• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 217 z 244
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 244

 #476417  autor: ppp1ppp
 17 maja 2011, 21:27
Karlos20 jesteś w błędzie - zajrzyj do regulaminu

 #476428  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2011, 21:44
ppp1ppp pisze:Karlos20 jesteś w błędzie - zajrzyj do regulaminu
Oki, zwracam honor... :mrgreen:
Ale w kwestii "starego LongPlay'a" to mam rację, bo dla tych taryf (bez telefonu), gdzie np. mam za 24 zł z groszami jest 240 minut do wszystkich, ale neta mam niestety do wyboru albo na PLAY'u albo na Plusie.

Kiedy z tym billingiem zrobią porządek?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #476447  autor: www.fazafm.com
 17 maja 2011, 22:47
Mam takie pytanie. Jakis czas temu moze rok moze dluzej. Na koncie w play24 numeru telefonu PLAY ONLINE NA KARTE widzialem opcje ktora pozwalal zmienic taryfe z Playonline na Fresh. Przy zalozeniu ze zgadzam sie na utrate wszystkich GB bonusowego transferu ale srodki pieniezne sa przenoszone na konto Play Fresh po zmianie taryfy. Czy taka mozliwosc nadal istnieje? Jak to zrobic ? Czy zostala juz z likwidowana? Dziekuje za odpowiedzi.

 #476479  autor: play4you2
 18 maja 2011, 10:12
pakierhakierxd pisze:Ok proszę :
Dzięki. Przekazałem do ponownej analizy.
Quetzal pisze:Play4you a co z tymi bilingami?
Już tłumaczyłem. Sam czekam na odpowiedź. To, że ciągle mi o tym mówicie, uwierzcie, że nie przyspieszy sprawy. Jak będę miał jakieś informacje, to wam je przekażę.
tomektg pisze:no to coś jest nie tak
W sytuacji konkretnie tego Pakietu który wskazałeś w zgłsozeniu w formie linku, to można korzystać z niego na zasięgu sieci Play oraz Plus, co określa Regulamin pkt. 6 (http://www.play.pl/resources/pdf/regula ... ternet.pdf). Oznacza to, że Konsultant źle Cię poinformował. Dzięki za wskazanie numeru zgłoszenia, sprawę już przekzałem przełożonemu tej osoby.
Należy rozróżnić zapis, że masz uwzględnione, że istnieje mozliwość korzystania w zasięgu sieci Telekomunikacyjnej P4, a to właśnie oznacza, że i na Play i na Plusie, gdyż sieć Telekomunikacyjna P4, to całość, łącznie z roamingiem krajowym, czyli Plusem, jako naszym krajowym partnerem roamingowym.
ppp1ppp pisze:- przecież play cenowy II to jest właśnie nowa oferta.
Zgadza się, jednak nie zawsze dotyczy ona All Inclusive. Czasami jest to "LongPlay" na starych warunkach (jeżeli mówimy o Planie Taryfowym). Łatwo to zawuażyć, jak ktoś np. zawiera Aneks w ofercie RePlay Stan Darmowy. To nie jest wówczas All Inclusive, a rozliczenie za transfer danych jest jak w przypadku tradycyjnego LongPlay, czyli poza Abonamentem. Informacja o tym, jest również zawarta w Cenniku Plan Cenowy II.
www.fazafm.com pisze:Czy zostala juz z likwidowana?
Taka mozliwość nie istnieje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476481  autor: dawid22
 18 maja 2011, 10:38
Witam ,

chciałbym rozwiązac umowę z PLAY :

taryfa : PLAY ONLINE 10GB
data podpisania umowy : 31.01.2011
data zakończenia umowy : 31.01.2012
abonament : 45 zł / m-c

Umowa nie zawiarała żadnych promocji tj. dodatkowego transferu , modemu 3G , telefonu , nie była zawarta jako dodatkowa/kolejna umowa w PLAY - poprostu podpisałem nową umowę (jako nowy klient) i otrzymałem samą kartę SIM .

