• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 24 z 33
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33

 #402076  autor: Sławek
 02 maja 2010, 00:24
shifty pisze:Potem...jakis koles bleckwarrior, zostal zmieszany z blotem, troche go wysmialiscie za bledy ortograficzne i takie tam inne drobiazgi, jednym slowem nieznacznie polegl na "polu walki".
Czuje sie wywolany do odpowiedzi, poniewaz ja to zrobilem. Zrobilem to celowo i wysmialem nie bledy ortograficzne, a totalny brak umiejetnosni skladnego napisania zdania i czytania ze zrozumieniem. Jezeli takich osob pracuje w Play duzo, to robia firmie wiele zlego.

Co do reszty Twojego postu, to musze Ci podziekowac za probe zachowania obiektywizmu i rozumienia drugiej strony, co play4you2 zdecydowanie slabiej przejawia. Cenie szczerosc, dzieki :)
play4you2 pisze:[...]
Zakonczylem swoje wypowiedzi odnosnie Twoich postow, o czym juz wspomnialem. Zakladam optymistycznie, ze jestes troche inteligentny, a to znaczy, ze moich wypowiedzi po prostu nie chcesz zrozumiec.

 #402137  autor: pawelpp
 02 maja 2010, 13:49
shifty pisze: Moze na koniec zacytuje mojego kolege z pracy: "Play jest zakręcony jak ruski słoik na zime"
ooooo może ty nam powiesz coś więcej o tajnych instrukcjach Play :).
P4Y z całym szacunkiem do Ciebie, nie rozumiem twojej opinii o SD (pod warunkiem, że nie jest ona oficjalnym stanowiskiem firmy, a twoim własnym odczuciem). Moim zdaniem wygląda na to, że piękne idee przejrzystości, łatwości w zrozumieniu planów taryfowych i promocji poszły do kosza przez pieniądze.
Przyszedł mi do głowy taki pomysł
Wariant A) utworzenie osobnej "infolinii" do zgłaszania problemów technicznych, na której konsultanci mieliby rozszerzone uprawnienia (czyli takie jak "eksperci")
Wariant B) aby konsultant na *500 mógł w sprawach szczególnie trudnych przełączyć klienta do dyżurującego "eksperta"
Napiszę po raz setny - nie rozumiem dlaczego klient ma płacić za połączenie z OK w celu zgłoszenia błędu operatora lub jego pracowników. Proponuję P4Y zrobić doświadczenie - napisz zgłoszenie na Play24 (czyli bezpłatnym i w sumie najszybszym pod względem czasu rozpatrzenia zgłoszenia kanale dostępu) i sprawdź jak szybko nastąpi jakakolwiek reakcja sieci - tzn. taka, która cokolwiek wyjaśni a nie prześle kolejny formularz. Gwarantuję, że sensowną odpowiedź otrzymasz po ok 2 tygodniach.

 #402161  autor: curly
 02 maja 2010, 15:45
witam po krótkiej przerwie :) widzę że inni konsultanci BOK zdecydowali sie odezwać, cieszy mnie to ;) Wybaczcie ale nie bede jak p4y1 cytowac waszych poszczegolnych postów, brak mi na to czasu :)

Chciałabym tylko uspokoić, pracownicy BOK umieją poprawnie składać zdania.


pawelpp - na infolinii jest dział techniczny który robi zgloszenia do ekspertów. Wiem że kazdy chciałby mieć swojego prywatnego eksperta od zgłoszen, ale to nierealne.

Witaj w Play, jak moge Ci pomóc?

 #402184  autor: PlayBoy
 02 maja 2010, 18:06
curly pisze:Chciałabym tylko uspokoić, pracownicy BOK umieją poprawnie składać zdania.
Jeśli pracownicy BOK potrafią poprawnie składać zdania, co cieszy, to niestety nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Proszę Play4you lub Play4you2 o pomoc w tej sprawie, bo z tego co wynika, potraficie pisać, więc i czytać potraficie również. Nie można tej cechy jednak przyznać Waszym kolegom z BOK.

Dnia 1 maja 2010 roku złożyłem dwie reklamacje, pierwszą o treści:
Reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dn. 16 lipca 2004 (Dz. U. Nr 171 z dnia 3 sierpnia 2004 r. ) oraz § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 z dnia 18 października 2004 r. ), wnoszę reklamację usługi telekomunikacyjnej ze względu na brak możliwości korzystania z usługi wysyłania i odbierania krótkich wiadomości tekstowych, dalej zwanymi "SMS".

