• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 222 z 244
  • 1
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 244

 #477186  autor: qper
 21 maja 2011, 22:00
playonline pisze:10zl? Fresha masz?
Tak, mam Fresha bo mimo wszystko lubię płacić tyle ile potrzebuje ;)

Co do salonów to faktycznie masz rację, ale zauważyłem, że do zgłoszeń w salonach jakoś poważniej podchodzą. Teraz jak brakuje im jakiś info to dzwonią i uzupełniają (to zmiana na plus).

Fenomen iPhone jak i całego Apple polega na tym, że jak raz zaczniesz użytkować to się uzależniasz ;)

Nigdy nie byłem za iPhone, a potem jakoś kupiłem sobie 3G.
Był super miło wspominam, potem go sprzedałem i kupiłem 3GS.
Ten reż był super. Teraz mam 4 i jest rewelacyjny. Jest wykonany o niebo lepiej niż poprzednie modele.

Nie wyobrażam sobie innego telefonu, tym bardziej do Internetu. Oczywiście nie dyskwalifikuję Adroidów itp. ale zawsze będę miał iPhone. Połączenie idealnego softu i super wykonanego hardware.

Tyle mogę powiedzieć ;) i to się sprawdza bo wielu znajomych zaraziłem Mac-iem i teraz chcą kupować nowe iPhone 5.

Co do iSourse to nie kojarz tego z Applem - to jest odrębna firma, która prowadzi dystrybucję sprzętu w kraju i kiepskiej jakości serwis.

Gdybyś zadzwonił na infolinię Apple taką co zaczyna się od 00800 4411875 (chyba bezpłatna) to zobaczyłbyś co to znaczy obsługa.
Tak wysokiego poziomu nigdzie nie widziałem. Profesjonalni konsultanci, mega pro-klienckie podejście i sprytne mechanizmy badania jakości.

Dzwoniłem, wtedy w sprawie wady w Macbooku pro który już nie był objęty gwarancją. Rozmawiając z Panią poprosiła o zdjęcia, przesłałem jej w trakcie rozmowy, obejrzała i powiedziała, że zgłosi problem do inżynierów i oddzwoni. Po godzinie oddzwoniła i powiedziała, że inżynierowie wyrazili zgodę na darmową naprawę i online do numeru seryjnego sprzętu dopisała informację o darmowej wymianie. Ja musiałem tylko na ksoz serwisu (dla mnie bezpłatnie) kurierem dostarczyć sprzęt do dowolnego autoryzowanego serwisu. Po rozmowie dostałem maila z ankietą, aby ocenić rozmowę z Panią. Po odebraniu naprawionego sprzętu z serwisu również przysłali ankietę, czy jestem zadowolony z serwisu, czy coś zniszczyli podczas naprawy, ile trwała naprawa, czy byłem informowany o statusie itp.

Myślę, że to genialne rozwiązanie. 100% zbieranie info od klienta o całym procesie obsługi.

 #477188  autor: ksz_sz
 21 maja 2011, 22:04
Czy u Was też występuje taka rzecz a mianowicie gdy wysyłam sms do Ery to strasznie długo go wysyła (sieć 3G robi to ten sam czas co sieć gsm) jednak następne wysyła już szybko. Problemu nie ma gdy wysyłam do Orange czy do Plusa. Również na ręcznie wybranym Plusie sms-y wysyłają się momentalnie. Zaznaczam ze wszystkie sms-y dochodzą, rzecz ma miejsce w Gdańsku.

 #477189  autor: playonline
 21 maja 2011, 22:09
qper pisze:Ten reż był super.
Wiem, ze iPhone'y sa z Chin ale o "ryzu" odrazu pisac nie musisz... ;)

[ Dodano: 2011-05-21, 22:10 ]
qper pisze:Co do iSourse
iSource.. ;) Nadal wsciekly na Play jestes czy to przez iPhone'a? ;)

 #477191  autor: qper
 21 maja 2011, 22:10
playonline pisze:Wiem, ze iPhone'y sa z Chin ale o "ryzu" odrazu pisac nie musisz...
Widzę, że jesteś jeszcze bardziej cięty niż ja ;)