Cytując regulamin :

13. W przypadku Umowy zawartej na czas określony, której
zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi przez
Operatora ulgi, Operator jest uprawniony żądać kary umownej z
tytułu rozwiązania umowy przez Abonenta lub przez Operatora
z przyczyn leżących po stronie Abonenta przed upływem
okresu, na który umowa została zawarta, w wysokości
nieprzekraczającej równowartości ulgi
przyznanej Abonentowi i
pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia
zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

Jak widac , nie otrzymałem żadnej ulgi/promocji itp podpisując tą umowę w salonie PLAY . Rozumiem , że kara za wcześniejsze rozwiązanie umowy ( o ile taka mnie dotyczy ) jest symboliczna ? Jako ,że nie znalazłem w regulaminie usługi , żadnej określonej kwoty , prosiłbym o pomoc specjastów z tego forum .

Pozdrawiam i Dziękuję

Dawid

 #476483  autor: www.fazafm.com
 18 maja 2011, 10:43
www.fazafm.com pisze:Czy zostala juz z likwidowana?
Taka mozliwość nie istnieje.
Czy moglbym sie dowiedziec czy istniala ? Bo jestem przekonany na 99% ze taka opcje mialem w play 24 i wystarczylo tylko kliknac odpowiednia zakladke i potwierdzic wybor. Dziekuje za odpowiedz.

 #476485  autor: play4you2
 18 maja 2011, 10:58
www.fazafm.com pisze:Czy moglbym sie dowiedziec czy istniala ?
Nie przypominam sobie, aby takie coś istniało kiedykolwiek. Być może miałeś jakiś błąd na Play24, jak cos takiego widziałeś.

[ Dodano: 2011-05-18, 11:03 ]
dawid22 pisze:chciałbym rozwiązac umowę z PLAY :
Jeżeli Umowa byłą zawarta od samego początku na czas nieokreślony, wówczas możesz ją rozwiązać zgodnie z postanowieniami Regulaminu, uwzględniając okres wypowiedzenia. Na Umowie masz określone, czy jest tzw. "kwota ulgi", czy też nie. Jeżeli nie, to żadne dodatkowe koszta, związane z rozwiązaniem Umowy nie będą Ci naliczone.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476491  autor: dawid22
 18 maja 2011, 11:31
Witam

Umowa jest na 12 m-cy

Faktycznie szukałem haczyka w regulaminie , tym czasem jest on zawarty już w samej umowie w dziale "informacje o ofercie" . Nie sądziełem ,że samo podpisanie umowy , bez otrzymania dodatkowych korzyści ( modem , powiększony limit itd ) może byc nazwane promocją - faktycznie JEST - ale to bez znaczenia .

Na umowie widnieje kwota ULGI : 420 zł

uwzględniając to z regulaminem , co miesiąc otrzymuje od siedzi PLAY "promocje" w wysokości ~ 34,50 zł , płacąc jedynie 45 zł ...

10 czerwca upływa piąty cykl rozliczeniowy , czyli pozostaje jeszcze siedem do zakończenie umowy . Daje nam to w przybliżeniu ( 5 x 34,50 zł ) 172 zł kary - (zwanej w umowie ULGĄ jaką otrzymałem przez pięc miesięcy korzystania z tej usługi) za przedterminowe rozwiązanie umowy . Płacąc normalnie abonament "do końca" wychodzi 315 zł opłat - różnica między "miec lub nie" wynosi około 140 zł

Czy dobrze to policzyłem ?

Pozdrawiam

Dawid

chyba ,że mam zapłacic

 #476492  autor: Marens
 18 maja 2011, 11:31
dawid22 pisze:Jak widac , nie otrzymałem żadnej ulgi/promocji itp podpisując tą umowę w salonie PLAY
Otrzymałeś ulgę 35zł/mies, standardowy niepromocyjny abonament wynosił 80zł/mies za 10GB. Musisz sprawdzić w umowie, jaką masz kwotę ulg.

 #476494  autor: play4you2
 18 maja 2011, 11:43
dawid22 pisze:Czy dobrze to policzyłem ?
No "mniej więcej" tak. Jak Chcesz wiedzieć dokładnie ile na dzień dzisiejszy byś musiał zapłacić kary za rozwiązanie Umowy, skontaktuj się z BOK i poproś konsultanta o taką informację. Przypominam, połączenie z OK płatne.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476496  autor: qper
 18 maja 2011, 11:54
Play4You po znajomości proszę cię o pilną pomoc

Coś zepsuło się wam w sieci i od jakiegoś czasu nikt nie może się do mnie dodzwonić.
Ja natomiast mogę dzwonić pisać i odbierać smsy.

