• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 228 z 244
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 244

 #479019  autor: playonline
 01 cze 2011, 12:14
Sikor28 pisze:W sierpniu konczy mi sie umowa na wiekszosc kart
1. Czy wszystkie numer masz na jednym koncie abonenckim? W sensie czy do tych wszystkich numerow przychodzi 1 FV zbiorcza czy kilka?
2. Czy na kazdym numerze masz podany numer do kontaktu?
3. Moze masz jakis numer nieaktualny?
4. Zawsze mozesz zgloszenie zrobic, ze kontakt na numery (i tutaj wymieniasz) ma byc tylko na jeden (i tutaj podajesz).

 #479029  autor: Sikor28
 01 cze 2011, 13:07
Jedno konto abonenckie, jedna faktura, do konta przypisany jeden numer kontaktowy, wszystkie numery aktualne.
Tu chodzi o permanentny balagan jaki jest w Play, firma niczego nie ogarnia.
Najlepszym przykladem jest to, ze jedna firma moze sie zajmowac kazdy doradca a nie jeden przydzielony na stale. Stad podejrzewam takie ilosci telefonow, po 2-3 na jeden numer.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #479033  autor: play4you2
 01 cze 2011, 13:27
Sikor28 pisze:Tu chodzi o permanentny balagan jaki jest w Play, firma niczego nie ogarnia.
Zapewniam Cię, że wszystko jest do wyjaśnienia. Jeżeli na koncie masz ustawione dane do kontaktu konkretnie z jedną osobą, zarządzającą kontem, to przyznaję, iż powinno dzwonić się tylko do tej osoby. Jeżeli Chcesz, zrób proszę zgłoszenie i podaj mi jego numer. W zgłoszeniu zamieść informację o tym fakcie i postaram się przekazać je do odpowiednich osób, które to załatwią. Najlepiej jeszcze, jakbyś pamiętał nazwiska tych osób, co do Ciebie dzwonią, to by jeszcze bardziej ułatwiło całą sprawę.

Jeżeli chcesz przedłużyć Umowy, daj mi też takie info, wówczas przekażę Twoją sprawę do odpowiedniego doradcy, który jako jedyny, będzie się z Tobą kontaktował w tej kwestii.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #479047  autor: playonline
 01 cze 2011, 14:52
Sikor28 pisze:Jedno konto abonenckie, jedna faktura, do konta przypisany jeden numer kontaktowy, wszystkie numery aktualne.
No fakt, wiec pewnie nikt nie zwrocil uwagi na nr kontaktowy lub blad po stronie systemu. ;)
play4you2 pisze:Najlepiej jeszcze, jakbyś pamiętał nazwiska tych osób, co do Ciebie dzwonią, to by jeszcze bardziej ułatwiło całą sprawę.
No bez przesady, ale myslisz (P4Y2), ze ktos bedzie pamietac nazwiska? ;) Od tego sa "rozne" dzialy i osoby w nich zatrudnione aby sprawdzily KAZDY numer telefonu na jaki zostalo wykonane polaczenie i sprawdzenie kto (jaki konsultant) dzwonil. Ani Sikor28, ani jego pracownicy, ani nawet konsultant tego nie sprawdzi bo niby skad?. Od tego jest sztab ekspertow, tych od utrzymaniowki lub innych... ;)

[ Dodano: 2011-06-01, 14:54 ]
PS jeszcze taka mala sugestia... ;) Szkoda, ze jak oddzwania linia biznesowa to pojawia sie numer 790500500 a nie 790600600. Jak zapewne dobrze wiecie, ktos kto posiada taryfe firmowa nie oddzwoni na numer 790500500, ktory przeznaczony jest dla taryf typowo indywidualnych (nawet jezeli jest zarejestrowany na firme).

 #479081  autor: zizu09
 01 cze 2011, 18:04
Mnie co do Play zastanawia jedno: kiedy wreszcie zmieni się tempo obsługi klienta poprzez "Zgłoszenia". Zgłosiłem swoje zapytanie poprzez właśnie tę stronkę "Zgłoszenia" i jak zapytałem to odpowiedź przyszła po 13 dniach. Teraz przy okazji drugiego zgłoszenia czekam już 14 dzień na odpowiedź i dalej jej nie mam... Zapomnieć idzie o co się pytało. Wychodzi na to, że lepiej zadzwonić do Biura Obsługi albo przejść się do salonu a w tej zakładce na Play24 powinni napisać, że czas oczekiwania na odpowiedź minimum 14 dni.

