Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje. Zauważ, że tu chodziło o pewne komplikacje, a nie o to, że jest jakiś kod lub nie.
To Ty nie zrozumiales. Ten kod stanowi wlasnie owa komplikacje.
Wiesz co, w ten sposób możemy przepychać się w nieskończoność. Ja twierdzę że nie jest to komplikacja, Ty tak i niech tak pozostanie. Temat uważam za zamknięty.
Sławek pisze:Argument odnosnie czego? To, ze jest regulamin to wiem. Nie zmienia to faktu, ze nieswiadomy klient zabuli wam niechcacy mase kasy, co nie stanie sie w przypadku smsow.
Co do świadomości i jej braku, zapraszam, zapoznaj się z odpowiedzią powyżej, jakiej udzieliłem Rubensowi.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
a jak są, powtarzam raz jeszcze, poproszę o nie.
Juz kilka razy to pisalem, nawet w tym poscie
Mimo wszystko nadal uważam, że przedstawiłeś ogólniki, ale ok, niech tak pozostanie. Nie będę dalej starał się tego wyjaśniać. Jak już wielokrotnie wspominałem, każdy ma prawo do własnego zdania.
Sławek pisze:Jedynie zauwazylem, ze pobieranie kasy za polaczenie z OK w przypadku, gdy wina lezy po waszej stronie (nie chcecie oddawac kasy za takie polaczenia), jest po prostu nieuczciwe.
Wybacz, ale w tej sytuacji odnoszę wrażenie, że chyba sam zagubiłeś się we własnych wypowiedziach. To w końcu chodzi Ci o jakość obsługi, czy o sposób aktywacji Pakietów?? Z tego co napisałeś, miałeś zastrzeżenia do formy aktywacji Pakietów, że powiedziano Ci, abyś napisał zgłoszenie, jeżeli je chcesz mieć aktywne. Ja tylko odpowiedziałem, że Możesz też zadzwonić, co NIE OZNACZA, że musisz. Co do zwrotu opłaty za połączenie, temat omawiałem wielokrotnie, więc nie widzę podstaw do tego, abym jeszcze raz to przytaczał.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
jeżeli mimo wszystko nadal uważasz, że każdy sposób jest zły, co według Ciebie by było najlepszym wyjściem?? Jaki widzisz sposób na aktywację Pakietów?
Jeden sposob widze: podniesienie jakosci obslugi. czasem wystarczyloby, zeby konsultanci czytali zgloszenia ze zrozumieniem.
Pragnę zauważyć, że Twoja odpowiedź w żaden sposób nie odnosi się do mojego pytania. To całkiem dwa różne tematy.
Sławek pisze:Nie wiem o co Ci tutaj chodzi i jak sie ma otwieranie drzwi do uslug telekomunikacyjnych
No właśnie nijak się ma do tego. Zauważ, że chciałem wskazać, że tak prosta i błacha z pozoru czynność, jak "otwieranie drzwi", jak bardzo się zechce, może być dość skomplikowana. Wszystko zależy od tego, jak widzimy pewne rzeczy i jak do nich podchodzimy. Podobnie z usługami telekomunikacyjnymi. To jest analogia sytuacyjna, nic poza tym. Niemniej jednak, zdanie na temat "skomplikowania" ofert itp. wypowiadałem wielokrotnie i NIE ZMIENIĘ go, gdyż tak właśnie jest. Z mojej strony temat uważam za zamknięty.
Sławek pisze:A jak jest? Prosze mi udowodnic, ze oferta Play ma mniej kruczkow i jest bardziej przejrzysta od np. oferty Ery.
Wiesz dobrze, że nie stosuję polityki porównawczej. Niemniej jednak, wszystkie te argumenty o które pytasz, znajdują się na naszej stronie internetowej. Poza tym jakbym nawet zamieścił takie porównanie, było by to niezgodne z obecnym tematem. Jeżeli bardzo Chcesz, spytaj się mnie na pw dokładnie jakie Oferty Cię interesują, prześlę Ci wówczas odpowiedni link, abyś mógł sam dokładnie przeanalizować sprawę.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
Ad. a) zapewniam Cię, że naiwność nie leży w mojej naturze, ale skoro tak sądzisz...
Ad. b) gdyby tak było, nie podejmowałbym dyskusji. Temat w końcu sam by ucichł. Nie sądzisz?
Ad. c) chyba bardzo się pomyliłeś w tej ocenie. Przypomnę Ci, że pracuję w obsłudze Klienta, a więc znajomość Ofert jest moim PODSTAWOWYM obowiązkiem.
To byl sarkazm z mojej strony, jesli nie zauwazyles.
Ależ oczywiście, że zauważyłem, ale mimo wszystko pozowoliłem sobie na odpowiedź. W końcu jesteś naszym Klientem i jak zadajesz pytanie, udzielam na nie odpowiedzi

.
