• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 227 z 244
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 244

 #478594  autor: grarmi
 29 maja 2011, 18:37
Interesują mnie te 2 pakiety. Z tego co piszę na stronie play, pakiety się nie wykluczają czyli oba można naraz włączyć. Ale w regulaminie "Nieograniczonych rozmów w Play" znajduję się taki oto punkt:

Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi promocjami i usługami Play Fresh. Kolejność
rozliczania promocji:
a. Nieograniczone rozmowy w Play
b. Pozostałe pakiety

Jak mam to rozumieć?
Że pierwsze muszę wygadać "nieograniczone" minuty żeby móc korzystać z pakietu 600 smsów?
 #478598  autor: piotros.org
 29 maja 2011, 18:56
Play4You już jakiś czas temu została zauważona prawidłowość, która pojawia się po ustawieniu przez konsultantów rekompensaty na danym numerze telefonu, a objawiająca się zmianą statusu 5 usług na "w trakcie zmiany" do momentu ich aktywacji.
Zrobiłem na tę okoliczność kilka zgłoszeń i ostatnia odpowiedź po ponad miesiącu oczekiwania jest nie do końca prawdziwa, a kody do zmiany tych usług nadal nie działają.

Poniżej lista zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania systemu, która się objawia od dnia ustawienia rekompensaty do czasu jej aktywacji: 29979005, 30176569, 30293954, 31377046.

piotros

 #478602  autor: Abcn
 29 maja 2011, 19:15
grarmi pisze:Interesują mnie te 2 pakiety. Z tego co piszę na stronie play, pakiety się nie wykluczają czyli oba można naraz włączyć. Ale w regulaminie "Nieograniczonych rozmów w Play" znajduję się taki oto punkt:

Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi promocjami i usługami Play Fresh. Kolejność
rozliczania promocji:
a. Nieograniczone rozmowy w Play
b. Pozostałe pakiety

Jak mam to rozumieć?
Że pierwsze muszę wygadać "nieograniczone" minuty żeby móc korzystać z pakietu 600 smsów?
moja odp na zdublowany post: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=478600#478600 ,
nie ma co powielac

pozdrawiam
A

 #478604  autor: muchakk
 29 maja 2011, 19:20
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51553


Wychodzi na to, że nie wymyśliłem sobie tej awarii, a wasz dział techniczny nie wie co się dzieje z siecią....

 #478607  autor: piotros.org
 29 maja 2011, 19:50
play4you2 pisze:piotros.org napisał/a:
Chciałem się zapytać, czy nie macie ostatnio problemów z siecią w Warszawie, a konkretniej na Zaciszu?


Dowiadywałem się i nie stwierdzono żadnych usterek na Zaciszu. Raporty wysyłane z BTS są prawidłowe. Fajnie że zrobiłeś zgłoszenia, to będą mogli to zweryfikować. Co do Plusa, to niestety, ale w tym przypadku Ci nie pomożemy, gdyż nie mamy dostępu do danych z ich infrastruktury. Jedynie co robimy, to na bieżąco przekazujemy im informacje, że są jakieś nieprawidłowości i oni to wówczas weryfikują, no ale to wszystko co można zrobić w tym temacie.
Odnośnie Plus'a, to wcześniej zgłaszałem się do nich bezpośrednio z racji posiadania u nich drugiego numeru i chyba coś poprawili, bo już nie zrywa tak połączeń jak kiedyś, ale zasięg sieci w tym miejscu nadal jest tragiczny. :( O Plus'ie wspomniałem dlatego, że w tej lokalizacji, nie jest niestety alternatywnym wyjściem skorzystanie z ich zasięgu.

Wracając jednak do problemów w mojej lokalizacji, to nadal one występują będąc w zasięgu 3G Play'a... :( Problem występuje od 20.05.2011 zarówno z połączeniami głosowymi jak i SMS'ami... :( Oj, niedobrze się dzieje... :(
Zrobiłem kolejne zgłoszenia: 31377440, 31377538, 31377863...

