numer Twojego telefonu lub inne dane, jakie zawarłeś w zgłoszeniu do weryfikacji. Postaram się sprawdzić, co jest "weryfikowane".

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415166  autor: charless
 06 lip 2010, 10:39
Acha, jeszcze jedno. Telefonu nie znajdziecie w wyszukiwarkach itp. Widoczny jest tylko wtedy kiedy wybierzemy ofertę abonamentową, a potem dobierzemy telefon, wtedy jest on na pierwszej pozycji do wyboru.

złooo...

 #415171  autor: pawelpp
 06 lip 2010, 11:00
play4you2 pisze:no chyba, że drastycznie naruszyły zasady OBSŁUGI
Czy ja wiem... a przyznanie, że Play pobiera opłaty za połączenia z OK, które nie są realizowane i że wie o tym od kilku miesięcy i nic z tym nie robi nie jest naruszeniem zasad obsługi?
play4you2 pisze:Informacją sprawdzoną jest jednak fakt, że do takich sytuacji dochodzi niezmiernie rzadko [...]
Udowodnij. Ja mogę przytoczyć własne statystyki i obiecuję, że będę je robił. Jak na razie 3 połączenia zerwane i jedno zrealizowane.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y, czy odpowiedź an zgłoszenie 19205601 jest prawidłowa?
Odpowiem bardzo krótko - TAK.
Przepraszam - skopiowałem zły numerek. Chodziło mi o zgłoszenie 19320552.
Treść zgłoszenia:
Dotyczy: 19205601 Rozumiem, że nie zamierzają Państwo postępować zgodnie z zapisami ustawy o języku polskim i ostatecznie odmawiają państwo udostępnienia treści norm ETSI (czyli informacji o świadczonych usługach) w języku polskim?
Odpowiedź:
Zawiadamiamy, iż sprawa dotycząca udostępnienia norm ETSI została rozpatrzona w zgłoszeniu numer 19205601, którego treść przedstawiamy poniżej: [...]
Tak jak napisałem wcześniej - znam treść poprzedniego zgłoszenia - umiem czytać. Chciałem uzyskać konkretną odpowiedź: TAK - nie udostępnimy ich, ponieważ na postawie ustawy / rozporządzenia ... art ... nie mamy takiego obowiązku. W Play wszystko opiera się na "nie, bo nie" a nie na prawie.
Skoro OK nie zajmuje się udostępnianiem informacji o ofercie, to kto?

 #415178  autor: play4you2
 06 lip 2010, 11:17
pawelpp pisze:Czy ja wiem...
Chyba się nie zrozumieliśmy w wypowiedziach, albo nadinterpretowałeś moją wypowiedź. Mi chodziło o naruszenie zasad obsługi przez konsultanta. Co do tego ma Twoja wypowiedź?? Zresztą pobieranie opłat jest zasadne i dobrze wiesz dlaczego, gdyż tą sprawę również wyjaśniałem wielokrotnie. Jak Chcesz, zapraszam do Cennika usług, tam jest to dokładnie wyjaśnione.
pawelpp pisze:Udowodnij.
Wiesz dobrze, że nie zamieszczę tych danych z wiadomego powodu. Zresztą nie mam potrzeby udowadniania czegokolwiek. Po prostu przekazuję informacje. Kto jak ją odbierze zależy już tylko od niego. Nie mam zamiaru zmieniać na siłę rzeczywistości. Każdy ma przecież prawo do własnego poglądu i osądu.
pawelpp pisze:Dotyczy: 19205601 Rozumiem, że nie zamierzają Państwo postępować zgodnie z zapisami ustawy o języku polskim i ostatecznie odmawiają państwo udostępnienia treści norm ETSI (czyli informacji o świadczonych usługach) w języku polskim?
To nie jest ta treść zgłoszenia o numerze 19205601. Nie mogę wkleić Twojego pytania, ale zapewniam że to nie jest to. Od razu wyjaśniam, nie ma mozliwości "podmienienia" czy czegokolwiek innego w przesłanym do nas zgłoszeniu pytań. Wyjaśniam, aby uciąć Twoje ewentualne domysły, że ktoś "podmienił" pytania. Pytałeś się, czy odpowiedź na to właśnie zgłoszenie (19205601) jest prawidłowe. Nadal potwierdzam, że tak. Przeanalizuj raz jeszcze Twoje zgłoszenia i znajdź to z właściwym pytaniem. Widzisz, chyba już sam się pogubiłeś w treściach własnych zgłoszeń :-). Mam nadzieję, że nie obrazisz się na mnie za tą wypowiedź :wink:.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415181  autor: pawelpp
 06 lip 2010, 11:36
play4you2 pisze:Każdy ma przecież prawo do własnego poglądu i osądu.
Zgadzam sie :D. Ciekawy jestem jakie są odczucia innych czytelników forum? Przypomnę, że chodzi o zrywanie połączeń z OK.
play4you2 pisze: To nie jest ta treść zgłoszenia o numerze 19205601.
Zgadza się - pomyliłem się. Chodziło o 19320552.
play4you2 pisze:Widzisz, chyba już sam się pogubiłeś w treściach własnych zgłoszeń :-).
Jak zauważyłeś jestem dociekliwy i nie zadowalają mnie wasze zagrywki socjologiczne. Mimo ubierania tego w ładne słówka, macie w czterech literach klienta i niestety sprawdza się to nie tylko w moim przypadku, ale także wielu znajomych to potwierdza. Nadepnęliście mi na odcisk i nie zamierzam wam ustąpić. Stąd taka ilość zgłoszeń. Poza tym 99% z nich to wasze "zapewnienia", "nie, idź do sądu", "sprawa zostanie rozwiązana w zgłoszeniu", czasami "tak, masz rację, proponujemy 10 minut". Niestety oczekuje też od osoby odpisującej na zgłoszenie minimum inteligencji. Przekonałem się jednak, że trzeba pisać dosłownie, wielkimi literami, bo inaczej konsultant się nie domyśli (lub nie chce) o co chodzi.