Od 27 kwietnia 2010, od godziny 23.00 nie mogę wysyłać, ani odbierać SMS . Ponadto jeśli SMS nie zostanie zostanie wstrzymany, to nie dociera do odbiorcy. Znajduję się w centrum Torunia, zatem nie doświadczam problemów z zasięgiem. Problem nie wynika z działania telefonu, ponieważ abonent korzystający z numeru +48 XXXXXXXXX (obsługiwany przez P4 Sp. z o.o.) z którym starałem się nawiązać kontakt również doświadczał podobnych problemów.

W związku z niedogodnościami na jakie zostałem narażony oraz dodatkowymi kosztami, jakie musiałem ponieść ze względu na brak możliwości korzystania z usługi wysyłania i odbierania SMS, wnoszę o odszkodowanie w wysokości 50PLN i zadośćuczynienie w formie przeprosin., z powodu stresu związanego z brakiem możliwości komunikowania się za pomocą usługi, za którą P4 Sp. z o.o. pobiera ode mnie opłatę abonamentową .

Z poważaniem,



Drugą o treści:
Reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 (Dz. U. Nr 171 z dnia 3 sierpnia 2004 r. ) w zw. z § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 z dnia 18 października 2004 r. ), wnoszę reklamację usługi telekomunikacyjnej ze względu na brak możliwości korzystania z roamingu krajowego sieci PLUS GSM, z nieznanych mi przyczyn.

W przypadku, w którym zasięg oferowany przez P4 Sp. z o.o. jest niewystarczający, niemożliwym jest przełączenie się na roaming krajowy sieci PLUS GSM. Problem zauważyłem dnia 28 kwietnia 2010 roku, gdy ręcznie starałem się zmienić sieć z powodu problemów z siecią opisanych w zgłoszeniu nr 17440655 z dnia dnia 28 kwietnia 2010 roku. Przebywam głównie w centrum Bydgoszczy i Torunia. Z Mojej wiedzy i spostrzeżeń wynika, że podobny problem był sygnalizowany wielokrotnie na oficjalnym blogu rzecznika prasowego Play (www.blogplay.pl ).

W związku z niedogodnościami na jakie zostałem narażony oraz brakiem możliwości korzystania z usługi w pełnym wymiarze, wnoszę o przywrócenie możliwości korzystania roamingu krajowego sieci PLUS GSM, o odszkodowanie w wysokości 50PLN i zadośćuczynienie w formie przeprosin, z powodu stresu związanego z brakiem możliwości komunikowania się za pomocą usługi połączeń głosowych, za którą P4 Sp. z o.o. pobiera ode mnie opłatę abonamentową .

Z poważaniem,
Szybko otrzymałem jedynie rozstrzygnięcie co do pierwszego zgłoszenia numer 17555604, jednak w odpowiedzi na drugie zgłoszenie o numerze 17555584 otrzymałem odpowiedź w postaci:
Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące wiadomości sms, które otrzymaliśmy 1 maja 2010 roku drogą mailową. Uprzejmie informujemy, iż poruszona przez Pana sprawa została rozpatrzona w zgłoszeniu 17555604 z następującym komentarzem [powtórzone rozstrzygnięcie pierwszej sprawy]
Czy tylko mi się wydaje, że nie czytacie zgłoszeń ze zrozumieniem? Rozumiem że nagłówki są identyczne, ale to podstawa prawna która z reguły jest taka sama przy wnoszeniu określonych pism. Wysłałem Wam odwołanie e-mailem. Co powiecie na to Play4you lub Play4you2? Bo ja bym to poczytał jako totalną kompromitację ;)

 #402194  autor: Marens
 02 maja 2010, 19:09
PlayBoy pisze:wnoszę o odszkodowanie w wysokości 50PLN
:-D :smt021

Ja natomiast wnoszę o to aby mi płacili 40zł/mies za korzystanie z usług P4.
(PS: Jak tu nie pozwolić sobie na nutkę ironii...?)

