• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 226 z 244
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 244

 #478394  autor: taki_jeden
 28 maja 2011, 12:41
Jest jakiś problem przechodząc z abonamentu Stan Darmowy 29 na Stan Darmowy 59 ?
Chyba że nie ma takiej możliwości przed zakończeniem dotychczasowej umowy?
Umowa podpisana w tym miesiącu i niestety ale bardziej opłaca się [dla mnie] większy pakiet.

 #478396  autor: KC-KARLOS
 28 maja 2011, 12:47
taki_jeden pisze:Jest jakiś problem przechodząc z abonamentu Stan Darmowy 29 na Stan Darmowy 59 ?
Chyba że nie ma takiej możliwości przed zakończeniem dotychczasowej umowy?
Umowa podpisana w tym miesiącu i niestety ale bardziej opłaca się [dla mnie] większy pakiet.
W ramach podpisanego kontraktu można zmienić plan taryfowy, ale WYŁĄCZNIE z niższego na wyższy - nigdy odwrotnie. Więc można zmienić SD 29 na SD 59.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #478402  autor: play4you2
 28 maja 2011, 13:21
menes pisze:Witam,
Niedługo przenoszę nr do play i mam zamiar wziąć telefon dla brata.
Generalnie to skupiłbym się na potrzebach, jakie ma brat względem telefonu. Jeżeli zamierza używać go do "standardowych" tylko funkcji, to typowy smartfon raczej nie będzie mu potrzebny, wtedy rzeczywiście warto kupić "coś tradycyjnego". Jeżeli jednak brat chce mieć pełną swobodę i maksymalnie wykorzystywać swój telefon, to moim subiektywnym zdaniem, można wybrać coś z Samsunga, HTC lub Nokii. Osobiście używam Samsunga Wave 8500 i jak dla mnie jest rewelacyjny, ale korzystam również z HTC Desire. Zastanów się też nad tym, jaki system Cię interesuje. Jak zapewne się orientujesz, Samsung będzie miał BADA, Nokia Symbiana a HTC Androida. Wybierz co byś chciał. Jak dla mnie BADA jest o tyle dobra, że jest bardzo stabilna, no ale znam też bardzo zagorzałych fanów Androida, który również nie jest najgorszym systemem. W moim osobistym rankingu, Symbian plasuje się na samym końcu, no ale to tylko moja subiektywna ocena.

Reasumując, przemyślcie co chcecie od telefonu i na naszej stronie masz opisy wszystkich dostępnych modeli, ich możliwości i wybierzcie konkretny. Co do baterii, raczej większość telefonów przy "zwykłym" użytkowaniu powinna wytrzymać 3 dni na baterii. Niestety, częste korzystanie z internetu poprzez telefon, z pewnością spowoduje krótszą żywotność baterii. Przy moim użytkowaniu Samsunga, średnio wytrzymuje 1,5 do 2 dni a uważam, że bardzo intensywnie go używam (poczta, internet, wideo rozmowy, zwykłe rozmowy, częste transmisje danych itp.).
piotros.org pisze:Chciałem się zapytać, czy nie macie ostatnio problemów z siecią w Warszawie, a konkretniej na Zaciszu?
Dowiadywałem się i nie stwierdzono żadnych usterek na Zaciszu. Raporty wysyłane z BTS są prawidłowe. Fajnie że zrobiłeś zgłoszenia, to będą mogli to zweryfikować. Co do Plusa, to niestety, ale w tym przypadku Ci nie pomożemy, gdyż nie mamy dostępu do danych z ich infrastruktury. Jedynie co robimy, to na bieżąco przekazujemy im informacje, że są jakieś nieprawidłowości i oni to wówczas weryfikują, no ale to wszystko co można zrobić w tym temacie.
qper pisze:play4you udało Ci się coś dowiedzieć w moim temacie?
Z tego co się orientuję, chyba juz dostałeś odpwoiedź na swoje pytania?
Pajuch pisze:Kiedy zamierzacie platformę bilingowa zrobić jak trzeba?
No ale nie wiem, co mamy robić, skoro działa prawidłowo. Wszystko rozlicza się zgodnie z założeniami. Twoje wątpliwości mogą budzić inne kwestie. Często jest tak (co jest normalne), że rezerwowane są jakieś środki, w określonej ilości (zależy od wykupionego Pakietu lub rozliczenia z Cennika). Jak przestajesz korzystać, środki te są zwalniane (ich pozostała część), ale może być tak, że przestajesz korzystać z internetu, ale za powiedzmy pół minuty znowu się łączysz i jest tak, że te zarezerwowane środki jeszcze się nie uwolniły a już jest następna sesja i następna rezerwacja a tamta zwalnia się w trakcie twojego korzystania (nie wiem, czy to jest zrozumiałe), no ale to prawidłowe działanie. Oczywiście dane też są odpowierdnio "zaokrąglane", w zależności, ile ich pobrałeś. Oczywiście mam nadzieję, że wiesz, że dane z Pakietu nie są rozliczane co 1 kB, tylko w określonej ilości (opisuje to dany Regulamin lub Cennik). Tak więc, jeżeli pobrałeś np. 89 kB a rozlicza się co 100, wówczas z konta pobrane zostanie 100 kB itd.