 #477193  autor: Quetzal
 21 maja 2011, 22:11
ksz_sz pisze:Czy u Was też występuje taka rzecz a mianowicie gdy wysyłam sms do Ery to strasznie długo go wysyła (sieć 3G robi to ten sam czas co sieć gsm) jednak następne wysyła już szybko.
Co to znaczy strasznie długo?
Zazwyczaj wysyłam sms po ok. 450 znaków (3 smsy) i czasami zdarza się, że sms wysyła się troszkę dłużej. Potem z czasu podanego na bilingu wynika, ze pierwszy z serii sms wysyłał się 12 sekund a pozostałe po 3-4 sekundy.
Ale skoro smsy dochodzą to mnie prywatnie nie przeszkadza, że wysyła się prawie pół minuty.

 #477194  autor: playonline
 21 maja 2011, 22:12
qper pisze:ksoz
Ja to bym odrazu do kosza wyrzucil.. ;)

[ Dodano: 2011-05-21, 22:14 ]
qper pisze:Po odebraniu naprawionego sprzętu z serwisu również przysłali ankietę, czy jestem zadowolony z serwisu, czy coś zniszczyli podczas naprawy, ile trwała naprawa, czy byłem informowany o statusie itp.
Marzenie... Tzn Polske mam na mysli... Pytanie tylko ile oni zarabiaja a ile zarabia sie w Polsce? ;) W Polsce nie ma co za bardzo standardow podnosic gdyz nikt za grosze nie bedzie sobie zyl wypruwal... Nie dziwie sie...

[ Dodano: 2011-05-21, 22:17 ]
Widzę, że jesteś jeszcze bardziej cięty niż ja ;)
Oj jestem, jestem. Tzn do Ciebie nic nie mam. Mam dzis dobry humor, moze przez to, ze dzien byl idealny a moze przez to, ze siedzac nad rzeka czulem, ze skads dochodzi "ciekawy" zapach pewnej rosliny.. ;) A z tymi literowkami to taka aluzja.. ;)

 #477201  autor: qper
 21 maja 2011, 22:27
playonline pisze:siedzac nad rzeka czulem, ze skads dochodzi "ciekawy" zapach pewnej rosliny.. A z tymi literowkami to taka aluzja..
nie wnikam ;)
playonline pisze:W Polsce nie ma co za bardzo standardow podnosic gdyz nikt za grosze nie bedzie sobie zyl wypruwal... Nie dziwie sie...
Można na to popatrzeć z dwóch stron. Zatrudnić kilka osób, wyszkolić i dać dobrze zarobić.
Wychodzi to taniej i lepiej niż zatrudnienie większej ilości, niewykwalifikowanych pracowników, którzy nie będą dobrze wykonywać swojej pracy bo im wszystko jedno skoro źle zarabiają. Przez to firma zamiast szybko obsłużyć klienta, tak żeby był jeszcze zadowolony zmuszona jest kilkukrotnie prowadzić jedną sprawę.

Wydaje mi się taka sytuacja jest właśnie w BOK-u Play. Żeby nie mieć problemów wewnętrznych wyrzucili obsługę do firmy zewnętrznej (chyba Arvato o ile dobrze pamiętam), i dlatego jest jak jest. Ale to na marginesie :).

Bardzo pozytywnie jestem zaskoczony poziomem obsługi w TP.

 #477204  autor: playonline
 21 maja 2011, 22:44
qper pisze:Zatrudnić kilka osób, wyszkolić i dać dobrze zarobić.
Mozna ale to chyba nie jest takie proste z powodu, ktory porusze nizej.
qper pisze:większej ilości, niewykwalifikowanych pracowników, którzy nie będą dobrze wykonywać swojej pracy bo im wszystko jedno skoro źle zarabiają.
Nie sadze, ze to jest powod. Raczej odbieralnosc i obsluga. Co z tego, ze bedzie 10 swietnie wyszkolonych ludzi skoro nie odbiora dajmy na to 50 telefonow w jednej chwili? Lepiej miec wieksza ilosc pracownikow (niekoniecznie zle wyszkolonych), ktorzy odbiora wszystkie polaczenia.
qper pisze:Żeby nie mieć problemów wewnętrznych wyrzucili obsługę do firmy zewnętrznej
Ja w wyszukiwarce znalazlem takie cos: http://www.karciarz.pl/info/play-urucho ... all-center
qper pisze:dlatego jest jak jest.
Pytanie wiec gdzie sie dodzwaniasz. :)
qper pisze:Bardzo pozytywnie jestem zaskoczony poziomem obsługi w TP.
Zdarzylo mi sie kilka razy zadzwonic na 790500500 i bylo roznie, czasami dzwonilem na 790600600 i roznica jest na plus.

