• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 23 z 241
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 241

 #488138  autor: Robaas
 10 lip 2011, 15:14
play4you2 pisze:To nie jest błąd systemu, tylko jego prawidłowe działanie.

Dodam tylko, że przy migracji oferty o której wtedy mówiłeś, to rzeczywiście nastąpił tam błąd i czas ten Ci się nie wydłużył, ale już po świadomym doładowaniu promocyjnymi środkami, czas ten się skraca i tu błędu nie ma.
tu się nie zgodzę, sytuacja wyglądała tak: miałem czas 3 miesiące, doładowywałem przez FB i się nie zmieniał, tak samo po poleceniu przez znajomego nie zmienił się na 2 miesiące tylko pozostał 3 miesiące tak jak bonus za przeniesienie. ze wszystkich promocji w jakich brałem udział tylko promocja z nakrętek skraca ten czas. Twoja odpowiedź wygląda trochę jak szukanie na siłę uzasadnienia do błędu w systemie. Skoro Twierdzisz, że jest to prawidłowe działanie to na podstawie jakiego regulaminu i którego punktu skracacie czas ważności? obawiam się, że nic takiego nie znajdziesz bo takiego punktu nie ma. A jakby był to jak uzasadnisz, że doładowanie z FB i bonus za polecenie nie skraca tego czasu? Analogicznie po doładowaniu za 30 zł dostaję 1000smsów na 30 dni, po kolejnym doładowaniu 5zł w ciągu 30 dni czas i ilość smsów mi się zmniejszy?

 #488144  autor: play4you2
 10 lip 2011, 15:32
playonline pisze:Masz jakies informacje, ze bramka sms moze dzialac nieprawidlowo? SMSy nie docieraja...
No niestety. Dzis to nic sie nie dowiem.
mkowalski pisze:Czy jest dostępny inny numer do Biura Obsługi niż 790 500 500?
Nie.
Robaas pisze:tu się nie zgodzę,
No przykro mi, sytuacja wygląda jak wygląda i błędu tu nie ma. Co do zapisu w regulaminie, są podane informacje, że środki promocyjne są ważne 30 dni od daty ich przyznania. Jeżeli środkami promocyjnymi jest Pakiet Złotówek a wcześniej na tym samym pakiecie posiadałeś już inne środki, to są one automatycznie ważne 30 dni od daty ich przyznania. Są to te same salda, więc ich ważnośc liczy się od ostatniej aktywacji lub przyznania. Rozumiem, że możesz się nie zgadzać, ale tak to właśnie wygląda. To juz jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488145  autor: Robaas
 10 lip 2011, 15:40
play4you2 pisze:To juz jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.
to widzę Twoje ulubione zdanie, masz je w schowku i wklejasz? ja jeszcze nie skończyłem i tak łatwo nie skończę, wysłałem zgłoszenie i jak odpowiecie negatywnie to sprawa idzie do UKE, z całą dokumentacją i wszystkimi kontaktami i odpowiedziami.

Powtarzam bo chyba nie czytasz ze zrozumieniem:
- pakiet był ważny 90 dni na początku, dlaczego doładowanie z FB tego nie zmieniło?
- po otrzymaniu 15 zł za polecenie, ważność również pozostała nie zmieniona?
- w ramach przeprosin za skargę dostałem 10zł teoretycznie ważne 30 dni, ale uwaga wielkimi literami podkreślę: WAŻNOŚĆ NIE ZMIENIŁA SIĘ?
nie dość, że ta tandetna promocja ciągle ma jakieś problemy, a to serwer, a to trwa to długo, to nawet jak człowiek przez przypadek to kupi i chce skorzystać bo skoro dajecie to czemu wywalać do kosza, to jeszcze próbujecie go okraść i uzasadnić, że tak ma być?

edit: jeszcze jedno, bo dalej nie mam punktu regulaminu na podstawie którego skracacie? skoro tak, to 60 zł mam ważne 90 dni - regulamin promocji za przeniesienie, 15 zł mam ważne 60 dni -regulamin polecenia, 10 zł + nakrętki mam ważne 30 dni - regulamin + odpowiedź na skargę, jak to zrobicie wasz problem, ja mam przed sobą regulaminy i stosowne punkty.

 #488147  autor: play4you2
 10 lip 2011, 15:48
Robaas pisze:wysłałem zgłoszenie i jak odpowiecie negatywnie to sprawa idzie do UKE, z całą dokumentacją i wszystkimi kontaktami i odpowiedziami.
Masz do tego prawo.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488149  autor: Robaas
 10 lip 2011, 15:50
rozumiem, że w tej kwestii nic nie odpowiesz:
Powtarzam bo chyba nie czytasz ze zrozumieniem:
- pakiet był ważny 90 dni na początku, dlaczego doładowanie z FB tego nie zmieniło?
- po otrzymaniu 15 zł za polecenie, ważność również pozostała nie zmieniona?
- w ramach przeprosin za skargę dostałem 10zł teoretycznie ważne 30 dni, ale uwaga wielkimi literami podkreślę: WAŻNOŚĆ NIE ZMIENIŁA SIĘ?
i mi nie wyjaśnisz jak wasz system myli się 3 różnych doładowaniach bonusowych, a w coca-coli akurat działa dobrze?