Reasumując, platforma działa prawidłowo, a jeżeli uważasz że są nieprawidłowości, zrób po prostu zgłoszenie. Nie upieram się, że na 1000% zawsze jest ok, być może, podkreślam, być może, znajdzie się jakaś 1 czy 2 sesje, gdzie mogło "coś" nie tak się zaokrąglić lub rozliczyć, ale to baaaaardzo rzadkie przypadki. Jak wspomniałem, zawsze możesz zrobić zgłoszenie i zweryfikować dane rozliczenie.
Pajuch pisze:Nadmienię, ze można ominąć QOS i ssać do bólu dopóki połączenie nie padnie.
Oj, nie sądze, aby tak było, no ale jak Tobie się to udało... No to tylko pogratulować ;-).
doktor pisze:Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Ok, przekazałem. Nie jestem co prawda technikiem, ale te dane chyba nie są takie złe. No ale jak mówiłem, technikiem nie jestem, więc informację przekazałem :mrgreen:. Dzięki za info.
sql pisze:Play4you tutaj jest raport działania numeru 112 w poszczególnych sieciach komórkowych:
Znam ten raport. Wypowiedź w tym temacie złożył nasz Rzecznik na swoim blogu. Ja w związku z tym nie mam nic więcej do dodania w tym zakresie.
BOZIAsa pisze:jak dzwoniłam do biura obsługi poinformowano mnie że nie jest im znany bliższy termin dostępności ARCa
Zachęcam do cyklicznego śledzenia blogu naszego Rzecznika (blogplay.pl), gdyż tam co jakiś czas, jest informacja od Rzecznika jakie telefony udostępniamy w sieci i zazwyczaj są też od razu Cenniki tych telefonów w poszczególnych taryfach.
playonline pisze:Play4You - wlasnie o tym pisalem... Nadal brak przycisku WYLOGUJ...
Już zgłosiłem to wcześniej. Niestety, nie mogę tego przyspieszyć. Postaram się dowiedzieć, co robią w tym temacie i czy w ogóle można coś z tym zrobić.
Karlos20 pisze:W ramach podpisanego kontraktu można zmienić plan taryfowy, ale WYŁĄCZNIE z niższego na wyższy - nigdy odwrotnie. Więc można zmienić SD 29 na SD 59.
Potwierdzam, ale należy też pamiętać, że istnieje mozliwość utracenia np. przyznanych upustów w ramach zawartej Umowy (o ile jakieś były) w wyniku takiej zmiany. Oznacza to, że dostaniemy "zwykłą" ofertę bez żadnych dodatkowych promocji, które np. są dostępne jak dla Klienta podpisującego nową Umowę w danej ofercie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478403  autor: muchakk
 28 maja 2011, 13:24
play4you2, zobacz jak możesz na zgłoszenie 31315178 i powiedz czy tylko ja mam takie problemy w tej miejscowości. Od kilku dni nie mam zasięgu a według infolinii niby wszystko jest OK. Zasięgu nie ma całe miasto przez co PLUS jest okropnie obciążony i się nie da korzystać z telefonu.