piotros

 #478635  autor: playonline
 29 maja 2011, 22:53
Play4You tak sobie wlasnie siedze i zastanawiam sie, czy nie mozna dodac do Play24 obok zgloszen mozliwosci dodania komentarza czy jakiegos sprostowania? Na kilku numerach mam kilka reklamacji i zgloszen, ktore mozna powiedziec, ze sa juz w pewnym sensie nieaktualne. Nieaktualne w tym sensie, ze juz wszystko dziala. Do niedawna robilem kolejne zgloszenie aby zamknac "stare" bo juz wszystko jest ok ale mija sie to z celem bo "stare" zostalo zamykane przy czym to "nowe" wisialo lub "nowe" zamykano z informacja, ze odpowiedni dzial zostal poinformowany przy czym "stare" wisialo dalej kawal czasu... Teraz to sobie darowalem. Rekord (u mnie) w predkosci zamykania reklamacji - prawie... 7 miesiecy. ;p Ponoc powodem byla dokladna analiza sprawy.. Hmm jedyne co nalezalo przeanalizowac to tresc zgloszenia i skan umowy no ale luz. :) Potkniecia sie zdarzaja. Jednak dobrze, ze to nie byla sprawa czysto techniczna.. ;)
Wracajac, moze warto dodac jakis przycisk abysmy mogli wam pomoc w zamykaniu zgloszen poprzez komentarz, ze juz jest ok...?

 #478663  autor: qper
 30 maja 2011, 09:16
playonline pisze:Play4You tak sobie wlasnie siedze i zastanawiam sie, czy nie mozna dodac do Play24 obok zgloszen mozliwosci dodania komentarza czy jakiegos sprostowania? Na kilku numerach mam kilka reklamacji i zgloszen, ktore mozna powiedziec, ze sa juz w pewnym sensie nieaktualne. Nieaktualne w tym sensie, ze juz wszystko dziala. Do niedawna robilem kolejne zgloszenie aby zamknac "stare" bo juz wszystko jest ok ale mija sie to z celem bo "stare" zostalo zamykane przy czym to "nowe" wisialo lub "nowe" zamykano z informacja, ze odpowiedni dzial zostal poinformowany przy czym "stare" wisialo dalej kawal czasu... Teraz to sobie darowalem. Rekord (u mnie) w predkosci zamykania reklamacji - prawie... 7 miesiecy. ;p Ponoc powodem byla dokladna analiza sprawy.. Hmm jedyne co nalezalo przeanalizowac to tresc zgloszenia i skan umowy no ale luz. :) Potkniecia sie zdarzaja. Jednak dobrze, ze to nie byla sprawa czysto techniczna.. ;)
Wracajac, moze warto dodac jakis przycisk abysmy mogli wam pomoc w zamykaniu zgloszen poprzez komentarz, ze juz jest ok...?
Pomysł dobry, bo nawet w trakcie zgłoszenia jakiegoś problemu mogą pojawić się dodatkowe okoliczności, i wtedy znowu trzeba tworzyć zgłoszenie w celu dodania kolejnego info..

 #478668  autor: potargany
 30 maja 2011, 10:40
Drogi Playu ;)
Nadal nie ma odpowiedzi na zgłoszenie o nr 29934802 ( rozpatrywane ) więc poszło kolejne o nr 31385741

A problem nadal występuje , to przestaje być śmieszne :/ że nie można wysłać pliku na serwer większego niż 56 MB

Pieniądze to nie wszystko ...

 #478816  autor: sumix
 31 maja 2011, 09:20
Lezałem sobie wczoraj w łózku i bawiłem się resztkami pakietu internetowego. Jakież było moje zdziwienie gdy musiałem się nakombinować żeby wszystko działało jak należy.

przeglądałem strony takie jak foreca.mobi, mini.wp.pl, m.gazeta.pl, m.telepolis.pl oraz główna testowa wap.playmobile.pl

3G Play - wszystko szybko dziala, strona wap.playmobile.pl 10/10
2G Plus - wszystko działa, strona wap.playmobile 10/10
2G Play - nic nie działa, strona wap.playmobile 1/10
Miasto Brzed Dolny, około godziny 22:00

Czy każdy z was tak ma ?
Czy jest to częste na 2G Play-a ?

 #478818  autor: pakierhakierxd
 31 maja 2011, 09:30
Na 2g playa mi net też kiepsko chodzi za to na 2g plusa itp. jest o wiele lepiej, wydaje mi się ze jest tak odkąd jest umts 900 wcześniej mi wcale stron nie wczytywalo teraz wczytuje ale czasem strasznie wolno w porównaniu do 2g plusa ale cieszę się ze jakoś działa.