 #479087  autor: Sikor28
 01 cze 2011, 18:16
play4you2 pisze:Jeżeli na koncie masz ustawione dane do kontaktu konkretnie z jedną osobą, zarządzającą kontem, to przyznaję, iż powinno dzwonić się tylko do tej osoby.
Tak byc powinno. Ale skoro Play oddaje tego typu sprawy do zalatwiania zewnetrznym firmom to nie panuje nad tym co one robia. Swoja droga to chyba nie trudno zgadnac, ze w jakiejkolwiek firmie nie wszyscy sa odpowiedzialni za wszystko i nie wszyscy moga podejmowac decyzje zwiazane z np umowami telefonicznymi.

To pytanie o nazwiska dzwoniacych Konsultantow przyjmuje jako zart.
Kontaktowalem sie z Doradca w sprawie tego bombardowania, pytalem o co chodzi, myslalem, ze to on jest tym co obsluguje nasza firme. Niestety okazuje sie, ze Play do tego jeszcze nie doszedl. 4 lata na rynku, poprzejmowani pracownicy z W3 i nie jestescie w stanie wprowadzic sprawdzonych rozwiazan. Stoicie juz na skraju lasu, ale nadal w nim. To wlasnie te Wasze grzechy zaniechania dmuchaja sztuczne problemy czy tez nieporozumienia.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #479092  autor: maleczki
 01 cze 2011, 18:40
Witam, ja z innej beczki czy ta oferta jest nadal aktualna http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html chodzi o stan darmowy dla przedłużających umowę bez telefonu.
Byłem zainteresowany, próbuje dodać do koszyka a tu
Wystąpiły następujące błędy:

* Podano błędny identyfikator abonamentu Postpaid.
nie ma też tego abonamentu na stronie dla przedłużających umowę. Czy to odpowiedź na ofertę t-mobile?

 #479095  autor: pakierhakierxd
 01 cze 2011, 18:46
Jest aktualna -na stronie masz oferty replay.

Pozdrawiam :)

 #479104  autor: pakierhakierxd
 01 cze 2011, 19:15
A był dziwne,plany były od 19zł

Pozdrawiam :)

 #479110  autor: maleczki
 01 cze 2011, 19:24
Ano dziwne, umowa kończy mi się 31 lipca 2011. Wciskają mi http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html Replay Extra All Inclusive 79 bez telefonu za 59 zł,. Natomiast gdy pytam o Replay Stan Darmowy bez telefonu 69 za 49 zł, to dopiero mogę podpisać umowę 31 czerwca 2011 r. tako rzekła infolinia. Czegoś tu nie rozumiem. Chyba polecim za abonamentu na kartę. I niech mi nikt nie mówi że to marketing, że najpierw wciska się to co jest nieatrakcyjne to może i zgoda ale skutek będzie odwrotny.
P.S. Autentyk, teraz zauważyłem, że czerwiec ma 30 dni :lol: a kazali zadzwonić 31-go.