 #478404  autor: play4you2
 28 maja 2011, 13:26
muchakk pisze:play4you2, zobacz jak możesz na zgłoszenie 31315178 i powiedz czy tylko ja mam takie problemy w tej miejscowości.
Wybacz, ale dziś to Ci nie odpowiem na to pytanie. Dopiero w poniedziałek będzie można coś zweryfikować. Aktualnie sprawa została zlecona do technicznego.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478406  autor: muchakk
 28 maja 2011, 13:29
Ale mnie to dziwi jak nie możecie widzieć tak dużej awarii, nie macie żadnego systemu który na bieżąco śledzi stan poszczególnych nadajników czy tam linków w danym mieście? Awaria trwa już prawie tydzień i od tygodnia nie zostało zrobione nic! Jakby ta sytuacja wyglądała gdybyście nie mieli roamingu plus (który teraz i tak dziala tak jakby go nie było) nie miałbym zasięgu przez tydzień czy tam dłużej?

 #478407  autor: Ofeck
 28 maja 2011, 13:37
obieg informacji jest w play niesamowity, żebym to od klienta się dowiadywał o jakiejś ofercie superMNP i nawet cenników telefonów do tego nie było....

 #478411  autor: playonline
 28 maja 2011, 14:09
Ofeck pisze:obieg informacji jest w play niesamowity, żebym to od klienta się dowiadywał o jakiejś ofercie superMNP i nawet cenników telefonów do tego nie było....
Po pierwsze jak w W3 to i w Play masz swoje dedykowane linie wsparcia wiec z nimi sie kontaktuj. Po drugie, w kazdej tego typu firmie masz tez pomoce (patrz W3, FB, MS, etc) w systemie wiec moze poszukaj a nie zalisz sie na forum? No ale jak wolisz siedziec w necie zamiast doksztalcac sie to ja sie nie dziwie, ze potem czytam na forum o niezadowolonych klientach z powodu slabej obslugi... Po trzecie, troche przyznam racji, Play za mocno ma przykrecona srube jezeli chodzi o ochrone informacji (oferta itp) gdyz konsultanci w dniu wprowadzenia jakiejs oferty jeszcze sie gubia co oznacza, ze za pozno ta informacja jest przekazywana (im). Ale to tylko teoria...

 #478415  autor: play4you2
 28 maja 2011, 14:39
muchakk pisze:Ale mnie to dziwi jak nie możecie widzieć tak dużej awarii
Pragnę zauważyć, że o żadnej awarii nie mówiłem ani nie mam oficjalnych informacji na ten temat, więc nie potwierdzam, żeby coś takiego miało miejsce. Poczekaj proszę do poniedziałku, wówczas pewnie dostaniesz info co jest tego przyczyną. Ja dziś nie jestem w stanie uzyskać żadnych informacji, ze względu na trwający weekend.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478417  autor: qper
 28 maja 2011, 14:52
Play4you miałeś sie dowiedzieć co sie dzieje - sam to zaproponowales kilka postów wyżej. Nawet prosiles żebym ci przypomniał co tez uczynilem.

Przed twoja propozycja otrzymałem sprzeczne 2 odpowiedzi od konsultantów, które zreszta komentowales i na tym sie skończyło.

Finalnie należy wyjaśnić, kto i na jakiej podstawie na kilku numerach wyłączył prawdopodobnie usługi "juz w zasięgu" i SMS o dzwoniacym. Jak wiadomo takie usługi są realizowane tylko przez Bok. Takich zgłoszeń nie było a problem pojawił sie z dnia na dzień po jakiś modyfikacjach systemowych.

Pod tym numerem 31210048 jest trzecie odwołanie od odpowiedzi konsultantów.
Do tej pory w tym temacie nic sie nie zmieniło - jak nie działało tak nadal nie działa.