 #488151  autor: zainteresowany
 10 lip 2011, 16:01
mam takie pytanko:

chcę przenieść numer abonamentowy do play stan darmowy super przejście i chciałbym wziąć telefon

'Nokia C5-03'

ale na stronce nie moge go dodać do koszyka (pewnie nie jest dostępny) i jest tylko

'Zamów przez telefon'.

a w moim małym punkcie też go nie mają.

Pytanie jak zdobyć ten telefon?

 #488154  autor: play4you2
 10 lip 2011, 16:10
zainteresowany pisze:Pytanie jak zdobyć ten telefon?
No niestety, może być ciężko. A czy jakiś inny model wchodziłby ewentualnie w grę?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488161  autor: przemek910
 10 lip 2011, 16:28
play4you2, mam pytanie dot. aplikacji facebook ze strony fb.me/a oraz uslugi facebook zero.

Dlaczego obie usługi są niedostępne przy niskim stanie konta (tj. ponizej 12 gr) skoro są one darmowe?


P.S. Kiedy udostepnicie internet w roamingu orange?

 #488179  autor: uwazny
 10 lip 2011, 18:42
Robaas pisze: jeszcze jedno, bo dalej nie mam punktu regulaminu na podstawie którego skracacie?
Nie przejmuj się. W play nie są ważne opinie konsultantów a regulamin, a ten jest ewidentnie po Twojej stronie. Regulamin promocji za przeniesienie wyraźnie określa ważność środków na 90 dni, a w regulaminie promocji "nakrętkowej" nie ma zapisu iż skracana jest ważność środków uzyskanych z innych źródeł. Zapisz kopie regulaminów dostępne na stronie operatora na dany dzień i śmiało składaj interwencję. Niech zmotywuje Ciebie to stwierdzenie:
play4you2 pisze:To nie jest błąd systemu, tylko jego prawidłowe działanie.
Może i prawidłowe acz niezgodne z własnym regulaminem PLAY.

 #488223  autor: Ghq
 10 lip 2011, 22:19
Przeglądałem oferty abonamentowe wszystkich sieci. Zdecydowałem się na Play i taryfę All Inclusive MAX 85. Ostatnio rozpoczęła się promocja i wybrałem All Inclusive HTC MAX 85.
To mój pierwszy kontakt z Play. Zamawiając taryfę i telefon przez internet płacę tylko cenę telefonu, a miesiąc później abonament? Opłat aktywacyjnych nie ponoszę?

 #488288  autor: play4you2
 11 lip 2011, 09:25
przemek910 pisze:Dlaczego obie usługi są niedostępne przy niskim stanie konta (tj. ponizej 12 gr) skoro są one darmowe?
To akurat jest proste. Usługa jest owszem darmowa, ale system musi miec na zabezpieczenie pewną ilość środków na Twoim koncie, jakbys miał wykonywać inne działania. Chodzi o to, że jak doskonale wiesz, z tej strony możesz kliknąć na link, który przeniesie Cię już gdzieś indziej, co już jest płatne i wtedy właśnie te "zarezerwowane" srodki przez system są uwalniane. Tak to jest skonstruowane. W ofertach abonamentowych nie ma tego problemu, ponieważ są wystawiane fv, natomiast w przypadku karty, środki są rozliczane "na bieżąco", więc dlatego tak musi być. Reasumując, musisz posiadać conajmniej minimalna kwotę na koncie, która zarezerwuje się na pobór minimalnej paczki danych określonych w Cenniku.
przemek910 pisze:P.S. Kiedy udostepnicie internet w roamingu orange?
Pytania dotyczące Orange kieruj prosze do naszego rzecznika.
Ghq pisze:Zamawiając taryfę i telefon przez internet płacę tylko cenę telefonu, a miesiąc później abonament? Opłat aktywacyjnych nie ponoszę?
W wielkim skrócie tak to wygląda.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488303  autor: sql
 11 lip 2011, 10:56
Play4You może przekaż sugestię aby w przypadku taryfy Biznes (np. przy aneksie/nowej aktywacji ) można było korzystać z taniego internetu internetu Plus/Play. Generalnie ta oferta nie posiada cech "All Inclusive".

 #488316  autor: aster
 11 lip 2011, 11:37
Czy te pakiety w Play Fresh typu "10zł za 5zł" czy "30zł za 10zł" są nadal aktualne?

