• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 218 z 244
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 244

 #476513  autor: PiotrG-dz
 18 maja 2011, 13:04
Mój brat był w Toruniu i chciał zrobić MNP z PTC do P4 i powiedziano mu,że jak wezmie ABO w którym dopłaci 10 zł miesięcznie to będzie miał umowę z PLAY 12 miesięczną z telefonem!
Czy to bzdura ?

 #476514  autor: play4you2
 18 maja 2011, 13:09
PiotrG-dz pisze:Czy to bzdura ?
Niech brat poprosi Sprzedawcę o DOKŁADNĄ nazwę promocji a nastepnie jej Regulamin i przczyta warunki. Ma prawo poprosic również Cennik telefonów do tej promocji i zapytać się o szczegółowe kwestie i opcje dodatkowe z niej wynikające, w oparciu oczywiście o Regulamin, który by miał w ręku. Wówczas z pewnością wszystko będzie wyjaśnione.

Jeszcze jedno.. Sprzedawca MA OBOWIĄZEK przedstawić Regulamin Promocji, bez najmniesjzego tłumaczenia, że coś tam nie działa lub jest to niepotrzebne. W sytuacji, gdy nie będzie chciał go pokazać, niech brat złoży przy nim na niego skargę pisemna i poprosi o przesłanie i ważne, niech weźmie numer zgoszenia od Sprzedawcy, gdyż ten ma prawo i obowiązek takie coś wydać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476515  autor: politykier
 18 maja 2011, 13:16
zgłoszenie numer 30989204

problem - ten sam co u kolegów wyżej, zalogowany w sieci numer był niedostępny, ale wychodzące i smsy działały normalnie. na razie możliwość dodzwonienia się została przywrócona, ale od soboty codziennie coś się dzieje na zasięgu macierzystym.

 #476516  autor: hubert667
 18 maja 2011, 13:19
potwierdzam, w krakowie dzis przed poludniem nie dalo sie dodzwonic na niektore nr w play, zrobilem zgloszenie w p24

 #476517  autor: qper
 18 maja 2011, 13:21
U mnie już naprawili,

ale zauważyłem, że mam jeszcze ten problem na innych numerach.

 #476537  autor: muchakk
 18 maja 2011, 14:35
Połączenie z PLAY do PLAY = komunikat mówiony męskim głosem "Wybrany numer jest niedostępny"

Oj sypie się PLAY, sypie ;-)

 #476539  autor: qper
 18 maja 2011, 14:39
Jest jeszcze jeden problem, na części moich numerów jeżeli telefony są wyłączone i próbuje się ktoś dodzwonić to jest automatycznie rozłączany - nie ma zapowiedzi głosowej, że numer jest niedostępny.

Dodatkowo skutkuje to brakiem przychodzącej wiadomości sms, że ktoś próbował się dodzwonić oraz osoba dzwoniąca też nie otrzymuje komunikatu, że numer jest już dostępny.

 #476540  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2011, 14:44
U mnie w Malborku, żadnych problemów z działaniem sieci nie mam - również z połączeniami głosowymi z PLAY do PLAY. Tylko w weekend bardzo wolno net działał na 2G i 3G, lecz teraz jest wszystko w normie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #476547  autor: qper
 18 maja 2011, 15:03
play4you pod tym numerem 30994398 zarejestrowałem problem z automatycznym rozłączaniem i brakiem komunikatów lektora... - to co opisywałem powyżej.

Jak możesz to przekaż to działowi technicznemu.

 #476548  autor: play4you2
 18 maja 2011, 15:04
Ok, w takim razie mam prośbę, aby Ci którzy mają AKTUALNIE kłopoty z tym, że nie można się do nich dodzwonić a sami mogą wykonywać połączenia bez problemu, prosszę o utworzenie zgłoszenia i podanie mi jego numeru. Podkreślam, że moja prośba jest skierowana do osób, które mają ten problem AKTUALNIE a nie do tych, którzy go mieli.

Będę wdzięczny za informacje.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476564  autor: playonline
 18 maja 2011, 17:03
Zero problemow z polaczeniami, natomiast smsy nagle przestaly sie wysylac... :/ Nic, poczekam. :)

 #476565  autor: qper
 18 maja 2011, 17:05
playonline pisze:Zero problemow z polaczeniami, natomiast smsy nagle przestaly sie wysylac... :/ Nic, poczekam. :)
No widzisz, a u mnie SMS smigają bez problemu ;)

[ Dodano: 2011-05-18, 17:49 ]
Play4You dla admina: to co rzuciło mi się w oczy...

Obrazek

PS. Chyba już poradzili sobie z historią połączeń bo jest uzupełniona.
Szkoda, że nie wiemy co się zepsuło.

 #476599  autor: playonline
 18 maja 2011, 20:38
qper pisze:Play4You dla admina: to co rzuciło mi się w oczy...
Nie zrozum mnie zle ale czy Tobie placa za szukanie bledow (literowek itp) calymi dniami? ;)

 #476605  autor: Gadulski
 18 maja 2011, 21:13
qper, a jak się czepiać to na całego :)

Powinno być:
"(...) nie są dostępne(...)"