 #402202  autor: PlayBoy
 02 maja 2010, 19:48
Marens pisze:
PlayBoy pisze:wnoszę o odszkodowanie w wysokości 50PLN
:-D :smt021

Ja natomiast wnoszę o to aby mi płacili 40zł/mies za korzystanie z usług P4.
(PS: Jak tu nie pozwolić sobie na nutkę ironii...?)
Sorry stary, ale Twoja wypowiedź obnaża niewiedzę z zakresu prawa telekomunikacyjnego, przejawiającą się bezmyślną krytyką w połączeniu ze słabą ironią- może czasami warto zapytać skoro się nie wie?
Tego typu zapis o odszkodowaniu, zabezpiecza roszczenia na wypadek nierozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej w wymaganym terminie 30 dni od dnia złożenia, zgodnie z art. 106 ust.2 ustawy Prawo telekomunikacyjne ( Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 171 poz. 1800).
(PS: Jak tu nie pozwolić sobie na zabicie się własną ręką...?)

 #402206  autor: Marens
 02 maja 2010, 19:59
PlayBoy pisze:Tego typu zapis o odszkodowaniu, zabezpiecza roszczenia na wypadek nierozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej w wymaganym terminie 30 dni od dnia złożenia, zgodnie z art. 106 ust.2 ustawy Prawo telekomunikacyjne ( Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 171 poz. 1800).
Zapomnij o tym, że PLAY Ci zwróci odszkodowanie w kwocie 50zł.
Prawo telekomunikacyjne prawem telekomunikacyjnym, a realia realiami.

 #402210  autor: PlayBoy
 02 maja 2010, 20:11
@ Marens: Dobrze znawco realiów, wklejam rozstrzygnięcie P4 Sp. z. o. o po korzystnym dla mnie wyniku przeprowadzonego postępowania mediacyjnego przed Prezesem UKE:
Nr zgłoszenia: 12412313 Nr telefonu: XXXXXXXXX Szanowny Panie B., dziękujemy za zgłoszenie mailowe z 26 października 2009 roku, dotyczące błędnie zamkniętego zgłoszenia numer 9606388. Przepraszamy za powstałe opóźnienie przy rozpatrywaniu reklamacji, jak i za błędnie zamknięte zgłoszenie numer 9606388. Wyrażamy jednocześnie nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę. W ramach rekompensaty proponujemy bonifikatę w postaci 50% upustu na abonamencie przez 6 (sześć) kolejno po sobie następujących Okresów Rozliczeniowych oraz dodatkowo pakiet 30 minut na 3 (trzy) Okresy Rozliczeniowe. Zgodnie z ustaleniami z rozmowy przeprowadzonej 25 listopada 2009 roku w/w pakiet minut zostanie przyznany dla numer XXXXXXXXX dnia 26 listopada 2009 roku, a bonifikata na abonamencie będzie podłączona 20 grudnia 2009 roku.
Następnie znawco realiów, przelicz sobie wynik rozstrzygnięcia na złotówki.
Kolejnym krokiem, drogi znawco realiów, jest spełnienie mojej prośby, o nieudzielanie się w tym wątku co do kwestii dotyczącej mojej sprawy. Po prostu brak Ci wiedzy, inteligencji i pokory, żeby przyznać się do wypisywania głupot.

 #402245  autor: Marens
 02 maja 2010, 23:01
PlayBoy pisze:Po prostu brak Ci wiedzy, inteligencji i pokory, żeby przyznać się do wypisywania głupot.
Nie zagalopowywałbym się tak na Twoim miejscu.

Przyznaje się, że w tym przypadku pomyliłem się, za co przepraszam.
Mam inne doświadczenia z UKE i P4, bardziej negatywne.
Ciesze się, że udało Ci się zdobyć taką bonifikatę.

Nie jestem kompletnym laikiem w sprawach prawno-telekomunikacyjnych.
Widocznie nie mam na tyle wiedzy i samozaparcia aby rozwiązać problem w taki sposób.
Pozdrawiam

 #402264  autor: ukefake
 02 maja 2010, 23:58
Sławek pisze:Zakonczylem swoje wypowiedzi odnosnie Twoich postow, o czym juz wspomnialem. Zakladam optymistycznie, ze jestes troche inteligentny, a to znaczy, ze moich wypowiedzi po prostu nie chcesz zrozumiec.
Też doszedłem do wniosku że play4mers jako jedyna osoba mylnie odebrał intencje użytkowników co do sposobu aktywacji SD. Parafrazując pewną scenkę z filmu: czy SD musi być aktywowany kodem przed każdym doładowaniem? Skoro taki jest regulamin, to znaczy że musi.
PlayBoy pisze:Co powiecie na to Play4you lub Play4you2? Bo ja bym to poczytał jako totalną kompromitację
zajrzyj kilka stron wstecz - to po prostu jest kolejny i zwyczajny "błąd" ;)
Skoro powołujesz się na PT to warto wybrane fragmenty na forum zacytować - bedzie można od razu przeczytać i poszerzyć swoje horyzonty.