Wierzę, że zgłoszenia nie mogą być modyfikowane. One czasami po prostu znikają :D

 #415191  autor: play4you2
 06 lip 2010, 12:13
pawelpp pisze:Wierzę, że zgłoszenia nie mogą być modyfikowane. One czasami po prostu znikają
Nie ma takiej możliwości. Jeżeli jest prawidłowo złożone, to MUSI być na naszej linii. To, że z różnych powodów jest czasem niewidoczne, nie oznacza wcale, że zniknęło. Jeżeli już raz je widziałeś, że zostało zlecone, a potem według Ciebie "zniknęło", zapewniam Cię, że tak się nie stało. Po prostu z powodu przekazania go do działu eksperckiego, w celu rozpatrzenia, jest "niewidoczne", ale zaraz po rozwiązaniu znowu się pojawia. Reasumując, jak prawidłowo złożysz zgłoszenie, nie ma prawa, pdkreślam, NIE MA PRAWA zniknąć. Nikt już z całą pewnością go nie może wykasować (jest to zablokowane ze względów bezpieczeństwa), jak to czasem tu sugerowano. Tak więc, to, że masz takie, a nie inne zdanie na ten temat, nie oznacza, że jest prawdziwe.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415201  autor: pawelpp
 06 lip 2010, 12:29
play4you2 pisze:NIE MA PRAWA zniknąć.
Wiem wiem to był tylko mały sarkazm. Nie zmienia to jednak faktu, że dla mnie (mimo iż jestem informatykiem) takie wytłumaczenie znikania zgłoszeń (że trafia do jakiegoś działu) nie jest sensowne ani wystarczające. Mogę się założyć, że dziennie setki ludzi dzwoni tylko po to, żeby się zapytać co się stało ze zgłoszeniem.
Więc jakie jest twoje zdanie na temat zgłoszenia 19320552?

 #415207  autor: user_delete19
 06 lip 2010, 12:37
play4you2, czy przewidujecie jakieś usprawnienie działania przekierowań/informowania o nieodebranych połączeniach?

Radośnie aktywowaliście wszystkim połączenia oczekujące ale w chwili gdy ktoś wyłączy tą opcję a dojdzie do sytuacji że ktoś do mnie dzwoni a ja rozmawiam przez telefon to nie mam *żadnej* informacji że ktoś do mnie dzwonił (wcześniej OIDP pamiętam był sms/ussd). Niestety opcja, której jakiś czas temu używałem (czyli przekierowanie wszystkiego na pocztę głosową) zupełnie nie sprawdza się za granicą bo radośnie nalicza opłaty jak za połączenie przychodzące w takiej sytuacji :/

Dodatkowo, kolejny raz proszę o wprowadzenie powiadomienia o próbie połączenia z pocztą bez zostawiania wiadomości - szalenie przydatne! (:

 #415208  autor: Ruben
 06 lip 2010, 12:37
play4you2, zrywanie połączeń z OK nie jest na pewno baaaardzo rzadkim zjawiskiem no chyba, że mamy zupełnie inne pojęcie rzadkiego zjawiska. Ja uważam, że jeżeli na 10połączeń 3-4 zostaje zerwanych to jest to dużo. Dla przykładu wykonując połączenia do BOK PTC w ciągu 8 lat może 1-2 razy miałem taką sytuację.
pawelpp, nie oczekuj, że play4you2 udzieli informacji, które ewidentnie podważałyby wizerunek firmy. Owszem do kilku ewidentnie błędnych odpowiedzi OK przyzna rację ale nie potwierdzi ogólnych problemów z systemem. Jest tutaj cały czas jako pracownik a nie prywatnie.
Z całym szacunkiem do osoby play4you2 i pomocy jaką niesie w wielu zgłaszanych przypadkach, to jednak jego zadanie jest nieco szersze. Po to rzecznik ma bloga, po to na branżowych forach udzielają się P4Y1i2, żeby robić dobry PR (kiedyś to nazywało się propagandą) i głosić, że problemów nie ma a jeśli są to praktycznie nie odczuwalne :-) Dziwnie tylko się składa, że to co wg. jednych jest nieodczuwalne, to wg. innych jest bardzo częste i irytujące.
Z ciekawości zapytam, czy wiadomo coś o teście Pana Gruszki w sprawie przełączania w roamingu krajowym? :D