 #479118  autor: play4you2
 01 cze 2011, 19:50
playonline pisze:No bez przesady, ale myslisz (P4Y2), ze ktos bedzie pamietac nazwiska?
Uwierz, że osoby wbrew pozorom, pamiętają nazwiska tych osób. No ale ja tą informację zamieściłem bardziej jako "sugestię", a nie wymaganą informację. Uwierz mi, że zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że jest jednak znacznie większa liczba osób, która takich informacji nie zapisuje i w zasadzie nie ma z tym problemu, pod warunkiem, jak mamy pozostałe informacje (datę kontaktu, na jaki numer on nastąpił, przybliżoną godzinę kontaktu).
zizu09 pisze:w tej zakładce na Play24 powinni napisać, że czas oczekiwania na odpowiedź minimum 14 dni.
Wszystko zależy od tego, co zgłaszasz. Jeżeli reklamację, może być rozpatrywana do 30 dni kalendarzowych (zgodnie z prawem). Na zwykłe sprawy, nie jest przewidziany termin na ich realizację, ale uwierz mi, robimy co możemy, aby ten czas był mozliwie jak najkrótszy. Zazwyczaj jest to średnio 5 dni roboczych od czasu zgłoszenia sprawy. Podkreślam, że to jest średnia, nie uwzględniam tego w Twoim konkretnym przypadku.
Sikor28 pisze:To pytanie o nazwiska dzwoniacych Konsultantow przyjmuje jako zart.
Już to wyjasniłem, nie jest to informacja niezbędna, jednak jakbyś ją posiadał, zawsze jest to pomocne. Podkreślam jednak, nie jest to wymagane przy obsłudze zgoszeń, jako informacja podstawowa.
Sikor28 pisze:To wlasnie te Wasze grzechy zaniechania dmuchaja sztuczne problemy czy tez nieporozumienia.
Jak wspomniałem, zrób zgłoszenie. Postaram się rpzypisać do Ciebie jednego Doradcę, który będzie zajmował sie Twoimi sprawami. Nie obiecuję, ale spróbuję pomóc.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #479120  autor: playonline
 01 cze 2011, 20:09
zizu09 pisze:Wychodzi na to, że lepiej zadzwonić do Biura Obsługi albo przejść się do salonu
Zgloszenia najlepiej tak robic:
- BOK - problemy techniczne (chodzi o szablony), finanse (chodzi o szablony), zmiany na koncie (aktywacje, dezaktywacje),
- Salon - zmiana danych, obsluga dokumentow,
- Play24 - cala reszta.
play4you2 pisze:Uwierz, że osoby wbrew pozorom, pamiętają nazwiska tych osób.
Jakas czesc na pewno tak ale dyskutowac o tym na forum nie zamierzam. ;)

 #479171  autor: piotros.org
 01 cze 2011, 22:52
play4you2 pisze:piotros.org napisał/a:
Play4You już jakiś czas temu została zauważona prawidłowość,


Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale chodzi o to, że nie możesz nic dodatkowo aktywować, jak cfzekasz na rekompensatę? Jeżeli o to chodzi, to niestety, ale tak jest skonstruowany system. Nie aktywujesz kilku usług dodatkowych (zależy też jakich), zanim nie zostanie przyznana Ci rekompensata, którą chciałeś, aby aktywować Ci ją w wybranym terminie. To nie jest błąd.
Chodzi o 5 usług, których nie można aktywować czekając na rekompensatę. Teraz mi to wytłumaczyłeś, że taki macie po prostu system... :( Pięknie... tylko czemu w zgłoszeniu tego nie potrafią konsultanci napisać, tylko podają, że już powinno działać, a nie działa... :(

[ Dodano: 2011-06-01, 22:56 ]
play4you2 pisze:piotros.org napisał/a:
Wracając jednak do problemów w mojej lokalizacji, to nadal one występują będąc w zasięgu 3G Play'a...


Ok, przekazałem.
Play4You, dzięki za przekazanie... mam nadzieję, że zrobią w końcu coś z tym, bo ostatnio staje się normą telefon, na który nie można zadzwonić i otrzymać/wysłać SMS'ów ... :( Wczoraj i dzisiaj kolejne problemy, a zgłoszeń nie można otworzyć, bo Play24 nie działa... :(
Ehhh... coraz więcej problemów, a nie tego się spodziewałem... :(

piotros

 #479186  autor: rikitiki
 02 cze 2011, 00:11
mam mały wniosek racjonalizatorski, który myślę play4you mógłby przekazać do odpowiedniego działu.
Napewno istnieje odpowiednia procedura, którą mają konsultanci gdy klient chce przenieść numer do playa. Do tej check listy można dodać punkt - zapytanie klienta czy ma telefon z sim lockiem i przypomnienie co się z tym wiąże.
To konsultanta niewiele będzie kosztować natomiast klient uniknie niemiłego zaskoczenia gdy po przeniesieniu numery telefon przestanie działać. Nie wszystkie osoby znają się na technologiach albo mając abo przez wiele lat nie pamiętają, że telefon może mieć simlocka.
Co prawda moderatorzy tego forum uważąją, że nie jest to rolą konsultanta bo nie on sprzedał telefon :shock: , ale chyba nie słyszeli jeszcze hasła kompleksowa obsługa klienta i co się wiąże z tym hasłem
Bo na dzień dzisiejszy osoba, która przenosiła numer do was od tygodnia jest bez swojego telefonu i jest gotowa płacić więcej i wrócić do poprzedniego operatora. Czyli praca zespołu od marketingu poszła na marne