 #402266  autor: shifty
 03 maja 2010, 00:21
...
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 11:11 przez shifty, łącznie zmieniany 1 raz.

 #402271  autor: Sławek
 03 maja 2010, 00:46
shifty pisze:Tego nie da sie zmienic, trzeba poprostu zaakceptowac.
Da sie. Trzeba wiecej placic. Szczegolnie ekspertom. Wiem jak to jest, bo sam pracowalem w podobnym miejscu. Niestety wielu pracodawcow (nie tylko call center sie to tyczy) woli zaplacic mniej nowemu niedoswiadczonemu,niz docenic starego doswiadczonego pracownika.

 #402272  autor: PlayBoy
 03 maja 2010, 00:51
Marens pisze:
PlayBoy pisze:Po prostu brak Ci wiedzy, inteligencji i pokory, żeby przyznać się do wypisywania głupot.
Nie zagalopowywałbym się tak na Twoim miejscu.

Przyznaje się, że w tym przypadku pomyliłem się, za co przepraszam.
Mam inne doświadczenia z UKE i P4, bardziej negatywne.
Ciesze się, że udało Ci się zdobyć taką bonifikatę.

Nie jestem kompletnym laikiem w sprawach prawno-telekomunikacyjnych.
Widocznie nie mam na tyle wiedzy i samozaparcia aby rozwiązać problem w taki sposób.
Pozdrawiam
@ Marens
Ok, to ja przepraszam, zbytnio na Ciebie naskoczyłem. Irytuje mnie po prostu fakt klepania jak mantrę "Prawo prawem, my wiemy swoje". Przez takie właśnie gadanie ludzie w BOK (nie tylko w Play) czy w urzędach i innych instytucjach traktują ludzi i swoją pracę bez należytego szacunku. Nie dajmy się zwariować, to nie średniowiecze ;-)

@ukefake
Z wielką chęcią (btw specjalnie umiescilem prawie całość mojej reklamacji, bo uważam że jest napisana w przystępny sposób, z podaniem podstawy prawnej, więc zachęcam do kopiowania wzoru)

Powoływałem się wcześniej na art. 106 ust 2. ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 171 poz. 1800) w brzmieniu:

Art. 106. 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.
Jest to ciekawy przepis, bo po w ustępie pierwszym nakłada obowiązek rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej. Jest to za pewne dla większości truizm, ale warto się na ten przepis powołać w podstawie prawnej tworzonej przez Was reklamacji. Co do ustępu drugiego, to sami prawnicy spierają się o jego interpretację. W najprostszych słowach można powiedzieć, że tworzy on "domniemanie wzruszalne" (tj. takie założenie istnienia określonych okoliczności lub faktów, które może zostać obalone), na mocy którego zakładać można że reklamacją została rozstrzygnięta na korzyść konsumenta. Mam na koncie jeden spór z Play o rozumienie tego przepisu, w którym operator podnosił "uznajemy Pańską reklamację za zasadną, jednak nie przychylamy się do Pańskich roszczeń". Oczywiście jest to bzdurna konstrukcja, która wyprostował UKE w prowadzonym postępowaniu mediacyjnym.

@shifty

Mam pytanie, czy macie jakieś przeszkolenie pod kątem prawnym? Pytam, bo czasami w wyniku tego, co otrzymuje z BOK, nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Czasami odpowiedź ma się nijak do postawionego pytania (patrz mój post na poprzedniej stronie). Oczywiście bez obrazy, nie jest to absolutnie osąd Ciebie i Twoich kompetencji, tylko generalna ocena na podstawie moich przejść.
Co więcej, nie wiem jak liczna tam macie załogę, ale spotkałem się z przypadkiem przekraczania terminu odpowiedzi wyznaczonego przez UKE, co oznacza olewanie regulatora rynku, co jest generalnie strzałem w stopę. Jak wy to ogarniacie?;)