Sławek pisze:No dokladnie to powiedzialem bo tak wlasnie jest. Ja nie mam problemow, ale to na pewno nie jest prosta i przejrzysta oferta i to jest wlasnie owo skomplikowanie. Jesli nadal nie rozumiesz, to ja juz prosciej wytlumaczyc nie potrafie
Rozumiem doskonale, do czego zmierzasz, jednak przykro mi, ale nie przyznam Ci racji, że mamy skomplkowaną ofertę. Co do argumentów (problemy, etc.), odpowiedź powyżej już została udzielona.
Sławek pisze:Rozmawiamy o tym, o czym chce rozmawiac ja jako klient. I jako klient sieci zycze sobie rozmowy nt. oferty z dodatkami. Kazdy operator moze sie tak "sprytnie" wymigac od sensownej odpowiedzi.
Więc jak Chcesz porozmawiać, podaj mi konkrety, a nie ogólniki, które przedstawiłeś. Wybacz, ale to co mi powiedziałeś, nie są dla mnie żadnymi argumentami. Jeżeli pytasz "o wszystko" słucham, od czego mam zacząć?? Zresztą, jak na prawdę Cię to interesuje, zapraszam na pw, aby nie "spamować" tematu.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
A więc raz jeszcze. Gdzie jest tu komplikacja??
Uff... Mam dosc. Chyba pogadam z Infobotem...
Sławek pisze:
Wiesz co, tak myślę, że doszliśmy jednak wspólnie do jednego wniosku, że Ty posiadasz inne zdanie w tym temacie, ja inne i raczej nie przekonamy się nawzajem. Mimo wszystko, jak będziesz miał pytania, zawsze serdecznie zapraszam.
shifty pisze:Kolejna sprawa, i to juz mnie mega irytuje. Play4You1 i 2...czy wy to robicie z wlasnej woli czy z polecenia firmy?
Wybacz, ale nie będę komentował Twoich wypowiedzi, chyba że, są to pytania lub opinie związane z siecią Play. Jeżeli masz do mnie jakieś pytania, zapraszam, jak każdgo użytkownika tego forum.
shifty pisze:Co do kopiuj wklej zgloszen P4Y1 i 2 wiedza dokladnie o co chodzi
Wiesz, to dziwne, ale jakoś nie jestem w temacie. Jedno co wiem, to to, że konsultant ma OBOWIĄZEK rozwiązania sprawy, zgodnie z jej przeznaczeniem i stanem faktycznym. Nie popieram i nie toleruję w żaden sposób działań typu "kopiuj - wklej". Zgłaszam to za każdym razem, jak zauważę taki przypadek. Jak już wypowiadałem się w tym temacie kilka razy, sieć Play kładzie zdecydowany nacisk na jakość obsługi, a więc podobne zdarzenia (kopiuj - wklej) nie mają prawa bytu.
weissmann pisze:Hahaha, wyborne, 10/10.
Hehe, fakt, wyborne

...
Corsini pisze:Marketing to się nazywa [...]
No cóż, specjalistą od marketingu raczej nie jestem. PR również nie wchodzi w grę. Jestem tylko konsultantem, który odpowiada na Wasze pytania. Nie ma tu żadnych ukrytych podtekstów czy działań. Chcieliśmy wyjść do Klienta i działać na możliwie każdym pułapie, a że sieć internetowa po woli (jak nie już w tej chwili) staje się przeogromnym centrum informacji, to chyba nie ma w tym nic złego, jeżeli nasi zarówno obecni, jak i potencjalni Klienci bedą mogli zadać nam, oficjalnym przedstawicielom sieci pytanie.
Zamiast dzwonić, pisac maile lub iść do Salonu, pewnych rzeczy mogą dowiedzieć się od nas i to praktycznie "od ręki" bez koniczności oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia, lub narażania się na koszta połączeń. Zresztą nasze działania i zadania już wyjaśniałem kilkakrotnie i nie sądzę, aby miały coś wspólnego z ogólnorozumianym marketingiem. Ja w tym widzę czystą Obsługę Klienta i nic więcej. W końcu nie handluję ofertami, nie reklamuję na "prawo i lewo" naszych usług. Zauważ, że odpowiadam na zadane pytania, bardzo rzadko sam coś piszę sam z siebie. Jeżeli już, to są to informacje dotyczące sieci lub innych zdarzeń związanych z siecią (lecz nie rekalmy). Niemniej jednak, rozumiem, że sama nasza działalność tutaj może być uznawana za "marketing", jednak (to moje zdanie) nie uważam, aby tak było.
Podkreślam raz jeszcze, odpowiadamy tylko na pytania i nic poza tym. Jeżeli szukacie reklam, marketingu szeroko pojętego, w naszej działalności tego nie zobaczycie.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.