 #479201  autor: playonline
 02 cze 2011, 07:17
rikitiki pisze:zapytanie klienta czy ma telefon z sim lockiem i przypomnienie co się z tym wiąże.
Juz to widze, jak taki pracownik Salonu trafi na osobe, ktorej powie, czy ma Pan/Pani blokade SIM w telefonie a klient albo nie bedzie wiedziec co to albo powie, ze nie ma (majac w zamysle to, ze SIM idzie latwo wyciagnac - skoro osoba nie zna sie na tym to skad ma to wiedziec?).. No ale punkt mozna by dodac.

PS Dodam, ze w Plusie nikt o to nie pyta.

[ Dodano: 2011-06-02, 07:27 ]
P4Y czy jezeli przesle do Was (na nowy adres korespondencyjny aby bylo szybciej) plyte z filmem wideo gdzie udowadniam, ze na 2 telefonach smsy sie nie wysylaja a w billingu sa naliczone, to jestescie w stanie to zweryfikowac? Tzn chodzi mi o szybkie wyciagniecie logow i ich "zamrozenie" aby nie bylo tekstu, ze sa niedostepne. Chodzi o te sytuacje, ze telefon pokazuje, ze sms nie zostal wyslany a smsy docieraja i co gorsza jest za nie pobierana oplata.

Juz wczesniej filmik jeden zamiescilem tutaj i wczoraj wieczorem pojawila sie ta sama sytuacja na dwoch telefonach, na dwoch kartach sim, na zasiegu Play 2G i Play 3G. Widac, ze cos jest nie tak skonfigurowana siec. Swoja droga smsy podochodzily po godzinie realnie (w szczegolach wiadomosci sms sa na szczescie podane godziny wyslania i odebrania). Problem w tym, ze te smsy nie wychodza co naraza na koszta!
Jak mozesz to podpytaj ludzi z dzialu technicznego.

[ Dodano: 2011-06-02, 07:38 ]
A i dodam, ze na szczescie mam tez te kopie na mailu (Kopia SMS na email).
Na Play24 w historii polaczen smsow jest kilka pod ten sam numer z niewielka roznica czasowa (skoro sms nie wyszedl to proba jeszcze raz nastepowala i jeszcze raz i jeszcze, dopoki ktos nie dal mi znac, ze dostaje kilka tych samych smsow). Za kilka dni bede poza granicami kraju a chce miec pewnosc, ze smsy wyjda prawidlowo gdyz nie zamierzam placic za duble... Tak wiec jak mozesz wykrec numer do tego "odpowiedniego dzialu" technicznego i zapytaj czy "zamroza" logi z wczoraj.

 #479203  autor: qper
 02 cze 2011, 07:53
Playonline ja wczoraj miałem ten sam problem, który ty opisujesz.

Wysłałem jednego SMS-a, który nie chciał się wysłać więc zrezygnowałem po czym zadzwoniła do mnie osoba i powiedziała że wysłałem 5 identycznych smsów.

Zdziwiłem się, teraz zajrzałem do play24 i co? wszystkie 5 smsów zostało naliczone...

Obrazek

 #479206  autor: playonline
 02 cze 2011, 08:11
Playonline ja wczoraj miałem ten sam problem, który ty opisujesz.
SMSy wysylales zapewne w godzinach okolo 22:00 (nie wiem czy to na Play24 u Ciebie jest godzina wyslania czy dostarczenia - ja jak tylko zauwazylem odrazu chwycilem za aparat).. ;) U mnie czasami sie tak dzieje, nie ma okreslonej pory, nie ma znaczenia karta SIM, nie ma znaczenia telefon, nie ma znaczenia zasieg (zmienialem pomiedzy 2G a 3G), nie ma jak widac znaczenia lokalizacja. Wlasnie zglosilem to w BOK. Musze przyznac, ze obsluga bardzo dobra mi sie trafila choc konsultant chyba byl z lekka zmeczony.. ;) P4Y jak mozesz to przepchnac: zgloszenie 31497691. Po 22:00 wszystkie smsy zaczely idealnie wychodzic i co ciekawe nawet raporty podostawalem... do smsow, ktore nie wyszly... :D

 #479212  autor: qper
 02 cze 2011, 08:39
playonline pisze: SMSy wysylales zapewne w godzinach okolo 22:00
Dokładnie po 22...