Obrazek

 #476613  autor: dkf
 18 maja 2011, 21:46
play4you2,
czy oszustwo przy zawieraniu umowy to normalna praktyka, czy tylko mnie tak potraktowano..? (czytaj oszustwo w play)
ps.Wczoraj nie można było się do mnie dodzwonić, a osoba która próbowała słyszała komunikat, że nie ma takiego numeru.. Przynajmniej tak twierdzi pani z mojego banku.. Nie będę zgłaszał tego do bok bo mi i tak odpowiedzą że to nie prawda i że wyczerpałem.. i że moge napisać do uke....itd

 #476616  autor: Gadulski
 18 maja 2011, 22:04
dkf to co napisałeś jest bardzo emocjonalne... Opisz całą sytuację spokojnie i bez nerwów! Na pewno prócz Pani z banku dzwoniły do Ciebie inne osoby czy też miały taki komunikat?

Od kiedy aktywny masz ten numer? A moze Pani z banku przekręciła jedną cyferkę i usłyszała taki komunikat???

Obrazek

 #476620  autor: dkf
 18 maja 2011, 22:37
emocjonalne..? cóż.. jeśli złapiesz złodzieja za rękę, a on mówi że to nie jego ręka, to emocje się pojawiają samoczynnie.. :wink: Kiedy zacząłem walczyć o swoje, to napisano mi że konsultant się pomylił, i nie zamierzają dotrzymać danego słowa.. Co mi z tego że został pouczony..? Napisali mi że mogłem zrezygnować z umowy, bo miałem na to 10 dni, ale co z tego, skoro wiedzą doskonale że oszustwo odkryłem już po jakichś dwóch tygodniach, przez przypadek.. Napisali że podpisałem umowę, ale co to za pierniczenie, skoro w umowie nie ma nic na temat usług i promocji... Czyli bezczelna odpowiedź, na zasadzie "i co mi zrobisz...?"
Co do połączeń.. Już od dość dawna koleżanka mówi że często ma podobny problem gdy wybiera numer żony i mój, a nigdy nie pojawiło się jej to z innymi osobami. Co do wczoraj, to pani mówiła że przez całe popołudnie miała ten problem. Oczywiście tylko mówiła, a ja nie mam możliwości zweryfikowania tego czy zwyczajnie nie jest to tylko wybiegiem bo "se" zapomniała..

 #476623  autor: rogmaniek
 18 maja 2011, 23:00
dkf pisze:napisali że podpisałem umowę, ale co to za pierniczenie, skoro w umowie nie ma nic na temat usług i promocji...
Bo na umowie podpisałeś, że otrzymałeś, zapoznałeś się i akceptujesz warunki m.in.: regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, oferty promocyjnej (której nazwa jest podana) i cennik danej taryfy. Także nie pisz tak, omijając fakty. To już Twoja kwestia, że nawet nie spojrzałeś, co było napisane na tej umowie.

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #476628  autor: dkf
 18 maja 2011, 23:08
widze że wiesz lepiej co było w umowie... tak samo wiesz lepiej co napisano w regulaminie odnośnie zawierania umów... Myślisz że nie czytałem regulaminu? no to sie mylisz.. Poszukaj sobie co na temat aneksów mówi regulamin, a potem się wymądrzaj... Sugerujesz że play łamie swój własny regulamin, a wszystkie rozmowy na temat przedłużenia umów są bezprawne..? Twierdzisz że negocjacje w sprawie aneksów są sprzeczne z regulaminem? Po co więc takie rozmowy są prowadzone po kilka set dziennie, skoro nie są zgodne z regulaminem? przemyśl to...

[ Dodano: 2011-05-18, 23:10 ]
poza tym, jaki regulamin określał by kilkaset (dziennie) różnych umów zawartych ustnie, między operatorem a abonentem..? Myślisz że play dla każdej osoby ma inny regulamin?

 #476637  autor: rogmaniek
 18 maja 2011, 23:26
dkf pisze:Poszukaj sobie co na temat aneksów mówi regulamin
To w takim razie proszę o podanie tego, co "mówi" regulamin na temat aneksów.
dkf pisze:poza tym, jaki regulamin określał by kilkaset (dziennie) różnych umów zawartych ustnie, między operatorem a abonentem..?
Sam sobie odpowiedz na to pytanie :-D

Skoro czytałeś Regulamin, to po co piszesz, to co wyżej. Rozmowa z konsultantem to jedno, ale otrzymujesz do domu odpowiednie dokumenty, a resztę napisałem w poprzednim poście.
dkf pisze:a wszystkie rozmowy na temat przedłużenia umów są bezprawne..? Twierdzisz że negocjacje w sprawie aneksów są sprzeczne z regulaminem?
Nic takiego nie napisałem, także proszę odnosić się do słów, które "padły".

Zaznaczę, że moim zdaniem, skoro w danej rozmowie padły jakieś warunki, określone przez konsultanta, które nie są określone w ofercie promocyjnej, operator- dla "dobra" Klienta, mógłby odstąpić od umowy czy aneksu do niej. Podkreślam, to jest moje zdanie.

Jednak podpis na umowie, to niezaprzeczalny fakt. W końcu po coś się umowy podpisuje...

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
  • Strona 218 z 244
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 244
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 244