 #402294  autor: Marens
 03 maja 2010, 10:43
PlayBoy pisze:Ok, to ja przepraszam, zbytnio na Ciebie naskoczyłem.
Nic się, nie stało.
PlayBoy pisze:"Prawo prawem, my wiemy swoje". Przez takie właśnie gadanie ludzie w BOK (nie tylko w Play) czy w urzędach i innych instytucjach traktują ludzi i swoją pracę bez należytego szacunku. Nie dajmy się zwariować, to nie średniowiecze ;-)
Wiem doskonale jak to wygląda w urzędach. Niektórzy mają problem z podpisem na kopii "wpłynęło dnia XYZ". Na pewno jak będziemy podchodzili obojętnie do problemu to będzie tak dalej. Czasami nie mam siły, czasu i ochoty z tym walczyć. (tutaj mam na myśli potyczki P4&W3)
ukefake pisze:Skoro powołujesz się na PT to warto wybrane fragmenty na forum zacytować - bedzie można od razu przeczytać i poszerzyć swoje horyzonty.
Myślę, że to jest dobry pomysł na osobny temat.
Sławek pisze:Trzeba wiecej placic. Szczegolnie ekspertom.
Trzeba było o tym pomyśleć 3 lata temu.
Ja bym na ich miejscu "podkupił" ekspertów, tak aby postawić dobrze sieć a nie na łapu capu a później ciągle ją łatać.

 #402523  autor: pawelpp
 04 maja 2010, 09:32
curly pisze:pawelpp - na infolinii jest dział techniczny który robi zgloszenia do ekspertów. Wiem że kazdy chciałby mieć swojego prywatnego eksperta od zgłoszen, ale to nierealne.
Moje doświadczenia z tym działem są raczej negatywne - jeżeli coś nie działa, a powinno (bo w systemie "jest") to konsultant rozkłada ręce. Chodziło mi bardziej o osobę, która "coś może". Cały czas mam wrażenie, że biedny BOK ma pełne ręce roboty i przez to coraz mniej wierzę w przystępność procedur Play.

 #402584  autor: play4you2
 04 maja 2010, 13:57
pawelpp pisze:P4Y z całym szacunkiem do Ciebie, nie rozumiem twojej opinii o SD (pod warunkiem, że nie jest ona oficjalnym stanowiskiem firmy, a twoim własnym odczuciem).
Tak, jest to moje zdanie. Nadal takie posiadam, gdyż nie widzę w tym żadnych komplikacji. Pozostańmy przy tym, że każdy z nas może przecież mieć swój własny pogląd na różne sprawy. Dajmy już spokój z tą jałową dyskusją, gdyż w ten sposób nie wyjaśnimy niczego, a temat znowu "się zapcha". Zresztą moim zadaniem jest udzielanie wam informacji na różne tematy związane z Play i przy tym pozostańmy.
PlayBoy pisze:Co powiecie na to Play4you lub Play4you2?
Ok, pytasz, więc odpowiem. Pozwól, że sprawę podzielę na 2 wątki. 1 pisma, 2 PT.

ad 1.) Co tu dużo mówić... Nastąpił błąd i nie ma co na ten temat dyskutować. Konsultant odpowiedzialny za to zdarzenie powinien ponieść za to stosowne konsekwencje. Zresztą na ten temat wypowiadałem się już wielokrotnie. Zapraszam Cię do przejrzenia "archiwum" tematu, czyli już zamkniętego wątku. Pozwól, że na tym zakończę temat, bez względu na Twoją ewentualną odpowiedź.