Dzwoniłem do BOKu ale powiedzieli, żebym sobie wymienił kartę.
Osoba dzwoniąca do mnie nie słyszy żadnych komunikatów i jest normalnie rozłączana.
Nie mam żadnych przekierowań itp. restarty tel. też nic nie dają.
Nie mogę też wymienić simki bo nigdzie nie maci kart do iPhone.

Pomóż...

 #476497  autor: play4you2
 18 maja 2011, 12:01
qper pisze:Pomóż...
Wiesz, fakt, "znamy" się jakiś czas z forum, ale wybacz, każdego traktuję tak samo. co do twojego problemu, zrób zgłoszenie techniczne i podaj mi jego numer.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476498  autor: qper
 18 maja 2011, 12:08
Rozumiem, że wszystkie zgłoszenia maja jeden priorytet.

Zrobiłem zgłoszenie 30986872.

Powiem tak, mnie też nie zawsze pasuję, że w takich kryzysowych sytuacja muszę błagać o pomoc po formach zamiast uzyskać konkretną pomoc w BOK.

Naprawdę poważnie zaczynam już myśleć o zmianie operatora.

 #476500  autor: matteo
 18 maja 2011, 12:19
Padła możliwość dodzwaniania się na telefony PLAY w Krakowie. Nie można zrobić divertu bezwarunkowego. Można dzwonić i odbierać/wysyłać SMSy.

 #476501  autor: qper
 18 maja 2011, 12:20
matteo pisze:Padła możliwość dodzwaniania się na telefony PLAY w Krakowie. Nie można zrobić divertu bezwarunkowego. Można dzwonić i odbierać/wysyłać SMSy.
Wiedziałem

 #476502  autor: play4you2
 18 maja 2011, 12:22
qper pisze:zamiast uzyskać konkretną pomoc w BOK.
Spraw technicznych BOK nie jest w stanie rozwiązać, więc tu raczej nie uważam, że jest to ich wina. Co do priorytetu zgłoszeń, owszem, każde ma jednakowe. Poprosiłem o przekazanie go do technicznego (twojego zgłoszenia). Sprawdzą co może być tego przyczyną i pewnie dostaniesz odpowiedź, jak tylko to zweryfikują. Od razu mówię, nie wiem kiedy możesz dostać odpowiedź. Nie mam wpływu na czas realizacji zadań w dziale technicznym.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476503  autor: qper
 18 maja 2011, 12:24
Play4you to po co jest BOK? powinien chyba przekazać sprawę do działu technicznego tak, jak ty to robisz i tyle.

Spławianie klienta przez BOK jest u was wszechobecne.

 #476506  autor: play4you2
 18 maja 2011, 12:42
Hmm, powiem szczerze, właśnie dostałem wstępne informacje, że nie odnotowaliśmy jakiś usterek w Polsce, gdzie nie można się dodzwonić na poszczególne numery. Czy ktoś ma jeszcze jakieś kłopoty z tym, że nie można się do niego dodzwonić? Jak tak, zróbcie proszę zgłoszenie. To bardzo ważne.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476510  autor: user_delete19
 18 maja 2011, 13:00
Szybki test:
- play3g - play2g -- ok
- play2g - play3g -- ok
- stacjonarne -> play -- OK

Jaworzno
qper pisze:Spławianie klienta przez BOK jest u was wszechobecne.
No niestety...

 #476512  autor: Marens
 18 maja 2011, 13:03
qper pisze:Spławianie klienta przez BOK jest u was wszechobecne.
Albo umywanie rąk odnośnie Plusa.
Akurat to co zgłaszałem "samo" się naprawiło.
Kod: Zaznacz cały
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z §9 ust. 2 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów: Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenie Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów
Ostatnio zmieniony 18 maja 2011, 13:04 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 217 z 244
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 244
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 244