 #477206  autor: Quetzal
 21 maja 2011, 22:53
qper pisze: Można na to popatrzeć z dwóch stron. Zatrudnić kilka osób, wyszkolić i dać dobrze zarobić.
Wychodzi to taniej i lepiej niż zatrudnienie większej ilości, niewykwalifikowanych pracowników, którzy nie będą dobrze wykonywać swojej pracy bo im wszystko jedno skoro źle zarabiają.
W pełni się z Tobą zgadzam qper, ale w praktyce to musiałoby być bardzo trudne.
Wątpię, aby naprawde kompetentni pracownicy chcieli pracować w biurze obsługi. Założę się, ze co najmniej 1/5 dzwoniących osób dzwoni z problemami w rodzaju „jak mam wysłać sms”, a co 10 jest agresywny.
Ja, jako przeciętny klient tylko od czasu do czasu (raz na kilka miesięcy lub rzadziej) bywam w salonie (Playa, kablówki, itp. – znaczy się w Biurze Obsługi). Mimo to, kilka razy (w różnych firmach) widziałem już... mówiąc delikatnie napięta atmosferę. Przykładowo klienta, który wrzeszczał, że odłączyli mu sygnał tylko dlatego, że nie uregulował 3 faktury i zada natychmiastowego włączenia, kilku podchmielonych młodzieńców, którzy przyszli do salonu Play (nie wiem w jakim celu) oraz matkę z dzieckiem, które najpierw biegało po całym sklepie i kruszyło herbatnikami, a później płakało na jej kolanach przy podpisywaniu umowy.
Domyślam się, że na infolinii jest bardzo podobnie albo jeszcze gorzej.

Ps. Tylko nie porównuj do tej infolinii Iphone’a o której opowiadałeś – autoryzowany serwis dość ekskluzywnych urządzeń to jednak trochę co innego niż BOK operatora świadczącego usługi za kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

 #477228  autor: ukefake
 22 maja 2011, 00:46
qper pisze:Można na to popatrzeć z dwóch stron. Zatrudnić kilka osób, wyszkolić i dać dobrze zarobić.
Wychodzi to taniej i lepiej niż zatrudnienie większej ilości, niewykwalifikowanych pracowników, którzy nie będą dobrze wykonywać swojej pracy bo im wszystko jedno skoro źle zarabiają.
teoretycznie tak, ale praktycznie bardziej się opłaca zatrudnić tylu pracowników żeby jakość przeszła w ilość. osoba rozsądna będzie wymagała sporej kasy na użeranie się z klientami, których IQ wynosi tyle co numer buta wg miary angielskiej. Łatwiej i prościej zatrudnić studentów którym można dać małe pensje. Sporo zrobią, a nawet jak popełnią błąd to jest to wkalkulowane, opinie klientów ma się w głębokim poważaniu - słupki w excelu rosną, więc jest ok. I równie ważne: dział szkoleń ma cały czas co robić, więc jak ktoś jest obrotny to zatrudni swoich znajomych, krewnych i wszyscy będą zadowoleni. I tak to działa i zapewne będzie dalej działać chyba, że jakiś urząd nałoży karę. A wtedy firma policzy: z jednej strony ulepszenie jakości obsługi (czyli zwiększenie kosztów) a z drugiej dotychczasowe koszty + duuuużo kasy na karę. I dopiero wtedy zaczną się zmiany. Kto chce się założyć?

 #477230  autor: zizu09
 22 maja 2011, 02:11
ja się mogę założyć, że już dawno zeszliście z tematu...


w sumie moje pytania widocznie były zbyt skomplikowane... no tak Play to tak pokręcona sieć, że szkoda gadać :evil: dobra pędzę zaktywować mój magiczny pakiet 25mb na Internet za 5zł!! (mój jedyny pakiet). Oferta godna Mixa w 2011 roku ;)) Tak mnie już dym*ją od 2009 roku....... ok. a teraz możecie mi walnąć warna. Ale skoro o zatrudnianiu konsultantów można pogadać, to czemu wyżalić się nie można.