 #478822  autor: qper
 31 maja 2011, 09:45
sumix pisze: Czy każdy z was tak ma ?
Czy jest to częste na 2G Play-a ?
Ze swoich obserwacji na iPhonie to zauważyłem, że 2G Play prawie praktycznie nie działa.
Dusi dusi i ładuje a strony się nie wczytują.

Na 3G chodzi elegancko...

[ Dodano: 2011-05-31, 10:21 ]
Play4You chciałbym, żebyś potwierdził stanowisko konsultanta ze zgłoszenia 31364816.

W zgłoszeniu napisane jest, że ostatnio zniknął komunikat lektora w przypadku gdy abonent nie odbierał przez 30 sekund.

Brzmiał on "Przepraszamy wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować później" a potem następowało rozłoczenie.

Obecnie Play coś "modyfikował" i ten komunikat zniknął.

Napisałem więc zgłoszenie, żeby technicy sprawdzili co się dzieje.

i okazało się.... że komunikatu nigdy nie było ;)

Kod: Zaznacz cały
w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28 maja 2011 roku w sprawie komunikatu lektora, uprzejmie informuję, że komunikat pojawia się tylko gdy Pana numer jest poza zasięgiem lub jest niedostępny. W innym wypadku połączenie jest po prostu zrywane. Zatem stwierdzam, że Pana konto działa poprawnie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.
Na innych telefonach jest więc mi się to nie przyśniło...

 #478828  autor: play4you2
 31 maja 2011, 10:48
muchakk pisze:Wy nigdy nie mówicie lub nie macie oficjalnych informacji o rzeczach które przedstawiają waszą sieć w złym świetle.
Otrzymałeś już odpowiedź ode mnie w tej kwestii w innym poście i nie sądzę, abym mógł coś więcej dodać w tym temacie. Sprawa jest wyjaśniana i póki co, nic się nie da z tym przyspieszyć.
dreapheus pisze:Od ponad doby mam problem z aktywacją pakietu 30 za 10 w play fresh.
Jeżeli nadal nie możesz tego aktywować, zrób zgłoszenie techniczne.
pawcio444 pisze:Czy jeżeli dezaktywuję w Play24 te usługi np. teraz, to promocja skończy się z najbliższym okresem rozliczeniowym,
Odłączenie nastąpi ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego, w którym zleciłeś dezaktywację.
pawcio444 pisze:A te 6 miesięcy promocji, to pełne miesiące,
w tym przypadku zapewne jest to tzw. "6+", czyli jak podpisywałeś 'umowę np. 15 dnia danego miesiąca, to aktywacja minut następuje zazwyczaj dnia nastepnego (proporcjonalnie do zakończenia dni w Twoi cyklu rozliczeniowym) a od nowego Okresu Rozliczeniowego, mnasz pełne minuty i jest to 1 z 6 miesięcy, w których te minuty jeszcze otrzymujesz. Mam nadzieję, że chyba jasno to wytłumaczyłem :lol:. Mówiąc krótko masz pełne 6 miesięcy plus "x" dni od daty aktywacji do końca miesiąca, w którym zawarłeś tą Umowę.
grarmi pisze:Jak mam to rozumieć?
Że pierwsze muszę wygadać "nieograniczone" minuty żeby móc korzystać z pakietu 600 smsów?
Nie. Jeżeli posiadasz Pakiet SMS on rozlicza się oddzielnie. Jak dzwonisz do Play, to wtedy idzie z tego salda, w innym przypadku, z innych sald. Zależy jaką posiadasz ofertę i jakie masz ewentualnie Pakiety.
piotros.org pisze:Play4You już jakiś czas temu została zauważona prawidłowość,
Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale chodzi o to, że nie możesz nic dodatkowo aktywować, jak cfzekasz na rekompensatę? Jeżeli o to chodzi, to niestety, ale tak jest skonstruowany system. Nie aktywujesz kilku usług dodatkowych (zależy też jakich), zanim nie zostanie przyznana Ci rekompensata, którą chciałeś, aby aktywować Ci ją w wybranym terminie. To nie jest błąd.
muchakk pisze:Wychodzi na to, że nie wymyśliłem sobie tej awarii, a wasz dział techniczny nie wie co się dzieje z siecią....
Zapewniam Cię, że dział techniczny doskonale wie, co się dzieje i żadnej awarii nie ma. Jak juz wspomniałem, całą sprawa nie jest wynikiem naszego działania, tylko kwestii niezależnych od nas. Sprawa jest wyjaśniana. Przykro mi, ale nic więcej nie mam do dodania w tym temacie.
piotros.org pisze:Wracając jednak do problemów w mojej lokalizacji, to nadal one występują będąc w zasięgu 3G Play'a...
Ok, przekazałem.
playonline pisze:Play4You tak sobie wlasnie siedze i zastanawiam sie,
Twoje sugestie przekazałem, ale czy zostaną wprowadzone, niestety tego nie wiem. Jednak dzięki za spostrzeżenia. Z pewnością przyadadzą się w planowaniu "na przyszłość".
potargany pisze:Drogi Playu
Nadal nie ma odpowiedzi na zgłoszenie o nr 29934802 ( rozpatrywane ) więc poszło kolejne o nr 31385741
Dziś juz zgłoszenia zostaną zamknięte. Otrzymasz odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie.
qper pisze:Play4You chciałbym, żebyś potwierdził stanowisko konsultanta ze zgłoszenia 31364816.
Hmm... Powiem Ci szczerze, nie zastanawiałem się nad tym, kiedy taki komunikat się pojawia, jakoś nie miałem osobistej potrzeby analizy tej sprawy i słyszenia jakiś komunikatów :lol:. Wydaje mi się, że jednak on powinien pojawiać się właśnie wtedy, jak ktoś jest poza zasięgiem. Nie wydaje mi się, żeby wcześniej był taki komunikat, jak ktoś nie odbierał. No ale zaznaczam, że nie jestem pewny i nie weryfikowałem tego. To taka moja odpowiedź "na szybko".