ad. 2) Cóż, w tym temacie akurat sprawa jest kontrowersyjna. Zacznę może od tego, że skłądając reklamacje, wcale nie musisz przytaczać zapisów z Prawa Telekomunikacyjnego, gdyż nasz Regulamin jest oparty między innymi na przepisach PT. W związku z tym, też jest odnośnik o koniecznoiści rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni i jakie są skutki braku takiego rozpatrzenia.
PlayBoy pisze:uznajemy Pańską reklamację za zasadną, jednak nie przychylamy się do Pańskich roszczeń". Oczywiście jest to bzdurna konstrukcja, która wyprostował UKE w prowadzonym postępowaniu mediacyjnym.
Pragnę jednak poruszyć temat związany z roszczeniami. Zgadzam się co do jednego, że jeżeli zostanie przekroczone 30 dni, bezprzecznie reklamacja uznana jest za zasadną. Co do roszczeń, nie koniecznie tak musi być. Tu akurat Marens miał rację, przedstawiając Ci wyjaśnienia (pomijam, w jaki sposób).Pokaż mi proszę zapis w PT, który jasno wskazuje na to, że Operator jest zobowiązany uznać roszczenia (oprócz spraw związanych z płatnościami)?? Nie ma takiego zapisu. Ten co przedstawiasz, czyli Art. 106 nie oznacza jednoznacznie, że tak musi być. Piszesz, że taka odpowiedź jest brakiem znajomości przepisów. Otóż nie. Powołujemy się na obowiązujące prawo. Wkleiłeś naszą odpowiedź po interwencji UKE. W porządku, zauważ jednak, że nie znasz toku, w jaki rozpatruje się te sprawy. To, że zaproponowaliśmy Ci takie a nie inne rozwiązanie mogło wynikać z rodzaju zgłoszonego problemu, a nie z tego powodu, że zajął się tym Regulator Rynku. W związku z tym, nadal nie oznacza to, że zapisy na które się powołujesz są jednoznaczne. W drodze mediacji mamy prawo do tego, aby zmienić naszą decyzję, co nie oznacza, że musimy ją zmienić.
Zgodzę się z Tobą, że o swoje sprawy należy dbać, zgodzę się również z tym, że czasami możecie otrzymać bezsensowne odpowiedzi, jednak gro spraw, które są rozpatrywane, są rozwiązywane we właściwy sposób.
Zauważ, że nie znasz statystyki zgłaszanych spraw do UKE i tym bardziej nie wiesz, ile takich spraw było odrzucanych (czy to przez Delegaturę, czy też przez Operatorów). W związku z tym, nie można stwierdzić jednoznacznie, że sprawa zgłoszona do UKE wiąże się z jej pozytywnym rozpatrzeniem.
Co prawda nie jestem prawnikiem, ale w sprawie Prawa Telekomunikacyjnego, uwierz mi, że posiadam sporą wiedzę. Przypominam również o tym, że w każdej chwili sprawę można zgłosić do Sądu, jeżeli nie zgadzamy się z jej rozwiązaniem. Zachęcam do zapoznania się z klauzulami, które są umieszczane pod odpowiedziami. Tam jest wszystko dokładnie wyjaśnione.
Nie odbierz proszę tej odpowiedzi w rodzaju "ataku", ale jako dobrą wolę wyjaśnienia zgłoszonej sprawy.
PlayBoy pisze:Mam pytanie, czy macie jakieś przeszkolenie pod kątem prawnym? Pytam, bo czasami w wyniku tego, co otrzymuje z BOK, nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.
Akurat wątpię, aby osoba którą pytasz o zdanie miała na ten temat jakąś wiedzę, ale skoro pytasz, to ja Ci odpowiem. Generalnie szkolenia z podstawowej obsługi zgłoszeń reklmamacyjnych są prowadzone. Jest też na nich informacja, o obowiązujących aktach prawnych i Regulaminach, na temat których konsultant powinien już sam zdobyć wiedzę. Generalnie osoby, które rozwiązują reklamację powinny posiadac podstawową wiedzę dot. Prawa Telekomunikacyjnego i Regulaminów. Niestety, czasami zdarza się, że dobór takiej osoby jest nietrafiony, skutkiem czego są takie odpowiedzi a nie inne.
Jeżeli chodzi Ci o szczegółowe szkolenia z zakresu prawa, takie się nie odbywają (chyba, że w ramach indywiduaklnych projektów). Niemniej nie oznacza to jednak, że nie mają wcale wiedzy w tym zakresie. Dlatego masz prawo do złożenia odwołania, gdzie sprawa jest jeszcze raz rozpatrywana (badane są jeszcze raz Twoje argumenty w oparciu o akty prawne i Regulaminy), jeżeli uznasz, że pierwotna odpowiedź na reklamację zawierała błędy. Przypominam jednak, że na złożenie odwołania mamy nieprzekraczalny termin 30 dni od daty odpowiedzi. Po tym terminie odwołanie nie będzie rozpatrywane.
Sławek pisze:Da sie. Trzeba wiecej placic [...]
Wybacz, ale sądzę, że dyskusja na ten temat jest jałowa z prostego powodu. Nie posiadasz informacji o wysokości tych zarobków, a tym bardziej nie wiesz, czy były zmiany personalne w tym zakresie. W związku z tym, nie możemy dyskutować lub poddawać negacji kompetencje lub znajomośc tematu przez ekspertów, zakładając kwestię zarobków lub zmian personalnych. Przypominam, że informacje dot. kadry są tajne i nie pytajcie mnie o szczegóły sprawy.
To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.
Marens pisze:Trzeba było o tym pomyśleć 3 lata temu.
Ja bym na ich miejscu "podkupił" ekspertów
Odpowiedź powyżej :-)

Pozdrawiam serdecznie.