 #477231  autor: sa
 22 maja 2011, 02:49
zizu09 ja też mam tą ofertę i w cuda nie wierzę to znaczy w poprawę,ani możliwość jakiejś umowy po,na godziwych warunkach.Ja w porównaniu do ciebie muszę się męczyć jeszcze do marca przyszłego roku i rozwiązuję umowę choćby mi cuda obiecywali i przenoszę się z nr z powrotem na kartę na kartę.Z karty przeszłam na tego nieszczęsnego mixa,ale telefon faktycznie 1zł mnie kosztował i ani gr więcej,ale nie warto,w perspektywie czasu wiązać się jakąkolwiek umową.Wolę zwyczajnie na kartę,lepiej i bez zobowiązań,a nowy telefon sobie kupię za gotówkę,taniej niż w ofercie operatora i bez dodatków w sofcie,przy moim użytkowaniu,abonamenty mi się nie opłacają a mix w sumie tez.Co do tego pakietu internetowego jak raz aktywujesz to co m-c będzie ci się sam przedłużał w sumie fajna rzecz tylko te 25mb ale to i tak poprawa kiedyś to było 5mb...A o tej ofercie to eksperci od marketingu playa już chyba nawet nie pamiętają(że taką ofertę mieli i jeszcze są nieszczęśnicy co na tej ofercie się męczą),więc nie licz na cokolwiek.

 #477284  autor: play4you2
 22 maja 2011, 14:18
kuwejt pisze:Sory ale nie do końca masz rację.
Kwestia interpretacji. Jednak mam rację, bo jak odwołujesz się od odpowiedzi, jaką otrzymałeś w odwołaniu, to odwołujesz się od rozpatrzenia odwołania a to już nie jest dopuszczalne. Owszem, jak złożyśz nową reklamację (pod warunkiem, że nie będzie odnośnikiem do tego co w odwołaniu), to jak najbardziej jest to nowa sprawa.
zizu09 pisze:ale skrótem to mam pytanie dotyczące przedłużenia umowy z Play
Oczywiście że tak. Masz możliwość złożenia zgłoszenia z prośbą o przedstawienie Oferty lub poczekać na kontakt z naszej strony. Co do Twojego ewentualnego nastepnego pytania, dotyczącego samych ofert, informuję, że są różne. Wszystko zależy od tego, co Chcesz w danej chwili wybrać.
ukefake pisze:polemizowałbym.
Odpowiedź analogiczna, jaką udzieliłem Kuwejtowi. Codo kwestii, że być może ktoś kilka razy "coś" Ci rozpatrywał, to zapewne był to błąd ze strony osoby rozpatrującej, lub Twoje wcześniejsze zgłoszenia nie były zarejestrowane jako reklamacja, to wtedy rzeczywiście może być tak, że dana sprawa jest weryfikowana więcej, niż tylko np. 2 razy (reklamacja i odwołanie).
tomektg pisze:Play4you2 możesz się wypowiedzieć na ten temat?
Przykro mi, ale nie wypowiadam się w takich tematach.
qper pisze:na stronie play.pl zaczęli się chwalić jakie to jest super BOK.
W tej tematyce mogę powiedzieć tylko tyle, że są to niezależne badania i to wszystko co mam do powiedzenia w tym zakresie. Przypominam również, że jest tam również niezależny raport UKE, dotyczący jakości obsługi i nie tylko, względem wszystkich Operaotrów. Zachęcam jakby co do lektury. Nie zadawajcie mi więcej pytań dotyczących tej tematyki, gdyz to co miałem do powiedzenia w tym temacie, właśnie to zrobiłem.