Z ciekawości zrobiłem mały test i rzeczywiście, po "nieodebranym" połączeniu po prostu jest cisza. Natomaist jak ktos wyłączy tel., taki komunikat pojawia mi się od razu (chyba, że jest poczta).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478829  autor: qper
 31 maja 2011, 10:51
play4you2 pisze:Hmm... Powiem Ci szczerze, nie zastanawiałem się nad tym, kiedy taki komunikat się pojawia, jakoś nie miałem osobistej potrzeby analizy tej sprawy i słyszenia jakiś komunikatów . Wydaje mi się, że jednak on powinien pojawiać się właśnie wtedy, jak ktoś jest poza zasięgiem. Nie wydaje mi się, żeby wcześniej był taki komunikat, jak ktoś nie odbierał. No ale zaznaczam, że nie jestem pewny i nie weryfikowałem tego. To taka moja odpowiedź "na szybko".

Z ciekawości zrobiłem mały test i rzeczywiście, po "nieodebranym" połączeniu po prostu jest cisza. Natomaist jak ktos wyłączy tel., taki komunikat pojawia mi się od razu (chyba, że jest poczta).
Owszem przy innych opcjach też jest lektor.
Jak chcesz to mogę wrzucić filmik.

Na wszystkich fresh-ach jakie znam jest ten komunikat.

Chyba sam musisz zrobić zgłoszenie techniczne ;)

 #478830  autor: muchakk
 31 maja 2011, 10:54
Zwiększcie titlt anten 3G bo plus prawie nie działa:

http://www.youtube.com/watch?v=aAV9JcVJwDU (Sorry za jakość, dzwonię na swój 2 numer w waszej sieci żeby nie było).

Według Ciebie to ma tak działać? A co będzie jak siec ukraińska nie przystanie na wasze warunki lub odpowie wam za 3 miesiące??!