 #479218  autor: play4you2
 02 cze 2011, 09:32
playonline pisze:Jakas czesc na pewno tak ale dyskutowac o tym na forum nie zamierzam.
No ja również. Po prostu, mała dygresja z mojej strrony na temn temat ;-)
piotros.org pisze:tylko czemu w zgłoszeniu tego nie potrafią konsultanci napisać, tylko podają, że już powinno działać, a nie działa...
Jak wspomniałem, nie wszystkie usługi działają w ten sposób, tzn. że najpierw musi być aktywowana rekomp. a później aktrywują się te, które sam chciałeś włączyć. Być może rzeczywiście "coś" już powinno działać, a z różnych innych przyczyn się nie uruchomiło. Trudno mi to teraz ocenić. Niemniej jednak, zasada raczej jest taka, że aktywacja różnych usług następuje "szeregowo", od najstarszej, do najwcześniej zleconej.
piotros.org pisze:Play4You, dzięki za przekazanie...
Nie ma sprawy. Bardziej się ucieszę, jak już opisywane przez Ciebie utrudnienia ustąpią.
rikitiki pisze:mam mały wniosek racjonalizatorski, który myślę play4you mógłby przekazać do odpowiedniego działu.
Szczerze powiedziawszy, wszystko zależy od tego, kto jaką ofertę chce. W większości przypadków oferujemy swoje telefony przy sprzedaży telefonicznej oraz tej salonowej, jednak jeżeli Klient mówi, że ma już telefon, nie wypytujemy się, czy ma SIM Lock, czy też nie. Jest to kwestia indywidualna danej osoby. Rozumiem, że Twoją ideą jest to, aby potem Klient miał świadomy wybór, ale i tak ma. Zauważ proszę, że dokonuje takiego wyboru już w chwili, gdy tą Umowę zawiera. Na dodatek, istnieje również coś takiego, jak "dziesięciodniówka" (jeżeli Umowa była na odległość, zawierana np. przez telefon), w ramach której, może bez konsekwencji rozwiązać Umowę, jeżeli stwierdzi że coś jest nie tak. Nie musi nawet podawać z jakiego powodu. Po prostu odsyła Umowę i już. O tym jest informowany również w przesyłce. Zasada 10-dniówki nie dotyczy Umów zawartych w Salonie.
Jeżeli mimo tego, nadal korzysta z usług (nie rezygnuje z Umowy) a potem składa reklamację, że jego telefon, który zakupił gdzieś indziej (u innego Operaotra) ma blokadę, to wybacz, ale taka sprawa wówczas jest uznawana za niezasadną.
Powiem jeszcze tak, że każdy ma prawo udać się do Operatora i po wypełnieniu kontraktu, dany Operaotr powinien zdjąć tą blokadę. Co do ewentualnych opłat za zdjęcie blokady, to niestety, ale takie informacje już należy uzyskać u konkretnego Operatora.
Reasumując, obecny system sprzedaży działa prawidłowo, ale dziękuję za Twoją sugestię.
playonline pisze:P4Y czy jezeli przesle do Was (na nowy adres korespondencyjny aby bylo szybciej) plyte z filmem wideo gdzie udowadniam, ze na 2 telefonach smsy sie nie wysylaja a w billingu sa naliczone, to jestescie w stanie to zweryfikowac?
Nie musisz wysyłać filmu, wsytarczy zgłoszenie. Czy ta sprawa dotyczy również wiadomości Play to Play? Zrób proszę zgłoszenie na to i przekażę je do Działu Sieci.
playonline pisze:Juz wczesniej filmik jeden zamiescilem tutaj
Wiem, podesłałem link do konkretnych osób. Niestety, nie dostałem informacji, czy coś zrobiono. Podejrzewam jednak, że sprawę mimo wszystko zweryfikowano. No ale żeby było wszystko jak należy, niestety, potrzeba na to zgłoszenie.
playonline pisze:P4Y jak mozesz to przepchnac: zgloszenie 31497691. Po 22:00 wszystkie smsy zaczely idealnie wychodzic i co ciekawe nawet raporty podostawalem... do smsow, ktore nie wyszly...
Ok, przekażę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 228 z 244
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 244
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 244