qper pisze:Po modyfikacjach sieciowych, które robiliście 18.05 na kilku telefonach jest problem z przekierowaniami.
Jeżeli chodzi o tą Twoją sprawę, co ją wtedy zgłaszałeś, to aktualnie nie ma to nic wspólnego z przekierowaniami. Twoja sprawa była związana z zupełnie czym innym. Zbyt dużo żeby to opisywać, ale to nie było tak do końca, że to był poważny błąd, gdyż i tak by on się "sam" rozwiązał za jakiś czas, tego samego dnia. Po prostu jak to zgłosiłeś, to ktoś "ręcznie" przyspieszył pewne kwestie i to wszystko. Te 10 PLN to tak naprawdę rekompensata za to, że w danej chwili nie mogłeś w całości skorzystać z Usług Telekomunikacyjnych, ale jakbyśmy rozpatrywali to pod kątem Regulaminu (par.5 ust. 5), to należałaby Ci się ona dopiero po 24h braku dostepu do tych usług, a zapewniam Cię, że taki czas z pewnością by nie minął i sprawa nawet złożóna reklamacyjnie, byłaby niezasadna.
Reasumując, zweryfikuj raz jeszcze u siebie kwestię tych przekierowań, gdyż tamta sprawa nie ma z tym zupełnie nic wspólnego. Poza tym widzę, że zgłoszenie 30994398 zostało już zamknięte. Jak nadal nie będzie Ci to działać (po tym jak sam to zweryfikujesz u siebie), zgłoś to raz jeszcze.
zizu09 pisze:Ale skoro o zatrudnianiu konsultantów można pogadać, to czemu wyżalić się nie można.
Wiesz co, zrób zgłoszenie przez Play24, podaj mi jego numer, to postaram się komuś podrzucić je, aby zaprezentowali Ci jakąś ofertę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477302  autor: playonline
 22 maja 2011, 15:42
Play4You - nie wiem czy to zasluga mojej sugestii przekazanej przez Was czy ktos od od Was na to wpadl ale w koncu jest strzalka.. ;)

Obrazek

No i druga rzecz do poprawki z Play24, w historii polaczen jest cos takiego na dole jak szczegoly. To sie ma nijak do danego okresu rozliczeniowego jaki jest wybrany przeze mnie. Poniewaz pokazuje pakiet do zaplaty z obecnego cyklu rozliczeniowego a nie to co zostalo wykorzystane w wybranym cyklu. Prawdopodobnie ktos zle podpisal dane pole.. Zmiencie wiec ten przypis (Laczny koszt w wybranym okresie) na wlasciwy lub usuncie to pole.

Obrazek

 #477331  autor: qper
 22 maja 2011, 18:45
play4you2 pisze:Nie zadawajcie mi więcej pytań dotyczących tej tematyki
Ale play4you nikt nie zadawał ci pytań. Każdy z nas ma jakieś tam wyrobione zdanie poparte współpracą i tyle. Luźna wymiana informacji pomiędzy użytkownikami.
play4you2 pisze:Jeżeli chodzi o tą Twoją sprawę, co ją wtedy zgłaszałeś, to aktualnie nie ma to nic wspólnego z przekierowaniami. Twoja sprawa była związana z zupełnie czym innym.
Nie jestem technikiem w waszej sieci więc nie będę wnikać. Jedno jest pewnie stało się to w tym samym dniu co opisany wcześniej problem, więc naturalnie połączyłem te fakty.
play4you2 pisze:Zbyt dużo żeby to opisywać, ale to nie było tak do końca, że to był poważny błąd, gdyż i tak by on się "sam" rozwiązał za jakiś czas, tego samego dnia.
A szkoda bo chętnie poznałbym dokładnie co się stało, że nie mogłem odbierać połączeń.
Widzisz dla Ciebie to widocznie był mały problem, a dla mnie bardzo poważny. Telefon jest po to abym mógł kontaktować się z ludźmi a oni ze mną. Problem trwał około 1,5 od momentu kiedy to zostało zauważone i zgłoszone Tobie. Dziwny trafem, ze wszystkich osób jakie znam przydarzyło się to mnie. Takimi rzeczami raczej zaufania klientów nie pozyskacie.
play4you2 pisze:Reasumując, zweryfikuj raz jeszcze u siebie kwestię tych przekierowań, gdyż tamta sprawa nie ma z tym zupełnie nic wspólnego.
Problem w tym, że ja to już zweryfikowałem i liczyłem, że wy też to zrobicie. Jeżeli masz chwilę to bardzo proszę z czystej ciekawości sprawdzić wybierając pierwszy numer podany w zgłoszeniu. I wszystko stanie się jasne.
Przestały działać działać według mnie przekierowania przy wyłączonym telefonie, po nieodbieraniu przez 30 sek. itp. plus dodatkowe usługi o których wspominałem.