 #478837  autor: play4you2
 31 maja 2011, 11:23
qper pisze:Chyba sam musisz zrobić zgłoszenie techniczne
Hehe, raczej nie, jakoś nie mam osobiście potrzeby słuchania komunikatów :P. A tak na poważnie, to nie wiem ,czy było coś zmieniane. Postaram się dowiedzieć. Choć przysiągłbym, że przy "normalnym" rozłączeniu, nie było nigdy komunikatów :D. No ale może mam takie wrażenie tylko dlatego, że nie zwracałem na to uwagi :-).
muchakk pisze:Według Ciebie to ma tak działać?
Posłuchaj, ja rozumiem, że sytuacja w Twojej ocenie może nie być satysfakcjonująca, ale niestety, nie mamy wpływu na nic, dopóki sieć Ukraińska nie przestanie działać tak, jak działa. Zapewniam cię, że sprawa jest nam doskonale znana i zostały podjęte wszystkie możliwe kroki, aby tą sytuację rozwiązać. Nic więcej nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia są dla Ciebie wystarczające i nie będziemy musieli znowu do tego wracać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478839  autor: muchakk
 31 maja 2011, 11:27
Posłuchaj, ja rozumiem, że sytuacja w Twojej ocenie może nie być satysfakcjonująca, ale niestety, nie mamy wpływu na nic, dopóki sieć Ukraińska nie przestanie działać tak, jak działa. Zapewniam cię, że sprawa jest nam doskonale znana i zostały podjęte wszystkie możliwe kroki, aby tą sytuację rozwiązać. Nic więcej nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia są dla Ciebie wystarczające i nie będziemy musieli znowu do tego wracać.
Czy to taki duży problem zdalnie podnieść anteny 3g? Wiem, że 3g jest też teraz okropnie obciążone ale i tak działałoby to lepiej niż teraz. Po kiego sprzedajecie SMARTFONY jak w takich kryzysowych sytuacjach nie można z nich korzystać. Macie możliwość zdalnie podnieść anteny a tego nie robicie mimo, że te anteny kiedyś działały w ten sposób przez kilka lat tj. rozsiewały zasięg na większym terenie.

Tutaj nie chodzi o moją ocenę tylko o FAKT, ŻE NIE MOGĘ KORZYSTAĆ Z TELEFONÓW ZA KTORE PŁACE ABONAMENT

 #478858  autor: Quetzal
 31 maja 2011, 13:09
A ja mam ciekawą sytuację.
Telefon 2g, w mojej miejscowości mam niemal wszędzie pełny zasięg macierzysty.
Od jakiegoś tygodnia przy probie połączenia z internetem telefon loguje się do Plusa i łączy się przez roaming.
Od kiedy pakiety internetowe działają na Plusie w zasadzie jest mi obojętne jaki mam znaczek na wyświetlaczu tyle, że mam wrażenie, iż na Plusie internet działa wolniej, zwłaszcza od kliknięcia w link do jego wczytania (to zdaje się Ping, tak?)

 #478926  autor: pakierhakierxd
 31 maja 2011, 20:26
U mnie odwrotnie;p

Pozdrawiam :)

 #478995  autor: playonline
 01 cze 2011, 09:30
Witam,

jestem pod wrazeniem dzialania Play Online. Naprawde dobrze dziala. Filmy spokojnie mozna ogladac (nie w HD). :)

No ale nie o tym.

P4Y pamietasz jak pisalem, ze byla strzalka potem wyparowala i ja dolozyliscie? Jak zauwazyl moj znajomy znowu wyparowala.. W dodatku w polu gdzie wpisuje sie adres jest niezbyt czytelnie.. "Podklad" nie znika... Co widac na screenie.

Obrazek

No i ciekawostka. Siedze na jednym z portali o filmach, patrze na profil i okazuje sie, ze jestem w... Zabrzu. :) W 1 sekundzie znalazlem sie kilkaset km dalej. :D

Obrazek

 #479016  autor: Sikor28
 01 cze 2011, 12:02
W sierpniu konczy mi sie umowa na wiekszosc kart (firmowych) jakie mamy w Play. Od tygodnia wydzwaniaja doradcy z Play z propozycjami przedluzenia umowy na super warunkach. Telefonow bylo juz okolo 30, do niektorych po 3 razy ! Dzwonia po wszystkich numerach firmy, do osob ktore nie decyduja o tym w jakiej sieci i na jakich zasadach maja numery bo to sa pracownicy. Telefon firmowy maja jak pracuja, jak nie pracuja to go oddaja. Proste czy trudne ? Chyba tak jak wszedzie prawda ? Jaki to ma sens ? Maja mi oflagowac biuro i oglosci strajk bo oni chca byc w Play bo Pan Doradca im cuda obiecal ? Jak zwykle jak sie do czegos zabieracie to bez logiki. Jest wyznaczona jedna osoba do kontaktu, jeden numer telefonu - to Wasze zasady, ktorych sami nie przestrzegacie !
Wiem, ze do tego typu dzialan zatrudniacie zewnetrzne firmy, szkoda tylko, ze ich nie szkolicie.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl
  • Strona 227 z 244
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 244
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 244