[ Dodano: 2010-05-04, 14:03 ]
pawelpp pisze:przez to coraz mniej wierzę w przystępność procedur Play
Tak jak już rozmawialiśmy, trudno rozmawiać o czymś, o czym nie mamy informacji. Nie możesz stwierdzić, czy nasze procdedury są takie czy inne, skoro nie masz na ten temat informacji, rozumiem jednak, że to tylko Twoja subiektywna opinia, nie poparta żadnymi oficjalnymi dowodami (lub dokumentami). Zaznczam jednak przy tym, że nie możesz stwierdzić w postaci dowodu, odpowiedzi na reklamacje które otrzymywałeś, gdyż nie jest to procedura w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #402661  autor: lluukk
 04 maja 2010, 18:49
coś się poprawiło z moim netem ?
http://www.speedtest.net/result/803489120.png
tak
bo mam innej sieci
http://www.speedtest.net/result/795268718.png
tylko play muszę dalej płacić - do końca umowy
Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 19:12 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #402665  autor: thonka
 04 maja 2010, 18:58
nastepne wycieczki osobiste w tym temacie beda odpowiednio nagradzane.
jezeli nie macie nic sobie tresciwego do powiedzenia nie piszcie.

poki co prosze tylko o wyedytowanie "odpowiednich" postow inaczej sam je wyedytuje lub usune.

llukk Ciebie sie to rowniez tyczy.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #402684  autor: niespodziewanie
 04 maja 2010, 19:32
Drogi Play4You, pisze raz jeszcze w znanej Ci sprawie. Uprzejmie informuję że dzis przyszla do mnie faktura (bez korekty, z niezmienionym abonamentem). Informuję rowniez ze zaczal sie maj i nadal mam niezmienioną taryfę. Co teraz na to powiesz, jest cos jednak nie tak u Was czy wszystko w porządku wobec mnie? Proszę sprawdź kiedy było moje zgłoszenie złożone... Nic mnie juz w tej sieci nie zdziwi. Dlaczego jestescie tak pasywni i kiepscy w rozwiązywaniu oczywistych spraw. Mam przez was na pismie ze taryfa miała zostać zmieniona od pierwszego kwietnia w związku z tym poprostu może mi ktoś podpowie co można zrobić. Na dodatek zdaje się że miałem od początku maja przejść do PlayFresha... jednak mi to chyba wyjdzie taniej. Czy mogę nie zapłacić faktury która ewidentnie jest zła?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 19:36 przez niespodziewanie, łącznie zmieniany 1 raz.

 #402688  autor: play4you2
 04 maja 2010, 19:43
niespodziewanie pisze:Drogi Play4You, pisze raz jeszcze w znanej Ci sprawie. Uprzejmie informuję że dzis przyszla do mnie faktura (bez korekty, z niezmienionym abonamentem).
Tak jak Ci mówiłem, jakby było wszystko bardzo proste, już 2 dnia zostałoby to dokonane. Jak już Ci mówiłem, jest to realizowane priorytetowo i jak tylko sprawę rozwiążemy, dowiesz się o tym z całą pewnością.
niespodziewanie pisze:Czy mogę nie zapłacić faktury która ewidentnie jest zła?
Problemem jest zmiana taryfy, a nie rozliczenie fv. Fv rozliczana jest w oparciu o aktualny Plan Taryfowy, więc nie można mówić o błędzie. Reasumując, w tej sytuacji należy opłacić całość fv, którą otrzymałeś.

[ Dodano: 2010-05-04, 19:51 ]
lluukk pisze:ciekawe jak to skomentują playe4you
Komentarz w tej sprawie już uzyskałeś ode mnie dużo wcześniej. Temat uważam za zamknięty i nie mam nic do dodania. Jeżeli posiadasz jakieś pytania związane z Play w oparciu o temat wątku, zapraszam. Pozostałe pytania nie związane z tematem wątku, prześlij ewentualnie na pw.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 24 z 33
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33