Bez komentarza

 #478423  autor: play4you2
 28 maja 2011, 15:21
qper pisze:Play4you miałeś sie dowiedzieć co sie dzieje
No tak, już pamiętam. Przepraszam, natłok pracy spowodował, że zapomniałem o tym. Sprawę przekazałem do Działu Reklamacji. Mają to zweryfikowac i dać Ci odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #478428  autor: muchakk
 28 maja 2011, 15:28
play4you2 pisze:
muchakk pisze:Ale mnie to dziwi jak nie możecie widzieć tak dużej awarii
Pragnę zauważyć, że o żadnej awarii nie mówiłem ani nie mam oficjalnych informacji na ten temat, więc nie potwierdzam, żeby coś takiego miało miejsce. Poczekaj proszę do poniedziałku, wówczas pewnie dostaniesz info co jest tego przyczyną. Ja dziś nie jestem w stanie uzyskać żadnych informacji, ze względu na trwający weekend.

Wy nigdy nie mówicie lub nie macie oficjalnych informacji o rzeczach które przedstawiają waszą sieć w złym świetle. Non stop widzę tylko chwalenie, że macie najlepszą sieć do transmisji danych, a co do czego przyjdzie to chowacie głowę w piasek. Twój post idealnie pokazuje w jaki sposób działa dział techniczny który od tygodnia nie był wstanie wystawić zgłoszenia systemowego o awarii oznacza to, że albo nie monitorujecie stanu sieci albo jest to celowe zagranie z waszej strony. Tylko warto zadać sobie pytanie po co? Ja w chwili obecnej coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą operatora bo obecne traktowanie jest przynajmniej dla mnie FATALNE. Z podobnego powodu zmieniłem Orange na waszą sieć. W żadnym wypadku nie zamierzam się z wami użerać.

 #478514  autor: dreapheus
 29 maja 2011, 01:36
Od ponad doby mam problem z aktywacją pakietu 30 za 10 w play fresh. Cały czas komunikat- usługa czasowo niedostępna. Coś jest nie tak? Reszta pakietów działa..

 #478519  autor: kerim36
 29 maja 2011, 07:15
dreapheus,
jesli wklepujesz na pewno dobry kod i nie wchodzi to sprobuj przez play24

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #478527  autor: pawcio444
 29 maja 2011, 10:11
Mam pytanie. Mam promocyjne abo, w którym otrzymuję stan darmowy i 50 min. na 6 m-cy w prezencie. Czy jeżeli dezaktywuję w Play24 te usługi np. teraz, to promocja skończy się z najbliższym okresem rozliczeniowym, czy dopiero o o okresie promocyjnym? Z góry dzięki za odpowiedź.

 #478532  autor: kerim36
 29 maja 2011, 10:33
pawcio444 pisze: Czy jeżeli dezaktywuję w Play24 te usługi np. teraz, to promocja skończy się z najbliższym okresem rozliczeniowym, czy dopiero o o okresie promocyjnym?
powinny zostac deaktywowane w nowym okresie rozliczeniowym

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #478534  autor: playonline
 29 maja 2011, 10:39
kerim36 pisze:powinny zostac deaktywowane w nowym okresie rozliczeniowym
Bzdura. Jezeli odlaczy cos przez Play24 to dana usluga/pakiet odlaczy sie w OSTATNIM dniu cyklu rozliczeniowego w ktorym zlecil dezaktywacje pakietu/uslugi. Czyli o godzinie 23:59:59.

[ Dodano: 2011-05-29, 10:48 ]
PS Jak dla mnie to taka (stala) predkosc Play Online jest ok. Musze tez przyznac, ze jakosc bardzo sie poprawila porownujac z tym jak bylo np rok temu.

Obrazek

 #478546  autor: pawcio444
 29 maja 2011, 12:12
A te 6 miesięcy promocji, to pełne miesiące, czy 1 niepełny od momentu zmiany taryfy + 5 pełnych okresów rozliczeniowych? Taryfa aktualna od 28.05, a okres rozliczeniowy 1-ego każdego miesiąca.

 #478549  autor: kerim36
 29 maja 2011, 12:21
playonline pisze:Bzdura. Jezeli odlaczy cos przez Play24 to dana usluga/pakiet odlaczy sie w OSTATNIM dniu cyklu rozliczeniowego w ktorym zlecil dezaktywacje pakietu/uslugi. Czyli o godzinie 23:59:59.
a niby cos innego napisalem ??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #478556  autor: dreapheus
 29 maja 2011, 12:58
kerim36 w tym problem że tego pakietu nie ma na play24.
  • Strona 226 z 244
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 244
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 244