[ Dodano: 2011-05-22, 18:49 ]
play4you2 pisze:Te 10 PLN to tak naprawdę rekompensata za to, że w danej chwili nie mogłeś w całości skorzystać z Usług Telekomunikacyjnych, ale jakbyśmy rozpatrywali to pod kątem Regulaminu (par.5 ust. 5), to należałaby Ci się ona dopiero po 24h braku dostepu do tych usług, a zapewniam Cię, że taki czas z pewnością by nie minął i sprawa nawet złożóna reklamacyjnie, byłaby niezasadna.
Powiem tak - ja o reklamację nie prosiłem. Sami ją zaproponowaliście. Szczerze wolałbym mieć sprawne usługi i nie zastanawiać się dlaczego telefon nie dzwoni i czy może coś się znowu wydarzyło. Jeżeli uważasz tak, jak piszesz w regulaminie, to nie mam nic przeciwko, żebyście nie dawali tej rekompensaty.

 #477338  autor: play4you2
 22 maja 2011, 20:01
qper pisze:Ale play4you nikt nie zadawał ci pytań.
Wiem, ale postanowiłem zamieścić to oświadczenie "na wszelki wypadek", gdyby ktoś chciał dalej kontynuować dyskusję ze mną w tym temacie.
qper pisze:Nie jestem technikiem w waszej sieci więc nie będę wnikać.
Rozumiem, ale dlatego postarałem Ci się to wyjaśnić w miarę mozliwości dość szybko i precyzyjnie.
qper pisze:A szkoda bo chętnie poznałbym dokładnie co się stało
Jak dobrze kojarzę, chyba dostałeś info co się stało.
qper pisze:Problem w tym, że ja to już zweryfikowałem i liczyłem, że wy też to zrobicie.
Ok, przypomnij mi sie w poniedziałek, to jeszcze raz to zerknę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477383  autor: qper
 22 maja 2011, 23:36
play4you2 pisze:Jak dobrze kojarzę, chyba dostałeś info co się stało.
Dostałem takie info, cokolwiek to oznacza
Kod: Zaznacz cały
Dział ten, po dokonanej analizie stwierdził, iż przyczyną zgłaszanej przez Pana niedogodności, polegającej na braku możliwości przyjmowania połączeń głosowych przychodzących, było prowadzenie prac od strony sieci Play w posiadanej infrastrukturze komunikacyjnej. Zweryfikowano, iż w chwili prowadzenia stosownych prac, był Pan zarejestrowany w usłudze, gdy była ona poddawana stosownym analizom i pracom modernizacyjnym. Przepraszam za zaistniałe zdarzenie. 
Co na swój język przetłumaczyłem, że miałem włączony telefon, kiedy to były prowadzone jakieś prace...

Ok, postarajmy się już do tego nie wracać. Mam nadzieję, że takie akcje mnie już nie spotkają.
play4you2 pisze:Ok, przypomnij mi sie w poniedziałek, to jeszcze raz to zerknę.
Bardzo chętnie się przypomnę, bo chciałbym to naprawić.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-05-23, 10:07 ]
play4you muszę przyznać, że miałem trochę racji,

dostałem dzisiaj taką odpowiedź z boku
Kod: Zaznacz cały
w odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z wcześniejszym interwencjami w sprawie podanych numerów telefonów. Informuję, że notka sms jest wyłączona. Jednakże po dezaktywacji usługi Notka SMS, usługi Informacja o nieodebranym połączeniu oraz Już w zasięgu również zostały wyłączone. Niestety nie można korzystać tylko z jednej z tych opcji, są one ze sobą połączone. Dodam, że podjęłam próbę kontaktu na podane numery – połączenie zostaje automatycznie przerwane. Wynika to z braku poczty głosowej oraz nieaktywnej usługi Informacja o nieodebranym połączeniu.
1) po pierwsze niczego nie ruszałem.
2) po drugie do 18.05 działało dobrze
3) z tego co się orientuje nawet wyłączenie notki nie powoduje wyłączenia tamtych usług - przywraca domyślne komunikaty prawda?