 #415219  autor: pawelpp
 06 lip 2010, 13:01
Ruben pisze:play4you2, zrywanie połączeń z OK nie jest na pewno baaaardzo rzadkim zjawiskiem
[...]
Z ciekawości zapytam, czy wiadomo coś o teście Pana Gruszki w sprawie przełączania w roamingu krajowym? :D
10/10 :-)
A może też masz trefną Nokię 5800? :-)
Już widzę jaka będzie odpowiedź na pytanie o test - "proszę zapytać pana Gruszę". Pytałem i nie uzyskałem odpowiedzi.
Oczywiście zgadzam się z Tobą w 100%, drogi Ruben, że nie mogą powiedzieć, że coś jest nie tak. Tylko niech nie piszą głupot, że problemów nie ma, bo chyba wszyscy lub prawie wszyscy obecni na tym forum wiedzą, że są.

 #415225  autor: play4you2
 06 lip 2010, 13:27
pawelpp pisze:Więc jakie jest twoje zdanie na temat zgłoszenia 19320552?
Po analizie wysłanej Ci odpowiedzi, jest według mojej oceny w porządku. Po prostu przypomnieliśmy Ci naszą wcześniejszą odpowiedź, która była naszym stanowiskiem w tej sprawie. W tym przypadku zostało zastosowane to samo, co ja Ci tu piszę, że na niektóre tematy już nie będę ponownie udzielał Ci informacji, ponieważ raz Ci już na to odpowiedziałem. W tym przypadku zastosowano dokładnie to samo. Ok, można było napisać krócej, że podtrzymujemy nasze wcześniejsze stanowisko, ale wtedy zapewne zażądałbyś szczegółowych informacji co to znaczy, że podtrzymujemy stanowisko, więc przytoczono Ci odpiowiedź i jej uzasadnienie. Reasumując, w mojej opinii jest ok. Jednak oczywiście masz absolutnie prawo się ze mną nie zgadzać. W moich ocenach staram się być obiektywny i chyba nie muszę Cię o tym zapewniać, gdyż już niejednokrotnie dałem Ci tego dowody w postaci moich wypowiedzi.
lwiczek pisze:play4you2, czy przewidujecie jakieś usprawnienie działania przekierowań/informowania o nieodebranych połączeniach?
Na chwilę obecną nic mi na ten temat nie wiadomo. Zresztą jakbym coś wiedział, to i tak bym nie mógł o tym mówić. Wiesz, że obowiązuje mnie tajemnica.
lwiczek pisze:kolejny raz proszę o wprowadzenie powiadomienia
Za każdym razem, jak przesyłasz mi propozycje jakiś ulepszeń, ja daję je dalej. Niestety, nie ode mnie już zależy to, czy ktoś to uwzględni czy też nie. Czasami wymaga to analizy i czasu na ewentualne wdrożenie. Niemniej jendka, bardzo Ci dziękuję za Twoje pomysły.

[ Dodano: 2010-07-06, 13:31 ]
Ruben pisze:play4you2, zrywanie połączeń z OK nie jest na pewno baaaardzo rzadkim zjawiskiem
Powiem tak. W skali łącznego raportu, jest to naprawdę znikomy procent. Więcej na ten temat się nie wypowiadam.
Ruben pisze:czy wiadomo coś o teście Pana Gruszki
Wszelkie kwestie poruszane przez Pana Gruszkę, należy rozpatrywać bezpośrednio u niego. Już kiedyś zamieściłem moją wypowiedź, że w sprawach, które ogłasza Marcin, ja się nie wypowiadam. Zadajcie mu pytania na jego blogu, z pewnością udzieli informacji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415276  autor: TrustNoOne
 06 lip 2010, 15:56
@ Play4You - może dla odmiany odpowiesz też na moje zapytanie?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #415304  autor: play4you2
 06 lip 2010, 17:00
TrustNoOne pisze:@ Play4You - może dla odmiany odpowiesz też na moje zapytanie?
Wybacz, za bardzo wpadłem w dyskusję z pawelpp ;-).

Co do twoich pytań, jeżeli chodzi o cesję, to po jej realizacji, powinieneś nadal mieć te same zniżki, upustu i inne, jakie miał pierwotny właściciel.

W sprawie poczty w roamingu, tak, to prawda. Jak ktoś Ci się nagra, to za to nie zapłacisz, ale za odsłuch wiadomości już tak.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 24 z 244
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 244
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 244