 #488324  autor: rogmaniek
 11 lip 2011, 12:03
Czy te pakiety w Play Fresh typu "10zł za 5zł" czy "30zł za 10zł" są nadal aktualne?
Nic się nie zmieniło. Także powinna być możliwość ich aktywacji. Chyba, że znów, są małe niedogodności z kodami :smt042

POZdrawiam*

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #488335  autor: qper
 11 lip 2011, 12:50
aster pisze:Czy te pakiety w Play Fresh typu "10zł za 5zł" czy "30zł za 10zł" są nadal aktualne?
No właśnie a masz problem z aktywacją?

Powinno działać.

 #488337  autor: ztomasz
 11 lip 2011, 13:05
Ostatnio pisalem ze mi po polnocy 700Mb z 1,2GB zniknelo przy korzystaniu z wlaczonego transferu nocnego. Bylem strasznie z tego niezadowolony bo limit mam teraz 120Mb do wykorzystania w dzien mimo, ze sciagalem w nocy i mimo aktywnego pakietu transfer noca. Odpowiedz z play, ze nie mam zarejestrowanego numeru. Ja zglaszam problem ogolny z naliczeniami, a play odrzuca zgloszenie bez jakiejkolwiek analizy. DODAWAJCIE MOZLIWOSC REJESTRACJI ZDALNIE NAZWISKA KLIENTA A NIE ODSYLAC DO BIURA!!!. Playonline jakbys mogl to prosze o kontynuacje zgloszenia 32705459, bo po takim starcie to nie wiem czy rzeczywiscie chce z orange przechodzic do Was, a 30zl poswiecilem na testowanie oferty i testy sie skonczyly bo 100Mb to mi starczy na tydzien.

 #488344  autor: play4you2
 11 lip 2011, 13:13
ztomasz pisze:Playonline jakbys mogl to prosze o kontynuacje zgloszenia 32705459,
Przykro mi, ale w tym przypadku należy zarejestrować kartę w Punkcie Sprzedaży. Jest to wymóg regulaminowy, ale określony przez Ustawę. Udaj się do dowolnego Punktu Sprzedaży Play z tą kartą SIM, zarejestruj ją (będziesz potrzebował PUK karty) i zaraz po zarejestrowaniu, będziesz mógł nawet w Punkcie złożyć reklamacje na nowo. Bez rejestracji nic się nie da zrobić ani tym bardziej nic nie zweryfikujemy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488347  autor: playonline
 11 lip 2011, 13:20
bramka Play na jednym moim numerze dziala do kitu...

- 790 - numer Play - smsy z bramki nie sa dostarczane lub dochodza z opoznieniem, smsy nie sa dostarczane do mnie lub dochodza z opoznieniem na maila, telefon caly czas wylaczony, ostatnie logowanie w Polsce, numer postpaid.
- 697 - numer MNP - smsy z bramki sa dostarczane lub rzadko dochodza z opoznieniem, smsy sa dostarczane do mnie lub dochodza z opoznieniem i na maila i do tel, telefon jest caly czas wlaczony, loguje sie bez problemu, numer prepaid.

Gdzie wiec jest tutaj logika dzialania? Skoro dla numeru 790 lokalizacja i telefon nie ma znaczenia? Reszta jest taka sama. Wkurza mnie to bo chcialbym wykorzystac abonament a nie ma jak. Play oczywiscie twierdzi, ze nie ma problemu... Czekam na dalsza weryfikacje sprawy...

 #488379  autor: radaa
 11 lip 2011, 15:07
Mam numer w Mixie Orange dla Firm - zapisany na jednoosobową firmę mojej mamy. Na tą samą firmę jest zapisany także jej numer - rzecz w tym, że oba są na jedno nazwisko. We wrześniu mi się kończy umowa z Orange (nr na nazwisko mojej mamy, na jej firmę, który ja używam).
Zdecydowałem się przejść na Play i już będąc w Play zmienić właściciela numeru na mnie (podobno w Play bezpłatnie). Czy w związku z przejściem jednego z dwóch numerów firmowych na inną sieć mogą wystąpić jakieś problemy z formalnościami? Czy, jak wstępnie się dowiedziałem w salonie, wystarczy podpisać umowę na Play, odebrać telefon, zmienić właściciela na mnie już w Playu?

 #488382  autor: Pietrucha170
 11 lip 2011, 15:38
Od trzech dni mam internet w Play Online 69 i niby mam aktywny Nocny transfer(tak mam napisane na stronie 24.play.pl) i gdy dzis kolo kolo 4 rano sciagnałem plik o wielkosci 700Mb to zauwazylem ze te 700MB zostalo mi zabrane z limitu głownego. Co mam zrobic w takim wypadku.
  • Strona 23 z 241
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 241
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 241