Reasumując w odpowiedzi konsultanta do odwołania dowiaduję się to co już wiedziałem jednak pomocy nie uzyskałem.


Play4you tak jak prosiłeś przypominam się - zgłoszenia 31112342, 30994398

 #477418  autor: muchakk
 23 maja 2011, 10:26
Nie róbicie sobie ze mnie jaj. Zajmijcie się wreszcie zgłoszeniem:

30637165

i

30647949 - > (odpowiedź na to zgłoszenie) > 31004947

...

 #477463  autor: play4you2
 23 maja 2011, 15:27
qper pisze:Co na swój język przetłumaczyłem, że miałem włączony telefon, kiedy to były prowadzone jakieś prace...
No tak w wielkim skrócie można to ująć.
qper pisze:Ok, postarajmy się już do tego nie wracać.
Ok.
qper pisze:1) po pierwsze niczego nie ruszałem.
2) po drugie do 18.05 działało dobrze
Skoro zostało to potwierdzone, to w porządku. Po prostu to co akurat się stało wtedy, nie powinno mieć wpływu na te pozostałe usługi. Widocznie powód ich wyłączenia był zupełnie inny i zapewniam Cię, że nie był związany z tamtym zgłoszeniem, które dotyczyło tego, że nie można się było dodzwonić do Ciebie.
qper pisze:3) z tego co się orientuje nawet wyłączenie notki nie powoduje wyłączenia tamtych usług - przywraca domyślne komunikaty prawda?
W sumie tak. Notka absolutnie nie ma nic wspólnego z tamtymi działaniami. To zupełnie różne dziedziny.
qper pisze:Play4you tak jak prosiłeś przypominam się - zgłoszenia 31112342, 30994398
Ok, zerknę na to w wolnej chwili, w dniu dzisiejszym.
muchakk pisze:30637165
Ta sprawa jest jeszcze weryfikowana. Niestety, obawiam się, że może to potrwać, bo zostało przekazane do Działu zajmującego się programowaniem i analizą techniczną. Teraz chyba robią jakieś testy z tym przypadkiem. No niestety, nie mogę tego przyspieszyć. Jak zakończą weryfikację, pewnie otrzymasz odpowiedź.
muchakk pisze:30647949 - > (odpowiedź na to zgłoszenie) > 31004947
No tak, w tym przypadku przyznaję, że otrzymałeś lakoniczną odpowiedź. Przekażę komu trzeba, aby zajął się tą sprawą i postarał się bardziej Ci to wytłumaczyć. Przy okazji dzięki za wskazanie sprawy. Osoba która za to odpowiadała, zostanie w odpowiedni sposób pouczona, zgodnie z naszym wew. regulaminem.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #477473  autor: Nielimitowany
 23 maja 2011, 16:27
Witam play4you2 Dzisiaj dostałem pismo od was z P4 w sprawie:
TELEPOLIS.PL pisze:Play żądał zbyt wysokich kar za zerwanie umowy - teraz będzie musiał oddać ich część swoim byłym klientom.
Według UOKiK kary naliczone przez Play były dużo wyższe niż udzielana klientowi ulga. Urząd zażądał zwrotu nadpłat byłym klientom P4.
To ja właśnie dziś, dostałem takie pismo, gdzie mam nadpłatę ponad 540 zł.
Dziwi mnie tylko jedno, bo pisze że Nowa nota ulgi/kary to ponad 460 zł, a pod spodem do zapłaty 0.00 zł i na tym formularzu do zapłaty też. Rozumiem że, nic nie płacę? W końcu karę całą spałciłem, za zerwanie umowy.
Pisze że się mogę domagać zwrotu nadpłaty, czy wystarczy pójście do Salonu który mam najbliżej w Rawie Mazowieckiej? By złożyć protokół zgłoszenia zwrotu nadpłaconej kary.
I jeszcze jedno, czy ten zwrot ulgi można otrzymać Przekazem Pocztowym czy tylko Przelewem?

Pzdr.
  • Strona 222 z 244
  • 1
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 244
  • 1
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 244